|
|
|
|
|
|
|
Disney+ i HBO Max niestraszne polskim kinom, bilety drożeją nieznacznie
Czołowe multipleksy kinowe w Polsce przekonują, że nowe platformy streamingowe z filmami i serialami odbiorą widzów telewizji linerarnej, a nie kinom. - Po eksperymentach z premierami w płatnych serwisach streamingowych okazało się, że rynek nie jest gotowy na funkcjonowanie bez kin - uważa Tomasz Jagiełło, szef Heliosa. Multipleksy na razie podwyższyły ceny biletów tylko o kilka proc.
więcej
|
TVN i Polsat w TVP GO? ,,Udostępnianie będzie realizowane zgodnie z prawem"
Zgodnie z zasadą must carry, must offer wszystkie serwisy streamingowego z linearnymi kanałami powinny oferować TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN i TV Puls. Centrum Informacji TVP w rozmowie z Wirtualnemedia.pl sugeruje, że wkrótce platforma TVP GO może dołączyć do oferty główne stacje komercyjne.
więcej
|
W TVP o osobach LGBT+ głównie negatywnie, o Paradzie Równości wzmianek brak
W czerwcu, tradycyjnie "Miesiącu Dumy", liczba wzmianek o LGBT+ w audycjach radiowych i telewizyjnych wzrosła o ponad 200 proc. - informuje Fundacja Basta. TVP o społeczności LGBT+ mówiła głównie w negatywnym kontekście.
więcej
|
Donald Tusk w ciągu roku w "Wiadomościach" aż 33 razy w czerwonej poświacie, z celownikiem na piersiach
Przez ostatni rok w „Wiadomościach” TVP1 aż 33 razy pokazano Donalda Tuska w czerwonej poświacie, z celownikiem ustawionym na klatce piersiowej - wyliczył twitterowicz FlasH. - Widzowi nie daje się szansy na zobaczenie neutralnego Tuska, on zawsze jest wykrzywiony - mówi medioznawca prof. Wiesław Godzic.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia" szybko się nie skończy. TVN szykuje już dziewiąty sezon
Telewizja TVN szuka uczestników do dziewiątego sezonu „Ślubu od pierwszego wejrzenia”, jednego z jej najpopularniejszych jej programów w ostatnich latach. Gotowy już jest ósmy sezon reality show, który widzowie stacji zobaczą w jesiennej ramówce.
więcej
|
Konkurs dla widzów TVN z okazji 25-lecia nadawania stacji (wideo)
TVN z okazji 25-lecia nadawania przygotował dla swoich widzów konkurs „Jesteś sobą, możesz wszystko!”.
więcej
|
Nowy kanał muzyczny z koncesją od KRRiT. Może nadawać do 2032 r.
Muzyczny kanał Nuta Gold, należący do grupy telewizyjnej Michała Winnickiego, otrzymał od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji koncesję na nadawanie satelitarne. Emitująca teledyski z ostatnich 50 lat stacja rozpoczęła testową emisję już 1 maja.
więcej
|
DVB-AVC dodaje kodek AVS3
Organizacja DVB Project włączyła po raz pierwszy chiński kodek do specyfikacji DVB-AVC, dotyczącej nadawania sygnału wideo i streamingu w sieci. Dodanie standardu kompresji z Chin ma świadczyć o rozszerzaniu się na poziom globalny specyfikacji pochodzącej od DVB i w konsekwencji podnieść jakość nadawanych treści na wyższy poziom.
więcej
|
Turniej BNP Paribas Poland Open w ramach cyklu WTA 250 z udziałem Igi Świątek dostępny dla organizatorów pokazów publicznych
Biuro sprzedaży i współpracy międzynarodowej Telewizji Polskiej rozpoczęło proces udzielania zgód sygnałowych dla organizatorów pokazów publicznych Turnieju BNP Paribas Poland Open, który odbędzie się w ramach cyklu WTA 250. W singlu kobiet udział weźmie obecna liderka rankingu WTA Iga Świątek.
więcej
|
Ziemkiewicz: liczy się słowo, jakość i dziennikarska marka
Gdy Rafał Ziemkiewicz wdaje się w polemikę na Twitterze, niemal na pewno będą kontrowersje, ale o to mu w gruncie rzeczy chodzi. Jak wtedy, gdy napisał, że rozumie, jeśli „ktoś głodzi psa, żeby mu się lepiej złościł na obcych”. Sens był głębszy i inny niż ten narzucający się w pierwszej chwili, ale Twitter zrozumiał to wprost. Ziemkiewicz jest wyrazisty, a oburzenie po jego wypowiedziach czasem prowadzi go na salę sądową, czasami na czołówki portali, ale niemal zawsze przydaje publicyście rozpoznawalności i popularności.
więcej
|
Polsat dostępny w serwisie Polsat Go w jakości HD
W serwisie AVoD Polsat Go pojawiła się nowa opcja. Użytkownicy platformy mogą korzystać z treści nadawanych przez kanał Polsat w jakości HD bez dodatkowych opłat.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 16 proc. Lidl i Biedronka mocno ograniczyły działania reklamowe
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 16,33 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm, Lidl i Biedronka mocno ograniczyły wydatki reklamowe - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP na czas mundialu w Katarze uruchomi kanał TVP 4K
Telewizja Polska na czas trwania Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022 uruchomi tymczasowy kanał TVP 4K, w którym będzie można oglądać mecze w jakości 4K. Stacja ma być dostępna w ramach naziemnej telewizji cyfrowej oraz u wybranych operatorów.
więcej
|
10 programów, które po latach wróciły do telewizji. Nie zawsze z sukcesem
Spadająca oglądalność telewizji sprawia, że nadawcy wolą wrócić do czegoś, co już emitowali, niż eksperymentować z nowymi programami. Tym bardziej. że liczba nowych formatów nie jest już tak duża jak kiedyś. Stąd trendem ostatnich lat są powroty produkcji, które były emitowane kilka czy kilkanaście lat wcześniej.
więcej
|
Przemysław Rudzki zostaje w Canal+ Sport, prowadzi ,,Wysoki pressing"
Dziennikarz piłkarski Przemysław Rudzki dołączył do gospodarzy programu „Wysoki pressing” w Canal+ Sport. Dziennikarz kontynuuje współpracę z nadawcą mimo straty przez niego transmisji piłkarskiej ligi angielskiej.
więcej
|
Co dalej z kanałami Disneya w Polsce? ,,Pracujemy nad nowymi projektami"
Walt Disney Company w wielu krajach zamyka kanały linearne, a firma stawia na serwis streamingowy Disney+. W Polsce ruszył on w połowie czerwca. Jednak jego start nie oznacza na razie zamknięcia nad Wisłą żadnej ze stacji telewizyjnych. Szef Disneya w Europie Środkowo-Wschodniej mówi nam nawet, że firma pracuje nad nowymi projektami.
więcej
|
,,Fakty" najchętniej oglądane w I półroczu, tylko ,,Wydarzenia" na plusie
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w pierwszym półroczu br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Niemal wszystkie dzienniki zanotowały spadki względem analogicznego okresu rok wcześniej, zyskały tylko „Wydarzenia” nadawane w Polsacie, Polsat News i Wydarzeniach24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Program Andrzeja Morozowskiego ,,Tak jest" w TVN24 zyskał 60 tys. widzów
W tym roku program „Tak jest” ogląda 642 tys. widzów, o 60 tys. osób więcej niż rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wiadomości" z zarzutami o mobbing w ,,Newsweeku" połączyły byłą szefową Pudelka
W czwartkowych „Wiadomościach” w materiale o sprawie niewłaściwego traktowania dziennikarzy z „Newsweek Polska” spytano, czy wiedziała o niej Aleksandra Pajewska-Klucznik, która w RASP pracowała przez kilka lat w innej redakcji. - W życiu nawet raz Lisa ani Kim nie widziałam na oczy, nigdy nie pracowałam w redakcji „Newsweeka” - podkreśliła Pajewska-Klucznik.
więcej
|
Growth Summer Days: zapraszamy na cykl darmowych webinarów dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych 14 lipca odbędzie się pierwszy webinar z cyklu Growth Summer Days dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trzy wnioski Inspekcji Pracy po skontrolowaniu Radia Łódź. Mobbingu nie było
W czerwcu zakończyła się kontrola Państwowej Inspekcji Pracy w Radiu Łódź. Z raportu pokontrolnego wynika, że nie stwierdzono w stacji mobbingu, inspektorzy natomiast skierowali do pracodawcy trzy wnioski pokontrolne, w tym jeden dotyczący regularnej płacy.
więcej
|
|
W Polskim Radiu dla Ukrainy startują audycje ukraińskiej piosenkarki Marii Burmaki
Ukraińska piosenkarka Maria Burmaka w Polskim Radiu dla Ukrainy poprowadzi dwie cotygodniowe autorskie audycje muzyczno-publicystyczne - „Zielona gitara” oraz „Nie bój się żyć”.
więcej
|
|
Powieść Jarosława Marka Rymkiewicza ,,Reytan. Upadek Polski" w radiowej Trójce
W radiowej Trójce można słuchać powieści historycznej „Reytan. Upadek Polski” Jarosława Marka Rymkiewicza w interpretacji Andrzeja Mastalerza. Emisja od poniedziałku do czwartku o godz. 22.45 w wieczornym wydaniu „Prozy czytanej w Trójce”.
więcej
|
|
Agnieszka Wiśniewska za Tomasza Lisa w poranku Jacka Żakowskiego w TOK FM
Do grona komentatorów w piątkowej porannej audycji Jacka Żakowskiego w Radiu TOK FM (Agora) dołączyła publicystka „Krytyki Politycznej” Agnieszka Wiśniewska. Zastąpiła Tomasza Lisa, z którym zawieszono współpracę po zarzutach o mobbing w redakcji „Newsweek Polska”.
więcej
|
|
Dorota Sumińska opowiada o zwierzętach już nie w TOK FM, ale w social mediach. "Bardzo brakuje mi radia"
- Udzielam się w internecie, ale to coś zupełnie innego. Z radiem zżyłam się przez ostatnie 25 lat. Tam był mój drugi dom - mówi z żalem o rozstaniu z TOK FM Dorota Sumińska, znana lekarz weterynarii i dziennikarka z pasją opowiadająca w mediach o zwierzętach. Teraz spotyka się z dawnymi słuchaczami w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
RMF FM nadal dystansuje konkurencję w Lublinie. Radio ZET wyprzedziło Eskę
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Radio ZET i TOK FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
KRRiT dostanie pieniądze na monitoring VoD. Sejm za zwiększeniem jej budżetu płacowego
Sejm znowelizował w czwartek ustawę o radiofonii i telewizji o ustanowieniu na lata 2023-2032 limitów wydatków KRRiT związanych z ustawowym zadaniem monitorowania rynku audiowizualnych usług medialnych na żądanie. Wydatki na ten cel wyniosą niemal 7 mln zł.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Disney+ i HBO Max niestraszne polskim kinom, bilety drożeją nieznacznie
Czołowe multipleksy kinowe w Polsce przekonują, że nowe platformy streamingowe z filmami i serialami odbiorą widzów telewizji linerarnej, a nie kinom. - Po eksperymentach z premierami w płatnych serwisach streamingowych okazało się, że rynek nie jest gotowy na funkcjonowanie bez kin - uważa Tomasz Jagiełło, szef Heliosa. Multipleksy na razie podwyższyły ceny biletów tylko o kilka proc.
więcej
|
Joanna Ogórek szefową marketingu w Porsche Inter Auto Polska
Joanna Ogórek awansowała w Porsche Inter Auto Polska na stanowisko szefowej marketingu.
więcej
|
Powstaje czarna lista patologii przetargowych. Czy winne są też agencje, które nie odmawiają udziału w wątpliwych przetargach?
Grupa ludzi pracujących w branży reklamowej założyła anonimowy projekt pod nazwą "Wyciśnięta cytryna", w ramach którego powstaje lista reklamodawców dopuszczających się w różnym stopniu nadużyć przy przetargach reklamowych. Znalazły się na niej m.in. Alior Bank, Bank Pekao SA, PKO BP, Orlen, Lorenz i kilka innych. - Inicjatywa zgłaszania firm, które w rozumieniu pomysłodawców, naciągają i wykorzystują agencje, a następnie publicznego ich napiętnowania jest z góry skazana na porażkę - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl jeden z menedżerów agencji reklamowej. Inny dodaje: - Z pewnością pomogłoby gdybyśmy odmawiali udziału w wątpliwych przetargach. Do tego potrzeba odwagi, która nam się kurczy jak przychodzi, co do czego.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 16 proc. Lidl i Biedronka mocno ograniczyły działania reklamowe
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w czerwcu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 16,33 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm, Lidl i Biedronka mocno ograniczyły wydatki reklamowe - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Adam Małysz reklamuje promocję ze smartfonami w Play
Sieć Play rozpoczęła promocję ze zniżkami cen smartfonów dla użytkowników przenoszących numery do jej taryf abonamentowych. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Adama Małysza.
więcej
|
Arkadiusz Krokowski digital directorem marek Play i UPC
Arkadiusz Krokowski został digital directorem marek Play i UPC Polska.
więcej
|
Na stadionach mundialu w Katarze ma być zakazana sprzedaż piwa
Stoiska przy stadionach Mistrzostw Świata w Katarze, które odbędą się jesienią tego roku mają być wolne od alkoholu, a sprzedaż piwa poza nimi będzie dozwolona tylko przed i po niektórych meczach - informuje Reuters.
więcej
|
Shopee, pi, pi, pi... a znajomość marki rośnie
Reklama Shopee najprawdopodobniej zostanie najlepiej zapamiętaną kampanią w 2022 r. Już dawno nie obserwowaliśmy na naszym rynku tak zmasowanego ataku - wynika z danych YouGov BrandIndex dla Wirtualnemedia.pl. Znana melodia, ogromny budżet na reklamę we wszystkich mediach - czy to recepta na sukces?
więcej
|
Paweł Milkowski: z Le Pont Publicis Groupe do ekstrakt.studio
Paweł Milkowski, ostatnio związany z jednostką Le Pont w Publicis Group został dyrektorem zarządzającym w esktrakt.studio.
więcej
|
Magdalena Korczak deputy managing director Freundschaft
Magdalena Korczak objęła stanowisko deputy managing director w agencji reklamowej Freundschaft.
więcej
|
Anna Lewandowska bohaterką kampanii wizerunkowej swoich kosmetyków Phlov
Marka kosmetyków Phlov by Anna Lewandowska rozpoczęła działania wizerunkowe z nową kampanią pod hasłem #MatchYourFlow. Jej celem jest przypomnienie, że multizadaniowe produkty marki dopasowują się do rytmu życia i potrzeb skóry każdej kobiety.
więcej
|
Rafał Wachnik dyrektorem zarządzającym Value Media
Rafał Wachnik został dyrektorem zarządzającym domu mediowego Value Media (Group One).
więcej
|
Familijne zaprasza na "słodką loterię"
Mmarka słodyczy Familijne oraz spółka Nofsza wystartowały ze specjalną loterią.
więcej
|
,,Kapitan Glimbax" Angelini Pharma walczy z dentofobią
Ruszyła kolejna edycja akcji edukacyjnej marki Glimbax. Za koncepcję i wdrożenie odpowiada agencja marketingu farmaceutycznego - Nekk.
więcej
|
Generacja Z na pierwszym planie w kampanii Deutsche Telekom #WhatWeValue
W nowej kampanii #WhatWeValue grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska, wspiera społeczne inicjatywy realizowane przez przedstawicieli pokolenia Z z całej Europy. Na specjalnej platformie młodzi liderzy mogą przedstawić swoje projekty i łączyć się z rówieśnikami, a dzięki technologii NFT otrzymać realne wsparcie swoich projektów. Wśród inicjatyw, które zakwalifikowały się do akcji znalazło się już 8 z Polski.
więcej
|
Attila Szabó nowym dyrektorem zarządzającym Ford Polska
Attila Szabó został nowym dyrektorem zarządzającym Ford Polska. Zastąpił Piotra Pawlaka, który po dwóch latach pełnienia tej funkcji odszedł z firmy.
więcej
|
Caroda wprowadza na polski rynek nowy format reklamy wideo, który może zrewolucjonizować podejście do monetyzacji wideo Caroda jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm AdTech zajmujących się reklamą wideo w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wprowadza na polski rynek reklamowy format, który przynosi znakomite efekty. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Aleksandra Klich zaprzecza zarzutom o mobbing w ,,Gazecie Wyborczej". ,,To pomówienie"
Były dziennikarz „Gazety Wyborczej” (Agora) Łukasz Długowski zarzucił szefowej „Wysokich Obcasów” Aleksandrze Klich niewłaściwe traktowanie noszące znamiona mobbingu. - Zarzuty pana Długowskiego są pomówieniem. Nikt nie skierował wobec mnie pozwu o mobbing - podkreśla Klich. Natomiast Agora podjęła w tej sprawie postępowanie wyjaśniające.
więcej
|
SMS-y przyczyną zwolnienia Tomasza Lisa z "Newsweeka"? Dziennikarz zapowiada działania prawne
„Randką w sądzie” zagroził Tomasz Lis osobom i tytułom, które będą kolportowały informacje o rzekomych SMS-ach, które jeszcze jako naczelny "Newsweeka" miał wysyłać do jednej z pracownic Ringier Axel Springer Polska. Napisał o tym na łamach „Wyborczej” Piotr Głuchowski, zastrzegając, że „informację potwierdził w trzech źródłach” i że to jest prawdziwa przyczyna rozstania wydawnictwa z dziennikarzem. RASP nie odpowiedział na nasze pytanie, czy takie wiadomości istnieją.
więcej
|
Ponad 2,2 tys. publikacji o Tomaszu Lisie. Najwięcej na Pomponiku
2279 publikacji pojawiło się w mediach tradycyjnych o sprawie mobbingu Tomasza Lisa - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów dla Wirtualnemedia.pl. Żadna z nich nie miała pozytywnego wydźwięku, tego typu komentarze stanowiły natomiast mniejszość wśród publikacji w mediach społecznościowych.
więcej
|
Nowy serwis twórcy profili "Tygodnika Nie" we wrześniu, 16 sierpnia billboard przy siedzibie PiS
Michał Marszał, twórca profili społecznościowych „Tygodnika Nie” (Urma), zapowiada uruchomienie własnego „memowego portalu informacyjnego” we wrześniu br. Wcześniej, 16 sierpnia, planuje wywiesić billboard pod siedzibą PiS przy ul. Nowogrodzkiej. Co się na nim znajdzie? - Jeszcze nie wiem co, ale coś, co - mam nadzieję - dopiecze PiS-owi - podkreśla.
więcej
|
Roszady w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej". Redakcja uzupełnia wakaty
Po ostatnich odejściach dziennikarzy „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor PL) uzupełnia wakaty. Od sierpnia do działu Ekonomia i Społeczeństwo dołączą Dominik Osowski, Dominik Hejj i Gabriela Masternak. We wrześniu pracę w tytule zacznie Mateusz Rzemek.
więcej
|
Ziemkiewicz: liczy się słowo, jakość i dziennikarska marka
Gdy Rafał Ziemkiewicz wdaje się w polemikę na Twitterze, niemal na pewno będą kontrowersje, ale o to mu w gruncie rzeczy chodzi. Jak wtedy, gdy napisał, że rozumie, jeśli „ktoś głodzi psa, żeby mu się lepiej złościł na obcych”. Sens był głębszy i inny niż ten narzucający się w pierwszej chwili, ale Twitter zrozumiał to wprost. Ziemkiewicz jest wyrazisty, a oburzenie po jego wypowiedziach czasem prowadzi go na salę sądową, czasami na czołówki portali, ale niemal zawsze przydaje publicyście rozpoznawalności i popularności.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska pozwie byłego dziennikarza "Newsweeka". "Insynuacje uderzają w dobre imię pracowników"
Zarząd Ringier Axel Springer Polska poinformował w piątek pracowników o podjęciu kroków prawnych względem byłego sekretarza redakcji w „Newsweeku”, Ryszarda Holzera. Powodem są „nieprawdziwe informacje oraz insynuacje” rozpowszechniane przez niego w mediach. W komunikacie wewnętrznym podkreślono także, iż sprawy pracownicze nie będą komentowane na publicznym forum, a wszelkie „naruszanie dobrego imienia pracowników i wizerunku firmy” spotka się ze „zdecydowaną reakcją”.
więcej
|
Roman Giertych oskarżył Piotra Nisztora o zniesławienie w TV Republika. Sprawa prawomocnie umorzona
Sąd drugiej instancji podtrzymał orzeczenie z pierwszej, umarzając proces karny o zniesławienie, który Roman Giertych wytoczył Piotrowi Nisztorowi z „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”. Chodzi o wypowiedzi Nisztora na antenie Telewizji Republika po zatrzymaniu Giertycha w październiku ub.r.
więcej
|
Dziennikarz: dla ukraińskiej armii sprowadziłem 30 samochodów; ponad połowa z nich już nie istnieje
Dzięki zbiórkom i darowiznom ludzi z całego świata sprowadziłem dotąd dla ukraińskiej armii ponad 30 samochodów; dziś ponad połowa z nich już nie istnieje - mówi PAP prezenter radiowy i telewizyjny Jurij Rychlik.
więcej
|
|
|
Disney+ i HBO Max niestraszne polskim kinom, bilety drożeją nieznacznie
Czołowe multipleksy kinowe w Polsce przekonują, że nowe platformy streamingowe z filmami i serialami odbiorą widzów telewizji linerarnej, a nie kinom. - Po eksperymentach z premierami w płatnych serwisach streamingowych okazało się, że rynek nie jest gotowy na funkcjonowanie bez kin - uważa Tomasz Jagiełło, szef Heliosa. Multipleksy na razie podwyższyły ceny biletów tylko o kilka proc.
więcej
|
Disney+ na początek z 3,7 mln polskich internautów. Spadki Playera i Canal+ online
Przez dwa tygodnie czerwca na Disney+ zajrzało 3,7 mln polskich internautów, spędzając średnio ponad dwie godziny. Koniec wiosennych ramówek i sezonu piłkarskiego przełożył się na duże spadki wyników Playera i Canal+ online, zmalała też odwiedzalność HBO Max i TVP VOD. Zdecydowanym liderem jest niezmiennie Netflix.
więcej
|
Siedmioro dzieci umarło po ,,blackout challenge". TikTok przymykał na to oczy?
TikTok mierzy się falą pozwów, które oskarżają platformę o brak odpowiednich działań związanych z ochroną dzieci na platformie. Chodzi o zamieszczanie w serwisie wyzwań o nazwie „blackout challenge” kierowanych do młodych ludzi, w wyniku których siedmioro dzieci w wieku poniżej 15 lat straciło życie.
więcej
|
Shopee, pi, pi, pi... a znajomość marki rośnie
Reklama Shopee najprawdopodobniej zostanie najlepiej zapamiętaną kampanią w 2022 r. Już dawno nie obserwowaliśmy na naszym rynku tak zmasowanego ataku - wynika z danych YouGov BrandIndex dla Wirtualnemedia.pl. Znana melodia, ogromny budżet na reklamę we wszystkich mediach - czy to recepta na sukces?
więcej
|
Elon Musk nie kupi Twittera i wypowiada umowę o przejęciu. Zarząd firmy podejmie kroki prawne
Elon Musk, szef Tesli i SpaceX, napisał Twitterowi w piątek, że kończy porozumienie zawarte z zarządem w sprawie zakupu sieci społecznościowej z powodu „fałszywych i wprowadzających w błąd” informacji o firmie. Zarząd serwisu zapowiedział, że przed sądem będzie starać się o sfinalizowanie transakcji.
więcej
|
Gogle VR Facebooka ze zmianami. Konieczne nowe konto Meta
Koncern Meta, do którego należy Facebook zapowiedział zmiany dla użytkowników gogli Meta Quest przeznaczonych do obsługi wirtualnej rzeczywistości. Po 1 stycznia 2023 roku do korzystania z tego zestawu konieczne będzie posiadanie konta Meta zamiast profilu na Facebooku.
więcej
|
Walmart łączy Walmart+ i InHome. Szersza dostępność dostaw zakupów do lodówki
Walmart postanowił połączyć swoje programy członkowskie Walmart+ i Walmart InHome. Dzięki temu usługa polegająca na dostarczaniu zakupów prosto do domu będzie dostępna dla szerszego grona klientów.
więcej
|
Netflix wprowadza dźwięk przestrzenny. Na razie w ,,Stranger Things", ,,Wiedźminie" i ,,Czerwonej nocie"
Netflix rozpoczął wprowadzanie w swoim serwisie możliwość oglądania treści opatrzonych dźwiękiem przestrzennym. Opcja ma być dostępna we wszystkich urządzeniach obsługujących Netfliksa, a rozwiązanie zostało opracowane wspólnie z firmą Sennheiser. Dźwięk przestrzenny jest dostępny na razie w wybranych tytułach, na liście są między innymi „Stranger Things”, „Wiedźmin”, „Projekt Adam”, „Czerwona nota” i „Locke & Key”.
więcej
|
Patostreamer ,,Gural" oskarżony o znęcanie się nad zwierzętami
Patostreamer Grzegorz G., znany w internecie jako „Gural” został oskarżony o znęcenie się nad zwierzętami. Do sądu trafił już akt oskarżenia.
więcej
|
Nowe redaktorki prowadzące w Grupie Spider's Web
Anna Janicka została redaktorką prowadzącą Rozrywka.blog, a Monika Szafrańska – zastępczynią redaktora prowadzącego Bizblog.pl (oba Grupa Spider's Web).
więcej
|
Jaś Kapela przegrał walkę na Prime Show MMA 2
Publicysta Jaś Kapela, związany z „Krytyką Polityczną” i „Super Expressem”, podczas sobotniej gali Prime Show MMA 2 przegrał z Konradem „Skolimem” Skolimowskim. Była to druga walka Kapeli, w pierwszej pokonał Ziemowita Kossakowskiego.
więcej
|
Twitter kasuje milion kont dziennie
Zarząd Twittera poinformował, że każdego dnia kasuje z serwisu społecznościowego około miliona spamowych kont. To odpowiedź na wątpliwości Elona Musa, potencjalnego nowego właściciela platformy, dotyczące odsetka botów na Twitterze.
więcej
|
Caroda wprowadza na polski rynek nowy format reklamy wideo, który może zrewolucjonizować podejście do monetyzacji wideo Caroda jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm AdTech zajmujących się reklamą wideo w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Wprowadza na polski rynek reklamowy format, który przynosi znakomite efekty. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agencja Brief me debiutuje na rynku
Aneta Gałka i Paulina Gruszka uruchomiły własną agencję PR oraz komunikacji kreatywnej Brief me.
więcej
|
Best Communications w sieci SEC Newgate CEE
Po 18 miesiącach współpracy, SEC Newgate CEE i Best Communications sformalizowały swoje relacje i ogłaszają strategiczne partnerstwo. Best Communications dołącza do sieci SEC Newgate i zostaje jej wyłącznym partnerem w Czechach i na Słowacji.
więcej
|
Kinga Strawińska: z Walk PR do Wella Company
Kinga Strawińska po ponad trzech latach pracy w agencji Walk PR rozpoczęła pracę w firmie Wella Company, gdzie odpowiada za komunikację.
więcej
|
Kaczyński i Morawiecki ruszyli w Polskę. "PiS ratuje, co się da"
Jarosław Kaczyński, prezes Prawa i Sprawiedliwości i premier Mateusz Morawiecki rozpoczęli objazd po Polsce i spotkania z wyborcami - mimo że wybory parlamentarne odbędą się dopiero jesienią przyszłego roku. Zdaniem ekspertów od marketingu politycznego przygotowują w ten sposób przedpole pod właściwą kampanię wyborczą. - PiS przyjął strategię objaśniania zaistniałych faktów – stara się pokazywać jako rząd rozdający karty w UE, pomagający i wspierający uchodźców z Ukrainy, skutecznie walczący z inflacją czy też wreszcie rząd zmuszony walczyć z opozycją, która zamiast pomagać rzuca mu kłody pod nogi. Wszystko to jest retoryką używaną na potrzeby elektoratu PiS - komentuje dr hab Monika Kaczmarek-Śliwińska z Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
|
|