|
|
|
|
|
|
|
Właściciel TVN z 3,4 mld dol. straty. Warner Bros. Discovery połączy HBO Max i discovery+
Fuzja WarnerMedia i Discovery - do którego należy m.in. polski TVN - na początek przyniosła duże koszty, które przełożyły się na 3,41 mld dolarów kwartalnej straty netto i spadek ceny akcji w handlu posesyjnym. Platformy subskrypcyjne koncernu przez rok zyskały 16,3 mln klientów, ale pogorszyła się ich rentowność. Koncern zapowiada wspólną ofertę HBO Max i discovery+, do 2025 mln chce mieć 130 mln subskrybentów.
więcej
|
Logotypy i oznaczenia ,,zaśmiecają" ekran? KRRiT wyjaśnia
W USA i Europie Zachodniej kanały filmowe premium nie wyświetlają logotypów. KRRiT nie tylko wymaga tego od nadawców, ale nakazuje umieszczać dodatkowe oznaczenia programów. - Zaczyna to zaburzać rzeczywisty obraz audycji - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Justyna Troszczyńska, szefowa Media4Fun, agencji consultingu filmowego.
więcej
|
,,Ojciec Mateusz 28" od 9 września w TVP1. Artur Żmijewski reżyserem
Od 9 września telewizyjna Jedynka pokazywać będzie 28. sezon „Ojca Mateusza”, produkcja emitowana będzie w piątki o godz. 20.30 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W głównej roli ponownie występuje Artur Żmijewski, który wyreżyserował część odcinków.
więcej
|
Player szykuje się na jesień. W tym roku jeszcze trzy własne seriale
Do końca tego roku w serwisie Player.pl (TVN Warner Bros. Discovery) pojawią się trzy własne seriale określane jako Player Original. W piątek 2 września użytkownicy serwisu zobaczą pierwszy odcinek trzeciego sezon „Szadzi”. W kolejnych miesiącach na platformie pojawią się drugi sezon „Skazanej” i nowy serial „Mój agent” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bez skarg do KRRiT na skecz Neo-Nówki w Polsacie. Kabaret o TVP: propaganda, nie da się tego oglądać
Na skecz kabaretu Neo-Nówka wyśmiewający podziały polityczne w rodzinach, który pokazano w sobotę w Polsacie, nie skierowano żadnych skarg do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. W internecie występ szybko stał się hitem, został odtworzony już 5 mln razy. - Jakbyśmy wystąpili w TVP, to może wszystko wyglądałoby fajnie na nagraniu, ale nie później nie poznalibyśmy swojego skeczu już po montażu. Dlatego w Koszalinie wystąpiliśmy na livie - wyjaśnił współtwórca kabaretu Roman Żurek.
więcej
|
Była blogerka terapeutycznie zagrała na bębnie w ,,Sprawie dla reportera". TVP: to eksperckie, interesujące dopełnienie
Była blogerka modowa Tamara Gonzales Perea pojawiła się w „Sprawie dla reportera” jako specjalistka od uzdrawiania dźwiękiem, zagrała na bębnie i zaśpiewała dla kobiety zmagającej się ze skutkami udaru mózgu. TVP wyjaśnia, że było to „eksperckie lub interesujące z innych względów dopełnienie komentarzowej części programu”.
więcej
|
Będzie drugi sezon serialu ,,Rodzina na Maxa". Polsat jeszcze nie pokazał pierwszego
We wrześniu rozpoczną się zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Rodzina na Maxa”, w którym w głównych rolach występują Nikodem Rozbicki, Anna Smołowik i Ewa Kasprzyk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszy sezon został już nagrany, jest w fazie postprodukcji. Serial najpierw ma się pojawić w Polsat Box Go, a następnie pojawi się w ramówce Polsatu.
więcej
|
,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 13" od 29 sierpnia w Czwórce (wideo)
W poniedziałek, 29 sierpnia telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję trzynastego sezonu serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”.
więcej
|
MSZ protestuje ws. skazania na Białorusi dziennikarki TVP. KE: reżim w Mińsku próbuje uciszyć niezależne dziennikarstwo
MSZ przekazało w czwartek protest chargé d’affaires Białorusi w związku ze skazaniem dziennikarki TVP Iryny Słaunikawej. MSZ domaga się od władz Białorusi zaprzestania prześladowań dziennikarzy, członków polskiej mniejszości oraz pozostałych przedstawicieli społeczeństwa obywatelskiego.
więcej
|
Paramount+ ma 43 miliony użytkowników. ,,Top Gun: Maverick" lokomotywą dla Paramount
Koncern Paramount Global podał, że na koniec drugiego kwartału 2022 roku liczba użytkowników prowadzonych przez niego serwisów VoD wzrosła globalnie do 64 mln. Platforma Paramount+ zwiększyła bazę abonentów do 43 mln, zaś film „Top Gun: Maverick” okazał się prawdziwym przebojem, także w wymiarze biznesowym.
więcej
|
Anna Wendzikowska po 15 latach odchodzi z ,,Dzień dobry TVN"
Z „Dzień dobry TVN” po 15 latach żegna się reporterka Anna Wendzikowska, która m.in. przeprowadzała wywiady z gwiazdami filmowymi.
więcej
|
Dziennikarz CNN był inwigilowany w Grecji. Wykorzystano program podobny do Pegasusa
Szef greckich służb wywiadowczych (EYP) Panagiotis Kontoleon przyznał przed komisją parlamentarną, że EYP inwigilowały dziennikarza Thanasisa Kukakisa, który pracuje dla amerykańskiej telewizji CNN - podał w środę Reuters, powołując się na swoje źródła. Telefon dziennikarza miał zostać zainfekowany szpiegowskim oprogramowaniem.
więcej
|
TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVP2. ,,Fakty" i ,,Wakacyjna trasa Dwójki" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Fakty”, „Wakacyjna trasa Dwójki” i „27. Festiwal Kabaretu Koszalin - Wakacje all incluSyf”. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1, a Polsat wyprzedził TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Znachor", ,,Rozmowy kontrolowane" i ,,C.K. Dezerterzy" zostaną zdigitalizowane
„C.K. Dezerterzy” Janusza Majewskiego, „Rozmowy kontrolowane” Sylwestra Chęcińskiego, „Znachor” Jerzego Hoffmana, „Wielka droga” Michała Waszyńskiego – takie tytuły znajdą się pośród filmów, których digitalizację i rekonstrukcję rozpoczęła Filmoteka Narodowa – Instytut Audiowizualny w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. FINA otrzymała na to ponad 23 mln zł.
więcej
|
Frasyniuk w TVN24 porównał żołnierzy do psów i śmieci, sąd warunkowo umorzył sprawę
Wrocławski sąd warunkowo umorzył w czwartek sprawę Władysława Frasyniuka oskarżonego o znieważenie żołnierzy. Chodzi o słowa byłego posła i opozycjonisty z czasów PRL na antenie TVN24, które zdaniem prokuratury stanowiły znieważenie polskich żołnierzy. Orzeczenie jest nieprawomocne. Prokuratura zapowiedziała apelację.
więcej
|
Bank Pekao z nową promocją kont oszczędnościowych Bank Pekao ponownie uatrakcyjnia ofertę depozytową dla klientów indywidualnych i wprowadza promocję 7 proc. w skali roku na koncie oszczędnościowym obowiązującą przez 6 miesięcy od otwarcia konta. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT zbada wulgarne słowa o PiS słuchaczy lokalnej stacji
Do KRRiT wpłynęła skarga na łódzkie Radio Parada. Słuchacz twierdzi, że w jednej z audycji trzykrotnie padły wulgarne wypowiedzi o Prawie i Sprawiedliwości. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, regulator wystąpił do rozgłośni o nagranie z kontrowersyjnymi słowami.
więcej
|
|
Krzysztof Czabański ponownie przewodniczącym Rady Mediów Narodowych
Przy trzech głosach „za”, jednym „przeciw” i jednym wstrzymującym się, Krzysztof Czabański został wybrany w czwartek ponownie przewodniczącym Rady Mediów Narodowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od głosu wstrzymał się nowy członek rady, Marek Rutka.
więcej
|
|
Były prezes Radia Łódź wicedyrektorem w Muzeum Archeologicznym i Etnograficznym
Dariusz Szewczyk, kierujący Radiem Łódź do kwietnia 2021 roku, został zastępcą dyrektora ds. merytorycznych w Muzeum Archeologicznym i Etnograficznym w Łodzi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z mediami związany był przez 30 lat, jak nam mówi: zrywa z nimi definitywnie, stawiając na „spokojniejszą pracę”.
więcej
|
|
Prof. Tadeusz Kowalski wybrany przez Senat do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
Prof. Tadeusz Kowalski został wybrany przez Senat do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Kowalski był kandydatem opozycji na to stanowisko. Popierali go m.in. marszałek Senatu Tomasz Grodzki (KO), wicemarszałek Gabriela Morawska-Stanecka (PPS), senator Krzysztof Kwiatkowski (niezależny).
więcej
|
|
TOK FM nowym liderem słuchalności we Wrocławiu w I półroczu. Stacja wyprzedziła RMF FM
Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w pierwszym półroczu br. było TOK FM, które wyprzedziło RMF FM. Na podium znalazło się jeszcze Antyradio - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Krzysztof Czabański ponownie przewodniczącym Rady Mediów Narodowych
Dziennikarz i publicysta Krzysztof Czabański został ponownie wybrany na przewodniczącego Rady Mediów Narodowych - poinformowało w czwartek biuro Rady.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Papaya Films z 7 proc. niższym zyskiem i 131,9 mln zł przychodu za 2021 rok
W opublikowanym, audytowanym sprawozdaniu finansowym za rok 2021 dom produkcyjny Papaya Films podaje, że całkowita wartość sprzedaży w polskiej spółce wyniosła 131,9 mln zł - to ponad 30 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Z uwagi na wzrost kosztów prowadzenia działalności oraz kontynuację inwestycji, zysk netto zmalał w skali roku o 7 proc., czyli 700 tys. zł do prawie 5,5 mln zł.
więcej
|
Publicon Sport będzie pozyskiwał sponsorów dla PZPN. Koniec współpracy ze Sportfive
Agencja Publicon Sport podpisała umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej na pośrednictwo przy zawieraniu kontraktów dotyczących praw marketingowych. Poprzednio przez 25 lat odpowiadał za to Sportfive.
więcej
|
Vizeum Polska ze stratą przed fuzją z iProspect, przychody 14 proc. w górę
Dom mediowy Vizeum Polska w ub.r. osiągnął wzrost wpływów o 14 proc. do 323,7 mln zł, a jego wynik netto poszedł w dół z 2,58 mln zł zysku do 2,18 mln zł straty. Z początkiem br., w ramach globalnej fuzji ogłoszonej przez dentsu, połączył się z agencją iProspect Polska.
więcej
|
Michał Wolfram: z VMLY&R do Kerris
Do zespołu agencji Kerris dołączył Michał Wolfram, gdzie objął stanowisko performance marketing leada.
więcej
|
Zapraszamy na kolejne webinary z cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych
Growth Summer Days to cykl wydarzeń dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence. Wydarzenia objęte są akredytacją DIMAQ. Kolejny, darmowy webinar odbędzie się już 11 sierpnia, a ostatni – dokładnie dwa tygodnie później.
więcej
|
Napoje Hemp Tea Energia już dostępne w Żabce, premierze towarzyszy konkurs
Od 3 sierpnia w sieci sklepów Żabka dostępne są nowe produkty firmy Excellence - napoje Hemp Tea Energia. Premierze towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są telefon iPhone 13 oraz kolaże tematyczne - wszystkie nagrody z autografem Blowka.
więcej
|
Puma prezentuje stroje dla Manchester City, po raz pierwszy w metaverse
Firma Puma oraz Manchester City prezentują trzeci komplet strojów na sezon 2022/23. Nowy zestaw został po raz pierwszy zaprezentowany w metaversum gry Roblox.
więcej
|
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Rowerowe Świry i Kamil Gach reklamują catering Maczfit
Firma cateringu dietetycznego Maczfit rozpoczęła kampanię reklamową. Wśród bohaterów spotów są Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach i duet Rowerowe Świry.
więcej
|
Katarzyna Roguska w zespole Stor9
Do zespołu agencji reklamowej Stor9, specjalizującej się w influencer marketingu, dołączyła Katarzyna Roguska, która obejmie stanowisko new business managera.
więcej
|
LTTM rozbudowuje dział sprzedaży. Dołącza sześć osób
Do zespołu sprzedaży Grupy LTTM dołączyły Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska, Martyna Sikora i Dominika Malorna. W ramach wewnętrznego transferu do działu dołączyli również Michał Znajewski oraz Krystian Czuba, którzy wcześniej związani byli z agencją gaming i metaverse marketingu Gameset.
więcej
|
EA Sports sponsorem transmisji Premier League w Wielkiej Brytanii
Producent gier sportowych EA Sports podpisał trzyletni kontrakt sponsorski z brytyjską stacją Sky, transmitującą mecze Premier League.
więcej
|
Legalni bukmacherzy coraz mocniej widoczni w mediach. Reklama i inne projekty marketingowe firm bukmacherskich
Reklama legalnych firm bukmacherskich w mediach przybrała w ostatnich latach na sile. Telewizja i Internet pokazują reklamy takich marek jak np. STS, Fortuna, Betclic czy Superbet coraz częściej, a w ich kampaniach marketingowych pojawiają się kolejni znani sportowcy i dziennikarze sportowi. Sprawdzamy, jakie reklamy zakładów bukmacherskich są aktualnie emitowane najczęściej oraz jakie inne ciekawe pomysły na skuteczny marketing mają bukmacherzy.
więcej
|
Wyższy level komunikacji w gamingu. Case study marki Grześki Marka Grześki z portfolio grupy Colian w ramach platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”, realizując działania 360 stopni po raz kolejny weszła w gaming, tym razem wspinając się na wyższy level komunikacji czyli wykorzystując mechanikę in-game advertising. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kanał Sportowy nadaje z nowego studia. Stary budynek idzie do rozbiórki
Kanał Sportowy od czwartku nadaje z nowego studia. - Budynek, w którym dotąd współdzieliliśmy redakcję z Weszło, idzie do rozbiórki - mówi Michał Pol. Dziennikarz zapowiada, że na kanale pojawią się nowe formaty, część prawdopodobnie jeszcze w sierpniu.
więcej
|
Disney+ dogonił w Polsce HBO Max. Netflix i Player straciły użytkowników, w górę Prime Video i Viaplay
W pierwszym pełnym miesiącu obecności na polskim rynku Disney+ miał minimalnie mniej odwiedzających niż HBO Max, przy czym przyciągał każdego na ponad dwukrotnie dłuższy czas. Spore spadki zasięgów zanotowały Netflix, Player i TVP VOD, za to Amazon Prime Video zyskał 30 proc. użytkowników, a w czołowej dziesiątce pojawiło się Viaplay.
więcej
|
Marcin Bartnicki zastępcą redaktora naczelnego Wirtualnej Polski
Szef obszaru Technologie w redakcji Wirtualnej Polski, Marcin Bartnicki, awansował na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego. Będą do niego raportować szefowie i szefowe serwisów technologicznych, zdrowotnych, show-biznesowych, a także ukraińskojęzyczna redakcja vPolshchi.pl.
więcej
|
Marta Radziak-Kucharska za Rafała Madajczaka szefową działu rozwoju marki Gazeta.pl
Z początkiem sierpnia br. na czele działu rozwoju marki Gazeta.pl (Agora) odpowiedzialnego m.in. za akcje społeczne portalu stanęła Marta Radziak-Kucharska. Zastąpiła w tej roli Rafała Madajczaka, który od lipca br. jest redaktorem naczelnym portalu.
więcej
|
Allegro z mniejszym zyskiem, przejęte firmy na większym minusie. Akcje mocno zdrożały
Według wstępnych danych w zeszłym półroczu br. Allegro osiągnęło wzrost skonsolidowanych przychodów o 69 proc. do 3,6 mld zł i spadek skorygowanego zysku EBITDA o 13,6 proc. do 947,1 mln zł. Jej rentowność pogorszyły przejęte wiosną Mall Group i WE|DO, które miały 67 mln zł straty EBITDA. Po ogłoszeniu tych wyników akcje Allegro mocno zdrożały.
więcej
|
Unia Europejska bada strategię w Google Play. Chodzi o monopolistyczne zabiegi wobec deweloperów
Unia Europejska jest w trakcie dochodzenia związanego ze szczegółami postępowania Google w ramach jego sklepu internetowego Google Play – wynika z nieoficjalnych informacji. Unijni urzędnicy wysłali do partnerów i konkurentów Google pytania dotyczące możliwości stosowania przez koncern monopolu we współpracy z deweloperami aplikacji i rozliczeń za umieszczanie programów w Google Play.
więcej
|
Z CCC odchodzi e-commerce director Jakub Jasiński
Jakub Jasiński, e-commerce/omnichannel director w firmie obuwniczej CCC odchodzi z firmy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracował w niej pięć lat.
więcej
|
Na wakacjach nie należy korzystać z ogólnodostępnych komputerów
Podczas urlopu nie powinno się używać komputerów w miejscach publicznych takich jak hotele czy lotniska. Korzystaj wyłącznie ze stron, na których nie musisz się logować lub udostępniać swoich danych - radzą eksperci firmy Sophos.
więcej
|
Legalni bukmacherzy coraz mocniej widoczni w mediach. Reklama i inne projekty marketingowe firm bukmacherskich
Reklama legalnych firm bukmacherskich w mediach przybrała w ostatnich latach na sile. Telewizja i Internet pokazują reklamy takich marek jak np. STS, Fortuna, Betclic czy Superbet coraz częściej, a w ich kampaniach marketingowych pojawiają się kolejni znani sportowcy i dziennikarze sportowi. Sprawdzamy, jakie reklamy zakładów bukmacherskich są aktualnie emitowane najczęściej oraz jakie inne ciekawe pomysły na skuteczny marketing mają bukmacherzy.
więcej
|
Bank Pekao z nową promocją kont oszczędnościowych Bank Pekao ponownie uatrakcyjnia ofertę depozytową dla klientów indywidualnych i wprowadza promocję 7 proc. w skali roku na koncie oszczędnościowym obowiązującą przez 6 miesięcy od otwarcia konta. materiał partnerskiwięcej |
|
|