|
|
|
|
|
|
|
Stacje komercyjne wciąż z mniejszym zasięgiem niż przed przejściem na DVB-T2/HEVC
Choć od ostatniego etapu przejścia na DVB-T2/HEVC minęło ponad 6 tygodni, to nadal wszystkie multipleksy naziemnej telewizji cyfrowej poza MUX-3 z kanałami TVP mają mniejszy zasięg niż przed zmianą standardu. - Na bieżąco monitorujemy nasze straty, które wciąż się kumulują - mówi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
więcej
|
W TVP politycy Zjednoczonej Prawicy przez 200 godzin, ci z PO siedem razy krócej
W drugim kwartale br. w kanałach Telewizji Polskiej politycy Prawa i Sprawiedliwości byli pokazywani przez niemal 170 godzin. Solidarna Polska dostała 29 godzin, a Platforma Obywatelska - 27.
więcej
|
Ostatni sezon ,,Świata według Kiepskich" od 31 sierpnia w Polsacie. Produkcję nagrano po śmierci Gnatowskiego i Kotysa
Od 31 sierpnia w środowe wieczory Polsat emitować będzie ostatni sezon serialu „Świat według Kiepskich”, który został nagrany na początku 2021 roku - tuż po śmierci Dariusza Gnatowskiego i Ryszarda Kotysa. Stacja zaczęła emisję spotu promującego nowe odcinki.
więcej
|
Wielki ,,awans" TV Republika i TVP3 na liście kanałów Canal+
Od 10 sierpnia na dekoderach Canal+ zacznie obowiązywać nowa lista kanałów. TV Republika zostanie przeniesiona z 214 na 64 pozycję. Na 65 kanale będzie można oglądać stację TVP3 Warszawa, która dotychczas zajmowała daleką 217 pozycję.
więcej
|
Kanał Eska TV rozpoczął emisję satelitarną w HD
Muzyczno-rozrywkowy kanał Eska TV drogą satelitarną jest już nadawany w wysokiej rozdzielczości. Emisję w jakości HD rozpoczęto z transpondera platformy cyfrowej Polsat Box na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E, najpopularniejszej wśród polskich odbiorców.
więcej
|
Zmiany w wyglądzie serwisu Amazon Prime Video
Polscy subskrybenci Amazon Prime Video mogą już korzystać z nowego interfejsu tego serwisu streamingowego. Zmiany objęły urządzenia pracujące w systemach operacyjnych Android TV, Tizen i WebOS. W przypadku większości użytkowników zostały wprowadzone automatycznie.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony 9" od 4 września w TVP1
W niedzielę, 4 września TVP1 rozpocznie emisję dziewiątej edycji reality-show „Rolnik szuka żony” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program bez zmian będzie prowadzić Marta Manowska.
więcej
|
Polo TV liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w lipcu, 4Fun Dance zyskał najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu 2022 roku było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4Fun Dance, a najwięcej straciło Power TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ szykuje serial na podstawie książki Malcolma XD "Emigracja"
Canal+ Polska rozpoczyna zdjęcia do ekranizacji książki "Emigracja" anonimowego twórcy występującego w sieci pod pseudonimem Malcolm XD. W rolach głównych w nowym serialu zagrają Tomasz Włosok oraz Michał Balicki.
więcej
|
Telewizja Polska na sprzęt do studia TVP Wilno chce wydać 8,6 mln zł
W przetargu na dostarczenie infrastruktury technologicznej do studia TVP Wilno złożono dwie oferty, z kwotami prawie 9 mln zł brutto. Telewizja Polska na zamówienie planuje przeznaczyć maksymalnie 8,6 mln zł.
więcej
|
Polsat zakończył zdjęcia do ,,Mecenas Porady 2". Premiera w Polsat Box Go
Polsat zakończył zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Mecenas Porada” z Aleksandrą Domańską w roli głównej. Premiera produkcji w Polsacie najprawdopodobniej odbędzie się wiosną 2023 roku, wcześniej serial trafi do oferty Polsat Box Go - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do drugiego sezonu dołączyli m.in. Joanna Kurowska, Jakub Gąsowski i Karol Dziuba.
więcej
|
Polsat udostępnił głośny skecz Neo-Nówki na YouTube
Z dużym poślizgiem Telewizja Polsat opublikowała na swoim kanale YouTube’owym najgłośniejszy skecz kabaretowy ostatnich dni - występ kabaretu Neo-Nówka pt. „Wigilia 2022”, zarejestrowany w Koszalinie. W ciągu trzech dni od opublikowania klip obejrzało na polsatowskim kanale ponad milion wyświetleń.
więcej
|
Bielenia, Braciak i Więckiewicz w filmie o Tadeuszu Kościuszce. Kinowa premiera w 2023 roku, potem emisja w Viaplay
W przyszłym roku do kin trafi film „Kos” o Tadeuszu Kościuszce, którzy przygotowują producenci „Bożego Ciała” i „Żeby nie było śladów”. W głównych rolach występują m.in.: Bartosz Bielenia, Jacek Braciak i Robert Więckiewicz. Za dystrybucję obrazu odpowiada Kino Świat, produkcję pokaże także Viaplay.
więcej
|
Pirackie transmisje z La Ligi? Nowy obowiązek dla operatorów
Sąd gospodarczy w Barcelonie przystał na postulat La Ligi i platformy cyfrowej Movistar Plus+. Operatorzy telekomunikacyjni będą musieli blokować nielegalne transmisje ligi hiszpańskiej i co tydzień aktualizować listę stron, które oferują pirackie stream’y z tymi rozgrywkami.
więcej
|
Bank Pekao z nową promocją kont oszczędnościowych Bank Pekao ponownie uatrakcyjnia ofertę depozytową dla klientów indywidualnych i wprowadza promocję 7 proc. w skali roku na koncie oszczędnościowym obowiązującą przez 6 miesięcy od otwarcia konta. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Co mają dać badania Krajowego Instytutu Mediów? "Opisać, kim są konsumenci mediów w Polsce"
Badanie Założycielskie KIM, konsultowane z kluczowymi uczestnikami rynku mediów w Polsce, jest badaniem kompleksowym. Zebrane w nim dane pozwalają opisać, kim są konsumenci mediów w Polsce, a także jakie są ich potrzeby w zakresie konsumpcji treści – mówi PAP Mirosław Kalinowski, dyrektor Krajowego Instytutu Mediów.
więcej
|
|
Tomasz Lis wróci na antenę Tok FM? Jacek Żakowski podał warunek
Jacek Żakowski w podcaście Żurnalisty stwierdził, że Tomasz Lis wróci do jego piątkowej audycji w radiu Tok FM, jeśli „do końca wakacji nie potwierdzą się żadne nowe zarzuty”. - W tekście Jadczaka padło słowo „molestowanie”, to śmiertelny zarzut. Ale w żaden sposób nie został w dalszym ciągu uprawdopodobniony - mówił. I dodawał, że jeżeli nie zostanie, Szymon Jadczak powinien przestać być dziennikarzem. - Życzę Jackowi Żakowskiemu, żeby udało mu się kiedyś przeczytać mój tekst ze zrozumieniem - odpowiada Jadczak.
więcej
|
|
Zmarła pisarka Zofia Posmysz, pomysłodawczyni powieści radiowej ,,W Jezioranach"
Zofia Posmysz-Piasecka, pisarka i scenarzystka, była więźniarka niemieckich obozów Auschwitz, Ravensbrueck i Neustadt-Glewe, dama Orderu Orła Białego, zmarła w poniedziałek rano w oświęcimskim hospicjum – dowiedziała się PAP w oświęcimskim magistracie. Po wojnie Posmysz-Piasecka pracowała w Polskim Radiu, była scenarzystką słuchowiska "W Jezioranach" emitowanego w Jedynce.
więcej
|
|
Badanie: Słuchacze podcastów dają zielone światło reklamie
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy w I półroczu, Radio ZET i Eska na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w pierwszym półroczu br. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Biedronka: Dziecięca Biblioteka to promocja czytelnictwa. Czy otworzy sklepy w niedziele niehandlowe?
Sieć Biedronka nie przesądza, czy wykorzysta uruchomioną w zeszły weekend Dziecięcą Bibliotekę, obejmującą ponad 100 tytułów, żeby otwierać swoje sklepy także w niedziele niehandlowe. Podkreśla natomiast, że to jej kolejny krok w zakresie promocji czytelnictwa.
więcej
|
Cut The Mustard: wpływy wzrosły o ponad połowę, 1,3 mln zł zysku netto
Agencja reklamowa Cut The Mustard w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 56,2 proc. do 14,97 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,05 do 1,35 mln zł.
więcej
|
Bogdan Koroluk data business intelligence directorem w Havas Media Group
Bogdan Koroluk awansował na nowo utworzone stanowisko lidera zespołu Data Business Intelligence (DBI) w Havas Media Group.
więcej
|
Balenciaga sprzedaje torby wyglądające jak worki na śmieci za 1800 dolarów
Blisko 1800 dolarów trzeba zapłacić za torbę przypominającą kształtem worek na śmieci od kultowego domu mody Balenciaga.
więcej
|
Agencja Ancymony ze stałą obsługą marki Amundsen
Agencja Ancymony odpowiada za stworzenie nowej platformy komunikacji dla marki wódki Amundsen z portfolio Stock Polska.
więcej
|
Dwanaście awansów w Saatchi&Saatchi
W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) awansowało 12 pracowników w działach kreacji, designu, client service i trafficu.
więcej
|
Gdańsk szuka miejskiego tiktokera. Twarzą akcji Piotr ,,Edzio" Bylina
Równo w rok po wejściu na platformę TikTok miasto Gdańsk rozpoczyna poszukiwania osoby, która mogłaby współpracować z ratuszem jako oficjalny miejski tiktoker. Wymagania są nieduże: ukończone 16 lat i pomysły na pokazywanie Gdańska na TikToku. Twarzą i mentorem akcji został Piotr Bylina - tiktoker znany pod pseudonimem „Edzio”.
więcej
|
Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek w reklamie Etoto
Bukmacher Etoto ruszył ze swoją nową kampanią pt. „Etoto. Na Grubo”. W reklamach biorą udział ambasadorzy marki - Mateusz Borek, Edward Durda i Artur Wichniarek.
więcej
|
Bartosz Gąsiorowski dyrektorem strategii Freundschaft
Do zespołu agencji Freundschaft dołączył Bartosz Gąsiorowski obejmując stanowisko strategy directora w zespole strategiczno-badawczym.
więcej
|
Decathlon zachęca kobiety do aktywności fizycznej. Akcję wspierają Laura Bernat, Karolina Koszewska i Aneta Wira-Ostaszyk
Sieć sklepów sportowych Decathlon rozpoczęła nową kampanię reklamową. Wraz ze sportsmenkami chce zmotywować kobiety do regularnych treningów po wakacyjnej przerwie. Akcję wspierają pływaczka Laura Bernat, pięściarka Karolina Koszewska i tancerka baletowa Aneta Wira-Ostaszyk.
więcej
|
Cztery nowe pakiety w ofercie Clear Channel
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Polska poszerza ofertę pakietów dedykowanych Young, Ladies, Active oraz Silver o nowe propozycje: Pharmacy, Fashion, Pakiet Kibica, Party-Time.
więcej
|
Katarzyna Bosacka promuje tanie "mądre obiady" w Carrefour
Carrefour wystartował z kampanią „Mądry Obiad do 5 złotych za osobę” z przepisami Katarzyny Bosackiej. Akcję przygotowały Saatchi & Saatchi i K2 Create.
więcej
|
Up&More odpowiedzialna za promocję aplikacji Pacific
Agencja Up&More odpowiada za promocję aplikacji Pacific w kanałach online, w tym za kompleksową obsługę social media, współpracę z influencerami oraz za kampanię reklamową ukierunkowaną na pozyskiwanie zaangażowanych użytkowników.
więcej
|
Kamil Stoch opowiada o życiu i sporcie w serii podcastów ,,Atlas Mówi"
Firma Atlas rozpoczęła emisję serii podcastów "Atlas Mówi", którą zrealizowała we współpracy ze skoczkiem narciarskim Kamilem Stochem. Kamil Stoch opowiada w nich m.in. o sporcie, życiu i roli sponsora w życiu sportowca.
więcej
|
Goodvalley zmienia nazwę na Dolina Dobra
Goodvalley - producent mięsa z Przechlewa zmienił nazwę na Dolina Dobra. Marka chce w ten sposób bardziej podkreślić swoje lokalne pochodzenie i odpowiedzieć na potrzeby konsumentów.
więcej
|
Wyższy level komunikacji w gamingu. Case study marki Grześki Marka Grześki z portfolio grupy Colian w ramach platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki”, realizując działania 360 stopni po raz kolejny weszła w gaming, tym razem wspinając się na wyższy level komunikacji czyli wykorzystując mechanikę in-game advertising. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Sprzedaż ,,Faktu" spadła do 140 tys. egz., a ,,Gazety Wyborczej" do 48 tys.
Średnia sprzedaż wydania wszystkich dzienników ogólnopolskich w drugim kwartale br. wyniosła 388 129 egz. Najchętniej kupowany był „Fakt”, a na czele e-wydań znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Newsletter z kancelarii premiera pełen błędów. ,,Komunikacyjny dramat"
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w sobotę 6 sierpnia rozesłała newsletter, w którym aż roi się od błędów. Niecodzienna była też tematyka: pierwsze dwa akapity poświęcone rządowym Wakacjom Kredytowym, trzeci traktuje o wypadku polskiego autokaru w Chorwacji.
więcej
|
Rusza bezpłatny dwutygodnik w pociągach Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Za projekt odpowiada Jan Domaniewski
W pociągach Warszawskiej Kolei Dojazdowej oraz w kasach biletowych będzie można skorzystać z bezpłatnego dwutygodnika „Wukadka”. Jego redaktorem naczelnym jest Jan Domaniewski.
więcej
|
Dystrybutor prasowy Empiku zwiększył sprzedaż o jedną trzecią, nie wypłaci dywidendy
Należąca do Empiku spółka Pol Perfect, zajmująca się głównie dystrybucją prasy, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 32,4 proc. do 132,14 mln zł i zysku netto z 2,34 do 3,92 mln zł.
więcej
|
Wyborcza.pl i Storytel w jednym pakiecie
Wyborcza.pl (Agora) i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 roku dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w cenie 55 zł.
więcej
|
Zmarł Leszek Adamczewski, były dziennikarz ,,Głosu Wielkopolskiego"
W wieku 74 lat zmarł Leszek Adamczewski - autor książek historycznych i dziennikarz, przez wiele lat związany z „Głosem Wielkopolskim”.
więcej
|
|
|
Allegro faworyzuje swój e-sklep? UOKiK uzasadnia zarzuty
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przekazał Allegro szczegółowe uzasadnienie zarzutów postawionych ponad dwa lata temu. Regulator uważa, że firma na swojej platformie faworyzuje własny sklep kosztem innych sprzedawców. Allegro nie zgadza się z zarzutami.
więcej
|
Visa i Mastercard nie chcą obsługiwać płatności za reklamy na Pornhubie
Obsługujące karty płatnicze spółki Visa i Mastercard nie będą procesować płatności kartami dla MindGeek – giganta branży pornograficznej, właściciela m.in. serwisu Pornhub. To pokłosie decyzji sądu, który bada, czy organizacje płatnicze ułatwiają dystrybucję dziecięcej pornografii.
więcej
|
Badanie: Słuchacze podcastów dają zielone światło reklamie
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.
więcej
|
Gdańsk szuka miejskiego tiktokera. Twarzą akcji Piotr ,,Edzio" Bylina
Równo w rok po wejściu na platformę TikTok miasto Gdańsk rozpoczyna poszukiwania osoby, która mogłaby współpracować z ratuszem jako oficjalny miejski tiktoker. Wymagania są nieduże: ukończone 16 lat i pomysły na pokazywanie Gdańska na TikToku. Twarzą i mentorem akcji został Piotr Bylina - tiktoker znany pod pseudonimem „Edzio”.
więcej
|
Mateusz Lubiński i Tomasz Hirkyj w redakcji Money.pl
Do serwisu ekonomicznego Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) dołączyło z początkiem sierpnia dwóch nowych dziennikarzy: Mateusz Lubiński i Tomasz Hirkyj - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Związani byli wcześniej z "Faktem" i Interią.
więcej
|
Beata Kozidrak prawomocnie skazana za jazdę po pijanemu. Nie będzie ostrzejszej kary
Sąd Okręgowy w Warszawie utrzymał w mocy wyrok skazujący Beatę Kozidrak za jazdę pod wpływem alkoholu. Wyrok w tej sprawie jest prawomocny.
więcej
|
Ryzykowane parkowanie na wakacjach? Pomyśl o Autocasco Taki incydent może zepsuć najlepsze wakacje. Parkujesz samochód na parkingu lub poboczu, aby spędzić beztroski dzień na plaży albo zwiedzić piękne okolice. Wracasz, a tu lakier porysowany, a po sprawcy nie ma śladu. Usunięcie takich zadrapań oznacza spore wydatki u lakiernika czy blacharza, co jest szczególnie irytujące, gdy osoba, która spowodowała uszkodzenie, po prostu uciekła. Czy musimy wtedy zostać z problemem sami? Nie, jeśli posiadamy odpowiednie ubezpieczenie – jak Autocasco w LINK4. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Miliony Polaków kupują roślinne zamienniki mięsa i nabiału
Roślinne zmienniki mięsa i nabiału w ostatnim roku (kwiecień 2021-marzec 2022) nabyło niemal 6 mln polskich gospodarstw domowych - wynika z badania GfK Panel Gospodarstw Domowych. Już dla ponad połowy nabywców najważniejszym kryterium wyboru artykułów spożywczych są zdrowe składniki, a blisko 43 proc. zwraca uwagę na ich naturalne pochodzenie.
więcej
|
Kinga Hankiewicz w Kantar Polska
W sierpniu do firmy badawczej Kantar Polska dołączyła Kinga Hankiewicz obejmując stanowisko business development managerki w zespole analytics.
więcej
|
|
|