|
|
|
|
|
|
|
TVP, TVN i Polsat nie zamierzają rezygnować z teletekstu. ,,1,5 mln użytkowników miesięcznie"
Choć TVN przez blisko 2 tygodnie nie aktualizował programu telewizyjnego dostępnego w teletekście, to nie zamierza likwidować tej usługi. Podobnych planów nie mają TVN i Polsat. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl nadawca publiczny cytuje badania, z których wynika, że z „Telegazety” korzysta 1,5 mln osób miesięcznie.
więcej
|
Ruszą dwie stacje TVR? ,,Narodowa, polska, chłopska telewizja"
Twórca TVR Władysław Serafin chce jeszcze w tym roku ją reaktywować. Michał Winnicki, który przejął stację 5 lat temu zapowiada kroki prawne. Pomysłodawca kanału dla rolników zauważa w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że w znaku towarowym, którego rejestracja trwa, poza słowem TVR widnieją słowa „Polska telewizja”.
więcej
|
TVP3 ma być na trzecim miejscu w sieciach kablowych i platformach satelitarnych
TVP zabiega o to, żeby sieci kablowe i platformy satelitarne umieściły kanał TVP3 na trzeciej pozycji list swoich dekoderów. - Telewizja Polska stara się w umowach z operatorami płatnej telewizji uzgodnić jak najlepsze pozycje dla swoich programów - tłumaczy w rozmowie Wirtualnemedia.pl Centrum Informacji TVP.
więcej
|
TVP planuje kanały muzyczny TVP Muzyka
TVP nie zdradza kiedy wystartuje planowana stacja TVP Muzyka. Jeśli to nastąpi, to będzie musiała się zmierzyć z ponad 20 konkurentami. Ćwierć wieku temu nadawca publiczny uruchomił kanał Tylko Muzyka, ale musiał go zamknąć. - Wystartował bardzo dobrze - wspomina w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Robert Kwiatkowski, były prezes TVP.
więcej
|
Wydarzenia 24 zastąpiły Superstację - przychody 44 proc. w górę, 2,1 mln zł mniej straty
Spółka Superstacja (należąca do Telewizji Polsat) w ub.r. przy wzroście przychodów sprzedażowych o 44 proc. do 11,54 mln zł zmniejszyła stratę netto z 3,43 do 1,33 mln zł. We wrześniu ub.r. kanał Superstacja został zastąpiony przez Wydarzenia 24.
więcej
|
Komentatorka z TVP Info trafi przed sąd za tweet o dzieciach z in vitro
Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych zapowiedział działania prawne wobec Anny Derewienko, znanej głównie jako komentatorka w programie Michała Rachonia „Jedziemy” w TVP Info, dotyczące wpisu twitterowego, w którym porównała dzieci z in vitro do psów z hodowli.
więcej
|
11. edycja ,,Top Model" od 7 września w TVN
Od 7 września w środowe wieczory TVN emitować będzie jedenastą edycję „Top Model”. Jurorami ponownie będą Joanna Krupa, Katarzyna Sokołowska, Dawid Woliński i Marcin Tyszka, a Michał Piróg pomoże uczestnikom w kulisach.
więcej
|
Alicja Węgorzewska i lider zespołu Pectus nowymi trenerami ,,The Voice Senior"
Alicja Węgorzewska i Tomasz Szczepanik z zespołu Pectus zostali nowi trenerami w programie „The Voice Senior”. Poza nimi w jury talent-show TVP2 zasiadają nadal Maryla Rodowicz i Piotr Cugowski. Nagrania do czwartej edycji widowiska ruszyły w poniedziałek.
więcej
|
Canal+, Eleven Sports oraz Polsat Sport Premium w nowym pakiecie Canal+ online
Canal+ online wprowadził na rynek nowy pakiet kanałów „Wielka piłka”, w którym w cenie 40 zł na miesiąc dostępne są sportowe stacje Canal+, Eleven Sports oraz Polsat Sport Premium.
więcej
|
Cleo, Liszowska, Piaseczny i Rooyens opiekunami niepełnosprawnych w programie TTV ,,To tylko kilka dni 2"
Od 4 września w niedzielne wieczory TTV emitować będzie drugi sezon programu „To tylko kilka dni”, w którym znane osoby przejmują opiekę nad osobami niepełnosprawnymi. W nowych odcinkach będą to Cleo, Joanna Liszowska, Andrzej Piaseczny, Rinke Rooyens oraz Akop Szostak.
więcej
|
Ruszają międzynarodowe finały Ultraligi. Prowadzenie: Krzysztof Ibisz
We wtorek, 16 sierpnia, startują finały turnieju Ultralliga – mistrzostw polsko-bałtyckich w League of Legends. W ciągu dwóch dni zmierza się trzy najlepsze ekipy esportowe. Główny finał poprowadzi na żywo prezenter i dziennikarz - Krzysztof Ibisz, pokaże - m.in. Polsat Games.
więcej
|
,,Fakty" i ,,Wakacyjna trasa Dwójki" hitami lipca (top 20)
Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „Fakty”, „Wakacyjna trasa Dwójki”, „Wiadomości” oraz mecz Siatkarskiej Ligi Narodów reprezentacji Polski ze Słowenią - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Lego Masters 3" od 30 września w TV. Emisja w piątkowe wieczory
Od piątku 30 września TVN emitować będzie trzecią edycję „Lego Masters”. Nowymi jurorami w programie będą Czesław Mozil i Pola Lisowicz, którzy zastąpią Kamila Bednarka i Aleksandrę Mirecką. Show bez zmian poprowadzi Marcin Prokop.
więcej
|
15. sezon ,,Usterki" od 7 września w TTV
W środę, 7 września stacja TTV rozpocznie emisję piętnastego sezonu „Usterki”.
więcej
|
Eleven Sports otwiera biuro w Barcelonie. Korespondentem Marcin Gazda
Marcin Gazda, dziennikarz Eleven Sports, od początku września będzie stałym korespondentem tej stacji w Barcelonie. Do jego obowiązków należeć będzie też nadawanie relacji ze sportowych aren innych hiszpańskich miast i wtajemniczanie w mecze tamtejszej ligi.
więcej
|
Jakie aplikacje zainstalować na Android TV? Nie tylko filmy i seriale
Android TV to jeden z najpopularniejszych systemów operacyjnych na telewizorów i przystawkach. Najczęściej za jego pośrednictwem widzowie oglądają serwisy streamingowe typu Netflix i YouTube. W sklepie Google Play dostępnych jest też tysiące innych aplikacji. Wśród nich przeznaczone do internetowego radia, piractwa czy transmitujące obraz z kamer na całym świecie.
więcej
|
2 września odbędzie się dziewiąta edycja Polsat Boxing Promotions
W piątek, 2 września w Częstochowie odbędzie się dziewiąta gala Polsat Boxing Promotions. W walce wieczoru Marcin Siwy zmierzy się z Kamilem Sokołowskim.
więcej
|
TVN24 ma już 21 lat. Oto 11 prezenterów, którzy są na antenie stacji najdłużej
TVN24 to pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej całodobowy kanał informacyjny. 9 sierpnia br. stacja obchodziła 21. urodziny. Przez ten okres wykreowała wiele znanych twarzy. Kilku dziennikarzy prowadzących programy informacyjne i publicystyczne pracuje w stacji od początku istnienia, wielu innych tylko kilka lat krócej.
więcej
|
,,Fakty" wygrały z ,,Wiadomościami" 23 razy w lipcu (dane dzień po dniu)
W lipcu 2022 roku „Fakty” TVN i TVN24 BiS przez 23 dni miały wyższą widownię, niż główne wydanie „Wiadomości” TVP1 i TVP Info. Dziennik TVP na czele znalazł się osiem razy. Z kolei w grupie 16-49 serwis Telewizji TVN był liderem przez wszystkie 31 dni miesiąca - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Kurzajewski: nietypowy dziennikarz sportowy TVP. "Ulubieniec teściowych. Każda chciałaby mieć takiego zięcia"
- Nie zagrywa się przed kamerą, choć czasami może irytować, bo jest optymistyczny, uśmiechnięty i sympatyczny, a Polacy takich nie lubią. Ale on taki naprawdę jest - mówi o Macieju Kurzajewskim jego były szef, Janusz Basałaj. W TVP nie tylko mówi o sporcie. Prowadzi też programy śniadaniowe i rozrywkowe. A ostatnio dołączył do radiowej Jedynki. I choć w mediach jest od 30 lat, trudno wypomnieć mu wpadki. - Gdyby chciał nawiązać współpracę sponsorską, to przez reklamodawców może być postrzegany jako zbyt idealny, bez skazy, a więc nijaki. A ludzie szukają postaci charyzmatycznych i wyrazistych - uważa Dominik Kajzerski z agencji marketingu sportowego SportWin.
więcej
|
,,Va banque" od 5 września w TVP2. Emisja także w weekendy
Od 5 września telewizyjna Dwójka będzie emitować kolejny sezon teleturnieju „Va banque”. Produkcja będzie emitowana także w weekendy. Cykl bez zmian będzie prowadzić Przemysław Babiarz.
więcej
|
Firmy farmaceutyczne najaktywniejszymi reklamodawcami w telewizji w I półroczu, Aflofarm na czele
Pierwsze miejsce wśród najatrakcyjniejszych reklamodawców w telewizji pod względem GRP był Aflofarm. Na podium znalazły się inne koncerny farmaceutyczne - US Pharmacia i Polpharma.
więcej
|
W ,,Woronicza 17" pokazano tweet z wulgaryzmem. Podczas dyskusji o zakażeniu Odry ataki na opozycję i Tuska
W ostatnim wydaniu „Woronicza 17” w TVP Info wśród twitterowych komentarzy do dyskusji w studiu, głównie ostro krytykujących opozycję, Donalda Tuska i Niemcy, pokazano wpis z wulgarnym słowem. To kolejny taki przypadek w tym programie.
więcej
|
Polsat szykuje aż 12 nowych seriali. Kiedy je zobaczmy?
Grupa Polsat Plus w ostatnich 10 miesiącach zrealizowała albo zaczęła realizację 11 zupełnie nowych seriali, a jeden serial jest w planach. Pierwsze z nowych produkcji mają trafić jesienią do płatnego serwisu streamingowego Polsat Box GO, gdzie przez ponad pół roku nie było żadnych polskich premier serialowych, Dopiero potem zobaczą je widzowie głównego Polsatu.
więcej
|
Komentatorka z programu Rachonia w TVP Info: z dziećmi z in vitro jak z psami z hodowli
- Z dziećmi z in vitro jest jak z psami z hodowli. Zamiast kupować te z hodowli i rozbudowywać hodowle, należy skupić się na psach już urodzonych - napisała na Twitterze Anna Derewienko, regularna komentatorka w programie „Jedziemy” w TVP Ino. To jej kolejny kontrowersyjny tweet, niedawno porównała przemówienia Olafa Scholza i Donalda Tuska z wystąpieniami Adolfa Hitlera.
więcej
|
Start LaLiga z FC Barceloną ze specjalną oprawą w telewizji i w internecie. Czy zagra Robert Lewandowski?
Pierwszy mecz FC Barcelony w nowym sezonie ligi hiszpańskiej pokaże stacja Canal+ Premium. Chociaż nadal nie wiadomo, czy Robert Lewandowski wystąpi w spotkaniu, to nadawca szykuje specjalne studio. O meczu będzie też mowa w stacji Eleven Sports, która pokaże kolejne spotkania klubu z Katalonii. Tematem w sobotę żyć będą też serwisy sportowe największych portali internetowych.
więcej
|
Po tygodniu w śpiączce zmarła aktorka Anne Heche, znana z serialu "Ally McBeal"
Zmarła amerykańska aktorka Anne Heche - poinformowała jej przyjaciółka Nancy Davis w mediach społecznościowych. Heche, znana m.in. z serialu "Ally McBeal" i filmu "Donnie Brasco", przez tydzień pozostawała w śpiączce po wypadku samochodowym, który spowodowała w Los Angeles.
więcej
|
"The Voice Senior" z nową prowadzącą. Zastąpi Martę Manowską
Marta Manowska nie będzie prowadzić czwartej edycji „The Voice Senior”, którą TVP2 pokaże w zimowej ramówce. Zastąpi ją Małgorzata Tomaszewska, która prowadzi też "The Voice of Poland". Bez zmian drugim prowadzącym talent-show Dwójki z występami seniorów będzie Rafał Brzozowski.
więcej
|
Dziennikarze krytykują ,,Wiadomości" TVP za styl informowania o tragedii ekologicznej na Odrze. ,,Dziennikarstwo plemienne"
„Wiadomości” TVP z jednodniowym opóźnieniem poinformowały o katastrofie ekologicznej na Odrze, w dodatku informacja o tym - gdy już się ukazała - zajęła na antenie mniej niż minutę. TVP twierdzi że szeroko informuje o sprawie, a medioznawca prof. Jan Kreft mówi: - Takie poślizgi mają zwykle w redakcji prozaiczne przyczyny, choć w tym przypadku może jest i jakieś drugie dno.
więcej
|
Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L'Oréal Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase który we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wrócił multipleks eksperymentalny DAB+
Po ponad dwóch miesiącach do opolskiego eteru wrócił multipleks eksperymentalny firmy PSN Infrastruktura. Emisja próbna w DAB+ obejmuje 6 stacji radiowych. Przed jej zawieszeniem nadawanych było 12 rozgłośni.Zasięg multipleksu był też większy.
więcej
|
|
Kultowe audycje radiowe z lat 90., które do dziś wspominają słuchacze
Zetka jako pierwsza postawiła na codzienną listę przebojów, ale to w RMF-ie wymyślili, by głosować na "hop" i na "bęc". Janusz Weiss dzwonił w "bardzo nietypowej sprawie", czym bawił nie tylko słuchaczy, ale i urzędników. Z kolei DeDektyw Inwektyw z Radia Wawa zmieniał głos i używał dziwacznych pseudonimów, a jego audycje wydano nawet na płytach. Nocą słuchacze "JW23" nie mogli zasnąć, bo prowadzący wymyślali takie rzeczy na antenie, że trudno było się oderwać od radia.
więcej
|
|
RMF FM najchętniej słuchane we wszystkich województwach
RMF FM jest najchętniej słuchaną rozgłośnią we wszystkich województwach – wynika z badania Krajowego Instytutu Mediów. Na podium w większości z nich znalazły się również Radio Zet i Eska.
więcej
|
|
Zuzanna Dąbrowska odchodzi z Radia Maryja i TV Trwam
Po ośmiu latach z Radiem Maryja i Telewizją Trwam żegna się reporterka polityczna i sejmowa, Zuzanna Dąbrowska. Nie zdradza swoich dalszych planów zawodowych. Na co dzień związana jest także z redakcją tygodnika „Do Rzeczy” i portalu DoRzeczy.pl.
więcej
|
|
Po wymuszonej przerwie wracają radiowe ,,Melchiory". Jedną z nagród funduje TVP
Po spowodowanej pandemią rocznej przerwie, Polskie Radio znów organizuje Ogólnopolski Konkurs Reportażystów „Melchiory 2022”. Udział w nim mogą wziąć nie tylko reporterzy związani z publicznym nadawcą, ale także współpracownicy, autorzy filmów dokumentalnych i telewizyjnych reportaży. Zapisy już ruszyły, a wielki finał konkursu – 17 listopada.
więcej
|
|
Siedmioro byłych dziennikarzy Trójki, których już nie słychać w żadnym radiu
Nie przedłużono im umowy, kazano wybierać między radiem a telewizją albo oddelegowano do innych zadań w Polskim Radiu. Przedstawiamy siedmioro byłych dziennikarzy Trójki, którzy przez lata mówili do słuchaczy Programu Trzeciego. Dziś zupełnie zniknęli z eteru.
więcej
|
|
Agora wciąż chce przejąć Eurozet. ,,Szacujemy, że cały proces może trwać od roku do dwóch"
Kolejnego roku, a nawet dwóch, spodziewa się Agora, jeśli chodzi o okres, w którym dojdzie do finalizacji przejęcia Eurozetu. Powodem jest wniesienie apelacji od wyroku sądu w sprawie wniósł prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Spółka poinformowała, że wciąż nie otrzymała stosownych dokumentów.
więcej
|
|
RMF FM na czele w Częstochowie. Radio Jura i RMF MAXXX na podium
Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio Jura i RMF MAXXX - wynika z fali badań słuchalności radia za pierwsze półrocze br.
więcej
|
|
RMF FM liderem w godzinach porannych. SuperNova, Trójka i Radio ZET najbardziej w dół
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od maja do lipca br. w godzinach porannych (6.00.00 - 8.59.59) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciły ex aequo SuperNova, Trójka i Radio ZET - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
KRRiT wyda maksymalnie 6,8 mln zł na monitoring rynku VoD. Prezydent podpisał nowelizację
Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji - poinformowało w piątek Biuro Prasowe KPRP. Zgodnie z ustawą w latach 2023-2032 maksymalny limit wydatków na wynagrodzenia w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji z tytułu monitoringu rynku audiowizualnego wyniesie 6 mln 815 tys. zł.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Agora: rynek reklamy w tym roku wzrośnie o 3-6 proc. "Duża niepewność"
Agora prognozuje, że wzrost wydatków reklamowych w 2022 roku będzie kształtował się w przedziale 3-6 proc. Aż o 80-90 proc. mają wzrosnąć wydatki na reklamę w kinach. Według szacunków spółki, w drugim kwartale br. wydatki reklamowe były o 4,5 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ub.r.
więcej
|
Można zwiedzać zbombardowane miasta Ukrainy
Platforma internetowa Visit Ukraine.Today uruchomiła jednodniowe wycieczki z przewodnikiem po tak zwanych "Brave Cities", które przeciwstawiły się i nadal stawiają opór rosyjskim najeźdźcom. Firma umożliwia turystom przyjrzenie się, jak kraj żyje pośród konfliktu.
więcej
|
Facebook traci miliardy bo nie dogadał się z Apple
Na długo przed wprowadzeniem przez Apple zmian w polityce prywatności, która obecnie jest powodem liczonych w miliardach dolarów strat dla Facebooka, obie strony prowadziły negocjacje, dzięki którym można było uniknąć obecnej sytuacji.
więcej
|
Allegro kampanią "Ogarnij po swojemu" chce zmienić wizerunek w oczach pokolenia Z
Platforma sprzedażowa Allegro prowadzi kampanię "Ogarnij po swojemu", której celem jest zmiana wizerunku marki w oczach przedstawicieli pokolenia Z. Reklamy pokazują młodym ludziom, że Allegro zna ich świat, rozumie potrzeby i oferuje to, czego szukają.
więcej
|
dentsu Creative wygrała przetarg na obsługę reklamową marki farb Magnat
Agencja dentsu Creative (Isobar Polska) wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki farb Magnat i odpowiada za kampanię "kolorLove", promującą nową linię farb #kolorLove. Linia komunikacyjna produktu budowana jest wokół nowego hasła „Z miłości do koloru”, a bohaterką kampanii jest Dorota Szelągowska.
więcej
|
Żabson stworzył teledysk, by promować nowy Samsung Galaxy
Samsung Electronics Polska wraca do współpracy z Żabsonem, który z okazji premiery najnowszego Galaxy Z Flip4, stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
więcej
|
Kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska mają odświeżone logo i opakowania
Marka Phlov by Anna Lewandowska wprowadza zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej oferty produktowej. Opakowania kosmetyków mają odświeżoną i ujednoliconą szatę graficzną. Liftingowi poddano także logo. Rebranding zbiega się z premierą trzech nowych produktów z linii Water Flow.
więcej
|
Państwo zarabia krocie z podatku handlowego. Ponad 1,5 mld zysku w pierwszym półroczu
W pierwszych sześciu miesiącach tego roku wpływy z podatku od sprzedaży detalicznej (inaczej tzw. podatek handlowy) wyniosły 1,536 mld zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Blisko 650 mln wpływów z podatku cukrowego w pierwszym półroczu tego roku
Wpływy z tzw. podatku cukrowego wyniosły w pierwszym półroczu tego roku 647 669 645,92 zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
GetHero podwoiła wpływy i zysk, pomogły Lody Ekipy i tiktokerzy
Agencja influencer marketingu GetHero w ub.r. osiągnęła 48,1 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,6 mln zł zysku netto, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. Firma pracowała m.in. przy kampanii promującej Lody Ekipy i rozwijała ofertę dotyczącą TikToka.
więcej
|
Firmy farmaceutyczne najaktywniejszymi reklamodawcami w telewizji w I półroczu, Aflofarm na czele
Pierwsze miejsce wśród najatrakcyjniejszych reklamodawców w telewizji pod względem GRP był Aflofarm. Na podium znalazły się inne koncerny farmaceutyczne - US Pharmacia i Polpharma.
więcej
|
T-Mobile Polska: mniej na reklamy, więcej z marketingu, 1 mld zł dywidendy dla Deutsche Telekom
W ub.r. T-Mobile Polska przy wzroście wpływów o 1 proc. osiągnął 248,6 mln zł zysku netto, który w całości zachowa. Telekom ograniczył wydatki pracownicze i reklamowe, sprzedał klientom więcej urządzeń i zapłacił 50,4 mln zł podatku dochodowego. Swojemu właścicielowi Deutsche Telekomowi pod koniec ub.r. wypłacił 1 mld zł dywidendy.
więcej
|
Szef e-commerce w Leroy Merlin Polska odszedł z firmy. ,,Wojna w Ukrainie miała znaczący wpływ na moją decyzję"
Michał Wójcik, head of e-commerce w Leroy Merlin Polska, nie pracuje już w firmie. O swoim odejściu, które miało miejsce już cztery miesiące temu, poinformował we wpisie na Linkedin. - Nie będę ukrywać, że wojna w Ukrainie miała znaczący wpływ na moją decyzję. Zrobiłem to, co uważałem za zgodne z moimi przekonaniami - napisał Wójcik.
więcej
|
Piwa z warzyw można już kupić w sklepach Carrefoura
Sieć sklepów Carrefour rozszerza ofertę produktów wegańskich wprowadzając na sklepowe półki pierwsze w Polsce warzywne piwa Vege Nook, które warzone są na naturalnym soku z buraków, pomidorów oraz marchwi.
więcej
|
Johnson & Johnson kończy sprzedaż znanego produktu dla dzieci
Firma Johnson & Johnson zadecydowała, że od przyszłego roku przestaje sprzedawać na całym świecie puder dla niemowląt na bazie talku - podaje Reuters.
więcej
|
60 proc. Polaków tnie wydatki na bieżące zakupy
60 proc. Polaków tnie wydatki na bieżące zakupy; to o 20 p.p. więcej rdr – wynika z badania "Bieżące nastroje konsumenckie. Na czym Polacy oszczędzają?". Ponad 27 proc. respondentów deklaruje redukcję wydatków o 10-15 proc. Oszczędzamy głównie na odzieży, słodyczach i alkoholu.
więcej
|
Arktyka ociepla się cztery razy szybciej niż reszta Ziemi
Temperatura w Arktyce wzrasta cztery razy szybciej niż w pozostałej części Ziemi - wynika z opublikowanego w czwartek badania naukowców z Fińskiego Instytutu Meteorologicznego, którzy przeanalizowali tendencje dotyczące poziomu temperatury za kołem podbiegunowym w latach 1979-2021.
więcej
|
Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L'Oréal Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase który we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Biedronka wycofała ze sklepów cały nakład ,,Kropki TV". Powód: homofobiczna, poniżająca reklama
Całostronicowa reklama środka na erekcję, opatrzona hasłem: „Nie pozwól, by nazywano cię gejem”, ukazała się w ostatnim numerze „Kropki TV” - magazynu dostępnego w sklepach sieci Biedronka. Tekst zawiera nie tylko treści homofobiczne, ale i poniżające kobiety, które nazywane w nim są „spragnionymi babami”, domagającymi się „przelecenia”. W piątek sieć wycofała cały nakład pisma ze swoich sklepów. Wydawca przeprosił za wydrukowanie reklamy czytelników i Biedronkę.
więcej
|
Infor zmienia siedzibę: przeprowadza się do biurowca Forest
Po 23 latach Grupa Infor, wydawca m.in. „Dziennika Gazety Prawnej”, przenosi się z siedziby w Klifie przy ul. Okopowej w Warszawie do nowego miejsca: biurowca Forest. Przeprowadzka zaplanowana jest na początek października. Przenosiny obejmą 500 osób; obecnie trwa adaptacja nowych powierzchni.
więcej
|
Helios lokalnie dostosowuje ceny biletów
Średnia cena biletu w sieci kin Helios to obecnie ok. 19 zł netto (nieco ponad 20 zł brutto). - Przy silnej inflacji to bardzo atrakcyjna cena i kino nie jest rozrywką drogą - przekonuje prezes Heliosa Tomasz Jagiełło. Sieć nie wyklucza jednak kolejnych podwyżek cen biletów.
więcej
|
Agnieszka Burzyńska znika ze ,,Stanu po Burzy"
Redaktorzy naczelni „Faktu” i Onetu (Ringier Axel Springer Polska) wraz z Agnieszką Burzyńską uznali, że w związku z konfliktem interesów, nie będzie już ona współprowadzić programu „Stan po Burzy” i przygotowywać komentarzy politycznych dla „Faktu”. Zamiast tego będzie gospodarzem programu newsowego „Fakt Live”.
więcej
|
Zmarła Małgorzata Kozerawska, była dziennikarka ,,Gazety Wyborczej"
W sobotę zmarła Małgorzata Kozerawska, przez wiele lat dziennikarka łódzkiego wydania „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Słabszy złoty zaszkodził Agorze. Kina odżyły mocniej niż reklama
W drugim kwartale br. grupa Agora przy wzroście przychodów o 30 proc. do 261,8 mln zł i zysku EBITDA z 14,7 do 26,1 mln zł zanotowała 17,6 mln zł straty netto. Była ona wyższa niż rok wcześniej. Najmocniej zwiększyły się wpływy kin Helios, przychody reklamowe wzrosły o 9,5 proc.
więcej
|
Ameryka Środkowa zmierza w kierunku autorytaryzmu. Aresztowano redaktora gazety ,,El Periodico"
Kraje Ameryki Środkowej zmierzają ku rządom autorytarnym, a bezczynność społeczności międzynarodowej, zajętej innymi kryzysami, pozwala przywódcom w regionie naruszać wolności obywatelskie bez ograniczeń - oceniają eksperci, na których powołał się hiszpański dziennik „ABC”.
więcej
|
|
|
Legimi odczuło inflację i wojnę: mniej nowych użytkowników i 190 tys. zł straty netto
W zeszłym kwartale oferująca platformy z audiobookami i e-bookami firma Legimi przy wzroście przychodów o 29,4 proc. do 14,85 mln zł miała 189,4 tys. zł straty netto, ponieważ jej koszty operacyjne poszły w górę o 41 proc.
więcej
|
Sklep z kanałami YouTube ruszy jesienią
YouTube prowadzi zaawansowane rozmowy, które doprowadziłyby do stworzenia internetowego rynku dla kanałów streamingowych.
więcej
|
Money.pl przed Business Insiderem
Na pozycję lidera zasięgowego wśród serwisów biznesowo-prawnych awansował Money.pl, osiągając dużo większy wzrost niż Business Insider Polska. Mocno zmalała natomiast odwiedzalność Infor.pl oraz sekcji WP.pl o gospodarce i prawie.
więcej
|
Facebook traci miliardy bo nie dogadał się z Apple
Na długo przed wprowadzeniem przez Apple zmian w polityce prywatności, która obecnie jest powodem liczonych w miliardach dolarów strat dla Facebooka, obie strony prowadziły negocjacje, dzięki którym można było uniknąć obecnej sytuacji.
więcej
|
Meta testuje domyślne szyfrowanie rozmów w Messengerze
Meta rozpoczęła testy dwóch nowych rozwiązań w zakresie szyfrowania rozmów w komunikatorze Messenger.
więcej
|
Allegro kampanią "Ogarnij po swojemu" chce zmienić wizerunek w oczach pokolenia Z
Platforma sprzedażowa Allegro prowadzi kampanię "Ogarnij po swojemu", której celem jest zmiana wizerunku marki w oczach przedstawicieli pokolenia Z. Reklamy pokazują młodym ludziom, że Allegro zna ich świat, rozumie potrzeby i oferuje to, czego szukają.
więcej
|
Co dalej z dokumentem braci Sekielskich o SKOK-ach? "Nie ma mowy o porzuceniu prac"
Zapowiadany na wiosnę br. film dokumentalny „Korzenie zła” Tomasza i Marka Sekielskich, opowiadający o aferze SKOK, wciąż nie ma daty premiery. Twórcy nie informują, skąd się bierze coraz większe opóźnienie, ale także nie potrafią wskazać żadnego wiążącego terminu, kiedy produkcja ujrzy światło dzienne - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
GetHero podwoiła wpływy i zysk, pomogły Lody Ekipy i tiktokerzy
Agencja influencer marketingu GetHero w ub.r. osiągnęła 48,1 mln zł przychodów sprzedażowych i 3,6 mln zł zysku netto, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. Firma pracowała m.in. przy kampanii promującej Lody Ekipy i rozwijała ofertę dotyczącą TikToka.
więcej
|
Agencja Jarosława Kuźniara podwoiła przychody i zysk, biuro podróży wyszło na plus
Należąca do Jarosława Kuźniara agencja content marketingowa Kuźniar Media, do której należy m.in. platforma Voice House, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 89 proc. do 3,45 mln zł, prawie dwukrotnie wzrósł też jej zysk netto. Zyskowność poprawiło też prowadzone przez Kuźniara butikowe biuro podróży Fabryka Rozsądku, przy czym jego wpływy zmalały o jedną czwartą.
więcej
|
Fotce nie wyszła ekspansja zagraniczna. Mniej z reklam, więcej od użytkowników
Spółka zarządzająca platformą społecznościową Fotka.com w ub.r. przy minimalnym spadku przychodów osiągnęła wzrost zysku netto z 1,23 do 1,31 mln zł. Zmalały jej wpływy z reklam, a zwiększyły się z płatnych usług dla internautów.
więcej
|
Marcin Domagała redaktorem naczelnym serwisu Motopedia
Marcin Domagała, prowadzący na YouTube kanał Otomoto TV z recenzjami samochodów używanych, objął funkcję redaktora naczelnego w motoryzacyjnym serwisie motopedia.otomoto.pl.
więcej
|
Szef e-commerce w Leroy Merlin Polska odszedł z firmy. ,,Wojna w Ukrainie miała znaczący wpływ na moją decyzję"
Michał Wójcik, head of e-commerce w Leroy Merlin Polska, nie pracuje już w firmie. O swoim odejściu, które miało miejsce już cztery miesiące temu, poinformował we wpisie na Linkedin. - Nie będę ukrywać, że wojna w Ukrainie miała znaczący wpływ na moją decyzję. Zrobiłem to, co uważałem za zgodne z moimi przekonaniami - napisał Wójcik.
więcej
|
KRRiT wyda maksymalnie 6,8 mln zł na monitoring rynku VoD. Prezydent podpisał nowelizację
Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji - poinformowało w piątek Biuro Prasowe KPRP. Zgodnie z ustawą w latach 2023-2032 maksymalny limit wydatków na wynagrodzenia w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji z tytułu monitoringu rynku audiowizualnego wyniesie 6 mln 815 tys. zł.
więcej
|
Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L'Oréal Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase który we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads. materiał partnerskiwięcej |
|
|
2/3 pracowników ma symptomy wypalenia zawodowego
W ciągu ostatniego roku objawy wypalenia zawodowego zauważyło u siebie dwie trzecie pracowników - wynika z badania Nationale-Nederlanden. Zjawisko to dotyczy coraz częściej także młodszych pracowników - wskazano.
więcej
|
60 proc. Polaków tnie wydatki na bieżące zakupy
60 proc. Polaków tnie wydatki na bieżące zakupy; to o 20 p.p. więcej rdr – wynika z badania "Bieżące nastroje konsumenckie. Na czym Polacy oszczędzają?". Ponad 27 proc. respondentów deklaruje redukcję wydatków o 10-15 proc. Oszczędzamy głównie na odzieży, słodyczach i alkoholu.
więcej
|
|
|
Droplo klientem agencji Lightbe
Do klientów Lightbe dołączyła platforma Droplo – globalna aplikacja B2B umożliwiająca i ułatwiająca nawiązywanie współpracy między sprzedawcami i dostawcami produktów w handlu internetowym.
więcej
|
|
|