|
|
|
|
|
|
|
Piotr Kraśko nadal poza ,,Faktami". Możliwe, że w ogóle do nich nie wróci
W grafiku prowadzeń „Faktów” oraz „Faktów po faktach” do końca sierpnia nie ma nazwiska Piotra Kraśki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Rozpisek na wrzesień jeszcze nie przygotowano, ale z redakcji płyną nieoficjalne informacje, że dziennikarza nie zobaczymy na ekranie także jesienią. Kiedy wróci? - Być może już w ogóle - mówią nam reporterzy „Faktów”. Stacja nie podaje choćby przybliżonego terminu powrotu Kraśki.
więcej
|
Grupa Cyfrowy Polsat z mniejszym zyskiem, ma 6 mln abonentów
W drugim kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat przy wzroście przychodów o 2 proc. do 3,228 mld zł zanotowała spadek zysku netto z 541,7 do 282,7 mln zł. Firma na koniec czerwca miała 13,349 mln sprzedanych usług oraz 5,99 mln indywidualnych klientów abonamentowych i 68,8 tys. firmowych.
więcej
|
Na multipleksach może zabraknąć miejsc dla TVP. ,,Decyzje we właściwym czasie"
Telewizja Polska może mieć problem z miejscem dla kanałów TVP 4K, TVP Nauka i TVP Muzyka w naziemnej telewizji cyfrowej. Choć prezes Jacek Kurski sugerował, że TVP może przejść na DVB-T2/HEVC przy okazji mundialu, to klamka wciąż nie zapadła. - TVP podejmie decyzje we właściwym czasie - informuje Wirtualnemedia.pl nadawca publiczny.
więcej
|
Maile Dworczyka: Morawiecki ws. dekoncentracji mediów radził ,,wykreować taką społeczną potrzebę"
Według maili mających pochodzić z prywatnej skrzynki Michała Dworczyka jesienią 2019 roku Mateusz Morawiecki przygotowywał ze współpracownikami plan działań komunikacyjnych, które będą wspierać projekt przepisów o dekoncentracji kapitałowej w sektorze mediów. Szef rządu oceniał, że należy „rozmasować naszą opinię publiczną i przygotować ją na to że pewne zmiany muszą nastąpić”.
więcej
|
UKE o multipleksie testowym DVB-T2 w Szczecinie: Nie wpłynął żaden wniosek
Do niedawna mieszkańcy Szczecina mogli korzystać z multipleksu eksperymentalnego DVB-T2/HEVC Grupy MWE, której siedziba mieści się właśnie w stolicy województwa zachodniopomorskiego. Czy dodatkowe stacje telewizyjne powrócą? - Nie wpłynął żaden wniosek o emisję testową - zdradza Wirtualnemedia.pl Klaudia Kieliszczyk, główny specjalista z wydziału komunikacji UKE.
więcej
|
Nowy program ,,Kubańska klasyka Patryka Mikiciuka" od 2 października w TVN Turbo
Od 2 października TVN Turbo emitować będzie nowy cotygodniowy program „Kubańska klasyka Patryka Mikiciuka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przedpremiera pierwszego odcinka odbędzie się w stacji 18 września.
więcej
|
,,Kabaret. Super show Dwójki 3" od 9 września w nowym paśmie w TVP2, program pierwotnie miał być pokazany wiosną
Od 9 września w zupełnie nowym paśmie Dwójka nadawać będzie trzeci sezon cyklu „Kabaret. Super show Dwójki”. Program według pierwotnych planów miał być pokazywany wiosną, ale emisja została wstrzymana z powodu agresji Rosji na Ukrainę.
więcej
|
Koniec zdjęć do serialu ,,Bracia". Premiera jesienią w Polsat Box Go, wiosną emisja w Polsacie
Zakończyły się zdjęcia do nowego cotygodniowego serialu „Bracia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera produkcji w Polsat Box Go najprawdopodobniej odbędzie się jesienią 2022 roku, a w Polsacie - wiosną 2023 roku. W głównych rolach występują Piotr Stramowski, Mateusz Kościukiewicz, Nikodem Rozbicki oraz Damian Kret, który zastąpił Antoniego Królikowskiego.
więcej
|
TVN nie zwalnia tempa. W planach 10. edycja ,,Ślubu od pierwszego wejrzenia"
Telewizja TVN rozpoczęła poszukiwania uczestników do 10. edycji „Ślubu od pierwszego wejrzenia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ósma seria reality-show trafi na antenę jesienią br., a dziewiąta jest w przygotowaniu.
więcej
|
Snoop Dog przypomniał telewizyjną wpadkę z Rogalską i gwoździem. Dziennikarka: ,,Ani trochę zabawne"
Ponad 680 tys. osób zalajkowało film z 2016 roku, na którym iluzjonista Pan Ząbek wskutek nieumiejętnie przeprowadzonej sztuczki przebił gwoździem dłoń Marzeny Rogalskiej. Film udostępnił na swoim profilu instagramowym raper Snoop Dog. „Wideo ani trochę nie jest dla mnie zabawne” – skomentowała dziennikarka. Głos w sprawie zabrał także Tomasz Kammel, ówczesny partner ekranowy Rogalskiej.
więcej
|
"Magia nagości. Polska" wraca do Zoom TV. Jest data premiery trzeciego sezonu
Od piątku 16 września naziemny kanał Zoom TV emitować będzie trzecią edycję programu „Magia nagości. Polska”. Jesienią stacja pokaże siedem odcinków.
więcej
|
Nowy program ,,Złoty interes" oraz kontynuacje ,,Magia nagości. Polska" i ,,Gadżet show" jesienią w Zoom TV
Od 2 września Zoom TV emitować będzie nowy program „Złoty interes” o polskich przedsiębiorcach. Dwa dni później zadebiutuje drugi sezon „Gadżet show”, a od 16 września będzie można oglądać trzecią odsłonę randkowego show „Magia nagości. Polska”.
więcej
|
,,Wiadomości" na pasku o ,,nieudacznikach z opozycji"
We wtorek w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP na „pasku” pokazano stwierdzenie: „Nieudacznicy z opozycji pouczają innych”. W programie pojawiły się dwie relacje krytykujące opozycję, trwały łącznie ponad 10 minut.
więcej
|
Przemysław Babiarz w czasie transmisji pozdrowił zmarłego sportowca
We wtorek podczas transmisji z lekkoatletycznych mistrzostw Europy Przemysław Babiarz na antenie TVP2 przekazał pozdrowienia dla byłego biegacza Sławomira Majusiaka, który zmarł tragicznie kilka miesięcy temu.
więcej
|
Masz panele fotowoltaiczne? Oszczędzaj bezpiecznie! W dobie postępującego ocieplenia klimatu i wszystkich tego gwałtownych następstw coraz mocniej skupiamy się na możliwościach wykorzystania odnawialnych źródeł energii, takich jak instalacje fotowoltaiczne i solarne. Korzystanie z „zielonej” energii nie tylko sprzyja ochronie środowiska – jest to również inwestycja gwarantująca spore oszczędności. Dlatego wielu Polaków rozważa montaż paneli fotowoltaicznych czy solarnych, a niejeden dom w naszym sąsiedztwie już je posiada. Co jednak zrobić, by chronić naszą ekologiczną inwestycję? Tu potrzebne jest dobre ubezpieczenie: z szerokim zakresem, ale jednocześnie niedrogie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Centralny Port Komunikacyjny chwali się w reklamach, że jego budowę popiera 68 proc. Polaków
Trwa kampania reklamowa Centralnego Portu Komunikacyjnego, jej pierwszy etap przebiega pod hasłem „68 proc. Polaków popiera CPK”. - Podejmujemy szereg działań w celu informowania mieszkańców o zasadności naszych inwestycji, stanie przygotowań i faktycznych nastrojach dotyczących projektu - podkreśla Konrad Majszyk, rzecznik prasowy CPK.
więcej
|
Producent Milki rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę mediową
Firma Mondelez, właściciel takich marek słodyczy, jak Milka czy Oreo rozstrzygnął trwający od grudnia 2021 roku przetarg na globalną obsługę mediową. Budżet większości jej marek obsłuży Publicis, część dotychczasowego biznesu zachowały VaynerMedia i WPP.
więcej
|
Magdalena Milewska przeszła z RASP do Allegro. Została szefową strategii reklamowej
Magdalena Milewska, była dyrektorka departamentu content marketingu w Ringier Axel Springer Polska, dołączyła do zespołu reklamy Grupy Allegro. Objęła tam stanowisko head of advertising strategy & special projects - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mediaplus rozpoczyna obsługę mediową Polkomtela
Polkomtel, właściciel marki sieci komórkowej Plus wybrał w przetargu na obsługę mediową agencję Mediaplus, należącą do Group One.
więcej
|
Anna Lutek szefową ds. sponsoringu w PZU, przeszła z Enei
Z początkiem sierpnia Anna Lutek objęła funkcję dyrektora ds. sponsoringu w państwowym holdingu PZU. Poprzednio pracowała w Grupie Inei, a wcześniej m.in. w spółce zależnej Orlenu i Grupie Lotos.
więcej
|
Sigma Bis, Euvic Media, Pro Polska i Uniqom zajmą się obsługą Funduszu Sprawiedliwości
Dwa konsorcja: Sigma Bis z Euvic Media i Pro Polska z Uniqom zostały wybrane przez Ministerstwo Sprawiedliwości do obsługi marketingowej Funduszu Sprawiedliwości. Budżet to 15 mln zł.
więcej
|
800 tys. zł na kampanię o służbie cywilnej
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów szuka agencji do kampanii promującej 100-lecie służby cywilnej w Polsce i promocję zatrudnienia w niej. Budżet wynosi 800 tys. zł netto.
więcej
|
Zott zatrudnia Grupę Płodni.com do obsługi Jogobelli
Firma Zott postanowiła powierzyć prowadzenie social media marki Jogobella Grupie Płodni.com.
więcej
|
Dominika Maria Szot na czele strategii marki Grid esports
Dominika Maria Szot objęła stanowisko head of brand strategy w Grid Esports, platformie analizującej dane z rozgrywek gamingowych.
więcej
|
Lettly zatrudnia trzy osoby i awansuje trzy kolejne
Do zespołu agencji influencer marketingu Lettly dołączyli Anna Nadolińska, Michalina Niechciał i Grzegorz Paliś. Awansowali Julia Szpakowska, Miłosz Wegner i Mateusz Lubecki.
więcej
|
Dzieci sprawdzają produkty w nowej reklamie Kubuś Play
Grupa Maspex rozpoczęła trzecią odsłonę kampanii “Żaden Kubuś nie dodaje cukru”, w której dzieci sprawdzają produkty Kubuś Play.
Działania przygotowały agencje Brasil i Starcom (Publicis).
więcej
|
"Celebrating your style" w kampanii na 250-lecie Wilkinson Sword
Pod hasłem "Celebrating your style" ruszyła kampania z okazji 250-lecia marki Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland). Oprócz Polski obejmie Czechy, Węgry i kraje bałtyckie.
więcej
|
Średnia cena koszyka zakupowego w lipcu wzrosła o niespełna 1 proc. w stosunku do czerwca
Średnia cena koszyka zakupowego w lipcu br. kształtowała się na poziomie 249,04 zł. To wzrost o 2,29 zł, czyli 0,93 proc. w porównaniu do czerwca br. – podano w raporcie z badania „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency.
więcej
|
Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L'Oréal Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase, która we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Minister sportu chce karać dziennikarzy. Jadczak: Brak odwagi to kiepska cecha u polityka
„Kilku dziennikarzy zasłużyło na to, aby odpowiadać karnie” – powiedział minister sportu Kamil Bortniczuk, zaznaczając, że nie będzie wskazywał nazwisk, ale ma „kilka typów”. - Odpowiedzialnością karną powinien raczej martwić się były zastępca Bortniczuka, Łukasz Mejza - komentuje w rozmowie z nami dziennikarz śledczy Szymon Jadczak. A szefowa CMWP Jolanta Hajdasz, mówi nam: - Nawet pojedyncze przypadki medialnych nagonek nie uzasadniają utrzymywania w kodeksie karnym kary więzienia za publikacje.
więcej
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" z mniejszym zyskiem, wśród przyczyn skokowe podwyżki cen papieru
W zeszłym kwartale Gremi Media, wydawca m.in. dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”, przy wzroście skonsolidowanych przychodów o 1 proc. do 25,35 mln zł zanotował spadek skorygowanej EBITDA z 6,85 do 4,52 mln zł i zysku netto z 4,68 do 1,71 mln zł. Firma tłumaczy to wzrostem kosztów, m.in. wskutek skokowych podwyżek cen papieru.
więcej
|
Agora złożyła kasację ws. 0,5 mln zł podatku VAT
Agora skierowała skargę kasacyjną na wyrok drugiej instancji w procesie sądowym dotyczącym decyzji skarbówki nakazującej spółce dopłacenie 0,5 mln zł podatku za 2017 rok. Firma szacuje, że w sprawach spornych, w których prawdopodobieństwo jej przegranej jest poniżej 50 proc., ma do zapłaty 2,35 mln zł.
więcej
|
Kolejny dziennikarz zamordowany w Meksyku
Niezależny meksykański dziennikarz Juan Arjon Lopez został znaleziony martwy, a jako przyczynę jego śmierci władze podały cios w głowę. To już 14. zabójstwo pracownika mediów w Meksyku w tym roku - pisze agencja AP.
więcej
|
|
|
Rośnie popularność darmowych i tańszych serwisów VoD z reklamami
Choć serwisy streamingowe zdobyły popularność m.in. dzięki treściom bez reklam, to coraz większą popularnością cieszą się darmowe platformy, które je emitują i tańsze pakiety z reklamami. Z badania Hub Entertainment Research TV Advertising: Fact vs. Fiction wynika, że w II kwartale br. z tych pierwszych usług korzystało 55 proc. amerykańskich konsumentów.
więcej
|
Patostreamer Wojciech O. z zarzutami
Prokuratura w Kaliszu przedstawiła pięć zarzutów karnych, które postawiła patostreamerowi Wojciechowi O. (używa pseudonimu Aleksander Jabłonowski). Dotyczą m.in. znieważenia z powodu przynależności narodowej (podczas internetowej transmisji), używania przemocy i propagowania nazizmu.
więcej
|
Alphabet inwestuje krocie w blockchain. 1,5 mld dolarów w 10 miesięcy
Koncern Alphabet, właściciel Google jest liderem inwestowania w firmy wykorzystujące technologię blockchain - wynika z raportu Blockdata. Technologiczny gigant od września 2021 r. do czerwca 2022 r. wydał na podmioty działające w oparciu o blockchain kwotę 1,5 mld dolarów. W czołówce listy znalazły się także BlackRock, Morgan Stanley, Samsung i Goldman Sachs.
więcej
|
Amerykanie audytują algorytmy TikToka
Amerykański producent oprogramowani Oracle rozpoczął audyt algorytmu chińskiego TikToka, zwłaszcza pod kątem doboru treści pokazywanych amerykańskim użytkownikom.
więcej
|
Magdalena Milewska przeszła z RASP do Allegro. Została szefową strategii reklamowej
Magdalena Milewska, była dyrektorka departamentu content marketingu w Ringier Axel Springer Polska, dołączyła do zespołu reklamy Grupy Allegro. Objęła tam stanowisko head of advertising strategy & special projects - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa Modne Zakupy kupuje 30 procent udziałów GMZ.CO
Działająca na rynku modowego e-commerce Grupa Modne Zakupy (GMZ), objęła 2 tysiące nowoutworzonych udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym GMZ.CO, które pokryje wkładem pieniężnym w wysokości 2,5 mln zł. Po rejestracji tych udziałów, spółka będzie posiadała łącznie 3944 udziałów GMZ.CO, czyli 30 proc. kapitału zakładowego.
więcej
|
Meta z kampanią "My Kind of Place" w Polsce
Meta rozpoczęła nową ogólnoeuropejską kampanię kierowaną do młodzieży "My Kind of Place". Partnerem polskiej odsłony jest Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.
więcej
|
Zmiany w zarządzie Defence24
Do zarządu Defence24 wydającego serwisy poświęcone tematyce bezpieczeństwa dołączyli dwaj członkowie zarządu: Witold Moszyński i August Żywczyk. Dyrektorem sprzedaży i rozwoju biznesu został Dominik Malczewski.
więcej
|
Szef ośrodka przy NATO: w sferze informacyjnej Rosja nie przygotowywała się do wojny na tę skalę
W sferze informacyjnej w Rosji nie przygotowano się do wojny na tę skalę - mówi PAP Janis Sarts, dyrektor Centrum Eksperckiego NATO ds. Komunikacji Strategicznej w Rydze na Łotwie. Zwraca jednak uwagę na aktywne wykorzystanie przez Moskwę Telegramu i TikToka w celu siania dezinformacji.
więcej
|
40 lat temu zaprezentowano pierwszą płytę CD
40 lat temu, 17 sierpnia 1982 r., zaprezentowano pierwszą na świecie komercyjną płytę kompaktową, która okazała się wielkim przełomem w technologii zapisu dźwięku. Pojawienie się serwisów streamingowych i MP3 znacznie ograniczyło popularność formatu CD, lecz nie podzielił on losu kasety magnetofonowej.
więcej
|
Elon Musk ogłosił na Twitterze, że kupuje Manchester United. Żartował
Najbogatszy człowiek na świecie Elon Musk ogłosił, że kupuje piłkarski klub Manchester United. Później wyjaśnił, że tylko żartował.
więcej
|
Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L'Oréal Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase, która we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Anna Lutek szefową ds. sponsoringu w PZU, przeszła z Enei
Z początkiem sierpnia Anna Lutek objęła funkcję dyrektora ds. sponsoringu w państwowym holdingu PZU. Poprzednio pracowała w Grupie Inei, a wcześniej m.in. w spółce zależnej Orlenu i Grupie Lotos.
więcej
|
Natalia Szulc: z UPC Polska na szefową komunikacji wewnętrznej InPostu
Do zespołu operatora logistycznego InPost dołączyła Natalia Szulc, która objęła stanowisko group head of internal communications.
więcej
|
Po likwidacji Izby Dyscyplinarnej jej rzecznik pozostał w Sądzie Najwyższym
Piotr Falkowski, rzecznik prasowy zlikwidowanej w połowie lipca Izby Dyscyplinarnej Sądu Najwyższego, nadal pracuje w SN, dołączył do jego zespołu prasowego.
więcej
|
Lettly zatrudnia trzy osoby i awansuje trzy kolejne
Do zespołu agencji influencer marketingu Lettly dołączyli Anna Nadolińska, Michalina Niechciał i Grzegorz Paliś. Awansowali Julia Szpakowska, Miłosz Wegner i Mateusz Lubecki.
więcej
|
BezPlanu i Anita Wu z agencją Atomy PR
Agencja Atomy PR reprezentuje twórców podróżniczych kanałów na YouTube BezPlanu i AnitaWu.
więcej
|
Morawiecki, Duda, Dworczyk najbardziej medialnymi politykami
Według danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w drugiej połowie 2021 roku wypowiedzi i komunikaty polskich polityków były eksponowane w mediach 790 tys. razy. Najpopularniejsze medialnie osoby z tego okresu to Mateusz Morawiecki, Andrzej Duda i Michał Dworczyk, którzy pojawili się w mediach łącznie aż 300 tys. razy. W czołówce nie znalazła się ani jedna kobieta.
więcej
|
|
|