|
|
|
|
|
|
|
Canal+ zmniejszy oznaczenia wiekowe. ,,Wielkość przeszkadza abonentom"
W związku z rozporządzeniem KRRiT wiele kanałów telewizyjnych oznaczenia wiekowe programów. Rzecznik prasowy Canal+ Piotr Kaniowski zdradza Wirtualnemedia.pl, że wkrótce stacje telewizyjne tego nadawcy wrócą do wcześniej stosowanych rozmiarów symboli graficznych.
więcej
|
Konfederacja skarży się, że od pięciu miesięcy nie jest zapraszana do mediów publicznych
Polityk Konfederacji poskarżył się na Twitterze, że od pół roku przedstawiciele jego ugrupowania nie występują w mediach publicznych. Sam jednak był gościem TVP Katowice trzy miesiące temu. - To, że ktoś z nas pojawia się w regionalnym ośrodku, jest marginalnym wydarzeniem medialnym. Zasięg takiej stacji jest skromny - mówi nam Tomasz Brzezina.
więcej
|
1,4 mln widzów Sopot Top of The Top Festival w TVN
Średnio niecałe 1,4 mln widzów oglądało tegoroczny Sopot Top of The Top Festival. Było to o ok. 390 tys. oglądających mniej niż rok temu. W ciągu trzech dni koncertów w Operze Leśnej w Sopocie wystąpiły czołowe gwiazdy polskiej muzyki.
więcej
|
"Ród smoka", czyli powrót do klimatu dobrej "Gry o tron"
Już po pierwszym odcinku "Rodu smoka" można stwierdzić, że szykuje się coś bardzo dobrego. Osieroceni fani "Gry o tron" nowy serial HBO mogą potraktować jak pozycję obowiązkową w serialowym rozkładzie jazdy na najbliższe tygodnie.
więcej
|
Kraśko wciąż poza ,,Faktami". TVN: ,,Informacje o rzekomych decyzjach stacji nieprawdziwe"
Piotr Kraśko przebywa na zwolnieniu lekarskim, w Faktach TVN i TVN24 trzymamy kciuki i czekamy na jego powrót do zdrowia- informuje TVN24. Jak podawaliśmy kilka dni temu, dziennikarza wciąż nie ma w grafiku prowadzących „Fakty” ani „Fakty po Faktach”.
więcej
|
Telewizja Polska kupiła cztery wozy transmisyjne za 33 mln zł
W ub.r. Telewizja Polska zawarła umowy kupna czterech wozów transmisyjnych, płacąc łącznie 33,45 mln zł. Na trzy inne pojazdy nadawca wydał 1,38 mln zł.
więcej
|
TVP2 rusza z nagraniami do ,,The Voice Kids". Kto w jury?
W tym tygodniu TVP2 ruszy z nagraniami do szóstej edycji programu „The Voice Kids” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nie będzie zmian ani wśród prowadzących talent-show ani wśród trenerów. Emisja programu planowana jest wiosną przyszłego roku.
więcej
|
Reklamy przy "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach" najdroższe w TVN
Najdroższy spot we wrześniowym cenniku reklamowym TVN kosztuje 69,5 tys. zł netto. Będzie emitowany w bloku reklamowym przy "Faktach" oraz przy premierowych odcinkach "Kuchennych rewolucji" w czwartkowe wieczory.
więcej
|
Z HBO Max znika 200 odcinków ,,Ulicy sezamkowej". Chodzi o cięcie kosztów
Serwis HBO Max usunął ze swojej oferty 200 starszych odcinków kultowej „Ulicy sezamkowej”. W efekcie w bibliotece pozostało 456 części serii z nowszych sezonów, kolejne odcinki mają się pojawiać przynajmniej do 2025 roku.
więcej
|
Czołowe menedżerki odchodzą z firmy Ophra Winfrey Network. W tle cięcia kadrowe w Warner Bros Discovery
Cztery ważne menedżerki firmy producenckiej Oprah Winfrey Network opuszczają swoje stanowiska. Wśród nich są główna prawniczka i szefowe marketingu oraz komunikacji. Powody odejścia nie są znane, mogą być jednak związane z nową polityką kadrową Warner Bros Discovery, w którego strukturach jest obecnie firma Ophry Winfrey.
więcej
|
Siedem najdłużej emitowanych polskich seriali
Pierwszy z nich pojawia się w telewizji nieprzerwanie od 1997 roku, choć przez chwilę groziło mu zdjęcie z anteny. W innym wymieniono czołowe postaci, jeszcze inny był parodiowany przez... irlandzką telewizję. Oto siedem najdłużej emitowanych (bez przerwy) polskich seriali.
więcej
|
Spada oglądalność prognoz pogody w telewizji
Największą oglądalność spośród prognoz pogody nadawanych po głównych wydaniach dzienników w tym roku wśród wszystkich widzów ma serwis emitowany w TVP1 po „Wiadomościach”. Z kolei w 16-49 pierwsze miejsce należy do audycji pokazywanej w TVN po „Faktach” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wielkopolska Telewizja Kablowa dzięki obcięciu kosztów wyszła na plus
W ub.r. Wielkopolska Telewizja Kablowa, do której należą stacje WTK i FanklubTV oraz portale WTK.pl i ePoznan.pl, osiągnęła wzrost przychodów o 10,3 proc. do 7,68 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 2,5 proc. miała 595 tys. zł zysku netto, wobec 36,3 tys. zł straty przed rokiem.
więcej
|
Nagła niedyspozycja prowadzącego Poranka TVN24 ,,Wstajesz i wiesz"
W czwartek prowadzący Poranka TVN24 „Wstajesz i wiesz” Rafał Wojda przekazał prowadzenie programu Dagmarze Kaczmarek-Szałkow, która miała w tym dniu prowadzić jedynie serwisy informacyjne. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że przyczyną była nagła niedyspozycja zdrowotna dziennikarza.
więcej
|
Tradycyjna telewizja czy streaming? 5 największych wad obu technologii
Choć w ostatnich latach serwisy streamingowe rozwijały się bardzo dynamicznie, to wielu widzów nie wyobraża sobie życia bez tradycyjnej telewizji. Niezależnie od tego czy jest ona nadawana drogą naziemną, kablową czy satelitarną. Portal Wirtualnemedia.pl przedstawia 5 największych wad linearnej telewizji i streamingu.
więcej
|
Telewizja TTV kreuje trendy. Sześć gwiazd, które wypromowała stacja
Kanał TTV od początku istnienia oferuje inną i różnorodną ofertę od tego, co spotkamy w największych stacjach telewizyjnych. Nie znajdziemy tu seriali fabularnych, rozrywkowych widowisk czy typowych programów reality-show. Stacja postawiła na bardzo różne formaty i wykreowała własne twarze.
więcej
|
Co trzecie gospodarstwo domowe ma telewizor nieprzystosowany do nowego standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej
Tylko 64 proc. Polaków ma odbiornik telewizyjny dostosowany do zmiany standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej - wynika z badania agencji Inquiry, którego wyniki udostępniono portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nie żyje Piotr Balicki, animator w programach telewizyjnych
W wieku 38 lat zmarł Piotr Balicki, prezenter i najbardziej znany w Polsce animator publiczności w programach telewizyjnych, związany m.in. ze TVN. Zmagał się z chorobą nowotworową.
więcej
|
Piosenka Andrzeja Piaseczego zapowiada film "Ania" o Annie Przybylskiej
W piątek Telewizja Polska zaprezentowała utwór pt. „Ania” - piosenkę napisaną i zaśpiewaną przez Andrzeja „Piaska” Piasecznego, promującą film o Annie Przybylskiej. Dokument, który produkuje publiczny nadawca, kinową premierę będzie miał w październiku.
więcej
|
Znany duchowny w liście do Kaczyńskiego: TVP "zatruwa duszę narodu"
O. Ludwik M. Wiśniewski, dominikanin, duszpasterz akademicki i działacz opozycji antykomunistycznej w PRL, skierował do prezesa Prawa i Sprawiedliwości list otwarty. Pisze w nim o szkodliwym wpływie Telewizji Polskiej na społeczeństwo. Duchowny uważa, że TVP "zatruwa duszę narodu".
więcej
|
Masz panele fotowoltaiczne? Oszczędzaj bezpiecznie! W dobie postępującego ocieplenia klimatu i wszystkich tego gwałtownych następstw coraz mocniej skupiamy się na możliwościach wykorzystania odnawialnych źródeł energii, takich jak instalacje fotowoltaiczne i solarne. Korzystanie z „zielonej” energii nie tylko sprzyja ochronie środowiska – jest to również inwestycja gwarantująca spore oszczędności. Dlatego wielu Polaków rozważa montaż paneli fotowoltaicznych czy solarnych, a niejeden dom w naszym sąsiedztwie już je posiada. Co jednak zrobić, by chronić naszą ekologiczną inwestycję? Tu potrzebne jest dobre ubezpieczenie: z szerokim zakresem, ale jednocześnie niedrogie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Konfederacja skarży się, że od pięciu miesięcy nie jest zapraszana do mediów publicznych
Polityk Konfederacji poskarżył się na Twitterze, że od pół roku przedstawiciele jego ugrupowania nie występują w mediach publicznych. Sam jednak był gościem TVP Katowice trzy miesiące temu. - To, że ktoś z nas pojawia się w regionalnym ośrodku, jest marginalnym wydarzeniem medialnym. Zasięg takiej stacji jest skromny - mówi nam Tomasz Brzezina.
więcej
|
|
Chętnych mniej niż miejsc. Dlaczego więc KRRiT nie rozstrzyga konkursu ogólnopolskiego DAB+?
Od czterech miesięcy znana jest lista chętnych na nadawanie programów radiowych w ogólnopolskim multipleksie cyfrowym. Zainteresowanych jest mniej niż miejsc, które przeznaczono w ogłoszeniu. Czemu nadal nie są znane wyniki konkursu?
więcej
|
|
Radio ESKA wprowadza New Music Weekend. Szef muzyczny: "nowe kawałki nawet co godzinę"
Po pięciu latach z anteny Radia ESKA znika New Music Friday. Jego miejsce zajęła audycja New Music Weekend. - Od teraz nasi słuchacze będą mogli usłyszeć najważniejsze muzyczne premiery aż przez trzy dni - w piątki, soboty i niedziele - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Karpiński, dyrektor muzyczny Radia ESKA.
więcej
|
|
Piotr Maślak grozi pozwem portalowi TVP.Info. Wcześniej nazwał Samuela Pereirę ,,półPolakiem"
Samuel Pereira, szef portalu TVP.info, zaatakował na Twitterze Szymona Hołownię, a w jego obronie stanął Piotr Maślak (Radio TOK FM), nazywając adwersarza „półPolakiem”. Sprawę opisał portal TVP.Info, twierdząc, że padały argumenty „rodem z nazistowskich Niemiec”. Maślak poinformował, że rozważa pozew sądowy.
więcej
|
|
Były wiceprezes PFN i dyrektorka z MON kandydatami PiS do KRRiT
Posłowie PiS jako kandydatów do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wskazali Macieja Świrskiego i Agnieszkę Glapiak, a posłowie Koalicji Obywatelskiej - prof. Jędrzeja Skrzypczaka i dr. hab. Adama Szynola. Sejm wybiera dwójkę członków KRRiT, kadencja obecnego składu skończy się we wrześniu.
więcej
|
|
Agora ma trzy lata na kupno reszty udziałów Eurozetu
Agora uzgodniła z czeską spółką SFS Ventures, że opcję kupna pozostałych 60 proc. udziałów Eurozetu będzie mogła wykorzystać do końca lipca 2025 roku. Firma nie może na razie ich przejąć, ponieważ nie zgodził się na to prezes UOKiK, przy czym jego decyzję uchylił sąd pierwszej instancji.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
PKP Intercity wybiera dom mediowy
PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na obsługę mediową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na 8 miesięcy, a maksymalne wynagrodzenie z tytułu jej realizacji nie może przekroczyć kwoty ok. 2,34 mln zł.
więcej
|
Reklamy przy "Faktach" i "Kuchennych rewolucjach" najdroższe w TVN
Najdroższy spot we wrześniowym cenniku reklamowym TVN kosztuje 69,5 tys. zł netto. Będzie emitowany w bloku reklamowym przy "Faktach" oraz przy premierowych odcinkach "Kuchennych rewolucji" w czwartkowe wieczory.
więcej
|
Właściciel Cinema City szykuje się do upadłości? Szuka inwestora i narzeka na mało hitowych filmów
Według „The Wall Street Journal” koncern kinowy Cineworld, właściciel m.in. sieci Cinema City zamierza złożyć w USA wniosek o upadłość. Firma tego nie komentuje, natomiast ogłosiła, że szuka inwestora, żeby poprawić swoją płynność finansową i zmniejszyć zadłużenie. Frekwencja w kinach jest poniżej oczekiwań, bo brakuje przebojowych filmów.
więcej
|
MediaOn potroił wpływy, zysk 2,3 mln zł w górę
Agencja mediowa MediaOn w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów z 8,52 do 24,84 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 342,3 tys. zł do 2,62 mln zł.
więcej
|
Film Reaktor z 3 mln zł przychodów i symbolicznym zyskiem
Dom produkcyjny Film Reaktor w ub.r. przy spadku wpływów sprzedażowych o 2,4 proc. do 3,08 mln zł osiągnął 2,2 tys. zł zysku netto.
więcej
|
Kampania społeczna ,,Mężczyźni też mogą być w ciąży" budzi kontrowersje
„Niektórzy mężczyźni też mogą być w ciąży” - pod takim hasłem we Francji trwa kampania społeczna organizacji Planning Familial, walczącej o prawa kobiet, mniejszości seksualnych i prawo do aborcji. Plakat z tym hasłem przedstawia czarnoskórego, transpłciowego mężczyznę w ciąży siedzącego na sofie obok swojego partnera. Kampania budzi kontrowersje wśród polityków prawicy.
więcej
|
Ostatni webinar z tej serii cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych
Growth Summer Days to wydarzenia dedykowane osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań – w tej edycji, z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence. Cały cykl objęty jest akredytacją DIMAQ. Ostatni darmowy webinar z tej serii odbędzie się 25 sierpnia.
więcej
|
Papaya Films powiększa biuro
Dom produkcyjny Papaya Films, powiększył siedzibę na warszawskim Powiślu o nowe piętro.
więcej
|
Anna i Robert Lewandowscy w kampanii sieci Lidl
Sieć dyskontów Lidl Polska ruszy z ogólnopolską akcją, która ma pomóc dzieciom rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania. W kampanii mają wziąć udział Anna i Robert Lewandowscy. Akcja ma wystartować 5 września.
więcej
|
Betclic z reklamą w stylu kina akcji
Bukmacher Betclic ruszył z nową kampanią wizerunkowo-produktową „Misje do ogarnięcia”. Akcja promuje nowy produkt marki – Misje.
więcej
|
W konkursie KFC można wygrać klapki Kubota
Sieć restauracji KFC rozpoczęła konkurs pod hasłem „Idealny Duet KFC”, w którym nagrodą są klapki Kubota z limitowanej serii stworzonej z marką KFC. Nie będą one sprzedawane, jest ich tylko 400 par.
więcej
|
W restauracjach Pizza Hut otwarto Fabrykę Lodów
Sieć restauracji Pizza Hut w lokalach w Warszawie i we Wrocławiu uruchomiła stacje "Fabryka Lodów’", w których klienci mogą samodzielnie stworzyć swój deser lodowy z dowolnie dobranymi przez siebie dodatkami.
więcej
|
W lipcu sprzedaż cukru w sklepach osiedlowych była wyższa o 83 proc.
W lipcu br. sprzedaż cukru w sklepach osiedlowych była o 83 proc. wyższa niż w lipcu rok wcześniej i przekroczyła 13 mln kg - poinformowało Centrum Monitorowania Rynku. CMR podało, że wartość sprzedanego w lipcu br. cukru była trzykrotnie wyższa niż w lipcu 2021 r.
więcej
|
Angażujący rich mediowy format reklamowy w kampanii Kérastase - marki z grupy L'Oréal Coraz więcej reklamodawców decyduje się wprowadzić do swoich działań digitalowych innowacyjne formaty reklamowe w celu precyzyjnego dotarcia do klienta. Do grona takich marek dołączyła Kérastase, która we współpracy z domem mediowym Starcom prowadzi kampanie z użyciem efektywnych rozwiązań VOX In-Image Ads. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Poufna Rozmowa z wiadomością Dworczyka do Karnowskiego. ,,Nie mam takiego mejla"
Poufna Rozmowa opublikowała maila, którego rzekomo miał do Michała Karnowskiego wysłać Michał Dworczyk. Znalazła się w nim pozytywna ocena odbywającego się ponad trzy lata temu szczytu Together for Europe i pytanie, czy „można poniższe info jakoś wykorzystać?”. - Jedyna moja korespondencja mejlowa z panem ministrem Michałem Dworczykiem dotyczy autoryzowanych przez niego wywiadów - podkreśla Karnowski.
więcej
|
Pisma telewizyjne skazane na wymarcie. "Póki im się to spina, będą inwestować"
Wydawnictwo Edipresse wkrótce zakończy wydawanie tygodnika z programem telewizyjnym „Kropka TV”. Na rynku pozostaną niemal wyłącznie tytuły Wydawnictwa Bauer, które wprowadziło do Polski nowoczesne tv guide'y. - Drukowany program telewizyjny odchodzi do lamusa. Następują zmiany, związane ewidentnie z rozwojem technologii, internetu i starzeniem się czytelników - ocenia Monika Rychlica.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska chce podnieść udział kobiet w mediach dzięki EqualVoice. "Równość ma potencjał biznesowy"
Od ponad roku wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska realizuje inicjatywę EqualVoice, której celem jest zwiększenie widoczności kobiet w mediach. - W RASP zgadzamy się, że równość ma potencjał biznesowy, a nie tylko czytelniczy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Aleksandra Karasińska, redaktorka naczelna magazynu „Forbes Women” i dyrektorka programowa treści płatnych RASP.
więcej
|
Agora rozczarowała w internecie. Wpływy 20 proc. w dół, bo Yieldbird zmienia strategię
Jedynym pionem biznesowym grupy Agora za spadkiem przychodów w br. jest internet - jego przychody w drugim kwartale zmalały o 21. Firma tłumaczy to zmianą strategii jej spółki zależnej Yieldbird. Wyniki segmentu internetowego negatywnie rozczarowały analityka z BM Banku Millennium.
więcej
|
W Agorze przybyło 88 etatów, zarobki zarządu trzykrotnie w górę
W zeszłym półroczu koszty pracownicze w grupie Agora zwiększyły się o 22,3 proc. do 181,8 mln zł, a łączne zarobki członków zarządu poszły w górę z 1,19 do 3,84 mln zł. Zatrudnienie w firmie wzrosło o 88 do 2 375 etatów.
więcej
|
Robert Tekieli: dla PiS najlepsze odstrzelenie Tuska przed wyborami
Publicysta Robert Tekieli, związany z Polskim Radiem, „Gazetą Polską” i „Sieciami”, stwierdził na Twitterze, że „dla PiS najlepszym rozwiązaniem byłoby odstrzelenie Tuska na 3 miesiące przed wyborami”. Zaznaczył, że „chodzi o wymienienie lidera”.
więcej
|
Włoska dziennikarka spędzi urodziny w willi skonfiskowanej bossowi mafii, który jej groził
Włoska dziennikarka Marilena Natale, która z powodu pogróżek otrzymywanych od mafii ma policyjną ochronę, spędzi w piątek swoje 50. urodziny w domu skonfiskowanym bossowi groźnego gangu kamorry, Francesco Schiavone. Przypomina się, że to on, szef gangu Casalesi kazał ją zabić.
więcej
|
CMWP SDP przeciw przegranej ,,Gazety Polskiej" w procesie z Kramkiem. ,,Upokarzające przepraszanie za krytykę poglądów"
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP w obszernym komunikacie wyraziło stanowczy protest przeciw skazaniu wydawcy i redaktora naczelnego „Gazety Polskiej” za okładkę, w której aktywista Bartosz Kramek został przedstawiony jako żołnierz Wehrmachtu. - Orzeczona dla dziennikarza upokarzająca kara przepraszania kogoś za opublikowaną krytykę jego poglądów, z którymi się nie zgadza oraz w konsekwencji dotkliwa kara finansowa powoduje tzw. efekt mrożący - ocenia organizacja.
więcej
|
|
|
TikTok śledzi użytkowników przez wewnętrzną przeglądarkę? Firma zaprzecza
TikTok monitoruje zachowania swoich użytkowników odwiedzających zewnętrzne strony internetowe - wynika z ustaleń austriackiego badacza. Proces ma się odbywać za pośrednictwem przeglądarki wbudowanej w aplikację. TikTok twierdzi, że kod JavaScript umieszczony w przeglądarce nie ma szpiegować użytkowników, ale zapewnić im jak najlepsze doświadczenia podczas korzystania z aplikacji.
więcej
|
Google chce walczyć z clickbaitem. Będzie promować unikalne treści w wyszukiwarce
Google zapowiedział zmiany w algorytmie swojej wyszukiwarki. Chce wyżej pozycjonować linki do unikalnych i ważnych dla internautów treści, które mogą wnieść dodatkową wartość dla użytkowników poszukujących informacji na konkretne tematy. Na dalszych pozycjach w wyszukiwarce znajdą się z kolei treści stanowiące według Google clickbait.
więcej
|
Ekipa z kwartalną stratą, na giełdzie przeceniona o jedną trzecią
Kurs akcji influencerskiej Ekipy Holding przez trzy miesiące obecności na giełdzie spadł o 35 proc. Firma ma podobną wycenę, jak półtora roku temu spółka Beskidzkie Biuro Inwestycyjne, poprzez fuzję z którą weszła na rynek giełdowy. W zeszłym kwartale Ekipa zanotowała 182 tys. zł straty netto.
więcej
|
Agora rozczarowała w internecie. Wpływy 20 proc. w dół, bo Yieldbird zmienia strategię
Jedynym pionem biznesowym grupy Agora za spadkiem przychodów w br. jest internet - jego przychody w drugim kwartale zmalały o 21. Firma tłumaczy to zmianą strategii jej spółki zależnej Yieldbird. Wyniki segmentu internetowego negatywnie rozczarowały analityka z BM Banku Millennium.
więcej
|
Amazon stracił 890 tys. polskich internautów, Vinted przyciąga na dużo krócej
Spore spadki odwiedzalności zanotowały w lipcu Allegro, Mediaexpert.pl i Amazon, a na Vinted przeciętny czas spędzany przez użytkownika zmalał o połowę. Natomiast duży wzrost osiągnął e-sklep Rossmanna, a Shopee ma więcej odwiedzających niż Aliexpress.
więcej
|
TikTok usprawnia handel społecznościowy dzięki trzem nowym formatom reklam
TikTok wprowadza rozwiązanie handlowe o nazwie Shopping Ads, które obejmuje trzy nowe formaty reklamowe. Są one dostępne obecnie w fazie testów, ponieważ platforma modyfikuje swoją strategię handlu społecznościowego przed sezonem świątecznym. Formaty są dostępne w jednym celu zakupu mediów, zwanym sprzedażą produktów, w menedżerze reklam aplikacji.
więcej
|
Nowy format Przeglądu Sportowego Onet i Studi ,,Sport & Pieniądze"
Program „Sport & Pieniądze”, który powstaje we współpracy Onetu (Ringier Axel Springer Polska) i Studi (wcześniej Abstra), niezależnego producenta treści wideo, zadebiutował w Przeglądzie Sportowym Onet w piątek, 19 sierpnia. Cykl wideo opowiada o finansowych ciekawostkach w świecie sportu.
więcej
|
Iwona Kołodziejak: z TikTok do Proxi.cloud
Iwona Kołodziejak objęła stanowisko business development director w firmie technologicznej Proxi.cloud, zajmującej się m.in. geobehawioralnym kierowaniem reklam.
więcej
|
wRealu24 usunięte z YouTube'a. Marcin Rola: system jest wściekły na nas za Marsz Polskości
Kanały youtube’owe telewizji internetowej wRealu24 zostały usunięte przez administrację platformy. - Upadliśmy na chwilę ale zaraz wstaniemy, otrzepiemy się i pójdziemy dalej - zapewnił jej redaktor naczelny Marcin Rola.
więcej
|
Na stokach Kilimandżaro zainstalowano szybki internet
Wspinacze mogą odtąd dokumentować w czasie rzeczywistym swoje wyprawy na Kilimandżaro dzięki szybkiemu internetowi, który na stokach najwyższej góry Afryki postanowiły zainstalować władze Tanzanii.
więcej
|
Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej |
|
|