|
|
|
|
|
|
|
KRRiT nadal nie zdecydowała o wysokości kary TVP
Na początku kwietnia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała, że nałoży na Telewizję Polskę karę za autopromocję „Sylwestra marzeń” w „Wiadomościach”. Choć kadencja członków KRRiT dobiega końca, to z informacji portalu Wirtualnemedia.pl, wynika, że decyzja w sprawie wymiaru kary wciąż nie zapadła.
więcej
|
Jesień w TVN: "Herkules" jedyną nowością, "Ukryta prawda" aż pięć razy dziennie
W jesiennej ramówce TVN nie będzie rewolucji jeśli chodzi o pory emisji programów i seriali. Nowy kryminalny serial „Herkules” pojawi się w poniedziałki o 21.35, a drugą serią „Tajemnicy zawodowej” widzowie zobaczą w niedziele po "MasterChefie" - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Przed "Faktami" nadawana będzie "Ukryta prawda", która w dni powszednie łącznie z powtórkami będzie pokazywana w TVN aż pięć razy dziennie.
więcej
|
KRRiT: Nadawcy nie musieli zwiększać oznaczeń wiekowych
Kanały Polsatu i Canal+ znacząco zwiększyły oznaczenia wiekowe swoich programów po wejściu w życie rozporządzenia KRRiT. Wielu widzów twierdzi, że symbole są zbyt duże, a rzeczniczka regulatora Teresa Brykczyńska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl sugeruje, że doszło do nieporozumienia.
więcej
|
Teleturniej i program Cejrowskiego w ramówce TVP Nauka
Telewizja Polska prowadzi casting do teleturnieju „Giganci nauki”, który trafi na antenę ruszającego w październiku kanału TVP Nauka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z prezentacji Biura Reklamy TVP wynika, że w ramówce stacji znajdzie się emitowany w przeszłości w TVP2 program „Boso przez świat” Wojciecha Cejrowskiego. Przewidziano również audycje poświęcone wynalazkom i tematyce medycznej.
więcej
|
Wpadka Tuska. ,,TVN24 GO wypuścił sygnał z reżyserki za szybko"
Niefortunne słowa przewodniczącego Platformy Obywatelskiej Donalda Tuska, które padły przed wejściem na antenę TVN24 podbiły internet i media publiczne. Pracownik TVN24 w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradza, że zamieszania nie byłoby, gdyby zespół TVN24 GO w odpowiednim momencie udostępnił transmisję.
więcej
|
Maciej Zakrocki wygrał w sądzie pracy - może wrócić do TVP
Były dziennikarz Telewizji Polskiej, Maciej Zakrocki, wygrał w sądzie pracy z publicznym nadawcą i może wrócić na stanowisko, zajmowane do 2018 roku. Sąd pierwszej instancji uznał, że został zwolniony niezasadnie. Wyrok nie jest prawomocny, TVP oficjalnie nie komentuje go, ale wiemy, że nadawca zakłada złożenie apelacji.
więcej
|
"Hell's Kitchen" od 31 sierpnia w Polsacie. Znamy nazwiska wszystkich uczestników nowego sezonu
Polsat ujawnił nazwiska wszystkich uczestników nowego sezonu "Hell's Kitchen. Piekielna kuchnia". Reality-show wraca na antenę po sześciu latach. Siódmą edycję programu poprowadzi Mateusz Gessler, a jego premiera odbędzie się 31 sierpnia.
więcej
|
Robert Lewandowski zapewnił Eleven Sports rekord oglądalności ligi hiszpańskiej
Niedzielny mecz LaLiga między zespołami Real Sociedad - FC Barcelona oglądało w stacji Eleven Sports 1 średnio 513 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Był to rekord, jeśli chodzi o transmisje meczów ligi hiszpańskiej w kanałach Eleven Sports.
więcej
|
Ponad 90 tys. zł za reklamę w niedzielnym paśmie kabaretowym w Polsacie
W opublikowanym przez Polsat Media Biuro Reklamy cenniku reklamowym na wrzesień najwyżej wyceniono reklamy w emitowanym w niedzielne wieczory paśmie kabaretowym. Spot kosztuje tutaj ponad 90 tys. zł netto.
więcej
|
Finał Wakacyjnej Trasy Dwójki w ten weekend w Sopocie. Na scenie prowadzący "Pytanie na śniadanie"
Tegoroczna edycja "Wakacyjnej Trasy Dwójki" zakończy się w ten weekend w Sopocie. W sobotę, 27 sierpnia swoje 20. urodziny obchodzić będzie na scenie amfiteatru poranny program "Pytanie na śniadanie". Dzień później w Operze Leśnej wystąpią m.in. Zenek Martyniuk, United Nations, Helena Vondráčková i Izabela Trojanowska.
więcej
|
Na Słowacji wystartuje JOJ 24. Trzeci słowacki kanał informacyjny
Słowacka telewizja TV JOJ zapowiedziała, że jesienią 2022 roku uruchomi nowy kanał informacyjny o nazwie JOJ 24. W jego ofercie znajdą się jedynie bieżące wiadomości i materiały publicystyczne, program będzie nadawany z wybudowanego w tym celu studia. JOJ 24 będzie trzecim słowacki kanałem informacyjnym w tym kraju.
więcej
|
Biblioteka CNN Originals w Discovery+
Amerykańscy subskrybenci serwisu streamingowego Discovery+ mogą już korzystać z biblioteki CNN Originals. Obejmuje ona blisko 800 programów i filmów dokumentalnych, znanych z anten światowego kanału informacyjnego i związanej z nim stacji HLN.
więcej
|
Trzynasty sezon "Gliniarzy" od 29 sierpnia w Polsacie
W poniedziałek, 29 sierpnia, Polsat rozpocznie emisję nowych odcinków serialu docu-crime "Gliniarze".
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Halo.Radio od stycznia nadaje tylko powtórki. I wciąż zbiera pieniądze od patronów
Internetowe Halo.Radio - utrzymujące się ze zbiórek od słuchaczy - nadal nadaje, od początku roku jedynie powtórki audycji i muzykę. - W chwili obecnej posiadane i zbierane na bieżąco środki finansowe pokrywają jedynie koszt nadawania audycji zrealizowanych we wcześniejszym okresie - mówi nam Kuba Wątły, szef stacji. Serwisy Patronite.pl i Zrzutka.pl weryfikują, czy nie naruszył on regulaminu i czy słuchaczom należy się zwrot kosztów.
więcej
|
|
Cykl audycji, debata, koncert: tak Radio Gdańsk świętuje 40-lecie Solidarności Walczącej
Od poniedziałku, 22 sierpnia, do piątku trwać będzie na antenie Radia Gdańsk świętowanie 40-lecia Solidarności Walczącej. Z tej okazji w ramówce pojawił się specjalny cykl historycznych audycji, zaś uwieńczeniem obchodów będzie debata historyków przeprowadzona w radiowym studio oraz koncert warszawskiego zespołu „Ferajna z Hoovera”.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Były członek zarządu TVN kieruje firmą Anny i Roberta Lewandowskich
Tomasz Marszałł, ostatnio dyrektor marketingu i członek zarządu Grupy TVN, objął funkcję CEO firmy Levann - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To należąca do Anny i Roberta Lewandowskich spółka, która produkuje i sprzedaje m.in. suplementy diety.
więcej
|
Apple planuje reklamową ekspansję. 6 mld dolarów do 2025 roku
Apple chce ucinać coraz większy kawałek tortu z cyfrowego rynku reklamowego. Koncern zamierza wprowadzić reklamy w swoich usługach, w tym w Apple Maps. Te ruchy mogą zwiększyć przychody reklamowe producenta iPhone’ów do 6 mld dolarów w 2025 roku.
więcej
|
Agencja influencerska byłej menedżerki RASP i Marquarda urosła ponad dwukrotnie
Agencja influencer marketingu BrandLift, założona przez Karinę Hertel, w przeszłości związaną m.in. z Ringier Axel Springer Polska i Marquard Polska, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 158 proc. do 8,8 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 577,3 tys. zł do 2,41 mln zł.
więcej
|
Będzie kampania o oszczędzaniu energii przez gospodarstwa domowe
Ministerstwo Klimatu i Środowiska szykuje kampanię dotyczącą oszczędności energii w gospodarstwach domowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oferty w nim złożyło 10 firm.
więcej
|
Julia Wróblewska i Sebastian Karpiel-Bułecka w rządowej kampanii o zdrowiu psychicznym
Ruszyła kampania edukacyjno-informacyjna Ministerstwa Zdrowia, która ma na celu przeciwdziałanie stygmatyzacji oraz autostygmatyzacji osób doświadczających zaburzeń psychicznych. Akcję "Zobacz człowieka" z udziałem aktorki Julii Wróblewskiej i muzyka Sebastiana Karpiela-Bułecki przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
Fabryka Marketingu oraz Euvic Media i dsk w przetargu NFZ
Fabryka Marketingu oraz konsorcjum agencji Euvic Media z agencją reklamową dsk złożyły swoje oferty w przetargu Narodowego Funduszu Zdrowia na kampanię społeczną dotyczącą powrotu do zdrowia po przebyciu COVID-19 - dowiedział się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Joanna Krupa reklamuje ofertę Play z 300 GB internetu
W nowej kampanii reklamowej oferty abonamentowej Play występuje modelka Joanna Krupa. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grandesi, Papaya Films, Televisor, Ztudio i Mediacom Warszawa.
więcej
|
Michał Prorok head of delivery w SalesTube powered by hmmh
Michał Prorok dołączył do agencji martech & ecommerce SalesTube powered by hmmh jako head of delivery.
więcej
|
Ponad 90 tys. zł za reklamę w niedzielnym paśmie kabaretowym w Polsacie
W opublikowanym przez Polsat Media Biuro Reklamy cenniku reklamowym na wrzesień najwyżej wyceniono reklamy w emitowanym w niedzielne wieczory paśmie kabaretowym. Spot kosztuje tutaj ponad 90 tys. zł netto.
więcej
|
Właściciel Cinema City: postępowanie upadłościowe to jedna z opcji, kina będą działać normalnie
Koncern Cineworld, do którego należy m.in. sieć kinowa Cinema City, potwierdził, że rozważa złożenie w USA wniosku o rozpoczęcie postępowania upadłościowego. Podkreśla, że jedynym celem jest restrukturyzacja posiadanego zadłużenia, a jego kina na całym świecie (w Polsce ma 34 obiekty pod szyldem Cinema City) będą funkcjonowały normalnie.
więcej
|
Sławomir w kolejnej muzycznej reklamie Shopee
W nowej kampanii reklamowej platformy e-commerce Shopee występuje piosenkarz Sławomir. Akcja wspiera promocje pod hasłem Dzień Super Zakupów zaplanowane do 9 września.
więcej
|
Tomasz Pągowski ambasadorem Salonów Agata
Do ambasadorek sieci sklepów meblowych Salony Agata - Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk - dołącza projektant wnętrz Tomasz Pągowski.
więcej
|
Pracownicy Apple nie chcą wracać do biur. Szykują petycję do Tima Cooka
Pracownicy Apple nie chcą wracać do biur firmy po długim okresie pracy zdalnej. Organizacja AppleTogether zbiera podpisy pod petycją domagając się, aby warunki przychodzenia do biura były uzgadniane w bardziej elastyczny, a nie arbitralny sposób wyznaczony przez Apple.
więcej
|
Prezes zarządu Inchcape Polska będzie także kierował fińskim oddziałem firmy
Witold Wcisło, prezes zarządu Inchcape Polska, awansował w europejskich strukturach firmy, obejmując stanowisko dyrektora generalnego Inchcape Polska oraz Inchcape Finlandia.
więcej
|
Klaudia Chruściel awansowała w Storytel Polska
Klaudia Chruściel objęła stanowisko country marketing manager platformy streamingu audio Storytel Polska.
więcej
|
Karolina Przygońska nową marketing manager w agencji Sandex
Do zespołu agencji reklamowej Sandex dołączyła Karolina Przygońska, marketing manager.
więcej
|
"Niech moc rozrywki będzie z Tobą!" w kampanii Polsat Box z Disney+
Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box promująca ofertę operatora z serwisem streamingowym Disney+. W spocie telewizyjnym można zobaczyć Jacka Braciaka.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca podręcznika do HiT oskarża media o manipulację
Wydawnictwo Biały Kruk opublikowało oświadczenie w sprawie podręcznika prof. Wojciecha Roszkowskiego do przedmiotu historia i teraźniejszość. Twierdzi w nim, że media posługują się „znaną techniką manipulacyjną”, aby zdyskredytować książkę i jej autora. Jednocześnie wydawnictwo zdecydowało się usunąć z podręcznika fragmenty dotyczące in vitro.
więcej
|
NASK rusza z pismem o bezpieczeństwie. Szefową - dr hab. Aleksandra Gasztold
Państwowy Instytut Badawczy NASK jest wydawcą nowego anglojęzycznego czasopisma naukowego - „Applied Cybersecurity & Internet Governance". Magazyn będzie ukazywał się raz w roku, a poruszać ma problematykę cyberbezpieczeństwa i zarządzania internetem w przestrzeni publicznej. Jego redaktor naczelną została dr hab. Aleksandra Gasztold, doradca dyrektora NASK ds. publikacji naukowych. To pierwsza tego rodzaju platforma, opisująca zagadnienia cyberbezpieczeństwa.
więcej
|
,,Fakt" i ,,Przegląd Sportowy" z wyższymi cenami
Ringier Axel Springer podwyższył ceny egzemplarzowe dzienników „Fakt” i „Przegląd Sportowy”. „PS” zdrożał drugi raz w br.
więcej
|
Dziennikarka z Chersonia: to miasto jest więzieniem, terroryzowanym przez Rosjan
Chersoń to więzienie, terroryzowane przez rosyjskich żołnierzy. Po cichu znikają tam ludzie i grabione są domy. Rosjanie przynieśli strach i zniewolenie, ale w końcu przegrają - mówi PAP dziennikarka Oksana Naumowa, która uciekła ze swego rodzinnego miasta w południowej Ukrainie.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska zwiększyła wpływy i zysk. ,,Rynek reklamy wciąż silny"
W drugim kwartale br. holding Wirtualna Polska przy wzroście przychodów sprzedażowych o 22,2 proc. do 266,61 mln zł zwiększyła zysk netto z 42,71 do 47,58 mln zł. - Rynek reklamy wciąż był silny, mimo niepokoju, który nas otacza, a Wirtualna Polska Holding utrzymywała ponadrynkowe wzrosty - podkreśla prezes firmy Jacek Świderski.
więcej
|
Pudelek wykorzystał zdjęcia blogerki, teraz przeprasza. "Walka Dawida z Goliatem"
Wirtualna Polska Media, wydawca serwisu plotkarskiego Pudelek.pl, w wyniku przegranego procesu przeprasza na stronie głównej serwisu blogerkę Joannę Pachlę. Pudelek, opisując jej historię, opublikował bez zgody jej zdjęcia z prywatnego konta na Facebooku. - To było jak walka Dawida z Goliatem - ocenia Pachla.
więcej
|
Orlen zgłasza do prokuratury posty zachęcające do inwestowania w akcje spółki
Od kilku tygodni w sieci, głównie w mediach społecznościowych pojawiają się posty zachęcające do inwestowania kilkuset złotych w akcje PKN Orlen i gwarantujące wysokie i pewne zyski. PKN Orlen zapewnia, że nie ma z nimi nic wspólnego i podejmuje kroki prawne wobec ich autorów, zgłaszając je m.in. do odpowiednich organów ścigania.
więcej
|
Tańszy pakiet Netfliksa bez reklam? Tylko przy premierach oryginalnych produkcji i treściach dla dzieci
Planowany przez Netfliksa tańszy pakiet może w niektórych wypadkach nie zawierać reklam. Brak przekazu reklamowego ma dotyczyć jedynie premierowych, oryginalnych produkcji Netfliksa, a także wybranych pozycji przeznaczonych dla najmłodszych odbiorców.
więcej
|
Youtuber miażdży podręcznik do HiT. Nagranie przebojem sieci
Na YouTube furorę robi naganie młodego muzyka-amatora Pawła Kielera, wyśpiewującego teksty z krytykowanego podręcznika do historii i teraźniejszości autorstwa prof. Wojciecha Roszkowskiego.
więcej
|
Agencja influencerska byłej menedżerki RASP i Marquarda urosła ponad dwukrotnie
Agencja influencer marketingu BrandLift, założona przez Karinę Hertel, w przeszłości związaną m.in. z Ringier Axel Springer Polska i Marquard Polska, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 158 proc. do 8,8 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 577,3 tys. zł do 2,41 mln zł.
więcej
|
Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej |
|
|