|
|
|
|
|
|
|
"Tak to leciało!" jedyną nowością jesieni w TVP. To efekt jubileuszu i mundialu
Reaktywowany po latach teleturniej „Tak to leciało!" będzie jedyną nowością głównych anten TVP tej jesieni. Nadawca postawi na szereg sprawdzonych kontynuacji jak m.in. „The Voice of Poland”, „Rolnik szuka żony” i „Wojenne dziewczyny”. - Nowości jest mniej, co wynika z jubileuszu 70-lecia TVP, który zajmie miejsce w październiku i listopadzie i z mundialu, który trwać będzie od końca jesieni - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Rewolucja w multipleksach? KRRiT i UKE wzajemnie do siebie odsyłają
Pod koniec ub.r. przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski wystosował do prezesa UKE Jacka Oko propozycję, żeby częstotliwości zajmowane obecnie przez MUX-8 przeznaczyć na potrzeby DAB+. Ponad pół roku później w rozmowie z Wirtualnemedia.pl rzecznicy obu regulatorów wzajemnie do siebie odsyłają w tej sprawie.
więcej
|
Małgorzata Rozenek i Krzysztof Skórzyński poprowadzą razem ,,Dzień dobry TVN"
W ciągu dwóch najbliższych tygodni Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński zadebiutują w programie „Dzień dobry TVN”. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w przyszłym tygodniu odbywać się będą jeszcze próby kamerowe nowego duetu prowadzących. - Gosia jest perfekcyjnie przygotowana - zdradza osoba z otoczenia prezenterki.
więcej
|
Stacje Canal+ zmniejszyły oznaczenia, Fokus TV bez logo
Zgodnie z zapowiedziami, stacje Canal+ zmniejszyły oznaczenia wiekowe. Powiększono je w związku z rozporządzeniem KRRiT, ale regulator sugeruje, że źle zinterpretowano nowe przepisy. Logotypu i oznaczeń, prawdopodobnie z powodu awarii, nie nadaje Fokus TV.
więcej
|
TVP3 Info ruszy na otwarcie Mierzei Wiślanej. Plan Jacka Kurskiego jest jednak szerszy
Nowe pasmo informacyjne pod nazwą TVP3 Info ruszy w połowie września, gdy planowane jest otwarcie kanału przez przekop Mierzei Wiślanej. Jacek Kurski ujawnia, że utworzenie pasma to krok przejściowy do uruchomienia cogodzinnych lokalnych serwisów w TVP3, co miałoby nastąpić m.in. gdyby stacja trafiła na trzecie miejsce w dekoderach wszystkich operatorów i wszystkie wersje TVP3 były dostępne satelitarnie.
więcej
|
Daria Wąsiewska i Adrianna Pałka nowymi twarzami stacji Wydarzenia 24
Daria Wąsiewska wraca do Grupy Polsat i od września zostanie prezenterką kanału Wydarzenia 24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serwisy informacyjne w stacji od czwartku zacznie też prowadzić wydawczyni Adrianna Pałka.
więcej
|
Wieloletnia reporterka TVN24 odpowiada za PR prywatnych klinik
Związana z TVN24 przez 21 lat Małgorzata Telmińska, która pożegnała się z kanałem informacyjnym pod koniec czerwca br. ma nową pracę. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, była reporterka odpowiada teraz za PR i komunikację spółki Kliniki Neuroradiochirurgii.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" ze specjalnym spotem na 20-lecie nadawania i nową czołówką (wideo)
Od czwartku, 25 sierpnia Telewizja Polska emitować będzie specjalny spot „Pytania na śniadanie”, który powstał z okazji 20-lecia nadawania morning-show. Z kolei w sobotę w programie zadebiutuje nowa czołówka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Martyna Wojciechowska: pierwszy raz od 25 lat zdecydowałam się na przerwę
- Tę decyzję podjęłam wiele miesięcy temu. Pierwszy raz od ponad 25 lat zdecydowałam się na przerwę w nagraniach dla telewizji - napisała w oświadczeniu Martyna Wojciechowska, odnosząc się do informacji o tym, że w jesiennej ramówce TVN nie będzie programu „Kobieta na krańcu świata”.
więcej
|
ATM Grupa kręci film ,,Skołowani", Agnieszka Grochowska i Michał Czernecki w rolach głównych (zdjęcia)
Wystartowały zdjęcia do nowego filmu ATM Grupy „Skołowani”, który reżyseruje Jan Macierewicz. W rolach głównych wystąpią Agnieszka Grochowska i Michał Czernecki, kinowa premiera komedii romantycznej planowana jest na 2023 rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mecze FC Barcelony w TVP. Telewizja Polska przedłużyła prawa do Pucharu Króla
Telewizja Polska zakupiła prawa do pokazywania rozgrywek Pucharu Króla w sezonie 2022/2023, w którym grają hiszpańskie kluby - poinformował na jesiennej konferencji Jacek Kurski. Dzięki temu widzowie TVP zobaczą mecze FC Barcelony, w której od końca lipca gra Robert Lewandowski.
więcej
|
Wpływy Kino Polska TV wzrosły o 17 proc. ,,Kondycja rynku reklamowego pozostaje niezachwiana"
Grupa Kino Polska TV drugim kwartale br. osiągnęła 8,7 mln zł zysku netto wobec 13 mln zł przed rokiem. - Pomimo zewnętrznych zawirowań kondycja rynku reklamowego pozostaje niezachwiana. Notujemy pełne obłożenie slotów reklamowych w naszych kanałach - mówi prezes firmy Bogusław Kisielewski.
więcej
|
TVP1 liderem, TVP2 i TVN wyprzedziły Polsat. ,,Koncert piosenki wojskowej państw NATO" hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Koncert piosenki wojskowej państw NATO”, „Fakty” i Top of the Top Sopot Festival 2022. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1, TVP2 i TVN wyprzedziły Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Ród smoka" z rekordem oglądalności. "Zdecydowanie największa premiera w historii HBO Max w Polsce"
Premiera prequela "Gry o tron" przyciągnęła rekordową widownię. "Ród smoka" w HBO i HBO Max obejrzało prawie 10 milionów widzów.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z niższą rekomendacją giełdową. Analityk dziwi się, że telekomy nie podnoszą mocno cen
Haitong Bank, w raporcie z 23 sierpnia, obniżył cenę docelową akcji Cyfrowego Polsatu do 21,7 zł z 22,9 zł poprzednio, utrzymując rekomendację "neutralnie".
więcej
|
US Open na żywo w Eurosporcie i Player.pl, wśród uczestników Iga Świątek
Od 29 sierpnia do 11 września odbywać się będzie turniej US Open. Sportową imprezę na żywo w naszym kraju oglądać można w kanałach Eurosportu oraz Eurosporcie Extra w Playerze.
więcej
|
Same pozytywne komentarze tych, którzy już widzieli "Władcę Pierścieni: Pierścienie Władzy"
Świetne kostiumy, scenografia i efekty specjalne - nie kryją zachwytu amerykańscy dziennikarze, którzy już zobaczyli pierwsze dwa odcinki serialu "Władca Pierścieni: Pierścienie Władzy". Jego premierę zaplanowano na platformie streamingowej Amazon Prime Video w następny piątek.
więcej
|
Tomasz Swędrowski wśród komentatorów Mistrzostw Świata siatkarzy
Od 26 sierpnia do 11 września odbywać się będą Mistrzostwa Świata w piłce siatkowej mężczyzn 2022. Wszystkie mecze będzie można oglądać wyłącznie w kanałach sportowych Polsatu i w serwisie Polsat Box Go.
więcej
|
,,Pierwsza miłość" od 29 sierpnia w Polsacie
Od 29 sierpnia Polsat emitować będzie nowe odcinki serialu „Pierwsza miłość”.
więcej
|
,,Gordon Ramsay i nowe gwiazdy biznesu" od 16 września w BBC Lifestyle
Od 16 września BBC Lifestyle emitować będzie nowy program „Gordon Ramsay i nowe gwiazdy biznesu”.
więcej
|
Rzecznik Praw Dziecka skarży się do KRRiT na "przemoc TVN". Stacja zaprzecza zarzutom
Mikołaj Pawlak pełniący funkcję Rzecznika Praw Dziecka zarzucił dziennikarce TVN zachowanie wobec uczniów czekających na poprawę matury w katolickim liceum w Tomaszowie Mazowieckim. Zapowiedział skargę do KRRiT. TVN odpowiedział rzecznikowi, że został wprowadzony w błąd i "powiela kłamstwa".
więcej
|
Dziennikarze kpią z ,,Wiadomości" TVP: podwyżki opłat do 40 proc. to ,,same dobre informacje z rządu"
We wtorkowych „Wiadomościach” TVP podkreślono, że w ostatnich tygodniach zmalały ceny niektórych produktów, a prowadząca Edyta Lewandowska stwierdziła, że podwyżki opłat za ogrzewanie i ciepłą wodę o maksymalnie 40 proc. to „same dobre informacje”. - Ten fragment przejdzie do historii ;) - skomentował Maciej Bąk z Radia ZET.
więcej
|
Iga Świątek zagra w charytatywnym turnieju pokazowym przed US Open, transmisja bez opłat w Playerze
W nocy ze środy na czwartek 25 sierpnia w Nowym Jorku rozegrany zostanie pokazowy turniej "Tenis Gra dla Pokoju" z udziałem gwiazd tenisa, w tym Igi Świątek. Dochód z wydarzenia będzie przeznaczony na pomoc Ukrainie. Bezpłatny streaming z transmisji z polskim komentarzem będzie dostępny na platformie Player.pl.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP Info przywołuje archiwalną audycję Najsztuba, w której mówił o ,,dawaniu w pysk" Morawieckiemu
TVP Info opublikowało fragment archiwalnej audycji „Prawda nas zaboli” Radia Tok FM (Grupa Radiowa Agory), na którym prowadzący Piotr Najsztub przyznał, że nie zdziwiłoby go, gdyby Donald Tusk „dał w pysk” Mateuszowi Morawieckiemu. Telewizja publiczna nie poinformowała, że słowa pochodzą z programu wyemitowanego pół roku temu. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji odnotowała dwie skargi na audycję Najsztuba.
więcej
|
|
Wraca cykl "Trójka - jesteśmy połączeni". Paweł Turski odwiedza Kosowo
Program Trzeci Polskiego Radia powraca z akcją "Trójka - jesteśmy połączeni", w której reporterzy stacji odwiedzają różne miejsca na świecie. W piątek, 26 sierpnia Paweł Turski będzie nadawać relacje z Prisztiny, stolicy Kosowa.
więcej
|
|
Tweet publicysty Polskiego Radia o ,,odstrzeleniu Tuska" trafi do prokuratury
Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych poinformował, że składa zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Roberta Tekielego, publicystę związanego m.in. z Polskim Radiem i „Gazetą Polską”. Chodzi o wpis twitterowy Tekielego o "odstrzeleniu Tuska na 3 miesiące przed wyborami". Publicysta uważa, że jego tweet publikowany jest w oderwaniu od kontekstu, co „wypacza jego sens”.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Trójmieście. TOK FM wyprzedziło Radio ZET
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Podium uzupełniają TOK FM i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
WARC: wzrost wydatków reklamowych spowolni w 2023 roku
- Wydatki na reklamę na całym świecie wzrosną o 8,3 procent w 2022 roku, po czym znacząco wyhamują w 2023 roku. To efekt globalnego spowolnienia gospodarczego - prognozuje WARC w raporcie dotyczącym wydatków na reklamę 2022/23.
więcej
|
Magdalena Kosińska na czele jury Effie Europe Awards
Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych (EACA) i Effie Awards Europe ogłosiły osoby, którzy zasiądą w jury Effie Europe 2022. Współprzewodniczyć mu będą Magdalena Kosińska, dyrektorka marketingu na Europę Środkowo-Wschodnią w Philips Domestic Appliances oraz Carmen Fernández de Alarcón, CEO Havas Spain.
więcej
|
Widzowie wolą lokowanie produktów od tradycyjnych spotów
Lokowanie produktu w filmach, serialach czy programach jest korzystniejsze dla marek niż spoty telewizyjne. Z badania firm Kantar i Mirriad wynika, że dodanie product placement do tradycyjnej kampanii znacznie poprawia sprzedaż, rozpoznawalność i przychylność wobec poszczególnych marek.
więcej
|
K2 Holding: sprzedaż 9 proc. w górę, 6,8 mln zł zysku EBITDA
Według wstępnych, szacunkowych danych w minionym półroczu K2 Holding osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 9,2 proc. do 66,7 mln zł i zysku EBITDA z 6,5 do 6,8 mln zł. Przychody spółki zależnej Fabrity poszły w górę o 30 proc.
więcej
|
Maciej Swoboda: z Cheil Poland do Funktional
Maciej Swoboda objął funkcję chief revenue officera w agencji marketingu internetowego Funktional. Wcześniej pracował m.in. w Cheil Poland, Fortune Cookie i Netizens Digital Innovation House.
więcej
|
Hand Made odpowiada za social media marki Curly
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg firmy Lorenzna obsługę kanałów social media marki Curly.
więcej
|
Jacek Braciak zaprasza na najlepsze sportowe emocje w Polsat Box
Polsat Box rozpoczął emisję nowej kampanii reklamowej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizyjnej z kanałami sportowymi. W spocie reklamowym zagrał aktor Jacek Braciak.
więcej
|
Marcin Bartak na czele produkcji studia Coloroffon
Marcin Bartak został szefem produkcji studia Coloroffon. Poprzednio był związany z Artcore.
więcej
|
Usain Bolt chce opatentować własne logo, by stosować je m.in. na odzieży
Jamajski lekkoatleta Usain Bolt, ośmiokrotny mistrz olimpijski i posiadacz tytułu najszybszego człowieka na świecie, złożył wniosek do US Patent and Trademark Office o rejestrację logo zawierającego jego charakterystyczną pozę zwycięzcy.
więcej
|
Dorota Sulich-Długosz commercial directorem w Restaurant Club
Do RestaurantClub, operatora m.in. Restaurant Week dołączyła Dorota Sulich-Długosz. Wcześniej przez 8 lat pełniła funkcję dyrektorki Biura Reklamy Wydawnictwa Kukbuk.
więcej
|
Do działu produkcji endorfina events wraca Gosia Trepka, dołącza Pola Gil
Do zespołu agencji eventowej endorfina events dołączyły senior project managerka, Gosia Trepka i junior event managerka - Pola Gil.
więcej
|
W Lidlu można kupić ubrania produkowane z fusów kawy
W stacjonarnych sklepach sieci Lidl pojawiła się nowa, jesienna kolekcja odzieży dla mężczyzn i kobiet, która "jest przyjazna środowisku". Można kupić m.in. bluzę z kapturem wyprodukowaną z fusów z kawy.
więcej
|
Vivo klientem Ju:
W ramach konkursu ofert vivo Polska wybiera agencję JU: należącą do Digitree Group do współpracy przy planowanej kampanii z okazji Mistrzostw Świata 2022, których marka jest sponsorem.
więcej
|
Żabka sprzedaje ulubione wafle Familijne Jakuba Żulczyka
Wafle Familijne (Colian) o smaku chałwowym wróciły do sprzedaży. Limitowana edycja, która zyskała popularność za sprawa pisarza Jakuba Żulczyka, jest dostępna w sieci sklepów Żabka.
więcej
|
Polacy boją się, że będzie brakowało w sklepach towarów
Ponad połowa Polaków obawia się, że z powodu inflacji czy wojny w Ukrainie będzie brakowało w sklepach różnych towarów, na wzór sytuacji z brakiem cukru – wynika z badania. Jego autorzy radzą, by nie robić w panice zapasów, bo wzrost popytu winduje ceny.
więcej
|
Janusz Chabior reklamuje Johnnie Walker
Marka alkoholu Johnnie Walker rusza z kampanią „City Walkers – nieodkryte ścieżki” z udziałem aktora Janusza Chabiora.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nadmierne śledzenie wiadomości może prowadzić do dolegliwości fizycznych
Nadmierne czytanie i oglądanie wiadomości może nie tylko prowadzić do złego samopoczucia, ale też powodować dolegliwości fizyczne, takie jak zmęczenie, ból czy problemy z układem trawiennym - wynika z nowego badania, które omawia w środę portal dziennika "Jerusalem Post". "Tak, zdajemy sobie sprawę z ironii pisania o tym badaniu w wiadomościach" - dodaje gazeta.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska zainwestowała ponad 40 mln zł, Domodi i Homebook mniej warte
W zeszłym półroczu nakłady inwestycyjne holdingu Wirtualna Polska wyniosły 40,4 mln zł, wobec 78 mln zł w całym ub.r. Firma obniżyła o 5,6 mln zł wycenę swoich platform Domodi i Homebook, których wyniki pogorszyła rosnąca konkurencja.
więcej
|
Hardkorowy Koksu zachwalał w Kanale Sportowym preparaty zakazane w Polsce. Zerwano z nim współpracę
Roberta Burneika, znany też jako Hardkorowy Koksu, w kilku programach na youtube'owym Kanale Sportowym chwalił oferowane w swoim sklepie internetowym preparaty dla kulturystów, które nie są dopuszczone do sprzedaży w Polsce. Gdy sprawę nagłośnili internauci, Kanał Sportowy zerwał współpracę z Burneiką i usunął odcinki z jego udziałem.
więcej
|
,,Kolejne 365 dni" z rekordem. Ponad 39 mln godzin oglądania i miejsce na podium globalnego Top 10 Netfliksa
Film „Kolejne 365 dni”, wyprodukowany na zamówienie Netfliksa stał się jednym z hitów oglądalności w tym serwisie. Tytuł będący kontynuacją serii popularnego filmowego romansu w pierwszym tygodniu nadawania był oglądany przez ponad 39,3 mln godzin, co według szacunków przekłada się na 20 mln widzów. „Kolejne 365 dni” trafiły do pierwszej trójki rankingu globalnego zestawienia Netfliksa.
więcej
|
Facebook zapłaci 37,5 mln dolarów za śledzenie użytkowników
Facebook ma zawrzeć sądową ugodę w sprawie zbiorowego pozwu użytkowników. Serwis został oskarżony o to, że śledził poczynania internautów bez ich zgody w celach reklamowych. Na podstawie ugody Facebook ma zapłacić odszkodowanie w wysokości 37,5 mln dolarów.
więcej
|
Ruszyła zbiórka na uratowanie skażonej Odry
W serwisie Zrzutka wystartowała zbiórka na rzecz ratowania Odry. Akcję zainicjowali Fundacja "to się uda", powołana przez Zrzutka.pl. Kwota niezbędna do działania to aż milion złotych.
więcej
|
Płatności PayU w sklepie Biedronka Home
W sklepie internetowym Biedronka Home płatności obsługiwać będzie PayU. Firma porozumiała się w tej sprawie z Jeronimo Martins Polska.
więcej
|
Nietypowa awaria Facebooka, masowy spam. Serwis przeprasza
Od rana tysiące użytkowników Facebooka zgłaszało nietypowe posty na swoich tablicach. Feed wyświetlał im wpisy przypadkowych internautów na tablicach znanych osób.
więcej
|
Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nadmierne śledzenie wiadomości może prowadzić do dolegliwości fizycznych
Nadmierne czytanie i oglądanie wiadomości może nie tylko prowadzić do złego samopoczucia, ale też powodować dolegliwości fizyczne, takie jak zmęczenie, ból czy problemy z układem trawiennym - wynika z nowego badania, które omawia w środę portal dziennika "Jerusalem Post". "Tak, zdajemy sobie sprawę z ironii pisania o tym badaniu w wiadomościach" - dodaje gazeta.
więcej
|
Polacy boją się, że będzie brakowało w sklepach towarów
Ponad połowa Polaków obawia się, że z powodu inflacji czy wojny w Ukrainie będzie brakowało w sklepach różnych towarów, na wzór sytuacji z brakiem cukru – wynika z badania. Jego autorzy radzą, by nie robić w panice zapasów, bo wzrost popytu winduje ceny.
więcej
|
Prawie 70 proc. rodziców z powodu inflacji odczuje wyższe koszty edukacji
W tym roku szkolnym największym problemem rodziców mogą okazać się wydatki na edukację dzieci; wyższe ceny wyprawki szkolnej, książek, pomocy naukowych czy wycieczek klasowych odbiją się na prawie 70 proc. polskich gospodarstw domowych - wynika z badania przeprowadzonego pod koniec lipca.
więcej
|
|
|