|
|
|
|
|
|
|
Player podnosi ceny. ,,Biblioteka rozrasta się dynamicznie"
Należąca do TVN Warner Bros. Discovery platforma streamingowa Player od poniedziałku 29 sierpnia podniosła ceny pakietów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Podstawowe pakiety są teraz droższe o 2 zł. Przedstawiciele Playera zmianę cen tłumaczą rozwojem oferty serwisu.
więcej
|
TVP kontra pasjonaci z YouTube. ,,Należy przestrzec koneserów"
Portal YouTube banuje lub ostrzega użytkowników, którzy zamieszczają nagrania z lat 80 i 90 pochodzące z anten Telewizji Polskiej. Choć do 1993 roku wszystko co ukazywało się w TVP było kontrolowane przez „Radiokomitet”, to prawnicy rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekonują, że nadawca publiczny ma prawo do zgłaszania takich roszczeń.
więcej
|
Kolejny program z Rozenek-Majdan i Skórzyńskim 10 września. ,,Dłuższa przerwa"
W poniedziałek Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński zadebiutowali jako prowadzący „Dzień dobry TVN”. Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że choć producenci programu są zadowoleni z nowych prezenterów, to para pojawi się ponownie na antenie nieprędko. Najprawdopodobniej dopiero 10 września.
więcej
|
Disney Channel usuwa z logo ,,uszy Myszki Miki"
W ostatnich tygodniach Disney Channel wdrożył w Hiszpanii i Portugalii nowe logo i zmodyfikował oprawę graficzną. Po wielu latach ze znaku graficznego zniknęły charakterystyczne „uszy Myszki Miki”, które w ostatniej wersji logotypu, wprowadzonej w 2019 roku, zastępowały kropkę nad literą i.
więcej
|
Telewizja Puls stawia na sprawdzone pozycje, późną jesienią premiera animacji z Jeżykiem
W jesiennej ramówce TV Puls znajdą się kolejne sezony seriali „Lombard. Życie pod zastaw” i „Prawdziwe motywy”. W Puls 2 będzie można oglądać nowe odcinki „Dzielnica strachu”, a późną jesienią w stacji ma zadebiutować animacja z Jeżykiem w roli głównej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Popek zamiast Agnieszki Oszczyk na stałe gospodynią "W kontrze"
Anna Popek na stałe będzie prowadziła program "W kontrze" TVP Info razem z Jarosławem Jakimowiczem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Prezenterka jest już trzecią partnerką ekranową Jakimowicza w tym magazynie.
więcej
|
TV Republika z programem o życiu prywatnym polityków
W najbliższy piątek Telewizja Republika pokaże pierwszy odcinek programu „Poza polityką” prowadzonego przez Emilię Wierzbicki.
więcej
|
Adam Nowe prezesem nadawcy Polo TV i Vox Music TV
W spółce Polo TV (wcześniej działającej pod nazwą Lemon Records), nadającej kanały Polo TV i Vox Music TV, funkcję prezesa objął Adam Nowe, członek zarządu m.in. Telewizji Polsat i Grupy Interia. Telewizja Polsat jest właścicielem spółki od prawie czterech lat.
więcej
|
Nowe stacje sportowe Canal+ już testują
Na satelicie Astra 19,2E są testowane nowe stacje sportowe francuskiego Canal+. Canal+ Sport 360 i Canal+ Foot rozpoczną nadawanie 31 sierpnia. Na razie oba kanały nie są kodowane, ale nadają jedynie materiały promocyjne na temat przyszłej oferty programowej.
więcej
|
Gdzie oglądać Ligę Mistrzów UEFA 2022/2023?
We wtorek, 6 września wystartuje Liga Mistrzów UEFA 2022/2023. Sportową imprezę w całości transmitować będzie Polsat Sport Premium, wybrane mecze będzie można oglądać również w TVP1.
więcej
|
Polsat Box walczy z piractwem? Problemy osób korzystających z sharingu
W ostatni piątek piraci korzystający z oferty Polsat Box za pośrednictwem sharingu, czyli dzielenia się uprawnieniami do karty, mieli problem z odbiorem kodowanych kanałów największej polskiej platformy satelitarnej.
więcej
|
Doda na czas realizacji swojego reality-show zamieszkała w willi za 4 mln zł (zdjęcia)
Od 3 września w soboty o godz. 20.00 Polsat będzie emitować nowy cotygodniowy reality-show „Doda - 12 kroków do miłości”, w ramach którego piosenkarka Dorota Rabczewska będzie szukać męża. Na czas nagrań do projektu zamieszkała w willi za 4 mln zł.
więcej
|
,,Na Wspólnej" z nową czołówką
W poniedziałek, 29 sierpnia w 3479. odcinku serialu TVN „Na Wspólnej” zadebiutowała nowa czołówka. - Bardzo chcieliśmy oddać klimat naszego serialu, ale również ubrać go w „odświętną” formułę - mówi Monika Gosk, producentka „Na Wspólnej” z ramienia TVN Warner Bros. Discovery.
więcej
|
"Dzień dobry TVN" z nową prezenterką pogody. To była twarz TVP
Żaneta Rosińska, była prezenterka pogody w TVP3, dołączyła do zespołu programu „Dzień dobry TVN”, gdzie również przedstawia najważniejsze informacje pogodowe. Jednocześnie redakcja prowadzi konkurs na kolejnego prowadzącego prognoz pogody.
więcej
|
,,W Polskę na weekend" nowością Telewizji WP na jesień
Jedyną nowością Telewizji WP na jesienną ramówkę jest program „W Polskę na weekend”. Stacja pokaże także nowe sezony sprawdzonych projektów - „Policjanci z sąsiedztwa”, „1,2,3... Kabaret!”, „Nowy aranż”, „Pomysł na dom” oraz nowe odcinki amerykańskiego „Mam talent!” z udziałem Sary James.
więcej
|
W Polsacie dziś startuje ,,Taniec z Gwiazdami 13". Kto z kim zatańczy?
W poniedziałek, 29 sierpnia o godz. 20.00 w Polsacie wystartuje trzynasta edycja show „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami”. Po raz pierwszy w programie pojawi się męsko-męska para - Jacek Jelonek zatańczy Michał Danilczuk. Kogo jeszcze będzie można oglądać na parkiecie?
więcej
|
Zdobywaj cenne nagrody! Jeszcze więcej punktów w ORLEN VITAY dzięki LINK4 Cenne nagrody czekają! Teraz kierowcy korzystający z aplikacji ORLEN VITAY mogą zyskać wiele dodatkowych punktów, kupując ubezpieczenie w LINK4. Oferta jest bardzo atrakcyjna. A dotyczy zarówno ubezpieczenia nieruchomości, podróży, jak też szerokiego wachlarza polis komunikacyjnych, w tym pakietu ubezpieczenia OC w LINK4, uznanego przez niezależnych ekspertów za najlepszy na rynku. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lunapark z mniejszym zyskiem, koszty 8 proc. w górę
W ub.r. studio Lunapark, zajmujące się produkcją i postprodukcją treści wideo zwiększyło przychody o 1,9 proc. do 7,66 mln zł, a przy wzroście kosztów o 7,9 proc. jego zysk netto zmalał z 1,08 mln zł do 639 tys. zł.
więcej
|
Spektakularne murale z nowym serialem HBO ,,House od Dragon" w ścisłym centrum Warszawy!
W sierpniu 2022 roku na dwóch prestiżowych lokalizacjach w samym centrum Warszawy, Braughman Group Media zaprezentował murale promujące najnowszą superprodukcję HBO – „House of Dragon”.
więcej
|
Komputronik zmienia logo, nowe hasło "Radość z Technologii"
Dystrybutor elektroniki Komputronik zaprezentował nowe logo i zmienił całą identyfikację wizualną marki.
więcej
|
Decathlon przekonuje, że "stać cię na więcej"
Sieć sklepów i producent sprzętu sportowego Decathlon, prezentuje nowy spot pod hasłem "Z Decathlon stać cię na więcej". Do udziału w kampanii została zaproszona ambasadorka Decathlonu – lekkoatletka Róża Kozakowska.
więcej
|
Škoda stawia na wynajem długoterminowy aut, rusza kampania promująca usługę
Pod hasłem „Czas na relaks ze Škoda Najem All Inclusive” ruszyła kampania promująca nową ofertę najmu długoterminowego Škody.
więcej
|
Galaxy Z Flip4 przejmuje warszawski Marriott w najnowszej kampanii Samsunga
Z okazji premiery najnowszych smartfonów, Samsung powraca z kampanią w formacie 3D Digital Out of Home w centrum stolicy. Realizacja powstała we współpracy z agencją kreatywną VMLY&R, Screen Network oraz Platige Image.
więcej
|
Maciej Tomaszewski dyrektorem generalnym Hochland Polska
Z początkiem października Maciej Tomaszewski dołączy do Hochland Polska (właściciel takich marek, jak Almette, Valbon) obejmując stanowisko dyrektora generalnego. Zastąpi Piotra Knauera, który z końcem roku przechodzi na emeryturę.
więcej
|
Cztery nowe nazwiska w rosterze Papaya Films
Do grona twórców reprezentowanych przez Papaya Films w Londynie dołączają: Jasmine De Silva, Terry Paul, Jacek Zmarz i Slane.
więcej
|
Tomasz Jakubiak w kampanii wizerunkowej Zrzeszenia BPS
Banki Spółdzielcze z Grupy BPS i Bank BPS rozpoczęły szeroką kampanię reklamową w Internecie. W spotach produktowych i wizerunkowych występuje ambasador marki Tomasz Jakubiak, kucharz i osobowość telewizyjna. Akcję przygotowały Eskadra i Wavemaker.
więcej
|
Cityboard Media rusza z marką So!city. Produkty z odpadów poplakatowych
Na rynku pojawiła się nowa marka So!city, która tworzy ekologiczne produkty powstałe z plakatów billboardowych. Jej właściciele jest Cityboard Media.
więcej
|
LPP w nowej kampanii ,,Znajdź swoją drogę" zachęca do aplikowania nawet osoby bez wykształcenia kierunkowego
LPP rusza z kampanią „Znajdź swoją drogę", w której przedstawia historię pracowników działów projektowych bez wykształcenia kierunkowego. W ten sposób gdańska spółka zwraca uwagę na to, że ścieżka edukacji nie musi determinować drogi zawodowej.
więcej
|
Cut The Mustard i Nieagencja dołączają do SAR
Do grona członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyły dwie agencje – Cut The Mustard oraz Nieagencja.
więcej
|
Mleczka Łaciate promowane loterią
SM Mlekpol ruszyła z loterią mleczek smakowych pod hasłem "Graj w Łaciate". Akcja trwa do końca października.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Eurocash chce, żeby Frisco za trzy lata miało 1 mld zł wpływów. Mniej saloników Inmedio
Holding Eurocash wśród celów w strategii na lata 2023-25 wskazał osiągnięcie przez internetowy supermarket Frisco poziomu 1 mld zł przychodów do końca 2025 r. W zeszłym kwartale pion projektów firmy, oprócz Frisco obejmujący m.in. sieć sklepów Duży Ben, osiągnął wzrost przychodów o 41,4 proc. do 181 mln zł. Zwiększyły się też przychody sieci saloników prasowych Inmedio, mimo że przez rok ich liczba zmalała z 428 do 407.
więcej
|
Andrzej Poczobut napisał w liście z więzienia, że oczekuje zesłania do łagru
Dziennikarz "Gazety Wyborczej" i działacz Związku Polaków na Białorusi (ZPB) Andrzej Poczobut napisał w liście z więzienia, że oczekuje na wyrok sądu i zesłanie do łagru. List opublikowało w poniedziałek na Telegramie, zdelegalizowane przez reżim w Mińsku, białoruskie centrum praw człowieka Wiasna.
więcej
|
Coraz więcej Hiszpanów przestaje czytać i oglądać wiadomości, aby być bardziej szczęśliwymi
W Hiszpanii spada zaufanie do mediów i wzrasta liczba obywateli, którzy odrzucają bieżące wiadomości w dążeniu do lepszego samopoczucia; około 36 proc. ankietowanych uważa, że informacje mają negatywny wpływ na ich psychikę - wynika z raportu Reuters Institute i Uniwersytetu Oksfordzkiego, przedstawionego przez dziennik "El Confidencial".
więcej
|
|
|
Prezydent Wrocławia przeprasza za wpis do podopiecznego MOPS. ,,Politycy nie powinni sami prowadzić komunikacji"
„To niech pan sobie jeździ” - odpowiedział prezydent Wrocławia Jacek Sutryk na Facebooku na sugestię jednego z użytkowników, by korzystał z linii kolejowych. Innemu poradził „mniej internetu, a więcej mycia”. - Arogancja i buta to coś, z czym polscy politycy mają problem. Oni nie powinni prowadzić komunikacji socialmediowej, powinny się tym zająć wyspecjalizowane komórki - ocenia Wojtek Kardyś.
więcej
|
Reklamy w Netfliksie: 4 minuty na godzinę, abonament za 7-9 dolarów
W planowanym przez Netfliksa tańszym abonamencie reklamy będą wyświetlane przez 4 minuty podczas każdej godziny oglądania treści. Za taki model w Stanach Zjednoczonych użytkownicy będą musieli zapłacić od 7 do 9 dol. miesięcznie.
więcej
|
WP.pl dalej przed Onetem w informacjach i publicystyce, Fakt.pl z dużym wzrostem
W kategorii informacyjno-publicystycznej liderem pozostaje WP.pl, przy czym tak jak Onet i o2.pl w sierpniu zanotowała spore spadki odwiedzialności. Natomiast liczba użytkowników takiej sekcji na portalu „Faktu” wzrosła o ponad połowę, a czas korzystania wydłużył się o jedną czwartą.
więcej
|
Eurocash chce, żeby Frisco za trzy lata miało 1 mld zł wpływów. Mniej saloników Inmedio
Holding Eurocash wśród celów w strategii na lata 2023-25 wskazał osiągnięcie przez internetowy supermarket Frisco poziomu 1 mld zł przychodów do końca 2025 r. W zeszłym kwartale pion projektów firmy, oprócz Frisco obejmujący m.in. sieć sklepów Duży Ben, osiągnął wzrost przychodów o 41,4 proc. do 181 mln zł. Zwiększyły się też przychody sieci saloników prasowych Inmedio, mimo że przez rok ich liczba zmalała z 428 do 407.
więcej
|
Właściciel 4F chce wejść w odzież premium, negocjuje współpracę z Moliera2
Igor Klaja, prezes i właściciel spółki OTCF, do której należą marki odzieży sportowej 4F i Outhorn, podpisał list intencyjny o współpracy z firmą Moliera2 z segmentu mody luksusowej.
więcej
|
Patostreamer Wojciech O. znów zatrzymany
Patostreamer Wojciech O. (używa pseudonimu Aleksander Jabłonowski) został w niedzielę zatrzymany przez policję. Mężczyzna miał wcześniej postawione kilka zarzutów przez prokuraturę w Kaliszu, a od lutego do maja przebywał już w areszcie w związku z inną sprawą.
więcej
|
Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Prezydent Wrocławia przeprasza za wpis do podopiecznego MOPS. ,,Politycy nie powinni sami prowadzić komunikacji"
„To niech pan sobie jeździ” - odpowiedział prezydent Wrocławia Jacek Sutryk na Facebooku na sugestię jednego z użytkowników, by korzystał z linii kolejowych. Innemu poradził „mniej internetu, a więcej mycia”. - Arogancja i buta to coś, z czym polscy politycy mają problem. Oni nie powinni prowadzić komunikacji socialmediowej, powinny się tym zająć wyspecjalizowane komórki - ocenia Wojtek Kardyś.
więcej
|
38 Content Communication: Paulina Stępień i Piotr Ostrowski z awansem, dołącza Monika Langner
W agencji 38 Content Communication awansowali: Paulina Stępień, która została PR&content managerem oraz Piotr Ostrowski, który zajął stanowisko PR&content consultanta. Zespół wzmocniła także Monika Langner, która obejmuje stanowisko senior PR&content consultant i jednocześnie rzecznika prasowego łódzkiej Manufaktury.
więcej
|
|
|