|
|
|
|
|
|
|
,,Dzień dobry TVN" w dniu debiutu Rozenek-Majdan i Skórzyńskiego przegrało z ,,Pytaniem na śniadanie"
Poniedziałkowe wydanie „Dzień dobry TVN” - w którym zadebiutowali Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński - oglądało 313 tys. widzów. Magazyn TVN miał tego dnia niższe wyniki niż konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” nadawane w TVP2.
więcej
|
Stacja TV chciała zlikwidować teletekst. Ponad 1000 widzów zaprotestowało
Regionalny kanał telewizyjny Omroep West z Holandii zapowiedział na początku wakacji likwidację teletekstu. Nadawca tłumaczył, że to przestarzała technologia. Szefostwo stacji musiało jednak zmienić zdanie po tym jak wpłynęło ponad 1000 e-maili od niezadowolonych widzów.
więcej
|
Travel Channel jak History? Stawia na kulinaria, duchy i potwory
Choć ostatnio na antenie polskiej wersji Travel Channel królowały powtórki, to nadawca informuje o 5 nowościach w jesiennej ramówce. Aż 4 z nich dotyczy tematyki kulinarnej. W USA i Azji stacja w ogóle odeszła od profilu podróżniczego. W logotypie widnieją tylko litery „Trvl”, a w ofercie dominują programy o duchach i wielkiej stopie.
więcej
|
Niemal 550 tys. wniosków o dofinansowanie sprzętu do odbioru telewizji naziemnej w nowym standardzie
Ponad 460 tys. wniosków o dofinansowanie kupna cyfrowego odbiornika bądź dekodera przyjęła do 30 sierpnia Poczta Polska – informuje nas rzecznik placówki, Daniel Witowski. Internetową drogą złożono kolejnych 89 tys. wniosków. Operację zmiany standardu nadawania telewizji cyfrowej zakończono w czerwcu.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 17" od 2 września w Polsacie. Kto wśród uczestników?
Od 2 września w piątki o godz. 20.00 Polsat będzie emitować siedemnastą edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Aktualnie trwają nagrania do show. Nowym jurorem będzie oraz Robert Janowski, który zastąpi Krzysztofa Cugowskiego.
więcej
|
Canal+ kręci trzeci sezon ,,Belfra" z Maciejem Stuhrem. Premiera w przyszłym roku
Trwają zdjęcia do trzeciego sezonu serialu kryminalnego Canal+ „Belfer” z Maciejem Stuhrem w roli głównej. Trafi on na antenę stacji Canal+ i do serwisu Canal+ Online w 2023 r. To kolejna szykowana przez nadawcę polska premiera serialowa.
więcej
|
Piotr Jacoń zaapelował do opozycji o zmiany w prawie na rzecz osób LGBT+. Miał też apel do Kościoła
Dziennikarz TVN24 Piotr Jacoń odbierając we wtorek Nagrodę Wolności Słowa w kategorii Media zaapelował do partii opozycyjnych, mających „plan na naprawę Polski po PiS”, by przygotowały ustawy o uzgodnieniu płci i związkach małżeńskich dla osób jednopłciowych. - Pamiętajcie, że macie parę rzeczy także do naprawienia po sobie – stwierdził Jacoń. Dziennikarz zwrócił się też apelem do Kościoła, "żeby nie przeszkadzał".
więcej
|
EuroBasket 2022 na żywo w TVP Sport
W czwartek, 1 września rozpoczną się 41. koszykarskie Mistrzostwa Europy mężczyzn. Wszystkie mecze oglądać będzie można na tvpsport.pl, w aplikacji TVP Sport i Smart TV, a wybrane rozgrywki - w tym spotkania Polaków - na kanale TVP Sport.
więcej
|
Nowy sezon "Opowieści podręcznej" od 15 września w HBO Max
Piąty sezon serialu "Opowieść podręcznej " zadebiutuje w HBO Max już 15 września.
więcej
|
Czeska telewizja oszczędza. Podzieli się prawami do transmisji z mistrzostw w Katarze
Ceska Televize, publiczny nadawca telewizyjny w Czechach zrezygnował z wyłączności na nadawanie transmisji z mistrzostw świata w piłce nożnej w Katarze. CT odstąpiła część praw do nadawania spotkań z Kataru prywatnej telewizji TV Nova.
więcej
|
,,Anarchiści", ,,Co robimy w ukryciu 4", ,,Opowieść podręcznej 5" i ,,Top Gun" we wrześniu w HBO (wideo)
We wrześniu 2022 roku w kanałach linearnych HBO pojawią się m.in. dokumentalna seria „Anarchiści”, kolejne sezony seriali „Co robimy w ukryciu” i „Opowieść podręcznej”, czy film „Top Gun”.
więcej
|
Eleven Sports w ofercie Televio
Do oferty telewizji online Televio dołączyły kanały Eleven Sports.
więcej
|
,,Wiadomości": koncert TVP w Sopocie gorętszy od festiwali TVN i Polsatu, widzowie robią selfie z Kurskim
W relacji w „Wiadomościach” TVP z finałowego koncertu z Wakacyjnej Trasy Dwójki reporter Adrian Borecki ocenił, że panowała tam gorętsza atmosfera niż na niedawnych imprezach TVN i Polsatu, oraz mocno eksponował prezesa TVP Jacka Kurskiego.
więcej
|
Zdobywaj cenne nagrody! Jeszcze więcej punktów w ORLEN VITAY dzięki LINK4 Cenne nagrody czekają! Teraz kierowcy korzystający z aplikacji ORLEN VITAY mogą zyskać wiele dodatkowych punktów, kupując ubezpieczenie w LINK4. Oferta jest bardzo atrakcyjna. A dotyczy zarówno ubezpieczenia nieruchomości, podróży, jak też szerokiego wachlarza polis komunikacyjnych, w tym pakietu ubezpieczenia OC w LINK4, uznanego przez niezależnych ekspertów za najlepszy na rynku. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Lis nie wróci jesienią na antenę TOK FM
Wyjaśnienie sprawy zarzutów jest warunkiem powrotu Tomasza Lisa na antenę radia TOK FM, ale to nie wszystko: sam Lis musi także ustosunkować się do zarzutów, a na razie nie chce tego zrobić, odmawiając redakcji wywiadu - informuje Wirtualnemedia.pl Agora. Jesienny powrót dziennikarza do piątkowego komentowania wydarzeń na antenie zapowiadał kilka tygodni temu gospodarz piątkowego pasma w TOK FM, Jacek Żakowski.
więcej
|
|
KRRiT ma dostać 25 proc. więcej z budżetu państwa
Zgodnie z projektem ustawy budżetowej Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji z kasy państwowej ma otrzymać w przyszłym roku 84,89 mln zł, o 24,9 proc. więcej niż w br. Zaplanowano, że podlegający jej Krajowy Instytut Mediów przy 62,5 mln zł przychodów osiągnie 5,2 mln zł zysku brutto.
więcej
|
|
Z Radia 357 znika audycja ,,Kiribati" Dagmary Gregorewicz. ,,Cios w środek serducha"
We wrześniu z anteny Radia 357 zniknie audycja „Kiribati” Dagmary (Dagi) Gregorewicz - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Artystka i dziennikarka o decyzji szefostwa radia poinformowała słuchaczy podczas poniedziałkowej audycji. - To dla mnie cios w środek serducha - napisała na Facebooku. Radio uspokaja: - Intensywnie pracujemy nad odświeżoną propozycją audycji na żywo i podcastów. Pojawią się nowości i nowi autorzy.
więcej
|
|
UKE karze za handel częstotliwościami radiowymi
Prezes UKE ustalił, że pięciu przedsiębiorców prowadziło zorganizowaną działalność w ramach której oferowali i odpłatnie udostępniali innym podmiotom udostępnione im częstotliwości, co stanowiło wykorzystywanie częstotliwości niezgodnie z uprawnieniami.
więcej
|
|
RMF24 jesienią stawia na informację i publicystykę. Programy poprowadzą Mazurek, Terlikowski i Szczuka
Od czwartku, 1 września internetowe radio RMF24 wprowadza nową ramówkę. Pojawią się w niej cztery rozmowy publicystyczne dziennie, ale także nowe pasmo autorskie Tomasza Terlikowskiego i tematyczne magazyny weekendowe. Informacyjne „Fakty” będą nadawane w dni powszednie co pół godziny - przez cały dzień.
więcej
|
|
Joanna Lichocka: przejście na DAB+ opóźniają monopoliści analogowi, można wymuszać więcej odbiorników
Posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych Joanna Lichocka pochwaliła plan Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, żeby w 2030 przejść całkowicie na emisję radiową w cyfrowym systemie DAB+. Jej zdaniem ten proces jest opóźniany przez największe stacje komercyjne z koncesjami analogowymi. - One dzięki temu, że mają to dobro rzadkie, są pewnego rodzaju monopolistami na tym rynku. DAB jest dla nich o tyle niepokojącą perspektywą, że wpuści więcej podmiotów na rynek i będzie większa konkurencja - stwierdziła.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy, Eska awansowała na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od lutego do lipca br. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Fundacja Kornice na plakatach poucza o rozwodach
Fundacja "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara" z Kornic rozpoczęła emisję nowej kampanii społecznej. Na billboardach pojawiła się tylko tekst o statystykach dotyczących rozwodów.
więcej
|
Lidl z nowym programem lojalnościowym: "talenciaki" dla szkół, w reklamach Robert i Anna Lewandowscy
Lidl rusza z nowym programem lojalnościowym "Szkoły pełne talentów", w ramach którego klienci będą mogli przekazywać szkołom vouchery wymienialne na potrzebny uczniom sprzęt i pomoce naukowe. Ambasadorami akcji zostali Robert i Anna Lewandowscy.
więcej
|
Play przy fuzji z UPC Polska wydał o połowę więcej na reklamy
Operator sieci Play w zeszłym półroczu, kiedy reklamował m.in. połączenie z UPC Polska, wydał na marketing 106,96 mln zł, o 49,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast nakłady inwestycyjne telekomu sięgnęły 486 mln zł.
więcej
|
Pierwszy taki sklep w Polsce. Adidas otworzy w Warszawie centrum marki
W czwartek 1 września marka Adidas otworzy w Warszawie 36. centrum marki na świecie, ale pierwsze w Europie Środkowo-Wschodniej. W sklepie znalazły się różne rozwiązania technologiczne oraz pierwsza w Europie strefa do uprawiania sportu. Klienci liczyć mogą też na różne spotkania i warsztaty, a także na bezpłatną wodę pitną.
więcej
|
Skoda ma nowe logo. Pojawi się na autach w 2024 roku
Podczas wtorkowej prezentacji nowego modelu samochodu elektrycznego Skoda Vision 7S, marka zaprezentowała nowe logo i nową identyfikację wizualną, które pojawią się na jej autach w 2024 roku.
więcej
|
Alina Lempa prezeską Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku
Alina Lempa, prezeska firmy badawczej IQS została wybrana na nową prezeskę Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. Do zarządu organizacji weszli też: Agnieszka Gosiewska (Nielsen), Szymon Mordasiewicz (GfK), Łukasz Mazurkiewicz (ARC Rynek i Opinia), Michał Prządka (Kantar Polska) oraz Tomasz Woźniczka (PBS).
więcej
|
K2 Holding: 20 mln zł zysku po sprzedaży Oktawave, agencje marketingowe ze spadkiem
W zeszłym kwartale K2 Holding osiągnął 20,23 mln zł zysku netto, głównie dzięki 21,34 mln zł ze sprzedaży Oktawave. W ujęciu półrocznym agencje marketingowe K2 i K2 Precise zanotowały spadek przychodów i rentowności.
więcej
|
Nigeria wprowadza zakaz udziału zagranicznych modelek i modeli w reklamach telewizyjnych
Rada Regulacyjna ds. Reklamy Nigerii (ARCON) poinformowała, że z początkiem października br. w Nigerii zacznie obowiązywać zakaz zatrudniania do reklam telewizyjnych produkowanych w tym kraju zagranicznych modelek i modeli.
więcej
|
MediaMarek wirtualnym doradcą Media Markt
Sieć elektromarketów MediaMarkt wkracza na nowy poziom komunikacji wprowadzając wirtualnego tech-eksperta - MediaMarka.
więcej
|
Rihanna wprowadza kolekcję kosmetyków. Zawiera albo błyszczyk, albo keczup
Rihanna we współpracy z nowojorskim kolektywem artystycznym MSCHF wprowadziła limitowaną serię kosmetyków, która częściowo składa się z błyszczyka, a w części - z saszetek keczupu.
więcej
|
Bank Pekao zaprasza do flagowego oddziału
We wtorek 29 sierpnia Bank Pekao oficjalnie otworzył nową placówkę, której format łączy nowoczesność oraz innowacyjne rozwiązania. Zwiększają one funkcjonalność oddziału i wygodę korzystania z placówki dla klientów i pracowników.
więcej
|
STS oficjalnym sponsorem Lechii Gdańsk
Bukmacher STS podpisał kontrakt sponsorski z Lechią Gdańsk, czwartą drużyną poprzedniego sezonu piłkarskiej Ekstraklasy. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2022/2023. Na jej mocy STS został oficjalnym sponsorem gdańskiego klubu.
więcej
|
Dan Cake "daje wolne od obowiązków"
Marka Dan Cake wystartowała z jesienną aktywacją konsumencką pod hasłem „Wolne od obowiązków”, w której zachęca uczestników do tworzenia zabawnych usprawiedliwień i zyskiwania tym samym dodatkowego czasu na ulubione zajęcia. Akcję promuje Suchar Codzienny.
więcej
|
Gerry the Goose zachęca, by latać lepiej
Ruszyła nowa globalna telewizyjna i internetowa kampania reklamowa, która w zabawny sposób przedstawia filozofię linii lotniczych Emirates "Fly Better". Jej bohaterem jest nowy ambasador marki Gerry the Goose.
więcej
|
Piotr Kaczmarski nowym dyrektorem sprzedaży Sodexo
Piotr Kaczmarski objął stanowisko dyrektora sprzedaży oraz funkcję członka zarządu w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
więcej
|
Tomasz Kucharczyk senior regional marketing managerem w Httpool
Tomasz Kucharczyk dołączył do zespołu Httpool, obejmując stanowisko senior regional marketing managera, odpowiedzialnego za Polskę i kraje bałtyckie: Litwę, Łotwę i Estonię.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca ,,Wprost" bez 30 proc. wpływów, większy zysk dzięki tarczy finansowej i odwróceniu odpisów
Wydająca „Wprost” spółka AWR Wprost, należąca do giełdowej PMPG Polskie Media, w ub.r. przy spadku przychodów o 29,2 proc. do 8,21 mln zł osiągnęła 2,05 mln zł zysku netto, mimo że jej koszty operacyjne sięgnęły 10,1 mln zł. Spółce pomogło odwrócenie wcześniejszych odpisów i umorzenie 100 proc. kredytu otrzymanego w ramach tarczy finansowej.
więcej
|
Maksymilian Rigamonti dołącza do redakcji ,,Newsweek Polska", Magdalena Rigamonti - do Onetu
Fotoreporter i dziennikarz Maksymilian Rigamonti od 1 września będzie częścią zespołu redakcyjnego tygodnika „Newsweek Polska” – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Z kolei jego żona, Magdalena, dołącza do innej redakcji RASP - do Onetu. W poniedziałek na łamach "Newsweeka" ukazały się zdjęcia Rigamontiego, ilustrujące okładkową rozmowę Tomasza Sekielskiego z Matyldą Damięcką. Jak informują dziennikarze, ich transfery oznaczają koniec rubryki "RigamontiX2", publikowanej przez ponad siedem lat na łamach "Dziennika Gazety Prawnej".
więcej
|
Wiceminister aktywów państwowych wśród laureatów nagród Telewizji wPolsce, galę wsparło 20 państwowych spółek
Podczas gali Telewizji wPolsce (Fratria) nagrody Złota Kamera otrzymali m.in. minister rodziny, pracy i polityki społecznej Marlena Maląg, wiceminister aktywów państwowych Andrzej Śliwka i szef gabinetu politycznego ministra sprawiedliwości Marcin Sławecki. Wydarzenie wsparło 20 podmiotów należących do Skarbu Państwa, z których duża część jest nadzorowana przez Ministerstwo Aktywów Państwowych.
więcej
|
PAP MediaRoom: co tydzień dziesiątki bezpłatnych materiałów do pobrania
Najnowsze wydarzenia z dziedziny biznesu, zdrowia czy działania samorządów są tematami materiałów zamieszczanych na łamach portalu PAP MediaRoom. Teksty, wideo oraz zdjęcia można bezpłatnie pobierać ze strony pap-mediaroom.pl i publikować w innych mediach. Publikacje przygotowane przez dziennikarzy Polskiej Agencji Prasowej, a także partnerów serwisu (m.in. polskie firmy, międzynarodowe korporacje, instytucje kultury czy organizacje pozarządowe) poruszają zagadnienia ważne dla rozwoju naszego kraju.
więcej
|
|
|
Snapchat zwolni 20 proc. pracowników. Rosną straty, akcje staniały o 80 proc.
Właściciel aplikacji społecznościowej Snapchat ma w środę zacząć zwolnienia obejmujące 20 proc. jego pracowników. W zeszłym półroczu spółka prawie podwoiła stratę przy malejącym wzroście wpływów, jej akcje od początku roku potaniały o prawie 80 proc.
więcej
|
Bezruch na rynku VoD. Netflix pozostanie liderem
W latach 2024-2027 przychody największych platform streamingowych wideo pozostaną na niezmienionym poziomie – wynika z prognoz firmy analitycznej Digital TV Research. Eksperci przewidują, że na rynku w USA Netflix w 2027 roku będzie miał bazę użytkowników na poziomie 63 milionów.
więcej
|
Szef biznesu po 12 latach odchodzi z YouTube'a
Na początku 2023 roku z YouTube'a odejdzie Robert Kyncl, chief business officer. Z serwisem był związany 12 lat.
więcej
|
InPost wprowadza nową funkcję ,,Udostępnij przesyłkę" w InPost Mobile
InPost wprowadza dla użytkowników aplikacji InPost Mobile nową funkcję „Udostępnij przesyłkę z apki do apki”. Pozwala ona na wygodne i bezpieczne przekazanie do odbioru przesyłki wybranej osobie.
więcej
|
NBC uruchamia Dateline w audio. Popularność podcastów w Apple rośnie lawinowo
Stacja NBC wprowadza do swojej oferty cykl podcastów o nazwie Dateline, opowiadających o historii najbardziej znanych zbrodni. Seria będzie dostępna na platformie Apple, na której treści audio w ciągu roku zanotowano wzrost odbiorców o 300 procent.
więcej
|
Z Netfliksa odejdzie menadżer odpowiedzialny za filmy
Tendo Nagenda, dyrektor Netfliksa odpowiedzialny za filmy oryginalne, rozstaje się 1 września z serwisem.
więcej
|
Nowy cykl WP parenting ,,Pytanie mamy"
„Pytanie mamy” to cykl wideo, w którym redakcja WP parenting (Grupa Wirtualna Polska) wraz z ekspertami odpowiada na pytania i wątpliwości czytelników dotyczące macierzyństwa. Rozmowy w formie wywiadów prowadzi Dorota Mielcarek, szefowa redakcji WP parenting.
więcej
|
Netflix kończy 25 lat
Serwis streamingowy Netflix skończył 29 sierpnia 25 lat.
więcej
|
Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Alina Lempa prezeską Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku
Alina Lempa, prezeska firmy badawczej IQS została wybrana na nową prezeskę Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. Do zarządu organizacji weszli też: Agnieszka Gosiewska (Nielsen), Szymon Mordasiewicz (GfK), Łukasz Mazurkiewicz (ARC Rynek i Opinia), Michał Prządka (Kantar Polska) oraz Tomasz Woźniczka (PBS).
więcej
|
Rośnie zainteresowanie Polaków podpisem elektronicznym
Z kwalifikowanego podpisu elektronicznego chce korzystać 3 na 5 respondentów – wynika z najnowszego badania KIR i ZBP. W ciągu ostatnich czterech lat, od 2018 do 2022 r., odsetek osób zainteresowanych wykorzystaniem e-podpisu zwiększył się o 38 proc.
więcej
|
70 proc. rodziców zapisze dzieci na płatne zajęcia dodatkowe
70 proc. rodziców zapisze dzieci na płatne zajęcia dodatkowe. To o 10 p.p. więcej niż w roku szkolnym 2021/22 - wynika z najnowszego raportu "Polaków Portfel Własny: edukacja pod znakiem inflacji". Co piąty ankietowany chce posłać dzieci na darmowe zajęcia dodatkowe, tj. o 7 p.p. mniej niż w ub.r.
więcej
|
|
|