|
|
|
|
|
|
|
,,Fakty" liderem programów informacyjnych sierpniu. ,,Wiadomości" straciły 200 tys. widzów
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w sierpniu br. zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie serwisy odnotowały spadki. W ujęciu procentowym największą stratę odnotowały „Wydarzenia” Polsatu, Polsatu News i Wydarzeń24, a pod względem wielkości widowni - „Wiadomości” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UKE: TVP chce rezerwacji MUX-6, w sprawie MUX-5 brak wniosków
Multipleks eksperymentalny Telewizji Polskiej w 2023 roku prawdopodobnie na stałe trafi do nadawcy publicznego. Urząd Komunikacji Elektronicznej zdradza portalowi Wirtualnemedia.pl, że TVP zabiega o stałą emisję w ramach MUX-6. Wniosków dotyczących nadawania w MUX-5, nie ma.
więcej
|
Ramówki telewizyjne na jesień zachowawcze. Mundial wzmacnia niepewność reklamową
Duże stacje telewizyjne startują właśnie z jesiennymi ramówkami. Nie zaskakują jednak powalającą liczbą nowych formatów, stawiają na produkcje sprawdzone. Czy dzięki temu uda im się zatrzymać reklamodawców, którzy w związku z obecną sytuacją ekonomiczną w kraju coraz ostrożniej planują wydatki reklamowe? - Możemy spodziewać się, że część reklamodawców będzie ostrożnej inwestowała swoje budżety, jeśli w tym roku nastąpi np. spowolnienie konsumpcji i idący za tym spadek obrotów w poszczególnych sektorach. Część z nich skupi swoje wydatki w okresie przedświątecznym, ale dopiero po mundialu w Katarze - ocenia Maciej Zagórski, tv manager w Sigma Bis.
więcej
|
Player szykuje nowy serial z bohaterką ,,Skazanej"
Platforma Player jesienią ruszy ze zdjęciami do nowego serialu, będącego spin-offem „Skazanej” - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Będzie on opowiadać o losach Pati (w tej roli Aleksandra Adamska), zanim trafiła do więzienia.
więcej
|
Paweł Blajer wrócił do TVP Info. ,,Widzowie potrzebują kompetentnych poradników na trudny czas"
Po kilku miesiącach nieobecności, na antenę TVP Info wrócił dziennikarz ekonomiczny Paweł Blajer i jego „Antykryzys. Poradnik”. Blajer jeszcze w lutym deklarował definitywne odejście z mediów. - Trudna sytuacja ekonomiczna w kraju spowodowała, że podjęliśmy na nowo współpracę. Widzowie potrzebują kompetentnych poradników na ten czas - mówi dla Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
TVP zorganizuje wielki koncert jubileuszowy. Wykorzysta m.in. hologramy
W niedzielę 13 listopada, dwa dni po tegorocznym Święcie Niepodległości, swoje 70-lecie świętować będzie Telewizja Polska. W trakcie transmitowanego z Teatru Wielkiego w Warszawie, wykorzystane zostaną nowoczesne technologie, w tym hologramy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Logo Warner Bros. Discovery w oprawie kanałów TVN
Kilka miesięcy po fuzji Warner Media z Discovery w oprawie kanałów TVN pojawiło się logo koncernu Warner Bros. Discovery. Logotyp można też zobaczyć w napisach końcowych wyświetlanych po programach informacyjnych i publicystycznych TVN24.
więcej
|
Platforma Canal+ zawiesiła nadawanie sześć stacji czołowego nadawcy
Francuska platforma cyfrowa Canal+ zawiesiła nadawanie sześć kanałów telewizyjnych TF1. Powodem jest brak porozumienia w sprawie nowej umowy dystrybucyjnej dotyczącej bezpłatnych stacji największego nadawcy komercyjnego w tym kraju.
więcej
|
Spadek oglądalności MUX-2 po zmianie standardu nadawania, duży wzrost MUX-8
Po zakończeniu procesu nadawania nowego standardu naziemnej telewizji cyfrowej wyraźnie niższą oglądalność notuje MUX-2. Dużym wzrostem pochwalić się mógł MUX-8, który nadal dostępny jest w starym standardzie. Z kolei wyniki MUX-1 i MUX-3 nie zmieniły się znacznie - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
News24 dostępny w kolejnych dwóch sieciach kablowych
Nadawca kanału News24 informuje, że podpisał umowy z dwoma kolejnymi kablówkami. To oznacza poszerzenie zasięgu technicznego kanału o pięć procent. W tej chwili News24 oglądać można niemal w 90 sieciach kablowych w całym kraju, trwają negocjacje z kolejnymi. rozmowy prowadzone są też z dużymi sieciami, jak Play, Inea czy Vectra.
więcej
|
W TVP Info i za Brauna, i za Kurskiego. Dziennikarze, którzy w drugim szeregu przetrwali rewolucję na pl. Powstańców
Nie awansowali na główne twarze informacji i publicystyki Telewizji Polskiej, ale też nie zostali zdegradowani ani zwolnieni. Przedstawiamy dziennikarzy, którzy od lat pozostają w TVP Info, mimo rewolucji personalnej za prezesury Jacka Kurskiego.
więcej
|
Rosjanie mają dość kremlowskiej propagandy. Rezygnują z oficjalnych kanałów telewizyjnych
Coraz mniej obywateli Rosji ogląda oficjalne kanały telewizyjne w tym kraju. Według ekspertów tamtejsi widzowie są znudzeni agresywną kremlowską propagandą związaną z agresją na Ukrainę.
więcej
|
TV Trwam nie jest sama. Co pokazują odpowiedniki tej stacji z całego świata?
Choć działalność ojca Tadeusza Rydzyka budzi kontrowersje, to inne kanały religijne mogą pozazdrościć siły oddziaływania TV Trwam. Na świecie stacji adresowanych do wyznawców różnych wyznań działają dziesiątki. Całą dobę nadają transmisje z kościołów, meczetów, nauki imamów, hinduskich guru czy występy gospel.
więcej
|
Kolejny serwis streamingowy może trafić do Polski. ,,Regularnie sprawdzamy możliwości"
W Wielkiej Brytanii pojawi się serwis streamingowy Crime+Investigation Play z treściami znanymi z kanału dokumentalno-kryminalnego. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawicielka A+E Networks UK & EMEA nie wyklucza, że w przyszłości zasięg usługi zostanie rozszerzony o kolejne rynki, w tym polski.
więcej
|
Platforma Canal+ zaoferuje nowy dekoder 4K
Dystrybutorzy platformy cyfrowej Canal+ otrzymali informację o tym, że od września trafiać będzie do nich dekoder 4K Dualbox+ i dedykowany do niego twardy dysk. Sprzedaż nowych urządzeń ma rozpocząć się 13 września.
więcej
|
Nowe sezony ,,Disco i Relax", ,,Wesela z piekła rodem" i ,,Disco Weekend z Blondi" jesienią w Polo TV
W jesiennej ramówce Polo TV nie znajdzie się żaden nowy duży program. W stacji będzie można obejrzeć kolejne sezony sprawdzonych kontynuacji, m.in.: „Disco i Relax”, „Wesela z piekła rodem”, „Disco Polo Live Roberta Klatta”, „Folkowe Love” czy „Disco Weekend z Blondi”.
więcej
|
Gdzie można obejrzeć mecze piłki nożnej w sezonie 2022/23
Gdzie w sezonie 2022/23 oglądać rozgrywki ligowe oraz pucharowe piłki nożnej? Które telewizje mają prawa do transmisji m.in. polskiej Ekstraklasy, Premiership, Bundesligi czy rozgrywek Pucharu Polski albo Ligi Mistrzów?
więcej
|
Niebieskie światło może przyspieszać proces starzenia
W eksperymencie na muszkach owocowych niebieskie światło silnie zmieniało działanie różnych komórek, co może sprzyjać starzeniu. Podobne mechanizmy mogą działać u ludzi. Większość ekranów emituje tego typu promieniowanie - wskazują naukowcy.
więcej
|
Psycholog usunięty ze ,,Ślubu od pierwszego wejrzenia". Nagłośniono jego wpisy o kobietach
Wbrew zapowiedziom psycholog Rafał Olszak nie będzie ekspertem w nowej edycji programu „Ślubu od pierwszego wejrzenia” w TVN. W ostatnich dniach krytykowano go za wpisy, w których powielał krzywdzące stereotypy o kobietach.
więcej
|
784 tys. widzów nowego serialu ,,Bolivar" w TVP1
Nowy serial „Bolivar” w TVP1 po niemal dwóch miesiącach emisji ogląda średnio 784 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizyjna jesień bez rewolucji. Dlaczego?
Lubimy piosenki, które znamy. Podobnie jak z programami i serialami telewizyjnymi. Dlatego nowości w jesiennych ramówkach nie jest wiele, ale nie można powiedzieć, że w ogóle ich nie ma. Telewizja nie lubi już rewolucji, stara się utrzymać widza, przyzwyczajonego do stalej ramówki. Z kolei poprzez ofertę streamingową szuka nowych odbiorców. Tutaj konkurencja staje się coraz większa.
więcej
|
Mniej kanałów AXN w Polsce? Nadawca zabrał głos
Na wprowadzonej w sierpniu liście kanałów platformy cyfrowej Canal+ stacje AXN Black, AXN White i AXN Spin znalazły się za Polonią 1 i włoskimi kanałami RAI. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl Antenna Enterteinment, nadawca AXN w naszym kraju uspokaja widzów. Nowy grecki właściciel kanałów, nie planuje zmian w polskim portfolio.
więcej
|
TVP szykuje koncert z okazji otwarcia przekopu Mierzei Wiślanej
Telewizja Polska planuje uczcić planowane na 17 września otwarcie kanału żeglugowego przez Mierzeję Wiślaną specjalnym koncertem muzycznym. Pokaże go na jednej ze swoich anten.
więcej
|
Jesienny repertuar Teatru Telewizji pod znakiem romantyzmu
Jesienny repertuar Teatru Telewizji otworzą nowoczesne interpretacje tekstów czołowych przedstawicieli polskiego romantyzmu. Pierwszą premierą będzie w poniedziałek, 5 września o godz. 21.00 spektakl Aleksandra Fredry „Rewolwer” w reżyserii Wojciecha Adamczyka - poinformowano w piątek.
więcej
|
Hokejowa Reprezentacja Artystów Polskich zmierzy się z drużyną TVN24
W sobotę 24 września w Bytomiu Hokejowa Reprezentacja Artystów Polskich zmierzy się z drużyną TVN24. Na tafli zobaczymy m.in. Mariusza Czerkawskiego, Ewelinę Lisowską i Romana Polko. Zagra także prezydent Bytomia Mariusz Wołosz. Dochód z imprezy zostanie przeznaczony na leczenie dziesięcioletniego Kuby Goniwiechy, który cierpi na chorobę Niemanna-Picka.
więcej
|
TVN24 BiS i TVN24 GO w sobotę pokażą lot balonu stratosferycznego na wysokość 30 km (wideo)
W sobotę, 3 września od godz. 12.00 w TVN24 BiS i TVN24 GO będzie można oglądać specjalny program na żywo z podwrocławskich Wzgórz Trzebnickich - „Granica kosmosu”.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z Radia 357 znika jeden z jego twórców - Tomasz Michniewicz. ,,Rezygnuję z żalem"
Z pracy w Radiu 357 rezygnuje jeden z założycieli tej stacji, Tomasz Michniewicz - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz będzie prowadził swoją audycję "No to co teraz?" najwyżej jeszcze kilka tygodni. - Obiecałem redakcji, że zostanę na antenie tak długo, jak będzie trzeba, ale decyzję już podjąłem - mówi nam Michniewicz. To kolejna osoba, znikająca z rozgłośni.
więcej
|
|
Gra SMS-owa i hity z TikToka w nowym paśmie RMF Maxxx
Od poniedziałku 5 września RMF Maxxx zaczyna obchody swoich 18. urodzin nową grą SMS-ową „Nadziane torty”. Wśród nowości w jesiennej ramówce znajdzie się pasmo „MAXXX Reels”, gdzie Konrad Bogusz zaprezentuje hity i przeboje wykorzystywane przez internetowych twórców w krótkich filmikach i rolkach na Instagramie, Tik Toku czy Facebooku.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat rusza z jesienną ramówką. Do zespołu dołącza Patryk Rabiega
W poniedziałek, 5 września, Radio Nowy Świat startuje z jesienną ramówką. Powracają audycje nieobecne w czasie wakacji, część z nich - w nowych odsłonach. Andrzeja Poniedzielskiego przez pewien czas zastępować ma na antenie Artur Andrus. Do zespołu dołącza Patryk Rabiega, do niedawna reporter TVN24.
więcej
|
|
RMF FM liderem w większości największych polskich miastach. Tylko we Wrocławiu TOK FM na czele
Liderem rynku radiowego w większości największych polskich miastach i aglomeracjach w pierwszym półroczu br. było RMF FM. Wyjątkiem był Wrocław, gdzie na pierwsze miejsce awansowało TOK FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Rekord FM nadal liderem słuchalności w Radomiu, ale stację dogania RMF FM
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od lutego do lipca br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Ramówki telewizyjne na jesień zachowawcze. Mundial wzmacnia niepewność reklamową
Duże stacje telewizyjne startują właśnie z jesiennymi ramówkami. Nie zaskakują jednak powalającą liczbą nowych formatów, stawiają na produkcje sprawdzone. Czy dzięki temu uda im się zatrzymać reklamodawców, którzy w związku z obecną sytuacją ekonomiczną w kraju coraz ostrożniej planują wydatki reklamowe? - Możemy spodziewać się, że część reklamodawców będzie ostrożnej inwestowała swoje budżety, jeśli w tym roku nastąpi np. spowolnienie konsumpcji i idący za tym spadek obrotów w poszczególnych sektorach. Część z nich skupi swoje wydatki w okresie przedświątecznym, ale dopiero po mundialu w Katarze - ocenia Maciej Zagórski, tv manager w Sigma Bis.
więcej
|
2353 billboardy "Gdzie są te dzieci". Ile wydaje Fundacja Kornice na swoje kampanie?
Fundacja "Nasze dzieci - edukacja, zdrowie, wiara" z Kornic na kampanie billboardowe w czerwcu i lipcu mogła wydać 26,2 mln złotych - wynika z danych na podstawie badania Kantar Media, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W ostatnich tygodniach o organizacji zrobiło się głośno m.in. za sprawą plakatów "Gdzie są te dzieci".
więcej
|
Biedronka po próbie otwarcia w niedziele straci wizerunkowo? "Zabrakło komunikacji z pracownikami"
Kilka tygodni temu Biedronka szykowała się do otwarcia swoich sklepów w niedziele, o czym - jak przekazali mediom związkowcy firmy - jako jedni z ostatnich dowiadywali się szeregowi pracownicy, którzy mieli w niedziele stawać za ladą. Czy sytuacja wpłynie na wizerunek Biedronki jako dobrego pracodawcy? Eksperci, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl są zgodni - pracodawca powinien bardziej przyłożyć się do komunikacji wewnętrznej i budowania employer brandingu od środka.
więcej
|
Krzysztof Bogacz na czele marketingu Wedla
Krzysztof Bogacz został nowym dyrektorem marketingu oraz członkiem zespołu zarządzającego w firmie Wedel.
więcej
|
Arkadiusz Ekiert: z radiowej Trójki do Attention Marketing
Arkadiusz Ekiert objął stanowisko dyrektora projektów multimedialnych w Attention Marketing. Wcześniej przez ponad 20 lat był związany z radiowa Trójką.
więcej
|
Nowe Donuty Ekipy od Dooti Donuts w Biedronce
Ekipa Friza łączy siły z marką Dooti Donuts i wprowadza na rynek nowego Donuta Ekipy. Produkt od 5 września można kupić w sklepach Biedronka.
więcej
|
Robert Korzeniowski w kampanii telewizyjnej WeNet
Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa firmy technologicznej WeNet z udziałem ambasadora marki Roberta Korzeniowskiego.
więcej
|
W Carrefourze można kupić makaron do własnego opakowania
Grupa Maspex Wadowice, właściciel marki Lubella testuje w sklepie Carrefour Arkadia Pasta Station - maszynę do napełniania makaronów Lubella.
więcej
|
Łódzkie będzie się promować, potrzebna agencja
Władze województwa łódzkiego jeszcze w tym roku chcą zrealizować kampanię, która będzie je promować jako region gospodarczy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ruszył przetarg na agencję, która się tym zajmie.
więcej
|
Robert Makłowicz z Dawidem Podsiadło w reklamie aplikacji mobilnej Credit Agricole
W nowej kampanii reklamowej banku Credit Agricole razem z piosenkarzem Dawidem Podsiadło występuje krytyk kulinarny Robert Makłowicz. Akcja promuje aplikację rabaty dla użytkowników aplikacji CA24 Mobile.
więcej
|
Warsaw Labs współtworzy markę kosmetyczną Cosmoss by Kate Moss
Warsaw Labs współtworzy wraz z Kate Moss nowy beauty & wellness brand Cosmoss. Agencja odpowiada za stworzenie koncepcji, opracowanie produktów, kreację oraz produkcję contentu i organizację eventów.
więcej
|
Balenciaga angażuje do kampanii o zmianach klimatu Kim Kardashian
Kim Kardashian została gwiazdą nowej kampanii luksusowego domu mody Balenciaga, poświęconej zmianom klimatycznym.
więcej
|
Haarlem jako pierwsze miasto na świecie wprowadził zakaz reklamowania mięsa
Miasto Haarlem w środkowej Holandii zakazało reklamowania mięsa w miejscach publicznych - informuje portal RTL Nieuws. Media komentują, że jest to pierwsza gmina na świecie, która wprowadziła takie przepisy.
więcej
|
Monika Szumska rozwinie dział obsługi klienta w Keino
Monika Szumska rozpoczęła pracę w agencji reklamowej Keino, gdzie będzie rozwijała m.in. dział obsługi klienta i współpracowała z obecnymi klientami agencji.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press uruchamia portal i.pl. Celem 5 mln użytkowników za rok
W poniedziałek rano wystartował nowy portal horyzontalny Polska Press Grupy działający pod adresem i.pl. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, treści do niego tworzy niemal 800 dziennikarzy z całego kraju, zaś redakcja centralna portalu liczy 44 dziennikarzy, na czele których stoi Piotr Kotomski. Za całość projektu odpowiada były szef wydawców Interii Michał Bagiński.
więcej
|
,,Elle" kolejnym drożejącym magazynem Burda Media Polska
Od wrześniowego numeru cena egzemplarzowa miesięcznika „Elle” wzrosła z 9,99 do 11,99 zł. Kilka innych czasopism wydawanych przez Burda Media Polska zdrożało na przełomie ub. i br.
więcej
|
Marquard Media Polska ma dodatkowe wierzytelności
W ramach postępowania upadłościowego wydawnictwa Marquard Media Polska sporządzono uzupełniającą listę wierzytelności. Firma z rynku prasowego wycofała się prawie trzy lata temu.
więcej
|
Paweł Kruk redaktorem naczelnym ,,autoEXPERT"
Stanowisko redaktora naczelnego czasopisma „autoEXPERT” i serwisu Autoexpert.pl (Raven Media) objął Paweł Kruk – dotychczasowy wydawca czasopisma, związany z tytułem od ponad 25 lat. Na stanowisku zastąpi Macieja Bluma.
więcej
|
Wydawca "Niedzieli" stawia na lifestyle. Rusza magazyn ,,Bliżej Życia z Wiarą"
Od 4 września katolicki tygodnik „Niedziela” (Instytut Niedziela) będzie można kupić z magazynem religijno-lifestyle'owym „Bliżej Życia z Wiarą”.
więcej
|
|
|
Studi (wcześniej Abstra) z 500 tys. zł zysku, obcięła koszty o 11 proc.
Spółka Studi (wcześniej działająca pod nazwą Abstra) w ub.r. osiągnęła 503,1 tys. zł zysku netto, wobec 71,9 tys. zł rok wcześniej. Przychody firmy zmalały o 7,4 proc. do 8,06 mln zł, natomiast koszty operacyjne ograniczono o 11,2 proc. W ub.r. ze spółką pożegnali się twórcy kanału Abstrachuje, z którego się rozwinęła.
więcej
|
Łukasz Gołąbiowski odchodzi z Ringier Axel Springer Polska
Łukasz Gołąbiowski, wydawca serwisu Komputerswiat.pl i sekcji technologicznej na stronie głównej Onetu, odchodzi z Ringier Axel Springer Polska. W firmie pracował osiem lat. Gołąbiowski ma wkrótce rozpocząć pracę w nowym projekcie.
więcej
|
Netflix przyspiesza premierę tańszego pakietu
Pakiet z reklamami Netfliksa prawdopodobnie nie zadebiutuje na początku 2023 roku, tylko już w listopadzie br. „Wall Street Journal” informuje, że największy serwis streamingowy świata przyspiesza wprowadzenie tańszego pakietu, aby ten zadebiutował szybciej niż podobna oferta Disney+.
więcej
|
Naukowcy Mety opracowują sposoby odczytywania mowy z ludzkich mózgów
Eksperci z ośrodka badawczego koncernu Meta są w trakcie opracowywania metody odczytywania mowy bezpośrednio w fal mózgowych człowieka. Rozwiązanie wspierane sztuczną inteligencją ma pomóc głównie osobom, które na skutek chorób i urazów mają kłopoty z porozumiewaniem się za pomocą tradycyjnych sposobów komunikacji.
więcej
|
Nowe Donuty Ekipy od Dooti Donuts w Biedronce
Ekipa Friza łączy siły z marką Dooti Donuts i wprowadza na rynek nowego Donuta Ekipy. Produkt od 5 września można kupić w sklepach Biedronka.
więcej
|
Znów problemy z transmisjami Premier League na Viaplay. Komentarz angielski zamiast polskiego
Platforma Viaplay w sobotę zaliczyła kolejne usterki techniczne podczas transmisji z angielskiej ligi piłkarskiej. - Żeby jak najszybciej przywrócić transmisję, przełączyliśmy część meczów Premier League na stream z angielskim komentarzem - informowała.
więcej
|
Google: Koniec reklam na rosyjskich stronach dezinformacyjnych
Google zapowiedział, że skutecznie usunie ze swojej sieci reklamowej możliwość publikowania materiałów promocyjnych marek na rosyjskich stronach publikujących dezinformację na temat wojny w Ukrainie. Koncern został wcześniej posądzony o pośrednie wspieranie finansowe reżimu Putina.
więcej
|
Comcast tnie koszty. Chce zaoszczędzić miliard dolarów rocznie
Koncern Comcast, do którego należą między innymi sieć NBCUniversal i serwis Peacock zamierza wprowadzić plan oszczędności budżetowych. Firma chce zaoszczędzić miliard dolarów w wyniku cięć programowych, w grę wchodzą także redukcje zatrudnienia.
więcej
|
Jerzy Dudek i Sławomir Peszko w nowym programie Kanału Sportowego
Na youtube’owym Kanale Sportowym zadebiutował program „Skrzydłowy, bramkarz i łącznik”, w którym oprócz Tomasza Smokowskiego występują byli piłkarze Jerzy Dudek i Sławomir Peszko. Partnerem reklamowym cyklu jest promowana przez Peczkę i Dudka firma bukmacherska Superbet.
więcej
|
Michael Kors uruchamia platformę z używanymi rzeczami
Luksusowa marka odzieżowa Michael Kors uruchomiła dla amerykańskich klientów platformę z używanymi rzeczami.
więcej
|
Amerykańskie wytwórnie i serwisy audio osiągnęły porozumienie. Wzrost cen o ponad 15 proc. do 2027 roku
Organizacje reprezentujące wydawców muzycznych w USA zawarły porozumienie z największymi serwisami streamingu audio. Według umowy stawki mogą wzrosnąć do 2027 roku o ponad 15 procent.
więcej
|
,,Reklamowy" pakiet Netfliksa od początku listopada 2022 roku
Netflix wystartuje z tańszym pakietem wspieranym reklamami od 1 listopada 2022 roku. Na liście są na razie rynki w USA, Kanadzie i Wielkiej Brytanii. Reklamodawcy pozostają wstrzemięźliwi jeśli chodzi o zaangażowanie w nowy model płatności.
więcej
|
Karolina Hytrek-Prosiecka gospodynią ,,Porannej rozmowy" w Gazeta.pl
Karolina Hytrek-Prosiecka dołącza do zespołu programu „Poranna rozmowa" Gazeta.pl. Będzie obok Jacka Gądka prowadzić na żywo rozmowy z politykami i ekspertami.
więcej
|
Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej |
|
|