|
|
|
|
|
|
|
8,8 tys. widzów śledzi nowy kanał TVP Nauka. Ponad połowę widowni stanowią emeryci
Nowy kanał TVP Nauka tygodniu nadawania ogląda średnio 8,8 tys. widzów, co daje stacji 0,16 proc. udziału w rynku. Z profilu widowni wynika, że kanał śledzą głównie emeryci, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim - wynika z raportu wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fundacja Lux Veritatis: 10 mln zł więcej z darowizn, wpływy TV Trwam 200 tys. zł w górę
W ub.r. Fundacja Lux Veritatis przy wzroście przychodów o 22,6 proc. do 56,4 mln zł osiągnęła 1,4 mln zł zysku netto. Wpływy z Telewizji Trwam zwiększyły się o 1,7 proc. do 12,06 mln zł. Natomiast niewielkie straty zanotowały dwie należące do fundacji spółki geotermiczne.
więcej
|
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski pozostają w ,,Pytaniu na śniadanie". ,,Nie ma zależności służbowych"
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, którzy ujawnili niedawno, że są parą w życiu prywatnym, będą nadal razem prowadzić „Pytania na śniadanie” w TVP2. Telewizja Polska tłumaczy, że między prezenterami nie ma zależności służbowych.
więcej
|
Vectra zaktualizuje oprogramowanie na dekoderach. Zmieni się m.in. EPG
Operator kablowy Vectra zachęca abonentów do udziału w testach nowego oprogramowania na dekodery. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, zmiany obejmą TV Smart 4K Box. Jeśli próby wypadną pozytywnie, to pierwsze aktualizacje nastąpią w przyszłym tygodniu.
więcej
|
Drugi sezon ,,Farmy" od stycznia w Polsacie
W styczniu 2023 roku Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu reality-show „Farma”, który bez zmian będą prowadzić Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do programu były realizowane wczesnym latem.
więcej
|
Nowy pakiet Polsat Box Go za 15 zł miesięcznie
W kwietniu serwis streamingowy Polsat Box Go wprowadził do oferty pakiet ukraińskich kanałów telewizyjnych. Platforma długo przedłużała okres, w którym uchodźcy mogą korzystać z oferty bezpłatne. Teraz informuje na stronie internetowej, że nastąpi to od 1 stycznia 2023 roku.
więcej
|
Ponad 577 tys. wniosków o dofinansowanie dekodera lub telewizora
Do poniedziałku 577128 osób złożyło wniosku o dofinansowanie dekodera lub telewizora w związku ze zmianą standardu naziemnej telewizji cyfrowej. Aż 483244 osoby po bon na zakup urządzenia obsługującego standard DVB-T2/HEVC zgłosiło się do placówek Poczty Polskiej.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony" stracił 450 tys. widzów, dziewiąty sezon śledzi 2,65 mln osób
Dziewiąty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 2,65 mln osób. W porównaniu do ósmej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 450 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP udzieli licencji na organizację stref kibica podczas Mundialu w Katarze. Ceny zaczynają się od 2 tys. zł netto
Telewizja Polska rozpoczynała proces udzielania licencji na organizację stref kibica do pokazów publicznych wszystkich meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022. Uzyskanie licencji wiąże się z wydatkiem od 2 tys. zł netto w zależności od wybranego pakietu.
więcej
|
6 dodatkowych kanałów naziemnych na Śląsku
W poniedziałek wieczorem wznowił działalność multipleks eksperymentalny Grupy MWE w Katowicach. Mieszkańcy stolicy województwa śląskiego i okolic mogą oglądać 6 dodatkowych kanałów w naziemnej telewizji cyfrowej. Jedna ze stacji jest nadawana w jakości HD.
więcej
|
Mariusz Błaszczak chce stworzyć wojskową telewizję internetową
Minister obrony narodowej Mariusz Błaszczak wydał zarządzenie, w myśl którego powstać ma wojskowa telewizja internetowa. Podległy resortowi Wojskowy Instytut Wydawniczy zajmie się produkcją filmów, nagrań i programów telewizyjnych.
więcej
|
UPC ma zapłacić 12 mln zł grzywny. To kara od UOKiK za wygórowane koszty wypowiedzenia umowy
Według Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów sieć kablowa UPC Polska pobierała od klientów wygórowane koszty wypowiedzenia umowy. Firma ma zapłacić 12,5 mln zł grzywny i zwrócić nieprawidłowo uzyskane opłaty.
więcej
|
Drugi sezon ,,The Office PL" w Canal+ Online. Jest data premiery i trailer
Klienci serwisu streamingowego Canal+ Online od piątku 4 listopada będą mogli obejrzeć wszystkie odcinki drugiego sezonu serialu komediowego „The Office PL”. Canal+ prezentuje także pierwszy trailer produkcji.
więcej
|
Sat.1 wraca do klasycznych teleturniejów
Niemiecka telewizja Sat.1 postanowiła reaktywować kilka klasycznych teleturniejów, w tym "Jeopardy!" i "Herzblatt" (w Polsce znane jako "Va banque" i "Randka w ciemno").
więcej
|
Hakerzy zaatakowali irańską telewizję
Irański kanał państwowy padł ofiarą ataku hakerów, pokazano zdjęcie najwyższego przywódcy Alego Chameneiego w płomieniach. W kraju od kilku tygodni trwają antyrządowe demonstracje.
więcej
|
Roztańczona trasa Virtual Dancer Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w grze Just Dance. Partnerem tytularnym jest marka Jogobella. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Świrski przewodniczącym KRRiT. ,,PiS postanowiło iść na wojnę z mediami"
W poniedziałek Maciej Świrski został przewodniczącym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. W internecie bez trudu można znaleźć wypowiedzi, gdzie mocno krytykuje TVN. Byli szefowie i członkowie KRRiT w rozmowie z Wirtualnemedia.pl spodziewają się zaostrzenia kursu regulatora wobec prywatnych nadawców.
więcej
|
|
RMF FM ma 18,8 pkt. proc. przewagi na Radiem ZET. Rekordowy słuchalność TOK FM
W trzecim kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, którego przewaga w udziale nad drugim Radiem ZET wyniosła 18,8 pkt. proc. Stacja pochwalić się mogła również największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazło się Radio ZET. Najwyższy udział w historii nadawania odnotowało TOK FM - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Trójka wprowadziła na antenę nowy program dla fanów teatru
Malwina Kiepiel i Magda Kuydowicz są gospodyniami nowej sobotniej audycji w radiowej Trójce. Prowadzone przez nich „W antrakcie” ma stanowić przegląd propozycji teatralnych dla widzów zainteresowanych życiem kulturalnym w kraju i poza jego granicami. Program nadawany był dotąd na antenie Polskiego Radia 24.
więcej
|
|
Piotr Maślak podejmie kroki prawne wobec Pereiry, Wildsteina i TVP.Info
Dziennikarz Radia TOK FM Piotr Maślak podejmie kroki prawne – cywilne bądź karne – wobec portalu TVP.Info, jego szefa Samuela Pereiry oraz wicenaczelnego radiowej Trójki Dawida Wildsteina za znieważenie – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Maślak nazwał Pereirę „półPolakiem”, za co ten określił go mianem „faszola”, Wildstein zaś pisał o „prymitywnych rasistach” ze „stajni Michnika i TOK FM”.
więcej
|
|
Świrski przewodniczącym KRRiT, Glapiak jego zastępczynią
W poniedziałek odbyło się pierwsze posiedzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z udziałem niedawno wyłonionych członków. Teresa Brykczyńska, rzeczniczka KRRiT, informuje Wirtualnemedia.pl, że na przewodniczącego nowej Rady wybrano Macieja Świrskiego. Jego zastępczynią została Agnieszka Glapiak.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
AWX i Cheil wygrały przetarg reklamowy PKO BP
Przetarg na obsługę reklamową PKO Banku Polskiego wygrały spółka AWX oraz agencja Cheil - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Joanna Karwowska-Koza w Publicis Worldwide Poland
Joanna Karwowska-Koza rozpoczęła pracę na stanowisku strategy and growth director w Publicis Worldwide Poland. To jej powrót do agencji po 12 latach.
więcej
|
Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska zamiast Kasi Moś w kampanii Link4
Ruszyła nowa kampania ubezpieczyciela Link4. Światowe hity Cher i Vengaboys w nowej odsłonie.prezentuje duet wokalistek - Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska. Wcześniej w reklamach marki występowała Kasia Moś.
więcej
|
94 nominacje w Effie Awards 2022, najwięcej dla Maspexu, Starcomu i LiquidThread
SAR ogłosił listę projektów nominowanych w 23. edycji Effie Awards Poland. Jury przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21), wśród agencji - LiquidThread (9), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (10).
więcej
|
Małgorzata Koselnik: z Gemiusa do Iberionu
Pracę w firmie Iberion zaczęła Małgorzata Koselnik, wcześniej związana m.in. z Gemiusem i Ringier Axel Springer Polska. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej.
więcej
|
Zenith obronił budżet mediowy Kompanii Piwowarskiej
Kompania Piwowarska, producent takich piw, jak Tyskie, Lech, Książęce zdecydowała się przedłużyć dotychczasową współpracę z agencją mediową Zenith (Publicis Group).
więcej
|
Robert Lewandowski ambasadorem SuperMenu by Anna Lewandowska
Robert Lewandowski dołączył do SuperMenu by Anna Lewandowska i jako ambasador będzie promować nowości w ofercie marki, czyli 3 diety dla mężczyzn – Active, Super Active i Power Active.
więcej
|
,,Wszyscy są parówkożercy" w reklamie Tarczyński Naturalnie
Tarczyński rusza z kampanią reklamową swoich parówek, pod hasłem „Wszyscy są parówkożercy”.
więcej
|
McDonald's sprzedaje zestawy Happy Meal dla dorosłych
Amerykański McDonald's wprowadził czasowo do sprzedaży nowe zestawy Happy Meal - z myślą o dorosłych, a nie jak zwykle dla dzieci.
więcej
|
3mk Protection w gronie klientów agencji Ancymony
Agencja Ancymony rozpoczęła współpracę z marką 3mk Protection w zakresie stałej obsługi social media.
więcej
|
Biedronka i Lidl zyskują z powodu inflacji. Dyskonty chętniej wybrane
Szalejąca inflacja skłania coraz większą liczbę klientów do kupowania żywności w dyskontach oraz poszukuje ofert promocyjnych - wynika z badania firmy doradczej Bain & Company. W Polsce drożyna sprzyja rosnącej popularności liderów tego rynku, czyli Biedronki i Lidla, a także goniących ich sieci Netto i Aldi.
więcej
|
Wielgołaska, Koszewnik, Antczak-Tałaj i Murawska w Leo Burnett
Agencja Leo Burnett powiększa zespół kreacji o cztery osoby: Kachnę Wielgołaską (creative group head) i zajmie się obsługą marki Samsung, copywriterkę Katarzynę Koszewnik, senior copywriterkę Karolinę Antczak–Tałaj oraz art directorkę Darię Murawską. Trzy ostatnie stworzą team kreatywny, który wzmocni zespół prowadzony przez Radosława Dudzica (creative group head), pracujący dla marki Orange.
więcej
|
PKP Intercity chwali się, że ma milion biletów w super cenach
PKP Intercity wprowadza milion biletów w super cenach, a informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis Worldwide, która odpowiadała za wypracowanie idei „Zakochaj się w kolei” i stworzenie do niej strategii kampanii 360.
więcej
|
Cytaty Czechowicza, Nietzschego na etykietach piwa Janusza Palikota
Browar Tenczynek rusza z promocją Piwa Palikota, której osią są formy graficzne inspirowane etykietami piwa z cytatami Czechowicza, Nietzschego, Wildea, Hölderina czy Bolesława Leśmiana.
więcej
|
Mateusz Ciećwierski chief operating officer w Grupie Przestrzeń
Mateusz Ciećwierski, head of client service agencji Przestrzeń, awansował na stanowisko chief operating officer Grupy Przestrzeń.
więcej
|
Paprocki Brzozowski odświeża logo, w kampanii Paulina Krupińska
Po 20 latach od pojawienia się na polskim rynku mody, duet Paprocki Brzozowski postanowił odświeżyć logo.
więcej
|
Kubicka, Włodarczyk, Jędrzejczyk, Norowicz w kampanii #CzasPokonacRakaPiersi
Firma kosmetyczna Estée Lauder Companies we współpracy z dentsu Polska i agencją Przestrzeń realizuje kampanię #CzasPokonaćRakaPiersi. W Polsce akcję wspierają ambasadorki - Sandra Kubicka, Anita Włodarczyk, Joanna Jędrzejczyk, Marta Lech-Maciejewska, Helena Norowicz oraz Sonia Ziemba.
więcej
|
Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA 4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Renata Kim o kulisach ,,sprawy Lisa": ,,Bałam się konfrontacji. Byłam osamotniona, miałam myśli, że nie chcę żyć"
Przez dwa miesiące po tym, jak ujawniono, że w redakcji „Newsweeka” nie działo się dobrze, Renata Kim bała się wyjść z domu, zaś do dzisiaj najczęstszym słowem, jakie słyszy w kontekście tej sprawy jest „donosicielka”. - Czułam potworne osamotnienie – tak podczas Kongresu Kobiet dziennikarka podsumowała cztery lata walki o to, by w redakcji nie dochodziło - jak to ujęła - do sytuacji „totalnego braku szacunku”. Zwierzyła się także, iż podczas pracy w „Newsweeku” z Tomaszem Lisem miała momenty, kiedy „poważnie myślała, że nie chce żyć”.
więcej
|
Laskus i Kwieciński zamiast nowych członków KRRiT
We wtorek Rada Mediów Narodowych podejmie decyzje w sprawie następców Macieja Świrskiego i Agnieszki Glapiak w Radzie Nadzorczej Polskiej Agencji Prasowej. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że kandydatami na te stanowiska są Tomasz Laskus i Wojciech Kwieciński.
więcej
|
Forum Media Polska z większymi przychodami, zysk zmalał o prawie 2 mln zł
Wydawnictwo Forum Media Polska, publikujące magazyny branżowe z kilku kategorii tematycznych, w ub.r. osiągnęło wzrost wpływów o 2,7 proc. do 58,9 mln zł, a przy rosnących kosztach zysk netto zmalał z 6,5 do 4,6 mln zł.
więcej
|
Dzisiaj odsłonięcie tablicy upamiętniającej dziennikarza Jarosława Ziętarę
W poniedziałek w gmachu Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM odsłonięta zostanie tablica upamiętniająca poznańskiego dziennikarza Jarosława Ziętarę. Reporter „Gazety Poznańskiej” był absolwentem uczelni.
więcej
|
|
|
Paczki InPostu nie odbierzemy już z Żabki. Koniec współpracy
InPost i Żabka Polska zakończyły pilotażową współpracę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Klienci nie mogą już odbierać ani nadawać przesyłek InPost w sklepach Żabka ani wybierać sklepu Żabka oraz Paczkomatów znajdujących się w tych sklepach jako punktów odbioru przesyłek.
więcej
|
Szef działu badań i analiz odchodzi z Wirtualnej Polski
Michał Gawryszewski, dyrektor działu badań i analiz, odchodzi z Wirtualnej Polski. Pracował w niej przez ostatnie sześć lat.
więcej
|
Małgorzata Koselnik: z Gemiusa do Iberionu
Pracę w firmie Iberion zaczęła Małgorzata Koselnik, wcześniej związana m.in. z Gemiusem i Ringier Axel Springer Polska. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej.
więcej
|
Instagram, Discord, Snap i Roblox pozwane ws. ofiary internetowych pedofilów
Platforma gamingowa Roblox została pozwana przez rodziców 10-letniej dziewczynki, która była za jej pomocą nakłaniana przez pedofilów do przesyłania roznegliżowanych zdjęć. Pozwy otrzymały też Meta, Snap i Discord.
więcej
|
Producentka "Wielkiej Wody": ten serial wypłynął z mojego serca i pasji do filmu
Ten serial wypłynął z mojego serca i pasji do filmu - powiedziała Anna Kępińska z Telemark, producentka i pomysłodawczyni serialu "Wielka Woda", zainspirowanego wydarzeniami Powodzi Tysiąclecia, który od środy można oglądać w Netfliksie. - Układając historię nie myślałam o największym chyba wyzwaniu w tej historii, czyli jak zrealizować wodę - stwierdziła producentka.
więcej
|
Helfio nową aplikacją zdrowotną, partnerem Medonet
Ruszyła aplikacja zdrowotna z certyfikatem medycznym Helfio, stworzona przez serwis Medonet i Helfio.
więcej
|
"Młode głowy". Fundacja Martyny Wojciechowskiej rusza z badaniem i kampanią edukacyjną
Fundacja Unaweza Martyny Wojciechowskiej 10 października, czyli w dniu Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, rozpoczęła projekt „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. W jego ramach zaplanowano największe w Polsce badanie zdrowia psychicznego wśród dzieci i młodzieży oraz działania edukacyjne. Partnerem strategicznym i główną platformą komunikacji jest TikTok.
więcej
|
Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami Grupa mediowa Time For Friends od początku roku wzmacnia swoje mediowe, marketingowe oraz e-commercowe zespoły. Załoga Time For Friends, właściciela bileterii Biletomat.pl oraz portali muzycznych Rytmy, Muno i FTB powiększa się o zespół doświadczonych ekspertów. materiał partnerskiwięcej |
|
|