|
|
|
|
|
|
|
TVP będzie płacić 8 mln zł rocznie za korzystanie z naziemnego MUX-6
Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał decyzję rezerwacyjną w sprawie szóstego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Rzecznik UKE informuje Wirtualnemedia.pl, że Telewizja Polska będzie za niego płacić blisko 8 mln zł rocznie, począwszy od lutego 2023 roku.
więcej
|
Centrala NBCUniversal: Nie wycofamy naszych kanałów z Polski
Pod koniec 2022 roku w krajach niemieckojęzycznych zakończy nadawanie kanał E! Entartainment. Centrala NBCUniversal informuje Wirtualnemedia.pl, że w Polsce stacja będzie dalej dostępna. Nie ma też planów odnośnie likwidacji pozostałych stacji koncernu, czyli 13 Ulicy i SciFi.
więcej
|
Koniec nadawania National Geographic w związku z rozwojem Disney+
Z włoskiej platformy cyfrowej Sky Italia zniknęły kanały National Geographic. Treści z tych anten są teraz dostępne w serwisie streamingowym Disney+. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że na razie popularne na całym świecie stacje dokumentalne będą dostępne w ofercie polskich operatorów płatnej telewizji.
więcej
|
Polsat Box może dołączyć do oferty kanał 4K dla kobiet
Najpopularniejsza w Polsce platforma cyfrowa pracuje nad rozszerzeniem oferty kanałów w 4K. Poza Love Nature 4K i Museum 4K, testowany jest też kanał myZen 4K, który nadaje treści poświęcone stylowi życia, gotowaniu i podróżom. Emisja próbna stacji pojawiła się na 996 pozycji dekoderów Polsat Box.
więcej
|
Trzeci sezon polskiej wersji ,,Magii nagości" z mniejszą widownią
Pierwsze cztery odcinki trzeciego sezonu programu Zoom TV „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 132 tys. widzów, o 107 tys. osób mniej niż przed rokiem. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Producent ,,Komisarza Alexa" z mniejszymi wpływami i zyskiem
W ub.r. firma Water Color Studio, produkująca m.in. polską wersję serialu „Komisarz Alex” dla TVP, zanotowała spadek przychodów o 5,7 proc. do 9,24 mln zł, a jej zysk netto zmniejszył się z 366,3 do 323,2 tys. zł.
więcej
|
TVN Warner Bros. Discovery z nową ofertą rozwojową dla pracowników, do końca roku zorganizuje 300 godzin szkoleń
Grupa TVN Warner Bros. Discovery wystartowała z jesiennym programem szkoleń. Do końca roku pracownicy Grupy mogą skorzystać z około 300 godzin zajęć, organizowanych przez zespół people & culture. Wśród jesiennych nowości pojawiły się trzy bloki szkoleniowe obejmujące zarządzanie projektami, doskonalenie kompetencji „miękkich” oraz tzw. „narzędziownik lidera”.
więcej
|
Kanał Viaplay Sports Weekend w ofercie Play Now
Do oferty Play Now dołączył kanał Viaplay Sports Weekend.
więcej
|
Dobry weekend otwarcia ,,Ani": ponad 122 tys. widzów w kinach
Wyprodukowany przez TVP dokument o Annie Przybylskiej pt. „Ania” zanotował w weekend otwarcia 122 047 widzów w kinach, plasując się na trzecim miejscu wśród wszystkich filmów dokumentalnych box-office jakie zostały wprowadzone do kin w Polsce - informuje TVP. Lepsze wyniki w przeszłości notowały tylko dokumenty o Janie Pawle II i Michaelu Jacksonie.
więcej
|
John Cleese z programem w GB News
John Cleese, aktor komediowy i członek słynnej grupy Monty Pythona, poprowadzi własny program telewizyjny w brytyjskim kanale informacyjnym GB News.
więcej
|
Nielsen wprowadza na polski rynek nowe narzędzie Total Ad Ratings
Nielsen wprowadził na polski rynek nowe narzędzie cross-mediowe Total Ad Ratings (TAR), które zapewnia informację o łącznym zasięgu kampanii reklamowej, z uwzględnieniem deduplikacji widowni w telewizji linearnej i na platformach cyfrowych.
więcej
|
Sylwia Szczęsna nową prowadzącą "Wiadomości"
Reporterka "Wiadomości" Sylwia Szczęsna dołączyła do prezenterów prowadzących „boczne” wydania tego programu. Zastąpiła Agnieszkę Oszczyk, która przeszła do „Panoramy”.
więcej
|
Roztańczona trasa Virtual Dancer Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w grze Just Dance. Partnerem tytularnym jest marka Jogobella. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Apel do TOK FM ws. Tomasza Lisa. Wśród autorów Holland, Dunin, Środa, Chutnik i Płatek
33 osoby, w tym reżyserka Agnieszka Holland, radna Warszawy Agata Diduszko-Zyglewska, reportażystka Katarzyna Surmiak-Domańska czy pisarka Sylwia Chutnik, podpisały się pod listem otwartym do Radia TOK FM, w którym skrytykowano zapowiedziany przez Jacka Żakowskiego powrót Tomasza Lisa na antenę rozgłośni. „Przyjęcie, jako wystarczających i rozstrzygających argumentów, wyjaśnień samego redaktora Lisa w jego własnej sprawie jest naszym zdaniem nieetyczne” - piszą. I wyrażają nadzieję, że na antenie radia znów pojawi się Renata Kim.
więcej
|
|
Rada Mediów Narodowych nie może odwołać polityka, który mógł być sprawcą gwałtu
We wtorek Rada Mediów Narodowych powołała Tomasza Laskusa i Pawła Wojciecha Kwiecińskiego do Rady Nadzorczej PAP. Podczas posiedzenia dyskutowano też o sprawie Jakuba B., zaginionego członka Rady Programowej Radia Kraków. RMN nie może zawiesić go na tym stanowisku.
więcej
|
|
Radio 357 modyfikuje swój top PL21. ,,Święto polskiej muzyki tworzonej w XXI wieku"
Trzynaście godzin muzyki, siedmioro prowadzących i utwory tylko polskich artystów, wybrane przez słuchaczy - w ten sposób Radio 357 modyfikuje formułę rankingu PL21. Głosować na niego już można, koniec oddawania głosów - 7 listopada. Top nadany zostanie 11 listopada. - PL21 wymyśliliśmy jako święto polskiej muzyki stworzonej w XXI wieku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Cichoński.
więcej
|
|
RMF FM na czele. Radio ZET wyprzedziło Radio Białystok
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Agnieszka Wiśniewska: jeśli Lis wróci do TOK FM, moja rola się kończy
Naczelna serwisu „Krytyki Politycznej” Agnieszka Wiśniewska, od połowy lipca komentatorka w audycji Jacka Żakowskiego w TOK FM, przyznała, że bardzo zaskoczyła ja zapowiedź Żakowskiego, że do programu wróci Tomasz Lis. - Jeśli teraz zdecyduje, że do audycji wraca Tomasz Lis, to oznacza, że kończy się w niej mój udział w dotychczasowej roli - zaznaczyła Wiśniewska.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Koniec "Małego wielkiego sklepu". Żabka zmienia hasło i strategię komunikacji
Żabka rusza z największą w swojej historii kampanią reklamową, promującą nową strategię komunikacji i claim "Uwolnij swój czas". Koncept strategiczno-kreatywny przygotowała agencja reklamowa Ogilvy, która zajmuje się obsługą Żabki w miejsce PZL.
więcej
|
Grupa One House większościowym udziałowcem agencji oS3
Grupa marketingowa One House przejmuje większościowy pakiet udziałów agencji strategiczno-kreatywnej OS3. Kwota transakcji jest objęta tajemnicą.
więcej
|
Ruszył przetarg na filmy promujące bezpieczeństwo w ruchu drogowym
Główny Inspektorat Ruchu Drogowego rozpoczął przetarg na przygotowanie filmów animowanych na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lidl walczy z drożyzną. Ruszają nowe akcje promocyjne
W związku z inflacją sieć dyskontów Lidl zdecydowała się uruchomić nowe oferty promocyjne. Wprowadzane właśnie akcje specjalne prowadzone będą co najmniej do końca listopada.
więcej
|
Syn Zygmunta Solorza z mniejszą dywidendą od agencji influencerskiej
Agencja influencer marketingu Golden Coil, której większościowym udziałowcem jest Piotr Żak, syn Zygmunta Solorza, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 37 proc. do 13,91 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,25 do 1,88 mln zł. 450 tys. zł wypłaciła jako dywidendę.
więcej
|
Integral Ad Science i DoubleVerify partnerami pomiarowymi Netflix
Netflix wybrała firmy DoubleVerify i Integral Ad Science jako swoich partnerów pomiarowych przed uruchomieniem reklam na swojej platformie, zapowiadanych na przyszły miesiąc.
więcej
|
Jarosław Dobrowolski head of UX w BB8
Jarosław Dobrowolski dołączył do zespołu BB8. Jako head of UX będzie odpowiedzialny za rozwój kompetencji zespołu UX, procesów projektowych oraz produktów UX i UI, w tym tworzonych przez studio design systemów.
więcej
|
Nikodem Witkowski na nowym stanowisku w Unileverze
Nikodem Witkowski, dotychczasowy head of creative na Polskę, objął nowo utworzone stanowisko head of creative & content Personal Care - Europe, Australia and New Zealand w koncernie Unilever, który jest właścicielem takich marek, jak Dove czy Axe.
więcej
|
Natalia Kukulska z mężem reklamuje biżuterię W.Kruk
Ambasadorami reklamowymi nowej kolekcji biżuterii W.Kruk (produkowanej przez firmę VRG) zostali piosenkarka Natalia Kukulska i jej mąż Michał Dąbrówka.
więcej
|
Mateusz Bachłaj awansował w Kool Things
Od początku października Mateusz Bachłaj pełni nową funkcje w zespole międzynarodowej agencji gamingowej Kool Things. Jego zakres obowiązków został poszerzony o koordynację wszystkich działań public relations w Polsce. Ponadto jako PR lead jest odpowiedzialny za wizerunek agencji i kontakty z mediami branżowymi.
więcej
|
Dolina Dobra znów reklamuje parówki
Wystartowała kolejna odsłona kampanii Parówek Dobrych, produkowanych przez Dolinę Dobra. Działania przygotowały i realizują agencje BBDO, Mediahub i 24/7 communication.
więcej
|
Marcin Dorociński w kampanii Santandera promuje konto firmowe
Santander Bank Polska rozpoczął nową kampanię, w której Marcin Dorociński w nowym spocie promuje konto firmowe. Podkreśla w nim, że mali i średni przedsiębiorcy mogą rozwijać swój biznes dzięki szerokiemu pakietowi usług online, które ułatwiają prowadzenie firmy.
więcej
|
Emma Copland dyrektorką ds. HR w Eurowag
Emma Copland została nową dyrektor HR Eurowag. Wcześniej kierowała działami zasobów ludzkich między innymi w RM plc, Centrica i The Bicester Collection.
więcej
|
W najbliższych miesiącach w sklepach będzie drożej. "Spadnie tempo podwyżek"
W najbliższych miesiącach zakupy będą droższe, jednak ceny nie będą już tak szybko rosły jak w pierwszej połowie roku - wskazują eksperci Wyższej Szkoły Bankowej. Szacują, że tempo wzrostu nie będzie już dwucyfrowe.
więcej
|
DoubleVerify tworzy nowy zespół DV Attention Lab
DoubleVerify („DV”), platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła uruchomienie nowego działu DV Attention Lab, który ma pomagać reklamodawcom w optymalizacji efektywności kampanii, przy użyciu szczegółowych „attention data”, dotyczących zaangażowania internautów i ekspozycji reklam.
więcej
|
Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA 4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ringier Axel Springer Polska zwalnia i zamyka tytuły. ,,Szukają rozwiązania, żeby mogło to się jeszcze utrzymać"
Ringier Axel Springer Polska we wtorek ogłosił, że w ramach zwolnień grupowych pożegna się z 8 proc. swoich pracowników, a tylko do końca roku funkcjonować będą serwisy Vod.pl i Literia.pl oraz papierowe wydanie „Auto Świata”. - Oszczędzają dość radykalnie. Trzeba brać pod uwagę, że na samej górze poza Ringierem i Axel Springerem jest agresywny fundusz KKR - podkreśla Zbigniew Benbenek.
więcej
|
Maja Staśko zgłasza na policji hejt. ,,Kilkaset wpisów dziennie, telefony z pogróżkami"
We wtorek aktywistka i dziennikarka Maja Staśko zgłosiła warszawskiej policji przypadki kilkuset hejtujących ją wpisów pod jej zdjęciem, zamieszczonym w mediach społecznościowych. To poszerzenie sprawy, którą Staśko zgłosiła latem, a która finalnie trafiła do prokuratury. - Być może zacznie się teraz dyskusja nad taką zmianą prawa w ten sposób, by skuteczniej ścigano sprawców takich wpisów - mówi dla Wirtualnemedia.pl dziennikarka.
więcej
|
Rada Mediów Narodowych nie może odwołać polityka, który mógł być sprawcą gwałtu
We wtorek Rada Mediów Narodowych powołała Tomasza Laskusa i Pawła Wojciecha Kwiecińskiego do Rady Nadzorczej PAP. Podczas posiedzenia dyskutowano też o sprawie Jakuba B., zaginionego członka Rady Programowej Radia Kraków. RMN nie może zawiesić go na tym stanowisku.
więcej
|
Fundacja Tomasza Sakiewicz ze stratą. Oprócz Puszcza.tv wsparła druk tygodnika i zorganizowała przegląd kolęd
W ub.r. przychody z dotacji uzyskane przez Fundację Niezależne Media, współzałożoną przez szefa „Gazety Polskiej”, „Gazety Polskiej Codziennie” i TV Republika Tomasza Sakiewicza, skurczyły się z 2,41 mln zł do 580 tys. zł. Przez kilka lat dużą część budżetu fundacji stanowił grant z państwowego funduszu na serwis Puszcza.tv, z którego finansowano m.in. reklamy w mediach związanych z Sakiewiczem. Miniony rok fundacja zakończyła z 89 tys. zł straty netto.
więcej
|
Rozpoczęły się rozmowy między zarządem RASP a związkami
„Kilkukrotny wzrost cen energii i papieru” jest przyczyną szykowanych przez Ringier Axel Springer Polska zwolnień grupowych. Mogą one objąć 100 osób. Jeszcze we wtorek doszło do pierwszego spotkania zarządu firmy ze związkami zawodowymi w tej sprawie. Na razie jednak brak ustaleń. Nieoficjalnie wiadomo, że cięcia nie obejmą wszystkich zespołów.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska zwalnia 8 proc. pracowników. Koniec "Auto Świata", VOD.pl i Literia
Ringier Axel Springer Polska tnie koszty: zwolni 8 proc., zamyka drukowaną wersję tygodnika „Auto Świat” oraz platformy Vod.pl i Literia.pl, a „Przegląd Sportowy” ogranicza do dwóch numerów tygodniowo.
więcej
|
Jerzy Urban pochowany na Powązkach Wojskowych. Protest w czasie pogrzebu
Na Powązkach Wojskowych w Warszawie odbył się pogrzeb rzecznika prasowego rządu PRL w stanie wojennym Jerzego Urbana. W trakcie ceremonii przed domem pogrzebowym zebrała się grupa osób, która protestowała przeciw pochowaniu Urbana na warszawskich Powązkach.
więcej
|
|
|
Ambitne plany inwestycyjne Żabki: kolejne przekąski, zautomatyzowane centrum dystrybucyjne, nowe funkcje Żappki
Żabka Polska zaprezentowała swoją strategię rozwoju na najbliższe miesiące. Firma chce inwestować dalej w rozwój oferty produktów gotowych do spożycia, marki własne, a także logistykę i aplikację mobilną Żaapka.Jeszcze w tym roku sieć chce otworzyć 9-tysięczny sklep. - Dzięki elastyczności formatu jesteśmy tam, gdzie klienci nas potrzebują - powiedział Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.
więcej
|
Serwis VoD.pl może zostać sprzedany. ,,Trwają rozmowy"
Należący do Ringier Axel Springer Polska serwis VoD.pl może jednak wcale nie zostać zamknięty. Trwają rozmowy z partnerami na temat sprzedaży serwisu - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. Serwis poza filmami oferowanych w modelu pay-per-view pozwala na porównanie ofert serwisów streamingowych.
więcej
|
Allegro podnosi ceny dostaw zakupów. Za dodatkowe opcje więcej zapłaca użytkownicy Smarta!
Z początkiem listopada na Allegro będą obowiązywać wyższe ceny dostaw zakupów do Paczkomatów, punktów DPD Pickup i przez Allegro One. Za pojedyncze dostawy płacą kupujący, którzy nie korzystają z usługi Allegro Smart!
więcej
|
YouTube wprowadza nicki (wideo)
YouTube wprowadza nicki, mające być nowym sposobem ułatwiającym wyszukiwanie i kontaktowanie się z twórcami oraz innymi użytkownikami w serwisie.
więcej
|
Syn Zygmunta Solorza z mniejszą dywidendą od agencji influencerskiej
Agencja influencer marketingu Golden Coil, której większościowym udziałowcem jest Piotr Żak, syn Zygmunta Solorza, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 37 proc. do 13,91 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,25 do 1,88 mln zł. 450 tys. zł wypłaciła jako dywidendę.
więcej
|
Integral Ad Science i DoubleVerify partnerami pomiarowymi Netflix
Netflix wybrała firmy DoubleVerify i Integral Ad Science jako swoich partnerów pomiarowych przed uruchomieniem reklam na swojej platformie, zapowiadanych na przyszły miesiąc.
więcej
|
Meta na rosyjskiej liście organizacji terrorystycznych
Rosja dodała koncern Meta, właściciela Facebooka i Instagrama, do listy organizacji ekstremistycznych i terrorystycznych - podała agencja Interfax.
więcej
|
Sąd: śledzenie pracowników przez kamerkę internetową niezgodne z prawem
Amerykańska firma Chetu musi zapłacić około 75 tys. euro zwolnionemu pracownikowi z Holandii, który odmówił włączenia kamerki internetowej podczas całego dnia pracy zdalnej - zdecydował holenderski sąd. Uznał on, że śledzenie pracowników przez kamerkę internetową narusza prywatność i jest niezgodne z prawem.
więcej
|
Twitter zawiesza konto rapera Kanye Westa za antysemickie posty
Twitter ponownie zablokował konto rapera Kanye Westa. Powodem są jego antysemickie wpisy.
więcej
|
Nielsen wprowadza na polski rynek nowe narzędzie Total Ad Ratings
Nielsen wprowadził na polski rynek nowe narzędzie cross-mediowe Total Ad Ratings (TAR), które zapewnia informację o łącznym zasięgu kampanii reklamowej, z uwzględnieniem deduplikacji widowni w telewizji linearnej i na platformach cyfrowych.
więcej
|
UOKiK wygrał w sądzie z twórcami FutureNet i FutureAdPro. ,,To nielegalne systemy promocyjne typu piramida"
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał karę nałożoną przez prezesa UOKiK na zagraniczne spółki zarządzające portalem FutureNet i platformą reklamową FutureAdPro. Według regulatora obie platformy „to nielegalne systemy promocyjne typu piramida”.
więcej
|
Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami Grupa mediowa Time For Friends od początku roku wzmacnia swoje mediowe, marketingowe oraz e-commercowe zespoły. Załoga Time For Friends, właściciela bileterii Biletomat.pl oraz portali muzycznych Rytmy, Muno i FTB powiększa się o zespół doświadczonych ekspertów. materiał partnerskiwięcej |
|
|