|
|
|
|
|
|
|
Serwisy streamingowe nas inwigilują? ,,Bardziej boję się telefonu niż Smart TV"
Prawie połowa użytkowników serwisów streamingowych jest przytłoczona liczbą treści i ma kłopot ze znalezieniem pozycji do obejrzenia. Rekomendację poprawiłyby dodatkowe dane o subskrybentach, ale część z nich obawia się inwigilacji. Szef Playera Maciej Gozdowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewnia, że mamy do czynienia jedynie z „wsłuchiwaniem się w potrzeby widza”.
więcej
|
Blisko 50 kanałów bez emisji w HD. ,,Relikt odległej przeszłości"
16 lat po pojawieniu się na rynku pierwszych kanałów w wysokiej rozdzielczości, nadal w standardowej rozdzielczości nadaje blisko 50 ogólnopolskich kanałów. - Stacje telewizyjne nadające w rozdzielczości SD to relikt odległej przeszłości - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marek Sowa, ekspert ds. mediów, którego zdaniem za kilka lat takich stacji już nie będzie. Nadawcy twierdzą, że emisja w HD nie zawsze jest rentowna.
więcej
|
ATM Grupa nie będzie już produkować ,,Ojca Mateusza", koniec umowy TVP z producentem
Telewizja Polska przestała współpracować z ATM Grupą przy produkcji „Ojca Mateusza”. Nadawca zorganizował konkurs na nowego producenta serialu, ale jego wyniki nie zostały ogłoszone. 29. sezon „Ojca Mateusza” ma jednak powstać, ale TVP najprawdopodobniej będzie realizować projekt samodzielnie - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jarosław Kaczyński dwa razy bardziej eksponowany w "Wiadomościach" niż Mateusz Morawiecki
"Wiadomości" od czerwca do sierpnia pokazywały Jarosława Kaczyńskiego aż w 111 materiałach - wynika z danych PSMM Monitoring & More - przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W tym samym czasie premier Mateusz Morawicki był w 62 materiałach "Wiadomości", a prezydent Andrzej Duda w 92.
więcej
|
Polska spółka Paramount zarobiła na czysto 11 mln zł
Przez pięć kwartałów do końca ub.r. spółka VIMN Poland, należąca do koncernu Paramount Global, zanotowała 157,43 mln zł przychodów i 11,32 mln zł zysku netto.
więcej
|
Ile kosztował koncert na otwarcie przekopu Mierzei Wiślanej? TVP zaprzecza, że 6,5 mln zł
Telewizja Polska dementuje informację, że koncert na otwarcie przekopu przez Mierzeję Wiślaną miał kosztować 6,5 mln zł. Ale przy okazji zdradza też szczegóły organizacji samej imprezy: początkowo miały to być dwa równoległe koncerty na dwóch scenach, ostatecznie jednak zrezygnowano z wszystkich zagranicznych gwiazd i skrócono imprezę z 2,5 godziny do 60 minut.
więcej
|
TVN24 GO rusza z programem "To był temat!". Dziennikarze wrócą do wydarzeń z przeszłości
Od poniedziałku 17 października w serwisie TVN24 GO udostępniany będzie nowy program “To był temat!”, w którym dziennikarze TVN24, “Faktów” TVN i innych redakcji wspominać będą głośne tematy sprzed lat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarz stacji informacyjnej dokonał coming outu na antenie
Dziennikarz słowackiej stacji informacyjnej TA3 Rastislav Iliev powiedział w prowadzonym przez siebie programie „V politike”, że należy do społeczności LGBT+. Zrobił to z okazji Światowego Dnia Coming Outu, który przypadał 15 października. Trzy dni wcześniej miało miejsce zabójstwo przed klubem dla gejów w Bratysławie.
więcej
|
,,Nastolatki - generacja jutra 2" dwa tygodnie później w Polsat Play, program zadebiutuje 21 października (wideo)
Od 21 października Polsat Play emitować będzie drugi sezon serialu „Nastolatki - generacja jutra”. Pierwotnie produkcja miała wystartować w stacji 7 października.
więcej
|
Kaczyński o tekście Tuska wałkowanym w ,,Wiadomościach": nie całkiem uczciwie jest cytowany
Jarosław Kaczyński przyznał, że fragment artykułu Donalda Tuska ze stwierdzeniem „Polskość to nienormalność” „nie całkiem uczciwie jest cytowany”. Słowa Tuska, z pominięciem kontekstu mocno zmieniającego ich znaczenie, wiele razy przytaczano w ostatnich latach w „Wiadomościach” TVP i prasie prawicowej.
więcej
|
TVP chce wydać ponad 1,5 mln zł na system do zarządzania podróżami służbowymi
Telewizja Polska w przetargu szuka firmy, która wdroży u niej kompleksowy system zarządzania podróżami służbowymi.
więcej
|
70 lat TVP. Oto 12 kultowych seriali z historii telewizji
Telewizja Polska ma już 70 lat. Przez ten czas stworzyła wiele seriali, który stały się swego czasu bardzo popularne, miały bardzo dobrą jakość, a dziś często mają status kultowych. Widzowie do nich wracają z dużym sentymentem nawet po wielu latach. Oto zestawienie 12 seriali z historii TVP, które niemal wszyscy znają.
więcej
|
,,Wielka woda" podbija Netfliksa na całym świecie. "Przekonuje scenariuszem i wyrazistymi bohaterami"
- Jeden z najlepszych seriali ostatnich lat - twierdzi Łukasz Adamski. - Bez wątpienia znajduje się w czołówce - wtóruje mu Łukasz Muszyński. Mowa o „Wielkiej wodzie”, polskim hicie Netfliksa, który podbija serca widzów z całego świata.
więcej
|
Program ,,Love Island. Wyspa miłości 6" stracił widzów. Siódmy sezon wiosną, ruszyły castingi
Szósty sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 463 tys. widzów, o 171 tys. osób mniej niż nadawana rok temu w tym pasmie czwarta seria. W ostatnich dniach rozpoczęły się poszukiwania uczestników do nowej odsłony, która zostanie pokazana w Polsacie wiosną 2023 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec aplikacji HBO Max na urządzeniach Huawei
Aplikacja HBO Max nie jest już wspierana na smartfonach i tabletach chińskiej marki Huawei.
więcej
|
,,Magazyn śledczy Anity Gargas" stracił widzów w TVP1
Program „Magazyn śledczy Anity Gargas” na początku sezonu 2022/2023 ogląda średnio 641 tys. osób, o 61 tys. widzów wcześniej niż rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Trwa kampania kanału Mixtape. ,,Szukamy oglądalności"
Poświęcony muzyce hip hop kanał Mixtape prowadzi kampanię reklamową, której celem jest dotarcie do nowych widzów. W jej pierwszym etapie muzyczna stacja jest promowana za pośrednictwem nośników umieszczonych na tylnej części autobusów m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi i Szczecinie.
więcej
|
Kolejny serwis streamingowy może wprowadzić pakiet z reklamami
Pakiety z reklamami wdrożą w najbliższym czasie Netflix i Disney+, a w USA tańszy plan oferuje też HBO Max. Do podobnego kroku przymierza się też Apple TV+. Z nieoficjalnych informacji wynika, że wstępne rozmowy w tej sprawie z przedstawicielami branży reklamowej już trwają.
więcej
|
45 lat temu odbyła się premiera serialu "Polskie drogi"
45 lat temu, 16 października 1977 r., odbyła się premiera serialu telewizyjnego "Polskie drogi" w reż. Janusza Morgensterna oraz na podstawie scenariusza Jerzego Janickiego. "Rola w serialu była dużą szansą, otwierała drogę do kolejnych serialowych i filmowych ról" – wspominają w rozmowie z PAP odtwórcy głównych ról, Karol Strasburger i Kazimierz Kaczor.
więcej
|
Nadawca publiczny chce obniżki abonamentu RTV
Prezes NHK Terunobu Maeda poinformował, że japoński nadawca publiczny przygotowuje się do obniżenia opłaty za abonament radiowo-telewizyjny. Nastąpi to nie prędko, bo w październiku 2023 roku. Zmiana obejmie odbiorców satelitarnych, którzy muszą płacić najwięcej.
więcej
|
40 tys. podpisów pod petycją o powrót ,,Warto rozmawiać" do TVP. Jan Pospieszalski: jest mi dobrze bez telewizji
W sieci powstała petycja do prezesa Telewizji Polskiej o przywrócenie na antenę programu „Warto rozmawiać” Jana Pospieszalskiego. Telewizja jednak na razie nie bada sprawy powrotu publicysty - wynika z naszych informacji. A sam Pospieszalski nie bardzo już chce wracać i stawia warunki: - Musiałbym mieć możliwość zrobienia cyklu materiałów o tym, że miałem rację, gdy mówiłem np. że szczepionki są nieskuteczne - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Widowisko ,,Poszukiwacze światła. Różaniec młodych" w TVP2 i TVP3
Stacje TVP2 i TVP3 w niedzielę wieczorem pokażą program „Poszukiwacze światła. Różaniec młodych", zrealizowany przez TVP3 Kielce z okazji XXII Dnia Papieskiego. Widzowie zobaczą w nim, jak w scenerii kieleckiej Bazy Zbożowej młodzi ludzie spotkali się na wspólnej modlitwie różańcowej. Na scenie wystąpili raper Arkadio i Marta Ławska.
więcej
|
Eleven Sport 1 i Canal+ pokażą pierwsze El Clasico z udziałem Roberta Lewandowskiego
W niedzielę, 16 października odbędzie się mecz LaLiga Santander, w którym Real Madryt zmierzy się z FC Barceloną. Będzie to pierwsze ligowe El Clasico z udziałem Roberta Lewandowskiego. Pojedynek pokażą Eleven Sport 1 i Canal+.
więcej
|
Znamy wyniki audytu koncertów disco polo w TVP
W czwartek Telewizja Polska zakończyła kontrolowanie imprez plenerowych, które zlecał poprzedni prezes spółki Jacek Kurski. Chodziło głównie o sprawdzenie koncertów disco polo. Portal Wirtualnemedia.pl dotarł do ustaleń pokontrolnych. Wynika z nich, że audytorzy nie znaleźli żadnych nieprawidłowości w organizacji imprez. Spółka oficjalnie potwierdza nasze ustalenia.
więcej
|
NBP upamiętnia największych polskich ekonomistów na monetach kolekcjonerskich Serią srebrnych monet kolekcjonerskich „Wielcy polscy ekonomiści” NBP przypomina sylwetki wielkich Polaków, których dorobek tworzy historię rodzimej ekonomii. Michał Kalecki i Władysław Zawadzki – ich wizerunki znajdą się na monetach kolekcjonerskich, które NBP wprowadzi do obiegu 26 października 2022 r. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Chróstny, prezes UOKiK: influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy. Zagrożenie widzimy w tokenach
Z Tomaszem Chróstnym, prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, rozmawiamy o wydanych rekomendacjach oznaczania reklam w social mediach, tokenach, problemach ze streamingiem wydarzeń sportowych i nowych regulacjach ochrony konsumentów.
więcej
|
GPD Agency przekroczyła 110 mln zł wpływów, wzrost kosztów i podatek obciążyły zysk
W ub.r. agencja reklamowa GPD Agency przy wzroście przychodów o 17,4 proc. do 111,72 mln zł i kosztów operacyjnych o 20,2 proc. do 87,35 mln zł zanotowała spadek zysku netto z 25,25 do 22,61 mln zł. Firma ma ok. 300 pracowników, w br. nie wypłaci dywidendy.
więcej
|
Koniec hasła "Mały wielki sklep". Nowa komunikacja Żabki "Uwolnij swój czas" może zadziałać na klientów jak opium
Żabka zakończyła po blisko siedmiu latach cykl reklam pod hasłem "Mały wielki sklep" zastępując je formatem "Uwolnij swój czas". - Pokazanie Żabki, jako sklepu, który upraszcza nam życie i pozwala oszczędzać czas na zakupach, codziennych wyborach i ogarnianiu rzeczywistości, dzięki czemu mamy go więcej na to co ważne, jest dobrym krokiem w strategicznej ewolucji marki - ocenia Adam Samsel. Zdaniem Marka Staniszewskiego, atutem kampanii jest przełożenie akcentu z komunikacji produktowej na komunikację zorientowaną na klienta.
więcej
|
Koniec pracy hybrydowej w Polsat Media. Powrót na stałe do biura
Pracownicy spółki Polsat Media, sprzedającej reklamy w kanałach i serwisach Grupy Polsat Plus, wracają do pracy na stałe w biurze przy ul. Ostrobramskiej w Warszawie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Plej wygrała przetarg Health Labs Care
Agencja Plej wygrała przetarg na komunikację suplementów diety Health Labs Care. Właśnie wystartowały działania promujące pierwszy produkt – OmegaMe.
więcej
|
TVN Media rusza z aukcją czasu reklamowego przy czołowych programach i skokach narciarskich
Jutro, 18 października biuro reklamy TVN Media organizuje aukcję ekskluzywnych bloków reklamowych przy listopadowych premierach top formatów TVN, w tym dwóch odcinkach finałowych („Ślub od pierwszego wejrzenia” oraz „Mam talent!”) oraz przy dwóch konkursach Pucharu Świata w Skokach Narciarskich.
więcej
|
Ogilvy uruchamia agencję pomagającą wykorzystać siłę TikToka
Po uruchomieniu Social.Lab w Belgii i rozszerzeniu współpracy z Ogilvy i WPP w USA, regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) i Azji, założyciele Social Lab uruchomili Tok.Lab, nową agencję, która pomoże markom wykorzystać moc TikTok.
więcej
|
Danone rezygnuje jednak z rosyjskiego biznesu
Firma Danone, właściciel m.in. marki serków Danio w Polsce poinformował, że mimo wcześniejszych zapowiedzi o pozostaniu w Rosji rezygnuje ostatecznie z rosyjskiego biznesu.
więcej
|
Już ponad 60 proc. Polaków korzysta z kodów QR
Aż 70 proc. Polaków w wieku powyżej 18 lat skanowało kod QR, a 64 proc. potwierdza, z?e skanuje je regularnie - wynika z badania HX Study, autorstwa agencji mediowej Starcom. Osoby skanujące kody QR w zdecydowanej większości przypadków robią to przynajmniej raz na miesiąc lub częściej.
więcej
|
Sportano.pl z reklamami i stacjonarnym showroomem
Multibrandowy sklep sportowy online Sportano.pl startuje z pierwszą ogólnopolską kampanią promocyjną. Jej ukoronowaniem ma być otwarcie stacjonarnego showroomu marki w Warszawie.
więcej
|
Kaufland z kampanią ,,Marnowanie? Nie mam w planie!".
Sieć sklepów Kaufland wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Sieć alarmuje, że w Polsce co roku wyrzuca się ok. 4,8 mln ton jedzenia, z czego 60 proc. pochodzi z gospodarstw domowych.
więcej
|
Aktywistki ekologiczne oblały zupą "Słoneczniki" van Gogha. To protest przeciw wydobyciu ropy i gazu
Dwie aktywistki ekologiczne z ruchu Just Stop Oil oblały zupą pomidorową jedno z serii arcydzieł Vincenta van Gogha "Słoneczniki" wystawiane w National Gallery w Londynie, o czym w piątek grupa poinformowała na Twitterze.
więcej
|
Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA 4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca, który skrytykował wywiad z Kaczyńskim, po 28 latach odszedł z dziennika Polska Press
Po półrocznym zawieszeniu, wynikającym ze zwolnienia chorobowego, z Polska Press po 28 latach pracy odszedł dziennikarz i wydawca w „Nowościach Toruńskich”, Ryszard Warta - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W kwietniu Warta został odsunięty od pracy po tym, jak podczas kolegium skrytykował wywiad z Jarosławem Kaczyńskim i tekst o wyjaśnianiach senatora Krzysztofa Brejzy w sprawie Pegasusa. Warto odszedł za porozumieniem stron.
więcej
|
Wydawnictwo Gofin utrzymało sprzedaż, bez 1,8 mln zł zysku
W ub.r. Wydawnictwo Gofin, w którego portfolio są m.in. „Gazeta Podatkowa” i „Biuletyn Informacyjny”, przy prawie identycznych wpływach jak przed rokiem i wzroście kosztów operacyjnych o 4 proc. zanotowało spadek zysku netto z 12,61 do 10,78 mln zł.
więcej
|
,,Przegląd Sportowy" dwa razy w tygodniu. ,,Takie ruchy będą coraz powszechniejsze"
„Przegląd Sportowy” od przyszłego roku będzie ukazywał się tylko dwa razy w tygodniu. Podobny cykl wydawniczy obowiązywał tam... ponad 93 lat temu, od 1929 roku. Eksperci mówią krótko: to rozsądny ruch wydawcy. Ale niektórzy dodają, że wykonany za późno... .
więcej
|
Staszewski: Sygnalistką w sprawie Lisa nie była Kim, inny też powód zwolnienia
To nie Renata Kim była sygnalistką w „sprawie Tomasza Lisa” i jego zachowań w „Newsweeku”, twierdzi były dziennikarz tego tygodnika, Wojciech Staszewski. „Powód zwolnienia Lisa jest związany z zupełnie inną osobą i zupełnie inną historią”, pisze reporter na Facebooku, oceniając, że Kim „ulepiła wielką kulkę kłamstewka”.
więcej
|
Helios może skorzystać z 11 mln zł kredytu rewolwingowego
Należąca do Agory sieć kinowa Helios w ramach porozumienia z Santander Bank Polska będzie mogła skorzystać z kredytu rewolwingowego do kwoty 11 mln zł.
więcej
|
Turecki parlament przyjął ustawę karzącą więzieniem za "szerzenie dezinformacji"
Turecki parlament przyjął w czwartek ustawę, która przewiduje kary do lat trzech więzienia za "szerzenie dezinformacji". Projekt ustawy został zgłoszony przez rządzącą Partię Sprawiedliwości i Rozwoju (AKP) i, jak podaje Reuters, powstał z inicjatywy prezydenta Recepa Tayyipa Erdogana.
więcej
|
|
|
Tomasz Chróstny, prezes UOKiK: influencerzy coraz bardziej świadomi przepisów reklamy. Zagrożenie widzimy w tokenach
Z Tomaszem Chróstnym, prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, rozmawiamy o wydanych rekomendacjach oznaczania reklam w social mediach, tokenach, problemach ze streamingiem wydarzeń sportowych i nowych regulacjach ochrony konsumentów.
więcej
|
Serwisy streamingowe nas inwigilują? ,,Bardziej boję się telefonu niż Smart TV"
Prawie połowa użytkowników serwisów streamingowych jest przytłoczona liczbą treści i ma kłopot ze znalezieniem pozycji do obejrzenia. Rekomendację poprawiłyby dodatkowe dane o subskrybentach, ale część z nich obawia się inwigilacji. Szef Playera Maciej Gozdowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewnia, że mamy do czynienia jedynie z „wsłuchiwaniem się w potrzeby widza”.
więcej
|
Metawersum od Facebooka nie spełnia celów. Coraz mniej użytkowników
Według wewnętrznych danych koncernu Meta jego platforma metawersum Horizon Worlds od wiosny notuje spadki użytkowników, z których większość nie wraca do niej po pierwszym miesiącu korzystania. Firma wprowadza na rynek droższe gogle VR Quest Pro służące do korzystania z Horizon Worlds.
więcej
|
Rząd chce walczyć z cyberoszustwami. Cieszyński: przeciwdziałanie phishingowi
Projekt ustawy o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej został skierowany pod obrady Stałego Komitetu Rady Ministrów - poinformował portal Wirtualnemedia.pl Janusz Cieszyński, sekretarz stanu w KPRM, nadzorujący prace nad propozycją. - [Projekt] ma przede wszystkim służyć przeciwdziałaniu phishingowi - wyjaśnia Cieszyński.
więcej
|
,,Wielka woda" podbija Netfliksa na całym świecie. "Przekonuje scenariuszem i wyrazistymi bohaterami"
- Jeden z najlepszych seriali ostatnich lat - twierdzi Łukasz Adamski. - Bez wątpienia znajduje się w czołówce - wtóruje mu Łukasz Muszyński. Mowa o „Wielkiej wodzie”, polskim hicie Netfliksa, który podbija serca widzów z całego świata.
więcej
|
Piractwo kanałów telewizyjnych najpopularniejsze. USA na pierwszym miejscu
W pierwszych ośmiu miesiącach 2022 roku niemal połowa ruchu wygenerowanego na stronach internetowych z pirackimi treściami, była związana z treściami telewizyjnymi. Z badania specjalizującej się w badaniu nielegalnych treści firmy Muso wynika, że co 10 pirat mieszka w Stanach Zjednoczonych. W USA problem piractwa jest największy.
więcej
|
Internetowy biznes Agnieszki Jastrzębskiej zainwestował w Ekipę
Zarządzana przez prezenterkę Agnieszkę Jastrzębską spółka Mediapop, wydająca m.in. serwisy Jastrzabpost.pl, Popularne.pl i Pysznosci.pl, w 2021 r. przy spadku wpływów o 19 proc. do 8,33 mln zł zanotowała wzrost kosztów. Jej zysk netto wyniósł 103 tys. zł.
więcej
|
Nowy portal Polska Press z 2,22 mln użytkowników
Portal i.pl miał we wrześniu nieco więcej użytkowników i krótszy czas korzystania niż Polskatimes.pl. Wśród witryn dzienników ogólnopolskich zdecydowanie na czele pod względem zasięgu są portale „Faktu” i „Super Expressu”, a na najdłużej przyciągają internautów witryny „Przeglądu Sportowego” i „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Już ponad 60 proc. Polaków korzysta z kodów QR
Aż 70 proc. Polaków w wieku powyżej 18 lat skanowało kod QR, a 64 proc. potwierdza, z?e skanuje je regularnie - wynika z badania HX Study, autorstwa agencji mediowej Starcom. Osoby skanujące kody QR w zdecydowanej większości przypadków robią to przynajmniej raz na miesiąc lub częściej.
więcej
|
Netflix ogłasza datę startu pakietów z reklamami
Po miesiącach zapowiedzi Netflix ogłosił, że listopadzie wprowadzi w 12 krajach pakiety z reklamami. Nowa oferta na razie nie objęła Polski.
więcej
|
Ostrzeżenia przed niebezpieczną modą na posty w internecie z muchomorami
Media społecznościowe opanowała moda na posty z muchomorami. Niektórzy użytkownicy social mediów zachęcają swoich obserwujących do zjedzenia trujących muchomorów. "Nieodpowiedzialni influencerzy niweczą działania edukujące miłośników grzybiarstwa" - powiedział PAP Michał Gzowski, rzecznik prasowy Lasów Państwowych.
więcej
|
Netflix pobił rekord liczby premier
Netflix pobił własny rekord liczby oryginalnych odcinków swoich produkcji udostępnionych w jednym kwartale.
więcej
|
Jak radzić sobie ze zmianami w algorytmie Google'a
Google od niedawna wprowadza zmiany w algorytmie wyszukiwarki, od końca sierpnia wprowadza rankingu wyszukiwania Helpful Content Update. - Google chce karać tych, którzy piszą dla Google, a nie dla człowieka. Z założenia ukarane mają zostać te domeny, które publikują treści nieprzydatne - mówi Paweł Konopiński, specjalista ds. badań i rozwoju SEO w Grupie Tense.
więcej
|
Elon Musk objęty śledztwem, trwa spór o przejęcia Twittera
Miliarder Elon Musk został objęty śledztwem w związku z wycofaniem się z transakcji zakupu serwisu społecznościowego Twitter. Nie podano, co dokładnie jest przedmiotem dochodzenia, ani które amerykańskie organy federalne są w nie zaangażowane.
więcej
|
,,Wielka woda" obejrzana w 10 mln gospodarstw domowych na świecie
W ciągu tygodnia od premiery serial Netfliksa „Wielka woda” obejrzano w 10 mln gospodarstw domowych na całym świecie. Produkcja wyreżyserowana przez Jana Holoubka była drugim najbardziej oglądanym nieanglojęzycznym serialem na platformie.
więcej
|
Turecki parlament przyjął ustawę karzącą więzieniem za "szerzenie dezinformacji"
Turecki parlament przyjął w czwartek ustawę, która przewiduje kary do lat trzech więzienia za "szerzenie dezinformacji". Projekt ustawy został zgłoszony przez rządzącą Partię Sprawiedliwości i Rozwoju (AKP) i, jak podaje Reuters, powstał z inicjatywy prezydenta Recepa Tayyipa Erdogana.
więcej
|
Aplikacja Trumpa pojawi się w sklepie Google
Aplikacja społecznościowa byłego prezydenta USA Donalda Trumpa została zatwierdzona przez Google. Truth Social trafi do sklepu Google Play.
więcej
|
Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami Grupa mediowa Time For Friends od początku roku wzmacnia swoje mediowe, marketingowe oraz e-commercowe zespoły. Załoga Time For Friends, właściciela bileterii Biletomat.pl oraz portali muzycznych Rytmy, Muno i FTB powiększa się o zespół doświadczonych ekspertów. materiał partnerskiwięcej |
|
|