Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 25 Października 2022
 
 
 
Z Albicli zniknęły opiniotwórcze media i politycy. Sakiewicz zadowolony z rozwoju, eksperci nie wróżą przyszłości
 
Po niespełna dwóch latach działalności platforma Albicla nie rośnie tak szybko, jak chcieliby jej założyciele. - Nie widać tam wkładu pracy, trudno więc mówić o rozwoju - ocenia ekspert rynku mediów Paweł Nowacki. - Nie wróżę temu serwisowi świetlanej przyszłości medialnej, nie jest konkurencyjny - mówi nam z kolei medioznawca z UJ, prof. Jacek Dąbała. Na Albicli obecnie brakuje kluczowych polityków i liderów opinii, także tych związanych z rządząca koalicją.   więcej
 
 
TVP powtórzy ,,Pana z Chobielina". Sikorski: film wiarygodny jak mój niebrytyjski akcent
 
Dokument o europośle Radosławie Sikorskim pt. „Pan z Chobielina” zostanie powtórzony we wtorek wieczorem w TVP1. Z danych przekazanych przez nadawcę wynika, że niedzielną premierę dokumentu na antenie TVP Info oglądało ponad milion widzów. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Radosław Sikorski podważa wiarygodność tez zawartych w filmie. więcej
 
 
TVP1 przenosi "Sport", bo serwis sportowy po ,,Faktach" ma więcej widzów
 
Największą oglądalność spośród serwisów sportowych nadawanych przy głównych wydaniach dzienników w tym roku ma serwis emitowany w TVN po „Faktach” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. TVP1 od 1 listopada będzie emitować serwis sportowy o nowej porze - około godz. 20.10, czyli po „Wiadomościach” i prognozie pogody. więcej
 
 
Radiowa Trójka regularnie nie publikuje swojej ramówki. "Niczym niewytłumaczalna sytuacja"
 
Na stronie internetowej Programu Trzeciego Polskiego Radia znów nie można sprawdzić ramówki na sobotę i niedzielę. Sytuacja powtarza się co poniedziałek. Uzupełniana jest dopiero po naszym mailu, następnego dnia albo jeszcze później. - Słuchacze mają prawo wiedzieć, co się będzie działo na antenie - mówi Kamil Dąbrowa, były dyrektor radiowej Jedynki. więcej
 
 
Aplikacja TVP GO zniknie pół roku po starcie?
 
Po włączeniu dowolnego kanału naziemnego Telewizji Polskiej, w prawym dolnym rogu ekranu nadawca publiczny zachęca osoby z aktywnymi usługami HbbTV, do skorzystania z aplikacji TVP VOD. Wcześniej promowano tak TVP GO. TVP zapewnia Wirtualnemedia.pl, że niebawem poinformuje o przyszłości uruchomionej w lutym br. aplikacji. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Catch up TV i 4K w nowej aplikacji TVP VOD. ,,Z wyglądu Netflix, a od środka zgniłe jabłuszko" więcej
 
Operatorzy telewizyjni mogą zarabiać więcej niż reporterzy. ,,Na dobrą pensję trzeba tyrać" więcej
 
TOK FM znów z rekordową słuchalnością. Eksperci: "Nie mają z kim konkurować" więcej
 
Ofensywa PiS na TikToku? ,,Robią to źle i boomersko, ale robią" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalisty_ki ds. kontroli jakości materiałów audio - wideo (QC Specialist) Smakjam
Specjalist(k)a ds. Social Media / Social Media Specialist Kino Polska TV SA
Redaktor News- zespół TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Agency Sales Manager / Senior Agency Sales Manager Double Espresso
Asystent/-tka managera Pinup Studio
Redaktor/ka serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Manager ds. zakupów programowych Kino Polska TV SA
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Młodszy specjalista ds. emisji Kino Polska TV SA
PR Junior Account Manager MSL
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP powtórzy ,,Pana z Chobielina". Sikorski: film wiarygodny jak mój niebrytyjski akcent

Dokument o europośle Radosławie Sikorskim pt. „Pan z Chobielina” zostanie powtórzony we wtorek wieczorem w TVP1. Z danych przekazanych przez nadawcę wynika, że niedzielną premierę dokumentu na antenie TVP Info oglądało ponad milion widzów. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Radosław Sikorski podważa wiarygodność tez zawartych w filmie. więcej

TVP1 przenosi "Sport", bo serwis sportowy po ,,Faktach" ma więcej widzów

Największą oglądalność spośród serwisów sportowych nadawanych przy głównych wydaniach dzienników w tym roku ma serwis emitowany w TVN po „Faktach” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. TVP1 od 1 listopada będzie emitować serwis sportowy o nowej porze - około godz. 20.10, czyli po „Wiadomościach” i prognozie pogody. więcej

Aplikacja TVP GO zniknie pół roku po starcie?

Po włączeniu dowolnego kanału naziemnego Telewizji Polskiej, w prawym dolnym rogu ekranu nadawca publiczny zachęca osoby z aktywnymi usługami HbbTV, do skorzystania z aplikacji TVP VOD. Wcześniej promowano tak TVP GO. TVP zapewnia Wirtualnemedia.pl, że niebawem poinformuje o przyszłości uruchomionej w lutym br. aplikacji. więcej

Pracownicy Canal+ ,,zatrudnili się" w Kropliczance. To akcja promocyjna ,,Office PL 2"

Pracownicy spółki Canal+ Polska, operatora platformy Canal+, dodali na swoich profilach na LinkedIn dodatkowe stanowiska w fikcyjnej firmie Kropliczanka, pojawiającej się w serialu „The Office PL”. Akcja to element działań promocyjnych drugiego sezonu serialu, który trafi do serwisu Canal+ Online 4 listopada. więcej

559 tys. widzów nowego programu ,,Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej" w Polsacie

Nowy program Polsatu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej” oglądało średnio 559 tys. widzów - wynika z raportu wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy kanał naziemnej telewizji cyfrowej już dostępny

Od poniedziałku odbiorcy naziemnej telewizji cyfrowej mogą oglądać TVP World, anglojęzyczny kanał Telewizji Polskiej. Wchodzi w skład MUX-6, nazywanego często także multipleksem eksperymentalnym. Stacja zajęła miejsce TVP Kultura HD, którą można dalej oglądać z MUX-8. więcej

,,Sortownia" wspólnym serialem Polsatu i Canal+, Andrzej Chyra gra lekarza

Polsat i Canal+ ogłosiły, że ich wspólnym serialem będzie thriller medyczny „Sortownia” z Andrzejem Chyrą w roli głównej. Serial, w reżyserii Anny Kazejak, pojawi się w pierwszej połowie 2023 roku, równocześnie na platformach streamingowych obu nadawców. więcej

Duże zmiany na transponderach satelitarnych Canal+

W poniedziałek szereg polskich kanałów zmieniło parametry na Hot Birdzie 13E. Objęły one także niekodowane stacje. Tak stało się w przypadku kanałów Grupy MWE, Red Carpet TV i Active Family. Są one teraz nadawane wyłącznie z tego samego transpondera, co Canal+ Premium czy Canal+ Sport. więcej

Koniec zdjęć do filmu ,,Ryfka" z Byrosem Szycem i jego córką Sonią w rolach głównych. Premiera kinowa w 2023 roku

Zakończyły się zdjęcia do filmu „Ryfka” z Byrosem Szycem i jego córką Sonią w rolach głównych, którego koproducentami są Grupa Kino Polska i Canal+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kinowa premiera jest planowana na 2023 rok. więcej

Telewizja Polska chce wydać 3,5 mln zł na DMP do targetowania reklam

W przetargu dotyczącym dostawy usługi Data Management Platform służącej do targetowania reklam internetowych Telewizja Polska dostała jedną ofertę. Na sfinansowanie zamówienia nadawca zamierza przeznaczyć maksymalnie 3,51 mln zł. więcej

Grupa Polsat kręci drugi sezon serialu ,,Rodzina na Maxa", Krzysztof Czeczot oraz Krzysztof Zawadzki w obsadzie

Trwają zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Rodzina na Maxa”, w którym do obsady dołączyli Krzysztof Czeczot oraz Krzysztof Zawadzki. Pierwszy sezon jest już dostępny w Polsat Box Go. więcej

Rusza ,,Dzień dobry TVN Extra" w Playerze

Serwis streamingowy Player od poniedziałku 24 października udostępnia dodatkowe materiały z programu „Dzień dobry TVN”, nieemitowane w telewizji. Pierwszym takim materiałem jest rozmowa z Simonwem Cowellem, jurorem amerykańskiej edycji "Mam talent!". więcej

NBP upamiętnia największych polskich ekonomistów na monetach kolekcjonerskich

Serią srebrnych monet kolekcjonerskich „Wielcy polscy ekonomiści” NBP przypomina sylwetki wielkich Polaków, których dorobek tworzy historię rodzimej ekonomii. Michał Kalecki i Władysław Zawadzki – ich wizerunki znajdą się na monetach kolekcjonerskich, które NBP wprowadzi do obiegu 26 października 2022 r. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radiowa Trójka regularnie nie publikuje swojej ramówki. "Niczym niewytłumaczalna sytuacja"

Na stronie internetowej Programu Trzeciego Polskiego Radia znów nie można sprawdzić ramówki na sobotę i niedzielę. Sytuacja powtarza się co poniedziałek. Uzupełniana jest dopiero po naszym mailu, następnego dnia albo jeszcze później. - Słuchacze mają prawo wiedzieć, co się będzie działo na antenie - mówi Kamil Dąbrowa, były dyrektor radiowej Jedynki. więcej

 
Dwa tygodnie bez posiedzeń KRRiT. ,,Wszystkich Świętych"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji miała spotykać się dwa razy w tygodniu. Prof. Tadeusz Kowalski informuje Wirtualnemedia.pl, że następne posiedzenie ma się odbyć dopiero 7 listopada. - Nie znam przyczyny. Wszystkich Świętych - przypuszcza członek KRRiT, którego powołał opozycyjny Senat. więcej

 
Rośnie przewaga RMF FM w Krakowie w II i III kwartale, Radio ZET wyprzedziło TOK FM

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w drugim i trzecim kwartale 2022 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
5 mln zł daje Kancelaria Premiera w przetargu na produkcję spotów

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wybiera w przetargu firmę, która zajmie się produkcją spotów oraz wystąpień przedstawiciela administracji państwowej na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to 5 mln zł.   więcej

Polpharma klientem agencji Kamikaze

Po wygranym przetargu Kamikaze dołączyła do grona agencji współpracujących z koncernem farmaceutycznym Polpharma. więcej

Telewizja Polska chce wydać 3,5 mln zł na DMP do targetowania reklam

W przetargu dotyczącym dostawy usługi Data Management Platform służącej do targetowania reklam internetowych Telewizja Polska dostała jedną ofertę. Na sfinansowanie zamówienia nadawca zamierza przeznaczyć maksymalnie 3,51 mln zł. więcej

Z grupy Play odeszła dyrektor personalna UPC Polska

Marta Jakowluk pożegnała się z operatorem sieci Play, który wiosną br. przejął UPC Polska. Przeszła do sieci handlowej Leroy Merlin. więcej

Zara zaoferuje klientom naprawę ubrań

Sieć sklepów Zara uruchomił w Wielkiej Brytanii platformę, na której klienci będą mogli kupować ubrania z drugiej ręki lub naprawiać zużyte czy wręcz zniszczoną odzież zakupioną w salonach marki.  więcej

Centrum Praw Kobiet z kampanią społeczną o równości rodzicielskiej, w roli głównej Hubert Urbański

Agencja Dziadek do orzechów przygotowała nową kampanię "Równie dobrze" dla Centrum Praw Kobiet z okazji implementacji przez Polskę dyrektywy Work Life Balance. Tym razem poruszony został temat równości między rodzicami. W spocie gra popularny prezenter Hubert Urbański. więcej

Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor w reklamie marki Tic Tac

Ruszyła kampania “Odśwież chwile dobrą energią z Tic Tac”, za której przygotowanie i komunikację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Hand Made. Bohaterami reklam Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor. więcej

Ula Pedantula wypromuje markę Sidolux

Marka środków chemii gospodarczej Sidolux poszerza ofertę. Wypromuje ją Ula Chincz, znana jako Ula Pedantula. więcej

Aktorka z "Wielkiej wody" w kampanii Greenpeace apeluje o utworzenie parku narodowego w Dolinie Dolnej Odry

Agnieszka Żulewska - odtwórczyni głównej roli w bijącym rekordy popularności serialu "Wielka Woda" serwisu Netflix - została ambasadorką kampanii Greenpeace i wraz z organizacją apeluje o utworzenie parku narodowego w Dolinie Dolnej Odry. więcej

IKEA wprowadza do sprzedaży produkty gamingowe

IKEA stworzyła asortyment mebli i akcesoriów gamingowych, w skład którego wchodzą funkcjonalne produkty m.in. nowość – fotel Styrspel. więcej

Serwis zbiórkowy Mam Moc rusza z kampanią przełamującą mity o niepełnosprawności

Ruszyła kampania kampania Fundacji Moc Pomocy, która poza ideą samej zbiórki i pokazania portalu zbiórkowego MamMoc.pl dedykowanego osobom z niepełnosprawnościami, porusza jeszcze jeden temat - dostrzegania pozytywów, nawet w sytuacji pozornie beznadziejnej. więcej

Błażej Soniewicki w Grupie Komunikacja Plus, zarządza Proomni i Dodaj Media

Błażej Soniewicki dołącza do Grupy Komunikacja Plus jako CEO agencji Proomni i Dodaj Media. więcej

"Radość o poranku" w reklamie Melatoniny

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Lek-Am rozpoczyna nową kampanię promującą lek Melatonina. Kreację opracowała agencja AżTuNagle. więcej

PZU sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel

PZU został oficjalnym sponsorem Maryny Gąsienicy-Daniel, narciarki alpejskiej. Zawodniczka została także nową ambasadorką programu Dobra Drużyna PZU, który popularyzuje sport wśród dzieci i młodzieży. więcej

Audi przez 4 kolejne lata partnerem pucharu świata w narciarstwie alpejskim

Marka samochodowa Audi przedłuża partnerstwo z Międzynarodową Federacją Narciarską - FIS. Na mocy nowej umowy producent samochodów będzie przez kolejne cztery lata obecny podczas Pucharu Świata w narciarstwie alpejskim. więcej

Odczarować outdoor czyli jak technologie zmieniają rynek reklamy zewnętrznej z najlepszą lokalizacją w Polsce na Moście Grota-Roweckiego

ABi Media Holdings wprowadza na rynek nośniki reklamy Digital out-of-home oparte na technologii LED, wyposażone w urządzenia monitorujące widownię i obsługiwane przez system targetowania przekazu reklamowego w czasie rzeczywistym. Technologia Digital Signage, jaką firma udostępni reklamodawcom, pozwoli poddać analizie liczbę odbiorców przed ekranem, poznać ich płeć i przybliżony wiek. Umożliwi też skierowanie precyzyjnie dobranego przekaz do konkretnych grup konsumentów. Takie podejście całkowicie zmienia sposób funkcjonowania segmentu digital out-of-home. Oferta pojawi się dzięki grantowi na transfer technologii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Związkowcy porozmawiają z zarządem Agory na temat dodatków inflacyjnych

Na początku listopada odbędzie się kolejna tura rozmów zarządu Agory ze związkowcami. Tematem będzie możliwość wypłaty dodatków inflacyjnych. Pierwsze spółka wypłaciła najmniej zarabiającym pracownikom w sierpniu br. więcej

Zmniejszenie zatrudnienia i dywidendy dały Press-Service 1,1 mln zł więcej zysku

Spółka Press-Service Monitoring Mediów w ub.r. przy wzroście przychodów o 2,7 proc. i spadku kosztów operacyjnych o 7,2 proc. osiągnęła 3,91 mln zł zysku netto, wobec 2,84 mln zł rok wcześniej. więcej

Nowa osoba w zarządzie wydawcy ,,Przekroju"

Do zarządu fundacji wydającej kwartalnik „Przekrój” dołączyła Maria Kozak. więcej

Zmarł Andrzej Dziekan, wieloletni dziennikarz ,,Rzeczpospolitej"

Zmarł dziennikarz Andrzej Dziekan - przez trzy dekady związany z „Rzeczpospolitą”, a potem z „Do Rzeczy”. więcej

Polska Press bez szefa newsroomu serwisów tematycznych. Tomasz Repeta przeszedł do Burdy

Tomasz Repeta, online manager i szef newsroomu serwisów tematycznych w Polska Press, rozstał się z firmą. Dołączył do Burda Media Polska, gdzie objął funkcję kierownika kontentu w mediach społecznościowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Fala przemocy i brutalnych zabójstw dziennikarzy w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach

Rok 2022 naznaczyła w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach fala jeszcze bardziej bezwzględnej przemocy wobec przedstawicieli zawodu dziennikarskiego niż w poprzednich latach. Podczas gdy na całym świecie zamordowano 57 dziennikarzy, w tym regionie świata aż dwudziestu pięciu. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Z Albicli zniknęły opiniotwórcze media i politycy. Sakiewicz zadowolony z rozwoju, eksperci nie wróżą przyszłości

Po niespełna dwóch latach działalności platforma Albicla nie rośnie tak szybko, jak chcieliby jej założyciele. - Nie widać tam wkładu pracy, trudno więc mówić o rozwoju - ocenia ekspert rynku mediów Paweł Nowacki. - Nie wróżę temu serwisowi świetlanej przyszłości medialnej, nie jest konkurencyjny - mówi nam z kolei medioznawca z UJ, prof. Jacek Dąbała. Na Albicli obecnie brakuje kluczowych polityków i liderów opinii, także tych związanych z rządząca koalicją.   więcej

YouTube Premium zdrożeje w ośmiu krajach. W USA cena 28 proc. w górę

Google zapowiedziało użytkownikom, że za miesiąc podwyższy ceny pakiety rodzinnego YouTube Premium w ośmiu państwach, a w Turcji i Argentynie podrożeją też inne pakiety YouTube Premium i YouTube Music. więcej

Google o trybie incognito w Chrome: nie może sprawić, że internauta będzie ,,niewidzialny"

Google podkreśla, że działający w jego przeglądarce Chrome tryb incognito zapewnia, że użytkownicy na swoich komputerach nie pozostawiają śladów aktywności internetowych. - Tryb incognito nie może jednak sprawić, że użytkownik będzie „niewidzialny” w internecie. Odwiedzane witryny mogą po swojej stronie rejestrować te wizyty - zaznacza koncern. więcej

Menedżerowie Wirtualnej Polski dostali akcje warte 780 tys. zł

W ramach kolejnej odsłony programu opcji menedżerskich w Wirtualnej Polsce pracownicy i współpracownicy objęli 8,6 tys. akcji wartych ok. 780 tys. zł. więcej

Zara zaoferuje klientom naprawę ubrań

Sieć sklepów Zara uruchomił w Wielkiej Brytanii platformę, na której klienci będą mogli kupować ubrania z drugiej ręki lub naprawiać zużyte czy wręcz zniszczoną odzież zakupioną w salonach marki.  więcej

Open FM w nowej wersji ze 160 podcastami i opcją płatną. Będą cykle Roguckiego i Pogorzelskiego

Platforma Open FM (należąca do Wirtualnej Polski) została uruchomione w nowej odsłonie, obejmującej m.in. pakiet subskrypcyjny z dodatkowymi treściami. Na platformie pojawią się m.in. podcasty Piotra Roguckiego, Piotra Pogorzelskiego i Krzysztofa Poznańskiego. więcej

TikTok zapewnia, że nie zbiera danych o lokalizacji użytkowników z USA

Według „Forbesa” wewnętrzny dział audytu u właściciela TikToka planował śledzić dane o lokalizacji użytkowników platformy z USA. Koncern ByteDance zapewnił, że nie zbiera takich informacji, a publikacji magazynu zarzuca nierzetelność. więcej

Trwają zgłoszenia do plebiscytu Młodzieżowe Słowo Roku

Wydawnictwo Naukowe PWN we współpracy z Uniwersytetem Warszawskim uruchomiło kolejną edycję konkursu na Młodzieżowe Słowo Roku. Propozycje można nadsyłać do 8 listopada. więcej

Jeansy męskie slim - propozycja na każdą okazję!

Jeansy to klasyczny element garderoby pasujący do każdej stylizacji. W ostatnim sezonie pojawiły się jednak zupełnie inne trendy spodni, które zaskakują oraz pozwalają na wprowadzenie małej zamiany codziennego stroju. Jakie spodnie wybrać? Na co się zdecydować? materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Bank Gospodarstwa Krajowego chce zatrudnić agencję PR

Bank Gospodarstwa Krajowego zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług z zakresu public relations - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

Daria Sulgostowska przeszła z CCC do G2A. Kieruje komunikacją i ESG

Daria Sulgostowska, ostatnio wicedyrektorka komunikacji korporacyjnej i ESG w Grupie CCC, przeszła do firmy G2A, największej na świecie platformy marketplace z produktami cyfrowymi. Objęła tam nowo utworzone stanowisko head of corporate comms & ESG w G2A R&D Center, została równie rzeczniczka prasową firmy - dowiedział się portal Wirtualnemediua.pl. więcej

Błażej Soniewicki w Grupie Komunikacja Plus, zarządza Proomni i Dodaj Media

Błażej Soniewicki dołącza do Grupy Komunikacja Plus jako CEO agencji Proomni i Dodaj Media. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
YouTube Premium zdrożeje w ośmiu krajach. W USA cena 28 proc. w górę
Orange wydał dwa razy więcej na prąd. W górę sprzedaż internetu i smartfonów
Z grupy Play odeszła dyrektor personalna UPC Polska
iPhone zamiast kluczy do drzwi: Apple sprzedaje inteligentny zamek
TikTok zapewnia, że nie zbiera danych o lokalizacji użytkowników z USA
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj