Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 1 Grudnia 2022
 
 
 
Nadawców i operatorów czekają rewolucyjne zmiany. Rząd wzmocni pozycję TVP
 
W ramach prac nad prawem komunikacji elektronicznej rząd przyjął niedawno zmiany w ustawie o radiofonii i telewizji. Zakładają one rewolucyjne zmiany dotyczące nadawców i operatorów. Ustawowo objęte zasadą must carry, must offer będą tylko kanały TVP, które dodatkowo mają zająć pierwsze miejsca w EPG dekoderów. Dodatkowo operatorzy będą musieli m.in. oferować kanały w modelu a la carte, czyli sprzedawać je pojedynczo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
2,7 mld zł dla TVP i Polskiego Radia. ,,W roku wyborczym PiS chce wzmocnić narzędzia propagandy"
 
Nie 2 mld zł, a 2,7 mld zł mogą otrzymać w 2023 roku Telewizja Polska i Polskie Radio z tytułu rekompensaty abonamentowej. Posłowie Prawa i Sprawiedliwości, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl nie znają powodów takiej decyzji. Eksperci zwracają uwagę na zbliżające się wybory parlamentarne i zapowiadane inwestycje TVP. więcej
 
 
Zwolnienia w redakcji ,,Super Expressu"
 
Wydająca „Super Expressu” spółka Time pożegnała się z kilkudziesięcioma pracownikami, głównie z sekcji lokalnych portalu dziennika, m.in. ich szefową Sylwią Adamczyk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Polskie Radio chwali się słuchalnością w pasywnym badaniu Krajowego Instytutu Mediów. ,,Źle interpretuje dane"
 
Krajowy Instytut Mediów poinformował, że zbudował liczący ponad 3 tys. osób panel pasywny i podzielił się danymi dotyczącymi słuchalności radia. Polskie Radio pochwaliło się w komunikacie, że co piąty Polak słucha publicznych stacji. - Polskie Radio źle interpretuje dane - zarzuca nadawcy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl menadżer jednej ze stacji komercyjnych. więcej
 
 
Alfa TVP będzie stawiała na własne produkcje. ,,Wypełnienie luki w ofercie"
 
Startujący w grudniu nowy kanał Alfa TVP niebawem po uruchomieniu będzie zamawiał własne treści - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezes Telewizji Polskiej, Mateusz Matyszkowicz. Choć nowa platforma będzie podlegała pod TVP ABC, jej funkcjonowanie - jako internetowego kanału - mieści się w koncepcji powołanej niedawno jednostki o nazwie TVP Plus. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Niewiele reklam z piłkarzami reprezentacji, bo mundial w Katarze sprzedaje słabiej niż Boże Narodzenie więcej
 
Bramka w telewizji już padła, a w streamingu jeszcze nie? Tak wygląda opóźnienie transmisji w internecie więcej
 
Eksperci: Michniewicz w Katarze jak "wujek z wesela", mimo to mocno nie zaszkodził wizerunkowi kadry więcej
 
Mało kto słyszał o tej aplikacji, a już skopiował ją TikTok. Czym jest BeReal? więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Creative i senior creative El Padre
Redaktor/ka Ofeminin Ringier Axel Springer
Content Specialist Autentika
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Associate/Communications Officer International Monetary Fund
Dziennikarz Miesięcznik Dealer
Montażysta/ka Ringier Axel Springer
Manager ds. sprzedaży powierzchni online w Dziale Sprzedaży Krajowej Grupa ZPR Media
Kierowniczka /-k ds PR AGAINST GRAVITY
Analityk/Analityczka Produktu Digital Entertainment & Lifestyle TVN Warner Bros. Discovery
REALIZATOR OPRAWY I PRODUKCJI MWE NETWORKS
Specjalista ds. Kanałów Muzycznych MWE NETWORKS
Specjalista/menadżer ds. zakupów i ramówek MWE NETWORKS
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nadawców i operatorów czekają rewolucyjne zmiany. Rząd wzmocni pozycję TVP

W ramach prac nad prawem komunikacji elektronicznej rząd przyjął niedawno zmiany w ustawie o radiofonii i telewizji. Zakładają one rewolucyjne zmiany dotyczące nadawców i operatorów. Ustawowo objęte zasadą must carry, must offer będą tylko kanały TVP, które dodatkowo mają zająć pierwsze miejsca w EPG dekoderów. Dodatkowo operatorzy będą musieli m.in. oferować kanały w modelu a la carte, czyli sprzedawać je pojedynczo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

2,7 mld zł dla TVP i Polskiego Radia. ,,W roku wyborczym PiS chce wzmocnić narzędzia propagandy"

Nie 2 mld zł, a 2,7 mld zł mogą otrzymać w 2023 roku Telewizja Polska i Polskie Radio z tytułu rekompensaty abonamentowej. Posłowie Prawa i Sprawiedliwości, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl nie znają powodów takiej decyzji. Eksperci zwracają uwagę na zbliżające się wybory parlamentarne i zapowiadane inwestycje TVP. więcej

Alfa TVP będzie stawiała na własne produkcje. ,,Wypełnienie luki w ofercie"

Startujący w grudniu nowy kanał Alfa TVP niebawem po uruchomieniu będzie zamawiał własne treści - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezes Telewizji Polskiej, Mateusz Matyszkowicz. Choć nowa platforma będzie podlegała pod TVP ABC, jej funkcjonowanie - jako internetowego kanału - mieści się w koncepcji powołanej niedawno jednostki o nazwie TVP Plus. więcej

Maciej Wojciechowski stracił stanowisko dyrektora TVP3 Katowice

W miesiąc po starcie prac powołanej przez Mateusza Matyszkowicza komisji ds. zbadania, czy w katowickim oddziale TVP nie dochodziło do mobbingu, stanowisko stracił dyrektor ośrodka Maciej Wojciechowski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Nie wiadomo, czy ma to związek z pracami komisji. TVP sprawy nie komentuje. więcej

Podwyżka cen w dużej sieci kablowej? Wprowadza klauzulę waloryzacyjną

Abonenci sieci kablowej Multimedia Polska otrzymują od operatora wiadomości e-mail o zmianie warunków umowy od 1 stycznia 2023 roku. Wprowadzone zostały klauzula modyfikacyjna i klauzula waloryzacyjna, pozwalające na podniesienie opłat w trakcie trwania umowy. więcej

Właściciel znanych kanałów tematycznych zwalnia i szuka nowego dyrektora generalnego

Koncern AMC Networks planuje zwolnić 20 proc. pracowników w Stanach Zjednoczonych w związku z trudnymi warunkami gospodarczymi. Po zaledwie trzech miesiącach pracy ze stanowiska zrezygnowała dyrektor generalna firmy Christina Spade. więcej

Dopłaty do dekodera i telewizora dostało 600 tys. osób, wnioski tylko do końca roku

Do 31 grudnia 2022 r. można skorzystać z programu dofinansowania zakupu dekodera telewizji naziemnej lub telewizora - przypomniała Cyfryzacja KPRM. Do tej pory dopłatę do zakupu odbiornika cyfrowego otrzymało prawie 600 tys. osób. więcej

Astro wymieniło 2,4 mln zł wierzytelności na akcje, które chce sprzedać inwestorowi

Spółka Astro, producent „Familiady” oraz nadawca stacji E-Sport TV i News24, przekazał spółce swojego właściciela Ryszarda Krajewskiego wierzytelność pożyczkową o wartości nominalnej 2,4 mln zł. W zamian dostała 3 mln swoich akcji, które planuje sprzedać inwestorowi - ASI Tech Tier Investment. więcej

Piracki serwis socceron.name zablokowany

Włoska Polizia Postale, zajmująca się zwalczaniem przestępczości komputerowej, przejęła i zablokowała dostęp do witryny socceron.name, na której transmitowano w streamingu wydarzenia sportowe. Przejęty został także kanał Telegram, który sprzedawał subskrypcje IPTV do platform takich jak Netflix, NowTv i Dazn. więcej

Konkurs ,,Wirtuozi V4+. Międzynarodowy Talent Show 2022" w TVP Kultura i TVP Kultura 2

Od 2 do 16 grudnia odbywać się będzie tegoroczna edycja konkursu muzyki klasycznej „Wirtuozi V4+. Międzynarodowy Talent Show 2022”. Wydarzenie będzie transmitowane w TVP Kultura i TVP Kultura 2. więcej

Nowe codzienne pasmo filmowe TVP Kultura od 8 grudnia

W czwartek, 8 grudnia w TVP Kultura wystartuje  nowe pasmo filmowe. Znajdą się w nim familijne produkcje, a wśród nich m.in.: „Paddington”, „Paddington 2”, „Winnetou”, „Był sobie pies”, „Był sobie pies 2”, „Moje wielkie greckie wesele 2”, a także najpopularniejsze polskie komedie. więcej

Polska - Francja w 1/8 mundialu: do obejrzenia w telewizji i internecie

Piłkarska reprezentacja Polski w 1/8 finału mistrzostw świata zagra z Francją. Mecz odbędzie się w niedzielę o godz. 16. Transmisja w TVP1, TVP Sport, TVP 4K i platformach internetowych TVP Sport. więcej

2,7 mld zł z budżetu państwa dla TVP i Polskiego Radia? Poseł PiS złożył poprawkę

Poseł PiS Andrzej Kosztowniak zaproponował, żeby w ustawie budżetowej na 2023 rok kwotę rekompensaty abonamentowej dla Telewizji Polskiej i Polskiego Radia podwyższyć z 2 do 2,7 mld zł. więcej

Sąd nakazał TVN24 sprostowanie nieprawdziwych informacji o Funduszu Sprawiedliwości

Prawomocny wyrok sądu zobowiązał redaktora naczelnego TVN24 do opublikowania sprostowania nieprawdziwych informacji - podało w środowe popołudnie Ministerstwo Sprawiedliwości. więcej

TVP1 liderem w DVB-T, TVP Info na podium. 0,44 proc. udziału TVP Nauka

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w październiku br. w grupie 4+ była TVP1. Na trzecie miejsce awansowało TVP Info, które wyprzedziło TVN i Polsat. W grupie 16-49 na czele znalazł się Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy!

Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
2,7 mld zł dla TVP i Polskiego Radia. ,,W roku wyborczym PiS chce wzmocnić narzędzia propagandy"

Nie 2 mld zł, a 2,7 mld zł mogą otrzymać w 2023 roku Telewizja Polska i Polskie Radio z tytułu rekompensaty abonamentowej. Posłowie Prawa i Sprawiedliwości, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl nie znają powodów takiej decyzji. Eksperci zwracają uwagę na zbliżające się wybory parlamentarne i zapowiadane inwestycje TVP. więcej

 
Polskie Radio chwali się słuchalnością w pasywnym badaniu Krajowego Instytutu Mediów. ,,Źle interpretuje dane"

Krajowy Instytut Mediów poinformował, że zbudował liczący ponad 3 tys. osób panel pasywny i podzielił się danymi dotyczącymi słuchalności radia. Polskie Radio pochwaliło się w komunikacie, że co piąty Polak słucha publicznych stacji. - Polskie Radio źle interpretuje dane - zarzuca nadawcy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl menadżer jednej ze stacji komercyjnych. więcej

 
95-lecie Polskiego Radia Katowice

Polskie Radio Katowice – jedna z najstarszych i największych regionalnych rozgłośni w Polsce – w niedzielę będzie świętować 95-lecie istnienia. Chcemy być zawsze blisko naszych słuchaczy; w audycjach stawiamy na regionalizm i lokalność - deklaruje prezes i redaktor naczelny radia Piotr Ornowski. więcej

 
RMF FM z loterią świąteczną i specjalnymi programami

RMF FM po raz kolejny organizuje grudniową loterię dla słuchaczy „Świetny Mikołaj”. W tym roku akcja wesprze dzieci znajdujące się pod opieką Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Przez cały grudzień na antenie pojawiać się będą również specjalne programy. więcej

 
Zakopiańskie Radio Alex własnością spółki powiązanej z Grupą RMF

Radio Alex z Zakopanego zmieniło właściciela: 100 procent udziałów kupiła spółka Radio 90, powiązana z Grupą RMF. Rozgłośnia dołączyła też oficjalnie do reklamowego pakietu RMF 3D. Prezesem i redaktorem naczelnym Radia Alex od kilku miesięcy jest Andrzej Mielimonka – właściciel Radia 90. więcej

 
Zloteprzeboje.pl z nowym podcastem ,,Lekko, czyli czas na zmiany", Jerzy Telesiński gospodarzem

W czwartek, 1 grudnia 2022 r. w internetowych mediach Złotych Przebojów zadebiutuje nowy podcast „Lekko, czyli czas na zmiany”. Jego gospodarzem będzie Jerzy Telesiński. więcej

 
2,7 mld zł z budżetu państwa dla TVP i Polskiego Radia? Poseł PiS złożył poprawkę

Poseł PiS Andrzej Kosztowniak zaproponował, żeby w ustawie budżetowej na 2023 rok kwotę rekompensaty abonamentowej dla Telewizji Polskiej i Polskiego Radia podwyższyć z 2 do 2,7 mld zł. więcej

 
RMF FM liderem w Lublinie, Eska i Złote Przeboje Puls na podium

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od maja do października br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Totalizator Sportowy chce zatrudnić agencję od influencer marketingu

Totalizator Sportowy wybiera w przetargu agencję, która będzie świadczyć dla spółki usługi z zakresu influencer marketingu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowę z nią podpisze na dwa lata. więcej

Gemius pokazuje pierwsze wyniki testu analizy Digital OOH w oparciu o dane z Mediapanelu

Gemius na konferencji Data Driven Digital OOH zaprezentował wyniki testowej analizy zasięgu ekranów cyfrowych w przestrzeni miejskiej. Z danych wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6 proc. zasięgu liczonego dla ogólnopolskiej populacji 7 – 75 i mierzonego wskaźnikiem OTS. więcej

Ponad połowa Polaków woli oglądać premiery filmowe w domu, a nie w kinie. Mało znany metaverse

Polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z serwisów streamingowych, a szczególny wzrost popularności, jeśli chodzi o średnią liczbę subskrypcji do platform wideo,widać wśród oglądających w wieku 25-34 lata. W przeliczeniu na osobę Polacy posiadają abonament do średnio ponad dwóch serwisów umożliwiających streaming treści wideo - wynika z kolejnej edycji raportu „Digital Consumer Trends 2022”, przygotowanego przez Deloitte. więcej

Straty reklamowe Twittera rosną

Przychody z reklam na Twitterze w regionie EMEA (obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę) spadły o 15 proc. rok do roku. Poinformował o tym portal Platformer, powołując się na zrzuty ekranu wiadomości pochodzące od analityka przychodów Twittera w Europie wysłane w komunikatorze korporacyjnym Slack. więcej

Agencja Plej pracuje dla Gellwe

Agencja reklamowa Plej wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Gellwe, należącej do FoodCare. więcej

Balenciaga pozywa firmę odpowiedzialną za wiosenną kampanię

Kilka dni temu dom mody Balenciaga wstrzymał reklamy i przeprosił za kampanię świąteczną, w której pokazano dzieci trzymające torebki-misie ubrane w gadżety w stylu BDSM, służące np. zniewoleniu. Teraz firma - w ogniu krytyki za inną reklamę - winą za "nieodpowiednie" kampanie obarczyła projektanta i producenta sesji, których teraz pozwała do sądu. więcej

Beata Dąbrowska nie jest już szefową marketingu Komfort

Z końcem listopada zakończyła się współpraca sieci sklepów Komfort z szefową marketingu Beatą Dąbrowską. więcej

Iga Świątek z Wiktorem Zborowskim i jej wersja ,,Króla Lwa"

Iga Świątek, polska tenisistka opublikowała w social mediach krótki film opowiadający o niej jako „Królowej Tenisa”. Produkcja nawiązuje do kultowego „Króla Lwa”, a obok tenisistki wystąpił w niej Wiktor Zborowski. więcej

Działacz kulturalny oskarża Artura Rojka. ,,Zostały mi tylko długi"

Brak stosownej umowy, zwodzenie w kwestii płatności, a na koniec - oczerniający mail do łódzkiego ratusza i zerwanie współpracy. Tak zdaniem Łukasza Minty, działacza kulturalnego, miała wyglądać współpraca z Arturem Rojkiem przy organizacji łódzkiego festiwalu Great September. Sam Artur Rojek nie odpowiedział na naszego maila z prośbą o ustosunkowanie się do tych zarzutów. więcej

Krzysztof Kobylarz w agencji Harbingers

Od grudnia Krzysztof Kobylarz obejmuje stanowisko head of strategy and creative w firmie Harbingers. Wcześniej był dyrektorem ds. marketingu i sprzedaży w agencji interaktywnej Veneo. więcej

Sony wprowadza opaski Mocopi, które tworzą awatary

Koncern Sony wprowadził do swojej specjalny zestaw opasek Mocopi, dzięki któremu angażuje się w Metaverse. Umożliwiają one tworzenie awatarów. więcej

Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć associate creative directors w 180heartbeats + Jung v Matt

Kamil Kuć i Adrian Zwierzyński awansowali na nowo utworzone dyrektorskie stanowiska associate creative directors w dziale kreacji i designu. agencji 180heartbeats+Jung v Matt. więcej

Szkoły zdobyły 26 mln ,,talenciaków" dzięki programowi lojalnościowemu Lidla

Klienci Lidla w ramach programu lojalnościowego „Szkoły pełne talentów” zebrali 26 mln „talenciaków”, które zostały przekazane do 10,5 tys. szkół. więcej

UOKiK stawia zarzuty firmie, która bez zgody klientów promowała telefonicznie fotowoltaikę

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty firmie telemarketingowej Asmanta. Według ustaleń urzędu jej pracownicy dzwonili do osób, które wcześniej się na to nie zgodziły, podając nieprawdziwe informacje o dotacji na mikroinstalację fotowoltaiczną. więcej

Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy!

Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Zwolnienia w redakcji ,,Super Expressu"

Wydająca „Super Expressu” spółka Time pożegnała się z kilkudziesięcioma pracownikami, głównie z sekcji lokalnych portalu dziennika, m.in. ich szefową Sylwią Adamczyk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Świnka Peppa", ,,Scooby Doo" i ,,Cartoon Network" przechodzą z Media Service Zawada do Egmontu

Wydawnictwo Story House Egmont przejęło od Media Service Zawada prawa do wydawania w Polsce siedmiu magazynów dziecięcych, m.in. „Świnki Peppy”, „Scooby Doo” i „Cartoon Network”. Media Service Zawada skupi się na wydawaniu książek dla dzieci. więcej

Jacek Hugo-Bader pożegnał się z ,,Gazetą Wyborczą". Przeszedł na emeryturę

Po ponad 30-tu latach z „Gazetą Wyborczą” rozstał się jeden z najbardziej utytułowanych polskich reporterów Jacek Hugo-Bader. Nie oznacza to jednak, że przestaje publikować w „Wyborczej”. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl podkreśla: - Osiągnąłem wiek emerytalny więc przeszedłem na emeryturę, gdyż to po prostu mi się bardziej opłacało. więcej

Adrianna Rozwadowska po 7 latach odchodzi z ,,Gazety Wyborczej". Pozostaje szefową związku zawodowego

Z „Gazetą Wyborczą” (Agora) żegna się Adriana Rozwadowska - dziennikarka ekonomiczna, szefowa NSZZ „Solidarności” w Agorze i Inforadiu. Skorzystała z programu dobrowolnych odejść, jaki obowiązuje w Agorze w związku z grupowymi zwolnieniami. Pozostanie w firmie do stycznia, lecz - jak deklaruje - nie będzie już świadczyć w niej pracy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska: Nie ścigamy się na kliki. Precyzyjnie oddzielamy tematy ważne od tych tylko ciekawych

O rozwoju i budowie zespołu Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) rozmawiamy z redaktorem naczelnym serwisu Mikołajem Kunicą. więcej

Straty reklamowe Twittera rosną

Przychody z reklam na Twitterze w regionie EMEA (obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę) spadły o 15 proc. rok do roku. Poinformował o tym portal Platformer, powołując się na zrzuty ekranu wiadomości pochodzące od analityka przychodów Twittera w Europie wysłane w komunikatorze korporacyjnym Slack. więcej

Nowe gry mobilne na Netfliksie

Kolekcja gier mobilnych na Netfliksie, dostępna jest w ramach abonamentu, bez reklam i zakupów w aplikacji. W tym miesiącu dołączyło do niej dziewięć nowych gier, takich jak „Reigns: Three Kingdoms” (Devolver Digital), „Cats & Soup” (Neowiz) i „Hello Kitty: Parada szczęścia” (Rogue Games). więcej

Sony wprowadza opaski Mocopi, które tworzą awatary

Koncern Sony wprowadził do swojej specjalny zestaw opasek Mocopi, dzięki któremu angażuje się w Metaverse. Umożliwiają one tworzenie awatarów. więcej

Meta VR for Good sfilmowała, jak Ukraina walczy o zachowanie swojej kultury w trakcie wojny

Meta VR for Good ogłasza premierę filmu "You Destroy. We Create. The war against Ukaine's culture" (pol.: Ty niszczysz. My tworzymy. Wojna z kulturą Ukrainy) – 25-minutowego wideo, które dokumentuje wysiłki na rzecz zachowania kultury na Ukrainie podczas wojny. więcej

Allegro z 2,2 mld zł straty, ma już 2,1 tys. automatów paczkowych

Grupa Allegro w zeszłym kwartale przy wzroście wpływów o 88 proc. do 2,3 mld zł i zysku EBITDA o 14 proc. do 537,3 mln zł zanotowała ,2 mld zł straty netto, o czym przesądził odpis dotyczący przejętych wiosną br. spółek Mall Group i WE|DO CZ. więcej

Storytel Original przedstawia reportaż z granicy z Białorusią oraz immersyjne doświadczenie wirtualne

Najnowszy audioreportaż Storytel Original opowiada historię mieszkańców strefy przy granicy z Białorusią. Unikalne doświadczenie wirtualne pozwala lepiej poznać tych, którzy wówczas wybrali pomaganie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Gemius pokazuje pierwsze wyniki testu analizy Digital OOH w oparciu o dane z Mediapanelu

Gemius na konferencji Data Driven Digital OOH zaprezentował wyniki testowej analizy zasięgu ekranów cyfrowych w przestrzeni miejskiej. Z danych wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6 proc. zasięgu liczonego dla ogólnopolskiej populacji 7 – 75 i mierzonego wskaźnikiem OTS. więcej

Holandia najbardziej integracyjnym krajem do pracy na świecie

Holandia wyprzedziła Kanadę i zajmuje pierwsze miejsce na świecie wśród krajów zapewniających różnorodność, sprawiedliwość i integrację w miejscu pracy - wynika z rankingu Inclusion Index 2022 stworzonego przez Kantar. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Converse nowym klientem agencji Lepont

Od grudnia agencja Lepont rozpoczyna stałą obsługę marki sportowo-streetwearowej Converse. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Członek zarządu CD Projekt sprzedaż akcje firmy za 6,6 mln zł
Nowe gry mobilne na Netfliksie
Sony wprowadza opaski Mocopi, które tworzą awatary
Meta VR for Good sfilmowała, jak Ukraina walczy o zachowanie swojej kultury w trakcie wojny
Sztuczna inteligencja projektuje sztuczne DNA
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj