|
|
|
|
|
|
|
Operatorzy płatnej telewizji przeciwko projektowi rządu. ,,Drastyczne zubożenie oferty"
Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji może wywrócić do góry nogami modele biznesowe polskich sieci kablowych i platform cyfrowych. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl operatorzy płatnej telewizji i eksperci twierdzą, że projekt ingeruje w swobodę działalności gospodarczej. Przewidują, że projekt rządu zamiast poprawić ofertę programową, doprowadzi do jej zubożenia, wzrostu cen i zamknięcia niektórych kanałów telewizyjnych.
więcej
|
Były reporter TVN wygrał ze stacją przed sądem pracy. ,,Dokonano obejścia przepisów"
Robert Jałocha, były reporter TVN24 i „Faktów” TVN, wygrał przed sądem pracy proces, jaki w jego imieniu wytoczył stacji TVN inspektor pracy. Sąd uznał, że firma zatrudniając go przez cztery lata na umowie o dzieło, obchodziła prawo pracy, gdyż dziennikarzowi należała się wówczas umowa i opłacanie składek. Strony nie komentują sprawy, wyrok nie jest prawomocny.
więcej
|
Polsat Box chce zarezerwować naziemny MUX-4 na kolejne 10 lat
Z końcem 2023 roku przestaje obowiązywać decyzja rezerwacyjna Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotycząca MUX-4 naziemnej telewizji cyfrowej. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, w czwartek do UKE wpłynął wniosek spółki Cyfrowy Polsat o przedłużenie rezerwacji na kolejne 10 lat.
więcej
|
,,Korona królów. Jagiellonowie" w ścisłym prime-time TVP1, nowe pasmo ,,Leśniczówki" (zdjęcia)
TVP1 nowy serial „Korona królów. Jagiellonowie” emitować będzie od poniedziałku do środy o godz. 20.30, nadawaną dotychczas w tym paśmie „Leśniczówkę” będzie można oglądać w dni powszednie o 18.20 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Regularna emisja kontynuacji „Korony królów” ruszy 2 stycznia 2023 r., ale być może przedpremiera produkcji odbędzie się w okresie świąteczno-noworocznym.
więcej
|
Vectra: Klauzula inflacyjna jest zgodna z przepisami Unii Europejskiej
Szalejąca inflacja skłania operatorów telekomunikacyjnych i płatnej telewizji do zmiany warunków umów. UOKiK bada takie zapisy. Justyna Grzelak, koordynatorka ds. PR Vectry zapewnia Wirtualnemedia.pl, że na temat tych rozwiązań pozytywnie wypowiadał się już Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej.
więcej
|
685 tys. widzów ,,Kuby Wojewódzkiego", TVN liderem. Hitem odcinek z Kożuchowską i Skórzyńskim
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 685 tys. osób, o 62 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 umocniła się na pozycji lidera w listopadzie, duże spadki TVN i Polsatu. TVN24 na czele stacji newsowych
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w listopadzie 2022 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1, rekordowe wyniki odnotował TVP Sport. W grupie 16-49 na czele znalazł się TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,02 mln widzów ,,Ślubu od pierwszego wejrzenia 8", TVN liderem w 16-49
Emitowany w TVN ósmy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,02 mln widzów. Oglądalność programu względem analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 170 tys. osób. Stacja w paśmie nadawania cyklu zajęła drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Urząd Ochrony Konkurencji odrzucił odwołanie Canal+
Autorité de la concurrence, francuski odpowiednik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że Canal+ i beIN Sports przedstawiły niewystarczające argumenty, aby uznać, że Ligue de Football Professionnel nadużywa swojej pozycji dominującej. Nadawcy twierdzą, że francuska liga faworyzuje serwis streamingowy Amazon Prime Video.
więcej
|
Viaplay z większym studiem w Warszawie: 12 kabin komentatorskich
Warszawskie studio platformy streamingowej Viaplay zostało powiększone, m.in. w związku z powiększeniem oferty transmitowanych rozgrywek. Studio przygotowała spółka zależna ATM Grupy we współpracy z Twenty4Seven.
więcej
|
TVP1 zdecydowanym liderem, rekordowy tydzień TVP Sport. Mecze Polaków z Arabią Saudyjską i Meksykiem hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły transmisje związane z mundialem 2022: mecze reprezentacji Polski z Arabią Saudyjską i Meksykiem oraz studio sportowe. Bezkonkurencyjnym liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a z 16. na 5. miejsce awansował TVP Sport - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
10,57 mln widzów meczu Polska-Argentyna w TVP1, TVP Sport i TVP 4K
Środowy mecz MŚ w piłce nożnej pomiędzy Polską a Argentyna na antenie TVP1, TVP Sport i TVP 4K oglądało łącznie 10,57 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cztery nowe kanały 4K w Polsat Box i Polsat Box Go
Platforma cyfrowa Polsat Box i serwis streamingowy Polsat Box Go dołączyły cztery kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, MyZen TV 4K, Museum TV 4K i Travelxp 4K. Są one dostępne dla wszystkich abonentów operatora z dekoderami 4K, a także dla subskrybentów pakietu Polsat Box Go Premium.
więcej
|
Kanały National Geographic znikną ze znanej platformy cyfrowej
Tylko do 31 stycznia 2023 roku w ramach niemieckiej platformy cyfrowej Sky Deutschland będą dostępne kanały National Geographic i National Geographic Wild. Sky, który w ostatnim czasie stawia na własne stacje tematyczne, zrezygnuje też na przełomie roku z oferowania kanału dziecięcego Junior.
więcej
|
BBC uruchamia kanał komediowy
Spółka BBC Studios uruchomiła nowy kanał o tematyce komediowej. Nie jest to jednak stacja telewizyjna, ale serwis dostępny za pośrednictwem YouTube'a, Facebooka, Instagrama i Twittera.
więcej
|
UOKiK chce ukarać finansowo Vectrę. Chodzi o przejęcie Multimedia Polska
Według prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Vectra nie zrealizowała w pełni warunku postawionego jej przy przejęciu prawie trzy lata temu firmy Multimedia Polska. UOKiK podjął postępowanie w sprawie nałożenia kary finansowej na Vectrę.
więcej
|
Reklamy serialu ,,Skazana 2" udoskonalone przez sztuczną inteligencję
Grupa TVN Warner Bros. Discovery do promocji drugiego sezonu serialu „Skazana” wykorzystała sztuczną inteligencję. AI pomogło zdecydować, które nośniki OOH będą najlepiej trafiać do odbiorców.
więcej
|
TVP podpisała z Astro umowę na kolejne 90 odcinków ,,Familiady"
Produkujące „Familiadę” spółka Astro ma umowę z Telewizją na realizację dalszych 90 odcinków.
więcej
|
Łukasz Miąsik z ,,Panoramy" nowym szefem TVP3 Katowice
Reporter „Panoramy” TVP2 Łukasz Miąsik został w czwartek p.o. dyrektora TVP3 Katowice. Nowego szefa zaprezentował osobiście w oddziale szef TAI Jarosław Olechowski - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Miąsik przez lata związany był z katowickim ośrodkiem TVP.
więcej
|
Stacja ABC pokaże galę rozdania Oscarów we wszystkich kategoriach
Ostatnie lata spowodowały wiele zmian w emisji gali rozdania Oscarów. Bill Kramer, dyrektor generalny Akademii Sztuki i Wiedzy Filmowej, zdecydował że relacja z wręczenia Oscarów będzie emitowana na żywo w stacji ABC, uwzględniając wszystkie 23 kategorie.
więcej
|
Aleksandra Przybylska z ,,Wyborczej" do Tvn24.pl
Była wicenaczelna poznańskiej „Gazety Wyborczej” (Agora) od grudnia jest starszą wydawczynią news digital w Tvn24.pl (TVN Warner Bros. Discovery) – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Z „Wyborczą” była związana przez 25 lat.
więcej
|
Viaplay do 2031 r. będzie transmitować mistrzostwa świata w piłce ręcznej
Platforma Viaplay do 2031 roku będzie pokazywać najważniejsze turnieje reprezentacji piłkarzy i piłkarek ręcznych, m.in. mundial piłkarzy zaplanowany w przyszłym roku w Polsce i Szwecji. Umowa obejmuje 10 krajów, w tym Polskę.
więcej
|
TVP rusza z ekspercką platformą poświęconą edukacji medialnej
Telewizja Polska w serwisie tvp.pl uruchomiła ekspercką platformę poświęconą edukacji medialnej.
więcej
|
Cztery nowe kanały 4K w Netii
Od czwartku, 1 grudnia w pakietach telewizyjnych z dekoderem Netia EvoBox 4K dostępne są cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, My Zen 4K, Museum 4K i Travel XP 4.
więcej
|
Polska - Argentyna z 1,9 mln widzów na platformie TVP Sport, Szkolnikowski przeprasza za usterki
Środowy mecz Polska - Argentyna na portalu i w aplikacjach TVP Sport oglądało 1,9 mln osób, o 0,2 mln więcej niż spotkanie z Arabią Saudyjską. - Idealnie nie było, wiem i przepraszam - zaznaczył Marek Szkolnikowski, dyrektor sportu w Telewizji Polskiej.
więcej
|
Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy! Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin Meller w Esce Rock. Poprowadzi talk-show ,,Mellina"
Współpracę z Radiem Eska Rock (Grupa Radiowa Time) zaczyna Marcin Meller. Dziennikarz będzie prowadził autorską audycję „Mellina”. Ostatnio Meller był związany z TVN24, gdzie prowadził „Drugie śniadanie mistrzów”.
więcej
|
|
Politycy opozycji na antenach Polskiego Radia: w październiku rzadziej niż w poprzednich miesiącach
W październiku na antenach Polskiego Radia zdecydowanie rzadziej niż w trzecim kwartale br. pojawiali się politycy opozycji. Nieco częściej można było zaś posłuchać polityków związanych z obozem rządzącym - wynika z analizy medioznawcy i członka KRRiT, prof. Tadeusz Kowalskiego.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat i Grupa Eurozet łączą siły. Mają wspólną ofertę handlową
Pierwsza w Polsce współpraca na rynku radiowym pomiędzy internetową stacją i grupą zrzeszającą tradycyjne rozgłośnie. Internetowe Radio Nowy Świat nawiązało współpracę z Grupą Eurozet, nadawcą m.in. Radia ZET. Ich wspólna oferta handlowa obejmie sponsoring oraz akcje niestandardowe. Radio Nowy Świat zapewnia, że nie będzie nadawać reklam.
więcej
|
|
Ruszają świąteczne licytacje w Radiu 357, pomaga Desa
W piątek, 2 grudnia ruszy pierwsza z czterech licytacji przeprowadzanych na antenie Radia 357 przez Kubę Strzyczkowskiego. także i w tym roku wylicytowane kwoty przeznaczone zostaną na podopiecznych Fundacji Świętego Mikołaja. Nowością jest jednak to, że licytować będzie można przy pomocy smartfona, bez łączenia z anteną, a pomocą służyć będzie też dom aukcyjny Desa Unicum.
więcej
|
|
RMF FM na czele w Częstochowie. Duży spadek Radia ZET
Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio Jura i RMF MAXXX - wynika z badań słuchalności radia za drugi i trzeci kwartał br.
więcej
|
|
Poseł PiS o dodatkowych 700 mln zł dla TVP i Polskiego Radia: to waloryzacja
- Następuje pewnego rodzaju waloryzacja - stwierdził poseł PiS Radosław Fogiel, pytany w TVN24 o podwyższenie w projekcie ustawy budżetowej dotacji dla Telewizji Polskiej i Polskiego Radia z 2 do 2,7 mld zł.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Biedronka zapowiada rekompensaty dla pracowników, którym dała wadliwe portfele
Sieć Biedronka po incydencie z wysyłką wadliwej galanterii skórzanej w ramach świątecznych prezentów dla pracowników zapowiada rekompensaty. Sprawa jest wyjaśniana z dostawcą portfeli, w których niektórzy obdarowani znaleźli pleśń.
więcej
|
Radio Nowy Świat i Grupa Eurozet łączą siły. Mają wspólną ofertę handlową
Pierwsza w Polsce współpraca na rynku radiowym pomiędzy internetową stacją i grupą zrzeszającą tradycyjne rozgłośnie. Internetowe Radio Nowy Świat nawiązało współpracę z Grupą Eurozet, nadawcą m.in. Radia ZET. Ich wspólna oferta handlowa obejmie sponsoring oraz akcje niestandardowe. Radio Nowy Świat zapewnia, że nie będzie nadawać reklam.
więcej
|
Koniec stacji Lotos. MOL wprowadza własną markę
MOL, który przejął właśnie ponad 410 stacji paliw Lotos od grupy Orlen, zapowiedział, że planuje niezwłocznie wprowadzić swoją markę na rynek polski.
więcej
|
Agencja Dziadek do Orzechów i Storytel nagrodzone na Effie Europe Awards
Agencja Dziadek do Orzechów wspólnie z OTO Film otrzymały złoto, a Storytel i projekt "Random" srebro na konkursie Effie Europe Awards. To jedyne nagrodzone w nim polskie projekty.
więcej
|
Agata Florczak business integrated managerką w Audience Media Group
Agata Florczak awansowała na stanowisko business integrated managerki w Audience Media Group, grupie mediowej specjalizującej się w digital marketingu. Do zespołu dołączyły też Zofia Kostrzewa, Anastasiya Baranouskaya oraz Sylwia Szeszko.
więcej
|
Reklamy serialu ,,Skazana 2" udoskonalone przez sztuczną inteligencję
Grupa TVN Warner Bros. Discovery do promocji drugiego sezonu serialu „Skazana” wykorzystała sztuczną inteligencję. AI pomogło zdecydować, które nośniki OOH będą najlepiej trafiać do odbiorców.
więcej
|
Rusza trzytysięczny sklep Pepco. Grupa chce mieć ich nawet 20 tys.
Sieć sklepów Pepco otworzyła sklep nr 3000 w Europie. Ruszył on na Placu Poczdamskim w Berlinie. Sieć Pepco, mająca główną siedzibę w Poznaniu, obecnie posiada sklepy rozsiane po całej Europie – od Estonii na północy, po Włochy na południu i od Hiszpanii na zachodzie, po Bułgarię na wschodzie. Docelowo, licząc z placówki Poundland i Dealz, chce mieć 20 tys. sklepów.
więcej
|
Anna Starmach mierzy się z kolejnymi wyzwaniami w reklamie Basi
Firma GoodMills Polska, właściciel marki Basia, kontynuuje rozpoczętą przed rokiem współpracę z Anną Starmach, szefową kuchni, autorką książek kucharskich i portalu kulinarnego oraz jurorką polskiej edycji programów MasterChef i MasterChef Junior.
więcej
|
,,Gdzie wielki wybór na święta mam?" w kampanii sklepów Kaufland
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt oraz porusza emocje, pokazując, jak piękne są relacje pozbawione uprzedzeń.
więcej
|
Święty Mikołaj narzeka na inflację w świątecznej reklamie Shopee
Wraz z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia Shopee uruchamia kolejną kampanię sprzedażową "12.12 Świąteczne Mega Okazje".
więcej
|
100 tys. zł w świątecznej loterii Tymbarku
Marka Tymark (Grupa Maspex) uruchomiła ogólnopolską loterię konsumencką, która odbywa się pod hasłem: "TYM… którzy chcą spełniać marzenia". Nagroda główna to 100 tys. zł.
więcej
|
Piwo Okocim w puszkach z grafikami od Andrzej Rysuje
Na rynek trafiły właśnie puszki piwa Okocim (Carlsberg Polska) z zabawnymi komiksami rysownika Andrzej Rysuje. Można je kupić w sieci sklepów Żabka.
więcej
|
Rafał Grędziszewski business growth directorem w Payback Polska
Do zespołu firmy Payback Polska dołączył Rafał Grędziszewski obejmując stanowisko business growth directora. Będzie odpowiadać za rozwój portfolio marek, z którymi współpracuje firma.
więcej
|
Cinema City promuje seanse filmu ,,Avatar: Istota wody"
Ruszyła kampania sieci in Cinema City, promująca seanse filmu „Avatar: Istota wody” (którego dystrybutorem jest Disney Polska). Kreacje przygotowała agencja Feeders.
więcej
|
Media grają w Scrabble dla WOŚP
Marka Scrabble wystartowała z akcja? "Podaj Dalej", w kto?rej plansza przechodzi przez ro?z?ne media. Pojawiła się już w Radiu Newonce, Kanale Sportowym oraz show Kuby Wojewódzkiego w TVN.
więcej
|
Startuje ,,Świąteczne odliczanie z aplikacją Lidl Plus"
Sieć Lidl Polska w grudniu zaprasza na akcję „Świąteczne odliczanie z aplikacją Lidl Plus" z kalendarzem świątecznym pełnym promocji.
więcej
|
Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex
Radosław Kawęcki – polski pływak, wielokrotny mistrz świata i Europy, został drugim, po siatkarzu Mateuszu Bieńku, ambasadorem marki Pocztex.
więcej
|
Éric Sénéchal dyrektorem zarządzającym PrestaShop
PrestaShop, firma zajmująca się cyfryzacją handlu wybrała Érica Sénéchala, byłego dyrektora ds. technologii na nowego dyrektora zarządzającego. Będzie podlegał Vladowi Mihalcy, dyrektorowi ds. rransformacji w MBE Worldwide i zastępcy dyrektora generalnego w PrestaShop.
więcej
|
Klarna z pierwszą kampanią świąteczną w Polsce
Internetowa platforma finansowa Klarna rozpoczęła pierwszą na polskim rynku świąteczną kampanię pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. Promuje w niej usługę Klarny “Zapłać za 30 dni” dostępną w sklepach internetowych. W akcji uczestniczą partnerzy platformy: Reserved, TATUUM, adidas, Local Heroes, eZebra, About You, Pandora.
więcej
|
Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy! Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press: nowy wiceprezes w Wielkopolsce i Kujawsko-Pomorskim
Adam Janczukowicz objął w czwartek stanowisko wiceprezesa makroregionu Wielkopolska Kujawsko-Pomorskie w Polska Press - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od początku listopada nowym makroregionem kieruje Marek Ciesielski. Polska Press Grupa swoje nowe struktury ogłosiła pod koniec ubiegłego miesiąca.
więcej
|
Natalia Szostak żegna się z ,,Gazetą Wyborczą"
Z „Gazetą Wyborczą” (Agora) po 10 latach pracy żegna się dziennikarka Natalia Szostak, zajmująca się głównie literaturą. - W marcu premiera mojej debiutanckiej powieści - zapowiada.
więcej
|
|
|
Stowarzyszenie Filmwców Polskich chwali pomysł Netfliksa. Chce jednak regulacji systemowych
Stowarzyszenie Filmowców Polskich zabrało głos ws. autorskiego rozwiązania Netliksa, który planuje wypłacać twórcom specjalne premie za oglądalność ich produkcji w serwisie. - Każde działanie wspierające polskich filmowców zasługuje w naszych oczach na aprobatę. Mamy jednak świadomość, że tego typu jednorazowy ruch, nie zastąpi dobrego rozwiązania systemowego - głosi stanowisko organizacji.
więcej
|
Neo-Nówka przed Frizem i Matą wśród hitów polskiego YouTube'a (TOP30 w 2022 r.)
Skecz Neo-Nówki „Wigilia 2022” był najczęściej oglądanym w br. niemuzycznym wideo wśród polskich użytkowników YouTube’a. Spośród teledysków najpopularniejsze okazało się „Wyglądasz Idealnie” Skolima, w z materiałów shorts - wideo z kanału Waksy.
więcej
|
Sekcje regionalne SE.pl i Eska.pl mocno w górę, Wroclaw.pl wyprzedził Trojmiasto.pl
Wśród serwisów z informacjami regionalnymi i lokalnymi liderem zasięgowym pozostaje Nasze Miasto, natomiast na dłużej użytkowników przyciągają sekcja regionalna Onetu i Trójmiasto.pl. Tę ostatnią witrynę pod względem liczby użytkowników wyprzedziło Wroclaw.pl.
więcej
|
Ruch w sieciach komórkowych w górę. Dominują treści wideo
W 2022 r. treści wideo wygenerują ok. 70 proc. globalnego ruchu w sieciach komórkowych. Drugim najsilniejszym generatorem są sieci społecznościowe, odpowiadające za ok. 9 proc. transmisji danych - szacuje firma Ericsson w najnowszej edycji raportu Ericsson Mobility Report.
więcej
|
Wirtualna Polska stawia na sprzedaż mebli. Kupiła 44 proc. udziałów Selsey
Spółka Wirtualna Polska Media, należąca do holdingu Wirtualna Polska, sfinalizowała kupno ok. 44,5 proc. udziałów platformy e-commerce Selsey za 32,9 mln zł, z czego 12 mln zł to wartość 100 proc. udziałów firmy Homebook.
więcej
|
Właściciel Wolta ogłasza zwolnienia
Amerykańska firma DoorDash, do której należy działająca w Polsce aplikacja q-commerce Wolt, ogłosiła, że pożegna się z co najmniej 1250 pracownikami, co stanowi około 6 proc. całej załogi.
więcej
|
Chcesz rozpoznać, kto na pewno nie zabił w filmie kryminalnym? Podpowiadamy - ten bohater nie będzie używał sprzętów marki Apple
Reżyser Rian Johnson w wywiadzie dla „Vanity Fair” zdradził, że Apple nie zgadza się, aby ich produktów w filmach i serialach używali przestępcy. Teraz więc łatwiej będzie widzom odkryć, kto jest „tym złym” bohaterem w produkcji kryminalnej.
więcej
|
Storytel Original przedstawia reportaż z granicy z Białorusią oraz immersyjne doświadczenie wirtualne Najnowszy audioreportaż Storytel Original opowiada historię mieszkańców strefy przy granicy z Białorusią. Unikalne doświadczenie wirtualne pozwala lepiej poznać tych, którzy wówczas wybrali pomaganie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Trzy czwarte Polaków korzysta ze smartfona
75,8 proc. Polaków korzysta ze smartfona. W grupie wiekowej 65 lat i więcej odsetek ten jest najniższy i wynosi 37,4 proc. – wynika z Badania Założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów. 12,3 proc. Polaków korzysta z tabletu.
więcej
|
2/3 Polaków wie co znaczy skrót OC, gorzej z AC
Polacy wiedzą, że ubezpieczenie OC jest obowiązkowe, ale tylko nieco ponad połowa wie co tak naprawdę oznacza ten skrót. Jakie dokładnie kary grożą za brak OC, to już wiedzą nieliczni. Tylko co drugi statystyczny Polak rozumie, na czym polega polisa autocasco - wynika z badania Pollster.
więcej
|
|
|