Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 23 Maja 2023
 
 
 
Donald Tusk oskarża wolne media. Tomasz Lis: Zwasalizowane media przyczyniły się do wygranej PiS
 
Lider Platformy Obywatelskiej Donald Tusk rozsierdził niektórych dziennikarzy swoim najnowszym wywiadem dla portalu Zawsze Pomorze. Były premier skrytykował w nim wolne media stwierdzając, że przyczyniły się do zwycięstwa Prawa i Sprawiedliwości. - Oczekuję od mediów krytycznego podejścia do rządzących, a nie do opozycji - powiedział. Michał Kolanko krytycznie odnosi się do wypowiedzi Tuska, a Tomasz Lis przyznaje rację szefowi PO. więcej
 
 
Maciej Świrski: trwa proces naprawczy w Krajowym Instytucie Mediów
 
Krajowy Instytut Mediów przechodzi proces naprawczy, ale cały czas realizuje wszystkie bieżące badania, w tym nowe badanie założycielskie - powiedział Maciej Świrski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii Telewizji. Chciałby on, żeby badania realizowane przez KIM zostały poszerzone o zagadnienia dotyczące rozszerzonej rzeczywistości. więcej
 
 
Koniec oferty UPC Polska. Nowi klienci z pakietami od Play bez m.in. TVP Info i Eurosportu 2
 
Sieć kablowa UPC Polska sprzedaje teraz nowym klientom takie same pakiety jak operator telekomunikacyjny Play, który ją przejął. W starej ofercie było 189 kanałów telewizyjnych, a w nowej „jedynie” 157. Brakuje m.in. większości stacji Telewizji Polskiej czy Eurosportu 2. Nowe plany są jednak bardziej elastyczne i pozwalają na tańsze korzystanie z serwisów streamingowych. Obecni klienci mogą przedłużyć nadal korzystanie z dotychczasowych pakietów UPC. więcej
 
 
Wirtualna Polska zwiększa wpływy. Zysk podmywany przez koszty przejęć
 
W pierwszym kwartale br. przychody sprzedażowe Wirtualna Polska Holding wzrosły pro forma o 23 proc. do 310,45 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA - z 72,36 do 76 mln zł. Natomiast do spadku zysku o 28,8 mln zł przyczyniły się konsekwencje zeszłorocznych przejęć: wyższe koszty obsługi zadłużenia i amortyzacji. więcej
 
 
Zakazane przez KRRiT kanały dostępne naziemnie. ,,Sygnał nie jest chroniony przed zakłóceniami"
 
Choć ponad rok temu KRRiT zakazała operatorom płatnej telewizji rozpowszechniania m.in. rosyjskich stacji Pierwyj Kanał czy Rossija 24, to część mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego może je oglądać drogą naziemną. Rzecznik UKE podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że Polska i Rosja uzgodniły częstotliwości jeszcze przed inwazją na Ukrainę. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Analogowa telewizja kablowa wiecznie żywa. ,,W wybranych miastach około 15 kanałów" więcej
 
UOKiK zajmie się Ramą Używaj Jak Masło. Producent: w nazwie listek zamiast "a" więcej
 
Maciej Świrski chce, żeby KRRiT nadzorowała internet. ,,Niech zostawi sferę publiczną w spokoju" więcej
 
TVP z pierwszą stratą od 6 lat. "Odpowiedzialność spada na Kurskiego" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Sales Manager LTTM
Account Manager Wirtualnemedia.pl
ASYSTENT PRODUKCJI FILMOWEJ Warsaw Production Team
SAMODZIELNY/A SPECJALISTA/TKA DS. PROMOCJI Grupa ZNAK
Redaktor - news Portal PolskieRadio24.pl
EVENT MANAGER 2 KOMA 7
Direct Sales Manager Screen Network
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Koniec oferty UPC Polska. Nowi klienci z pakietami od Play bez m.in. TVP Info i Eurosportu 2

Sieć kablowa UPC Polska sprzedaje teraz nowym klientom takie same pakiety jak operator telekomunikacyjny Play, który ją przejął. W starej ofercie było 189 kanałów telewizyjnych, a w nowej „jedynie” 157. Brakuje m.in. większości stacji Telewizji Polskiej czy Eurosportu 2. Nowe plany są jednak bardziej elastyczne i pozwalają na tańsze korzystanie z serwisów streamingowych. Obecni klienci mogą przedłużyć nadal korzystanie z dotychczasowych pakietów UPC. więcej

Zakazane przez KRRiT kanały dostępne naziemnie. ,,Sygnał nie jest chroniony przed zakłóceniami"

Choć ponad rok temu KRRiT zakazała operatorom płatnej telewizji rozpowszechniania m.in. rosyjskich stacji Pierwyj Kanał czy Rossija 24, to część mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego może je oglądać drogą naziemną. Rzecznik UKE podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że Polska i Rosja uzgodniły częstotliwości jeszcze przed inwazją na Ukrainę. więcej

Canal+ Polska rozsyła ważne ostrzeżenie dla klientów

Abonenci i subskrybenci Canal+ w Polsce otrzymali e-maila zatytułowanego „Ważna informacja – dotyczy bezpieczeństwa Twoich danych osobowych”. Platforma apeluje, żeby nie podawać swojego loginu i hasła do usługi. Zachęca też, aby było ono odpowiednio skomplikowane. więcej

Teleturniej ,,Wiesz czy nie wiesz?" Tomasza Kammela oglądało 1,15 mln widzów

Nowy cotygodniowy teleturniej „Wiesz czy nie wiesz?” oglądało w TVP1 średnio 1,15 mln osób, o 1,20 mln widzów mniej względem pokazywanej rok temu czwartej odsłony „Sanatorium miłości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Aplikacja serwisu streamingowego Player na Smart TV odświeżona

Użytkownicy serwisu streamingowego Player mogą już korzystać z nowej wersji aplikacji na telewizory Smart TV. Aktualizacja objęła m.in. odbiorców z urządzeniami z systemem operacyjnym Android TV. Odświeżeniu uległ wygląd interfejsu. Deweloper poinformował też, że usunięto wykryte błędy.   więcej

Rząd przyjmie prawo komunikacji elektronicznej. Lewandowski: zdążymy na styk

Na wtorkowym posiedzeniu rząd zajmie się m.in. projektem ustawy Prawo komunikacji elektronicznej, który nie zawiera już zapisów krytykowanego przez branżę „lex Pilot”. Paweł Lewandowski, podsekretarz stanu w resorcie cyfryzacji, liczy, że uda się przyjąć tę ustawę jeszcze w tej kadencji Sejmu. więcej

402 tys. widzów ,,Mojego agenta 2" w TVN

Drugi sezon serialu „Mój agent” oglądało w TVN średnio 402 tys. widzów, o 104 tys. oglądających mniej niż pierwszy nadawany w poprzednich tygodniach - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowe oprogramowanie dla dekoderów Canal+

Platforma cyfrowa Canal+ rozpoczęła aktualizację oprogramowania dekoderów 4K DualBox+. Nowy soft poprawia stabilność działania urządzenia i pozwala zarządzać trybem HDR. Teraz może być on wyłączony, włączony cały czas lub uruchamiać się automatycznie. więcej

Zakończono pierwszą fazę pilotażowej emisji w nowym standardzie DVB-I

W Niemczech zakończył się I etap pilotażu nowego standardu telewizyjnego DVB-I. 21 firm medialnych i technologicznych zrzeszonych w inicjatywie DVB-I Pilot Germany pochwaliło się w raporcie udanymi próbami. Testy mają być kontynuowane, aby sprawdzić m.in. jak DVB-I poradzi sobie z kodowanymi kanałami. więcej

Milion widzów wiosennych odcinków programu ,,Szansa na sukces" w TVP2

Program „Szansa na sukces. Opole 2023” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1 mln widzów, o 100 tys. oglądających mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Zwycięzcą cyklu została Karolina Fryt. więcej

,,Fatalne zauroczenie" we współczesnych dekoracjach. Recenzja nowości SkyShowtime

Na SkyShowtime zadebiutował serial „Fatalne zauroczenie” będący uwspółcześnioną wersją słynnego filmu z Michaelem Douglasem i Glenn Close. Thriller z 1987 roku do dzisiaj cieszy się powodzeniem wśród nowych pokoleń widzów. Czy remake ma szansę przyciągnąć równie liczne grono odbiorców? więcej

Katie Holmes mówi o szansach na reboot ,,Jeziora marzeń"

W tym roku „Jezioro marzeń” obchodzi 25-lecie istnienia. Z tej okazji, gwiazda serialu, Katie Holmes, która przebywa właśnie na festiwalu w Cannes, w ramach wywiadów „Women in Motion”, została zapytana o dalsze losy produkcji. więcej

Ambasador USA: działalność wolnych i niezależnych mediów ma teraz większe znaczenie, niż kiedykolwiek

Wspólnie ponosimy odpowiedzialność za przyszłość ludzkości, a działalność wolnych i niezależnych mediów ma teraz większe znaczenie, niż kiedykolwiek - powiedział w poniedziałek ambasador USA Mark Brzezinski na konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, która odbywa się w Sopocie. więcej

Eleven Sports będzie pokazywać zagraniczne ligi żużlowe

Telewizja Eleven Sports będzie transmitować tegoroczny sezon dwóch zagranicznych lig żużlowych: szwedzkiej Ligan Elit Speedway i duńskiej Speedwayligaen Denmark. Mecze tej pierwszej pokazuje już od dwóch lat. więcej

Powraca "Harry Potter". Trwają prace nad serialową adaptacją książek J.K. Rowling

HBO pracuje nad serialową odsłoną przygód Harry’ego Pottera. "Każdy sezon będzie autentyczny w stosunku do oryginalnych książek" – zapowiada szef stacji Casey Bloys. "Cieszę się, że J.K. Rowling jest zaangażowana w ten projekt" – mówi filmoznawca i publicysta Łukasz Adamski. więcej

Kino Polska TV zapowiada mniejszą dywidendę

Władze Kino Polska TV proponują, żeby spółka z zeszłorocznego zysku netto wypłaciła inwestorom dywidendę 6,94 mln zł, po 35 groszy na akcję. więcej

Bank Pekao S.A. proponuje ofertę Eko Pożyczki - inwestuj w ekologię bez wychodzenia z domu

Bank Pekao S.A. rozwija ofertę finansowania celów przyjaznych środowisku i proponuje atrakcyjną Eko Pożyczkę – bez prowizji i RRSO tylko 13,83 proc. Ta oferta wspiera działania ekologiczne, a ze względu na atrakcyjną cenę jest przyjazna także klientom. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Maciej Świrski: trwa proces naprawczy w Krajowym Instytucie Mediów

Krajowy Instytut Mediów przechodzi proces naprawczy, ale cały czas realizuje wszystkie bieżące badania, w tym nowe badanie założycielskie - powiedział Maciej Świrski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii Telewizji. Chciałby on, żeby badania realizowane przez KIM zostały poszerzone o zagadnienia dotyczące rozszerzonej rzeczywistości. więcej

 
Radio Famka w Krakowie ruszy pełną parą w październiku. Na antenie nie będzie muzyki z "Janosika"

- Nie zamierzamy kontynuować tradycji radia, które pięć razy w swojej historii zmieniało nazwę - mówi o nowej rozgłośni studenckiej w Krakowie Jan Jagielski, szef Agencji Radiowo-Telewizyjnej "FAMA", która wygrała konkurs na akademickie radio w stolicy Małopolski. Radio Famka rozpocznie emisję testową w wakacje, a z pełnym programem ruszy wraz z początkiem roku akademickiego. więcej

 
ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku zrealizuje badanie założycielskie dla Krajowego Instytutu Mediów

Firma ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów dotyczący realizacji badania założycielskiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie. Trójka na trzecim miejsciu od końca

Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było Radio ZET. Podium uzupełniają RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Grupa RMF nie zmienia cen reklam na lato

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na okres wakacyjny w swoich rozgłośniach (RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic oraz pakietach). Poinformowała, że nie zmieni cen na lato pozostawiając je na obecnym poziomie. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku zrealizuje badanie założycielskie dla Krajowego Instytutu Mediów

Firma ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów dotyczący realizacji badania założycielskiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

Empik z nowym chief commercial officerem, przeszedł z Allegro

Do zarządu Empiku dołączył Karol Czupryński, obejmując stanowisko chief commercial officera. Wcześniej pracował m.in. w Allegro, Procter & Gamble i Boston Consulting Group. więcej

Publicis Worldwide Poland z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną

Agencja Publicis Worldwide Poland wprowadziła nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Curiosity creates growth”. W jego centrum jest "ciekawość", która wyznacza kurs agencji. więcej

DDB Warszawa reklamuje Pepsi Max w 30 krajach

Agencja DDB Warszawa przygotowała ideę kreatywną najnowszej kampanii Pepsi Max. Koncept zostanie zaadaptowany na blisko 30 rynkach regionu Europy Centralnej i Wschodniej (CEE). więcej

Bartłomiej Teofilski awansował w Polska Press Grupie

Bartłomiej Teofilski awansował na stanowisko head of programmatic premium w Polska Press Grupie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W wydawnictwie pracuje od ponad 12 lat. więcej

Andrzej Kowalewicz awansował w PHD

Andrzej Kowalewicz po 3 latach pracy w agencji mediowej PHD awansował na stanowisko client partnera. Dotychczas był group account directorem. więcej

Marcelina Woźniak i Karol Wojciechowski w zespole Stor9, awansuje Izabela Józwowicz

Agencja Stor9 rozbudowuje zespół influencer marketingu. Dołączyli do niego Marcelina Woźniak i Karol Wojciechowski, awansowała Izabela Józwowicz. więcej

Grupa RMF nie zmienia cen reklam na lato

Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na okres wakacyjny w swoich rozgłośniach (RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic oraz pakietach). Poinformowała, że nie zmieni cen na lato pozostawiając je na obecnym poziomie. więcej

meltimmersive studio oraz PNAU, Bebe Rexha i Ozuna w teledysku AI ,,Stars"

Polskie studio meltimmersive połączyło siły z międzynarodowymi gwiazdami muzycznymi: PNAU, Bebe Rexha i Ozuna w rewolucyjnym teledysku powstałym przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) do piosenki „Stars”. więcej

Robert i Anna Lewandowscy reklamują rowery Storm

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa rowerów Storm z udziałem ich ambasadorów marketingowych: Roberta i Anny Lewandowskich. Akcję przygotowały firmy odpowiada GPD Agency, 9Production i Touch.PR. więcej

Z Żywiec Zdrój Minerals+ "wracasz do pionu"

Na półki sklepowe trafił Żywiec Zdrój Minerals+ - połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B. Woda wspierana jest kampanią pod hasłem "I wracasz do pionu", która obejmuje telewizję, internet oraz działania z influencerami. więcej

Pięcioboistka Adrianna Sułek ambasadorką reklamową InterRisk

Firma ubezpieczeniowa InterRisk podpisała umowę ambasadorską z Adrianną Sułek - halową wicemistrzynią świata w pięcioboju, wicemistrzynią Europy w siedmioboju oraz wielokrotną mistrzynią Polski. więcej

Sandra Drażba i Magdalena Wójcik w zespole Preglife

Do zespołu Preglife dołączyły Sandra Drażba i Magdalena Wójcik. więcej

Samsung partnerem tytularnym Ultraligi

Marka Samsung została partnerem tytularnym prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie - Ultraliga. Umowa obowiązuje do końca tego roku. więcej

Rossmann z nowym prezesem w Polsce, Marek Maruszak na emeryturze

Stanowisko prezesa spółki Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska obejmuje Marcin Grabara, związany z koncernem od ponad 25 lat. Zastępuje odchodzącego na emeryturę Marka Maruszaka. więcej

Kaufland stawia na fairtrade, zachęca do udziału w loterii

Sieć sklepów Kaufland Polska wspiera kampanię "Miesiąc Fairtrade", której celem jest promowanie idei sprawiedliwego handlu, uwrażliwienie konsumentów na sytuację rolników oraz zwiększenie rozpoznawalności certyfikowanych produktów. W ramach kampanii organizuje loterię konsumencką dla swoich klientów. więcej

Boiron z kampanią promującą Arnigel

Francuski producent i dystrybutor produktów homeopatycznych, firma Boiron, rozpoczął nową kampanię promującą jeden z najbardziej znanych produktów w swoim portfolio – Arnigel. więcej

Smak włoskich wakacji w kampanii Lidla promującej lody Bon Gelati

Sieć Lidl Polska wystartowała z kampanią lodów z włoską nutą, Bon Gelati. Działania reklamowe obejmują telewizję, social media i gazetki promocyjne. więcej

Pierwszy w Polsce mural marki Breitling w ścisłym centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media

Mural luksusowej i jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek zegarków na świecie - Bretling zrealizowany w maju 2023 przez Braughman Group Media jest  pierwszym w historii muralem tej marki w Polsce. Spektakularne dzieło powstało w sercu nowej biznesowej Woli – na skrzyżowaniu ul. Grzybowskiej i Żelaznej w otoczeniu Fabryki Norblina oraz Browarów Warszawskich. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Donald Tusk oskarża wolne media. Tomasz Lis: Zwasalizowane media przyczyniły się do wygranej PiS

Lider Platformy Obywatelskiej Donald Tusk rozsierdził niektórych dziennikarzy swoim najnowszym wywiadem dla portalu Zawsze Pomorze. Były premier skrytykował w nim wolne media stwierdzając, że przyczyniły się do zwycięstwa Prawa i Sprawiedliwości. - Oczekuję od mediów krytycznego podejścia do rządzących, a nie do opozycji - powiedział. Michał Kolanko krytycznie odnosi się do wypowiedzi Tuska, a Tomasz Lis przyznaje rację szefowi PO. więcej

,,Polityka" najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w I kwartale, ,,Gość Niedzielny" i ,,Newsweek Polska" najwięcej straciły

Liderem sprzedaży wydania wśród tygodników opinii w pierwszym kwartale br. była „Polityka”. Wszystkie tytuły odnotowały wyraźne spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gość Niedzielny” i „Newsweek Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Jolanta Hajdasz: Donaldowi Tuskowi myli się polityka z dziennikarstwem

Poglądy Donalda Tuska to filozofia funkcjonowania mediów III RP. Liderowi PO myli się polityka z dziennikarstwem i całkiem się gubi w rozróżnianiu tych dwóch dziedzin życia publicznego - mówi PAP dyrektor Centrum Monitorowania Wolności Mediów SDP Jolanta Hajdasz. więcej

Bartłomiej Teofilski awansował w Polska Press Grupie

Bartłomiej Teofilski awansował na stanowisko head of programmatic premium w Polska Press Grupie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W wydawnictwie pracuje od ponad 12 lat. więcej

,,Tygodnik Angora" uruchomił portal Angora24.pl. ,,Odpowiedź na zapotrzebowanie czytelników"

Tytuł z przedrukami „Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa Druk) uruchomił nowy portal Angora24.pl. Dzięki temu treści tygodnika a także dodatkowe materiały i podcasty dostępne są także online. - Portal jest odpowiedzią na zapotrzebowanie czytelników, którzy od dłuższego czasu to postulowali - mówi Mirosław Kuliś, twórca i wydawca „Angory”. więcej

W życie weszła ustawa o fundacji rodzinnej

W poniedziałek zaczęła obowiązywać ustawa o fundacji rodzinnej, która ma pozwolić firmom rodzinnym na stabilną działalność po śmierci właściciela lub po jego przejściu na emeryturę. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska zwiększa wpływy. Zysk podmywany przez koszty przejęć

W pierwszym kwartale br. przychody sprzedażowe Wirtualna Polska Holding wzrosły pro forma o 23 proc. do 310,45 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA - z 72,36 do 76 mln zł. Natomiast do spadku zysku o 28,8 mln zł przyczyniły się konsekwencje zeszłorocznych przejęć: wyższe koszty obsługi zadłużenia i amortyzacji. więcej

Empik z nowym chief commercial officerem, przeszedł z Allegro

Do zarządu Empiku dołączył Karol Czupryński, obejmując stanowisko chief commercial officera. Wcześniej pracował m.in. w Allegro, Procter & Gamble i Boston Consulting Group. więcej

Meta ukarana rekordową grzywną 1,2 mld euro. Za przesyłanie do USA danych użytkowników Facebooka z Europy

Europejska Rada Ochrony Danych ogłosiła decyzję o nałożeniu grzywny 1,2 mld euro w poniedziałek. Poinformowała też, że jest to wynik dochodzenia w sprawie Facebooka przeprowadzonego przez irlandzką Komisję Ochrony Danych. Meta została ukarana za przesyłanie danych należących do użytkowników Facebooka z UE na serwery w Stanach Zjednoczonych. więcej

Allegro ujednolica prowizje: nowe stawki w 12 kategoriach

Od 3 lipca w większości podkategorii na Allegro prowizja nie będzie zależeć od ceny kupowanego produktu. Platforma będzie pokazywać sprzedawcom nie tylko stawki brutto, lecz także netto. więcej

,,Tygodnik Angora" uruchomił portal Angora24.pl. ,,Odpowiedź na zapotrzebowanie czytelników"

Tytuł z przedrukami „Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa Druk) uruchomił nowy portal Angora24.pl. Dzięki temu treści tygodnika a także dodatkowe materiały i podcasty dostępne są także online. - Portal jest odpowiedzią na zapotrzebowanie czytelników, którzy od dłuższego czasu to postulowali - mówi Mirosław Kuliś, twórca i wydawca „Angory”. więcej

Formaty wideo coraz bardziej popularne. Czy staliśmy się społeczeństwem obrazkowym?

Prawie co drugi z nas odwiedza Facebooka kilkanaście razy dziennie lub częściej. Podobnie jest z Instagramem, który jest sprawdzany przez 32 proc. użytkowników tak samo często. Natomiast po TikToka sięga 27 proc. z nas. Wszystkie z tych mediów charakteryzują się przewagą treści w formie modnych reelsów - krótkich, trwających od 15 do 60 sekund filmów - wynika z badania zrealizowanego dla BrandLift. więcej

Brand24 po pierwszym kwartale ze wzrostem sprzedaży o niemal 30 proc.

W pierwszych trzech miesiącach roku analityczna firma Brand24 miała niemal 6,4 mln zł przychodów, co oznacza wzrost sprzedaży o 29 proc. w stosunku do tego samego okresu 2022 r. Spółka podwoiła zysk na poziomie operacyjnym do 1,23 mln zł i na poziomie netto do ok. 1 mln zł. Takie dane zawarto w kwartalnym raporcie, udostępnionym mediom. więcej

Akademia NBP zaprasza na studia MBA ,,Bankowość i system finansowy"

Do 26 maja 2023 r. trwa rekrutacja na studia podyplomowe MBA z bankowości i systemu finansowego. Wykłady rozpoczną się już w czerwcu 2023 r. i będą prowadzone przez wykładowców z Polski i z zagranicy. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Maciej Świrski: trwa proces naprawczy w Krajowym Instytucie Mediów

Krajowy Instytut Mediów przechodzi proces naprawczy, ale cały czas realizuje wszystkie bieżące badania, w tym nowe badanie założycielskie - powiedział Maciej Świrski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii Telewizji. Chciałby on, żeby badania realizowane przez KIM zostały poszerzone o zagadnienia dotyczące rozszerzonej rzeczywistości. więcej

ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku zrealizuje badanie założycielskie dla Krajowego Instytutu Mediów

Firma ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów dotyczący realizacji badania założycielskiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Great Minds: Więcek head of design, Machniewiecz na czele komunikacji marketingowej, Liberka awansowała

Do agencji Great Minds dołączyły dwie nowe osoby, które wzmocnią działania z zakresu kreacji oraz marketingu: Paulina Więcek i Agnieszka Machniewicz. Z kolei Karolina Liberka awansowała w jej strukturach. więcej

Traficar dalej z Walk PR

Platforma carsharingowa Traficar powierzyła agencji Walk PR kompleksową obsługę public relations, kontakty z mediami i działania z zakresu influencer marketingu. więcej

elem6 i Max Premium Burgers klientami Havas PR Warsaw

Agencja Havas PR Warsaw rozpoczyna współpracę z kolejną firmą technologiczną elem6, a także z MAX Premium Burgers, firmą z segmentu Quick Service Restaurants (QSR), dla której zrealizuje projekty z obszaru ESG. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Zakończono pierwszą fazę pilotażowej emisji w nowym standardzie DVB-I
Meta ukarana rekordową grzywną 1,2 mld euro. Za przesyłanie do USA danych użytkowników Facebooka z Europy
KNF ostrzega przed informacjami z ChataGPT
Deutsche Telekom wdroży sieć światłowodową we współpracy z branżą mieszkaniową
Formaty wideo coraz bardziej popularne. Czy staliśmy się społeczeństwem obrazkowym?
meltimmersive studio oraz PNAU, Bebe Rexha i Ozuna w teledysku AI ,,Stars"
Polski producent gier mobilnych rozczarował wynikami. Coraz większa strata
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj