|
|
|
|
|
|
|
Koniec oferty UPC Polska. Nowi klienci z pakietami od Play bez m.in. TVP Info i Eurosportu 2
Sieć kablowa UPC Polska sprzedaje teraz nowym klientom takie same pakiety jak operator telekomunikacyjny Play, który ją przejął. W starej ofercie było 189 kanałów telewizyjnych, a w nowej „jedynie” 157. Brakuje m.in. większości stacji Telewizji Polskiej czy Eurosportu 2. Nowe plany są jednak bardziej elastyczne i pozwalają na tańsze korzystanie z serwisów streamingowych. Obecni klienci mogą przedłużyć nadal korzystanie z dotychczasowych pakietów UPC.
więcej
|
Zakazane przez KRRiT kanały dostępne naziemnie. ,,Sygnał nie jest chroniony przed zakłóceniami"
Choć ponad rok temu KRRiT zakazała operatorom płatnej telewizji rozpowszechniania m.in. rosyjskich stacji Pierwyj Kanał czy Rossija 24, to część mieszkańców województwa warmińsko-mazurskiego może je oglądać drogą naziemną. Rzecznik UKE podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że Polska i Rosja uzgodniły częstotliwości jeszcze przed inwazją na Ukrainę.
więcej
|
Canal+ Polska rozsyła ważne ostrzeżenie dla klientów
Abonenci i subskrybenci Canal+ w Polsce otrzymali e-maila zatytułowanego „Ważna informacja – dotyczy bezpieczeństwa Twoich danych osobowych”. Platforma apeluje, żeby nie podawać swojego loginu i hasła do usługi. Zachęca też, aby było ono odpowiednio skomplikowane.
więcej
|
Teleturniej ,,Wiesz czy nie wiesz?" Tomasza Kammela oglądało 1,15 mln widzów
Nowy cotygodniowy teleturniej „Wiesz czy nie wiesz?” oglądało w TVP1 średnio 1,15 mln osób, o 1,20 mln widzów mniej względem pokazywanej rok temu czwartej odsłony „Sanatorium miłości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aplikacja serwisu streamingowego Player na Smart TV odświeżona
Użytkownicy serwisu streamingowego Player mogą już korzystać z nowej wersji aplikacji na telewizory Smart TV. Aktualizacja objęła m.in. odbiorców z urządzeniami z systemem operacyjnym Android TV. Odświeżeniu uległ wygląd interfejsu. Deweloper poinformował też, że usunięto wykryte błędy.
więcej
|
Rząd przyjmie prawo komunikacji elektronicznej. Lewandowski: zdążymy na styk
Na wtorkowym posiedzeniu rząd zajmie się m.in. projektem ustawy Prawo komunikacji elektronicznej, który nie zawiera już zapisów krytykowanego przez branżę „lex Pilot”. Paweł Lewandowski, podsekretarz stanu w resorcie cyfryzacji, liczy, że uda się przyjąć tę ustawę jeszcze w tej kadencji Sejmu.
więcej
|
402 tys. widzów ,,Mojego agenta 2" w TVN
Drugi sezon serialu „Mój agent” oglądało w TVN średnio 402 tys. widzów, o 104 tys. oglądających mniej niż pierwszy nadawany w poprzednich tygodniach - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe oprogramowanie dla dekoderów Canal+
Platforma cyfrowa Canal+ rozpoczęła aktualizację oprogramowania dekoderów 4K DualBox+. Nowy soft poprawia stabilność działania urządzenia i pozwala zarządzać trybem HDR. Teraz może być on wyłączony, włączony cały czas lub uruchamiać się automatycznie.
więcej
|
Zakończono pierwszą fazę pilotażowej emisji w nowym standardzie DVB-I
W Niemczech zakończył się I etap pilotażu nowego standardu telewizyjnego DVB-I. 21 firm medialnych i technologicznych zrzeszonych w inicjatywie DVB-I Pilot Germany pochwaliło się w raporcie udanymi próbami. Testy mają być kontynuowane, aby sprawdzić m.in. jak DVB-I poradzi sobie z kodowanymi kanałami.
więcej
|
Milion widzów wiosennych odcinków programu ,,Szansa na sukces" w TVP2
Program „Szansa na sukces. Opole 2023” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1 mln widzów, o 100 tys. oglądających mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Zwycięzcą cyklu została Karolina Fryt.
więcej
|
,,Fatalne zauroczenie" we współczesnych dekoracjach. Recenzja nowości SkyShowtime
Na SkyShowtime zadebiutował serial „Fatalne zauroczenie” będący uwspółcześnioną wersją słynnego filmu z Michaelem Douglasem i Glenn Close. Thriller z 1987 roku do dzisiaj cieszy się powodzeniem wśród nowych pokoleń widzów. Czy remake ma szansę przyciągnąć równie liczne grono odbiorców?
więcej
|
Katie Holmes mówi o szansach na reboot ,,Jeziora marzeń"
W tym roku „Jezioro marzeń” obchodzi 25-lecie istnienia. Z tej okazji, gwiazda serialu, Katie Holmes, która przebywa właśnie na festiwalu w Cannes, w ramach wywiadów „Women in Motion”, została zapytana o dalsze losy produkcji.
więcej
|
Ambasador USA: działalność wolnych i niezależnych mediów ma teraz większe znaczenie, niż kiedykolwiek
Wspólnie ponosimy odpowiedzialność za przyszłość ludzkości, a działalność wolnych i niezależnych mediów ma teraz większe znaczenie, niż kiedykolwiek - powiedział w poniedziałek ambasador USA Mark Brzezinski na konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, która odbywa się w Sopocie.
więcej
|
Eleven Sports będzie pokazywać zagraniczne ligi żużlowe
Telewizja Eleven Sports będzie transmitować tegoroczny sezon dwóch zagranicznych lig żużlowych: szwedzkiej Ligan Elit Speedway i duńskiej Speedwayligaen Denmark. Mecze tej pierwszej pokazuje już od dwóch lat.
więcej
|
Powraca "Harry Potter". Trwają prace nad serialową adaptacją książek J.K. Rowling
HBO pracuje nad serialową odsłoną przygód Harry’ego Pottera. "Każdy sezon będzie autentyczny w stosunku do oryginalnych książek" – zapowiada szef stacji Casey Bloys. "Cieszę się, że J.K. Rowling jest zaangażowana w ten projekt" – mówi filmoznawca i publicysta Łukasz Adamski.
więcej
|
Kino Polska TV zapowiada mniejszą dywidendę
Władze Kino Polska TV proponują, żeby spółka z zeszłorocznego zysku netto wypłaciła inwestorom dywidendę 6,94 mln zł, po 35 groszy na akcję.
więcej
|
Bank Pekao S.A. proponuje ofertę Eko Pożyczki - inwestuj w ekologię bez wychodzenia z domu Bank Pekao S.A. rozwija ofertę finansowania celów przyjaznych środowisku i proponuje atrakcyjną Eko Pożyczkę – bez prowizji i RRSO tylko 13,83 proc. Ta oferta wspiera działania ekologiczne, a ze względu na atrakcyjną cenę jest przyjazna także klientom. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maciej Świrski: trwa proces naprawczy w Krajowym Instytucie Mediów
Krajowy Instytut Mediów przechodzi proces naprawczy, ale cały czas realizuje wszystkie bieżące badania, w tym nowe badanie założycielskie - powiedział Maciej Świrski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii Telewizji. Chciałby on, żeby badania realizowane przez KIM zostały poszerzone o zagadnienia dotyczące rozszerzonej rzeczywistości.
więcej
|
|
Radio Famka w Krakowie ruszy pełną parą w październiku. Na antenie nie będzie muzyki z "Janosika"
- Nie zamierzamy kontynuować tradycji radia, które pięć razy w swojej historii zmieniało nazwę - mówi o nowej rozgłośni studenckiej w Krakowie Jan Jagielski, szef Agencji Radiowo-Telewizyjnej "FAMA", która wygrała konkurs na akademickie radio w stolicy Małopolski. Radio Famka rozpocznie emisję testową w wakacje, a z pełnym programem ruszy wraz z początkiem roku akademickiego.
więcej
|
|
ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku zrealizuje badanie założycielskie dla Krajowego Instytutu Mediów
Firma ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów dotyczący realizacji badania założycielskiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie. Trójka na trzecim miejsciu od końca
Liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było Radio ZET. Podium uzupełniają RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Grupa RMF nie zmienia cen reklam na lato
Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na okres wakacyjny w swoich rozgłośniach (RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic oraz pakietach). Poinformowała, że nie zmieni cen na lato pozostawiając je na obecnym poziomie.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku zrealizuje badanie założycielskie dla Krajowego Instytutu Mediów
Firma ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów dotyczący realizacji badania założycielskiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Empik z nowym chief commercial officerem, przeszedł z Allegro
Do zarządu Empiku dołączył Karol Czupryński, obejmując stanowisko chief commercial officera. Wcześniej pracował m.in. w Allegro, Procter & Gamble i Boston Consulting Group.
więcej
|
Publicis Worldwide Poland z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną
Agencja Publicis Worldwide Poland wprowadziła nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Curiosity creates growth”. W jego centrum jest "ciekawość", która wyznacza kurs agencji.
więcej
|
DDB Warszawa reklamuje Pepsi Max w 30 krajach
Agencja DDB Warszawa przygotowała ideę kreatywną najnowszej kampanii Pepsi Max. Koncept zostanie zaadaptowany na blisko 30 rynkach regionu Europy Centralnej i Wschodniej (CEE).
więcej
|
Bartłomiej Teofilski awansował w Polska Press Grupie
Bartłomiej Teofilski awansował na stanowisko head of programmatic premium w Polska Press Grupie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W wydawnictwie pracuje od ponad 12 lat.
więcej
|
Andrzej Kowalewicz awansował w PHD
Andrzej Kowalewicz po 3 latach pracy w agencji mediowej PHD awansował na stanowisko client partnera. Dotychczas był group account directorem.
więcej
|
Marcelina Woźniak i Karol Wojciechowski w zespole Stor9, awansuje Izabela Józwowicz
Agencja Stor9 rozbudowuje zespół influencer marketingu. Dołączyli do niego Marcelina Woźniak i Karol Wojciechowski, awansowała Izabela Józwowicz.
więcej
|
Grupa RMF nie zmienia cen reklam na lato
Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe na okres wakacyjny w swoich rozgłośniach (RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic oraz pakietach). Poinformowała, że nie zmieni cen na lato pozostawiając je na obecnym poziomie.
więcej
|
meltimmersive studio oraz PNAU, Bebe Rexha i Ozuna w teledysku AI ,,Stars"
Polskie studio meltimmersive połączyło siły z międzynarodowymi gwiazdami muzycznymi: PNAU, Bebe Rexha i Ozuna w rewolucyjnym teledysku powstałym przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) do piosenki „Stars”.
więcej
|
Robert i Anna Lewandowscy reklamują rowery Storm
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa rowerów Storm z udziałem ich ambasadorów marketingowych: Roberta i Anny Lewandowskich. Akcję przygotowały firmy odpowiada GPD Agency, 9Production i Touch.PR.
więcej
|
Z Żywiec Zdrój Minerals+ "wracasz do pionu"
Na półki sklepowe trafił Żywiec Zdrój Minerals+ - połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B. Woda wspierana jest kampanią pod hasłem "I wracasz do pionu", która obejmuje telewizję, internet oraz działania z influencerami.
więcej
|
Pięcioboistka Adrianna Sułek ambasadorką reklamową InterRisk
Firma ubezpieczeniowa InterRisk podpisała umowę ambasadorską z Adrianną Sułek - halową wicemistrzynią świata w pięcioboju, wicemistrzynią Europy w siedmioboju oraz wielokrotną mistrzynią Polski.
więcej
|
Sandra Drażba i Magdalena Wójcik w zespole Preglife
Do zespołu Preglife dołączyły Sandra Drażba i Magdalena Wójcik.
więcej
|
Samsung partnerem tytularnym Ultraligi
Marka Samsung została partnerem tytularnym prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie - Ultraliga. Umowa obowiązuje do końca tego roku.
więcej
|
Rossmann z nowym prezesem w Polsce, Marek Maruszak na emeryturze
Stanowisko prezesa spółki Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska obejmuje Marcin Grabara, związany z koncernem od ponad 25 lat. Zastępuje odchodzącego na emeryturę Marka Maruszaka.
więcej
|
Kaufland stawia na fairtrade, zachęca do udziału w loterii
Sieć sklepów Kaufland Polska wspiera kampanię "Miesiąc Fairtrade", której celem jest promowanie idei sprawiedliwego handlu, uwrażliwienie konsumentów na sytuację rolników oraz zwiększenie rozpoznawalności certyfikowanych produktów. W ramach kampanii organizuje loterię konsumencką dla swoich klientów.
więcej
|
Boiron z kampanią promującą Arnigel
Francuski producent i dystrybutor produktów homeopatycznych, firma Boiron, rozpoczął nową kampanię promującą jeden z najbardziej znanych produktów w swoim portfolio – Arnigel.
więcej
|
Smak włoskich wakacji w kampanii Lidla promującej lody Bon Gelati
Sieć Lidl Polska wystartowała z kampanią lodów z włoską nutą, Bon Gelati. Działania reklamowe obejmują telewizję, social media i gazetki promocyjne.
więcej
|
Pierwszy w Polsce mural marki Breitling w ścisłym centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media Mural luksusowej i jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek zegarków na świecie - Bretling zrealizowany w maju 2023 przez Braughman Group Media jest pierwszym w historii muralem tej marki w Polsce. Spektakularne dzieło powstało w sercu nowej biznesowej Woli – na skrzyżowaniu ul. Grzybowskiej i Żelaznej w otoczeniu Fabryki Norblina oraz Browarów Warszawskich. materiał reklamowywięcej |
|
|
Donald Tusk oskarża wolne media. Tomasz Lis: Zwasalizowane media przyczyniły się do wygranej PiS
Lider Platformy Obywatelskiej Donald Tusk rozsierdził niektórych dziennikarzy swoim najnowszym wywiadem dla portalu Zawsze Pomorze. Były premier skrytykował w nim wolne media stwierdzając, że przyczyniły się do zwycięstwa Prawa i Sprawiedliwości. - Oczekuję od mediów krytycznego podejścia do rządzących, a nie do opozycji - powiedział. Michał Kolanko krytycznie odnosi się do wypowiedzi Tuska, a Tomasz Lis przyznaje rację szefowi PO.
więcej
|
,,Polityka" najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w I kwartale, ,,Gość Niedzielny" i ,,Newsweek Polska" najwięcej straciły
Liderem sprzedaży wydania wśród tygodników opinii w pierwszym kwartale br. była „Polityka”. Wszystkie tytuły odnotowały wyraźne spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Gość Niedzielny” i „Newsweek Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jolanta Hajdasz: Donaldowi Tuskowi myli się polityka z dziennikarstwem
Poglądy Donalda Tuska to filozofia funkcjonowania mediów III RP. Liderowi PO myli się polityka z dziennikarstwem i całkiem się gubi w rozróżnianiu tych dwóch dziedzin życia publicznego - mówi PAP dyrektor Centrum Monitorowania Wolności Mediów SDP Jolanta Hajdasz.
więcej
|
Bartłomiej Teofilski awansował w Polska Press Grupie
Bartłomiej Teofilski awansował na stanowisko head of programmatic premium w Polska Press Grupie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W wydawnictwie pracuje od ponad 12 lat.
więcej
|
,,Tygodnik Angora" uruchomił portal Angora24.pl. ,,Odpowiedź na zapotrzebowanie czytelników"
Tytuł z przedrukami „Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa Druk) uruchomił nowy portal Angora24.pl. Dzięki temu treści tygodnika a także dodatkowe materiały i podcasty dostępne są także online. - Portal jest odpowiedzią na zapotrzebowanie czytelników, którzy od dłuższego czasu to postulowali - mówi Mirosław Kuliś, twórca i wydawca „Angory”.
więcej
|
W życie weszła ustawa o fundacji rodzinnej
W poniedziałek zaczęła obowiązywać ustawa o fundacji rodzinnej, która ma pozwolić firmom rodzinnym na stabilną działalność po śmierci właściciela lub po jego przejściu na emeryturę.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska zwiększa wpływy. Zysk podmywany przez koszty przejęć
W pierwszym kwartale br. przychody sprzedażowe Wirtualna Polska Holding wzrosły pro forma o 23 proc. do 310,45 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA - z 72,36 do 76 mln zł. Natomiast do spadku zysku o 28,8 mln zł przyczyniły się konsekwencje zeszłorocznych przejęć: wyższe koszty obsługi zadłużenia i amortyzacji.
więcej
|
Empik z nowym chief commercial officerem, przeszedł z Allegro
Do zarządu Empiku dołączył Karol Czupryński, obejmując stanowisko chief commercial officera. Wcześniej pracował m.in. w Allegro, Procter & Gamble i Boston Consulting Group.
więcej
|
Meta ukarana rekordową grzywną 1,2 mld euro. Za przesyłanie do USA danych użytkowników Facebooka z Europy
Europejska Rada Ochrony Danych ogłosiła decyzję o nałożeniu grzywny 1,2 mld euro w poniedziałek. Poinformowała też, że jest to wynik dochodzenia w sprawie Facebooka przeprowadzonego przez irlandzką Komisję Ochrony Danych. Meta została ukarana za przesyłanie danych należących do użytkowników Facebooka z UE na serwery w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Allegro ujednolica prowizje: nowe stawki w 12 kategoriach
Od 3 lipca w większości podkategorii na Allegro prowizja nie będzie zależeć od ceny kupowanego produktu. Platforma będzie pokazywać sprzedawcom nie tylko stawki brutto, lecz także netto.
więcej
|
,,Tygodnik Angora" uruchomił portal Angora24.pl. ,,Odpowiedź na zapotrzebowanie czytelników"
Tytuł z przedrukami „Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa Druk) uruchomił nowy portal Angora24.pl. Dzięki temu treści tygodnika a także dodatkowe materiały i podcasty dostępne są także online. - Portal jest odpowiedzią na zapotrzebowanie czytelników, którzy od dłuższego czasu to postulowali - mówi Mirosław Kuliś, twórca i wydawca „Angory”.
więcej
|
Formaty wideo coraz bardziej popularne. Czy staliśmy się społeczeństwem obrazkowym?
Prawie co drugi z nas odwiedza Facebooka kilkanaście razy dziennie lub częściej. Podobnie jest z Instagramem, który jest sprawdzany przez 32 proc. użytkowników tak samo często. Natomiast po TikToka sięga 27 proc. z nas. Wszystkie z tych mediów charakteryzują się przewagą treści w formie modnych reelsów - krótkich, trwających od 15 do 60 sekund filmów - wynika z badania zrealizowanego dla BrandLift.
więcej
|
Brand24 po pierwszym kwartale ze wzrostem sprzedaży o niemal 30 proc.
W pierwszych trzech miesiącach roku analityczna firma Brand24 miała niemal 6,4 mln zł przychodów, co oznacza wzrost sprzedaży o 29 proc. w stosunku do tego samego okresu 2022 r. Spółka podwoiła zysk na poziomie operacyjnym do 1,23 mln zł i na poziomie netto do ok. 1 mln zł. Takie dane zawarto w kwartalnym raporcie, udostępnionym mediom.
więcej
|
Akademia NBP zaprasza na studia MBA ,,Bankowość i system finansowy" Do 26 maja 2023 r. trwa rekrutacja na studia podyplomowe MBA z bankowości i systemu finansowego. Wykłady rozpoczną się już w czerwcu 2023 r. i będą prowadzone przez wykładowców z Polski i z zagranicy. materiał reklamowywięcej |
|
|