|
|
|
|
|
|
|
Polskie sieci kablowe mogą wdrożyć nową technologię. ,,Gigantyczna szansa"
Na początku 2024 roku Giełda Papierów Wartościowych ma wdrożyć system reklam adresowalnych, który ma połączyć nadawców i operatorów. Podczas konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, zrzeszającej sieci kablowe, eksperci nie kryli nadziei związanych z projektem. Za 3-4 lata rynek Addressable TV w Polsce może być warty 600-660 mln zł.
więcej
|
Adam Giza nowym prezenterem głównego wydania ,,Panoramy"
Od 1 czerwca do grona prowadzących „Panoramę” dołączy Adam Giza - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz, znany m.in. ze współprowadzenia magazynu „Wstaje dzień” będzie nowym gospodarzem głównego wydania informacyjnego programu TVP2.
więcej
|
Nowe pakiety UPC Polska bez TVP Info i TVP Sport . ,,Nie cieszyły się dużym zainteresowaniem"
Osoby, które zdecydują się na nową ofertę UPC Polska mogą oglądać 157 kanałów zamiast dotychczasowych 189. Zniknęły m.in. TVP Info, TVP Sport i Eurosport 2. Katarzyna Bonk, corporate communication firmy zapewnia Wirtualnemedia.pl, że rozmowy z nadawcami wciąż trwają. Usunięte miały zostać stacje, które nie cieszyły dużym zainteresowaniem abonentów.
więcej
|
Dariusz Dąbski: zarejestrowaliśmy telewizję AI
Nadawcy telewizyjni widzą rozwój sztucznej inteligencji jako szansę dla ich firm. Prezes Telewizji Puls Dariusz Dąbski podczas panelu na konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w Sopocie poinformował, że zarejestrował nawet telewizję pod marką AI.
więcej
|
,,Para do Gara" nowym programem Czwórki, Mateusz Gessler gospodarzem
Ruszają nagrania nowego kulinarnego show pod roboczym tytułem „Para do Gara”, który trafi do Czwórki w jesiennej ramówce tego roku. W roli prowadzącego wystąpi Mateusz Gessler.
więcej
|
Nowe kanały w sieciach kablowych Vectra i Multimedia Polska
Do oferty sieci kablowych Vectra i Multimedia Polska dołączył dziecięco-młodzieżowy kanał Alfa TVP, a także wersje HD stacji: TVP Historia, TVP Rozrywka i TVP Seriale. Nadal można oglądać te kanały w jakości SD. Z kolei abonenci operatora Multimedia Polska zyskali dostęp do Eleven Sports 1 4K.
więcej
|
Michał Rachoń w TVP Info krytykował Tuska ws. tunelu w Świnoujściu. Zareagowała Komisja Europejska
Michał Rachoń w programie TVP Info „#Jedziemy” zarzucił byłemu premierowi Donaldowi Tuskowi, że nie zbudował w czasach swoich rządów tunelu pod rzeką Świną. Na to odpowiedziała w mediach społecznościowych Komisja Europejska, który przypomniała dziennikarzowi, że ta inwestycja nie została sfinansowana ze środków państwowych.
więcej
|
Jan Śpiewak chce ukrócić karierę Kuby Wojewódzkiego. Wystosował też apel ws. Janusza Palikota
Aktywista Jan Śpiewak zaapelował do stacji TVN i tygodnika „Polityka”, żeby zakończyły współpracę z Kubą Wojewódzkim, którego nazwał „oprychem”. Jego współpracowniczka chce z kolei usunięcia Janusza Palikota z rady jednego z muzeów. To pokłosie nakazowego wyroku sądu, który ukarał Wojewódzkiego i Palikota za nielegalne reklamowanie alkoholu w mediach społecznościowych.
więcej
|
HBO Max zamienia się w Max i podnosi ceny
Na amerykańskim rynku streamingowym zaszła duża zmiana. HBO Max odchodzi i powraca jako Max, serwis zaopatrzony w ponad dwukrotnie większą ilość filmów i seriali. W ofercie dostępne będą także produkcje Discovery+, a w ciągu najbliższego miesiąca pojawią się kolejne programy telewizyjne.
więcej
|
Grzegorz Szafraniec wydawcą programów gospodarczych w TVP. Będzie współtworzył nowe formaty
Wzmocnił się zespół zajmujący się gospodarką na antenach Telewizji Polskiej: do dziennikarza ekonomicznego, Pawła Blajera, dołączył były redaktor naczelny „Wiadomości Handlowych”, Grzegorz Szafraniec, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie on wydawcą ekonomicznych formatów na antenach publicznego nadawcy, ma za zadanie tworzyć też nowe cykle.
więcej
|
Nowa usługa Canal+ dla innych operatorów
Grupa Canal+ uruchamia nowy serwis streamingowy w Niemczech. Platforma zbliżona do Canal+ online powstanie dzięki współpracy M7 Deutschland i wytwórni Studiocanal i zostanie zaoferowana innym operatorom. W jej skład wejdą m.in. biblioteki wideo na żądanie Studiocanal Arthaus+, Allstars i Moviecult. Nie zabraknąć ma też kanałów telewizyjnych.
więcej
|
234 tys. widzów finału ,,Sługi Narodu" w Czwórce, cały sezon śledziło 587 tys. osób
Nowy serial Polsatu „Sługa Narodu” w Polsacie oglądało średnio 619 tys. widzów, a dwa finałowe odcinki pokazane w Czwórce miały 234 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pierwsze recenzje ,,Małej Syrenki" nie są zbyt entuzjastyczne
„Mała Syrenka” zadebiutuje w kinach 26 maja, ale już od jakiegoś czasu wzbudza kontrowersje, ponieważ w postać głównej bohaterki wcieliła się ciemnoskóra aktorka Halle Bailey.
więcej
|
200 tys. widzów oglądało finałowe odcinki ,,Rodziny na Maxa" w Czwórce
Ostatnie dwa odcinki nowego serialu „Rodzina na Maxa” nadane w Czwórce śledziło średnio 200 tys. osób. Wcześniejsze odcinki pokazane w Polsacie obejrzało 378 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
96,9 tys. zł za spot przy finale Ligi Mistrzów w Polsacie
W opublikowanym przez biuro reklamy Polsat Media cenniku reklamowym na czerwiec br. najwyżej wyceniono spot przy transmisji finałowego meczu piłkarskiej Ligi Mistrzów. Kosztuje 96,9 tys. zł netto.
więcej
|
TVP Info pomyliło Gazeta.pl z ,,GW" i błędnie przypisało męża. Karolina Hytrek-Prosiecka żąda sprostowania
Żeby podważyć krytyczne publikacje o Państwowej Agencji Żeglugi Powietrznej, portal TVP Info błędnie podał, że Karolina Hytrek-Prosiecka pracuje w „Gazecie Wyborczej”, a jej mężem jest Dariusz Prosiecki, krótko związany z PAŻP. Po interwencji dziennikarki tekst poprawiono.
więcej
|
Polsat pokaże koncert ,,Pokolenia wolności". Wśród wykonawców - Kayah, Doda i VooVoo
Z okazji rocznicy pierwszych częściowo wolnych wyborów w Polsce, w piątek, 2 czerwca Polsat będzie transmitować z Gdańska koncert pt. „Pokolenia wolności". Ma to być inauguracja trzydniowych rocznicowych obchodów, zaplanowanych w Trójmieście. W trakcie koncertu usłyszymy kultowe piosenki czasu transformacji w nowych wykonaniach. Początek emisji – godz. 20:00.
więcej
|
TVP udzieli licencji na oglądanie w pubach Igrzysk Europejskich Kraków-Małopolska
Biuro Sprzedaży i Współpracy Międzynarodowej TVP informuje, że można już zgłaszać się po zgody sygnałowe na pokazy Igrzysk Europejskich Kraków-Małopolska 2023. Chodzi o pokazy np. w pubach, strefach kibica czy miejskich strefach. Koszt to 500 zł plus VAT, a oferta skierowana jest do organizatorów pokazów publicznych.
więcej
|
Phil Nelson executive vice presidentem w CNN International Commercial
CNN Worldwide powołało Phila Nelsona do kierowania międzynarodowymi operacjami biznesowymi, a także współpracą z partnerami komercyjnymi sieci poza Stanami Zjednoczonymi.
więcej
|
Bank Pekao S.A. proponuje ofertę Eko Pożyczki - inwestuj w ekologię bez wychodzenia z domu Bank Pekao S.A. rozwija ofertę finansowania celów przyjaznych środowisku i proponuje atrakcyjną Eko Pożyczkę – bez prowizji i RRSO tylko 13,83 proc. Ta oferta wspiera działania ekologiczne, a ze względu na atrakcyjną cenę jest przyjazna także klientom. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa RMF zaskoczona projektami konkurencji. Poszło o nazwy vibe FM i Eskamaxx
Czy Grupa ZPR Media, która chce zarejestrować w Urzędzie Patentowym nazwy vibe FM i Eskamaxx, wykorzystuje marki znajdujące się w portfolio Grupy RMF? Tak sugeruje ten drugi nadawca. - Wykluczam, by było to inspirowane tym, co robi Grupa RMF - odpowiada Zbigniew Benbenek, szef Grupy ZPR Media.
więcej
|
|
Rusza szósta edycja letnich imprez RMF MAXX ,,Lato #naMAXXa"
Dziesięć miejscowości znajdzie się na trasie tegorocznej trasy koncertowej RMF MAXX „Lato #naMAXXa”. Wśród nich m.in. Malbork, Kołobrzeg czy wieńczące cykl imprez Katowice. Start - w najbliższy weekend, 26 - 27 maja, całość zakończy się we wrześniu.
więcej
|
|
RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej. Antyradio i Radio ZET uzupełniają podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. należała do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Polskie sieci kablowe mogą wdrożyć nową technologię. ,,Gigantyczna szansa"
Na początku 2024 roku Giełda Papierów Wartościowych ma wdrożyć system reklam adresowalnych, który ma połączyć nadawców i operatorów. Podczas konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, zrzeszającej sieci kablowe, eksperci nie kryli nadziei związanych z projektem. Za 3-4 lata rynek Addressable TV w Polsce może być warty 600-660 mln zł.
więcej
|
Wojewódzki i Palikot skazani za reklamę alkoholi w sieci. ,,Kara pieniężna na wszystkich podziała orzeźwiająco"
Sąd skazał Kubę Wojewódzkiego, Janusza Palikota i Tomasza Czechowskiego na kilkadziesiąt tysięcy złotych grzywny za reklamowanie alkoholi w internecie. Wyrok jest nieprawomocny. - Sąd uznał, że przekroczono barierę, za którą zaczyna się promocja produktu alkoholowego. W związku z czym nie dziwi kara grzywny - mówi Jakub Bierzyński. Zdaniem ekspertów, sprawa nie będzie jednak miała większego wpływu na wizerunki jej bohaterów.
więcej
|
Wirtualna Polska wychodzi z dołka reklamowego. Chce dalej kupować w turystyce
W pierwszym kwartale br. wpływy reklamowe Wirtualna Polska Holding minimalnie zmalały, natomiast mocno wzrosły przychody platform subskrypcyjnych i turystycznych, także dzięki zeszłorocznym akwizycjom. WP chce dalej przejmować w branży turystycznej, raczej za granicą, bo w kraju jest mało do kupienia.
więcej
|
Natalia Skowrońska: z Wirtualnej Polski do Publiconu
Do zespołu agencji Publicon dołączyła Natalia Skowrońska, obejmując stanowisko head of social media. Poprzednio pełniła podobną funkcję w Wirtualnej Polsce, wcześniej pracowała m.in. w Domodi i Fast White Cat.
więcej
|
PBS zajmie się badaniem wizerunku PKP Intercity
Firma badawcza PBS wygrała przetarg PKP Intercity na realizację badań wizerunkowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim 10 konkurentów, wśród których były m.in. takie firmy, jak Minds&Roses, Difference, 4P Research Mix.
więcej
|
Resolution wygrawa przetarg SodaStream
Resolution, należąca do OMD Group agencja marketingu efektywnościowego, została wybrana w przetargu na kompleksową obsługę marki SodaStream (PepsiCo).
więcej
|
Marta Błaszkiewicz digital directorem w agencji Mido
Do zespołu agencji Mido dołączyła Marta Błaszkiewicz, obejmując stanowisko digital directora. Przeszła z GroupM, gdzie pracowała blisko 9 lat.
więcej
|
Paweł Sikorski w Finecast, Szymon Lipiński client engagement directorem
Szymon Lipiński objął stanowisko client engagement directora w Finecast, agencji wyspecjalizowanej w addressable TV, należącej do GroupM. Do polskiego zespołu Finecast dołączył też Paweł Sikorski, jako Finecast executive.
więcej
|
96,9 tys. zł za spot przy finale Ligi Mistrzów w Polsacie
W opublikowanym przez biuro reklamy Polsat Media cenniku reklamowym na czerwiec br. najwyżej wyceniono spot przy transmisji finałowego meczu piłkarskiej Ligi Mistrzów. Kosztuje 96,9 tys. zł netto.
więcej
|
Nowa era reklam opartych na sztucznej inteligencji Google
W czasie wtorkowej konferencji Google Marketing Live zaprezentowane zostały najnowsze rozwiązania Google dla przedsiębiorców i przedsiębiorczyń. Nowości oparte są na sztucznej inteligencji, a wśród nich m.in. możliwość generowania zdjęć produktów przy pomocy AI w ramach narzędzia Product Studio; Merchant Center Next dla mniejszych i początkujących sprzedawców i sprzedawczyń; oraz automatyzacja tworzenia kampanii w Google Ads.
więcej
|
Your Kaya o wstydzie związanym z menstruacją
Marka Your Kaya, producent organicznych produktów menstruacyjnych i naturalnych kosmetyków ruszyła z kampanią pod hasłem "To normalne. Okres wypada", w której walczy ze wstydem związanym z menstruacją.
więcej
|
Daniel Olbrychski w kampanii promującej Wrocław wśród turystów
Wrocław rozpoczyna kampanię promocyjną, która ma na celu zachęcić turystów do odwiedzenia stolicy Dolnego Śląska, a jednocześnie ożywić ducha przygody. W spocie występują m.in. Daniel Olbrychski, Marianna Zydek czy Piotr Nerlewski.
więcej
|
Seryjni podjadacze reklamują McWrapa w McDonald's
Trwa nowa kampania reklamowa kanapek McWrap serwowanych w sieci gastronomicznej McDonald’s. Jej obsługą marketingową zajmują się agencje DDB Warszawa, OMD i 24/7Communication.
więcej
|
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna rebranding do nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
więcej
|
Andrzej Polan zachęca do spożywania pieczywa
Stowarzyszenie Producentów Pieczywa rozpoczęło kampanię pod hasłem „Łączy nas coś dobrego”, w której promuje spożywanie pieczywa. Ambasadorem tej edycji projektu został Andrzej Polan – osobowość telewizyjna, restaurator, kucharz.
więcej
|
Arkadiusz Milik w kampanii promującej okulary Tommy Hilfiger
Marka Tommy Hilfiger nawiązała współpracę z polskim piłkarzem Arkadiuszem Milikiem. Jest on bohaterem miejskiej kampanii promującej kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023. Zdjęcia są częścią globalnej kampanii, w której wystąpili Sergio Ramos, Nick Pescetto i Scotty James.
więcej
|
Irlandia wprowadzi obowiązkowe ostrzeżenia zdrowotne na opakowaniach alkoholu
Irlandia ma stać się pierwszym krajem na świecie, który wprowadzi szczegółowe, obowiązkowe ostrzeżenia zdrowotne na opakowaniach napojów alkoholowych.
więcej
|
Powstanie Super Ranking SAR
Z inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR powstaje pierwszy, przekrojowy ranking agencji komunikacyjnych, mediowych oraz klientów. Będzie obejmować wyniki z trzech branżowych konkursów: KTR, Innovation i Effie. Jego wyniki zostaną podane po raz pierwszy w listopadzie br. i będzie funkcjonował cyklicznie w kolejnych latach.
więcej
|
Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki skazani. "O wyroku sądu dowiedziałem się od dziennikarki"
Warszawski sąd skazał trzech celebrytów za reklamowanie alkoholu w internecie. Były poseł Janusz Palikot ma zapłacić 80 tys. zł. Gwiazda TVN Jakub Wojewódzki i ich wspólnik Tomasz Czechowski skazani zostali na grzywny po 70 tys. zł. Sąd nie miał wątpliwości, że złamali ustawę o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
więcej
|
Platige Image członkiem inicjatywy UN Global Compact
Platige Image przystąpiło do United Nations Global Compact, inicjatywy ONZ działającej na rzecz zrównoważonego biznesu. Celem UNGC jest globalne promowanie odpowiedzialnych praktyk biznesowych i postępów w realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju.
więcej
|
Gabi Drzewiecka, Radek Kotarski i Andrzej Wrona reklamują Kinley
Ambasadorami reklamowymi napoju Kinley (produkowanego przez Coca-Cola Poland Services) zostali dziennikarka Gabi Drzewiecka, twórca internetowy Radek Kotarski i były siatkarz Andrzej Wrona. Nowa kampania marki jest realizowana pod hasłem „Należy Ci się”.
więcej
|
Pierwszy w Polsce mural marki Breitling w ścisłym centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media Mural luksusowej i jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek zegarków na świecie - Bretling zrealizowany w maju 2023 przez Braughman Group Media jest pierwszym w historii muralem tej marki w Polsce. Spektakularne dzieło powstało w sercu nowej biznesowej Woli – na skrzyżowaniu ul. Grzybowskiej i Żelaznej w otoczeniu Fabryki Norblina oraz Browarów Warszawskich. materiał reklamowywięcej |
|
|
Czy dziennikarze Polska Press mieli zakaz pisania o WOŚP? Dorota Kania wysłała ,,wyraźne przypomnienie"
Wprawdzie dziennikary Polska Press nie mieli zakazu pisania o tegorocznej zbiórce Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, jednak otrzymali „wyraźne przypomnienie” jaka jest rola dziennikarza w społeczeństwie - wynika z wyjaśnień, jakie prezes wydawnictwa Stanisław Bortkiewicz przedstawił Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Członkini zarządu spółki Dorota Kania, podkreśliła, że reporterzy nie powinni pisać o WOŚP, jeśli nie są w stanie zrobić tego obiektywnie, bo np. angażują się w zbiórkę. W piśmie do RPO wyliczono też szereg uwag pod adresem WOŚP i mediów, współpracujących z fundacją Jerzego Owsiaka.
więcej
|
Jan Śpiewak chce ukrócić karierę Kuby Wojewódzkiego. Wystosował też apel ws. Janusza Palikota
Aktywista Jan Śpiewak zaapelował do stacji TVN i tygodnika „Polityka”, żeby zakończyły współpracę z Kubą Wojewódzkim, którego nazwał „oprychem”. Jego współpracowniczka chce z kolei usunięcia Janusza Palikota z rady jednego z muzeów. To pokłosie nakazowego wyroku sądu, który ukarał Wojewódzkiego i Palikota za nielegalne reklamowanie alkoholu w mediach społecznościowych.
więcej
|
,,Świat Wiedzy Extra" wraca na rynek po sześcioletniej przerwie
W środę, 24 maja, do sprzedaży trafi nowy numer pisma „Świat Wiedzy Extra” (Wydawnictwo Bauer), z podtytułem „150 pytań i odpowiedzi współczesnej nauki”. To powrót tego wydawnictwa na rynek po sześcioletniej przerwie.
więcej
|
Jakub Żulczyk, który nazwał prezydenta "debilem", jest niewinny. Tak zdecydował Sąd Najwyższy
Sąd Najwyższy utrzymał we wtorek wyrok, w którym umorzono sprawę pisarza Jakuba Żulczyka oskarżonego o znieważenie prezydenta Andrzeja Dudy na Facebooku. To ostatecznie kończy sprawę wpisu, w którym - w kontekście wyborów prezydenckich w USA - Żulczyk nazwał prezydenta "debilem".
więcej
|
Raman Pratasiewicz ułaskawiony przez Alaksandra Łukaszenkę
Raman Pratasiewicz, były opozycyjny bloger i redaktor kanału Nexta, został ułaskawiony przez Alaksandra Łukaszenkę – powiadomiły w poniedziałek białoruskie media, powołując się na wypowiedź samego Pratasiewicza.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska wychodzi z dołka reklamowego. Chce dalej kupować w turystyce
W pierwszym kwartale br. wpływy reklamowe Wirtualna Polska Holding minimalnie zmalały, natomiast mocno wzrosły przychody platform subskrypcyjnych i turystycznych, także dzięki zeszłorocznym akwizycjom. WP chce dalej przejmować w branży turystycznej, raczej za granicą, bo w kraju jest mało do kupienia.
więcej
|
Netflix zabrania współdzielenia kont w Polsce. Ujawnia dodatkową opłatę
Netflix zaczął informować subskrybentów w kolejnych krajach, m.in. Polsce, że za udostępnianie konta osobie spoza gospodarstwa domowego będą musieli dodatkowo płacić. Stawka to 9,99 zł miesięcznie.
więcej
|
HBO Max zamienia się w Max i podnosi ceny
Na amerykańskim rynku streamingowym zaszła duża zmiana. HBO Max odchodzi i powraca jako Max, serwis zaopatrzony w ponad dwukrotnie większą ilość filmów i seriali. W ofercie dostępne będą także produkcje Discovery+, a w ciągu najbliższego miesiąca pojawią się kolejne programy telewizyjne.
więcej
|
Empik ma już 100 proc. akcji e-Muzyki
W ramach przymusowego wykupu Empik przejął pozostałe 2,03 proc. akcji e-Muzyki, stając się jej jedynym właścicielem.
więcej
|
Nowa era reklam opartych na sztucznej inteligencji Google
W czasie wtorkowej konferencji Google Marketing Live zaprezentowane zostały najnowsze rozwiązania Google dla przedsiębiorców i przedsiębiorczyń. Nowości oparte są na sztucznej inteligencji, a wśród nich m.in. możliwość generowania zdjęć produktów przy pomocy AI w ramach narzędzia Product Studio; Merchant Center Next dla mniejszych i początkujących sprzedawców i sprzedawczyń; oraz automatyzacja tworzenia kampanii w Google Ads.
więcej
|
WhatsApp pozwoli edytować wiadomości także po wysłaniu
W komunikatorze WhatsApp (należącym do Meta Platforms) będzie można edytować wiadomości w ciągu 15 minut od wysłania.
więcej
|
Peek & Cloppenburg odświeża e-sklep w Polsce
Multibrandowa sieć odzieżowa Peek & Cloppenburg uruchomiła swój polski sklep internetowy w nowej odsłonie.
więcej
|
Gazeta.pl rozwija e-commerce i otwiera marketplace Cztery Kąty dla branż home&living
Gazeta.pl (Agora) umożliwia kompleksowe działania w zakresie e-commerce w oparciu o dane i silne marki własne. Teraz portal zaprasza miłośników designu i wystroju wnętrz do marketplace'u Cztery Kąty, czyli na platformę pełną zakupowych inspiracji. Jej użytkownicy mogą skorzystać z przydatnych informacji związanych z urządzaniem mieszkań i domów, dobrym designem czy estetyką wnętrz, a dzięki intuicyjnej ścieżce zakupowej w prosty sposób kupią produkty prezentowane przez partnerów serwisu.
więcej
|
Akademia NBP zaprasza na studia MBA ,,Bankowość i system finansowy" Do 26 maja 2023 r. trwa rekrutacja na studia podyplomowe MBA z bankowości i systemu finansowego. Wykłady rozpoczną się już w czerwcu 2023 r. i będą prowadzone przez wykładowców z Polski i z zagranicy. materiał reklamowywięcej |
|
|
PBS zajmie się badaniem wizerunku PKP Intercity
Firma badawcza PBS wygrała przetarg PKP Intercity na realizację badań wizerunkowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim 10 konkurentów, wśród których były m.in. takie firmy, jak Minds&Roses, Difference, 4P Research Mix.
więcej
|
PiS wygrywa wybory, ale traci władzę. Kto będzie rządził Polską?
Gdyby wybory do Sejmu odbyły się w najbliższą niedzielę, wygrałaby je Zjednoczona Prawica z poparciem 32,3 proc. Na Koalicję Obywatelską - największe ugrupowanie opozycyjne - zagłosowałoby 25,7 proc. Polaków - wynika z sondażu United Surveys dla RMF FM i "Dziennika Gazety Prawnej".
więcej
|
Większość polskich przedsiębiorstw zatrudnia obywateli Ukrainy
Ponad 80 proc. polskich przedsiębiorstw zatrudnia obywateli Ukrainy; w ponad jednej trzeciej firm odsetek zatrudnionych Ukraińców waha się w przedziale 10-20 proc. całego personelu - wynika z badania centrum analitycznego Gremi Personal.
więcej
|
|
|