|
|
|
|
|
|
|
Koniec serialu ,,Lulu". Produkcja Polsatu bez drugiego sezonu
Telewizja Polsat nie planuje nakręcenia drugiego sezonu serialu „Lulu” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Emitowana wiosną w telewizji produkcja nie cieszyła się dużą popularnością, a Polsat ma inne plany serialowe.
więcej
|
UKE zwleka z przeniesieniem MUX-8 do MUX-5. ,,Ustalenia WRC-23 będą pomocne"
Szef KRRiT zaproponował, żeby przenieść MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej do pasma UHF. Zwolnione częstotliwości posłużyłyby multipleksom cyfrowego radia DAB+. Choć minęło półtora roku, to prezes UKE zwleka z decyzją w tej sprawie. Rzecznik instytucji sugeruje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że wpływ na to ma jesienna konferencja WRC-23.
więcej
|
TVP1 liderem w 4+, TVN na czele w 16-49. Stacje newsowe z dużymi spadkami
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w maju 2023 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy był TVN. Wyraźne spadki w czołówce zanotowały TVN24, TVP Info i Polsat News - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prezenterka odeszła z TVP Info na dyrektorskie stanowisko
Z kanałem informacyjnym TVP Info pożegnała się prezenterka Emilia Ziemnicka. Objęła stanowiska dyrektora w Gabinecie Głównego Inspektora Transportu Drogowego.
więcej
|
TVP zmienia zdanie: finał Ligi Mistrzów także na antenie TVP2
Telewizja Polska zdecydowała, że finał piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA transmitować będzie nie tylko w TVP Sport, ale też w TVP2. To reakcja na ruch Telewizji Polsat, która spotkanie zamierza pokazać w otwartym Polsacie.
więcej
|
35 kanałów telewizyjnych na żywo w aplikacji TVP VOD
Telewizja Polska wreszcie dołączyła kanały linearne do serwisu streamingowego TVP VOD. Tym samym posiadacze telewizorów Smart TV mogą oglądać 35 stacji nadawcy publicznego bez anteny. W niektórych przypadkach do poprawnego odbioru, konieczna jest aktualizacja aplikacji TVP VOD.
więcej
|
Aktualizacja oprogramowania dekoderów Polsat Box
Abonenci Polsat Box od 1 czerwca otrzymują nowe oprogramowanie na dekodery Polsat Box 4K z systemem kodowania Irdeto. Soft jest wdrażany na urządzenia najpopularniejszej platformy cyfrowej w Polsce stopniowo. Oznaczono go wersją 1.8.60.
więcej
|
Rochstar znów z zyskiem, wpływy 12 proc. w dół
Przychody producenta telewizyjnego Rochstar w ub.r. zmalały o 12,4 proc. do 30,26 mln zł. Firma osiągnęła przy tym pierwszy zysk netto od czterech lat.
więcej
|
,,Nago. Głośno. Dumnie", czyli o polskiej kulturze drag i burlesce. Recenzja dokumentu HBO Max
Na HBO Max dość niepostrzeżenie pojawił się polski dokument przedstawiający sylwetki osób tworzących rodzimą kulturę drag i burleskę. Dla widzów niezaznajomionych z tematem będzie to krótki przewodnik zawierający biogramy, definicje i mapę miejsc wartych odwiedzenia.
więcej
|
TVN Warner Bros. Discovery angażują się w Pride Month, m.in. specjalne sekcje w serwisach VOD i wydarzenia wewnętrzne
Z okazji obchodów miesiąca dumy Grupa TVN Warner Bros. Discovery przygotowała szereg wydarzeń wewnętrznych dla swoich pracowników oraz propozycje programowe dla widzów - m.in. kolekcje i premiery filmów i seriali związanych ze społecznością LGBTQ+ na Player.pl, HBO Max, VOD.pl oraz TVN24 GO.
więcej
|
Polsat nowym liderem. ,,M jak miłość", Polsat SuperHit Festiwal i ,,Na dobre i na złe" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, Polsat SuperHit Festiwal oraz „Na dobre i na złe”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansował Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Emitel kupił firmę z 65 wieżami nadawczymi
Emitel nabył spółkę zależną American Tower Corporation w Polsce. W skład ATC Polska wchodzi 65 nowoczesnych wież, które są wynajmowane największym operatorom telefonii komórkowej na podstawie długoterminowych umów.
więcej
|
Telewizja Trwam straciła ponad 20 proc. widzów. Drugi rok ze spadkiem
W ub.r. średnia oglądalność minutowa Telewizji Trwam wynosiła 24 732 widzów, o 23 proc. mniej niż przed rokiem. To dla stacji drugi z rzędu spadkowy rok.
więcej
|
,,Demaskatorzy" kolejną nowością w TVP Info, gospodarzami Mucha i Pokora
W sobotę na antenie TVP Info zadebiutuje program „Demaskatorzy”, w którym Wojciech Mucha i Wojciech Pokora będą prowadzić „przegląd toksycznych narracji obecnych w polskiej, europejskiej i transatlantyckiej przestrzeni informacyjnej”.
więcej
|
Danny Masterson, gwiazdor ,,Różowych lat 70.", uznany winnym dokonania dwóch gwałtów
Aktor znany z „Różowych lat 70.” i sitcomu Netfliksa „The Ranch” został uznany za winnego popełnienia dwóch gwałtów. Ława przysięgłych w ponownym procesie Danny’ego Mastersona ogłosiła, że dowody zgromadzone w toku śledztwa potwierdzają jego winę w większości stawianych zarzutów.
więcej
|
Dokument ,,Propaganda. Sztuka tworzenia kłamstw" w Vodylli (wideo)
W serwisie Vodylla oglądać można nowy film dokumentalny „Propaganda. Sztuka tworzenia kłamstw”.
więcej
|
Liberty i Warner Bros. Discovery przyglądają się umowie z All3Media
Liberty Global i Warner Bros. Discovery rozważają swoje przyszłe zaangażowanie w All3Media, wiodącą niezależną firmę produkcyjną w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Kim Cattrall wraca na plan kontynuacji "Seksu w wielkim mieście"
Kim Cattrall, odtwórczyni roli Samanthy Jones w "Seksie w wielkim mieście", pojawi się w nowym sezonie kontynuacji kultowej produkcji, pod tytułem "I tak po prostu". Aktorka jako jedyna z czterech głównych bohaterek serialu nie wróciła na plan po latach z powodu ostrego konfliktu z Sarah Jessicą Parker.
więcej
|
Bank Pekao S.A. wprowadza pierwsze Family Office w banku w Polsce Family Office to wsparcie przy kompleksowym zarządzaniu prywatnymi majątkami rodzinnymi. Ułatwia m.in. przekazywanie firm kolejnym pokoleniom oraz powoływanie fundacji rodzinnych. Pekao S.A. jako pierwszy bank w Polsce wprowadza tę usługę dla klientów bankowości prywatnej i firm rodzinnych. Wyróżnikiem oferty są narzędzia do nowoczesnego zarządzania filantropią pozwalającą na budowanie silnej marki w obszarze dobroczynności. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W Trójce nadawano zbyt mało audycji publicystycznych
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji sprawdziła, czy Polskie Radio realizuje zapisy z karty powinności na lata 2020-2024 oraz planów programowo-finansowych na 2022 rok. Okazało się, że w Trójce udział audycji publicystycznych był niezgodny z określonym w dokumencie minimum, a w Polskim Radiu 24 zbyt mało czasu przeznaczono na programy poświęcone kulturze - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nadawca TOK FM odwołuje się od kary finansowej nałożonej przez KRRiT
Nadająca Radio TOK FM spółka Inforadio złożyła w czwartek do Sądu Okręgowego w Warszawie odwołanie od decyzji przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nakładającej na stację 80 tys. zł grzywny za wypowiedź Piotra Maślaka porównującą książkę "Historia i Teraźniejszość" prof. Wojciecha Roszkowskiego do podręcznika dla Hitlerjugend. W piśmie nadawca wskazał m.in., że Maciej Świrski ukarał rozgłośnię za coś innego, niż zapowiadał.
więcej
|
|
Kontrole KRRiT w mniejszych rozgłośniach. Ponad połowa nie realizuje zapisów koncesyjnych
Za mało tematyki lokalnej i audycji słownych - to główne zarzuty Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji do mniejszych nadawców. Na 15 skontrolowanych rozgłośni ponad połowa naruszyła obowiązki programowe zapisane w koncesji.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Lublinie, Eska awansowała na podium
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Eska i VOX FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Bank Pekao na trzecie urodziny PeoPay Kids przedstawia grę edukującą o finansach
Aplikacja bankowa dla dzieci PeoPay Kids Banku Pekao ma już trzy lata. Z tej okazji bank prezentuje raport poświęcony edukacji finansowej oraz prezentuje nową funkcjonalność - grę edukacyjną z elementami grywalizacji. Gra wesprze dzieci w odkrywaniu i zrozumieniu skomplikowanego świata finansów, nauczy oszczędzania i zarządzania wydatkami. PeoPay Kids Banku Pekao promuje nowa linia komunikacyjna z claimem "Jak nie teraz, to kiedy".
więcej
|
Mariusz Ryciak szefem marketingu Answear.com
Mariusz Ryciak objął w Answear.com stanowisko chief marketing officera na Europę Środkową i Wschodnią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w takich firmach, jak Colian, Oshee czy FoodCare.
więcej
|
Porsche ma nowe logo
Z okazji 75. urodzin kultowa mara motoryzacyjna Porsche pokazała nowe logo, a w zasadzie herb. Prace nad projektem zajęły trzy lata.
więcej
|
Rusza Loteria Jubileuszowa LINK4, do wygrania samochody. W reklamie ,,Cała sala śpiewa z nami"
Z okazji swojego dwudziestolecia LINK4 organizuje Loterię Jubileuszową. Do wygrania są samochody Toyota Yaris Cross Hybrid oraz karty paliwowe o wartości 400 złotych. W kampanii reklamowej loterii wykorzystano hit Jerzego Połomskiego „Cała sala śpiewa z nami”.
więcej
|
Ambasada BC: dzięki nowym klientom wpływy 60 proc. w górę
W ub.r. agencja reklamowa Ambasada BC osiągnęła wzrost przychodów o 59,7 proc. do 8,51 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę ze 163,7 do 524,9 tys. zł. Zwiększyły się też wyniki jej siostrzanej agencji Cztery Czwarte.
więcej
|
PGE podkreśla w reklamach, ile klienci oszczędzą dzięki rządowej tarczy
W nowej kampanii PGE Polska Grupa Energetyczna podkreśla, że w ramach wsparcia Rządowej Tarczy Solidarnościowej w 2023 roku przekaże łącznie 10 mld zł.
więcej
|
"Przebojowa świeżość" w nowej kampanii marketingowej Kauflandu
Sieć sklepów Kaufland Polska w nowej kampanii marketingowej zwraca uwagę na świeżość produktów, w szczególności artykułów wrażliwych (owoców, warzyw). Działania prowadzone są pod hasłem „Gdzie przebojową świeżość mam”.
więcej
|
Pepsi oddaje swoje przestrzenie reklamowe młodemu pokoleniu
Marka Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać przestrzenie reklamowe młodym. Ambasadorem kampanii jest raper Bedoes 2115.
więcej
|
Słynna amerykańska restauracja otwiera pierwszy lokal w Polsce
Już w lipcu we wrocławskim centrum handlowym Pasaż Grunwaldzki otworzy się pierwsza w Polsce restauracja pod szyldem Popeyes. To kultowa amerykańska sieć lokali szybkiej obsługi, pochodząca z Nowego Orleanu. Jej właścicielem jest firma, do której należy też m.in. marka Burger King.
więcej
|
Joanna Dziwisińska w zespole Mediahub
Do zespołu agencji mediowej Mediahub dołączyła Joanna Dziwisińska, obejmując nowo utworzone stanowisko PR managerki. Poprzednio związana była z Mediabrands (UM, Initiative).
więcej
|
Intermarche rusza z drugą edycję akcji "Intrekasa"
Sieć supermarketów Intermarché wystartowała z drugą edycją akcji promocyjnej „Interkasa”. Klienci, którzy spełnią jej warunki, otrzymają e-bony o wartości 5 zł, 10 zł lub 15 zł do wykorzystania w wybranej placówce sieci.
więcej
|
Bracia Kacperczyk w nowej kampanii whisky Grant's
Marka whisky Grant's (Maspex) rusza z nową odsłona kampanii "Ekipa na Życie" wraz z udziałem utalentowanych, młodych muzyków - braci Kacperczyk, którzy podbijają serca polskiej sceny muzycznej.
więcej
|
UOKiK sprawdzi producentów frytek i chipsów
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowania wyjaśniające dotyczące współpracy sześciu producentów frytek i chipsów z dostawcami ziemniaków. Regulator zamierza sprawdzić, czy producenci nie wykorzystują nieuczciwie swojej przewagi kontraktowej.
więcej
|
Wystartowała kampania mBanku dla nastolatków
Wystartowała kampania mBanku wprowadzająca nowe pozycjonowanie segmentu młodzieży w wieku 13-19 lat.
więcej
|
Pierwszy w Polsce mural marki Breitling w ścisłym centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media Mural luksusowej i jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek zegarków na świecie - Bretling zrealizowany w maju 2023 przez Braughman Group Media jest pierwszym w historii muralem tej marki w Polsce. Spektakularne dzieło powstało w sercu nowej biznesowej Woli – na skrzyżowaniu ul. Grzybowskiej i Żelaznej w otoczeniu Fabryki Norblina oraz Browarów Warszawskich. materiał reklamowywięcej |
|
|
Joachim Brudziński pozywa ,,Gazetę Wyborczą" i Czuchnowskiego za tekst o remoncie mieszkania
Wiceprezes PiS Joachim Brudziński poinformował w czwartek, że złożył w sądzie pozew przeciwko „Gazecie Wyborczej” i Wojciechowi Czuchnowskiemu, który opisał remont warszawskiego mieszkania Brudzińskiego wskazując, iż był on przeprowadzany z udziałem i pomocą Polskiego Holdingu Mieszkaniowego. Polityk żąda przeprosin, zakazu pisania przez „GW” o jego prywatnym życiu oraz wpłaty 30 tys. zł na cel charytatywny. - Bez trudu udowodnię w sądzie, że tezy pozwu są kłamliwe - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Czuchnowski.
więcej
|
Startuje bezpłatny dwutygodnik ,,Punkt dla Wawra"
Na rynku pojawił się bezpłatny dwutygodnik „Punkt dla Wawra” (Green Light), który będzie rozchodził się na terenie warszawskiej dzielnicy Wawer. Na razie gazeta ma osiem stron, ale wydawnictwo chce tę liczbę zwiększać wraz z rozwojem projektu.
więcej
|
Temat dezinformacji jest bieżący i wciąż aktualny. "Najlepsza dezinformacja opiera się na informacjach prawdziwych"
Temat dezinformacji jest bieżący i wciąż aktualny. W zasadzie codziennie mamy do czynienia z nowymi środkami aktywnie wprowadzającymi nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie rosyjską dezinformację - powiedział prezes PAP Wojciech Surmacz.
więcej
|
PTWP ma wypłacić najwyższą dywidendę od lat
Zarząd Polskiego Towarzystwa Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP), wydającego branżowe magazyny drukowane i serwisy internetowe, proponuje, żeby spółka z zeszłorocznego zysku wypłaciła 7 mln zł dywidendy, po 5,66 zł na akcję.
więcej
|
|
|
Facebook i Instagram sprzedały w Polsce reklamy za prawie 1,5 mld zł. Zysk dwukrotnie w górę
W ub.r. spółka Facebook Poland, należąca do koncernu Meta Platforms, zwiększyła przychody brutto z 1,17 d 1,46 mld zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 23 do 44,9 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jakub Stolarczyk szefem SEO w Interia.pl
Jakub Stolarczyk od czerwca kieruje zespołem SEO portalu Interia.pl (Grupa Polsat-Interia). Wcześniej przez osiem lat pracował w strukturach Grupy RASP, w tym w Onecie.
więcej
|
Viaplay z ofertą licencji dla lokali gastronomicznych
Platforma streamingowa Viaplay wprowadza ofertę licencji do publicznego odtwarzania jej transmisji w restauracjach, barach i innych lokalach gastronomicznych. Do 30 czerwca będzie obwiązywała promocja 50-procentową zniżką.
więcej
|
Bartosz Bartosik redaktorem naczelnym Więź.pl
Od 1 czerwca portal Więź.pl ma nowego redaktora naczelnego. Decyzją zarządu Towarzystwa „Więź” został nim Bartosz Bartosik. Zastępuje w tej roli Jakuba Halcewicza-Pleskaczewskiego, który kierował internetowym serwisem „Więzi” przez ostatnie siedem lat.
więcej
|
Shoper otwiera nowe biuro w Bydgoszczy
Właściciel platformy e-commerce na abonament Shoper otwiera kolejny oddział – tym razem w Bydgoszczy. Nowa lokalizacja skupia zespół specjalistów z dziedziny marketingu internetowego.
więcej
|
Dorota Bawołek prowadzi program w Onecie
W czwartek 1 czerwca na stronie głównej Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) pokazano premierowy odcinek programu „Onet Europa”, którego autorką jest dziennikarka Dorota Bawołek. W cyklicznym programie poruszane będą ważne kwestie europejskie, istotne z polskiego punktu widzenia. Gośćmi programu będą europarlamentarzyści oraz unijni urzędnicy.
więcej
|
Relacja win-win między markami a graczami Po złapaniu postcovidowej równowagi marketing powoli wraca do formy, a wraz z nim obserwujemy, które działania reklamowe najlepiej zwracają wydane złotówki. Eventy gamingowe to przestrzeń, gdzie dobra zabawa wpływa na budowanie love brandów i przekłada się na wysokie efekty względem określonych KPI, a co za tym idzie - ta zabawa się opłaca. materiał reklamowywięcej |
|
|