|
|
|
|
|
|
|
Rewolucja w ramówce TVN. "Top model" zastąpi "Mam talent!"
Stacja TVN rozpoczęła nagrania do 12. edycji „Top model”, program trafi do emisji w jesiennej ramówce. Reality-show będzie można oglądać w nowym paśmie - w sobotnim prime-time. Zastąpi tam program "Mam talent!", który został zawieszony przez TVN - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Coraz więcej skarg do KRRiT na TVP w związku z Marszem 4 czerwca. Regulator wystąpi do nadawcy
Łącznie 15 skarg wpłynęło do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na sposób, w jaki TVP Info oraz „Wiadomości” relacjonowały niedzielny marsz opozycji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. To stan na wtorkowe popołudnie. Wśród nich jest też skarga części rady programowej TVP oraz ta, którą złożyła dziennikarka „Gazety Wyborczej” Agnieszka Kublik.
więcej
|
Serial ,,Skazana 2" oglądało 782 tys. widzów. Będzie kolejny sezon
Drugi sezon „Skazanej” oglądało w TVN średnio 782 tys. widzów, o 202 tys. oglądających więcej niż pokazywana w poprzednich tygodniach w tym pasmie produkcja „Chyłka - Oskarżenie”. Stacja w paśmie emisji produkcji zajęła drugie miejsce w grupach 4+ i 16-49 oraz pierwsze w 20-54 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał informacyjny Polsat News ma 15 lat
Dokładnie 7 czerwca 2008 roku rozpoczął nadawanie Polsat News. Nadawca poinformował, że średni zasięg dzienny stacji wynosi 2,6 mln widzów, a łącznie informacje na wszystkich antenach Polsatu, docierają do ponad 6,6 mln osób.
więcej
|
Senator przypisał Tuskowi ,,hitlerowską twarz" na antenie TVP3 Białystok. Jest wniosek o ukaranie
Senator PiS Jacek Bogucki w trakcie publicystycznego magazynu na antenie TVP3 Białystok nazwał Donalda Tuska „politykiem z twarzą hitlerowską”. Prowadzący program nie zareagował, zareagowali natomiast: poseł PO Krzysztof Truskolaski (drugi uczestnik dyskusji w studiu) oraz senator Marcin Bosacki, który we wtorek zapowiedział złożenie w Komisji Etyki wniosku o ukaranie Boguckiego.
więcej
|
,,Pati" hitem Player.pl. Czy będzie kontynuacja?
W maju nowy serial „Pati” był najchętniej oglądaną produkcją w Player.pl, produkcja odtwarzana była przez ponad 1,3 mln godzin - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wiadomości" liderem programów informacyjnych w maju
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w maju br. zajęły „Wiadomości” licząc ich widownię TVP1, TVP Info, ale także w TVP Polonia. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Teleexpress”, nadawany w TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Filmowcy szykują protest i grożą pozwem. ,,Polski rząd nie przestrzega prawa"
Organizacje zrzeszające twórców filmowych nie ustają w walce o tantiemy od udostępniania produkcji w streamingu. W związku z tym, że ustawa jej wprowadzająca utknęła w rządzie, zapowiadają protest przed Kancelarią Premiera. Grożą też pozwem wobec państwa. - Polski rząd nie przestrzega prawa – grzmiał na konferencji Jacek Bromski, szef Stowarzyszenia Filmowców Polskich. W grze jest kwota 35 mln zł rocznie.
więcej
|
TVP kręci nowy film ,,Niepewność", Nikodem Rozbicki w roli Adama Mickiewicza (zdjęcia)
Ruszyły zdjęcia do nowej koprodukcji historycznej Telewizji Polskiej „Niepewność” w reżyserii Waldemara Szarka. W filmie wystąpią m.in.: Nikodem Rozbicki, Aleksandra Piotrowska, Marek Kalita, Piotr Garlicki i Andrzej Mastalerz. Premiera planowana jest na przyszły rok.
więcej
|
TVN pokaże koncert upamiętniający twórczość Kory. Ralph Kaminski gospodarzem (wideo)
W sobotę, 24 czerwca - w ramach „Wianków nad Wisłą” odbędzie się koncert „Kora. Przyszłam na świat po to”, który będzie można oglądać w TVN. Wydarzenie poprowadzi Ralph Kaminski.
więcej
|
"Reset" w TVP Info. Kanał pokaże serial Rachonia i Cenckiewicza o Tusku
W TVP Info w przyszłym tygodniu zadebiutuje serial dokumentalny Michała Rachonia i Sławomira Cenckiewicza „Reset”, dotyczący relacji z Rosją za rządów PO-PSL.
więcej
|
Firma Sagafilm kupiona przez Skybound Entertainment i 5th Planet Games
Producent „The Walking Dead”, czyli Skybound Entertainment oraz wydawca gier, firma 5th Planet Games (5PG), zawarli umowę dotyczącą wspólnego przejęcia islandzkiej firmy producenckiej Sagafilm.
więcej
|
Były pracownik TVP zatrzymany przez policję. Ma odbyć karę więzienia
Łukasz S., do 2019 roku pracownik Telewizji Polskiej, został zatrzymany przez policję - podało radio RMF FM. Według nieoficjalnych informacji stacji, 41-latek był poszukiwany do odbycia kary za znęcanie.
więcej
|
Hollywoodzcy aktorzy opowiedzieli się za rozpoczęciem strajku
Hollywoodzki związek zawodowy aktorów głosował w poniedziałek za autoryzacją strajku w przypadku zerwania negocjacji w sprawie kontraktów. Artyści domagają się m. in. podwyższenia honorariów.
więcej
|
Małgorzata Rozenek-Majdan na liście PO do Sejmu? Jasna deklaracja gwiazdy TVN
Niezwykle dobrze czuję swoją rolę, jako aktywistki. Nie wystartuję w najbliższych wyborach w październiku, ani tych których spodziewamy się w 2024 r. - oświadczyła we wtorek Małgorzata Rozenek-Majdan, od wielu lat związana z telewizją TVN.
więcej
|
LINK4 Marką Godną Zaufania Innowacyjność i wprowadzanie prostych rozwiązań w ubezpieczeniach docenione! LINK4 został uhonorowany tytułem Marka Godna Zaufania 2023 jako zwycięzca w kategorii: Wysoki A-IQ, czyli firma, która najlepiej wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej działalności. Prestiżowy ranking organizuje co roku miesięcznik „My Company”. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michał Żołądkowski odpowiada za muzykę w Trójce
Michał Żołądkowski jest obecnie kierownikiem redakcji muzycznej w Programie Trzecim Polskiego Radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stanowisko to pozostawało nieobsadzone od momentu, gdy Łukasz Ciechański przestał odpowiadać za listę piosenek, które są grane w ciągu dnia na antenie Trójki.
więcej
|
|
KRRiT walczy z reklamami piwa przed 20.00. Siedem kar dla kanałów telewizyjnych
W 2022 i 2023 roku przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wymierzyli kary o łącznej wysokości 75 tys. zł za emisję spotów browarów przed godziną 20. Wśród ukaranych znalazły się Canal+ Polska i Red Carpet Media Group. Ich przedstawiciele w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewniają, że reklamy wyświetlono pomyłkowo.
więcej
|
|
KRRiT dalej nie odpowiada na skargi po śmierci syna posłanki PO. ,,Brak odwagi"
Krzysztof Luft z rady programowej TVP wysłał we wtorek pismo do szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z zapytaniem: dlaczego po pięciu miesiącach od złożenia skargi na TVP Info i Radio Szczecin Maciej Świrski jeszcze jej nie rozpatrzył? - Sądzę, że przewodniczący boi się podjąć decyzję, bo wie, że musi być tylko jedna - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Luft.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności w Radomiu, stacja wyprzedziła Rekord FM
Na pozycję nowego lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. awansowało RMF FM, które wyprzedziło Rekord FM. Podium uzupełnia Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
KRRiT walczy z reklamami piwa przed 20.00. Siedem kar dla kanałów telewizyjnych
W 2022 i 2023 roku przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wymierzyli kary o łącznej wysokości 75 tys. zł za emisję spotów browarów przed godziną 20. Wśród ukaranych znalazły się Canal+ Polska i Red Carpet Media Group. Ich przedstawiciele w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapewniają, że reklamy wyświetlono pomyłkowo.
więcej
|
Izabela Albrychiewicz awansowała w GroupM, zarządza agencją w 10 krajach
Izabela Albrychiewicz awansowała na stanowisko CEO GroupM CEE (Europa Centralna i Wschodnia) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
więcej
|
Dentsu Creative wygrała przetarg Audi
Agencja reklamowa Dentsu Creative (dentsu Polska) obroniła w przetargu budżet na obsługę marki samochodów Audi (Volkswagen Group). Kontrakt podpisano na okres trzech lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa.
więcej
|
McCann Poland pierwszą agencją z Polski z nominacją Cannes Lions Festival
Agencja McCann Poland znalazła się na shortliście tegorocznego międzynarodowego festiwalu reklamowego Cannes Lions. Nominację otrzymała za projekt realizowany dla Mastercard.
więcej
|
Rafał Brzoska i Omenaa Mensah zebrali zawrotną sumę podczas Wielkiej Aukcji Charytatywnej Top Charity 2023
Ponad 28 mln zł zostało zebranych w czasie Wielkiej Aukcji Charytatywnej Top Charity 2023, którą zorganizowali prezenterka TVN Omenaa Mensah i twórca InPostu Rafał Brzoska. To nie ostateczny wynik, ponieważ trwa nadal aukcja internetowa i wpływają datki od darczyńców. – Mieliśmy nadzieję, że pobijemy ubiegłoroczny wynik, ale nie sądziliśmy, że uda nam się zebrać tak gigantyczną kwotę! Jesteśmy dumni, że nasi goście drugi rok z rzędu udowodnili, że mają wielkie serca. Młody polski biznes stanął na wysokości zadania i pokazał, jak zjednoczony i dojrzały jest w kwestiach pomagania i filantropii - powiedzieli Omenaa Mensah i Rafał Brzoska
więcej
|
Cape Morris zajmie się obsługą marki Morliny
Agencja Cape Morris nawiązała współpracę z marką Morliny, należącą do spółki Animex, polskiego producenta mięs i wędlin.
więcej
|
Spadła odwiedzalność centrów handlowych
Centra handlowe wybieramy dziś pod kątem dostępnych w nich możliwości zaoszczędzenia na zakupach, czyli skorzystania z wyprzedaży i promocji. Takie czynniki jak lokalizacja czy łatwy dojazd są teraz na dalszych miejscach - pokazują wyniki raportu agencji badawczej Inquiry. Typowy konsument odwiedza obecnie centra handlowe średnio 3,2 razy w miesiącu, gdzie przed pandemią było to 3,6 razy.
więcej
|
Ievgen Vector w agencji Chromatique
Do agencji Chromatique dołączył Ievgen Vector, który objął nowe stanowisko associate creative director.
więcej
|
Cyfrowy Polsat ostatecznie przegrał z UOKiK, musi zapłacić 17 mln zł za mylące reklamy SmartDomu
Sąd Najwyższy oddalił kasację, ostatecznie utrzymując 16,7 mln zł kar nałożonych przez prezesa UOKiK na Cyfrowy Polsat i jego spółkę zależną Polkomtel za wprowadzającą w błąd kampanię reklamową usługi SmartDom z 2014 roku.
więcej
|
Żabka wychodzi w plener. Otwiera na wakacje ponad 100 nowych sklepów
W 2023 roku Żabka uruchomi 28 kontenerowych sklepów sezonowych oraz 96 placówek stacjonarnych, również działających sezonowo. Najwięcej sezonowych Żabek pojawi się nad Bałtykiem – m.in. 8 w Mielnie, 7 w Łebie, 7 w Niechorzu, 6 w Jarosławcu, 6 w Międzywodziu, 6 we Władysławowie i 5 w Rewalu.
więcej
|
Artur Karwala creative group head Agencji Nie Do Ogarnięcia. Agnieszka Kania head of social media
Do zespołu Agencji Nie Do Ogarnięcia dołączyli: Artur Karwala na stanowisko creative group head oraz Agnieszka Kania, która objęła funkcję head of social media.
więcej
|
"Z sercem do serka" w kampanii marki Rolmlecz
„Z sercem do serka” to hasło nowej kampanii marki Rolmlecz, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Za jej realizację odpowiadają agencje OS3 i One House.
więcej
|
Adam Simkowski: z Henkla do Bahlsen Polska
Adam Simkowski rozpoczął pracę dziale marketingu firmy Bahlsen Polska. Ostatnio pracował w polskim oddziale Henkla.
więcej
|
Aleksandra Marciniak i Patryk Jończyk w Sportfive Poland
Do agencji marketingu sportowego Sportfive Poland dołączyli Aleksandra Marciniak i Patryk Jończyk.
więcej
|
Znany producent smartfonów wychodzi z Polski z marką vivo
Vivo – czwarta co do wielkości marka smartfonów na świecie – opuszcza polski rynek.
więcej
|
Radosław Szyszko head of local urban repertoire w Sony Music Entertainment Polska
Radosław Szyszko po 5 latach pracy w Sony Music Entertainment Polska awansował na nowe stanowisko. Od teraz pełni funkcję head of local urban repertoire.
więcej
|
15 lipca druga edycja BMW M Festival
15 lipca 2023 na torze Silesia Ring w Kamieniu Śląskim odbędzie się druga edycja festiwalu BMW M.
więcej
|
Agnieszka Kiewesz odpowiada za strategię marketingową Notus Finanse
Agnieszka Kiewesz objęła stanowisko doradcy zarządu ds. strategii marketingowej w Notus Finanse.
więcej
|
Bezpieczne wakacje z polisą i Hubert Urbański w kampanii Rankomatu
Porównywarka ubezpieczeń i usług finansowych Rankomat.pl startuje z wakacyjną kampanią, w której promuje polisę turystyczną jako gwaranta bezpiecznej podróży i spokojnego wypoczynku. Bohaterem reklam jest ponownie Hubert Urbański.
więcej
|
Agata Brzezińska i Łukasz Łaski awansowali w LiquidThread
Agata Brzezińska awansowała na stanowisko senior integrated communication managerki, a Łukasz Łaski został content solutions managerem w agencji digitalowo-contentowej LiquidThread (Publicis Groupe).
więcej
|
Iga Świątek ponownie w kampanii ubezpieczeń PZU Wojażer
PZU wystartował z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia. Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.
więcej
|
Łukasz Trocki w agencji Keino
Łukasz Trocki dołącza do agencji reklamowej Keino. Objął w niej stanowisko senior graphic designera i motion designera.
więcej
|
Bank Pekao na trzecie urodziny PeoPay Kids przedstawia grę edukującą o finansach Aplikacja bankowa dla dzieci PeoPay Kids Banku Pekao ma już trzy lata. Z tej okazji bank prezentuje raport poświęcony edukacji finansowej oraz prezentuje nową funkcjonalność - grę edukacyjną z elementami grywalizacji. Gra wesprze dzieci w odkrywaniu i zrozumieniu skomplikowanego świata finansów, nauczy oszczędzania i zarządzania wydatkami. PeoPay Kids Banku Pekao promuje nowa linia komunikacyjna z claimem "Jak nie teraz, to kiedy". materiał reklamowywięcej |
|
|
Po dekadzie wraca ToSieWytnie
W czerwcu reaktywowana zostaje internetowa grupa ToSieWytnie, tworzona m.in. przez Martina Stankiewicza, Łukasza Skalika i Grzegorza „Dakanna” Barańskiego. Ma ambicje powtórzenia sukcesu w digitalu i na YouTube, własną platformę VoD lub kooperację z którymś z graczy rynku streamingpwego. W planach jest także nowy adres internetowy.
więcej
|
Proboszcz straszył dziennikarza i wydzwaniał do niego w nocy. "Karma wraca, odcierpi pan"
Kontrowersyjny ks. Dariusz Drzewiecki powrócił na stanowisko proboszcza w parafii Podwyższenia Krzyża Świętego w Jeruzalu Skierniewickim. Kiedy zadzwonił do niego dziennikarza z prośbą, aby ustosunkował się do zarzutów parafian, ksiądz nie chciał rozmawiać. W nocy jednak wydzwaniał do dziennikarza, grożąc mu bełkotliwym głosem. - Od lat zajmuję się tematyką Kościoła katolickiego w Polsce, ale jeszcze nigdy nie spotkał się z takim zachowaniem księdza wobec dziennikarza - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Szymon Piegza, autor artykułu.
więcej
|
Natalia Janoszek pozwała Krzysztofa Stanowskiego
Aktorka Natalia Janoszek zapowiedziała kroki prawne wobec Krzysztofa Stanowskiego. Współzałożyciel Kanału Sportowego w swoim programie dwa tygodnie temu oskarżył Janoszek o sfingowanie swojej kariery w Indiach. - Skierował oszczerstwa i pomówienia wobec mojej osoby - twierdzi Natalia Janoszek.
więcej
|
Korzystasz z oferty Disney+? Poznaj wszystkie funkcje platformy
Czy wiesz, że możesz ustawić odpowiedni poziom kategorii wiekowych do swoich potrzeb zwłaszcza jeśli dzielisz konto z dziećmi? Albo zorganizować wspólną transmisję ze znajomymi przebywającymi w innej lokalizacji? Przyglądamy się funkcjom platformy Disney+.
więcej
|
Operatorzy serwisów internetowych muszą raportować o aktywnych sprzedawcach. Nowe obowiązki dla wynajmujących mieszkania
Operatorzy platform cyfrowych będą raportować o aktywnych sprzedawcach, m.in. tych, którzy dokonali co najmniej 30 transakcji w roku lub sprzedali towary za więcej niż 2 tys. euro. Raportowane będą też dane osób, które za pośrednictwem platformy wynajmą np. swoje mieszkanie - powiedział Marcin Lachowicz z MF.
więcej
|
Spotify dalej zwalnia, zmiany w podcastach
Platforma streamingowa Spotify w ramach kolejnej rundy zwolnień pożegna się z 200 pracownikami, głównie ze swojego pionu podcastowego. Na początku br. spółka zwolniła już 600 osób.
więcej
|
Startuje cross-border.pl - KIG i Amazon pilotują eksport polskich MŚP
Wystartował cross-border.pl, czyli pierwszy w Polsce e-przewodnik dla przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć lub zwiększyć skalę sprzedaży zagranicznej w kanałach on-line. Pilotowany przez Krajową Izbę Gospodarczą i Amazon projekt ma ułatwić małym i średnim przedsiębiorstwom (MŚP) decyzję o wyborze kierunku ekspansji międzynarodowej i zachęcić do przekraczania granic z wykorzystaniem możliwości, jakie niesie e-commerce.
więcej
|
Najwięcej lobbystów w Unii Europejskiej jest zarejestrowanych w Belgii, Niemczech i Francji. 30 ma Google
Najwięcej organizacji i firm lobbingowych działających w Brukseli jest zarejestrowanych w Belgii, Niemczech i Francji - wynika z danych europejskiego oddziału zwalczającej korupcję organizacji Transparency International (TI). Najbardziej aktywne z nich to stowarzyszenie przedsiębiorców i pracodawców BusinessEurope, amerykański gigant technologiczny Google i europejski koncern lotniczy Airbus. Od początku kadencji Ursuli von der Leyen jako przewodniczącej KE w grudniu 2019 r., lobbyści przeprowadzili blisko 20 tys. spotkań z urzędnikami europejskiej egzekutywy. Najwięcej z nich dotyczyło Europejskiego Zielonego Ładu (2846).
więcej
|
Z CCC odchodzi wiceprezes Adam Holewa
Z zarządu CCC odchodzi wiceprezes Adam Holewa. To kolejna zmiana w zarządzie spółki, jej prezesem od niedawna ponownie jest Dariusz Miłek.
więcej
|
Relacja win-win między markami a graczami Po złapaniu postcovidowej równowagi marketing powoli wraca do formy, a wraz z nim obserwujemy, które działania reklamowe najlepiej zwracają wydane złotówki. Eventy gamingowe to przestrzeń, gdzie dobra zabawa wpływa na budowanie love brandów i przekłada się na wysokie efekty względem określonych KPI, a co za tym idzie - ta zabawa się opłaca. materiał reklamowywięcej |
|
|
Spadła odwiedzalność centrów handlowych
Centra handlowe wybieramy dziś pod kątem dostępnych w nich możliwości zaoszczędzenia na zakupach, czyli skorzystania z wyprzedaży i promocji. Takie czynniki jak lokalizacja czy łatwy dojazd są teraz na dalszych miejscach - pokazują wyniki raportu agencji badawczej Inquiry. Typowy konsument odwiedza obecnie centra handlowe średnio 3,2 razy w miesiącu, gdzie przed pandemią było to 3,6 razy.
więcej
|
Kto wygra wybory do Sejmu? PiS - 34,4 proc., PO - 29,1 proc., Konfederacja - 13,4 proc.
Gdyby wybory do Sejmu odbyły się w najbliższą niedzielę, na PiS zagłosowałoby 34,4 proc. ankietowanych, na PO - 29,1 proc., a na Konfederację - 13,4 proc. - wynika z sondażu IBRiS przeprowadzonego dla Radia Zet. Chęć wzięcia udziału w wyborach zadeklarowało 60,4 proc. badanych.
więcej
|
|
|
Clue PR wygrała przetarg Netto Polska
Agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z siecią dyskontów duńskiego koncernu Salling Group, Netto Polska. Współpraca ta jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu.
więcej
|
Najwięcej lobbystów w Unii Europejskiej jest zarejestrowanych w Belgii, Niemczech i Francji. 30 ma Google
Najwięcej organizacji i firm lobbingowych działających w Brukseli jest zarejestrowanych w Belgii, Niemczech i Francji - wynika z danych europejskiego oddziału zwalczającej korupcję organizacji Transparency International (TI). Najbardziej aktywne z nich to stowarzyszenie przedsiębiorców i pracodawców BusinessEurope, amerykański gigant technologiczny Google i europejski koncern lotniczy Airbus. Od początku kadencji Ursuli von der Leyen jako przewodniczącej KE w grudniu 2019 r., lobbyści przeprowadzili blisko 20 tys. spotkań z urzędnikami europejskiej egzekutywy. Najwięcej z nich dotyczyło Europejskiego Zielonego Ładu (2846).
więcej
|
|
|