|
|
|
|
|
|
|
Jubileuszowy festiwal w Opolu. Znów wpadki, aluzje ze sceny, bojkot gwiazd. "Artyści nie łączą kropek?"
Organizatorzy festiwalu w Opolu "uśmiercili" wokalistkę, Kamil Bednarek zapomniał tekstu piosenki Marka Grechuty, Wanda Kwietniewska mówiła, że "jeszcze będzie przepięknie", a popularny prezenter TVP dziwił się, że zabrakło wielu muzyków. - Może niech Tomasz Kammel zaapeluje do Danuty Holeckiej i jej kolegów z "Wiadomości", którzy są autorami propagandy w TVP, żeby zmienili narrację, a nie do artystów, żeby przyjeżdżali do Opola - komentuje Maciej Orłoś, były prezenter "Teleexpressu".
więcej
|
Kanał może zakończyć nadawanie. Canal+ i UPC Polska o rozwiązaniu umowy
Choć Golf Channel Polska na swojej stronie internetowej poinformował, że zakończy nadawanie z końcem czerwca, to ostatecznie stacja może kontynuować emisję. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że trwają rozmowy z inwestorem, który pozwoliłby na dalszą działalność kanału. Czołowi dostawcy płatnej telewizji oferują go promocyjnie.
więcej
|
Aktualizacja oprogramowania usuwa problem z odbiorem naziemnego kanału
Posiadacze wybranych modeli telewizorów Sony i Philips powinni pobrać nowe oprogramowanie. Soft rozwiązanie problemy z odbiorem kanału Wydarzenia 24, dostępnego w ramach MUX-4 naziemnej telewizji cyfrowej. Wcześniej niektórzy użytkownicy narzekali na zacinający się obraz i dźwięk podczas odtwarzania stacji.
więcej
|
1,87 mln widzów 60. festiwalu w Opolu. Hitem koncert ,,Cała sala śpiewa z nami"
Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,87 mln widzów. Najwięcej widzów w Jedynce zgromadził koncert „Cała sala śpiewa z nami, czyli hity opolskiej publiczności”, a w TVP Polonia hitem było widowisko „Wielka gala. Od Opola do Opola” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Orange łączy sieci kablowe. ,,Uproszczenie struktury właścicielskiej"
Operator telekomunikacyjny Orange połączył przejęte przed rokiem spółki Telewizja Światłowodowa Kaszebe i Interkar z Redy z firmą z Interkam z Sochaczewa. - Celem jest uproszczenie struktury właścicielskiej, zwiększenie efektywności i standaryzacja wewnętrznych procesów - informuje Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.
więcej
|
1,16 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1 i TVP2. 2,61 mln osób śledziło finałowe spotkanie
Właśnie zakończony sezon Ligi Mistrzów oglądało średnio 1,16 mln widzów w TVP1 (jedno spotkanie nadała TVP2), o 140 tys. osób mniej niż poprzedni. Nadany w TVP2, Polsacie i TVP Sport finał rozgrywek śledziło 2,61 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał Eurosport 4K znów niedostępny w Polsce
W niedzielę 11 czerwca zakończyła nadawanie polska wersja stacji Eurosport 4K. Kanał powrócił jako okolicznościowy w związku z turniejem tenisowym French Open. Emisję w ramach platformy cyfrowej Orange skończono wraz z zakończeniem imprezy.
więcej
|
,,Idol" cieszy się powodzeniem w Polsce i Skandynawii. Jak wyglądają globalne wyniki oglądalności nowego serialu HBO?
„Idol” wywołał dyskusję, zanim jeszcze zadebiutował 5 czerwca na platformie HBO Max. Według nowych danych jego oglądalność na całym świecie, podobnie jak opinie po odcinku pilotowym, jest bardzo zróżnicowana.
więcej
|
Nikola Mihov i Michał Górski nowymi producentami w Constantin Entertainment Polska
W ostatnim czasie do grona producentów w Constantin Entertainment Polska dołączyli Nikola Mihov i Michał Górski. Pierwszy z nich objął funkcję producenta „Kuchennych rewolucji”, a drugi jest odpowiedzialny za rozwój projektów komediowych, na czele z „LOL: Kto się śmieje ostatni” realizowanego dla Amazon Prime - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pub słono zapłaci za pirackie mecze. Co roku tysiące kontroli
Wielka Brytania to jeden z krajów zdecydowanie walczących z piractwem. Nie chodzi jedynie o piractwo IPTV, ale też transmisje w lokalach bez stosownej licencji. Przekonał się o tym właściciel pubu z Dundee w Szkocji. Za odtwarzanie meczów platformy cyfrowej Sky, musi zapłacić 10 tys. funtów grzywny plus odsetki i koszty sądowe.
więcej
|
Zmarł Silvio Berlusconi - były premier Włoch i właściciel AC Milan, magnat telewizyjny. "Koniec ery, która przyniosła wielkie zmiany w polityce"
Silvio Berlusconi, który zmarł w poniedziałek w Mediolanie w wieku 86 lat, przeszedł do historii jako człowiek, który całkowicie zmienił scenę polityczną we Włoszech. Kontrowersyjny polityk, który wywołał liczne skandale i przez lata toczył sądowe batalie, był obecny w polityce prawie trzy dekady. Trzy razy był premierem.
więcej
|
"Stan Futbolu" znika z ramówki TVP Sport. ,,Chciałbym mieć trochę więcej swobody"
Magazyn piłkarski "Stan Futbolu" prowadzony przez Krzysztofa Stanowskiego od lipca nie będzie pokazywany na antenie TVP Sport.
więcej
|
Viaplay pokaże serial ,,Sprawa Iwony Wieczorek"
Serwis Viaplay przygotował kolejną produkcję dokumentalną. W najbliższych tygodniach do serwisu trafi trzyodcinkowy serial „Sprawa Iwony Wieczorek”. Dokument przedstawi analizę dowodów oraz przebiegu zdarzeń z nocy, gdy zaginęła dziewczyna. Przedstawione zostaną w nim też różnorodne teorie na temat jej zaginięcia.
więcej
|
TVP zakończyła nadawanie magazynu religijnego. ,,To była piękna podróż"
Telewizja Polska wyemitowała ostatni odcinek religijnego magazynu „Rodzinny Ekspres”. - Nasz program dojechał do swojej stacji końcowej. 284. odcinek był jednocześnie ostatnim – podsumował prowadzący program Rafał Patyra. Magazyn nadawany był przez niemal sześć lat na antenie TVP2.
więcej
|
Jak Souček dyrektorem generalnym czeskiej telewizji publicznej
Jan Souček został wybrany nowym dyrektorem generalnym czeskiego nadawcy publicznego Ceska Televize (CT). Kadencję rozpocznie 1 października, ale przygotowania do niej już trwają.
więcej
|
Tucker Carlson debiutuje na Twitterze. Fox News: złamał warunki umowy
Były pracodawca oskarża Tuckera Carlsona o złamanie warunków umowy. Fox News uważa, że umowa między nim a byłym już gwiazdorem stacji została naruszona przez nowy program Carlsona na Twitterze.
więcej
|
Biletomat.pl i Bilety24 podpisały umowę o partnerskiej współpracy Bileterie podjęły decyzję o podpisaniu umowy o współpracy partnerskiej, obejmującej wzajemne rozszerzenie oferty biletów oraz wspólne działania marketingowe. Wszystkie bileterie objęte umową sprzedają rocznie prawie 5 milionów wejściówek. Ten sojusz umacnia naszą pozycję oraz stwarza zupełnie nowe możliwości dla klientów obu platform – mówi Konrad Kubaczewski, CEO Biletomat.pl materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NIK krytykuje wydatki Polskiego Radia. Marek Rutka z RMN postuluje audyt
W ciągu dwóch lat od awantury wokół Listy Przebojów Trójki, Polskie Radio wydało łącznie pięć mln zł na promocję tej anteny, ale to nie zdało się na nic i słuchalność wciąż spadała - wynika z pokontrolnego raportu NIK. W 2020 roku nakłady na promocję Trójki wzrosły o 1200 proc., rok później - o 1500 proc. - Działania, które doprowadziły do strat finansowych i spadków słuchalności powinny być rozpatrzone na drodze prawnej - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Marek Rutka, członek Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
|
Międzynarodowe organizacje apelują do KRRiT o szybką decyzję w sprawie koncesji dla TOK FM
Sześć międzynarodowych organizacji, skupiających przedstawicieli mediów, zaapelowało w poniedziałek wspólnie do członków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o szybkie i bezstronne podjęcie decyzji w sprawie przedłużenia koncesji dla radia TOK FM. Na pięć miesięcy przed wygaśnięciem praw do nadawania stacja wciąż czeka na rozpatrzenie wniosku o jej przedłużenie na kolejną dekadę.
więcej
|
|
Radio ZET z nową antenowo-plenerową zabawą ,,Z Noselem przez Polskę"
Radio ZET wystartowało z nową antenowo-plenerową zabawą „Z Noselem przez Polskę”, którą prowadzi Kamil Nosel.
więcej
|
|
Ponad połowę reklam w Polskim Radiu kupiły urzędy i spółki państwowe. Miliony na promocję Trójki po zmianach
W latach 2017-2021 udział spółek, urzędów i instytucji państwowych w przychodach reklamowych Polskiego Radia wzrósł z 23,3 do 55,9 proc., a skurczył się udział podmiotów prywatnych. W latach 2020-21 na promocję Trójki wydano ponad 5 mln zł.
więcej
|
|
NIK zawiadamia prokuraturę ws. byłych prezesów Radia Poznań i Radia Opole
Najwyższa Izba Kontroli złożyła doniesienia do prokuratury dotyczące byłych prezesów Radia Poznań i Radia Opole. NIK podejrzewa, że obaj mogli wyrządzić rozgłośniom szkody majątkowe.
więcej
|
|
Radio publiczne przeprasza za "prokremlowską szmirę". W publikacjach uwzględniono rosyjską propagandę
Paul Thompson, szef nowozelandzkiego radia publicznego RNZ, przeprosił w poniedziałek za "prokremlowską szmirę", po tym jak w kilkunastu artykułach dotyczących Ukrainy, które zostały opublikowane na stronie internetowej radia w ciągu ostatniego roku, zauważono stwierdzenia odzwierciedlające rosyjską propagandę.
więcej
|
|
Zmarł Przemysław Niedźwiecki z Radia 90. Miał 37 lat
Nie żyje Przemysław Niedźwiecki, dziennikarz serwisu internetowego śląskiego Radia 90. Miał zaledwie 37 lat.
więcej
|
|
RMF FM liderem, Radio Szczecin na drugim miejscu
Liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Niemiecki gigant nie zwalnia tempa. W tym roku wyda 60 mln zł na kolejne sklepy
Sieć drogerii dm, która w kwietniu 2022 r. otworzyła w Polsce pierwszy sklep, ma obecnie w naszym kraju 14 placówek. Do końca roku ma ich być 25, a w tym okresie firma zainwestuje w Polsce 60 mln zł. To cały czas ułamek tego, ile sklepów mają konkurenci. - Mamy świadomość konkurencji na polskim rynku, ale widzimy też ogromny potencjał dla siebie - zapewnia Wirtualnemedia.pl Henri Hampe, dyrektor sprzedaży i administracji w dm Drogerie Markt. Firma chce konkurować m.in. specyficzną polityką cenową.
więcej
|
Ströer będzie dalej sprzedawał reklamy w wagonach metra
Spółka Metro Warszawskie zakończyła przetarg na obsługę reklam w wagonach metra. Do współpracy wybrała firmy Stroer Polska i Stroer Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Euvic Effect będzie pracować dla resortu kultury za 75 groszy
Agencja Euvic Effect wygrała przetarg Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego dotyczący pośrednictwa w publikacji materiałów ministerstwa w ogólnopolskich i regionalnych tytułach prasowych. Zaproponowała wynagrodzenie w wysokości 0,75 zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Radio Zet, Żywiec i Lajkonik z najefektywniejszymi reklamami w Polsce według agencji Kantar
Corona, Lurpak i Bosch znalazły się w czołówce globalnych nagród Kantara dla najskuteczniejszych kreacji reklamowych na świecie według Creative Effectiveness Awards 2023. W Polsce czołówkę tworzą Radio Zet, Żywiec i Lajkonik.
więcej
|
Wavemaker uruchamia Warsaw Center of Excellence, na czele Jakub Komorowski
Agencja mediowa Wavemaker, działająca w ramach GroupM uruchomiła Warsaw Center of Excellence - dywizję do obsługi międzynarodowych klientów. Na jej czele stoi Jakub Komorowski.
więcej
|
Sigma Bis, Media Group i Mastermind Media walczą o obsługę PKP Intercity
W przetargu spółki PKP Intercity na obsługę mediową jej kampanii wpłynęły 4 oferty. Złożyły je m.in. Sigma Bis, Mastermind Media i Mediahub - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w kwocie 18,6 mln zł.
więcej
|
Nowa platforma komunikacji Banku Pekao
Bank Pekao wprowadza nową platformę komunikacji marketingowej, której idea brzmi: „Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze!”. Nowa linia skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, którzy wkraczają w dorosłość oraz stają się samodzielni i odpowiedzialni finansowo.
więcej
|
Marka Yes apeluje do legalizację związków jednopłciowych. Oferuje specjalne obrączki ślubne
Firma Yes Biżuteria inicjuje kampanię marketingową, w ramach której rozda obrączki ślubne pierwszym 10 parom jednopłciowym, które zalegalizują w Polsce swój związek. Firma tłumaczy, że namawia tak do legalizacji związków jednopłciowych.
więcej
|
Potrzebna agencja do kampanii "Niepełnosprawni Niezniszczalni"
Fundacja Avalon zaprasza agencje do składania ofert na realizację ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem "Niepełnosprawni Niezauważalni". Jej budżet to ponad 1,2 mln zł.
więcej
|
L'Oreal Paris uczy wartości i przedstawia mural w centrum Warszawy
W centrum Warszawy powstał nowy mural. Jego projekt przypomina tablicę, na której wypisane są rozwinięcia słynnego hasła “Jestem tego warta” napisane przez kobiety i mężczyzn, zachęcające do samoakceptacji. To kolejna odsłona kampanii "Lekcje Wartości".
więcej
|
Radosław Włoda odchodzi z Proxi.Cloud
Radosław Włoda nie jest już szefem sprzedaży w Proxi.Cloud, firmie technologicznej specjalizującej się w realizacji kampanii drive-to-store i monitoringu ruchu w sklepach.
więcej
|
Carrefour tworzy w sklepach Strefy Niskich Cen
Firma Carrefour Polska stworzyła w hipermarketach i supermarketach specjalnie oznaczone strefy z produktami o najniższych cenach, w tym z marką Simpl, która będzie promowana w placówkach sieci, a także w telewizji i internecie To reakcja na cały czas wysoką inflację, która uderza w gospodarstwa domowe w Polsce.
więcej
|
Fundacja JiM z kampanią społeczną o kobiecym spektrum autyzmu. ,,Spektrum kobiet. Chcemy być autentyczne!"
Kampania społeczna Fundacji JiM „Spektrum kobiet. Chcemy być autentyczne!” porusza temat specyfiki kobiecego autyzmu, a także zwraca szczególną uwagę na problem ich niedodiagnozowania oraz konsekwencji z tym związanych. W inicjatywie wzięły udział dorosłe Polki w spektrum autyzmu: Ida Tymina, Klaudia Lewandowska oraz Dorota Bartosiak.
więcej
|
Orlen zastępuje Energę jako sponsor lig i reprezentacji koszykarskich
PKN Orlen przez najbliższe trzy lata będzie sponsorem tytularnym polskiej ligi koszykarzy i koszykarek oraz męskich i żeńskich reprezentacji Polski w koszykówce. Poprzednio ligi i reprezentacje wspierała Energa, którą Orlen przejął trzy lata temu.
więcej
|
Katastroficzna wizja powodzi w spocie Manchesteru City i Xylem, w roli głównej Pep Guardiola
Manchester City oraz firma Xylem – globalny dostawca technologii wodnych – w kampanii „Bohaterowie wody” apelują o podjęcie działań na rzecz oczyszczenia wód. Przez bardzo sugestywny przekaz chcą zwrócić uwagę na problem oraz zachęcić jak największą liczbę osób do zaangażowania się i podpisania apelu do światowych liderów. W spocie występuje trener Pep Guardiola.
więcej
|
Touchideas powiększa grono partnerów. Dołączyli Krzysztof Szwedowski, Marta Szymkowiak, Bartosz Urbanke i Marcin Krygier
Agencja Touchideas powiększa grono partnerów. Do CEO oraz założyciela Bartłomieja Serafińskiego dołączyli z końcem maja Krzysztof Szwedowski, Marta Szymkowiak, Bartosz Urbanke oraz Marcin Krygier. Będą odpowiadali za poszczególne obszary działalności spółki.
więcej
|
Semilac świętuje swoje 10-lecie specjalną loterią
Marka hybrydowych lakierów do paznokci Semilac świętuje właśnie swoje 10-lecie. Z tej okazji stworzyła kampanię 10/10, w ramach której nie tylko przygotowała wyjątkowe wideo z udziałem inspirujących kobiet. Wystartowała również jubileuszowa loteria, gdzie do wygrania jest 100 tys. zł.
więcej
|
Intermarché i Bricomarché mają nowych dyrektorów logistyki
Grupa Muszkieterów powołała dwóch nowych dyrektorów logistyki: Rafała Dzido na szefa logistyki Intermarché, a Mateusza Krzystańskiego na dyrektora logistyki Bricomarché. To następstwo wdrożenia nowej strategii logistycznej, która zakłada decentralizację logistyki w ramach Grupy.
więcej
|
Fischer Polska nowym partnerem agencji Harbingers
Fischer Polska przy współpracy z krakowską agencją Harbingers będzie rozwijać na polskim rynku swoje działania z zakresu performance SEO i content marketingu.
więcej
|
Agnieszka Światły managing director retail Poland w Diebold Nixdorf
Nową managing director pionu retail Poland w firmie Diebold Nixdorf została Agnieszka Światły. Zastąpiła na tym stanowisku Michała Strzyczkowskiego.
więcej
|
Bank Pekao na trzecie urodziny PeoPay Kids przedstawia grę edukującą o finansach Aplikacja bankowa dla dzieci PeoPay Kids Banku Pekao ma już trzy lata. Z tej okazji bank prezentuje raport poświęcony edukacji finansowej oraz prezentuje nową funkcjonalność - grę edukacyjną z elementami grywalizacji. Gra wesprze dzieci w odkrywaniu i zrozumieniu skomplikowanego świata finansów, nauczy oszczędzania i zarządzania wydatkami. PeoPay Kids Banku Pekao promuje nowa linia komunikacyjna z claimem "Jak nie teraz, to kiedy". materiał reklamowywięcej |
|
|
Z wydawcy ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" odejdzie wiceprezes
Z końcem sierpnia z Gremi Media, wydawcą m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, pożegna się wiceprezes Jarosław Machocki. Ze spółką jest związany od ośmiu lat.
więcej
|
O dezinformacji i sztucznej inteligencji podczas 5. Konferencji Media Przyszłości
Wyzwania, przed jakimi stoją współczesne media w kontekście wojny informacyjnej i rosnącego znaczenia sztucznej inteligencji, omówią międzynarodowi eksperci podczas 5. edycji konferencji Media Przyszłości.
więcej
|
Sukcesja u George'a Sorosa. W Polsce jego imperium zainwestowało w Agorę, Gremi Media i Eurozet
Amerykański biznesmen i filantrop o żydowsko-węgierskich korzeniach George Soros przekazał stery swego finansowego i charytatywnego imperium wartego 25 miliardów dolarów swojemu synowi Alexowi. W Polsce należący do koncernu fundusz Media Development Investment Fund kupił mniejszościowy pakiet akcji Agory, a jego spółki zależne zainwestowały w Gremi Media i Eurozet.
więcej
|
Prawnicy Rammsteina chcą ,,zakneblować" media. "Aby uniemożliwić zbadanie sprawy"
Prawnicy Tilla Lindemanna, wokalisty zespołu Rammstein, zagrozili podjęciem kroków prawnych przeciwko rzekomym „podejrzanym doniesieniom”. Ich zdaniem zgłoszone przez kobiety oskarżenia były „bez wyjątku nieprawdziwe”, natomiast media „naruszyły wymóg wyważonego i obiektywnego relacjonowania”. „Nie zgadzamy się z takim podejściem” – zaprotestowała w niedzielnym komentarzu szefowa działu rozrywki dziennika „Bild”.
więcej
|
,,Przegląd" przeprosił byłych działaczy Ordo Iuris
Wydawca tygodnika „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) przeprosił Karolinę Dobrowolską i Tymoteusza Zycha za publikację z 14 lutego ub.r.. Jak w podano w przeprosinach, „materiał był nierzetelny”.
więcej
|
|
|
Netflix zajmuje połowę czasu polskim widzom streamingu. Player przed Disney+ i TVP VOD
W maju połowa czasu korzystania przez polskich internautów z platform streamingowych przypadła na Netfliksa. Ponad 6 proc. udziału w rynku pod tym względem zanotowały Player, Disney+ i TVP VOD, a ponad 5 proc. - HBO Max i Canal+ online - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał klubu Roberta Lewandowskiego kończy nadawanie. Pracę straci 150 osób
Tylko do końca czerwca nadawać będzie Barça TV. Kontrakt na dalszą emisję oficjalnej stacji klubu piłkarskiego Roberta Lewandowskiego z firmą Telefónica nie został przedłużony. Oznacza to zwolnienie 150 pracowników kanału FC Barcelona.
więcej
|
Darmowe współdzielenie kont Netfliksa nie wróci? Serwis zyskuje po blokadzie
Blokada użytkowników spoza gospodarstwa domowego opłaciła się Netfliksowi. Z badania firmy Antenna wynika, że tylko w Stanach Zjednoczonych platforma miała cztery dni z największą liczbą nowych subskrybentów od początku 2019 roku.
więcej
|
CDA wypłaci kolejną dywidendę. 15,5 mln zł dla Łukasza i Jarosława Ćwieków
Akcjonariusze CDA zdecydowali, że spółka z zeszłorocznego zysku wypłaci 15,91 mln zł dywidendy. 97,3 proc. tej kwoty trafi do Łukasza i Jarosława Ćwieków.
więcej
|
Iga Świątek w produkcji Netfliksa. Jest zwiastun ,,Break Point" (wideo)
Netflix zaprezentował zwiastun drugiej części dokumentu „Break Point”, który opowiada o doborowych tenisistach i tenisistkach uczestniczących w wielkich tenisowych turniejach. W filmie pojawi się m.in. Iga Świątek. Premiera na platformie Netflix 21 czerwca.
więcej
|
Tucker Carlson debiutuje na Twitterze. Fox News: złamał warunki umowy
Były pracodawca oskarża Tuckera Carlsona o złamanie warunków umowy. Fox News uważa, że umowa między nim a byłym już gwiazdorem stacji została naruszona przez nowy program Carlsona na Twitterze.
więcej
|
Zasięgi jak na Time Square. Rusza Onet Ads, narzędzie do tworzenia kampanii video Ringier Axel Springer wprowadza na rynek innowacyjny produkt reklamowy Onet Ads. Dzięki niemu markterzy tworzący kampanie video już za 5 tys. zł mogą dotrzeć do milionów użytkowników Onetu i serwisów RASP. materiał reklamowywięcej |
|
|
Reputacja i wartości firmy cenne dla pracowników. Czego oczekują wobec postcovidowego rynku pracy?
Jak wynika z badania Klubu Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR) - działającego przy Związku Firm Public Relations - zrealizowanego we współpracy z Kantar Polska, w ocenie menedżerów HR oraz dyrektorów odpowiedzialnych za kluczowe zespoły i/lub obszary zarządzania z czołowych polskich firm, wynika, że zatrudnieni oczekują przede wszystkim zapewnienia work-life balance (97 proc.) oraz możliwości wyboru między pracą zdalną a stacjonarną (94 proc.). Kluczową zmianą zauważoną przez pracodawców wśród pracowników po pandemii, jest większa gotowość do zmiany pracy oraz wyższe wymagania płacowe.
więcej
|
|
|
Reputacja i wartości firmy cenne dla pracowników. Czego oczekują wobec postcovidowego rynku pracy?
Jak wynika z badania Klubu Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR) - działającego przy Związku Firm Public Relations - zrealizowanego we współpracy z Kantar Polska, w ocenie menedżerów HR oraz dyrektorów odpowiedzialnych za kluczowe zespoły i/lub obszary zarządzania z czołowych polskich firm, wynika, że zatrudnieni oczekują przede wszystkim zapewnienia work-life balance (97 proc.) oraz możliwości wyboru między pracą zdalną a stacjonarną (94 proc.). Kluczową zmianą zauważoną przez pracodawców wśród pracowników po pandemii, jest większa gotowość do zmiany pracy oraz wyższe wymagania płacowe.
więcej
|
Warsaw Creatives zajmie się obsługą Ceramiki Paradyż
Ceramika Paradyż, producent płytek ceramicznych oraz spieków wielkoformatowych, wybrała agencję Warsaw Creatives do stałej obsługi PR. Umowę podpisano do końca roku.
więcej
|
|
|