|
|
|
|
|
|
|
Burza po ,,Resecie". Rozmówcy odcinają się od serialu, Rachoń zarzuca im cenzurę
Dwaj eksperci, którzy wystąpili w pierwszym odcinku serialu „Reset” Michała Rachonia i Sławomira Cenckiewicza, we wtorek oświadczyli, że odcinają się od tej produkcji i żądają usunięcia z niej swoich wypowiedzi. Rachoń zapowiada: „Nie zgodzimy się na cenzurę” - To nudny, propagandowy film, choć przyznaję, że od strony wizualnej zrobiony co najmniej poprawnie, na poziomie Netflixa - ocenia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Michał Danielewski z OKO.Press.
więcej
|
Polsat stawia na ,,Sługę Narodu". Ruszają zdjęcia do drugiej serii
Serial „Sługa Narodu” nie zakończy się na jednej serii. W środę 14 czerwca br. ruszają zdjęcia do drugiego sezonu produkcji, opartej na ukraińskim serialu komediowym z Wołodymyrem Zełeńskim w roli głównej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W polskiej wersji w tytułową rolę wciela się Marcin Hycnar. Do obsady w nowym sezonie dołączą Tomasz Ciachorowski i Andrzej Grabowski.
więcej
|
Nowy kanał rezygnuje z walki o miejsce w MUX-8, ale może trafić do Vectry
Telewizja narodowców nie weźmie udziału w konkursie dotyczącym miejsc w ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Piotr Barełkowski, członek zarządu TV MN informuje Wirtualnemedia.pl, że stacja zrezygnowała z tego po „dłuższej analizie biznesowej”. Niebawem kanał publicystyczny może poszerzyć zasięg o m.in. sieć kablową Vectra.
więcej
|
Pogłębiają się różnice między ,,Wiadomościami" a ,,Faktami"
Coraz większa jest różnica, jeśli chodzi o wydźwięk informacji na temat osób publicznych w „Wiadomościach” TVP i „Faktach” TVN - wynika z kolejnej edycji badania bezstronności głównych programów informacyjnych firmy Presskadra.
więcej
|
,,Ważne informacje" od HBO Max. Chodzi m.in. o współdzielenie kont
Serwis streamingowy HBO Max rozesłał swoim subskrybentom e-maila zatytułowanego „Ważne informacje dotyczące Twoich Warunków Korzystania”. Zobowiązuje się do niewykonania części postanowień ze swojego regulaminu. Wśród nich są punkty dotyczące osób, których możemy upoważnić do korzystania z naszego konta. To osoby spoza gospodarstwa domowego.
więcej
|
Tajemniczy kanał testowy na transponderze Canal+ Polska
Na jednym z transponderów dzierżawionych przez platformę cyfrową Canal+ pojawił się kanał o ID: 15720. Nadawca nie zdradza z jakiego powodu prowadzi emisję testową. Zazwyczaj takie próby poprzedzają dodanie nowej stacji do oferty.
więcej
|
Problem z odbiorem dwóch kanałów z multipleksu eksperymentalnego BCAST
Część odbiorców multipleksu eksperymentalnego firmy BCAST ma problem z odbiorem dwóch kanałów. Po uruchomieniu Polsatu lub EWTN Polska przez chwilę pojawia się dźwięk, a następnie widać tylko „ciemność”. Operator MUX-u testowego zapewnia, że trwają prace nad wyeliminowaniem takich kłopotów.
więcej
|
TVP2 rusza z wakacyjnym cyklem ,,Polskie biesiady"
W najbliższą sobotę, 17 czerwca, TVP2 startuje z nowym wakacyjnym cyklem Polskie biesiady”. Złoży się na to dziewięć koncertów zorganizowanych w różnych miejscowościach. Każdą biesiadę poprowadzi inna para wodzirejów: format zakłada bowiem wspólne śpiewanie widzów z uczestnikami.
więcej
|
2,39 mln widzów finałowego meczu Igi Świątek w Roland-Garros
Sobotnie spotkanie Igi Świątek z Karoliną Muchovą w finale turnieju Roland-Garros 2023 na antenie Eurosportu 1 oglądało 1,24 mln widzów, a w TVN - 1,16 mln. W sumie mecz zgromadził przed telewizorami średnio 2,39 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
288 tys. widzów ,,Hotelu Paradise All Stars" w TVN7
Program Siódemki „Hotel Paradise All Stars”, będący specjalną edycją „Hotelu Paradise”, po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 288 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Debiut nowego programu ,,Arena poglądów" śledziło 448 tys. widzów w TVP1
Pokazany w poniedziałek w TVP1 pierwszy odcinek nowego cyklu „Arena poglądów” oglądało średnio 448 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Premiera "Resetu" Rachonia i Cenckiewicza hitem poniedziałku w TVP
Nadany w poniedziałek na antenach TVP Info i TVP1 pierwszy odcinek nowego cyklu dokumentalnego „Reset” oglądało średnio 1,61 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat kręci spot jesiennej ramówki, Doda wśród gwiazd (zdjęcia)
Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do wizerunkowego spotu, który będzie promować jesienną ofertę nadawcy. Wśród gwiazd pojawi się Dorota Rabczewska promująca nowy program „Doda. Dream Show”.
więcej
|
Polska wersja ,,The Real Housewives" jesienią w Polsacie
Telewizja Polsat przygotowuje polską wersję amerykańskiego reality-show „The Real Housewives”. Produkcja pokaże pełne intryg życie siedmiu bogatych kobiet z Warszawy. Emisja planowana jest w jesiennej ramówce Polsatu.
więcej
|
Złote Globy sprzedane. Hollywoodzkie Stowarzyszenie Prasy Zagranicznej kończy działalność
Złote Globy począwszy od 2024 roku, stają się przedsięwzięciem komercyjnym. Hollywoodzkie Stowarzyszenie Prasy Zagranicznej, czyli organizacja, która w ostatnich latach wzbudziła wiele kontrowersji gdy media ujawniły kulisy jej działania, zostaje zamknięta. Same Złote Globy będą jednak nadal przyznawane dzięki firmom Dick Clark Productions i Eldridge Todda Boehlya.
więcej
|
Rusza Loteria Jubileuszowa LINK4! Kup polisę - wygraj samochód! Z okazji swojego dwudziestolecia LINK4 organizuje Loterię Jubileuszową. Do wygrania są samochody Toyota Yaris Cross Hybrid oraz karty paliwowe o wartości 400 złotych. W loterii może wziąć udział każdy klient indywidualny. Wystarczy, że między 1 czerwca a 31 sierpnia 2023 roku kupi bądź przedłuży polisę OC lub OC/AC materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio odpowiada na raport NIK: ,,Nie ma obiektywnych pomiarów słuchalności"
Na polskim rynku radiofonii nie funkcjonują żadne obiektywne, miarodajne, transparentne i rzeczywiste pomiary słuchalności, które opisują ten rynek – to odpowiedź Polskiego Radia na krytykę, jaką zawarła w swoim raporcie Najwyższa Izba Kontroli. Radio podkreśla także, iż "nie otrzymało żadnych dodatkowych środków".
więcej
|
|
Udział w rynku RMF FM spadł poniżej 30 proc. Radio Pogoda z największym wzrostem, traci Polskie Radio 24
W okresie od marca do maja br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio Pogoda - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Tomasz Ławnicki w Radiu Nowy Świat z podcastem, Weroniki Wawrzkowicz z audycją ,,Wrzenie Nowego Świata"
Radio Nowy Świat wprowadza dwie nowości: w nowym cyklu „podcast extra plus” wystartuje format Tomasza Ławnickiego pt. „Pod czeskim niebem”, zaś na antenę trafią rozmowy Weroniki Wawrzkowicz pt. „Wrzenie Nowego Świata”, emitowane z kawiarni reportera i pisarza Mariusza Szczygła. Pierwsza rozmowa - w najbliższą niedzielę.
więcej
|
|
Zmarł muzyk Dariusz Kąkol. Współpracował z Radiem Wnet
Nie żyje Dariusz Kąkol, perkusista związany m.in. z Różami Europy. Jako realizator dźwięku w latach 2019-2021 współpracował z Radiem Wnet.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Yes w ogniu krytyki. Oskarżenia o rainbow washing w akcji #YesforLove
Nowa promocja marki Yes Biżuteria opatrzona hasłem #YesForLove została skrytykowana przez ekspertów, konsumentów i aktywistów na rzecz praw osób LGBT+. Firmie zarzucono rainbow washing, czyli próbę wywołania wrażenia, że solidaryzuje się z dyskryminowaną grupą osób nieheteronormatywnych, podczas gdy robi po prostu marketing obliczony na zwiększenie zysków.
więcej
|
Joanna Korczak dyrektor zarządzającą adrino
Joanna Korczak została dyrektor zarządzającą firmy technologicznej adrino. To nowe stanowisko, utworzone w czerwcu z uwagi na rozwój agencji.
więcej
|
Radomir Jaszczuk pokieruje rozwojem sprzedaży Grupy Mullenlowe
W ramach Grupy Mullenlowe, obejmującej spółki Mediahub, MullenloweWarsaw i Octopus Tech, stworzono nowe stanowisko associate director & enterprise development. Objął je Radomir Jaszczuk.
więcej
|
Biedronka z ogromną karą od UOKiK za ,,Tarczę antyinflacyjną". "Jesteśmy zdeterminowani do obrony swoich racji przed niezawisłym sądem"
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 160,9 mln zł grzywny na Jeronimo Martins Polska za nieprawidłowości przy promocji „Tarcza Biedronki antyinflacyjna” z wiosny ub.r. Kara jest nieprawomocna, właściciel Biedronka planuje odwołać się od niej do sądu.
więcej
|
Firmy w Skandynawii bojkotują producenta Milki i Oreo
Firmy skandynawskie wstrzymały sprzedaż produktów marek należących do koncernu Mondelez International, wśród których są m.in. takie brandy, jak Milka, Oreo, Halls czy Toblerone. Bojkot związany jest z tym, że producent słodyczy nadal prowadzi działalność na rynku rosyjskim.
więcej
|
Cityboard Media i Stroer chcą pracować dla kancelarii premiera
Cityboard Media i Stroer Media złożyły oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na dostawę nośników reklamy zewnętrznej do realizowanych przez nią kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Nestea przyciąga radość" - rusza nowa platforma marki
Agencja Publicis Worldwide Poland przygotowała pierwszą kampanię wizerunkową dla marki Nestea. Kampania ma zasięg międzynarodowy.
więcej
|
Artur Zabielski na czele marketingu w Provident Polska, zastąpił Katarzynę Szerling
Artur Zabielski objął funkcje dyrektora pionu marketingu i członka zarządu Provident Polska. Zastąpił Katarzynę Szerling, która marketingiem zarządzała w spółce przez osiem lat.
więcej
|
Kultowa marka technologiczna wraca na rynek
Współzałożyciel i udziałowiec CD Project Michał Kiciński, zapowiedział reaktywację polskiej marki sprzętu audio Unitra.
więcej
|
Mocna kampania w Szwajcarii. Dławiący się Putin
Szwajcarska organizacja pozarządowa myclimate zainicjowała kampanię "Putin your vote", będącą de facto apelem do władz o zerwanie wszelkich związków ekonomicznych z putinowską Rosją.
więcej
|
Resorak Hot Wheels dla niewidomych i niedowidzących
Hot Wheels Braille Racer Twin Mill to nowa zabawka firmy Mattel stworzona dla dzieci niewidomych i niedowidzących.
więcej
|
Artur Manista head of growth w Questpass_>>
Pracę w firmie Questpass_>> jako head of growth zaczął Artur Manista. Poprzednio był związany z Flying Bisons, a wcześniej m.in. z Isobar Polska, Cineworld Group i Screen Network.
więcej
|
Maciej Sitek odpowiada za Lech Pils w Chapter1
Do zespołu agencji Chapter1 wrócił Maciej Sitek, na stanowisko senior account managera i będzie obsługiwał markę Lech Pils (Kompania Piwowarska). W agencji pracował już w latach 2018-2020, zajmując się obsługą takich marek jak: Uber, Volkswagen, Vileda.
więcej
|
Samsung z nową kampanią promującą lodówki
Najnowsza kampania agencji Leo Burnett dla marki Samsung promuje modele lodówek, które wprowadzają zmiany w wyglądzie wnętrz, organizacji i dostępności chłodzonej żywności, technologicznych udogodnieniach oraz oszczędzaniu energii.
więcej
|
"Bierz co chcesz" w kampanii Desperados Lemon 0.0%
Grupa Żywiec w ramach trwającej kampanii „Bierz, co chcesz” promuje orzeźwiające piwo bezalkoholowe Desperados Lemon 0.0%, po które można sięgnąć w każdej sytuacji. Działania realizują agencje: Artegence, Boomerang, Starcom, G3 i Hope.
więcej
|
Antymateria zmienia identyfikację wizualną i strategię komunikacji marki
Mamastudio odpowiada za kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej i strategii komunikacji marki rowerowej Antymateria.
więcej
|
Aleksander Malinowski senior account manager w altavia.kamikaze
Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączył Aleksander Malinowski, na stanowisko senior account manager. Przechodzi z Feeders Agency, gdzie był account managerem.
więcej
|
Dwie nowe firmy w Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
Do grona domów produkcyjnych, zrzeszonych w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (SPR), dołączyły Ilmatic i Szut Szut Studio. Tym samym SPR zrzesza obecnie 25 firm aktywnie działających w obszarze produkcji filmów do komunikacji marketingowej.
więcej
|
Samsung z kampanią ,,Why Galaxy"
Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem "Why Galaxy". Chce zachęcić nią do wyboru flagowych modeli Galaxy.
więcej
|
#ForYouSummit, czyli jak TikTok wpływa na ewolucję komunikacji
Liczne inspiracje, solidna dawka merytorycznej wiedzy, case studies czołowych marek oraz sesje kreatywne czekają na gości w trakcie pierwszego w Centralnej Europie TikTok #ForYouSummit - autorskiej konferencji biznesowo-marketingowej. Honorowym gościem tegorocznej edycji jest David Shing - wizjoner, futurysta i ekspert w zakresie marketingu cyfrowego, który podzieli się z słuchaczami swoimi przemyśleniami na temat ekosystemu dzisiejszego świata biznesu i najnowszych narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję.
więcej
|
Bank Pekao na trzecie urodziny PeoPay Kids przedstawia grę edukującą o finansach Aplikacja bankowa dla dzieci PeoPay Kids Banku Pekao ma już trzy lata. Z tej okazji bank prezentuje raport poświęcony edukacji finansowej oraz prezentuje nową funkcjonalność - grę edukacyjną z elementami grywalizacji. Gra wesprze dzieci w odkrywaniu i zrozumieniu skomplikowanego świata finansów, nauczy oszczędzania i zarządzania wydatkami. PeoPay Kids Banku Pekao promuje nowa linia komunikacyjna z claimem "Jak nie teraz, to kiedy". materiał reklamowywięcej |
|
|