|
|
|
|
|
|
|
Świrski: KRRiT zaniepokojona doniesieniami o powiązaniach nadawcy TVN z rosyjskimi spółkami
Członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie dostają od TVN informacji o strukturze własnościowej - przekonywał w środę w Sejmie przewodniczący KRRiT Maciej Świrski. To ma mieć wpływ na kwestie przedłużających się procesów rekoncesji dla kanałów TVN, podczas gdy Polsat otrzymał koncesję bardzo szybko. Do członków Rady dochodzić mają też rzekome "medialne informacje o powiązaniach z Rosją spółek z konsorcjum właścicielskiego nadawcy”.
więcej
|
HBO Max podnosi ceny w Europie
HBO Max poinformował subskrybentów z wybranych europejskich krajów o podwyżce cen. Użytkownicy platformy będą płacić od 1 do 2 euro więcej miesięcznie. Na razie informacji o wyższych opłatach nie otrzymali polscy abonenci serwisu streamingowego.
więcej
|
TVP mniej wiarygodna od ,,Faktu" i ,,Gazety Polskiej". RMF FM i Polsatowi ufa ponad połowa Polaków
47 proc. Polaków nie ma zaufania do informacji z Telewizji Polskiej, natomiast ponad połowa za wiarygodne źródła newsów uznaje RMF FM i Polsat. 14 proc. deklaruje, że płaci za treści informacyjne w internecie - wynika z raportu Reuters Institute.
więcej
|
Jarosław Jakimowicz zniknął z ,,Pytania na śniadanie"
Jarosław Jakimowicz przestał pojawiać się w „Pytaniu na śniadanie” TVP2. Prezenter w rozmowie z Wirtualnemedia.pl tłumaczy, że zmieniła się koncepcja programu. - Rozmowy wojskowo-policyjne o służbach, misjach, trochę nijak się miały do reszty – podkreśla.
więcej
|
Tomasz Ćwiąkała zapowiedział ściganie internetowego hejtera. ,,Poszedłeś kilka kroków za daleko"
Dziennikarz Canal+ Sport Tomasz Ćwiąkała zapowiedział kroki prawne wobec użytkownika Twittera, który na nagranym przez siebie filmie obraża jego żonę i dziecko. „Wjechałeś w tym filmiku w temat mojej żony, a także mojego syna i to jest błąd. To jest bardzo duży błąd” - stwierdził Ćwiąkała.
więcej
|
,,Policjantki i policjanci 18" hitem Czwórki, serial zyskał widzów. Jesienią nowe odcinki
Wiosenne odcinki serialu „Policjantki i policjanci” oglądało średnio 896 tys. osób, o 32 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki produkcji trafią na antenę jesienią, aktualnie trwa okres zdjęciowy.
więcej
|
Telewizja Polska z 51 mln zł straty. Rekompensata kosztowała 184 mln zł
W ub.r. Telewizja Polska zanotowała 50,7 mln zł straty netto, pod kreską była pierwszy raz od 2016 roku. Co prawda jej przychody wzrosły mocniej od wydatków operacyjnych, ale obsługa rekompensaty abonamentowej przyniosła aż 184 mln zł kosztów.
więcej
|
Igrzyska Europejskie na żywo w TVP, nadawca pokaże ponad 150 godzin relacji
W okresie od 21 czerwca do 2 lipca odbywać się będą Igrzyska Europejskie - Małopolska 2023. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać na żywo na wyłączność w Telewizji Polskiej. Rywalizację skomentują m.in.: Przemysław Babiarz, Stanisław Snopek, Maciej Iwański i Piotr Sobczyński.
więcej
|
Satelita, który nadawał polskie kanały telewizyjne może pełnić nową rolę
Należący do floty francuskiej firmy Eutelsat satelita Hot Bird 13C nie znajduje się już na pozycji orbitalnej 13 stopni wschód. Po tym jak nadawane za jego pośrednictwem kanały m.in. Polsat Box i Canal+ przeszły migrację na Hot Birda 13G, satelita kieruje się w kierunku zachodnim.
więcej
|
TTV kontynuuje codzienny reality-show ,,Zakup w ciemno", drugi sezon jesienią
Jesienią TTV pokaże drugi sezon codziennego reality-show „Zakup w ciemno”. Wystartowały zdjęcia do nowych odcinków projektu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Viaplay przesuwa premierę serialu ,,Morderczynie" na jesień
Pierwszy polski serial fabularny platformy Viaplay „Morderczynie” trafi do oferty serwisu najwcześniej jesienią br. - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Na premierę czeka też cały czas program „Powerwomen Polska”. Firma tłumaczy, że daty „premier są zależne od strategii dystrybucyjnej”.
więcej
|
TVN Style szykuje nowy program. Rywalizować w nim będą dwie pary podróżników
Kanał TVN Style rozpoczął zdjęcia do nowego programu podróżniczego, który trafi na antenę stacji jesienią. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W tym cyklu do rywalizacji o tytuł mistrzów organizacji wakacji staną dwie pary pasjonatów podróżowania.
więcej
|
,,Goło i wesoło" czyli powrót do Sheffield. Recenzja serialowej nowości Disney+
Film „Goło i wesoło” w reżyserii Petera Cattaneo był wielkim hitem roku 1997, także w Polsce. Historia byłych hutników szukających nowej pracy i możliwości zarobku spodobała się widowni, ponieważ pokazywała słodko-gorzkie życie w miasteczku bez perspektyw, które dla bohaterów było jedynym domem, jaki znali. I nie zamierzali się z niego wyprowadzać. Po latach wracamy, żeby sprawdzić jak potoczyły się ich losy.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną w maju wzrosły o 4 proc. TVP2 wyprzedziła TVP1
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2023 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 4,14 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reporterka TVP Info w Sejmie nie pytała Kaczyńskiego, tylko pomogła mu uniknąć pytań innych dziennikarzy
W środę na korytarzu sejmowym reporterka TVP Info Monika Drozd pokazała Jarosławowi Kaczyńskiemu, jak przejść w miejsce, do którego nie mają dostępu media. Inni dziennikarze próbowali uzyskać od prezesa PiS wypowiedzi.
więcej
|
ProSiebenSat.1 zwalnia pracowników
Pracownicy ProSiebenSat.1 przeżywają nerwowy okres po tym, jak dyrektor generalny firmy zapowiedział, że niemiecki nadawca przygotowuje się do dalszej restrukturyzacji.
więcej
|
Morawiecki na pytania TVN apeluje do Tuska ws. pytań od TVP. ,,TVN to ekspozytura PO"
Panie Donaldzie, dzisiaj na konferencji prasowej na sześć, czy siedem pytań do mnie, pięć, czy sześć ze strony TVN. Niechże pan ma tę odwagę i chociaż połowę pytań ze strony telewizji publicznej dopuści i odpowie - zwrócił się w środę premier Mateusz Morawiecki do lidera PO Donalda Tuska.
więcej
|
Magdalena Ogórek prowadziła dyskusję o ,,Resecie". Przypomniano jej słowa nt. Rosji i Putina
W poniedziałek w pierwszym odcinku „Areny poglądów” dyskusję o serialu „Reset” na temat relacji Polski z Rosją za rządów PO-PSL współprowadziła Magdalena Ogórek. Niektórzy publicyści przypomnieli jej, że wiosną 2015 roku jako kandydatka SLD na prezydenta mówiła o normalizacji stosunków z Rosją.
więcej
|
Rusza Loteria Jubileuszowa LINK4! Kup polisę - wygraj samochód! Z okazji swojego dwudziestolecia LINK4 organizuje Loterię Jubileuszową. Do wygrania są samochody Toyota Yaris Cross Hybrid oraz karty paliwowe o wartości 400 złotych. W loterii może wziąć udział każdy klient indywidualny. Wystarczy, że między 1 czerwca a 31 sierpnia 2023 roku kupi bądź przedłuży polisę OC lub OC/AC materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Koncerty "Lata z Radiem" w 10 miastach. Wśród sponsorów i patronów Orlen i trzy ministerstwa
Tegoroczna edycja "Lata z Radiem", sztandarowej audycji Jedynki, startuje w przyszłą środę, 21 czerwca, a kilka dni później ruszy trasa koncertowa, która tego lata obejmie 10 miast. Maskotką audycji będzie w tym roku konik polski. Szczegóły przedstawiono na konferencji prasowej, na którą nie zaproszono m.in. naszej redakcji.
więcej
|
|
Szef KRRiT obarcza prof. Kowalskiego winą za wydłużoną rekoncesję TOK FM. ,,Czysta manipulacja"
To prof. Tadeusz Kowalski wnioskował o karę dla radia TOK FM – mówił w środę w Sejmie przewodniczący KRRiT, Maciej Świrski. On także ma – zdaniem Świrskiego – odpowiadać za przedłużającą się procedurę rekoncesjonowania TOK FM. – To manipulacja. Przyznaję: postulowałem wprowadzenie nowej metody analizy treści, ale w odpowiedzi na propozycję Macieja Świrskiego, która była znacznie bardziej czasochłonna - przekonuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prof. Tadeusz Kowalski.
więcej
|
|
KRRiT przyjęła sprawozdania mediów publicznych z realizowania misji. Prof. Kowalski nie głosował
Podczas środowego posiedzenia członkowie KRRiT przyjęli sprawozdanie spółek mediów publicznych z realizacji misji za ubiegły rok. Dokumenty przyjęto, choć nie jednogłośnie: od głosowania wstrzymał się prof. Tadeusz Kowalski argumentując, że materiały w tej sprawie członkowie Rady otrzymali zbyt późno.
więcej
|
|
Radio TREFL 103 i 99,2 Złote Przeboje oraz Twoje Radio dostały koncesje na 10 lat
KRRiT rozstrzygnęła wnioski o udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programów radiowych przez kolejne 10 lat dla Radia TREFL 103 i 99,2 Złote Przeboje oraz Twojego Radia - poinformowano w środę na stronie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Szef KRRiT o karze dla TOK FM: nie może być większa, spodziewam się przedłużenia koncesji
- Kara 80 tys. zł to kwota odpowiadająca przychodom tej stacji, tym bardziej że nie może być większa - powiedział przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski w Sejmie o grzywnie nałożonej na TOK FM. Podkreślił, że ma to znaczenia w kontekście przedłużenia koncesji stacji. Świrski i członkini KRRiT Hanna Karp ocenili, że posłowie opozycji zachowują się jak lobbyści TOK FM i TVN.
więcej
|
|
Chillizet z kolejną odsłoną cyklu ,,Aloha Chillizet!"
W tegoroczne wakacje Chillizet zrealizuje kolejną odsłonę cyklu „Aloha Chillizet!”, w ramach którego stacja będzie nadawać z Chałup na Półwyspie Helskim.
więcej
|
|
Maciej Świrski: System finansowania mediów publicznych powinien być zmieniony
Trzeba zmienić system finansowania mediów publicznych, żeby wystarczyło na tworzenie wysoko jakościowych przedsięwzięć, z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii - powiedział w Radiu Lublin przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski.
więcej
|
|
Maciej Świrski: nie widzę na razie przesłanek do odbierania koncesji TOK FM
Regulator nie nadużywa ustawowych uprawnień, nie ma żadnych sądowych wyroków potwierdzających tę tezę, wszystkie moje działania są zgodne z prawem, na podstawie i w ramach prawa, jak stanowi Konstytucja – powiedział przewodniczący KRRiT Maciej Świrski przed obradami sejmowej komisji przed którą został wezwany. Dyskusja ma dotyczyć m.im. kary dla TOK FM i procesu rekoncesyjngo stacji. - Spodziewam się, że do 3 listopada br., kiedy koncesja TOK FM wygasa, zostanie ona przedłużona, bo nie widzę na razie przesłanek do odbierania koncesji TOK FM-owi - stwierdził Świrski.
więcej
|
|
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Radio ZET awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Yes po fali krytyki kończy akcję #YesforLove. "Traci wiarygodność, to tani populizm"
Marka biżuterii Yes po gigantycznej fali krytyki zdecydowała się zakończyć akcję promocyjną #YesforLove, w ramach której obiecywała obrączki 10 parom, kiedy władza w Polsce wprowadzi równość małżeńską. - Konstruowanie tej akcji w kontekście: kup pierścionek zaręczynowy, czekaj aż się zmieni prawo, a potem ufundujemy obrączki, zakrawa na specyficzny żart marketingowy. Tworzenie swoistych dziwadeł komunikacyjnych tylko po to, żeby uzyskać zasięgi z hejtu i kontrowersji, nie jest udanym sposobem na rozwój marki - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl dr inż Jacek Kotarbiński.
więcej
|
PZPN chce zarobić na sponsoringu ponad 91 mln zł
Pod hasłem "Łączy nas więcej niż piłka" Polski Związek Piłki Nożnej i Publicon Sport zaprezentowały strategię biznesową związku na lata 2023-2026. Związek chce wykorzystać platformę komunikacyjną “Łączy nas piłka” do współprac z biznesem czy mediami. PZPN prognozuje, że w tym roku osiągnie ponad 91,4 mln zł przychodów ze sponsoringu.
więcej
|
Biedronka szykuje akcję Gang Mocniaków
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) przeprowadzi w tym roku - podobnie jak w latach poprzednich - akcję lojalnościową z maskotkami. Tegoroczna jej odsłona będzie prowadzona pod hasłem Gang Mocniaków.
więcej
|
Magdalena Kotlarczyk przewodniczącą jury Effie Awards Poland 2023
Magdalena Kotlarczyk, szefowa polskiego oddziału Google, pokieruje pracami Jury Effie Awards 2023. W tym roku w skład jury weszło ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na czternaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.
więcej
|
Dentsu X wygrywa przetarg Filofarm
Agencja dentsu X (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę mediową leku Aspargin, z portfolio firmy farmaceutycznej Filofarm.
więcej
|
Apple najcenniejszą marką na świecie. Microsoft wyprzedził Amazona (top 100)
Marka Apple utrzymała swój status jako najcenniejsza marka świata już drugi rok z rzędu – tak wynika z raportu firmy Kantar BrandZ za rok 2023. Drugi jest Google, a trzeci Microsoft. McDonald’s to z kolei najcenniejszy brand spoza sektora technologii. W 2023 r. łączna wartość 100 najcenniejszych marek na świecie wynosi 6,9 trylionów dol.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną w maju wzrosły o 4 proc. TVP2 wyprzedziła TVP1
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w maju 2023 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 4,14 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Burger King, McDonald's i Subway wykorzystują ChatGPT do promocji swoich kanapek
Sieć fast food McDonald's, Burger King oraz Subway wykorzystały sztuczną inteligencję do tego, by pokazać, że to właśnie ich kanapki są najlepsze.
więcej
|
Action nie zwalnia tempa. Rusza trzecie centrum dystrybucyjne, w tym roku firma zatrudni 1000 osób
Holenderska sieć dyskontów niespożywczych Action otworzyła w środę 14 czerwca br. trzecie centrum dystrybucyjne w Polsce. Znajduje się ono w Zakroczymiu w województwie mazowieckim. Jest to już 13. magazyn Action w Europie.
więcej
|
T-Mobile promuje dodatkowe pakiety internetu
Rusza nowa kampania reklamowa T-Mobile, promująca 4800 GB ekstra przez rok w ofercie na kartę. Działania przygotowały PZL oraz Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Materiały do sklepów opracowała agencja ARC (Grupa Publicis). Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.
więcej
|
Andrzej Gibas dyrektorem ds. sprzedaży w Kyndryl Polska
Kyndryl Poland, dostawca usług dla infrastruktury IT, powołał Andrzeja Gibasa na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży w Polsce i Krajach Bałtyckich.
więcej
|
Piłkarze Ekstraklasy będą grać piłką Oceaunz adidasa
Oceaunz - tak nazywa się dziesiąta już oficjalna piłka Ekstraklasy przygotowana przez adidas. Piłkarze zagrają nią w najwyższej polskiej lidze piłkarskiej od 21 lipca br., gdy wystartuje nowy sezon 2023/2024.
więcej
|
Salony Agata w nowej reklamie pomagają urządzić pierwsze mieszkanie
Salony meblowe Agata rozpoczęły nową kampanię, w której synowa i teściowa wraz z projektantem wnętrz Tomaszem Pągowskim pomagają w urządzeniu pierwszego mieszkania. Marka oferuje specjalne promocje.
więcej
|
Yes po fali krytyki kończy akcję #YesforLove. "Pozostajemy sojusznikiem społeczności LGBTQ+"
Marka biżuterii Yes po gigantycznej fali krytyki zdecydowała się zakończyć akcję promocyjną #YesforLove, w ramach której obiecywała obrączki 10 parom, kiedy w Polsce władze wprowadzą równość małżeńską. Firmie zarzucano wykorzystywanie braku praw dla dyskryminowanej społeczności LGBT do promowanie biznesu. - Od dłuższego czasu w swoich reklamach pokazujemy Polskę tolerancyjną i przyjazną wszystkim, bo właśnie w takim kraju chcielibyśmy żyć. Niezmiennie pozostajemy sojusznikiem społeczności LGBTQ+ - przekazała w oświadczeniu dla Wirtualnemedia.pl Justyna Lach, dyrektorka marketingu YES Biżuteria.
więcej
|
Bank Pekao na trzecie urodziny PeoPay Kids przedstawia grę edukującą o finansach Aplikacja bankowa dla dzieci PeoPay Kids Banku Pekao ma już trzy lata. Z tej okazji bank prezentuje raport poświęcony edukacji finansowej oraz prezentuje nową funkcjonalność - grę edukacyjną z elementami grywalizacji. Gra wesprze dzieci w odkrywaniu i zrozumieniu skomplikowanego świata finansów, nauczy oszczędzania i zarządzania wydatkami. PeoPay Kids Banku Pekao promuje nowa linia komunikacyjna z claimem "Jak nie teraz, to kiedy". materiał reklamowywięcej |
|
|
TVP mniej wiarygodna od ,,Faktu" i ,,Gazety Polskiej". RMF FM i Polsatowi ufa ponad połowa Polaków
47 proc. Polaków nie ma zaufania do informacji z Telewizji Polskiej, natomiast ponad połowa za wiarygodne źródła newsów uznaje RMF FM i Polsat. 14 proc. deklaruje, że płaci za treści informacyjne w internecie - wynika z raportu Reuters Institute.
więcej
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" broni swojego dziennikarza. "Michał Kolanko nie doradzał premierowi"
Grono redakcyjne „Rzeczpospolitej” i zarząd Gremi Media oświadczyli, że nie podzielają opinii, jakoby dziennikarz tytułu Michał Kolanko "doradzał" premierowi. Jego nazwisko pojawiło się w screenach maili zamieszczonych na początku miesiąca na stronach Poufnej Rozmowy w kontekście zapytywania przez środowisko premiera dziennikarzy o sensowność podróży Mateusza Morawieckiego do Izraela w 2019 roku.
więcej
|
Kolporter z największym udziałem w rynku dystrybucji prasy, Ruch notuje spadek
Izba Wydawców Prasy sprawdziła jaki udział mają poszczególne firmy kolporterskich w rynku dystrybucji prasy w Polsce. Okazuje się, że - porównując rok do roku – wszyscy kolporterzy notują zwyżki, za wyjątkiem Ruchu, który zanotował spadek udziału o 7,85 proc.
więcej
|
Agora sprzedaje za 20 mln zł nieruchomość po drukarni
Pod koniec marca Agora zaczęła negocjacje dotyczące sprzedaży działki z budynkiem w Tychach, gdzie funkcjonowała drukarnia zamknięta kilka lat temu. Warunkową umowę sprzedaży podpisano w środę, cena wyniosła 19,65 mln zł netto.
więcej
|
|
|
Google przedstawia funkcję Immersive View oraz nowości w Mapach Google
Funkcja Immersive View w Mapach Google pozwala odkrywać nowe miejsca i dotrzeć do celu w sposób bardziej naturalny i intuicyjny. Za pomocą sztucznej inteligencji łączy miliardy zdjęć Street View i zdjęć lotniczych, by tworzyć realistyczne, wielowymiarowe widoki miejsc. Ponadto funkcja nakłada na wygenerowane widoki przydatne informacje, takie jak pogoda i ruch w danym miejscu.
więcej
|
Blokada pornografii w internecie. Sejm zdecydował ws. projektu
Sejm nie zgodził się w środę na odrzucenie w pierwszym czytaniu projektu ustawy o ochronie dzieci przed nieodpowiednimi treściami w sieci, który zakłada m.in., że dostawcy internetu będą musieli zapewniać bezpłatny mechanizm blokowania dostępu do pornografii. Projekt trafi do komisji.
więcej
|
Co dziesiąty młody Polak może funkcjonować bez telefonu najwyżej godzinę
Co dziesiąty młody Polak mógłby funkcjonować bez telefonu najwyżej godzinę - wynika z raportu "Młodzi vs Mobile". Podczas zakupów w sklepach stacjonarnych z telefonu korzysta 78 proc. najmłodszych, sprawdzając oceny i opinie o produktach - dodano.
więcej
|
Rząd chce blokować pornografię w internecie. Sejm zdecyduje, czy odrzucić projekt
Sejm zajął się we wtorek projektem ustawy o ochronie dzieci przed nieodpowiednimi treściami w sieci, który zakłada m.in., że dostawcy internetu będą musieli zapewniać bezpłatny mechanizm blokowania dostępu do pornografii. Wniosek o odrzucenie projektu złożył poseł koła Wolnościowców.
więcej
|
#ForYouSummit, czyli jak TikTok wpływa na ewolucję komunikacji Liczne inspiracje, solidna dawka merytorycznej wiedzy, case studies czołowych marek oraz sesje kreatywne czekają na gości w trakcie pierwszego w Centralnej Europie TikTok #ForYouSummit - autorskiej konferencji biznesowo-marketingowej. Honorowym gościem tegorocznej edycji jest David Shing - wizjoner, futurysta i ekspert w zakresie marketingu cyfrowego, który podzieli się z słuchaczami swoimi przemyśleniami na temat ekosystemu dzisiejszego świata biznesu i najnowszych narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję. materiał reklamowywięcej |
|
|
Yes po fali krytyki kończy akcję #YesforLove. "Pozostajemy sojusznikiem społeczności LGBTQ+"
Marka biżuterii Yes po gigantycznej fali krytyki zdecydowała się zakończyć akcję promocyjną #YesforLove, w ramach której obiecywała obrączki 10 parom, kiedy w Polsce władze wprowadzą równość małżeńską. Firmie zarzucano wykorzystywanie braku praw dla dyskryminowanej społeczności LGBT do promowanie biznesu. - Od dłuższego czasu w swoich reklamach pokazujemy Polskę tolerancyjną i przyjazną wszystkim, bo właśnie w takim kraju chcielibyśmy żyć. Niezmiennie pozostajemy sojusznikiem społeczności LGBTQ+ - przekazała w oświadczeniu dla Wirtualnemedia.pl Justyna Lach, dyrektorka marketingu YES Biżuteria.
więcej
|
|
|