|
|
|
|
|
|
|
Koniec kultowego programu TVP
Telewizja Polska zakończyła produkcję i emisję „Magazynu Kryminalnego 997”. Choć nadawca nie podaje przyczyn, nieoficjalnie wiemy, że może chodzić o spadającą oglądalność. Magazyn był emitowany (z przerwami) od 1986 roku.
więcej
|
Kryzys w TVN24. Gwiazdy odchodzą ze "Szkła kontaktowego". "To duży błąd. TVN24 powinien inaczej zadziałać"
Krzysztof Daukszewicz, Artur Andrus i Robert Górski nie będą już komentować wypowiedzi polityków w "Szkle kontaktowym" w TVN24. - Dla wielu odbiorców tej stacji to kultowy program, którego codziennie oglądanie staje się ważnym punktem dnia. Nadawca powinien jednak opanować sytuację, bo odejście trzech komentatorów w tak krótkim czasie daje do myślenia - ocenia prof. Krystyna Doktorowicz, medioznawczyni z Uniwersytetu Śląskiego.
więcej
|
Prawie 20 polskich kanałów za darmo w streamingu. W ofercie m.in. stacja sportowa
Serwis streamingowy Megogo wprowadził do oferty pakiet „bezpłatna telewizja”. Bez rejestracji i – na razie – bez reklam, można dzięki niemu oglądać blisko 20 kanałów. Są wśród nich TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, Music Box Polska i kanał sportowy Sportowa.TV.
więcej
|
Monika Borkowska nową reporterką ,,Wiadomości". Będą kolejne wzmocnienia
Jeszcze w czerwcu Monika Borkowska ma zadebiutować jako reporterka „Wiadomości” TVP, a to nie koniec wzmacniania zespołu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe twarze w redakcji to efekt zmian w serwisie: na ekranie ma być teraz krócej, dynamiczniej i bardziej różnorodnie. - Potrzebujemy więc znacznie więcej nowych reporterów - mówi nam osoba z redakcji „Wiadomości”.
więcej
|
Piotr Jacoń skomentował odejście Daukszewicza ze ,,Szkła kontaktowego". Zacytował jego SMS-a
Dziennikarz TVN24 Piotr Jacoń ujawnił, że Krzysztof Daukszewicz w SMS-ie po tym, jak zrezygnował ze współprowadzenia „Szkła kontaktowego”, napisał do niego: „Co sprawia przyjemność kiedy z ofiary człowiek zamienia się w kata? Ciekawi mnie to. Życzę sukcesów i na tym polu”.
więcej
|
369 tys. widzów ogląda nowy program ,,Demaskatorzy" w TVP Info
Pierwsze trzy odcinki nowego cyklu „Demaskatorzy” oglądało średnio 369 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Premiera spektaklu "Praski Reytan" na starcie jesiennej ramówki w Teatrze Telewizji
Pokaz przedpremierowy spektaklu Teatru Telewizji "Praski Reytan" na podstawie dramatu Piotra Zaremby i w reżyserii Tomasza Drozdowicza odbył się w poniedziałek podczas XXII Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej "Dwa Teatry" w Zamościu.
więcej
|
1,58 mln widzów debiutu ,,Polskich biesiad" w TVP2
Debiut nowego widowiska „Polskie biesiady” oglądało w Dwójce średnio 1,58 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Promocja Viaplay dla byłych subskrybentów. Trzy miesiące w cenie jednego
Do końca czerwca osoby, które w przeszłości były subskrybentami Viaplay mogą korzystać z wakacyjnej promocji. Za 55 zł uzyskają dostęp do serwisu streamingowego na trzy miesiące. To cena odpowiadająca miesięcznej opłacie za pakiet Total.
więcej
|
Seria ataków na platformy satelitarne. ,,Promieniowanie interferencyjne"
Od 12 czerwca wszystkie rosyjskie platformy cyfrowe mają mierzyć się z atakami. Miejscowe media twierdzą, że stoi za tym strona ukraińska. Kijów ma zakłócać propagandowe kanały za pomocą „promieniowania interferencyjnego”, generowanego przez ogromne anteny.
więcej
|
Rusza bezpłatny kanał sportowy. Będzie utrzymywać się z reklam
Od 20 czerwca mieszkańcy Niemiec, Austrii i Szwajcarii mogą oglądać Wedo Sports. Za nową sportową stacją stoi Wedo TV, właściciel serwisu streamingowego z treściami w modelach AVoD (bezpłatne treści wideo na żądanie z reklamami) i FAST (bezpłatne kanały linearne w streamingu z reklamami).
więcej
|
4,44 mln widzów meczu Polska-Niemcy w TVP1 i TVP Sport
Piątkowy mecz towarzyszki piłki nożnej pomiędzy Polską a Niemcami na antenie TVP1 i TVP Sport oglądało łącznie 4,44 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Hank Moody czy inżynier Karwowski? Sprawdziliśmy, czy warto obejrzeć ,,Warszawiankę" na SkyShowtime
„Warszawianka” w reżyserii Jacka Borcucha przeszła długą drogę zanim ostatecznie zadebiutowała na SkyShowtime. Pierwotnie miała pojawić się w ofercie HBO, ale plany uległy zmianie po fuzji Warner.Bros Disovery. Czy nowy serial z Borysem Szycem wart jest uwagi?
więcej
|
Serial ,,Belfer - ostatnia lekcja" jesienią w Canal+ (zdjęcia)
Jesienią Canal+ Premium i Canal+ online pokażą trzeci sezon „Belfra”, który nosić będzie nazwę „Belfer - ostatnia lekcja”. W obsadzie poza Maciejem Stuhrem znajdą się m.in. Jacek Koman, Roma Gąsiorowska, Agata Kulesza, Katarzyna Herman czy Mirosław Baka. - Zdajemy sobie sprawę, że ostatnia lekcja z Zawadzkim wiąże się z dużymi oczekiwania fanów - mówi Beata Ryczkowska, dyrektorka produkcji oryginalnych i koprodukcji Canal+ Polska.
więcej
|
Gdzie oglądać mecz Mołdawia-Polska?
We wtorek, 20 czerwca odbędzie się eliminacyjny mecz reprezentacji Polski z Mołdawią do Euro 2024. Spotkanie będzie transmitowane w TVP1, TVP Sport, tvpsport.pl, aplikacji mobilnej TVP Sport i Smart TV oraz Polsat Sport Premium 1. Pojedynek skomentują Mateusz Borek i Robert Podoliński.
więcej
|
Emitel zgodził się zapłacić 192 mln zł ws. kupna Info-TV-Operatora
Na mocy ugody operator radiofuzyjny Emitel zapłaci spółce Magna Polonia 192,5 mln zł. To koniec wieloletniego sporu prawnego dotyczącego kupna przez Emitel firmy Info-TV-Operator kilkanaście lat temu.
więcej
|
Rusza Loteria Jubileuszowa LINK4! Kup polisę - wygraj samochód! Z okazji swojego dwudziestolecia LINK4 organizuje Loterię Jubileuszową. Do wygrania są samochody Toyota Yaris Cross Hybrid oraz karty paliwowe o wartości 400 złotych. W loterii może wziąć udział każdy klient indywidualny. Wystarczy, że między 1 czerwca a 31 sierpnia 2023 roku kupi bądź przedłuży polisę OC lub OC/AC materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VMLY&R Poland z Brązowym Lwem na Cannes Lions za kampanię Durex. Kolejne nominacje
Kampania "Sztuka bez wstydu" zrealizowana przez agencję reklamową VMLY&R Poland dla marki Durex (Reckitt Benckiser) zdobyła Brązowego Lwa na tegorocznym, rozpoczętym właśnie festiwalu reklamowym Cannes Lions. Trzy polskie agencje - McCann Poland, FCB&theMilkman i Publicis Worldwide Poland - zdobyły też 7 kolejnych nominacji do nagród w konkursie.
więcej
|
Milka, Oreo, Halls, Alpen Gold, Prince Polo czy Toblerone znikają z polskich sklepów Ikea
Nie tylko szwedzkie sklepy sieci Ikea przestaną sprzedawać produkty firmy Mondelez. Również polski oddział planuje ich wycofanie. Powodem jest zmiana strategii meblowego giganta. Tymczasem w Skandynawii produkty firmy Mondelez są bojkotowane, bo koncern nadal sprzedaje je w Rosji.
więcej
|
Nowa woda marki Oshee, na butelkach i w reklamach Iga Świątek
Polska marka napojów izotonicznych i funkcjonalnych Oshee prezentuje najnowszą serię Oshee Vitamin Water z wodą kokosową. Produkty powstały przy współpracy merytorycznej z najlepszą na świecie tenisistką Igą Świątek i jej sztabem - Tomaszem Wiktorowskim, Darią Abramowicz oraz Maciejem Ryszczukiem.
więcej
|
Globalne przychody z reklam osiągną 842 miliardy dolarów w 2023 roku
Według Magna Global wielkość światowego rynku reklamowego wzrośnie o 4,6 proc., do 842 miliardów dolarów w 2023 roku w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wcześniej, w grudniu ub.r., spółka prognozowała wzrost o 4,8 proc..
więcej
|
Marianna Zydek i Maciej Musiałowski reklamują Plusa na Kartę
Rusza nowa seria kampanii reklamowych Plusa na Kartę (grupa Cyfrowy Polsat), w której główne role grają aktorzy Marianna Zydek i Maciej Musiałowski. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Freundschaft, TFP i Televisor.
więcej
|
Radio ZET z wakacyjną zabawą ,,Radio ZET nr 1 w moim samochodzie" (wideo)
Radio ZET wystartowało z wakacyjną zabawą „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie”, w ramach której słuchacze mogą wygrać samochód osobowy i vouchery na paliwo.
więcej
|
Carrefour Express z nową plaformą komunikacyjną "Uratuje jak brakuje"
Nowa platforma komunikacyjna Carrefour Express pod hasłem „Uratuje jak brakuje” promowana jest w mediach tradycyjnych i digitalowych. Za strategię, kreatywną koncepcję i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe).
więcej
|
KPRM potrzebuje pośrednika do zakupu powierzchni reklamowej w prasie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłosiła przetarg na zakup przestrzeni w prasie drukowanej do realizowanych przez nią kampanii - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Umowa będzie obowiązywać do końca br., a budżet wynosi nieco ponad 497 tys. zł.
więcej
|
Coca-Cola za 220 mln dolarów przejmuje producenta wódki Finlandia
Europejski oddział The Coca-Cola Company Coca-Cola HBC wykupi fińskiego producenta wódek Brown-Forman Finland. Wartość transakcji wynosi 220 mln dolarów.
więcej
|
Producent Oreo i Milki zmieni model działania w Rosji
Po fali krytyki i bojkocie konsumenckim m.in. w krajach skandynawskich firma Mondelez, producent takich marek słodyczy, jak Oreo, Milka czy Halls zapowiedziała zmianę modelu działania w Rosji. Firma nie zamierza też na razie wznawiać inwestycji w reklamę w tym kraju.
więcej
|
Kaufland w "Kole oszczędności" oferuje gratisowe produkty
Wystartowała specjalna akcja dla użytkowników aplikacji Kaufland, którzy są zarejestrowani w programie Kaufland Card. W ramach letniego "Koła Oszczędności" można wykręcić dodatkowe kupony na napoje, lody, przekąski i produkty „to go” marek własnych.
więcej
|
Polscy piłkarze będą pili Staropolankę. Jest umowa z PZPN
Woda Staropolanka z Uzdrowisk Kłodzkich, należąca do Grupy KGHM, została oficjalną wodą reprezentacji Polski w piłce nożnej.
więcej
|
"Lato pełne swobody" w nowej kampanii Banku Pekao SA
Bank Pekao S.A. rozszerzył ofertę kart debetowych, wprowadza złotą kartę debetową za 0 zł, oferuje 200 zł na wakacyjne wydatki oraz bezpłatną wypłatę pieniędzy ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą. Nowości w ofercie promuje kampanią telewizyjną.
więcej
|
Norbert Kowalski head of partnerships w Harbingers
Do agencji Harbingers dołączył Norbert Kowalski, obejmując stanowisko head of partnerships.
więcej
|
Bożena Wieczorek head of PR w Warsaw Cretives
Od lipca do zespołu agencji kreatywnej Warsaw Creatives dołączy Bożena Wieczorek, obejmując nowe stanowisko head of PR.
więcej
|
Konfederacja w nowym spocie uderza w Morawieckiego i Tuska. Autorką klipu Barbara Piela, twórczyni atakujących WOŚP animacji w TVP Info
Konfederacja pokazała animowany cykl z pelikanem w roli głównej. Nowy film " Nie łykaj wszystkiego jak Pelikan. Konfederacja ostrzega: PiS + PO = Drożyzna" przygotowała Barbara Piela, autorka krytykowanych kilka lat temu animacji "Plastusie" w TVP Info. Tamte materiały ostro atakowały m.in., działaczy KOD czy Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
więcej
|
Ruszyła kampania zachęcająca do recyklingu smartfonów
Aby zwiększyć liczbę elektrośmieci oddawanych do recyklingu, spółka MB Recycling rozpoczęła ogólnopolską kampanię edukacyjną, adresowaną do użytkowników urządzeń mobilnych. Realizuje ją agencja Spicy Mobile.
więcej
|
KTR ogłasza tegorocznych przewodniczących jury. Nowa kategoria Entertianment
Organizatorzy konkursu reklamowego KTR ogłosili przewodniczących do ośmiu kategorii: Communication, Creative Strategy, Design, Technology, Craft Audio Video, Craft Fotografia, Craft Ilustracja oraz nowej - Entertianment.
więcej
|
Letni konkurs z sałatkami Rio Mare. Do wygrania vouchery na wakacje
Ruszył letni konkurs konsumencki marki sałatek i past Rio Mare, w którym do wygrania są m.in. vouchry na wakacyjne wyjazdy.
więcej
|
Joanna Ciechanowska nowym sekretarzem w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyła Joanna Ciechanowska, która objęła stanowisko sekretarza. Będzie odpowiedzialna min. za koordynację i planowanie pracy zarządu oraz grup roboczych.
więcej
|
Jak zresetować iPada? iPad należy do wszechstronnych i wydajnych urządzeń, bez którego nie wyobrażamy sobie codzienności. Bez względu na to czy korzystasz z niego w pracy, w szkole czy w celach rozrywkowych, iPad doskonale sprawdza się zarówno w biurze jak i podczas oglądania filmów na Netflixie oraz prowadzenia wirtualnych rozgrywek. Czasem jednak, dochodzi do sytuacji kiedy konieczne jest jego zresetowanie. Wbrew pozorom, przywrócenie fabrycznych ustawień iPada nie jest skomplikowanym procesem. Przekonajmy się zatem, na czym polega przywracanie ustawień fabrycznych iPada. materiał reklamowywięcej |
|
|
Biogram Natalii Janoszek zniknął z angielskiej Wikipedii
W sobotę biogram aktorki Natalii Janoszek zniknął z angielskiej Wikipedii. To pokłosie programu Krzysztofa Stanowskiego z Kanału Sportowego, który stwierdził, że celebrytka zmyśliła swoją karierę. Tymczasem Natalia Janoszek przedstawiła dowody świadczące o jej karierze, a jej profil na polskiej Wikipedii ponownie wydłużono.
więcej
|
Wydawcy skarżą się na gwałtowny spadek ruchu na Facebooku. To efekt zmiany algorytmu
Według wielu wydawców i danych z Echobox, firmy zajmującej się zarządzaniem mediami społecznościowymi, widoczna zmiana algorytmu Facebooka w maju spowodowała dramatyczny spadek ruchu na stronach społecznościowych mediów.
więcej
|
Powstanie aplikacja Twittera na telewizory Smart TV
Właściciel Twittera Elon Musk potwierdził, że trwają prace nad aplikacją tego serwisu społecznościowego na telewizory Smart TV. Firma chce w najbliższym czasie skupić się na rozwoju treści wideo.
więcej
|
Szef finansów Orange Polska: klauzule inflacyjne to polisa, bez pośpiechu ws. inwestora do wież
Orange Polska bardziej celuje w nieduży, jednocyfrowy wzrost EBITDAaL w 2023 roku niż w stabilizację tego wskaźnika - poinformował PAP Biznes w wywiadzie Jacek Kunicki, członek zarządu ds. finansów. Dodał, że w ramach klauzul inflacyjnych, spółka od połowy lipca wprowadzi 4 proc. podwyżki cen usług dla kilku tys. klientów stacjonarnego internetu z umowami na czas nieokreślony.
więcej
|
Snapchat z nowym layoutem reklam, AI obok AR
Platforma Snapchat wprowadza nowy layout reklam w ramach globalnej strategii Snapchata „High Intent Interaction”, a w samym Snapchacie pojawia się My AI, napędzany najnowszą wersją technologii GPT od OpenAI.
więcej
|
#ForYouSummit, czyli jak TikTok wpływa na ewolucję komunikacji Liczne inspiracje, solidna dawka merytorycznej wiedzy, case studies czołowych marek oraz sesje kreatywne odbyły się w trakcie pierwszego w Centralnej Europie TikTok #ForYouSummit - autorskiej konferencji biznesowo-marketingowej. Honorowym gościem tegorocznej edycji był David Shing - wizjoner, futurysta i ekspert w zakresie marketingu cyfrowego, który podzielił się z słuchaczami swoimi przemyśleniami na temat ekosystemu dzisiejszego świata biznesu i najnowszych narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję. materiał reklamowywięcej |
|
|