|
|
|
|
|
|
|
Zwolnienia w polskim oddziale Disneya. Odchodzi szefowa marketingu
W polskim oddziale The Walt Disney Company zlikwidowano część stanowisk, co jest skutkiem globalnych decyzji firmy. Ze spółką rozstaje się m.in. Małgorzata Jopek, szefowa marketingu Disneya w Europie Centralnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polskie sieci kablowe chcą podnieść ceny. Mówią o ,,sztucznej tamie"
Organizacje zrzeszające polskich dostawców płatnej telewizji i internetu twierdzą, że koszty takich firm rosną szybciej niż przychody, a inflacja zagraża inwestycjom w infrastrukturę. Powołują się na badania przygotowane przez agencję Arthur D. Little. Wynika z nich, że przychody od jednego abonenta (ARPU) są w naszym kraju jednymi z najniższych w Europie.
więcej
|
Mateusz Gessler poprowadzi show ,,Para do gara. Ona mówi, on gotuje". Edward Miszczak mówi o wzmacnianiu pozycji TV4
Trwają nagrania do polskiej wersji kulinarnego show „My Wife Rules”, który poprowadzi Mateusz Gessler. Projekt w naszym kraju będzie się nazywać „Para do gara. Ona mówi, on gotuje” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program trafi do jesiennej ramówki Czwórki.
więcej
|
,,I tak po prostu..." HBO wraca z drugim sezonem. Sprawdzamy, czy ten powrót ma sens
Kontynuacja „Seksu w wielkim mieście”, czyli serial „I tak po prostu…” mimo miażdżącej krytyki po emisji pierwszego sezonu, wraca z nowymi odcinkami, a aktorki mówią wprost, że nie bardzo interesują je recenzje i polemiki. Czy Michael Patrick King posłuchał rad wiernej widowni i poprawił „usterki”?
więcej
|
,,Nietypowa" kwota rachunku od UPC Polska. Jak uniknąć podwyżki?
Część klientów sieci kablowej UPC Polska otrzymało informacje o „nietypowej”, czyli droższej opłacie abonamentowej za internet i inne usługi. Biuro prasowe Play, właściciela operatora, informuje Wirtualnemedia.pl, że podwyżki można w łatwy sposób uniknąć.
więcej
|
1,28 mln widzów ,,Milionerów" w TVN, jesienią teleturniej zmieni scenografię
„Milionerów” w wiosennej ramówce oglądało średnio 1,28 mln osób, o 150 tys. widzów mniej niż rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki cyklu trafią na antenę jesienią br., będą realizowanym w nowej scenografii. Widzowie zobaczą także specjalne odcinki teleturnieju, w których będzie można wygrać 2 mln zł.
więcej
|
Zmarł bohater serialu ,,Drwale i inne opowieści Bieszczadu" w Polsat Play
Nie żyje Andrzej Hermanowicz, znany jako Pan Hos - jeden z bohaterów serialu dokumentalnego „Drwale i inne opowieści Bieszczadu” emitowanego w Polsat Play.
więcej
|
Skargi na serial ,,Reset" w TVP. Zarzutem drastyczne zdjęcia
Ponad 1,6 mln widzów obejrzało drugi odcinek „Resetu” Michała Rachonia i Sławomira Cenckiewicza – podał ten pierwszy na Twitterze. Tymczasem KRRiT informuje, że od ubiegłego tygodnia na nowy format TVP skarżą się widzowie. W sumie do wtorku wpłynęły cztery skargi. Skarżący wytykają autorom m.in. manipulacje i używanie drastycznych ujęć.
więcej
|
Gdzie oglądać ceremonię otwarcia Igrzysk Europejskich
W środę, 21 czerwca odbędzie się ceremonia otwarcia Igrzysk Europejskich Kraków - Małopolska 2023. Wydarzenie na żywo będzie relacjonowane przez Telewizję Polską. Publiczny nadawca pokaże także zmagania sportowców.
więcej
|
Michał Kempa skomentował zamieszanie w ,,Szkle kontaktowym". Wbił szpilę TVN i TVP Info
Standuper Michał Kempa zapowiedział, że mimo serii odejść ze „Szkła kontaktowego” po niefortunnej wypowiedzi Krzysztofa Daukszewicza do Piotra Jaconia pozostaje w programie. Przy okazji wytknął TVN, że podobnie pryncypialnie nie zachował się wobec Piotra Kraśki i Kuby Wojewódzkiego, a TVP - że u nich podobna dyskusja wokół programu nie jest możliwa.
więcej
|
Grupa MEDIA Central rozszerza działalność na skalę międzynarodową i łączy siły z ShopFully Grupa MEDIA Central, największy europejski specjalista w zakresie marketingu dla sieci handlowych i marek, łączy siły z ShopFully, wiodącą europejską platformą cyfrowego marketingu drive-to-store. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja, radio i agencja prasowa będą finansowane z budżetu
Parlament Słowacji zdecydował we wtorek o finansowaniu publicznych radia i telewizji oraz agencji prasowej TASR z budżetu państwa. Już wcześniej zlikwidowano abonament RTV. Nadawcy publiczni mają dostawać 0,17 proc. PKB. Agencja - 0,0029 proc. PKB.
więcej
|
|
KRRiT chce szczytu regulatorów 9 krajów Europy Środkowo-Wschodniej
We wrześniu w Warszawie może odbyć się spotkanie dziewięciu regulatorów rynku audiowizualnego z Europy Środkowo-Wschodniej. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz jej odpowiednicy chcą wspólnie przeciwdziałać rosyjskiej propagandzie na terytorium Unii Europejskiej.
więcej
|
|
Współpraca Radia ZET i Stowarzyszenia Demagog, celem weryfikacja informacji polityków
Radio ZET oraz Stowarzyszenie Demagog rozpoczynają współpracę w ramach przedwyborczego projektu fact-checkingowego. Jej celem jest weryfikacja informacji, na które powołują się politycy na antenie Radia ZET, a także zmotywowanie kandydatów na parlamentarzystów do podniesienia poziomu debaty publicznej.
więcej
|
|
RMF MAXX zrelacjonuje ,,Sunrise", ,,Audioriver" i ,,Fest Festival"
W tegoroczne wakacje RMF MAXX zorganizuje trzy widowiska muzyczne: „Sunrise” w Kołobrzegu, „Audioriver” w Płocku i „Fest Festival” w Chorzowie, z których prowadzić będzie bezpośrednie relacje i transmisje. Na wszystkie imprezy można wygrać bilety w konkursach na antenie RMF MAXX.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Kiedy ruszy tysięczny sklep Żabki? Trwają prace nad Żabką Drive
- W październiku planujemy otwarcie sklepu Żabka numer 10 tys. - powiedział Wirtualnemedia.pl Adam Manikowski, wiceprezes i dyrektor generalny Żabka Polska. W realizacji tego planu pomoże nowoczesne centrum logistyczne, które ruszyło właśnie w podwarszawskim Radzyminie. W drugiej połowie roku ma wystartować też pierwszy sklep w formacie Żabka Drive.
więcej
|
Ogilvy z Brązowym Lwem za kampanię "Buy my cancer"
Agencja reklamowa Ogilvy Poland została nagrodzona Brązowym Lwem na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions za kampanię "Buy my cancer" zrealizowaną dla Onkofundacji Alivia. Z kolei Publicis Worldwide Polska została nominowana w kategorii Creative Strategy za akcję dla Fundacji K.I.D.S.
więcej
|
Palikot zamyka sklepy w Warszawie. ,,Zmieniamy model dystrybucji"
Od przyszłego miesiąca nie będą działać stołeczne sklepy Tenczynek Świeże należące do firmy Janusza Palikota. Piwo ma być sprzedawane w sklepach „znanej sieci spożywczej”. Pracownicy narzekają jednak, że nie otrzymują pensji na czas. „Zaległości (...) mają związek z zawirowaniami rynkowymi skutkującymi koniecznością zmian w zarządzaniu płynnością Grupy Manufaktura Piwa Wódki i Wina” - informuje Tenczynek.
więcej
|
Agencja Plej zwiększyła przychody, zarobiła na czysto 5 mln zł
W trzech kwartałach ub.r. agencja marketingowa Plej osiągnęła wzrost przychodów 58,73 mln zł przychodów sprzedażowych i 4,22 mln zł zysku netto. Natomiast w pierwszym kwartale ub.r. zysk netto spółki wyniósł 760,7 tys. zł.
więcej
|
Anna Piotrowska ATV strategy managerką w OMD
Do OMD Group dołączyła Anna Piotrowska, która jako ATV strategy managerka będzie zarządzała realizacją kontraktów dla klientów agencji oraz wspierała wszystkie zespoły w zakresie rekomendacji oraz planowania strategicznego.
więcej
|
Pięć ofert w przetargu Instytutu Książki
W przetargu Instytutu Książki na realizację tegorocznej edycji kampanii "Mała książka - wielki człowiek" wpłynęło pięć ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. Grupa Eskadra, Tarraya i agencja reklamowa DSK.
więcej
|
Coca-Cola zmienia nakrętki butelek. Teraz będą mocowane na stałe
We współpracy z firmą Sidel Coca-Cola Europacific Partners zmieni sposób mocowania nakrętek w butelkach. Zgodnie z nowymi przepisami unijnymi, będą musiały być przymocowane na stałe, by zwiększyć poziom recyklingu plastiku. Zmiana będzie wchodzić w życie do połowy przyszłego roku.
więcej
|
LoveBrands Group poprowadzi influencer marketing marki Hellena
Agencja LoveBrands Group wygrała przetarg na całościową obsługę z zakresu influencer marketingu dla marki napojów Hellena (Colian). Celem współpracy jest promowanie i wzmacnianie marki Hellena poprzez skierowane do influencerów działania oraz budowanie zaangażowanej społeczności.
więcej
|
"Domol przemawia do zaradnych" w kampanii marki własnej drogerii Rossmann
Agencja Hand Made odpowiada za kreację i nadzór produkcyjny najnowszej reklamy telewizyjnej “Domol przemawia do zaradnych” marki Domol z portfolio drogerii Rossmann.
więcej
|
"Kamień milowy" w rozwoju Żabki. Dzięki ten inwestycji powstawać będzie 1000 sklepów rocznie
Żabka Polska uruchomiła jedno z najnowocześniejszych centrów logistycznych w Europie. Magazyn znajduje się w Radzyminie pod Warszawą. - To centrum jest kamieniem milowym, który pozwoli nam otwierać ponad tysiąc sklepów rocznie - mówił na prezentacji Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka. Sieć planuje budować kolejne magazyny.
więcej
|
"Pyk i gotowe!" w reklamach dań Pudliszki
Agencja Peppermint przygotowała kampanię dla marki dań gotowych Pudliszki. Hasło akcji brzmi "Danie z dobrym składem? Pyk i gotowe!".
więcej
|
Biedronka oferuje zakupy online z personalnym asystentem
Biedronka we współpracy z Lola Market oferuje klientom możliwość indywidualnego wsparcia doświadczonych asystentów przy dokonywaniu zakupów realizowanych przez internet.
więcej
|
iProspect nawiązuje partnerstwo z Google Cloud
iProspect Polska, agencja marketingu efektywnościowego, należąca do grupy dentsu nawiązała partnerstwo z Google Cloud. Dzięki nawiązanej współpracy agencja rozszerza ofertę o komponenty chmurowe.
więcej
|
Grupa MEDIA Central rozszerza działalność na skalę międzynarodową i łączy siły z ShopFully Grupa MEDIA Central, największy europejski specjalista w zakresie marketingu dla sieci handlowych i marek, łączy siły z ShopFully, wiodącą europejską platformą cyfrowego marketingu drive-to-store. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,Gazeta Polska" pod presją kosztów, miała 0,6 mln zł straty
Spółka Niezależne Wydawnictwo Polskie wydająca „Gazetę Polską” w ub.r. przy spadku przychodów o 0,8 proc. do 16,68 mln zł zanotowała 615,7 tys. zł straty netto. Przesądziło o tym wzrost kosztów operacyjnych o prawie 5 proc. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja, radio i agencja prasowa będą finansowane z budżetu
Parlament Słowacji zdecydował we wtorek o finansowaniu publicznych radia i telewizji oraz agencji prasowej TASR z budżetu państwa. Już wcześniej zlikwidowano abonament RTV. Nadawcy publiczni mają dostawać 0,17 proc. PKB. Agencja - 0,0029 proc. PKB.
więcej
|
,,Bild" zwolni redaktorów i zastąpi ich sztuczną inteligencją
Najpoczytniejsza niemiecka gazeta, tabloid „Bild” (Axel Springer), likwiduje setki miejsc pracy, część redaktorów chce zastąpić sztuczną inteligencją.
więcej
|
Adwokat pozywa ,,Gazetę Wyborczą" i Czuchnowskiego za sugestię, że "pisał ustawę pod Obajtka"
Będący bohaterem tekstów "Gazety Wyborczej" Maciej Mataczyński, adwokat biorący udział w tworzeniu nowelizacji ustawy chroniącej polskie firmy przed wrogim przejęciem, wytoczył proces o naruszenie dóbr osobistych Agorze, wydawcy dziennika, jego wicenaczelnemu Jarosławowi Kurskiemu oraz autorowi tekstu Wojciechowi Czuchnowskiemu. Powód? Sugestie, jakoby Mataczyński "pisał ustawę pod Daniela Obajtka". Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, adwokat żąda m.in. 60 tys. zł odszkodowania. Pozew trafił już do sądu, ale Agora złożyła wniosek o jego całkowite oddalenie.
więcej
|
Arbitror chce udokumentować afery PiS. Darmowa broszura dla "skazanych na TVP"
Fundacja Arbitror ruszyła z nową akcją -"100 największych afer ostatnich lat". Za zebrane w internecie pieniądze chce wydać, a następnie za darmo rozprowadzić w mniejszych miejscowościach (tych, w których króluje TVP ze swoim przekazem) broszurę, w której opisane zostaną „największe afery PiS”. Zapowiadany nakład to nawet milion egzemplarzy. W promowanie akcji włączył się znany aktor, Andrzej Grabowski.
więcej
|
U wydawcy ,,USA Today" sztuczna inteligencja pomoże pisać teksty
Amerykański koncern prasowy Gannett, wydający ponad 200 tytułów na czele z „USA Today”, wdroży generatywną sztuczną inteligencję do procesu przygotowywania artykułów. Ostateczne decyzje w kwestiach redaktorskich będą nadal podejmować dziennikarze.
więcej
|
,,Super Express" przeprasza Joannę Kulig za tekst o rozbieranej scenie
Na pierwszej stronie wtorkowego numeru „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) zamieszczono przeprosiny dla aktorki Joanny Kulig. Chodzi o tekst sprzed prawie pięciu lat.
więcej
|
|
|
Rafał Brzoska ogłasza nową usługę płatności InPost Pay. "Rewolucja w zakupach online"
Na spotkaniu dla grupy handlowców ogłoszono, że InPost niebawem wprowadzi na rynek własną usługę płatności InPost Pay. Zdaniem Rafała Brzoski, dla kierowanej przez niego firmy to "największa innowacja od czasu Paczkomatu". - [InPost Pay] absolutnie zrewolucjonizuje polski rynek zakupów online - zapowiada Brzoska.
więcej
|
Pirackie serwisy streamingowe robią zakupy za pomocą kart płatniczych klientów
Internauci, którzy podają pirackim serwisom z kanałami telewizyjnymi, wideo na żądanie i grami dane swojej karty płatniczej, są narażeni na kradzież. Wykazał to eksperyment Digital Citizens Alliance, amerykańskiej organizacji zajmującej się bezpieczeństwem w sieci. Kartą użytą w badaniu dokonywano zakupów m.in. w Chinach, Singapurze i na Litwie.
więcej
|
Nowa platforma e-commerce wkroczyła do Polski. Wcześniej podbiła Stany Zjednoczone i Kanadę
Nowa chińska platforma e-commerce, która podbiła Stany Zjednoczone, teraz pojawiła się w Europie. Według strony internetowej firmy, działa ona obecnie w siedmiu krajach europejskich – we Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Polsce. Od lutego tego roku działa też w Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii.
więcej
|
Konfederacja Lewiatan: E-faktury ograniczą oszustwa podatkowe
Niekwestionowaną zaletą uchwalonej kilka dni temu ustawy wdrażającej Krajowy System e- Faktur jest wprowadzenie jednolitego standardu obiegu faktur elektronicznych, co pozwoli efektywniej weryfikować organom podatkowym e-faktury oraz ograniczyć oszustwa podatkowe – uważa Konfederacja Lewiatan.
więcej
|
Biedronka oferuje zakupy online z personalnym asystentem
Biedronka we współpracy z Lola Market oferuje klientom możliwość indywidualnego wsparcia doświadczonych asystentów przy dokonywaniu zakupów realizowanych przez internet.
więcej
|
Zmarł patostreamer Wojciech "Major" Suchodolski
Nie żyje Wojciech "Major" Suchodolski, twórca treści na YouTube. Był znany ze współpracy z byłym kandydatem na prezydenta Białegostoku, późniejszym youtuberem Krzysztofem Kononowiczem. Miał 49 lat.
więcej
|
Wonga uruchamia aplikację Wonga Pay
W sklepie Google jest od teraz dostępna pierwsza odsłona Wonga Pay. To aplikacja, którą można używać zarówno podczas zakupów stacjonarnych, jak i online.
więcej
|
#ForYouSummit, czyli jak TikTok wpływa na ewolucję komunikacji Liczne inspiracje, solidna dawka merytorycznej wiedzy, case studies czołowych marek oraz sesje kreatywne odbyły się w trakcie pierwszego w Centralnej Europie TikTok #ForYouSummit - autorskiej konferencji biznesowo-marketingowej. Honorowym gościem tegorocznej edycji był David Shing - wizjoner, futurysta i ekspert w zakresie marketingu cyfrowego, który podzielił się z słuchaczami swoimi przemyśleniami na temat ekosystemu dzisiejszego świata biznesu i najnowszych narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję. materiał reklamowywięcej |
|
|
LoveBrands Group poprowadzi influencer marketing marki Hellena
Agencja LoveBrands Group wygrała przetarg na całościową obsługę z zakresu influencer marketingu dla marki napojów Hellena (Colian). Celem współpracy jest promowanie i wzmacnianie marki Hellena poprzez skierowane do influencerów działania oraz budowanie zaangażowanej społeczności.
więcej
|
|
|