|
|
|
|
|
|
|
Omenaa Mensah pozwała autora książki ,,Dziewczyny z Dubaju 2". "Nieprawdziwe historie"
Omenaa Mensah, prezenterka pogody w TVN i prezeska dwóch fundacji, złożyła w sądzie prywatny akt oskarżenia o naruszenie dóbr osobistych przeciwko Piotrowi Krysiakowi, autorowi książki "dziewczyny z Dubaju 2" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jak zapowiedział jej pełnomocnik, do sądu trafi też pozew z tytułu naruszenia dóbr osobistych prezenterki "poprzez rozpowszechnianie w książce nieprawdziwych historii o niej". - Pozew obejmować będzie żądanie przeprosin i miliona złotych na cel charytatywny - powiedział nam Maciej Ślusarek, partner zarządzający w kancelarii Ślusarek Kubiak Pieczyk.
więcej
|
1,6 mln widzów serialu ,,Reset" w TVP1 i TVP Info
Trzy pierwsze odcinki serialu dokumentalnego „Reset” oglądało na antenach TVP1 i TVP Info średnio 1,6 mln widzów. Autorami cyklu są Sławomir Cenckiewicz i Michał Rachoń.
więcej
|
Dwie nowe pary prowadzących w wakacyjnej odsłonie ,,Dzień dobry TVN"
Wakacyjna odsłona „Dzień dobry TVN”, czyli „Dzień dobry wakacje”, będzie prowadzona przez nie tylko przez gospodarzy „DD TVN”, którzy pozostali w programie. W morning-show pojawią się też dwa duety złożone z dziennikarzy pojawiających się w magazynie w innych rolach.
więcej
|
Festiwal Piękna 2023 w Polsacie. Stacja pokaże trzy gale
Telewizja Polsat w połowie lipca transmitować będzie odbywający się w Nowym Sączu Festiwal Piękna. Stacja pokaże na żywo gale Miss Supranational 2023 i Miss Polski 2023, z kolei Mister Supranational 2023 będzie retransmitowany.
więcej
|
Łukasz Nowicki odchodzi z ,,Pytania na śniadanie"
Z magazynem „Pytanie na śniadanie” w TVP2 żegna się Łukasz Nowicki. W gronie gospodarzy był przez 13 lat.
więcej
|
Nowy program Ogórek i Kłeczka gromadzi 480 tys. widzów
Po trzech tygodniach emisji nowy cykl publicystyczny TVP1 „Arena poglądów” ogląda średnio 480 tys. widzów. Program prowadzą Magdalena Ogórek i Miłosz Kłeczek.
więcej
|
Ruszyły zdjęcia do ,,Ninja Warrior Polska 8". Gilon nadal gospodynią
Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do kolejnych dwóch sezonów programu „Ninja Warrior Polska”. Ósma edycja emitowana będzie jesienią br., a dziewiąta - najprawdopodobniej wiosną 2023 roku. Show ponownie poprowadzi Karolina Gilon, a zmagania zawodników, skomentują Jerzy Mielewski oraz Łukasz „Juras” Jurkowski.
więcej
|
Trwają zdjęcia do ,,Matyldy". Nowy serial TVP na antenę trafi jeszcze w tym roku
Opowieść o losach córki uczestnika powstania styczniowego stać będzie w centrum przygotowywanego przez TVP 13-odcinkowego serialu kostiumowo-obyczajowego pt. „Matylda”. Reżyserem jest Krzysztof Lang, scenariusz przygotował zespół pod wodzą Ilony Łepkowskiej.
więcej
|
Portal TVP World w nowej odsłonie
Ruszyła nowa wersja portalu internetowego stacji TVP World, działającej od listopada 2021 roku.
więcej
|
Kontrowersyjny serial ,,Idol" HBO zakończy się szybciej niż planowano
Głośny serial Sama Levinsona zatytułowany „Idol” zakończy się tydzień wcześniej, niż informowało HBO. Pierwotnie produkcja miała składać się z sześciu odcinków. Dlaczego więc finał zaplanowano już na najbliższy poniedziałek?
więcej
|
Czy dokument ,,Sprawa Iwony Wieczorek" rzuca nowe światło na głośne zaginięcie gdańszczanki? Recenzja nowości Viaplay
Trzyczęściowy serial dokumentalny Viaplay przedstawia sprawę zaginięcia Iwony Wieczorek, które miało miejsce w Gdańsku, w nocy z 16 na 17 lipca 2010 roku. To jedno z najgłośniejszych zaginięć ostatnich lat, do czego przyczyniły się medialne interwencje detektywów, pisarzy i jasnowidzów. Czy produkcja Viaplay Documentary ujawnia nowe informacje?
więcej
|
Grupa MEDIA Central rozszerza działalność na skalę międzynarodową i łączy siły z ShopFully Grupa MEDIA Central, największy europejski specjalista w zakresie marketingu dla sieci handlowych i marek, łączy siły z ShopFully, wiodącą europejską platformą cyfrowego marketingu drive-to-store. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Łukasz Kowalski prezesem Rady Reklamy
Walne Zebranie członków Rady Reklamy wybrało nową obsadę organów związku; organizacją pokieruje zastępca dyrektora zarządzającego MSL Łukasz Kowalski - przekazał Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy.
więcej
|
Feeders Agency wypromuje Danio
Feeders Agency wygrała przetarg na obsługę marki Danio, należącej do Danone Polska. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za stworzenie nowej platformy komunikacji 360 dla serka homogenizowanego tej marki.
więcej
|
Opel znowu zmienia logo
Po niecałych trzech latach niemiecki producent samochodów Opel zdecydował się zmienić logo. Charakterystyczna dla marki figura - błyskawica w kółku – pozostała niezmodyfikowana
więcej
|
Influencerska agencja syna Zygmunta Solorza z mniejszym zyskiem
Zajmująca się influencer marketingiem agencja Golden Coil - której większościowym udziałowcem jest Piotr Żak, syn Zygmunta Solorza - przy niewielkim wzroście przychodów zanotowała spadek zysku netto z 1,5 do 1,34 mln zł. Wypłaci 0,5 mln zł dywidendy.
więcej
|
Biedronka musi zapłacić za mylące oznaczanie cen. Ponad 100 mln zł kary
Sąd Apelacyjny prawomocnie podtrzymał 115 mln zł grzywny, którą prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył trzy lata temu na właściciela Biedronki za wprowadzające w błąd oznaczenia cen na półkach. To kolejna sądowa wygrana regulatora z Jeronimo Martins Polska.
więcej
|
Google zmieniło logo Androida
Google zmieniło logo i wygląd nazwy systemu operacyjnego Android. Główka ikonicznego robocika jest teraz dostępna w wersji 3D, a nazwa systemu operacyjnego jest pisana wielką literą.
więcej
|
Shell prowadzi globalny przetarg mediowy, aktywiści chcą bojkotu
Koncern paliwowy Shell prowadzi przetarg na globalną obsługę mediową. Budżetu broni agencja EssenceMediacom (GroupM/WPP). Aktywiści działający w obronie klimatu chcą od agencji biorących udział w przeglądzie, by te go zbojkotowały.
więcej
|
K2 zmieni się w Fabrity, 6 zł dywidendy na akcję
Akcjonariusze K2 Holding zdecydowali o zmianie firmy spółki na Fabrity Holding w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Walne Zgromadzenie przychyliło się również do rekomendacji zarządu co do podziału zysku roku 2022 i wypłaty łącznie 6 zł dywidendy na akcję (14,5 mln zł).
więcej
|
"Kroi się coś większego" w nowej kampanii Dan Cake
Kampanią pod hasłem „Kroi się coś większego” marka Dan Cake wprowadza na rynek chleby tostowe wyróżniające się większym, niż standardowo, rozmiarem kromek i opakowań.
więcej
|
Marka 4F będzie naprawiać ubrania
Sportowa marka 4F (OTCF) naprawi ubrania w ramach najnowszej usługi "Nie wyrzucaj, naprawiaj". Od czerwca we wszystkich salonach 4F klienci mogą skorzystać z usługi naprawy ubrań i dać im drugie życie. Projekt jest częścią strategii 4F Change.
więcej
|
Romet świętuje 75-lecie ogólnopolską kampanią i konkursem
Polska marka rowerowa Romet obchodzi 75. urodziny. W ramach ogólnopolskiej kampanii, mającej na celu budowanie wizerunku marki oraz wsparcie sprzedaży, Romet przygotował dwie inicjatywy, za których opracowanie odpowiadała agencja Kerris.
więcej
|
Na Spotify powstał profil Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards
Httpool Polska (Aleph Group) wspiera markę piwa Lech Kompanii Piwowarskiej w kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards. Na Spotify uruchomiono profil brandowy festiwalu. Znajdują się tam playlisty muzyczne z muzyką hip-hopową i wywiady z artystami, którzy wystąpią na festiwalu.
więcej
|
Teads wprowadza na światowy rynek pierwsze, wystandaryzowane rozwiązanie, które mierzy poziom Attention Rok po uruchomieniu Attention Program, Teads po raz kolejny wzbogaca swoją platformę programatycznego zakupu reklam TAM (Teads Ad Manager) o innowacyjne rozwiązanie – wbudowaną funkcjonalność pomiaru uwagi użytkownika (Attention). Pomiar możliwy jest dzięki zastosowaniu rozwiązania firmy firmę Lumen Research, a integracja z TAM sprawia, że klienci Teads mogą w prosty sposób mierzyć i optymalizować uwagę użytkowników, do których kierują swoje kampanie, bez dodatkowych kosztów. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wojciech Surmacz prezesem PAP na kolejną kadencję. Wiemy, czym teraz się zajmie
Rada Mediów Narodowych zdecydowała we wtorek, że Wojciech Surmacz pozostanie prezesem Polskiej Agencji Prasowej przez kolejną, czteroletnią kadencję – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Innych kandydatów na to stanowisko nie zgłoszono. Decyzją członków Rady Surmacz tworzy też od wtorku jednoosobowy zarząd PAP - nie ma w nim już Łukasza Świerżewskiego.
więcej
|
Omenaa Mensah pozwała autora książki ,,Dziewczyny z Dubaju 2". "Nieprawdziwe historie"
Omenaa Mensah, prezenterka pogody w TVN i prezeska dwóch fundacji, złożyła w sądzie prywatny akt oskarżenia o naruszenie dóbr osobistych przeciwko Piotrowi Krysiakowi, autorowi książki "dziewczyny z Dubaju 2" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jak zapowiedział jej pełnomocnik, do sądu trafi też pozew z tytułu naruszenia dóbr osobistych prezenterki "poprzez rozpowszechnianie w książce nieprawdziwych historii o niej". - Pozew obejmować będzie żądanie przeprosin i miliona złotych na cel charytatywny - powiedział nam Maciej Ślusarek, partner zarządzający w kancelarii Ślusarek Kubiak Pieczyk.
więcej
|
Europejscy wydawcy krytykują planowane przez UE przepisy dot. wolności mediów: "niektóre zapisy są sprzeczne z ochroną wolności prasy"
Europejscy wydawcy prasy, w tym polska Izba Wydawców Prasy, opublikowali list otwarty do Parlamentu Europejskiego. Apelują w nim, żeby procedowany Europejski Akt o Wolności Mediów „funkcjonował adekwatnie do swojej nazwy”, gdyż ich zdaniem jego niektóre zapisy „są sprzeczne z ochroną wolności prasy”.
więcej
|
Rada Przedsiębiorczości wzywa rządzących do zaprzestania ataków na media
- Wzywamy do natychmiastowego zaprzestania wszelkich praktyk, które ograniczają niezależność mediów i manipulują informacjami przekazywanymi społeczeństwu. Nie dajmy sobie odebrać wolnych mediów! - napisała Rada Przedsiębiorczości w oświadczeniu. To reakcja na doniesienia naczelnych Onetu i WP o naciskach partii rządzącej na ich portale.
więcej
|
Jakub Kibitlewski dyrektorem ds. partnerstw ,,Wyborczej"
Od lipca za pozyskiwanie nowych partnerstw i grantów oraz reprezentowanie zespołu dziennika we współpracy z zewnętrznymi podmiotami odpowiadać będzie Jakub Kibitlewski jako dyrektor ds. partnerstw „Gazety Wyborczej” (Agora).
więcej
|
Aleksandra Charzewska dyrektorką zarządzającą magazynu ,,K MAG"
Aleksandra Charzewska została dyrektorką zarządzającą magazynu lifestyle'owego „K MAG".
więcej
|
|
|
Google przebił w Polsce miliard. Ma 1,3 tys. pracowników, zarabia na najmie biurowców
Spółka Google Poland w ub.r. zwiększyła przychody o ponad połowę do 1,07 mld zł, zarabiając na czysto 69,6 mln zł. Firma zatrudnia już 1,3 tys. osób, a ponad 90 mln zł wpływów przyniósł najem powierzchni w kupionych ponad rok temu biurowcach The Warsaw HUB - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Stanowski łamie zakaz sądowy ws. Natalii Janoszek? Grozi mu wysoka grzywna
Krzysztof Stanowski z Kanału Sportowego ma sądowy zakaz wypowiadania się na temat kariery aktorki Natalii Janoszek. Mimo tego dziennikarz pojechał do Indii, aby udowodnić, że w ciągu kilku dni może zostać aktorem Bollywood. Robił tam też sondaże uliczne, sprawdzające, czy Hindusi znają polską aktorkę, która chwaliła się, że zrobiła karierę w Bollywood. Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl mecenas Jacek Dubois, dziennikarzowi może grozić za złamanie sądowego zakazu wysoka grzywna, nawet do 15 tys. zł. - Sąd bardzo rzadko dokonuje tego typu zabezpieczeń na czas procesu, więc jeżeli do tego doszło to znaczy, że naruszenia są bardzo wyraziste, dolegliwe albo mają charakter mobbingu medialnego - mówi prawnik.
więcej
|
Stany Zjednoczone chcą od Twittera dostępu do danych aktywisty Barta Staszewskiego. "Traktują mnie jak wielkiego przestępcę"
Aktywista Bart Staszewski, szef Fundacji Basta, poinformował w mediach społecznościowych, że amerykański wymiar sprawiedliwości, na prośbę polskich służb, zwrócił się do Twittera o udostępnienie danych i informacji zawartych na jego koncie. Chodzi o ostrą krytykę żołnierzy, którzy pełnią służbę na granicy polsko-białoruskiej i nie pozwalają migrantom dostać się do Polski. -- Te dokumenty brzmią, jakby śledztwo prowadzone było przeciwko wielkiemu przestępcy, a sprawa dotyczy kilku tweetów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bart Staszewski.
więcej
|
Allegro wycofuje dzielenie Smarta! z bliskimi
Usługi Allegro Smart! nie będzie już można udostępniać innym użytkownikom w ramach opcji Allegro Family.
więcej
|
Meta wprowadza abonament na gry VR
Koncern Meta, właściciel Facebooka, uruchamia usługę dostępu do gier w wirtualnej rzeczywistości w cenie 7,99 dolarów miesięcznie.
więcej
|
Influencerska agencja syna Zygmunta Solorza z mniejszym zyskiem
Zajmująca się influencer marketingiem agencja Golden Coil - której większościowym udziałowcem jest Piotr Żak, syn Zygmunta Solorza - przy niewielkim wzroście przychodów zanotowała spadek zysku netto z 1,5 do 1,34 mln zł. Wypłaci 0,5 mln zł dywidendy.
więcej
|
Google zmieniło logo Androida
Google zmieniło logo i wygląd nazwy systemu operacyjnego Android. Główka ikonicznego robocika jest teraz dostępna w wersji 3D, a nazwa systemu operacyjnego jest pisana wielką literą.
więcej
|
Netflix: opcja w podróży domyślnie przez miesiąc
Opcja korzystania z Netfliksa poza miejscem zamieszkania domyślnie działa jednorazowo przez miesiąc. Potem subskrybent musi wnioskować o przedłużenie jej na kolejny okres.
więcej
|
"Pan Samochodzik i templariusze", "Prawnik z Lincolna" oraz "Wiedźmin" w lipcowej ofercie Netfliksa
Lipiec w serwisie Netflix upłynie głównie pod znakiem powrotu "Wiedźmina" oraz polskiej produkcji "Pan Samochodzik i templariusze". W bibliotece znajdzie się także film o Spider-Manie.
więcej
|
K2 zmieni się w Fabrity, 6 zł dywidendy na akcję
Akcjonariusze K2 Holding zdecydowali o zmianie firmy spółki na Fabrity Holding w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Walne Zgromadzenie przychyliło się również do rekomendacji zarządu co do podziału zysku roku 2022 i wypłaty łącznie 6 zł dywidendy na akcję (14,5 mln zł).
więcej
|
TikTok pozwala rodzicom ograniczyć treści dla dzieci na podstawie słów kluczowych i hashtagów
TikTok doda możliwość filtrowania treści w „Ustawieniach rodzinnych” - funkcji, która pozwala rodzicom powiązać swoje konto z kontem nastolatka. Jednak dzieci będą mogły zobaczyć listę tych słów. Firma chce respektować ich prawa.
więcej
|
Netflix rezygnuje z najtańszego abonamentu bez reklam
Netflix przestaje oferować abonentom w Kanadzie podstawowy abonament bez reklam, w cenie 9,99 dolarów. Zmiana obejmuje zarówno nowych, jak i powracających do usługi widzów.
więcej
|
Światowa premiera ,,Wiedźmina 3" odbyła się w Łodzi
Podczas zorganizowanego w Łodzi wydarzenia Wiedźmin Fest odbyła się światowa premiera trzeciego sezonu „Wiedźmina”, który na Netfliksie zadebiutuje 29 czerwca br. W wydarzeniu wzięło udział ponad 2,5 tys. osób. Wiedźmin Fest odwiedziły też gwiazdy serialu.
więcej
|
V. Pappas, jedna z kluczowych menedżerek TikToka, odchodzi z firmy
Vanessa (V.) Pappas, dyrektorka operacyjna TikToka, odeszła z platformy. Pozostanie w firmie jeszcze jakiś czas w roli doradcy.
więcej
|
Scenariusz czwartego sezonu ,,Wiedźmina" Netfliksa jest już gotowy
Mimo że nie zadebiutował jeszcze trzeci sezon „Wiedźmina” na platformie Netflix, to twórcy zapowiedzieli już, że mają gotowy scenariusz kolejnego sezonu. Co o nim wiadomo?
więcej
|
#ForYouSummit, czyli jak TikTok wpływa na ewolucję komunikacji Liczne inspiracje, solidna dawka merytorycznej wiedzy, case studies czołowych marek oraz sesje kreatywne odbyły się w trakcie pierwszego w Centralnej Europie TikTok #ForYouSummit - autorskiej konferencji biznesowo-marketingowej. Honorowym gościem tegorocznej edycji był David Shing - wizjoner, futurysta i ekspert w zakresie marketingu cyfrowego, który podzielił się z słuchaczami swoimi przemyśleniami na temat ekosystemu dzisiejszego świata biznesu i najnowszych narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję. materiał reklamowywięcej |
|
|