Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 25 Sierpnia 2023
 
 
 
Lidia Kazen: TVN zainwestuje w zimową ramówkę. Będą kolejne nowości
 
- Zapadła decyzja o inwestycji w ramówkę w styczniu i lutym. Wtedy pojawią się programy „Zacznijmy odNowa” i „MasterChef” dla nastolatków  – zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, szefowa kanału TVN. - Nie wierzę w zmiany dla zmian – mówi pytana o liczne odświeżenia programów w jesiennej ramówce. Ocenia też główne nowości Polsatu. więcej
 
 
Polsat usunął z YouTube'a kanał ze 112 tys. subskrybentów. ,,To dość logiczne i oczywiste"
 
Z YouTube'a zniknął kanał Superstacja. Rzecznik Telewizji Polsat w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie kryje, że ma to związek z likwidacją tej anteny, która nastąpiła dwa lata temu. Sęk w tym, że kanał przez kilkanaście lat zgromadził 6,7 tys. materiałów wideo, które mogły zapewniać dodatkowe przychody reklamowe nadawcy. więcej
 
 
Maciek Kawecki oskarża organizatorów Forum Ekonomicznego o niepłacenie panelistom. ,,To przyjęta praktyka"
 
Dziennikarz i ekspert Maciej Kawecki poskarżył się w sieci, że organizatorzy Forum Ekonomicznego w Karpaczu zaprosili go jako panelistę, nie oferując za to wynagrodzenia. Co więcej: gdy chciał wprowadzić na panel jednego ze współpracowników, usłyszał, że musi za niego zapłacić. - Nie pojawię się na Forum - informuje Kawecki. Ale organizatorzy imprezy wyjaśniają: panelistom nie płacą z zasady, zaś rzekomy „członek zespołu” zakwalifikowany został jako menadżer i właściciel firmy - stąd żądanie opłaty. więcej
 
 
Powstaje kinowy film o influencerach. W produkcji ,,Natsu", ,,Boxdel" i ,,Budda"
 
Natalia „Natsu” Karczmarczyk, Michał Baron znany jako „Boxdel” oraz Kamil Labudda, czyli youtuber „Budda” będą bohaterami pierwszej kinowej produkcji dokumentalnej, poświęconej topowym polskim influencerom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reżyserem filmu jest Krystian Kuczkowski, znany m.in. ze współreżyserowania dokumentu o Maryli Rodowicz. Dokument wyprodukuje założona przez Krystiana Kuczkowskiego firma Cinema Craft, zaś koproducentem jest Platige Image. Zdjęcia trwają, data premiery nie jest jeszcze znana. więcej
 
 
Polska muzyka, promocja TVN i polityczne aluzje podczas festiwalu w Sopocie. "Trzeci dzień dał nadzieję na zmiany"
 
Ten tydzień w TVN należał do Sopotu. Stacja zaprezentowała tam jesienną ramówkę i po raz kolejny zorganizowała nad morzem festiwal muzyczny. -  Po opolskim festiwalu, który odbił się wszystkim dość nieprzyjemną czkawką, mamy imprezę, podczas której polityka nie ma znaczenia. Nie chcę używać wielkich słów, ale Opera Leśna stała się w obecnej sytuacji symbolem wolności polskiej muzyki i artystów - uważa Bartosz Sąder z Onetu.  więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Ringier Axel Springer Polska zwiększył zysk. Mniej z e-reklam więcej
 
TVN czeka na przedłużenie koncesji przez KRRiT od dziewięciu miesięcy. ,,Nierówne traktowanie podmiotów" więcej
 
Jesień w TVN: trzy nowości, powrót docu-crime i odświeżone formaty więcej
 
Znikające tantiemy dla twórców reklam więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Montażysta w dziale Autopromocji Kino Polska TV SA
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Wydawca NEWSROOM Goniec Wiadomości IBERION
WYDAWCA-REDAKTOR serwisu Domek i Ogródek IBERION
Dziennikarz Śledczy GoWork.pl Serwis Pracy
REDAKTOR NACZELNY serwisu Smakosze IBERION
Główny specjalista w Dziale Obsługi Technicznej i Realizacyjnej TVP
REDAKTOR serwisu Turyści.pl IBERION
Specjalista ds. rekonstrukcji obrazu TVP
Ad Operations Team Leader Empik
SENIOR ACCOUNT MANAGER Wydawnictwo TE-JOT
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Lidia Kazen: TVN zainwestuje w zimową ramówkę. Będą kolejne nowości

- Zapadła decyzja o inwestycji w ramówkę w styczniu i lutym. Wtedy pojawią się programy „Zacznijmy odNowa” i „MasterChef” dla nastolatków  – zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, szefowa kanału TVN. - Nie wierzę w zmiany dla zmian – mówi pytana o liczne odświeżenia programów w jesiennej ramówce. Ocenia też główne nowości Polsatu. więcej

Polsat usunął z YouTube'a kanał ze 112 tys. subskrybentów. ,,To dość logiczne i oczywiste"

Z YouTube'a zniknął kanał Superstacja. Rzecznik Telewizji Polsat w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie kryje, że ma to związek z likwidacją tej anteny, która nastąpiła dwa lata temu. Sęk w tym, że kanał przez kilkanaście lat zgromadził 6,7 tys. materiałów wideo, które mogły zapewniać dodatkowe przychody reklamowe nadawcy. więcej

Polska muzyka, promocja TVN i polityczne aluzje podczas festiwalu w Sopocie. "Trzeci dzień dał nadzieję na zmiany"

Ten tydzień w TVN należał do Sopotu. Stacja zaprezentowała tam jesienną ramówkę i po raz kolejny zorganizowała nad morzem festiwal muzyczny. -  Po opolskim festiwalu, który odbił się wszystkim dość nieprzyjemną czkawką, mamy imprezę, podczas której polityka nie ma znaczenia. Nie chcę używać wielkich słów, ale Opera Leśna stała się w obecnej sytuacji symbolem wolności polskiej muzyki i artystów - uważa Bartosz Sąder z Onetu.  więcej

,,Łowcy skarbów. Kto da więcej 3" od 4 września w Czwórce, Krzysztof Ibisz nowym prowadzącym

W poniedziałek, 4 września w ramówce Czwórki zadebiutuje trzeci sezon show „Łowcy skarbów. Kto da więcej”. Program będzie miał dwóch gospodarzy - Pawła Orleańskiego i Krzysztofa Ibisza, który dołączy do produkcji. Gościnnie wystąpią m.in.: Kacper Kuszewski i Tadeusz Chudecki. więcej

Nowe programy katolickie od września w TVP

Od 2 września w TVP2 będzie można oglądać nowy magazyn religijny „Zrujnowani odbudowani”. Z kolei 17 września w Jedynce zadebiutuje cykl o siostrach zakonnych „Welon, fura i brawura”. więcej

,,Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej 2" od 3 września w Polsacie (wideo)

W niedzielę, 3 września Polsat rozpocznie emisję drugiej edycji programu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej”. Realizację cykli przejęła od Wedding & Party Dream Jj Group spółka Golden Media Polska. więcej

Kolejny producent telewizorów uruchomił usługę z darmowymi kanałami

Chiński producent sprzętów elektronicznych TCL uruchomił w Ameryce Północnej usługę TCLtv+. Podobnie jak Samsung TV Plus i LG Channels, oferuje ona dostęp do kilkuset darmowych kanałów telewizyjnych z reklamami, czyli nadawanych w modelu FAST. więcej

Nowe odcinki ,,Barw szczęścia" od 28 sierpnia w TVP2 (zwiastun)

Od poniedziałku, 28 sierpnia telewizyjna Dwójka emitować będzie nowe odcinki codziennego serialu „Barwy szczęścia”. więcej

Nowy kanał w Canal+ online. Inna stacja poprawiła jakość do HD

Canal+ online dołączył do oferty kanał Puls 2. Stacja jest nadawana w wysokiej rozdzielczości. W serwisie streamingowym poprawiła się też jakość Telewizji Puls. - Wspólnie z nadawcą kanału postanowiliśmy podnieść jakość nadawania do HD - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej

Defilada z 15 sierpnia hitem telewizyjnym tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziła transmisja z uroczystości Święta Wojska Polskiego, podczas której odbyła się defilada, dalej znalazły się „Fakty” i  „Wiadomości”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Sigma Bis, Value Media, FullSix i Euvic walczą o 59,3 mln zł budżetu mediowego TVP

Do przetargu Telewizji Polskiej na obsługę mediową jej kampanii zgłosiły się cztery agencje: Value Media (GroupOne), FullSix Media (Havas Media Group), Euvic Media i Sigma Bis (należy do Orlenu i PZU, broni obsługi TVP) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w kwocie 59,3 mln zł. więcej

Gwiazdy TVN w spotach mówią o swoich wartościach

Jesienny spot wizerunkowy TVN ma zupełnie innych charakter niż dotąd. Zamiast jednego spotu powstało 12 różnorodnych filmów z 12 gwiazdami stacji. Każda z nich w krótkim filmie opowiada o tym, co jest dla nich najważniejsze w życiu. -  Zamysł był prosty - w filmach każda z gwiazd mówi swój tekst, swoimi słowami. Sceneria także zależała od nich - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.  więcej

Polsat Media rusza ze sprzedażą spotów wyborczych

Biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło sprzedaż i materiałów wyborczych w wybranych stacjach tv i serwisach internetowych, m.in. na antenach Polsatu i Polsatu News. Najdroższy spot kosztuje 37,7 tys. zł. więcej

TVP2 reaguje na ruch TVN. "Pytanie na śniadanie" zmienia godzinę w weekendy

Od września poranny program "Pytanie na śniadanie" TVP2 będzie w weekendy zaczynał się już o godzinie 7:30.  więcej

TVP chce wydać 4,6 mln zł na busy. Dostała dużo droższą ofertę

W przetargu dotyczącym kupna 25 fabrycznie nowych busów Telewizja Polska dostała ofertę z kwotą 8 mln zł. Tymczasem nadawca na sfinansowanie tego zamówienia zaplanował maksymalnie 4,62 mln zł. więcej

Bezpieczeństwo w szkole z LINK4. Tak działa ochrona NNW dla Twojego dziecka

Powrót do szkoły po wakacjach to chwila pełna emocji i zamieszania. Musisz pomóc uczniowi dostosować się do szkolnych obowiązków i skompletować wyprawkę. Jednak istnieje jeszcze jedno, niezwykle ważne zagadnienie, które wywołuje drżenie serca każdego rodzica – bezpieczeństwo! Dlatego nie wolno zapominać o właściwym ubezpieczeniu Następstw Nieszczęśliwych Wypadków. LINK4 ułatwia to zadanie, oferując interesujący pakiet ubezpieczeń, w tym NNW,  assistance Zdrowie zawierający m.in.10 konsultacji z psychologiem, a także assistance Szybka Pomoc. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Best ruszyło z internetową zbiórką. Trwają też prace nad aplikacją i ramówką

Założone przez byłych dziennikarzy Radia Fest śląskie Radio Best ma wystartować 16 września o godz. 10:00. Tymczasem ruszyła zbiórka na Zrzutce, której celem jest wsparcie i utrzymanie radia. Radiowcy mają też wreszcie spółkę zarządzającą rozgłośnią i konto, na które trafiać mogą wpłaty od słuchaczy. Trwa dopinanie ramówki, w planach jest też rychłe uruchomienie aplikacji. więcej

 
KRRiT konsultuje ile czasu media publiczne mają przeznaczyć na bloki referendalne

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła w czwartek konsultacje w sprawie trzech rozporządzeń, regulujących kwestie związane z nadchodzącymi wyborami i referendum. Dotyczą one czasu w mediach na audycje referendalne, a także komunikatów Państwowej Komisji Wyborczej. Uwagi do projektów można zgłaszać do końca sierpnia. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi, TOK FM w dół

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Maciek Kawecki oskarża organizatorów Forum Ekonomicznego o niepłacenie panelistom. ,,To przyjęta praktyka"

Dziennikarz i ekspert Maciej Kawecki poskarżył się w sieci, że organizatorzy Forum Ekonomicznego w Karpaczu zaprosili go jako panelistę, nie oferując za to wynagrodzenia. Co więcej: gdy chciał wprowadzić na panel jednego ze współpracowników, usłyszał, że musi za niego zapłacić. - Nie pojawię się na Forum - informuje Kawecki. Ale organizatorzy imprezy wyjaśniają: panelistom nie płacą z zasady, zaś rzekomy „członek zespołu” zakwalifikowany został jako menadżer i właściciel firmy - stąd żądanie opłaty. więcej

Platforma Obywatelska w spocie użyła głosu Mateusza Morawieckiego wygenerowanego przez sztuczną inteligencje

Platforma Obywatelska w spocie wyborczym wykorzystała wygenerowany przez sztuczną inteligencję głos premiera Mateusza Morawieckiego, który czytał jego domniemane maile z Poufnej Rozmowy. Nigdzie nie zaznaczono, że nie są to słowa wypowiedziane przez polityka. więcej

ZAPA z twardym stanowiskiem w sprawie tantiem dla twórców scenariuszy reklam. "Nie pobieramy ich ani nie wypłacamy"

Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych otrzymał tylko w tym roku około 35 próśb w sprawie tantiem za scenariusz do filmów reklamowych - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Organizacja twardo obstaje przy swoim stanowisku - w odpowiedzi na nasze pytania twierdzi, że "nie pobiera ani nigdy nie pobierało od podmiotów korzystających z utworów audiowizualnych (m.in. nadawców telewizyjnych) tantiem dla twórców reklam".  więcej

Sigma Bis, Value Media, FullSix i Euvic walczą o 59,3 mln zł budżetu mediowego TVP

Do przetargu Telewizji Polskiej na obsługę mediową jej kampanii zgłosiły się cztery agencje: Value Media (GroupOne), FullSix Media (Havas Media Group), Euvic Media i Sigma Bis (należy do Orlenu i PZU, broni obsługi TVP) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w kwocie 59,3 mln zł. więcej

Biedronka wraca z promocją z maskotkami. Będzie kolejny Gang

W poniedziałek 28 sierpnia Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wystartuje z nowym programem lojalnościowym. Nie wiadomo, jakie będzie jej hasło, bo sieć zastrzegła prawnie co najmniej kilka nazw.   więcej

Gwiazdy TVN w spotach mówią o swoich wartościach

Jesienny spot wizerunkowy TVN ma zupełnie innych charakter niż dotąd. Zamiast jednego spotu powstało 12 różnorodnych filmów z 12 gwiazdami stacji. Każda z nich w krótkim filmie opowiada o tym, co jest dla nich najważniejsze w życiu. -  Zamysł był prosty - w filmach każda z gwiazd mówi swój tekst, swoimi słowami. Sceneria także zależała od nich - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.  więcej

Tauron za sponsoring Polskiego Komitetu Olimpijskiego zapłaci ponad 29,5 mln zł

29,5 mln zł zapłaci spółka Tauron Polska Energia za współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim. Spółka będzie sponsorem PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej. więcej

Polsat Media rusza ze sprzedażą spotów wyborczych

Biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło sprzedaż i materiałów wyborczych w wybranych stacjach tv i serwisach internetowych, m.in. na antenach Polsatu i Polsatu News. Najdroższy spot kosztuje 37,7 tys. zł. więcej

WARC: globalny rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 964 mld dolarów

Globalne wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 4,4 proc., do 963,5 miliarda dolarów w 2023 r., a w 2024 r. o 8,2 proc. do ponad 1 biliona dolarów, przy czym tylko pięć globalnych koncernów cyfrowych mocno skorzysta na tej dynamice - prognozuje Światowe Centrum Badań nad Reklamą (WARC). więcej

STS prezentuje nową platformę komunikacyjną ,,Kocham sport. Gram mądrze"

Bukmacher STS wystartował z kampanią pod hasłem „Kocham sport. Gram mądrze”, tworząc przy tym nową strategię komunikacji marki. Jej motywem przewodnim jest emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.  więcej

Daria Ładocha w nowej reklamie Herbapolu reklamuje musy owocowe

Wystartowała nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której Herbapol-Lublin promuje swoje musy owocowe. W przygotowanych spotach, ekspertka kulinarna Daria Ładocha, pokazuje jak wiele możliwości kulinarnych dają te produkty i jak łatwe jest ich użycie. więcej

Magdalena Boczarska reklamuje Dulux

Aktorka Magdalena Boczarska została ambasadorką reklamową marki farb Dulux. Będzie promować nową ceramiczną farbę Dulux Ambiance Ceramic. więcej

Historia Karola Bieleckiego "Stereopsis" pierwszym filmem Papaya New Directors dla Betclic Studios

Ukazał się pierwszy film krótkometrażowy zrealizowany dla Betclic Studios w ramach współpracy z międzynarodowym konkursem młodych twórców, Papaya New Directors. „Stereopsis" opowiada o kontuzji i rehabilitacji Karola Bieleckiego słynnego polskiego piłkarza ręcznego, który stracił oko podczas gry.  więcej

Oto Film dołącza do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), dołączył dom produkcyjny Oto Film. Tym samym grono członków organizacji, powiększyło się do 27 firm.  więcej

Konrad Beśka w Papaya Films

Konrad Beśka dołączył do zespołu produkcyjnego Papaya Films w roli koordynatora produkcji.  więcej

PiS prostuje informacje ze spotu wyborczego uderzającego w Tuska

Prawo i Sprawiedliwość sprostowało podaną w swoim spocie wyborczym informację dotyczącą stopy bezrobocia za rządów Donalda Tuska. Wcześniej Platforma Obywatelska zagroziła partii Jarosława Kaczyńskiego pozwem w trybie wyborczym.  więcej

Pierwsza kampania muralowa Pepsi Space - realizacja Braughman Group Media

W lipcu i sierpniu 2023 w Warszawie oraz Gdańsku Braughman Group Media zrealizowała dwa, dwuetapowe murale promujące konkurs Pepsi Space, w którym młodzi ludzie mieli szansę na prezentację swojej twórczości na spektakularnych wielkoformatowych powierzchniach, które marka Pepsi udostępniła im na czas trwania projektu. Ambasadorami kampanii są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Orlen ma już 3 tys. automatów paczkowych, ubyło ponad 50 kiosków Ruchu

W zeszłym półroczu grupa Orlen uruchomiła ponad 1,1 tys. automatów paczkowych. Natomiast liczba kiosków i salonów prasowych Ruchu zmalała z 814 do 760. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Powstaje kinowy film o influencerach. W produkcji ,,Natsu", ,,Boxdel" i ,,Budda"

Natalia „Natsu” Karczmarczyk, Michał Baron znany jako „Boxdel” oraz Kamil Labudda, czyli youtuber „Budda” będą bohaterami pierwszej kinowej produkcji dokumentalnej, poświęconej topowym polskim influencerom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reżyserem filmu jest Krystian Kuczkowski, znany m.in. ze współreżyserowania dokumentu o Maryli Rodowicz. Dokument wyprodukuje założona przez Krystiana Kuczkowskiego firma Cinema Craft, zaś koproducentem jest Platige Image. Zdjęcia trwają, data premiery nie jest jeszcze znana. więcej

wRealu24 i BanBye stoją na darowiznach. Ponad pół mln zł zysku, Marcin Rola bez dywidendy

Spółki zarządzające platformami publicystycznymi wRealu24 i BanBye, których szefem i współwłaścicielem jest Marcin Rola, w ub.r. uzyskały 2,83 mln zł z darowizn prawie pięć razy więcej niż z reklam. Ich zysk netto wzrósł z 503,9 do 528,4 tys. zł. więcej

Walka ze współdzieleniem kont działa. Liczba rejestracji w Netfliksie wciąż wysoka

Przed rozpoczęciem walki z dzieleniem się hasłami, miesięcznie w USA Netflix nie mógł się pochwalić większą liczbą rejestracji niż na poziomie 1,2 – 1,5 mln. Według firmy Antenna, w czerwcu  w Stanach Zjednoczonych założono na najpopularniejszym serwisie streamingowym świata prawie 3,5 mln nowych kont, a w lipcu 2,6 mln.  więcej

Zaskakujący zwrot ws. zbiórki na seicento. "Prokuratura na tacy dostała podejrzanego"

Rafał B., organizator zbiórki na nowe seicento dla Sebastiana Kościelnika, który uczestniczył w wypadku z rządową limuzyną ówczesnej premier Beaty Szydło, został wreszcie przesłuchany i usłyszał zarzuty - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Śledczy przez kilka lat nie mogli się zdecydować, czy przywłaszczenie przez Rafała B. pieniędzy ze zbiórki jest przestępstwem. Dopiero, kiedy Kościelnik wskazał im prawdopodobne miejsce pobytu podejrzanego, wznowili śledztwo. - W bardzo słabym stanie i kondycji musi być organ ochrony prawa, skoro ja ja muszę wyręczać śledczych, aby ci na tacy otrzymali miejsce pobytu podejrzanego - skomentował pokrzywdzony. więcej

Najmłodsi bardziej lubią markę Netflix niż YouTube i Oreo

Generacja Alfa, czyli jak umownie nazywa się dzieci w wieku od 7 do 14 lat, najbardziej ceni sobie markę Netflix. Platforma streamingowa została uznana za "najfajniejszą" w badaniu przeprowadzonym przez agencję Beano Brain wśród 60 tys. brytyjskich dzieci.  więcej

Informacje i publicystyka: RMF24.pl przed TVN24.pl, zyskały i.pl i portal Radia ZET

Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych liderem zasięgowym pozostaje WP.pl, a na nieco dłużej internautów przyciąga Onet. Duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły i.pl oraz sekcja informacyjno-publicystyczna portalu Radia ZET, a analogiczny dział TVN24.pl pod względem liczby użytkowników wyprzedził RMF24.pl. więcej

Meta prezentuje zaawansowanego tłumacza AI

Meta Platforms zaprezentowała SeamlessM4T, multimodalny model sztucznej inteligencji do tłumaczeń mowy i tekstu.  więcej

OpenAI zainwestowało w rozwój asystenta AI dla zapracowanych rodziców

OpenAI, Y Combinator, OpenAI, Bronze Investments i Magnify Ventures zainwestowały w rozwój asystenta AI dla zapracowanych rodziców - Milo (My valid Loved Ones). Wirtualna „sekretarka” pomaga porządkować zadania i dostosowywać harmonogramy dla dzieci. więcej

Janusz Schwertner odszedł z Onetu, będzie naczelnym Goniec.pl

Po odejściu z Onetu Janusz Schwertner dołączy do zespołu Iberionu, będzie dyrektorem programowym firmy i redaktorem naczelnym jej największego serwisu Goniec.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Iberion w najbliższym czasie przeprowadzi rebranding. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Najmłodsi bardziej lubią markę Netflix niż YouTube i Oreo

Generacja Alfa, czyli jak umownie nazywa się dzieci w wieku od 7 do 14 lat, najbardziej ceni sobie markę Netflix. Platforma streamingowa została uznana za "najfajniejszą" w badaniu przeprowadzonym przez agencję Beano Brain wśród 60 tys. brytyjskich dzieci.  więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Maciek Kawecki oskarża organizatorów Forum Ekonomicznego o niepłacenie panelistom. ,,To przyjęta praktyka"

Dziennikarz i ekspert Maciej Kawecki poskarżył się w sieci, że organizatorzy Forum Ekonomicznego w Karpaczu zaprosili go jako panelistę, nie oferując za to wynagrodzenia. Co więcej: gdy chciał wprowadzić na panel jednego ze współpracowników, usłyszał, że musi za niego zapłacić. - Nie pojawię się na Forum - informuje Kawecki. Ale organizatorzy imprezy wyjaśniają: panelistom nie płacą z zasady, zaś rzekomy „członek zespołu” zakwalifikowany został jako menadżer i właściciel firmy - stąd żądanie opłaty. więcej

Platforma Obywatelska w spocie użyła głosu Mateusza Morawieckiego wygenerowanego przez sztuczną inteligencje

Platforma Obywatelska w spocie wyborczym wykorzystała wygenerowany przez sztuczną inteligencję głos premiera Mateusza Morawieckiego, który czytał jego domniemane maile z Poufnej Rozmowy. Nigdzie nie zaznaczono, że nie są to słowa wypowiedziane przez polityka. więcej

PiS prostuje informacje ze spotu wyborczego uderzającego w Tuska

Prawo i Sprawiedliwość sprostowało podaną w swoim spocie wyborczym informację dotyczącą stopy bezrobocia za rządów Donalda Tuska. Wcześniej Platforma Obywatelska zagroziła partii Jarosława Kaczyńskiego pozwem w trybie wyborczym.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Platforma Obywatelska w spocie użyła głosu Mateusza Morawieckiego wygenerowanego przez sztuczną inteligencje
Kolejny producent telewizorów uruchomił usługę z darmowymi kanałami
Meta prezentuje zaawansowanego tłumacza AI
Indie wylądowały na Księżycu. "Wyjątkowy gracz w wyścigu kosmicznym"
Polskie auto elektryczne eVAN z błogosławieństwem od papieża
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj