|
|
|
|
|
|
|
Lidia Kazen: TVN zainwestuje w zimową ramówkę. Będą kolejne nowości
- Zapadła decyzja o inwestycji w ramówkę w styczniu i lutym. Wtedy pojawią się programy „Zacznijmy odNowa” i „MasterChef” dla nastolatków – zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, szefowa kanału TVN. - Nie wierzę w zmiany dla zmian – mówi pytana o liczne odświeżenia programów w jesiennej ramówce. Ocenia też główne nowości Polsatu.
więcej
|
Polsat usunął z YouTube'a kanał ze 112 tys. subskrybentów. ,,To dość logiczne i oczywiste"
Z YouTube'a zniknął kanał Superstacja. Rzecznik Telewizji Polsat w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie kryje, że ma to związek z likwidacją tej anteny, która nastąpiła dwa lata temu. Sęk w tym, że kanał przez kilkanaście lat zgromadził 6,7 tys. materiałów wideo, które mogły zapewniać dodatkowe przychody reklamowe nadawcy.
więcej
|
Polska muzyka, promocja TVN i polityczne aluzje podczas festiwalu w Sopocie. "Trzeci dzień dał nadzieję na zmiany"
Ten tydzień w TVN należał do Sopotu. Stacja zaprezentowała tam jesienną ramówkę i po raz kolejny zorganizowała nad morzem festiwal muzyczny. - Po opolskim festiwalu, który odbił się wszystkim dość nieprzyjemną czkawką, mamy imprezę, podczas której polityka nie ma znaczenia. Nie chcę używać wielkich słów, ale Opera Leśna stała się w obecnej sytuacji symbolem wolności polskiej muzyki i artystów - uważa Bartosz Sąder z Onetu.
więcej
|
,,Łowcy skarbów. Kto da więcej 3" od 4 września w Czwórce, Krzysztof Ibisz nowym prowadzącym
W poniedziałek, 4 września w ramówce Czwórki zadebiutuje trzeci sezon show „Łowcy skarbów. Kto da więcej”. Program będzie miał dwóch gospodarzy - Pawła Orleańskiego i Krzysztofa Ibisza, który dołączy do produkcji. Gościnnie wystąpią m.in.: Kacper Kuszewski i Tadeusz Chudecki.
więcej
|
Nowe programy katolickie od września w TVP
Od 2 września w TVP2 będzie można oglądać nowy magazyn religijny „Zrujnowani odbudowani”. Z kolei 17 września w Jedynce zadebiutuje cykl o siostrach zakonnych „Welon, fura i brawura”.
więcej
|
,,Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej 2" od 3 września w Polsacie (wideo)
W niedzielę, 3 września Polsat rozpocznie emisję drugiej edycji programu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej”. Realizację cykli przejęła od Wedding & Party Dream Jj Group spółka Golden Media Polska.
więcej
|
Kolejny producent telewizorów uruchomił usługę z darmowymi kanałami
Chiński producent sprzętów elektronicznych TCL uruchomił w Ameryce Północnej usługę TCLtv+. Podobnie jak Samsung TV Plus i LG Channels, oferuje ona dostęp do kilkuset darmowych kanałów telewizyjnych z reklamami, czyli nadawanych w modelu FAST.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Barw szczęścia" od 28 sierpnia w TVP2 (zwiastun)
Od poniedziałku, 28 sierpnia telewizyjna Dwójka emitować będzie nowe odcinki codziennego serialu „Barwy szczęścia”.
więcej
|
Nowy kanał w Canal+ online. Inna stacja poprawiła jakość do HD
Canal+ online dołączył do oferty kanał Puls 2. Stacja jest nadawana w wysokiej rozdzielczości. W serwisie streamingowym poprawiła się też jakość Telewizji Puls. - Wspólnie z nadawcą kanału postanowiliśmy podnieść jakość nadawania do HD - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.
więcej
|
Defilada z 15 sierpnia hitem telewizyjnym tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziła transmisja z uroczystości Święta Wojska Polskiego, podczas której odbyła się defilada, dalej znalazły się „Fakty” i „Wiadomości”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sigma Bis, Value Media, FullSix i Euvic walczą o 59,3 mln zł budżetu mediowego TVP
Do przetargu Telewizji Polskiej na obsługę mediową jej kampanii zgłosiły się cztery agencje: Value Media (GroupOne), FullSix Media (Havas Media Group), Euvic Media i Sigma Bis (należy do Orlenu i PZU, broni obsługi TVP) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w kwocie 59,3 mln zł.
więcej
|
Gwiazdy TVN w spotach mówią o swoich wartościach
Jesienny spot wizerunkowy TVN ma zupełnie innych charakter niż dotąd. Zamiast jednego spotu powstało 12 różnorodnych filmów z 12 gwiazdami stacji. Każda z nich w krótkim filmie opowiada o tym, co jest dla nich najważniejsze w życiu. - Zamysł był prosty - w filmach każda z gwiazd mówi swój tekst, swoimi słowami. Sceneria także zależała od nich - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.
więcej
|
Polsat Media rusza ze sprzedażą spotów wyborczych
Biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło sprzedaż i materiałów wyborczych w wybranych stacjach tv i serwisach internetowych, m.in. na antenach Polsatu i Polsatu News. Najdroższy spot kosztuje 37,7 tys. zł.
więcej
|
TVP2 reaguje na ruch TVN. "Pytanie na śniadanie" zmienia godzinę w weekendy
Od września poranny program "Pytanie na śniadanie" TVP2 będzie w weekendy zaczynał się już o godzinie 7:30.
więcej
|
TVP chce wydać 4,6 mln zł na busy. Dostała dużo droższą ofertę
W przetargu dotyczącym kupna 25 fabrycznie nowych busów Telewizja Polska dostała ofertę z kwotą 8 mln zł. Tymczasem nadawca na sfinansowanie tego zamówienia zaplanował maksymalnie 4,62 mln zł.
więcej
|
Bezpieczeństwo w szkole z LINK4. Tak działa ochrona NNW dla Twojego dziecka Powrót do szkoły po wakacjach to chwila pełna emocji i zamieszania. Musisz pomóc uczniowi dostosować się do szkolnych obowiązków i skompletować wyprawkę. Jednak istnieje jeszcze jedno, niezwykle ważne zagadnienie, które wywołuje drżenie serca każdego rodzica – bezpieczeństwo! Dlatego nie wolno zapominać o właściwym ubezpieczeniu Następstw Nieszczęśliwych Wypadków. LINK4 ułatwia to zadanie, oferując interesujący pakiet ubezpieczeń, w tym NNW, assistance Zdrowie zawierający m.in.10 konsultacji z psychologiem, a także assistance Szybka Pomoc. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maciek Kawecki oskarża organizatorów Forum Ekonomicznego o niepłacenie panelistom. ,,To przyjęta praktyka"
Dziennikarz i ekspert Maciej Kawecki poskarżył się w sieci, że organizatorzy Forum Ekonomicznego w Karpaczu zaprosili go jako panelistę, nie oferując za to wynagrodzenia. Co więcej: gdy chciał wprowadzić na panel jednego ze współpracowników, usłyszał, że musi za niego zapłacić. - Nie pojawię się na Forum - informuje Kawecki. Ale organizatorzy imprezy wyjaśniają: panelistom nie płacą z zasady, zaś rzekomy „członek zespołu” zakwalifikowany został jako menadżer i właściciel firmy - stąd żądanie opłaty.
więcej
|
Platforma Obywatelska w spocie użyła głosu Mateusza Morawieckiego wygenerowanego przez sztuczną inteligencje
Platforma Obywatelska w spocie wyborczym wykorzystała wygenerowany przez sztuczną inteligencję głos premiera Mateusza Morawieckiego, który czytał jego domniemane maile z Poufnej Rozmowy. Nigdzie nie zaznaczono, że nie są to słowa wypowiedziane przez polityka.
więcej
|
ZAPA z twardym stanowiskiem w sprawie tantiem dla twórców scenariuszy reklam. "Nie pobieramy ich ani nie wypłacamy"
Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych otrzymał tylko w tym roku około 35 próśb w sprawie tantiem za scenariusz do filmów reklamowych - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Organizacja twardo obstaje przy swoim stanowisku - w odpowiedzi na nasze pytania twierdzi, że "nie pobiera ani nigdy nie pobierało od podmiotów korzystających z utworów audiowizualnych (m.in. nadawców telewizyjnych) tantiem dla twórców reklam".
więcej
|
Sigma Bis, Value Media, FullSix i Euvic walczą o 59,3 mln zł budżetu mediowego TVP
Do przetargu Telewizji Polskiej na obsługę mediową jej kampanii zgłosiły się cztery agencje: Value Media (GroupOne), FullSix Media (Havas Media Group), Euvic Media i Sigma Bis (należy do Orlenu i PZU, broni obsługi TVP) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w kwocie 59,3 mln zł.
więcej
|
Biedronka wraca z promocją z maskotkami. Będzie kolejny Gang
W poniedziałek 28 sierpnia Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wystartuje z nowym programem lojalnościowym. Nie wiadomo, jakie będzie jej hasło, bo sieć zastrzegła prawnie co najmniej kilka nazw.
więcej
|
Gwiazdy TVN w spotach mówią o swoich wartościach
Jesienny spot wizerunkowy TVN ma zupełnie innych charakter niż dotąd. Zamiast jednego spotu powstało 12 różnorodnych filmów z 12 gwiazdami stacji. Każda z nich w krótkim filmie opowiada o tym, co jest dla nich najważniejsze w życiu. - Zamysł był prosty - w filmach każda z gwiazd mówi swój tekst, swoimi słowami. Sceneria także zależała od nich - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.
więcej
|
Tauron za sponsoring Polskiego Komitetu Olimpijskiego zapłaci ponad 29,5 mln zł
29,5 mln zł zapłaci spółka Tauron Polska Energia za współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim. Spółka będzie sponsorem PKOl i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.
więcej
|
Polsat Media rusza ze sprzedażą spotów wyborczych
Biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło sprzedaż i materiałów wyborczych w wybranych stacjach tv i serwisach internetowych, m.in. na antenach Polsatu i Polsatu News. Najdroższy spot kosztuje 37,7 tys. zł.
więcej
|
WARC: globalny rynek reklamowy wzrośnie w tym roku do 964 mld dolarów
Globalne wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 4,4 proc., do 963,5 miliarda dolarów w 2023 r., a w 2024 r. o 8,2 proc. do ponad 1 biliona dolarów, przy czym tylko pięć globalnych koncernów cyfrowych mocno skorzysta na tej dynamice - prognozuje Światowe Centrum Badań nad Reklamą (WARC).
więcej
|
STS prezentuje nową platformę komunikacyjną ,,Kocham sport. Gram mądrze"
Bukmacher STS wystartował z kampanią pod hasłem „Kocham sport. Gram mądrze”, tworząc przy tym nową strategię komunikacji marki. Jej motywem przewodnim jest emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.
więcej
|
Daria Ładocha w nowej reklamie Herbapolu reklamuje musy owocowe
Wystartowała nowa kampania „Muśnij sobie!”, w której Herbapol-Lublin promuje swoje musy owocowe. W przygotowanych spotach, ekspertka kulinarna Daria Ładocha, pokazuje jak wiele możliwości kulinarnych dają te produkty i jak łatwe jest ich użycie.
więcej
|
Magdalena Boczarska reklamuje Dulux
Aktorka Magdalena Boczarska została ambasadorką reklamową marki farb Dulux. Będzie promować nową ceramiczną farbę Dulux Ambiance Ceramic.
więcej
|
Historia Karola Bieleckiego "Stereopsis" pierwszym filmem Papaya New Directors dla Betclic Studios
Ukazał się pierwszy film krótkometrażowy zrealizowany dla Betclic Studios w ramach współpracy z międzynarodowym konkursem młodych twórców, Papaya New Directors. „Stereopsis" opowiada o kontuzji i rehabilitacji Karola Bieleckiego słynnego polskiego piłkarza ręcznego, który stracił oko podczas gry.
więcej
|
Oto Film dołącza do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), dołączył dom produkcyjny Oto Film. Tym samym grono członków organizacji, powiększyło się do 27 firm.
więcej
|
Konrad Beśka w Papaya Films
Konrad Beśka dołączył do zespołu produkcyjnego Papaya Films w roli koordynatora produkcji.
więcej
|
PiS prostuje informacje ze spotu wyborczego uderzającego w Tuska
Prawo i Sprawiedliwość sprostowało podaną w swoim spocie wyborczym informację dotyczącą stopy bezrobocia za rządów Donalda Tuska. Wcześniej Platforma Obywatelska zagroziła partii Jarosława Kaczyńskiego pozwem w trybie wyborczym. więcej
|
Pierwsza kampania muralowa Pepsi Space - realizacja Braughman Group Media W lipcu i sierpniu 2023 w Warszawie oraz Gdańsku Braughman Group Media zrealizowała dwa, dwuetapowe murale promujące konkurs Pepsi Space, w którym młodzi ludzie mieli szansę na prezentację swojej twórczości na spektakularnych wielkoformatowych powierzchniach, które marka Pepsi udostępniła im na czas trwania projektu. Ambasadorami kampanii są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita. materiał reklamowywięcej |
|
|
Powstaje kinowy film o influencerach. W produkcji ,,Natsu", ,,Boxdel" i ,,Budda"
Natalia „Natsu” Karczmarczyk, Michał Baron znany jako „Boxdel” oraz Kamil Labudda, czyli youtuber „Budda” będą bohaterami pierwszej kinowej produkcji dokumentalnej, poświęconej topowym polskim influencerom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reżyserem filmu jest Krystian Kuczkowski, znany m.in. ze współreżyserowania dokumentu o Maryli Rodowicz. Dokument wyprodukuje założona przez Krystiana Kuczkowskiego firma Cinema Craft, zaś koproducentem jest Platige Image. Zdjęcia trwają, data premiery nie jest jeszcze znana.
więcej
|
wRealu24 i BanBye stoją na darowiznach. Ponad pół mln zł zysku, Marcin Rola bez dywidendy
Spółki zarządzające platformami publicystycznymi wRealu24 i BanBye, których szefem i współwłaścicielem jest Marcin Rola, w ub.r. uzyskały 2,83 mln zł z darowizn prawie pięć razy więcej niż z reklam. Ich zysk netto wzrósł z 503,9 do 528,4 tys. zł.
więcej
|
Walka ze współdzieleniem kont działa. Liczba rejestracji w Netfliksie wciąż wysoka
Przed rozpoczęciem walki z dzieleniem się hasłami, miesięcznie w USA Netflix nie mógł się pochwalić większą liczbą rejestracji niż na poziomie 1,2 – 1,5 mln. Według firmy Antenna, w czerwcu w Stanach Zjednoczonych założono na najpopularniejszym serwisie streamingowym świata prawie 3,5 mln nowych kont, a w lipcu 2,6 mln.
więcej
|
Zaskakujący zwrot ws. zbiórki na seicento. "Prokuratura na tacy dostała podejrzanego"
Rafał B., organizator zbiórki na nowe seicento dla Sebastiana Kościelnika, który uczestniczył w wypadku z rządową limuzyną ówczesnej premier Beaty Szydło, został wreszcie przesłuchany i usłyszał zarzuty - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Śledczy przez kilka lat nie mogli się zdecydować, czy przywłaszczenie przez Rafała B. pieniędzy ze zbiórki jest przestępstwem. Dopiero, kiedy Kościelnik wskazał im prawdopodobne miejsce pobytu podejrzanego, wznowili śledztwo. - W bardzo słabym stanie i kondycji musi być organ ochrony prawa, skoro ja ja muszę wyręczać śledczych, aby ci na tacy otrzymali miejsce pobytu podejrzanego - skomentował pokrzywdzony.
więcej
|
Najmłodsi bardziej lubią markę Netflix niż YouTube i Oreo
Generacja Alfa, czyli jak umownie nazywa się dzieci w wieku od 7 do 14 lat, najbardziej ceni sobie markę Netflix. Platforma streamingowa została uznana za "najfajniejszą" w badaniu przeprowadzonym przez agencję Beano Brain wśród 60 tys. brytyjskich dzieci.
więcej
|
Informacje i publicystyka: RMF24.pl przed TVN24.pl, zyskały i.pl i portal Radia ZET
Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych liderem zasięgowym pozostaje WP.pl, a na nieco dłużej internautów przyciąga Onet. Duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły i.pl oraz sekcja informacyjno-publicystyczna portalu Radia ZET, a analogiczny dział TVN24.pl pod względem liczby użytkowników wyprzedził RMF24.pl.
więcej
|
Meta prezentuje zaawansowanego tłumacza AI
Meta Platforms zaprezentowała SeamlessM4T, multimodalny model sztucznej inteligencji do tłumaczeń mowy i tekstu.
więcej
|
OpenAI zainwestowało w rozwój asystenta AI dla zapracowanych rodziców
OpenAI, Y Combinator, OpenAI, Bronze Investments i Magnify Ventures zainwestowały w rozwój asystenta AI dla zapracowanych rodziców - Milo (My valid Loved Ones). Wirtualna „sekretarka” pomaga porządkować zadania i dostosowywać harmonogramy dla dzieci.
więcej
|
Janusz Schwertner odszedł z Onetu, będzie naczelnym Goniec.pl Po odejściu z Onetu Janusz Schwertner dołączy do zespołu Iberionu, będzie dyrektorem programowym firmy i redaktorem naczelnym jej największego serwisu Goniec.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Iberion w najbliższym czasie przeprowadzi rebranding. materiał reklamowywięcej |
|
|
Najmłodsi bardziej lubią markę Netflix niż YouTube i Oreo
Generacja Alfa, czyli jak umownie nazywa się dzieci w wieku od 7 do 14 lat, najbardziej ceni sobie markę Netflix. Platforma streamingowa została uznana za "najfajniejszą" w badaniu przeprowadzonym przez agencję Beano Brain wśród 60 tys. brytyjskich dzieci.
więcej
|
|
|