|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska chce dalej rozszczepiać sygnał TVP3
Zgodnie z ubiegłoroczną decyzją Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Telewizja Polska tylko do końca sierpnia może rozszczepiać sygnał TVP3 Olsztyn w Elblągu. Nadawca publiczny zabiega o zgodę o przedłużenie pozwolenia. - TVP złożyła taki wniosek. Jak decyzja zostanie wydana, to znajdzie się na BIP UKE - informuje Wirtualnemedia.pl, Witold Tomaszewski, rzecznik prasowy UKE.
więcej
|
Polsat Box zmienia satelitę
Cztery transpondery Polsat Box opuszczą wysłużonego satelitę Hot Bird 13B. Olga Zomer, rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu informuje Wirtualnemedia.pl, że 7 września nastąpi ich migracja na Hot Birda 13G. Dotychczas spodziewano się ich przeniesienia na Hot Birda 13F.
więcej
|
Projekt ustawy w sprawie zwolnienia 7 mln Polaków z abonamentu RTV w Sejmie
Lewica złożyła w Sejmie projekt ustawy, który wprowadza szereg korzystnych zmian dla emerytów. Jedną jest zwolnienie wszystkich przedstawicieli tej grupy z abonamentu radiowo-telewizyjnego. Obecnie na emeryturze funkcjonuje ponad 7 mln osób. Na Telewizję Polską i Polskie Radio nie muszą płacić seniorzy powyżej 75 roku życia oraz najbiedniejsi.
więcej
|
Ruszają wspólne testy Emitela, TV Puls i GPW w naziemnej telewizji cyfrowej
Giełda Papierów Wartościowych poinformowała o szczegółach pilotażu dotyczącego reklam adresowalnych. DAI, czyli dynamiczna technologia podmiany reklam została zastosowana w przypadku Telewizji Puls w naziemnej telewizji cyfrowej przy pomocy HbbTV. Równoległe testy dotyczą TVP Go i Polsat Box Go.
więcej
|
Wirtualna Polska nie planuje kolejnej stacji tv. Droższy kredyt niestraszny przy przejęciach
Holding Wirtualna Polska nie zamierza startować w konkursach na nowe miejsca na multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej. Nadal rozgląda się natomiast za akwizycjami internetowymi, głównie w segmencie e-commerce. - Dla nas jako inwestora strategicznego, branżowego bardziej liczą się synergie, a sam koszt finansowania nie jest rozstrzygający - zaznacza prezes spółki Jacek Świderski.
więcej
|
Znamy hasło i logo Eurowizji Junior 2023. W tym roku powalczy 16 uczestników
Europejska Unia Nadawców (EBU) zaprezentowała identyfikację wizualną promującą tegoroczny Konkurs Piosenki Eurowizji Junior, który odbędzie się pod koniec listopada we Francji. Wezmą w nim udział dzieci z 16 państw. Po raz pierwszy w konkursie wystąpi reprezentantka Estonii.
więcej
|
Nowy serial ,,Krejzi Patrol" od 4 września w Czwórce (wideo)
W poniedziałek, 4 września w Czwórce zadebiutuje nowy serial „Krejzi Patrol”, który będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 22.00 i 22.30.
więcej
|
Wycofujący się z Polski Viaplay przedłużył prawa do jednej z lig piłkarskich
Grupa Viaplay przedłużyła licencję na pokazywanie duńskiej 3F Superligi na kolejne sześć sezonów. Umowa obejmuje: Danię, Szwecję, Norwegię i Finlandię. Viaplay, który zamierza się wycofać m.in. z polskiego rynku, skupi się na krajach nordyckich i Holandii.
więcej
|
Nowy show ,,Kabaretowe przeboje" od 4 września w Zoom TV, Katarzyna Skrzynecka i Piotr Gąsowski gospodarzami (wideo)
Od 4 września w poniedziałki i wtorki o 20.00 Zoom TV emitować będzie nowy program „Kabaretowe przeboje”, w którym znajdą się występy polskich kabaretów i satyryków. Gospodarzami show zostali Katarzyna Skrzynecka i Piotr Gąsowski.
więcej
|
Technologia Dolby Vision ma trafić na kolejne dekodery dostawców płatnej telewizji
Telewizory Sony, LG, Panasonic, Philips czy Xiaomi obsługują technologię Dolby Vision. Jason Power, starszy dyrektor ds. partnerstw handlowych i standardów w Dolby przewiduje, że w najbliższych latach wdrożą ją na swoich dekoderach kolejne sieci kablowe, platformy cyfrowe i dostawcy usług IPTV.
więcej
|
Kontrowersyjny serial ,,Idol" skasowany przez HBO po pierwszym sezonie
Kontrowersyjny serial Sama Levinsona i The Weeknd, pt. „Idol”, nie doczeka drugiego sezonu, mimo że HBO dementowało wcześniej pogłoski o rezygnacji z tej produkcji.
więcej
|
Gdzie oglądać mecz FC Kopehaga-Raków Częstochowa w eliminacjach Ligi Mistrzów UEFA
W środę, 30 sierpnia odbędzie się rewanżowy mecz FC Kopehaga-Raków Częstochowa w ramach 4. rundy eliminacji do Ligi Mistrzów UEFA. Sportowe wydarzenie będzie można oglądać w TVP Sport oraz w Polsat Sport, Polsat Sport Premium i serwisie Polsat Box Go.
więcej
|
Rośnie oglądalność kanału Antena HD. ,,Ciekawa alternatywa dla dojrzałego widza"
Nowy kanał Antena HD po ponad dwóch latach nadawania ogląda średnio 20 tys. widzów, co daje stacji 0,34 proc. udziału w rynku. Stacja notuje wyraźny wzrost oglądalności w tym roku. - Po zeszłorocznych perturbacjach związanych z refarmingiem udało nam się wybić aż o 55 proc. w naszej grupie rozliczeniowej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Karol Warda, dyrektor kanałów telewizyjnych oraz produkcji w MWE Networks.
więcej
|
Ponad 30 uczestników "The Voice" na wielkich koncertach TVP2
Ponad 30 artystów znanych z programów TVP2 „The Voice of Poland”, „The Voice Kids” i „The Voice Senior” ponownie wystąpi na muzycznej scenie talent-show. Koncerty z udziałem byłych uczestników Dwójka transmitować będzie w piątek 1 i 8 września.
więcej
|
Szóste urodziny telewizji wPolsce.pl: Kaczyński pisze list, Lichocka gratuluje, a Złotą Kamerę dostają urzędnicy
Trzej urzędnicy rządowi w randze ministra lub wiceministra oraz trójka posłów PiS dostali nagrody Złotych Kamer, przyznawanych przez Fratrię, nadawcę telewizji wPolsce.pl. Okazją były obchody szóstej rocznicy istnienia stacji. List z gratulacjami przysłał Jarosław Kaczyński, odczytała go członkini RMN Joanna Lichocka. W trakcie gali nie zabrakło wątków wyborczych.
więcej
|
WTK z nowym autorskim serialem dokumentalnym ,,Kryminał: Gliny", premiera 2 września (wideo)
W sobotę, 2 września w WTK zadebiutuje nowy serial dokumentalny „Kryminał: Gliny”.
więcej
|
Dziennikarz TVP Sport przeszedł operację. ,,Uratowano mnie od czegoś dużo gorszego"
Maciej Iwański, dziennikarz piłkarski TVP Sport, poinformował, że poddał się operacji. - Pozwolę sobie na apel: badajcie się, ile tylko można. Zdrowia wszystkim i do usłyszenia niedługo! - stwierdził.
więcej
|
Bezpieczeństwo w szkole z LINK4. Tak działa ochrona NNW dla Twojego dziecka Powrót do szkoły po wakacjach to chwila pełna emocji i zamieszania. Musisz pomóc uczniowi dostosować się do szkolnych obowiązków i skompletować wyprawkę. Jednak istnieje jeszcze jedno, niezwykle ważne zagadnienie, które wywołuje drżenie serca każdego rodzica – bezpieczeństwo! Dlatego nie wolno zapominać o właściwym ubezpieczeniu Następstw Nieszczęśliwych Wypadków. LINK4 ułatwia to zadanie, oferując interesujący pakiet ubezpieczeń, w tym NNW, assistance Zdrowie zawierający m.in.10 konsultacji z psychologiem, a także assistance Szybka Pomoc. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marka 4F oskarżona o polityczne angażowanie się. "Odzież kupiona na zasadach rynkowych"
Organizatorzy i uczestnicy trwającego w Olsztynie, a organizowanego m.in. przez prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego Campusu Polska Przyszłości noszą koszulki i bluzy z logo marki 4F (OTCF). W social mediach zarzucono marce odzieżowej, że angażuje się politycznie. - Koszulki i bluzy 4F, w których mogli zobaczyć Państwo uczestników Campusu, kupiliśmy od firmy na zasadach rynkowych. Projekt i nadruk naszych logotypów wykonaliśmy na późniejszym etapie, bez udziału marki. 4F nie jest sponsorem naszego wydarzenia - przekazał redakcji Wirtualnemedia.pl zespół prasowy Campus Polska Przyszłości.
więcej
|
Ruszają wspólne testy Emitela, TV Puls i GPW w naziemnej telewizji cyfrowej
Giełda Papierów Wartościowych poinformowała o szczegółach pilotażu dotyczącego reklam adresowalnych. DAI, czyli dynamiczna technologia podmiany reklam została zastosowana w przypadku Telewizji Puls w naziemnej telewizji cyfrowej przy pomocy HbbTV. Równoległe testy dotyczą TVP Go i Polsat Box Go.
więcej
|
Huta 19 wygrała przetarg Stock Polska
Agencja reklamowa Huta 19 Im. Joachima Fersengelda wygrała przetarg Stock Polska na obsługę marki Żołądkowa Gorzka.
więcej
|
Michał Wolfram na stanowisku dyrektorskim w WebTalk
Do zespołu WebTalk dołączył Michał Wolfram, obejmując dyrektorskie stanowisko w dziale mediów.
więcej
|
Byli kreatywni z Gonga uruchomili własny butik kreatywny Supermarket
Piotr Stawowiak i Paweł Czartoryski, ostatnio związani z agencją Gong, założyli butik kreatywny Supermarket. Mają już na swoim koncie kampanię dla Wakacje.pl.
więcej
|
Stefan Stefański head of production & producer w F25
Stefan Stefański po roku wraca do F25 na stanowisko head of production. Zastąpił Monikę Wagner, która odeszła do Oto Film.
więcej
|
Fundacja Panoptykon wypuściła na ulice ciężarówkę jak z "Black Mirror". Ostrzega przed uzależniającymi feedami social mediów
„Scrolluj więcej, śpij mniej" – tak reklamuje się Vlop!, nowa platforma social media na ulicach Warszawy. Tak naprawdę aplikacja nie istnieje, a ciężarówka rodem z netflixowego "Black Mirror" to akcja Fundacji Panoptykon, która walczy o to, by algorytmy platform internetowych były dla nas bezpieczniejsze. Kampania ma związek z nowym prawem obligującym Facebooka czy TikToka do zmian.
więcej
|
Reserved podbija Europę. Ruszył kolejny sklep w Londynie, wkrótce otwarcie w Mediolanie
W trzecim kwartale br. spółka LPP zamierza uruchomić trzy nowe salony flagowej marki Reserved w Wielkiej Brytanii – pierwszy właśnie rozpoczął działalność w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w kraju. Mowa o Westfield Stratford City we wschodnim Londynie. Reserved wdraża też nowy koncept sklepów, a we wrześniu otworzy salon w centrum Mediolanu.
więcej
|
Santander Consumer Bank wykorzystuje sztuczną inteligencję w kampanii reklamowej
Nowa kampania Santander Consumer Banku „Komunikacja stworzona z AI” promuje kredyty gotówkowe za pomocą obrazów i tekstów stworzonych przez sztuczną inteligencję.
więcej
|
KitKat i Lion zapraszają na loterię muzyczną z influencerami Twinsstylee
Nestle Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie kampanii dla marek KitKat i Lion pod hasłem „Loteria muzyczna KitKat & Lion”. Centralnym punktem aktywacji jest loteria promocyjna i działania z zakresu influencer marketingu na TikToku i Instagramie.
więcej
|
Polsat Box i Plus promują wspólną ofertę, a Polsat Box wydarzenia sportowe
Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box i Plusa z Jackiem Braciakiem, Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim promująca najnowszą ofertę łączoną operatorów.
więcej
|
Karol Okrasa twarzą kampanii ofert pracy na OLX
Mistrz kuchni Karol Okrasa, na zaproszenie i we współpracy z OLX Praca proponuje posiłki do odgrzania podczas przerwy w pracy. To nowa kampania contentowa platformy ogłoszeniowej z Grupy OLX.
więcej
|
Blue Media zmienia się w Autopay
Spółka Blue Media, firma z obszaru rynku płatniczego, z końcem sierpnia zmienia nazwę na Autopay. Tym samym kończy kilkuetapowy proces rebrandingu marki.
więcej
|
"Ty kierujesz, my ogarniamy resztę" w nowej kampanii Traficar
Firma carsharingowa Traficar rozpoczęła kampanię marketingową pod hasłem "Ty kierujesz, my ogarniamy resztę”. Jej celem jest odświeżenie kategorii carsharingu na polskim rynku. Marka zaprezentowała także nowe logo oraz odświeżyła identyfikację wizualną.
więcej
|
Marka Bambino uruchamia Szkołę Pierwszych Czułości
Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 odpowiada za koncept Szkoły Pierwszych Czułości marki Bambino (Nivea Polska) i wspierającej ją kampanii digital. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje dom mediowy OMD, za przygotowanie landing page’a odpowiada agencja GoldenSubmarine.
więcej
|
Siatkarska Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle gra z STS
Bukmacher STS został sponsorem drużyny siatkarskiej Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle.
więcej
|
Gang Mocniaków promowany kampanią reklamową. Jak zdobyć maskotkę?
W poniedziałek 28 sierpnia ruszyła kolejna odsłona akcji lojalnościowej Biedronki (Jeronimo Martins Polska) pod szyldem Gang Mocniaków. Sieć chce promować zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną najmłodszych. W wyzwaniu można zdobyć aż jedenaście różnych maskotek. Akcję wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
Ibisz, Margaret, Żugaj, Blowek i Janiak w kampanii OLX
Pod hasłem „Podaj dalej z OLX” ruszyła kampania reklamująca odsprzedaż na platformie używanych rzeczy. W akcji występują m.in. Krzysztof Ibisz, Damian Tkaczuk, Julia Żugaj, Margaret, Blowek i Toffiecrisp.
więcej
|
"Reprezentacyjny powrót do szkół" w Biedronce
Do ogólnopolskiej dystrybucji trafiła specjalna seria "back to school", obejmująca szkolny asortyment z motywem piłkarskiej reprezentacji Polski. Jest ona efektem współpracy Polskiego Związku Piłki Nożnej z oficjalnym sponsorem reprezentacji polski – siecią sklepów Biedronka. Akcja w ramach przygotowań do nowego roku szkolnego urozmaicona została dodatkowo konkursem ze specjalnymi nagrodami.
więcej
|
Pierwsza kampania muralowa Pepsi Space - realizacja Braughman Group Media W lipcu i sierpniu 2023 w Warszawie oraz Gdańsku Braughman Group Media zrealizowała dwa, dwuetapowe murale promujące konkurs Pepsi Space, w którym młodzi ludzie mieli szansę na prezentację swojej twórczości na spektakularnych wielkoformatowych powierzchniach, które marka Pepsi udostępniła im na czas trwania projektu. Ambasadorami kampanii są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita. materiał reklamowywięcej |
|
|
Prokuratura nie chciała zająć się sprawą braku ,,Nie" na poczcie i Orlenie. Jest zażalenie
Wydawca tygodnika „Nie”, spółka Urma, złożyła zażalenie na postanowienie prokuratury, która odmówiła wszczęcia śledztwa ws. wycofania ze sprzedaży jednego z numerów tytułu przez Orlen i Pocztę Polską – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Byli szefowie Polska Press założyli nowy serwis internetowy
Mariusz Załuski, były wicenaczelny „Expressu Bydgoskiego” i „Nowości Dziennika Toruńskiego” (Polska Press) został szefem uruchomionego we wtorek nowego portalu regionalnego Kujawy-pomorze.info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W składzie redakcji znaleźli się inni dziennikarze związani niegdyś z Polska Press, zaś nadzór nad projektem sprawuje Tomasz Pietraszak, który był szefem największego dziennika grupy, czyli „Gazety Pomorskiej”.
więcej
|
Polska Press przeniesie Nasze Miasto do oddzielnej spółki. Ruszają rozmowy
Polska Press chce przenieść serwisy NaszeMiasto.pl do nowej spółki, której będzie jedynym udziałowcem - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Rozmowy w oddziałach na ten temat już ruszyły, zakończyć się mają we wrześniu.
więcej
|
Nie żyje dziennikarz Grzegorz Sobieraj. Miał 38 lat
Nie żyje Grzegorz Sobieraj, dziennikarz ze Stalowej Woli, szef i założyciel portalu stalowka24.eu. Zmarł w wieku 38 lat.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska żniwuje w turystyce, bez poprawy w e-reklamie
Przychody holdingu Wirtualna Polska z platform turystycznych i subskrypcyjnych rosną dużo mocniej niż z reklam, a rentowność jest pod presją inflacji. - Na rynku reklamowym nadal utrzymuje się spowolnienie. Nie widzimy istotnej poprawy - mówi prezes firmy Jacek Świderski.
więcej
|
Byli szefowie Polska Press założyli nowy serwis internetowy
Mariusz Załuski, były wicenaczelny „Expressu Bydgoskiego” i „Nowości Dziennika Toruńskiego” (Polska Press) został szefem uruchomionego we wtorek nowego portalu regionalnego Kujawy-pomorze.info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W składzie redakcji znaleźli się inni dziennikarze związani niegdyś z Polska Press, zaś nadzór nad projektem sprawuje Tomasz Pietraszak, który był szefem największego dziennika grupy, czyli „Gazety Pomorskiej”.
więcej
|
Wirtualna Polska: Szymon Jadczak napisał artykuł o pobiciu bramkarza Puszczy Niepołomice w dobrej wierze
Szymon Jadczak, dziennikarz Wirtualnej Polski, napisał artykuł o pobiciu bramkarza Puszczy Niepołomice przez kiboli Wisły Kraków. Jak się jednak okazało, awantura miała zupełnie inne tło, nie związane z porachunkami pseudokibiców. Przeciwko takiej wymowie tekstu zaprotestował prezes Wisły Kraków. WP broni jednak dziennikarza. - Tekst dotyczący ataku na piłkarza Puszczy Niepołomice Szymon Jadczak napisał w dobrej wierze. Oparł go na kilku źródłach, które uznał za wiarygodne - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Siegieda, rzecznik prasowy WP Holding.
więcej
|
Wirtualna Polska nie planuje kolejnej stacji tv. Droższy kredyt niestraszny przy przejęciach
Holding Wirtualna Polska nie zamierza startować w konkursach na nowe miejsca na multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej. Nadal rozgląda się natomiast za akwizycjami internetowymi, głównie w segmencie e-commerce. - Dla nas jako inwestora strategicznego, branżowego bardziej liczą się synergie, a sam koszt finansowania nie jest rozstrzygający - zaznacza prezes spółki Jacek Świderski.
więcej
|
Fundacja Panoptykon wypuściła na ulice ciężarówkę jak z "Black Mirror". Ostrzega przed uzależniającymi feedami social mediów
„Scrolluj więcej, śpij mniej" – tak reklamuje się Vlop!, nowa platforma social media na ulicach Warszawy. Tak naprawdę aplikacja nie istnieje, a ciężarówka rodem z netflixowego "Black Mirror" to akcja Fundacji Panoptykon, która walczy o to, by algorytmy platform internetowych były dla nas bezpieczniejsze. Kampania ma związek z nowym prawem obligującym Facebooka czy TikToka do zmian.
więcej
|
Google pokazuje nowości w dziedzinie AI i cyberbezpieczeństwa
W tym tygodniu, pierwszy raz od 2019 roku, Google Cloud Next ponownie powitało tysiące uczestników biorących udział osobiście w konferencji w San Francisco. Koncern chce zaprezentować wiele innowacji, nad którymi pracował w zakresie infrastruktury, danych i sztucznej inteligencji, Workspace i cyberbezpieczeństwa.
więcej
|
Niedawno awansowana wiceprezes Viaplay Azra Osmancevic opuści firmę pod koniec roku
Azra Osmancevic, niedawno awansowana wiceprezes ds. operacji skandynawskich w Viaplay Group, jak nieoficjalnie informują media, odchodzi z powodu zamieszania, które miało miejsce tego lata w borykającej się z trudnościami firmie (mowa o wciąż niesprecyzowanych planach opuszczenia m.in. rynku polskiego, krajów bałtyckich, ograniczenia działalności w Wielkiej Brytanii, Ameryce oraz Kanadzie i skupienia się tylko na Skandynawii, a także Holandii).
więcej
|
Karol Okrasa twarzą kampanii ofert pracy na OLX
Mistrz kuchni Karol Okrasa, na zaproszenie i we współpracy z OLX Praca proponuje posiłki do odgrzania podczas przerwy w pracy. To nowa kampania contentowa platformy ogłoszeniowej z Grupy OLX.
więcej
|
Sztuczna inteligencja ma wykrywać obecność botów i spamu
Izraelski start-up stworzył narzędzie do wykrywania botów i spamu. Pozwoli ono również sprawdzić, czy tekst, zdjęcie lub film wideo zostały wygenerowane przez sztuczną inteligencję.
więcej
|
Ibisz, Margaret, Żugaj, Blowek i Janiak w kampanii OLX
Pod hasłem „Podaj dalej z OLX” ruszyła kampania reklamująca odsprzedaż na platformie używanych rzeczy. W akcji występują m.in. Krzysztof Ibisz, Damian Tkaczuk, Julia Żugaj, Margaret, Blowek i Toffiecrisp.
więcej
|
Pierwsza kampania muralowa Pepsi Space - realizacja Braughman Group Media W lipcu i sierpniu 2023 w Warszawie oraz Gdańsku Braughman Group Media zrealizowała dwa, dwuetapowe murale promujące konkurs Pepsi Space, w którym młodzi ludzie mieli szansę na prezentację swojej twórczości na spektakularnych wielkoformatowych powierzchniach, które marka Pepsi udostępniła im na czas trwania projektu. Ambasadorami kampanii są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita. materiał reklamowywięcej |
|
|
W spocie posła PiS demoniczny Tusk wygenerowany przez AI. "Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie"
Piotr Sak, prawnik i poseł Suwerennej Polski, opublikował w mediach społecznościowych spot w którym porównał Donalda Tuska do takich oszustów jak Kalibabka i Simon Leviev, zwany oszustem z Tindera. Nie dość tego, korzystając ze sztucznej inteligencji, podłożył głos szefa PO pod jego karykaturę. Tusk przyznaje się w filmie Saka, że "oszukał miliony Polaków". Polityk partii rządzącej nie ukrywa, że chciał w ten sposób wziąć odwet na Platformie Obywatelskiej, która wcześniej podłożyła w ten sposób głos Mateusza Morawieckiego. - Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Sak.
więcej
|
Organizacje branży PR rekomendują Polskiej Akademii Nauk anulowanie zamówienia na usługi public relations
Zarządy Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Stowarzyszenia Agencji Public Relations wspólnie wydały oświadczenie krytykujące naganne praktyki Polskiej Akademii Nauk, zastosowane przy wyborze podmiotu świadczącego usługi PR. Obie organizacje zwracają się do PAN "z rekomendacją o anulowanie postępowania i rozpisanie go ponownie, w zgodzie z dobrymi praktykami" - czytamy w oświadczeniu.
więcej
|
|
|