|
|
|
|
|
|
|
Prawie 6 tys. postępowań egzekucyjnych w związku z nieuiszczoną opłatą abonamentową
W pierwszym półroczu 2023 roku w związku z nieuiszczoną opłatą abonamentową za używanie odbiornika radiowego lub telewizyjnego wszczęto postępowanie egzekucyjne na podstawie 5 958 tytułów wykonawczych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W pierwszych sześciu miesiącach 2022 roku w wyniku działań Poczty Polskiej problemy miało prawie pięć razy więcej osób.
więcej
|
UKE zgodził się na dodatkowy multipleks TVP. ,,W zasięgu ćwierć miliona odbiorców"
Telewizja Polska będzie mogła dalej prowadzić eksperymentalną emisję MUX-3 w Elblągu. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Urząd Komunikacji Elektronicznej pozytywnie rozpatrzył wniosek nadawcy publicznego w tej sprawie. TVP zapewnia, że rozszerzy ofertę elbląskiej wersji TVP3 Olsztyn.
więcej
|
Cyfrowy Polsat: koniec problemów z odbiorem stacji z MUX-4
Abonenci Polsat Box z pakietem naziemnym skarżyli się na brak Radia Kolor, które powinno być oferowane w ramach MUX-4. Zamiast stacji można było usłyszeć „piski”. Olga Zomer, rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu zapewnia Wirtualnemedia.pl, że usterka została usunięta.
więcej
|
W TVP spoty wyborcze przy prognozie pogody, "Teleexpressie" i programach rozrywkowych. Najdroższy kosztuje 44,8 tys. zł
Biuro Reklamy TVP w związku ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi i referendum ogłosiło zasady rozpowszechniania odpłatnych audycji wyborczych oraz odpłatnych ogłoszeń referendalnych. Będą emitowane m.in. przy prognozie pogody w TVP1 i wybranych programach rozrywkowych. Najdroższy spot będzie kosztować 44,8 tys. zł.
więcej
|
Filip Chajzer odchodzi z TVN. "Zostałem wezwany na dywanik"
Prezenter Filip Chajzer rozstaje się ze stacją TVN,w której do czerwca br. prowadził program "Dzień dobry TVN". Jak twierdzi Chajzer, stacja zarzuciła mu konkurencyjną działalność i złamanie umowy.
więcej
|
Odwołano dyrektorów TVP3 i TVP Kultura
Zaledwie po ośmiu tygodniach ze stanowiska szefa TVP Kultura odwołany został Artur Bazak. Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że zastąpić go ma Marta Ławacz. Także krótko stanowisko szefowej TVP3 piastowała Magdalena Drohomirecka-Sabatowska: powołano ją w kwietniu br., odwołano z końcem sierpnia.
więcej
|
980 tys. widzów programu ,,Alarm!" w TVP1
W tym roku „Alarm!” ogląda średnio 978 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia spadła o 170 tys. osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
EBU: Naziemna telewizja cyfrowa powinna nadawać w paśmie UHF do 2040 roku
Europejska Unia Nadawców, zrzeszająca telewizje publiczne z zadowoleniem przyjęła projekt stanowiska Komisji Europejskiej w sprawie przyszłości naziemnej telewizji cyfrowej. Zdaniem EBU, multipleksy powinny zajmować pasmo 470–694 MHz znacznie dłużej niż do 2030 roku.
więcej
|
7 nowych kanałów telewizyjnych w Magenta TV od T-Mobile
Operator telekomunikacyjny T-Mobile rozszerza ofertę Magenta TV. Klienci zyskali dostęp do siedmiu kanałów telewizyjnych. Aż cztery stacje pochodzą z portfolio Warner Bros. Discovery.
więcej
|
Kryminalne historie nastolatków w nowym serialu ,,Pomóż mi", premiera 4 września w Czwórce (wideo)
Od 4 września, telewizyjna Czwórka będzie emitować nowy serial fabularno-dokumentalny „Pomóż mi”, który będzie opowiadać dramatyczne historie nastolatków.
więcej
|
Była prowadząca "Wydarzeń" Polsatu uruchamia kanał na YouTubie. Będzie mówić o AI
Była reporterka i gospodyni "Wydarzeń" Polsatu Agnieszka Mosór po rocznej przerwie wraca do mediów: ruszyła z własnym kanałem na YouTube „Diginomia - świat cyfrowego biznesu”. Z Polsatem była związana niemal ćwierć wieku, odeszła rok temu. - Nowy jest i temat: cyfrowa rewolucja, i forma, czyli media społecznościowe - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
37. sezon kulinarnego programu ,,Ewa gotuje" od 2 września w Polsacie (wideo)
Od 2 września Polsat będzie emitować 37. sezon kulinarnego programu „Ewa gotuje”.
więcej
|
Ruszają nowe kanały Canal+
Na pozycji orbitalnej Astra 19,2°E ruszyła emisja testowa kanału Canal+ Box Office. Stacja, która ma pokazywać hollywoodzkie produkcje, które odniosły sukces, rozpocznie we Francji nadawanie 1 września. Tego dnia ruszy także odświeżona wersja Canal+ Cinéma, czyli Canal+ Cinéma(s).
więcej
|
Mark Thompson nowym prezesem CNN
Były szef BBC i "New York Timesa" Mark Thompson objął funkcję CEO stacji CNN, należącej do Warner Bros. Discovery. Zastąpił Chrisa Lichta.
więcej
|
T-Mobile i Vectra łączą siły. Telekom zaoferuje internet na sieci operatora
Spółki T-Mobile Polska i Grupa Vectra podpisały umowę dotyczącą hurtowego dostępu do sieci. Dzięki niej T-Mobile Polska będzie miał możliwość świadczenia usług dostępu do internetu w zasięgu sieci Vectra, co da telekomowi dostęp do kolejnych 4 mln gospodarstw domowych. Vectra nie obawia się utraty klientów na rzecz konkurenta.
więcej
|
Nowy cykl ,,Krypton" w TVP Nauka. Gospodarzem Paweł Piszczałka
W niedzielę, 3 września w TVP Nauka odbędzie się premiera nowego cyklu „Krypton”.
więcej
|
Miłosz Kłeczek w nowym programie TVP1 przed wyborami
TVP1 rusza z nowym cyklem przedwyborczym pod tytułem „Polska mówi”. Program będzie nadawany w środowe wieczory, a jego gospodarzem będzie Miłosz Kłeczek.
więcej
|
"Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros.
Film "Barbie" z Margot Robbie i Ryanem Goslingiem w rolach głównych w box office wyprzedził już hit "Harry Potter i Insygnia Śmierci: Część II" który zarobił 1 mld 342 mln dolarów, dzięki czemu został najbardziej dochodowym filmem w historii studia Warner Bros.
więcej
|
Uwaga na burze i pioruny! To duże niebezpieczeństwo także dla Twojego auta Niedawne wichury, które przeszły nad południem Polski, przypomniały nam o potężnej sile natury i jej wpływie na nasze codzienne życie. Gwałtowne burze z deszczem, gradem i silnymi porywami wiatru nie tylko mogą wywołać chaos na ulicach, ale również narażają na niebezpieczeństwa nasze samochody. LINK4 ma sposób jak chronić Twoje auto w czasie niesprzyjającej pogody. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prawie 6 tys. postępowań egzekucyjnych w związku z nieuiszczoną opłatą abonamentową
W pierwszym półroczu 2023 roku w związku z nieuiszczoną opłatą abonamentową za używanie odbiornika radiowego lub telewizyjnego wszczęto postępowanie egzekucyjne na podstawie 5 958 tytułów wykonawczych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W pierwszych sześciu miesiącach 2022 roku w wyniku działań Poczty Polskiej problemy miało prawie pięć razy więcej osób.
więcej
|
|
Skolim będzie prowadził poranną audycję VOX FM
Konrad Skolimowski znany jako Skolim, popularny wokalista disco polo i aktor znany z serialu "Barwy szczęścia", dołącza do grona prowadzących "Pierwszą zmianę" w VOX FM. Zastąpi w tej roli Norberta Bieńkowskiego, który po 11 latach odszedł z rozgłośni do Radia Złote Przeboje.
więcej
|
|
Kasia Wilk znika z Radia Złote Przeboje
W czwartek, 31 sierpnia Kasia Wilk po raz ostatni przed dłuższą przerwą poprowadzi program w Radiu Złote Przeboje - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka przed wakacjami prowadziła popołudniowy program z Kamilem Baleją, który odszedł do Radia ZET.
więcej
|
|
Nowe poranne pasmo i magazyn Katarzyny Hnat w RMF Classic. Wraca ,,Śniadanie mistrzów" i Artur Andrus
W poniedziałek, 4 września, wystartuje jesienna ramówka RMF Classic. Z racji 20-lecia stacji, pojawi się w niej jubileuszowy plebiscyt na „Filmowy Przebój 20-lecia”, ale będzie także nowe pasmo programowe „Na porządku dnia” i magazyn literacko-naukowy, który poprowadzi dołączająca do stacji była dziennikarka Agory, Katarzyna Hnat.
więcej
|
|
Norbert Bieńkowski w Radiu Złote Przeboje
Do zespołu Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) dołącza Norbert Bieńkowski. Poprzednio był związany ze stacjami radiowymi i telewizyjnymi należącymi do Grupy ZPR Media.
więcej
|
|
Polskie Radio: 100 tys. słuchaczy na imprezach Lata z Radiem
Polskie Radio podsumowało aktywność tegorocznego Lato z Radiem w internecie i na eventach. Posty związane z audycją wygenerowały ponad 2 mln organicznego zasięgu w social mediach i dotarły do prawie pół miliona użytkowników. Z kolei 100 tys. słuchaczy bawiło się na imprezach plenerowych w różnych częściach Polski. W czwartkowym wydaniu audycji nastąpi rozstrzygnięcie tegorocznych konkursów.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy, Eska wyprzedziła Radio ZET
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od lutego do lipca br. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
W TVP spoty wyborcze przy prognozie pogody, "Teleexpressie" i programach rozrywkowych. Najdroższy kosztuje 44,8 tys. zł
Biuro Reklamy TVP w związku ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi i referendum ogłosiło zasady rozpowszechniania odpłatnych audycji wyborczych oraz odpłatnych ogłoszeń referendalnych. Będą emitowane m.in. przy prognozie pogody w TVP1 i wybranych programach rozrywkowych. Najdroższy spot będzie kosztować 44,8 tys. zł.
więcej
|
Woda Cechini klientem Sigma Bis
Do grona klientów obsługiwanych przez Sigmę Bis, agencję mediową należącą do Orlenu i PZU dołączyła marka wody Cechini, produkowana przez Cechini Muszyna Dystrybucja.
więcej
|
Koszykarz NBA Jeremy Sochan ambasadorem 4Move
Koszykarz Jeremy Sochan został nowym ambasadorem marki napojów izotonicznych 4Move, produkowanych przez FoodCare.
więcej
|
Ewa Górska w Group One Media
Ewa Górska dołączyła do Group One obejmując stanowisko head of human capital w Group One Media. W tej roli zajmie się rozwojem kultury organizacyjnej, optymalizacją procesów HR oraz budowaniem przewagi konkurencyjnej organizacji jako
pracodawcy.
więcej
|
Aleksandra Pietrzak: z Isobar Polska do Havas Warsaw
Pracę w agencji reklamowej Havas Warsaw jako account supervisor zaczęła Aleksandra Pietrzak. Wcześniej pracowała m.in. w Isobar Polska, Saatchi & Saatchi IS i Cheil Poland.
więcej
|
Bank Pekao partnerem strategicznym koncertu Jimeka na Stadionie Śląskim. "Daj się porwać muzyce"
Już 16 września na legendarnym Stadionie Śląskim w Chorzowie odbędzie się druga edycja koncertu Jimek & Goście – Historia Polskiego Hip-Hopu Rozdział II. Bank Pekao został partnerem strategicznym projektu. Dodatkowo, do wygrania jest 75 podwójnych biletów na wydarzenie.
więcej
|
K2 Precise wygrywa przetarg Volkswagena
Volkswagen Group Polska powierzył agencji K2 Precise (Grupa Fabrity, dawniej Grupa K2) obsługę marki Volkswagen Samochody Osobowe w zakresie digital customer journey. To kolejny przetarg dla tego klienta wygrany w ostatnim czasie.
więcej
|
Agnieszka Trębacz odpowiada za obsługę klienta w ContentHouse
Agnieszka Trębacz objęła stanowisko client service director. To nowe stanowisko w strukturach ContentHouse.
więcej
|
Maciej Jabłoński w Cape Morris
Maciej Jabłoński, dołączył do zespołu partners care (dawniej client service) w agencji Cape Morris, gdzie obejmuje stanowisko account supervisora. Wcześniej pracował w VMLY&R Poland.
więcej
|
Siatkarz Marcin Janusz ambasadorem marki Asics
Marcin Janusz dołączył do grona ambasadorów ASICS. Dwukrotny zwycięzca siatkarskiej Ligi Mistrzów będzie zaangażowany w działania zorientowane na promocję linii siatkarskiej, która obok biegania i tenisa ziemnego, jest kluczową kategorią produktową japońskiej marki.
więcej
|
Jacek Pierściński programmatic expertem w Proxi.cloud
Jacek Pierściński dołącza do zespołu firmy technologicznej Proxi.cloud w roli programmatic experta.
więcej
|
"Osh33 Love Potion" - rusza wspólna kampania reklamowa Oshee i Maty
Ruszyła kampania reklamowa "Osh33 Love Potion" - linii lifestyle'owych napojów będących efektem współpracy marki Oshee i Maty. więcej
|
PGE zachęca, żeby kupować polskie produkty do wyprawek szkolnych
PGE Polska Grupa Energetyczna w ramach kampanii społecznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do wyposażenia swoich dzieci w wyprawki szkolne składające się z polskich produktów. Akcja Grupy PGE ma na celu wsparcie polskich przedsiębiorców i polskiej gospodarki poprzez promowanie krajowych towarów i usług.
więcej
|
Google w nowej kampanii edukuje o cyberbezpieczeństwie
Google realizuje kampanię pokazującą codzienne sytuacje, w których każdy z nas może spotkać się z zagrożeniami w sieci. W ten sposób edukuje o cyberbezpieczeństwie. Działania powstały we współpracy z agencją 180heartbeats Jung v. Matt.
więcej
|
Pierwsza kampania muralowa Pepsi Space - realizacja Braughman Group Media W lipcu i sierpniu 2023 w Warszawie oraz Gdańsku Braughman Group Media zrealizowała dwa, dwuetapowe murale promujące konkurs Pepsi Space, w którym młodzi ludzie mieli szansę na prezentację swojej twórczości na spektakularnych wielkoformatowych powierzchniach, które marka Pepsi udostępniła im na czas trwania projektu. Ambasadorami kampanii są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita. materiał reklamowywięcej |
|
|
Polska Press likwiduje kasy zapomogowo-pożyczkowe. Pracownicy niezadowoleni, zarząd uspokaja
Zarząd Polska Press zdecydował o likwidacji pracowniczych kas zapomogowo-pożyczkowych we wszystkich oddziałach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To oznacza, że pracownicy nie będą już mogli brać nieoprocentowanych pożyczek. - Przy dziennikarskich zarobkach często ratowały budżet - mówi nam anonimowo jeden z pracowników poznańskiego oddziału wydawcy. Tymczasem zarząd uspokaja: decyzje o likwidacji podejmowały poszczególne kasy.
więcej
|
Leszek Kraskowski przed sądem. Prokuratura oskarża go o upublicznienie danych Adama Glapińskiego
Dziennikarz śledczy Leszek Kraskowski wkrótce stanie przed sądem jako oskarżony - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Prokuratura zarzuca mu, że publicznie udostępnił dane osobowe Adama Glapińskiego, prezesa Narodowego Banku Polskiego. Dziennikarzowi grozi nawet do dwóch lat więzienia.
więcej
|
"Rzeczpospolita" liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów. Wirtualnemedia.pl przed TVP Info
W lipcu najczęściej cytowanym medium w Polsce była "Rzeczpospolita", na której informacje powoływano się 3184 razy - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. W tym rankingu Wirtualnemedia.pl odnotowały wzrost o dwie pozycje, wyprzedzając TVP Info i portal Pudelek.pl.
więcej
|
,,Twój Styl" najchętniej kupowany w II kwartale, ,,Zwierciadło" na czele e-wydań
W drugim kwartale 2023 roku na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Na czele e-wydań uplasowało się „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eliza Witkowska dyrektorką pionu komercyjnego Gremi Media
Od września Eliza Witkowska będzie pełniła obowiązki dyrektorki pionu komercyjnego w Gremi Media. Do jej zadań będzie należało operacyjne zarządzanie działami sprzedażowymi spółki.
więcej
|
|
|
Pracownicy Wirtualnej Polski wracają do biur
Od września pracownicy Wirtualnej Polski wracają do biur – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W firmie wchodzi w życie hybrydowy model, w myśl którego większość obszarów pracować ma stacjonarnie minimum trzy dni w tygodniu.
więcej
|
"Rzeczpospolita" liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów. Wirtualnemedia.pl przed TVP Info
W lipcu najczęściej cytowanym medium w Polsce była "Rzeczpospolita", na której informacje powoływano się 3184 razy - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. W tym rankingu Wirtualnemedia.pl odnotowały wzrost o dwie pozycje, wyprzedzając TVP Info i portal Pudelek.pl.
więcej
|
Szymon Jadczak przeprosił za tekst o rzekomej bójce z udziałem pseudokibiców Wisły Kraków
Dziennikarz śledczy Wirtualnej Polski Szymon Jadczak przeprosił wczoraj za tekst o bójce z udziałem bramkarza Puszczy Niepołomice, w której mieli go rzekomo pobić pseudokibice Wisły Kraków. "Zawsze w swojej pracy kieruje się rzetelnością, tym razem publikacja okazała się pochopna. Jeszcze raz przepraszam wszystkich za wprowadzenie w błąd" - oświadczył Jadczak.
więcej
|
Była prowadząca "Wydarzeń" Polsatu uruchamia kanał na YouTubie. Będzie mówić o AI
Była reporterka i gospodyni "Wydarzeń" Polsatu Agnieszka Mosór po rocznej przerwie wraca do mediów: ruszyła z własnym kanałem na YouTube „Diginomia - świat cyfrowego biznesu”. Z Polsatem była związana niemal ćwierć wieku, odeszła rok temu. - Nowy jest i temat: cyfrowa rewolucja, i forma, czyli media społecznościowe - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Google stworzył specjalne znaki wodne dla obrazów generowanych przez sztuczną inteligencję
Google uruchomiło wersję beta narzędzia SynthID służącego do znakowania wodnego i identyfikowania obrazów tworzonych przez sztuczną inteligencję . Technologia została opracowana przez zespół Google DeepMind. Znak nie będzie widoczny gołym okiem, ale będzie zauważalny w identyfikacji.
więcej
|
Netflix pokazał zwiastun filmu ,,Znachor". Jest data premiery (wideo)
Netflix zrealizował nową adaptację powieści „Znachor” Tadeusza Dołęgi-Mostowicza (pierwsza w reżyserii Michała Waszyńskiego powstała w 1937 roku, a druga, w reżyserii Jerzego Hoffmana w 1981 roku) z Leszkiem Lichotą w roli głównej. W produkcji zagrają też m.in. Maria Kowalska czy Ignacy Liss. Niektórzy subskrybenci platformy czekają na premierę, inni obawiają się, że kultowy „Znachor” zostanie „popsuty”. Przedstawiamy pierwszy zwiastun filmu.
więcej
|
UOKiK kontra piramidy biznesowe. Zarzuty dla promujących IM.Academy
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty trójce mężczyzn promujących projektu IM.Academy, który według regulatora jest piramidą biznesową udającą sprzedaż pakietów edukacyjnych dotyczących finansów i e-commerce. Ponadto UOKiK po sygnałach od konsumentów, prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawie platform internetowych iGenius, Dream Trips (dawniej WorldVentures) i Jifu, ocenia, że mogą one być systemami promocyjnymi typu piramida.
więcej
|
Pierwsza kampania muralowa Pepsi Space - realizacja Braughman Group Media W lipcu i sierpniu 2023 w Warszawie oraz Gdańsku Braughman Group Media zrealizowała dwa, dwuetapowe murale promujące konkurs Pepsi Space, w którym młodzi ludzie mieli szansę na prezentację swojej twórczości na spektakularnych wielkoformatowych powierzchniach, które marka Pepsi udostępniła im na czas trwania projektu. Ambasadorami kampanii są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita. materiał reklamowywięcej |
|
|