|
|
|
|
|
|
|
Netia ma 350 tys. abonentów telewizyjnych i nie zmieni się w Polsat Box
Choć Cyfrowy Polsat od 6 lat kontroluje Netię, to firma nie planuje rebrandingu na Polsat Box czy Plus. - Jest silną i zakorzenioną marką. Warto w nią inwestować – stwierdził na konferencji prasowej Andrzej Abramczuk, prezes Netii. Kilka miesięcy temu operator przekroczył pułap 350 tys. abonentów telewizyjnych, a ich liczba ciągle rośnie.
więcej
|
TVP1 liderem w sierpniu. Rośnie TVP Info, traci TVN24
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w sierpniu 2023 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1, a TVP2 wyprzedziła Polsat. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec UPC Polska. Strona internetowa sieci kablowej zlikwidowana
Marka UPC Polska przeszła do historii także w internecie. Od 1 września nie funkcjonuje oddzielna strona tej sieci kablowej. Internauci, którzy wybierają adres upc.pl, są przekierowywani do serwisu internetowego play.pl. - Witaj w Play, czuj się tu jak u siebie! UPC Polska połączyło się z Play - można przeczytać na witrynie.
więcej
|
KRRiT uchyliła koncesję stacji telewizyjnej. ,,Z reklam nie żyje się już od dawna"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji cofnęła koncesję Małopolskiej Telewizji ZVAMI z Tarnowa. Stacja przed rokiem zakończyła nadawanie. - Głównie powody finansowe. Mieliśmy taką konkurencję, która więcej niż niefajnie grała - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przyczyny zamknięcia kanału Andrzej Adamski, który był właścicielem stacji.
więcej
|
Kulisy odejścia Pajączkowskiej z TVP. ,,Szefostwo TAI nie przedłużyło z nią umowy"
To nie Karolina Pajączkowska postanowiła o odejściu z TVP Info, lecz kierownictwo Telewizyjnej Agencji Informacyjnej podjęło decyzję, że nie będzie kontynuować współpracy z dziennikarką - twierdzi publiczny nadawca. Decyzja w tej sprawie miała zapaść już w maju.
więcej
|
Polsat Box Go we wrześniu bez premierowego serialu. Stawia na nowości w telewizji
We wrześniu w serwisie Polsat Box Go nie znajdzie się premierowy polski serial premium, chociaż platforma zapowiadała nowości w każdym miesiącu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Serwis w tym miesiącu stawia na nowości Polsatu i Czwórki, część z nich pokaże jeszcze przed emisją w telewizji.
więcej
|
Ruszają castingi do programu ,,MasterChef Nastolatki", emisja zimą w TVN
Telewizja TVN rozpoczyna poszukiwania uczestników do nowego programu o roboczym tytule „MasterChef Nastolatki”, który trafi do emisji w stacji na przełomie 2023 i 2024 roku.
więcej
|
Nadawca publiczny ujawnił datę zaprzestania emisji w jakości SD
Niemiecki nadawca publiczny ARD wyznaczył datę zakończenia nadawania w standardowej rozdzielczości. Kanały w jakości SD zostaną wyłączone 7 stycznia 2025 roku. Szacuje się, że dotknie to ponad miliona gospodarstw domowych ze starszymi sprzętami i dostępem do pozycji orbitalnej Astra 19,E° wschód.
więcej
|
TVN24 z kolejnymi programami ,,Czas decyzji"
Kanał TVN24 w poniedziałek rusza z kolejnymi dwoma programami z cyklu „Czas decyzji”. W jednym z nim stacja przepyta debiutantów na listach wyborczych, w kolejnym zmierzą się ze sobą przedstawiciele dwóch list z jednego okręgu.
więcej
|
567 tys. widzów szóstego sezonu ,,Sekretów rodziny" w Polsacie
Szósty sezon paradokumentalnego serialu „Sekrety rodziny” gromadził średnio 567 tys. widzów w Polsacie. To o 165 tys. oglądających mniej, niż miała rok temu piąta odsłona produkcja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech Stepaniuk żegna się z TVP3 Białystok, przechodzi do Radia Warszawa
Z TVP3 Białystok odszedł Wojciech Stepaniuk, dziennikarz pracujący dla flagowych programów tego kanału. Z Telewizją Polską związany był przez siedem ostatnich lat - teraz pracuje w Radiu Warszawa.
więcej
|
Erotyczne kanały Penthouse trafią do oferty polskich operatorów
Firma Pasjatv rozpoczęła współpracę z Penthouse World Broadcasting. Dzień wcześniej zakończyła się kooperacja dystrybutora z Sapphire Media International.
więcej
|
Startują jesienne ramówki. Polsat z największą szansą na sukces
Polsat, TVP i TVN startują z jesiennymi ramówkami, w których wprowadzają na swoje anteny nowe produkcje, premierowe odcinki sprawdzonych seriali i formatów czy też odświeżają pozycje znane widzom od lat. - Ze wszystkich analizowanych anten dawnej grupy B4 to Polsat ma największą szansę na wzrost udziału w widowni - ze względu na wzbogacenie oferty do grupy, która telewizję ogląda dziś najbardziej epizodycznie - uważa Katarzyna Baczyńska z One House.
więcej
|
Disney+ wprowadza droższy pakiet z treściami 4K
Treści 4K są na razie oferowane przez Disney+ w ramach standardowej subskrypcji. Od listopada między innymi niemieccy użytkownicy serwisu streamingowego za obraz Ultra HD i dźwięk Dolby Atmos, będą musieli kilka euro dopłacić. Jak potwierdził portal Wirtualnemedia.pl, pakiet premium na razie nie pojawi się w Polsce, ani w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Nowy program ,,Doda. Dream Show" trafi do emisji w Czwórce (wideo)
Od 4 września w poniedziałki o 20.05 Polsat będzie emitować nowy program „Doda. Dream Show”. Powtórki produkcji w paśmie - soboty o 21.00 - będą nadawane także w Czwórce.
więcej
|
Zmiana w nadawaniu TVP ABC. Stacja znika z pierwszego multipleksu
Kierowany do dzieci kanał TVP ABC tylko do niedzieli 3 września będzie nadawany na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej, gdzie oglądać go można od 11 lat. Od poniedziałku 4 września stacja będzie dostępna tylko na MUX-6. TVP radzi co zrobić, gdyby były problemy z odbiorem stacji w telewizji naziemnej.
więcej
|
Oto gwiazdy, które zniknęły ostatnio z TVN
W ostatnich miesiącach z TVN pożegnało się kilka znanych twarzy, inne straciły swoje dotychczasowe programy, ale pozostają związane ze stacją. To efekt zmian, które wprowadza Lidia Kazen, od ponad roku dyrektorka kanału TVN.
więcej
|
Biznes24 zmniejsza stratę, wpływy jedną trzecią w górę
Spółka zarządzająca kanałem Biznes24 w ub.r. przy wzroście przychodów o 33,6 proc. do 1,94 mln zł ograniczyła stratę netto z 1,15 mln do 717,4 tys. zł.
więcej
|
Czy opłaca się kupić telewizor 8K? "W emocje zawsze warto inwestować"
Według danych GfK w 2022 roku jedynie 0,18 proc. kupujących telewizory w Polsce nabyło urządzenia pozwalające na oglądanie treści w 8K. Konsumentów zniechęcają ceny i brak treści w tej jakości. Obecnie w polskich sklepach są dostępne głównie urządzenia 8K od Samsunga, który przekonuje, że to dobry wybór dla wymagającego klienta.
więcej
|
Polsat zamyka serwis streamingowy. Ikonka Polsat Box Go w HbbTV
Od września darmowy serwis streamingowy Polsat Go został wyłączony. Jego subskrybenci mogą przez dwa miesiące przetestować bezpłatnie pakiet Polsat Box Go Start. Ikonka płatnej platformy Polsat Box Go zastąpiła także Polsat Go w naziemnej telewizji cyfrowej. Na razie jednak aplikacja HbbTV usługi nie działa.
więcej
|
Aktualizacja oprogramowania dekoderów Canal+
Platforma cyfrowa Canal+ zaczęła rozsyłać nową wersję oprogramowania dla dekoderów 4K UltraBox+ (G9L), których dostawcą jest Technicolor. Pierwsza partia aktualizacji dotyczy urządzeń z numerami seryjnymi zaczynającymi się od „ITCA".
więcej
|
SAG-AFTRA umożliwia wznowienie produkcji trzech seriali AMC, w tym spin-offów ,,The Walking Dead"
SAG-AFTRA, czyli związek zawodowy amerykańskich aktorów, wydał zgodę na wznowienie produkcji trzech seriali AMC Networks. Wiąże się to ze wzbudzającym kontrowersje przepisem, zezwalającym na kontynuację „niezależnych” projektów pomimo trwania strajku aktorów.
więcej
|
Platforma z kanałami FAST dostępna w Polsce rozpoczyna współpracę z RTL
Koncern Xiaomi powierzył międzynarodowemu brokerowi RTL AdAlliance sprzedaż reklam w bezpłatnym serwisie streamingowym Xiaomi TV+. Platforma z kanałami typu FAST od jesieni 2022 roku działa także na telewizorach chińskiego producenta w Polsce.
więcej
|
Sport po ,,Faktach" TVN najchętniej oglądany
Największą oglądalność spośród serwisów sportowych nadawanych wokół głównych wydań dzienników w tym roku ma serwis emitowany w TVN po „Faktach”. Wzrost zanotowała audycja TVP1, która zmieniła pasmo emisji na po „Wiadomościach” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2023" od 3 września w TVP2, Aleksander Sikora zastąpi Marka Sierockiego
Od 3 września w niedzielne popołudnia telewizyjna Dwójka będzie emitować program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2023”. W jego ramach Telewizja Polska wyłoni reprezentanta Polski na Eurowizję Junior 2023. Show poprowadzi Aleksander Sikora, który zastąpi Marka Sierockiego.
więcej
|
"Fakty" TVN zachęcają do udziału w wyborach
W głównym wydaniu "Faktów" w TVN od kilku dni emitowany jest codziennie przerywnik zachęcający Polaków do udziału w zbliżających się wyborach parlamentarnych. Z ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że wideo to będzie się pojawiać do 15 października, czyli do dnia głosowania.
więcej
|
Oto gwiazdy ,,Roztańczonej Polski" w Iławie
W niedzielę, 3 września w Iławie odbędzie się kolejny koncert z serii „Roztańczona Polska - letnia trasa TVP”. Widowisko będzie transmitowane na żywo w TVP3.
więcej
|
Czy w Polsce możliwy jest strajk scenarzystów? Rozmawiamy z prof. Mirosławem Filiciakiem
Amerykański strajk scenarzystów trwa już cztery miesiące. W Polsce twórcy solidaryzują się ze strajkującą gildią, ale jak podkreślają – sytuacja rodzimych autorów scenariuszy jest znacznie gorsza. Dowodem rosnącej frustracji scenarzystów stała się pikieta zorganizowana 14 czerwca, w ramach tzw. Dnia Solidarności z Writers Guild of America, przed Kancelarią Prezesa Rady Ministrów. Rozmawiamy z prof. Mirosławem Filiciakiem (USWPS) o sytuacji polskiej branży kreatywnej, zaletach i wadach streamingu oraz prawach pracowniczych.
więcej
|
,,The Voice of Poland 14" z nowymi zasadami startuje w TVP2. ,,Staramy się stale zaskakiwać widza"
W sobotę, 2 września Dwójka rozpocznie emisję 14. edycji „The Voice of Poland”, w której trenerami będą Lanberry, Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental. Program będzie miał nieco inne zasady niż w poprzednich edycjach. - Staramy się rozbudowywać i zmieniać poszczególne elementy, aby stale zaskakiwać widza - komentuje Rinke Rooyens, właściciel Rochstar.
więcej
|
Restauracja Kuby Wojewódzkiego coraz zyskowniejsza. Nie płaci dywidendy
Spółka zarządzająca gdyńską restauracją Niewinni Czarodzieje Trzy Zero, której współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki, w ub.r. zwiększyła sprzedaż o 50 proc. i zarobiła na czysto ponad 300 tys. zł. Wojewódzki i jego wspólnik Dawid Kwidziński zdecydowali, że kolejny rok z rzędu nie dostaną dywidendy.
więcej
|
"Kevin sam w domu" na start nowej ramówki Polsatu
W sobotę 2 września Polsat wyemituje kultowy film „Kevin sam w domu”, który stacja pokazuje zawsze w wigilię. Trafi on do sobotniego pasma o 20.00 z filmami dla całej rodziny.
więcej
|
PiS odmawia debatowania z innymi partiami w TVN24
Prawo i Sprawiedliwość nie weźmie udziału w debatach przedwyborczych, które z udziałem przedstawicieli różnych partii kandydujących do parlamentu, planuje organizować stacja TVN24. - TVN od lat angażuje się w politykę, przez co utracił wiarygodność - twierdzi partia Jarosława Kaczyńskiego. - Odmowa jest lekceważeniem wyborców - odpowiada stacja, zapewniając, że zostawi wolne miejsce dla przedstawiciela PiS.
więcej
|
Uwaga na burze i pioruny! To duże niebezpieczeństwo także dla Twojego auta Niedawne wichury, które przeszły nad południem Polski, przypomniały nam o potężnej sile natury i jej wpływie na nasze codzienne życie. Gwałtowne burze z deszczem, gradem i silnymi porywami wiatru nie tylko mogą wywołać chaos na ulicach, ale również narażają na niebezpieczeństwa nasze samochody. LINK4 ma sposób jak chronić Twoje auto w czasie niesprzyjającej pogody. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lewica chce doliczyć abonament do podatku lub rachunku za prąd [NASZ CYKL: Jak politycy chcą zmienić media]
Za półtora miesiąca Polacy pójdą do urn, żeby wybrać swoich przedstawicieli do Sejmu i Senatu. Chcemy, żeby wiedzieli, jakie zmiany w mediach szykują najważniejsze partie polityczne. Rozpoczęliśmy więc cykl artykułów, w których politycy najbardziej liczących się partii zdradzą swoje plany dotyczące TVP, mediów prywatnych, abonamentu radiowo-telewizyjnego czy niesławnego art. 212 kodeksu karnego.Tydzień temu Krzysztof Bosak prezentował pomysły Konfederacji, dziś Lewica zdradza swoje plany. - Opowiadamy się za jednym z dwóch rozwiązań: ujęciem abonamentu w opłacie za energię elektryczną bądź doliczaniem go do rocznego podatku. Według naszych wyliczeń opłata wynosiłaby 8, 60 zł miesięcznie i ta kwota pokryłaby funkcjonowanie publicznej telewizji i rozgłośni radiowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Rutka, poseł Lewicy i członek Rady Mediów Narodowych.
więcej
|
|
Jesienią w RMF FM nowy popołudniowy duet. Wraca loteria "Twój Szczęśliwy PESEL"
Od poniedziałku, 4 września Radio RMF FM wprowadza na antenę jesienną ramówkę. Większość programu pozostaje bez zmian. Powiększy się grono gospodarzy porannej audycji "Wstawaj, szkoda dnia". W weekendy pojawi się nowe pasmo "RMF Love".
więcej
|
|
Słuchacze Radia Nowy Świat ufundowali sprzęt dla dzieci z Ukrainy. Konwój relacjonuje Rokicińska
Ruszył konwój na wschód Ukrainy, który ma za zadanie dostarczyć kupione przez słuchaczy Radia Nowy Świat stacje ładowania i generatory. Trafią one do miejsc, w których przebywają dzieci - tzw. “wysp dziecięcych”. Wyprawa jest relacjonowana na antenie rozgłośni przez byłą dziennikarkę Trójki, Annę Rokicińską.
więcej
|
|
Dlaczego KRRiT tak wolno rozstrzyga konkursy radiowe? W KRRiT też tego nie wiedzą
Od dziewięciu miesięcy zainteresowani nadawaniem programu radiowego w Łowiczu i Skierniewicach czekają na rozstrzygnięcie konkursów rozpisanych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji we wrześniu ub.r. Za to w przypadku Bydgoszczy poszło szybko: od ogłoszenia o wolnej częstotliwości do finału walki o koncesję minęły zaledwie cztery miesiące. - Wszystko idzie zgodnie z harmonogramem - uspokaja przewodniczący KRRiT.
więcej
|
|
Radiowa Jedynka z opowiadaniem stworzonym przez słuchaczy
Polskie Radio wraz ze słuchaczami “Lata z Radiem” stworzyło opowiadanie kryminalne „Klątwa Serca Maharadży”. Będzie go można słuchać w radiowej Jedynce w dni powszednie od 4 września br.
więcej
|
|
Kurczy się telefonia dla sympatyków o. Rydzyka. Pierwsza strata od lat
W ub.r. spółka zarządzająca wirtualną siecią telekomunikacyjną W Naszej Rodzinie, skierowanej do odbiorców mediów o. Tadeusza Rydzyka, zanotowała spadek przychodów o 21 proc. do 292,8 tys. zł, a przy wzroście kosztów jej strata netto wyniosła 68 tys. zł. Wpływy firmy maleją od lat.
więcej
|
|
Zamawiają w radiu piosenkę, pozdrawiają bliskich i płacą za to nawet 150 zł
W dwóch rozgłośniach regionalnych Polskiego Radia nadal można posłuchać koncertu życzeń, który w formie i treści przypomina podobne audycje sprzed lat. Kto chce pozdrowić żonę, szefa czy złożyć życzenia babci i zadedykować jej piosenkę, musi za to zapłacić. - Traktujemy tę audycję jako misyjną ze względu na budowanie więzi międzypokoleniowych. Przy niższej cenie mogłoby dojść do spłaszczenia przekazu i skierowania go w stronę bloku reklamowego - słyszymy w Radiu Kielce.
więcej
|
|
Kupujemy albumy polskich artystów, ale w radiu królują zagraniczni. W stacjach radiowych hitem ,,Flowers" Miley Cyrus
Związek Producentów Audio Video podsumował pierwsze sześć miesięcy br. To kolejne półrocze dwucyfrowego wzrostu na polskim rynku muzycznym. Łącznie sprzedaż muzyki przekroczyła 298 mln zł przychodu, co jest wzrostem o 16,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. ZPAV zaprezentował też oficjalne listy: najpopularniejszych albumów i najczęściej odtwarzanych piosenek w polskich rozgłośniach.
więcej
|
|
Radio Doxa z Opola ma nowego dyrektora. Poprzedni kierował stacją przez 15 lat
Od piątku, 1 września katolickim Radiem Doxa kieruje ks. Łukasz Libowski. Zastąpił na tym stanowisku ks. Krzysztofa Fabera, który dziewięć lat temu zdecydował o odłączeniu kierowanej przez siebie rozgłośni od sieci Radia Plus po tym, jak wprowadzono do playlisty piosenki disco polo.
więcej
|
|
Marcin Wojciechowski tylko w Radiu ZET. Znika jego autorska audycja w Chillizet
W poniedziałek Marcin Wojciechowski po raz ostatni poprowadził swoją audycję "Singiel z wyboru" w Chillizet. - Ten program był dla mnie realizacją radiowej pasji, a także pewnej misji, która w moim pojęciu jest częścią bycia radiowcem - mówi nam dziennikarz. Jesienią będzie go można usłyszeć tylko w Radiu ZET, gdzie obejmie prowadzenie weekendowego pasma.
więcej
|
|
Paweł Pawłowski odchodzi z RMF FM. Zastąpi go Marcin Kargol z RDC
Po prawie ośmiu latach Paweł Pawłowski, dziennikarz redakcji sportowej RMF FM, odchodzi z krakowskiej rozgłośni. - To koniec mojej radiowej przygody. Wracam ze sportu do newsów - mówi nam Pawłowski. Jak dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl, w "Faktach sportowych RMF FM" od października zastąpi go Marcin Kargol, dziennikarz RDC.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Eska awansowała na drugie miejsce
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od lutego do lipca br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Eska i Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio ZET ma nowego wicedyrektora informacji. Przeszedł z TVN24.pl
Stanowisko zastępcy dyrektora informacji Radia ZET objął Mariusz Nowik. Poprzednio pracował w portalu TVN24.pl, a wcześniej m.in. ,,Dzienniku Gazecie Prawnej" i ,,Przekroju". więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
UOKiK ostrzega influencerów. "Stawiamy na edukację i działania miękkie"
W ciągu ostatniego roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wysłał influencerom 230 wiadomości, w których zachęcał do sprawdzenia i stosowania rekomendacji w zakresie oznaczania treści sponsorowanych - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. - Konta wybieramy na podstawie monitoringu własnego i skarg konsumentów, a akcja zainspirowana działaniami Komisji Europejskiej - mówi nam Małgorzata Cieloch, rzeczniczka prasowa UOKiK.
więcej
|
Ekspresowo potrzebna agencja mediowa do kampanii o referendum. Budżet wynosi 3,5 mln zł
Kancelaria premiera tylko do 13 września czeka na oferty od agencji mediowych w przetargu dotyczącym zakupu powierzchni reklamowej - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Chodzi o kampanię dotyczącą referendum, które odbędzie się 15 października br. Budżet na zaplanowane działania wynosi 3,5 mln zł.
więcej
|
Startują jesienne ramówki. Polsat z największą szansą na sukces
Polsat, TVP i TVN startują z jesiennymi ramówkami, w których wprowadzają na swoje anteny nowe produkcje, premierowe odcinki sprawdzonych seriali i formatów czy też odświeżają pozycje znane widzom od lat. - Ze wszystkich analizowanych anten dawnej grupy B4 to Polsat ma największą szansę na wzrost udziału w widowni - ze względu na wzbogacenie oferty do grupy, która telewizję ogląda dziś najbardziej epizodycznie - uważa Katarzyna Baczyńska z One House.
więcej
|
Katarzyna Kwiatkowska "boginią internetu" w nowych reklamach Netii
Ruszyła kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do internetu z telewizją i dostępem do Disney+, w której debiutuje zupełnie nowa platforma komunikacyjna marki Netia. Nową bohaterką marki jest postać bogini internetu, telewizji 4K i rozrywki, w którą wciela się satyryczka i aktorka Katarzyna Kwiatkowska.
więcej
|
OMD wygrał przetarg mediowy właściciela marki Nivea
Firma Beiersdorf, właściciel marek Nivea i Eucerin, rozstrzygnęła przetarg na globalną obsługę mediową. Do współpracy wybrała sieć domów mediowych OMD należącą do holdingu Omnicom.
więcej
|
Gwiazda "Gry o tron" w reklamie &other stories
W Polsce powstały zdjęcia do kampanii &other stories, jednej z marek odzieżowych należących do szwedzkiego H&M. Za produkcję spotu z aktorką Nell Tiger Free ("Gra o tron") odpowiada Papaya Films i Always Frank.
więcej
|
Jeszcze w tym roku będzie kampania promująca polską gospodarkę, potrzebna agencja
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w przyspieszonym trybie wybiera w przetargu agencję, która zajmie się ogólnopolską kampanią promującą polską gospodarkę w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Urszula Czerniawska-Kapeluch odpowiada za marki Hardmade i Captain Jack w Kompanii Piwowarskiej
Urszula Czerniawska-Kapeluch objęła stanowisko senior brand managerki nowych kategorii w Kompanii Piwowarskiej. Odpowiada za marki Hardmade i Captain Jack - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Emilia Pawlak dyrektorką handlową aptek Melissa
Emilia Pawlak objęła stanowisko dyrektorki handlowej w spółce Melissa, która prowadzi internetową i stacjonarne apteki pod nazwą apteka-melissa.pl oraz drogeria e-melissa.pl.
więcej
|
TikTok zdominuje w najbliższych latach social media w USA
Do 2025 roku TikTok będzie najpopularniejszą w USA aplikacją społecznościową pod względem czasu użytkowania - wynika z analizy Insider Intelligence (dawniej eMarketer). - Zwiększony czas korzystania z TikToka nie zaburzy mocno rynku reklamowego. Minuta czasu na TikToku nie jest równa minucie przebywania na Instagramie, Facebooku czy Youtubie - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Artur Roguski, digital content & innovation manager w agencji Focus Nation.
więcej
|
Mateusz Borek ambasadorem bukmachera Superbet
Dziennikarz i komentator sportowy Mateusz Borek został jednym z ambasadorów bukmachera Superbet oraz twarzą firmy w nadchodzących działaniach promocyjnych i kampaniach.
więcej
|
"Cała Polska w Twojej paczce" w kampanii OLX
Pod hasłem "Sprzedawaj wszystkim, kupuj od wszystkich. Cała Polska w Twojej paczce" wystartowała najnowsza kampania serwisu ogłoszeniowego OLX, która ma budować świadomość przesyłek i zachęcać do obrotu towarami z drugiej ręki.
więcej
|
Dentsu przejęło niemiecką agencję RCKT
Grupa reklamowa Dentsu przejęła niemiecką agencję kreatywną RCKT. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Totalizator Sportowy zaprasza do gry w Gierki
Startuje kampania wizerunkowa promująca Gierki Totalizatora Sportowego.
więcej
|
Robert Karaś ambasadorem marki rapera Kizo
Triathlonista Robert Karaś został oficjalnym ambasadorem marki My To Sukces (MTS), której założycielem jest raper Kizo.
więcej
|
Morizon.pl i Gratka.pl ruszają z kampaniami reklamowymi: internet, radio i outdoor
Grupa Morizon-Gratka rozpoczyna kampanię reklamową swoich brandów Morizon.pl i Gratka.pl, która ma na celu umocnienie pozycji obu serwisów w czołówce polskich platform z ogłoszeniami nieruchomości. Kampania startuje 1 września 2023 r. i obejmuje kilka obszarów działania.
więcej
|
Nagrodzona 9 Lwami na Festiwalu w Cannes kampania Gdzie Zamieszkać - video case study Podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2023, platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzona przez McCANN Poland dla marki Mastercard – została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła nagrodę Titanium, Grand Prix, 2x złoto, 2x srebro oraz 3x brąz, przyczyniając się do otrzymania przez McCANN Poland tytułu globalnej Agencji Roku w Kategorii Cannes Lions for Good. materiał reklamowywięcej |
|
|
Koniec ,,Drugiego śniadania Mellera"? ,,Coraz mniej ochoty na powrót"
Marcin Meller na pewno nie wróci ze swoim internetowym programem „Drugie śniadanie Mellera” do końca roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Najpierw muszę skończyć książkę, a to potrwa do grudnia, może dłużej - mówi nam. Czy program reaktywuje w nowym roku? - Zastanawiam się nad tym. Niewykluczone, że już w ogóle nie wrócę. Mam na to coraz mniej ochoty - przyznaje dziennikarz.
więcej
|
UOKiK ostrzega influencerów. "Stawiamy na edukację i działania miękkie"
W ciągu ostatniego roku Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wysłał influencerom 230 wiadomości, w których zachęcał do sprawdzenia i stosowania rekomendacji w zakresie oznaczania treści sponsorowanych - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. - Konta wybieramy na podstawie monitoringu własnego i skarg konsumentów, a akcja zainspirowana działaniami Komisji Europejskiej - mówi nam Małgorzata Cieloch, rzeczniczka prasowa UOKiK.
więcej
|
Łukasz Szymak szefem MZN Property. Jarosław Święcicki w radzie nadzorczej
CEO spółki MZN Property i Grupy Morizon-Gratka (należących do Ringier Axel Springer Polska) został Łukasz Szymak, poprzednio związany z Booksy. Współzałożyciel i poprzedni szef obu firm Jarosław Święcicki przejdzie do rady nadzorczej MZN Property.
więcej
|
Strony główne: WP z mniejszą przewagą nad Onetem
Strona główna WP.pl straciła w lipcu więcej użytkowników niż analogiczna witryna Onetu, ale pozostaje liderem zasięgowym. Spore spadki zanotowały strony główne Interii i portalu Radia ZET.
więcej
|
Adam Dubiel po ponad 10 latach odchodzi z Allegro
Adam Dubiel, technology&product director odchodzi z Allegro - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. W firmie pracował ponad 10 lat.
więcej
|
Disney+ wprowadza droższy pakiet z treściami 4K
Treści 4K są na razie oferowane przez Disney+ w ramach standardowej subskrypcji. Od listopada między innymi niemieccy użytkownicy serwisu streamingowego za obraz Ultra HD i dźwięk Dolby Atmos, będą musieli kilka euro dopłacić. Jak potwierdził portal Wirtualnemedia.pl, pakiet premium na razie nie pojawi się w Polsce, ani w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Google ogranicza wyświetlanie reklam firmom z niepotwierdzoną historią
Google ogłosiło nowe podejście do poprawy przejrzystości reklam w ramach programu „Poznaj się”. Zasada “Ograniczone wyświetlanie reklam” ma na celu zmniejszenie ryzyka oszustw i zapobieganie mylącym i wprowadzającym w błąd reklamom.
więcej
|
Kanał MMA Sports Europe TV ruszy na przełomie roku w całej Europie
Spółka Star Troopers ze Szwajcarii poinformowała o przejęciu kanału telewizyjnego na B Bałkanach. Na jego bazie zamierza stworzyć europejską stacją MMA Sports Europe TV, która będzie pokazywała sporty walki z Europy Środkowej, Wschodniej i Azji Centralnej.
więcej
|
Kupujemy albumy polskich artystów, ale w radiu królują zagraniczni. W stacjach radiowych hitem ,,Flowers" Miley Cyrus
Związek Producentów Audio Video podsumował pierwsze sześć miesięcy br. To kolejne półrocze dwucyfrowego wzrostu na polskim rynku muzycznym. Łącznie sprzedaż muzyki przekroczyła 298 mln zł przychodu, co jest wzrostem o 16,5 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. ZPAV zaprezentował też oficjalne listy: najpopularniejszych albumów i najczęściej odtwarzanych piosenek w polskich rozgłośniach.
więcej
|
TikTok zdominuje w najbliższych latach social media w USA
Do 2025 roku TikTok będzie najpopularniejszą w USA aplikacją społecznościową pod względem czasu użytkowania - wynika z analizy Insider Intelligence (dawniej eMarketer). - Zwiększony czas korzystania z TikToka nie zaburzy mocno rynku reklamowego. Minuta czasu na TikToku nie jest równa minucie przebywania na Instagramie, Facebooku czy Youtubie - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Artur Roguski, digital content & innovation manager w agencji Focus Nation.
więcej
|
Instagram testuje 10-minutowe wideo
Idąc za przykładem TikToka, Instagram (należy do Meta) rozwija funkcję dłuższych form wideo, planując umożliwienie użytkownikom tworzenia filmów o długości do 10 minut. Firma testuje to rozwiązanie obecnie wewnętrznie.
więcej
|
Platforma z kanałami FAST dostępna w Polsce rozpoczyna współpracę z RTL
Koncern Xiaomi powierzył międzynarodowemu brokerowi RTL AdAlliance sprzedaż reklam w bezpłatnym serwisie streamingowym Xiaomi TV+. Platforma z kanałami typu FAST od jesieni 2022 roku działa także na telewizorach chińskiego producenta w Polsce.
więcej
|
Netflix zamówił serial dokumentalny na temat morderstw w Gilgo Beach
Netflix zamówił trzyczęściowy dokument o morderstwach w Gilgo Beach. W latach 1996–2011 znaleziono tam 11 ofiar jednego sprawcy. Producentem całości będzie firma, która w ubiegłym roku zrealizowała dla Netfliksa serial dokumentalny o księciu Harrym i Meghan Markle.
więcej
|
Bohater filmu "Dług" założył serwis OUTof.press. "Swoisty Hyde Park"
Sławomir Sikora, pierwowzór Stefana ze słynnego filmu „Dług” Krzysztofa Krauzego, założył portal internetowy OUTof.press, w którym wraz z zespołem publikuje teksty i reportaże o charakterze interwencyjnym. - To będzie swoisty Hyde Park - pomysły i materiały będą przychodziły z zewnątrz, my jedynie będziemy wybierali najlepsze. Kto będzie chciał, ten będzie pisał, jedynym kryterium, jakie stawiamy, jest jakość dziennikarska - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Dmochowski, zastępca redaktora naczelnego portalu.
więcej
|
Gdzie oglądać Fame MMA 19. Zawalczą Fabijański i Karaś
Gala freak-fightowa Fame MMA 19 odbędzie się w sobotę wieczorem w krakowskiej hali Tauron Arena, cena transmisji online to 34,99 zł lub 39,99 zł. Zaplanowano dziesięć pojedynków, zmierzą się m.in. influencerzy, raperzy, a także aktor Sebastian Fabijański i triathlonista Robert Karaś.
więcej
|
Netflix pokaże serial dokumentalny ,,Sprawa Iwony Wieczorek" wyprodukowany przez Viaplay
Serial dokumentalny „Sprawa Iwony Wieczorek” w czerwcu zadebiutował w ofercie Viaplay. Od soboty, 2 września, będzie można oglądać go także na Netfliksie dzięki sublicencji udzielonej przez Viaplay Group.
więcej
|
Lechia Gdańsk szykuje pozew po tekście Jadczaka w WP. Prezes pisze o kłamstwach i oszczerstwach
Prezes Lechii Gdańsk Paolo Urfer zapowiedział kroki prawne dotyczące tekstu Szymona Jadczaka w Wirtualnej Polsce. - Tym razem przeprosiny w mediach społecznościowych formułowane przez tych, którym wydaje się, że mogą bezpodstawnie pomawiać innych, na pewno nie wystarczą - podkreślił.
więcej
|
Answear otworzy sklepy stacjonarne w Warszawie
Odzieżowa platforma e-commerce Answear planuje otworzyć w warszawskim kompleksie Fabryka Norblina sklepy stacjonarne pod szyldami Answear i PRM. Podpisała umowę najmu powierzchni pod placówki.
więcej
|
Morizon.pl i Gratka.pl ruszają z kampaniami reklamowymi: internet, radio i outdoor
Grupa Morizon-Gratka rozpoczyna kampanię reklamową swoich brandów Morizon.pl i Gratka.pl, która ma na celu umocnienie pozycji obu serwisów w czołówce polskich platform z ogłoszeniami nieruchomości. Kampania startuje 1 września 2023 r. i obejmuje kilka obszarów działania.
więcej
|
Gmail dla firm, czyli niezawodna poczta od Google w biznesowej odsłonie
Gmail to najpopularniejsza poczta na świecie, która może pochwalić się prawie 2 miliardami aktywnych użytkowników. Oznacza to, że usłudze tej zaufała już niemal jedna czwarta ludzkości! Nie wszyscy jednak wiedzą, że oprócz standardowej poczty, przeznaczonej dla użytkowników prywatnych, dostępny jest też Gmail dla firm. Jakie są najważniejsze cechy niezawodnej skrzynki od Google w jej biznesowej odsłonie? I dlaczego warto wybrać ją do swojej firmy? Przekonajmy się!
więcej
|
Nagrodzona 9 Lwami na Festiwalu w Cannes kampania Gdzie Zamieszkać - video case study Podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2023, platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzona przez McCANN Poland dla marki Mastercard – została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła nagrodę Titanium, Grand Prix, 2x złoto, 2x srebro oraz 3x brąz, przyczyniając się do otrzymania przez McCANN Poland tytułu globalnej Agencji Roku w Kategorii Cannes Lions for Good. materiał reklamowywięcej |
|
|