|
|
|
|
|
|
|
Drwiny z PiS-u na scenie. Polsat wyciął skecze o Morawieckim i Sasinie. "Nigdy wcześniej tego nie robili"
Podczas niedzielnej retransmisji "Letniej Kliniki Skeczów Męczących" Telewizja Polsat nie pokazała żartów z rządzących polityków. - Fragmenty niewyemitowanych skeczów pojawiły się w oficjalnym zwiastunie, więc najpewniej decyzja zapadła w ostatniej chwili - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Karol Golonka z Kabaretu Skeczów Męczących. Stacja nie zamierza sprawy komentować.
więcej
|
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w sierpniu, ,,Wiadomości" zyskały widzów
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w sierpniu zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Wiadomości” TVP1, TVP Info i TVP Polonia, a najwięcej stracił „Teleexpress” TVP1, TVP Info i TVP Polonia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Robert Jałocha po wygranej z TVN pisze o "intrygach i kłamstwach". "Niestety, wyrok nie kończy sprawy"
Kilka dni temu pisaliśmy, że były reporter TVN24 i „Faktów” TVN Robert Jałocha wygrał w drugiej instancji proces, który w jego imieniu wytoczył TVN inspektor pracy. Wyrok jest prawomocny, jednak nie kończy sprawy. Dziennikarz musi jeszcze zawalczyć o nieodprowadzane składki, nadgodziny, urlopy i odszkodowanie za wypadek przy pracy. - Zgodnie z prawem muszę wezwać pracodawcę do uregulowania tych należności w piśmie przedsądowym. TVN otrzyma je jeszcze w tym tygodniu - zapowiedział Jałocha portalowi Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz, komentując proces, nie szczędził krytycznych słów stacji.
więcej
|
Kanał TVP zniknął z MUX-1. Trzech nadawców chce zająć jego miejsce
Wyłączono dubla TVP ABC wchodzącego w skład MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej. Dziecięca stacja jest teraz dostępna tylko w MUX-6. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w konkursie dotyczącym zwolnionego miejsca biorą udział: Telewizja Polsat, Red Carpet Media Group i MWE Rodzina, nowa firma Michała Winnickiego.
więcej
|
UPC Polska rozsyła ważną wiadomość do abonentów
Sieć kablowa UPC Polska rozsyła do dotychczasowych abonentów e-maila zatytułowanego „UPC to teraz Play”. Informuje w nim, że od 1 września dostawcą usług jest spółka P4, czyli operator sieci Play. Zmiana firmy nie umożliwia rozwiązania umowy przed terminem.
więcej
|
Klarenbach z nowym programem w TVP3. Wcześniej prowadził go Pereira
Na antenę TVP3 po dwóch latach przerwy wrócił program publicystyczny „Twój wybór”, nadawany obecnie trzy razy w tygodniu Audycję prowadzi Adrian Klarenbach, wkrótce pojawić mają się też inni gospodarze.
więcej
|
Roszady personalne w Polsat News i Wydarzenia 24
Zmiany w kanałach informacyjnych Polsatu. Szymon Zaworski dołączył do grona prowadzących serwisy sportowe w stacji Wydarzenia 24, Łukasz Dubaniewicz jest teraz reporterem Polsat News w Lublinie, zaś Katarzyna Niećko została reporterką kanału w Warszawie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
925 tys. widzów otwarcia ,,Twoja twarz brzmi znajomo 19". 879 tys. osób obejrzało nowy serial ,,Teściowie"
Pokazany w piątek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek 19. sezonu show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 925 tys. osób. Z kolei pierwsze dwa odcinki nowego serialu przyciągnęły 879 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,45 mln widzów otwarcia ,,The Voice of Poland 14" w TVP2
Pokazane w sobotę wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki 14. sezonu talent-show „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,45 mln osób. Jest to minimalnie mniej widzów niż miało otwarcie nadawanego przed rokiem 13. odsłony - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polskojęzyczny kanał wrócił na satelitę. Emisja jest niekodowana
Po dziewięciu miesiącach Music Box Polska jest znów dostępny na pozycji orbitalnej Hot Bird 13°E. Kanał trafił na transponder słoweńskiego operatora Satellite Telecommunications Network (STN). Emisja jest niekodowana.
więcej
|
Start ,,Top model" w nowym paśmie z 650 tys. widzów
Pokazany w sobotę wieczorem w TVN pierwszy odcinek 12. sezonu show „Top model” oglądało średnio 647 tys. osób. Jest to o 74 tys. widzów mniej niż otwarcie nadawanej przed rokiem 11. odsłony programu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
151 tys. widzów debiutu ,,Para do gara. Ona mówi, on gotuje" w Czwórce
Pokazane w sobotę i niedzielę w Czwórce pierwsze dwa odcinki nowego programu „Para do gara. Ona mówi, on gotuje” oglądało średnio 151 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Channel 4 uruchamia bezpłatne kanały międzynarodowe
Brytyjski Channel 4 uruchomi w Stanach Zjednoczonych kanały 4 Adventure i 4 Emergency. Będą oferowane w modelu FAST, czyli jako stacje linearne dostępne w streamingu za darmo, z blokami reklamowymi.
więcej
|
"Kevin sam w domu" na start ramówki Polsatu. Film obejrzało 860 tys. widzów
Pokazany w sobotę wieczorem w Polsacie kultowy film „Kevin sam w domu” oglądało średnio 856 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ Polska ma nowego wiceprezesa ds. technologicznych
W Canal+ Polska stanowisko wiceprezesa ds. technologii i systemów IT objął Nicolas Cazamayou. Zastąpił w tej funkcji Catherine Carde.
więcej
|
,,Hit Kabaret Show" od października w Puls 2
W październiku br. do ramówki Puls 2 trafi nowy cotygodniowy program „Hit Kabaret Show”. Show poprowadzą Katarzyna Kwiatkowska i Michał Paszczyk z Kabaretu Paranienormalni.
więcej
|
Nagła zmiana godziny premiery ,,Love Island" w Czwórce
Pierwszy odcinek ósmej edycji programu ,,Love Island. Wyspa miłości" nadano w poniedziałek na antenie Czwórki nie o godz. 21.00, ale dopiero o 22.00. Za zmianą godziny emisji miały stać problemy techniczne. Program od wtorku ma być pokazywany w stałym paśmie o 21.00. więcej
|
Nowy program ,,Wakacyjne zbrodnie" od 6 września w Crime+Investigation Polsat (wideo)
W środę, 6 września na kanale Crime+Investigation Polsat odbędzie się premiera nowej polskiej produkcji „Wakacyjne zbrodnie”. To autorski projekt stacji.
więcej
|
Michel Moran wraca do show ,,Doradca Smaku"
Po wakacyjnej przerwie „Doradca Smaku”, wraca na antenę TVN. Dziewiętnasty sezon programu poprowadzi kucharz, ekspert francuskiej kuchni, Michel Moran. Za realizację formatu odpowiada agencja mediowa Rebel Media.
więcej
|
6. edycja VideoWars by ScreenLovers w październiku
We wtorek, 3 października odbędzie się 6-ta edycja VideoWars by ScreenLovers, konferencji o wideo i reklamie. Wśród prelegentów znajdą się m.in. przedstawiciele YouTube, TVN, Finecast/GroupM, Gemiusa, L’Oreal, FlixBus, Reckitta, Coca-Coli, Mediahub, K7 Media i Ampere Analysis.
więcej
|
Kamila Kalińczak komentatorką w ,,Szkle kontaktowym"
W poniedziałkowym wydaniu emitowanego w TVN24 „Szkła kontaktowego” po raz pierwszy w roli komentatorki pojawi się Kamila Kalińczak. To twórczyni internetowego programu „ĄĘ”, gdzie zajmuje się poprawnością językową, a w przeszłości dziennikarka Radia ZET i TVN24 BiS.
więcej
|
Awaria usług Netii. Operator: to atak DDoS
Od piątku klienci operatora Netia skarżą się na problemy z dostępem do internetu. Firma przeprasza i tłumaczy, że to skutek wciąż trwającego ataku DDoS na jej infrastrukturę. więcej
|
Kino Polska TV spodziewa się zachowania pozytywnych trendów. "Rynek płatnych platform będzie się zmieniał w Europie"
Grupa Kino Polska TV spodziewa się zachowania pozytywnych trendów wyników w drugim półroczu 2023 roku - poinformowała podczas telekonferencji dla analityków i mediów członek zarządu Katarzyna Woźnicka.
więcej
|
Gmail dla firm, czyli niezawodna poczta od Google w biznesowej odsłonie Gmail to najpopularniejsza poczta na świecie, która może pochwalić się prawie 2 miliardami aktywnych użytkowników. Oznacza to, że usłudze tej zaufała już niemal jedna czwarta ludzkości! Nie wszyscy jednak wiedzą, że oprócz standardowej poczty, przeznaczonej dla użytkowników prywatnych, dostępny jest też Gmail dla firm. Jakie są najważniejsze cechy niezawodnej skrzynki od Google w jej biznesowej odsłonie? I dlaczego warto wybrać ją do swojej firmy? Przekonajmy się! materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Holding alkoholowy Palikota i Wojewódzkiego ma 175 mln zł zadłużenia. U firmy pożyczkowej na 240 proc.
Na koniec lipca zadłużenie grupy Manufaktura Piwa Wódki i Wina wraz z naliczonymi odsetkami wynosiło 177 mln zł, część pozyskano od firmy pożyczkowej z oprocentowaniem wynoszącymi 240 proc. Reprezentujący inwestorów firmy Marek Maślanka podkreśla, że holding tylko w 20 proc. wykorzystywał swoje możliwości produkcji piwa, a w przypadku wódki nie uruchomił własnej produkcji.
więcej
|
Perła - Browary Lubelskie klientem Sigmy Bis
Do grona klientów agencji mediowej Sigma Bis, należącej do Orlenu i PZU dołączyła Perła - Browary Lubelskie.
więcej
|
Raport: Słuchacze podcastów akceptują treści reklamowe
Do podcastów przekonuje się coraz więcej polskich słuchaczy. Jest to również format, który stale zwiększa swoją popularność wśród reklamodawców. Wyniki badania „Słuchacz podcastów w Polsce 2022”, stworzonego przez Grupę Eurozet po raz kolejny pokazały wysoki poziom akceptacji treści reklamowych pojawiających się w seriach podcastowych.
więcej
|
Havas Media Network tworzy Havas Digital Innovation, na czele Arkadiusz Urban
Havas Media Network poszerza ofertę o innowacje digital w biznesie i sztuczną inteligencję tworząc nową jednostkę Havas Digital Innovation. Na jej czele stanął Arkadiusz Urban.
więcej
|
"Barbie" to największy kasowy hit tego roku. Zarobił więcej niż Mario Bros
"Barbie" Grety Gerwig przebił w box office "Super Mario Bros. Film", ustanawiając tegoroczny kasowy rekord. Film studia Warner Bros zarobił do tej pory na świecie 1,38 miliarda dolarów.
więcej
|
Marcin Witkowski szefem marketingu i sprzedaży w Green Cell
Marcin Witkowski objął stanowisko VP of sales & marketing w Green Cell, polskiej firmie produkującej urządzenia do ładowania i akumulowania energii.
więcej
|
Roksana Kamińska head of business performance development w Veneo
Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączyła Roksana Kamińska, obejmując stanowisko head of business performance development.
więcej
|
Michel Moran wraca do show ,,Doradca Smaku"
Po wakacyjnej przerwie „Doradca Smaku”, wraca na antenę TVN. Dziewiętnasty sezon programu poprowadzi kucharz, ekspert francuskiej kuchni, Michel Moran. Za realizację formatu odpowiada agencja mediowa Rebel Media.
więcej
|
Cashback na telewizory Samsunga nawet do 2000 zł
W nowej promocji telewizorów Samsung OLED można zyskać do 2000 zł zwrotu na konto. Promocja trwa do 1 października 2023 roku w wybranych sieciach sprzedaży lub do wyczerpania puli.
więcej
|
Drogerie dm pierwszy raz reklamują się z influencerami
Sieć drogerii dm po raz pierwszy w Polsce zdecydowała się na współpracę z influencerami. Chce dzięki tej kooperacji wzmocnić rozpoznawalność marek własnych i jak najszerzej dotrzeć do potencjalnych klientów w swojej nowej kampanii prowadzonej pod hasłem “Niemiecka jakość w najlepszej cenie”.
więcej
|
Uczelnie WSB Merito z kampanią skierowaną do Generacji Z
Uczelnie WSB Merito, dawniej Wyższe Szkoły Bankowe wystartowały z pierwszą po rebrandingu oficjalną kampanią reklamową, która skierowana jest do Generacji Z. Za kreację oraz za nadzór nad produkcją spotu odpowiada należąca do Group One agencja Change Serviceplan.
więcej
|
Itaka partnerem PKOl, medaliści otrzymają vouchery na wakacje
Biuro podróży Itaka zostało partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Olimpijskiej Reprezentacji Polski. W ramach współpracy medaliści Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 oraz Zimowych Igrzysk Olimpijskich Mediolan-Cortina 2026 otrzymają nagrody w postaci voucherów na wakacje.
więcej
|
Storytel na nowy rok szkolny dzięki AI prezentuje poczet autorów lektur. Jak wyglądaliby dziś Mickiewicz i Konopnicka?
Platforma z audiobookami i podcastami Storytel z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego przygotowała komunikację poświęconą najsłynniejszym polskim pisarzom i pisarkom. Z pomocą przyszła sztuczna inteligencja.
więcej
|
Nagrodzona 9 Lwami na Festiwalu w Cannes kampania Gdzie Zamieszkać - video case study Podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2023, platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzona przez McCANN Poland dla marki Mastercard – została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła nagrodę Titanium, Grand Prix, 2x złoto, 2x srebro oraz 3x brąz, przyczyniając się do otrzymania przez McCANN Poland tytułu globalnej Agencji Roku w Kategorii Cannes Lions for Good. materiał reklamowywięcej |
|
|
Portal Polska Press z działami ,,Program PiS" i ,,Listy wyborcze PiS"
Na stronie głównej portalu i.pl (Polska Press) w poniedziałek pojawił się na czerwonym tle boks „Program PiS”. Dzień wcześniej redakcja przedstawiała „Listy wyborcze PiS”. - To dość krótkowzroczna praktyka: jeżeli użytkownik przyzwyczajony jest do pasków czy boksów, a one wykorzystywane są do celów innych niż informowanie o rzeczach naprawdę ważkich, to na koniec one dewaluują wartość przekazu - komentuje Maciej Kabroński.
więcej
|
Dawny współpracownik Jarosława Kaczyńskiego nadzoruje wydawcę ,,Do Rzeczy"
Do rady nadzorczej spółki Orle Pióro, wydającej tygodnik „Do Rzeczy” i miesięcznik „Historia Do Rzeczy” został powołany Sławomir Siwek, w przeszłości m.in. członek zarządu i rady programowej Telewizji Polskiej oraz polityk Porozumienia Centrum, pierwszej partii Jarosława Kaczyńskiego.
więcej
|
Koncern Sorosa nie jest już większościowym inwestorem w ,,Rzeczpospolitej". Część akcji sprzedał węgierskiemu miliarderowi
Holenderska spółka Pluralis, należąca do koncernu George’a Sorosa, nie jest już większościowym akcjonariuszem Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. Część akcji sprzedała spółce z węgierskiego koncernu Central Group, którego twórca Zoltán Varga w zeszłym tygodniu został już powołany do rady nadzorczej Gremi Media.
więcej
|
Dmitrij Muratow uznany przez rosyjskie władze za "agenta zagranicznego"
Dmitrij Muratow, redaktor naczelny niezależnej rosyjskiej "Nowej Gaziety" i laureat Pokojowej Nagrody Nobla, został w piątek wpisany przez ministerstwo sprawiedliwości Rosji na listę "agentów zagranicznych".
więcej
|
|
|
Nowe władze polskich spółek Ubera
W spółkach Uber Poland i Uber Eats Poland funkcję prezesa objęła Giorgiana Alexandru, a do zarządów dołączył też Johannes Bogmans. Oboje są związani z koncernem Uber od kilku lat.
więcej
|
Facebook i Instagram z płatnymi subskrypcjami bez reklam w Europie
Meta, właściciel platform społecznościowych Facebook i Instagram rozważa uruchomienie płatnych subskrypcji swoich aplikacji, które będą pozbawione reklam.
więcej
|
Raport: Słuchacze podcastów akceptują treści reklamowe
Do podcastów przekonuje się coraz więcej polskich słuchaczy. Jest to również format, który stale zwiększa swoją popularność wśród reklamodawców. Wyniki badania „Słuchacz podcastów w Polsce 2022”, stworzonego przez Grupę Eurozet po raz kolejny pokazały wysoki poziom akceptacji treści reklamowych pojawiających się w seriach podcastowych.
więcej
|
Zalando, Booking i Travelist z zarzutami od UOKiK
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty właścicielom platform Zalando, Booking i Travelist dotyczące niewdrożenia zmian wynikających z unijnej dyrektywy Omnibus, obowiązującej od początku br.
więcej
|
Aktorska wersja mangi ,,One Piece" nowym hitem Netfliksa
Serial „One Piece” zadebiutował na platformie Netflix w miniony czwartek, a zdążył już pobić rekord „Wednesday” i „Stranger Things”. Adaptacja mangi jest obecnie jednym z najchętniej oglądanych tytułów w serwisie. Szturmem zdobyła serialowy Top 10.
więcej
|
Paweł Pawłowski z RMF FM do Wirtualnej Polski
Do zespołu prowadzących Telewizji WP i programów wideo Wirtualnej Polski dołączył Paweł Pawłowski. Prowadzi m.in. programy publicystyczne i newsowe - Tłit, Newsroom i WP News.
więcej
|
Podcast ,,Stan wyjątkowy" przed wyborami dwa razy w tygodniu
Od 5 września „Stan Wyjątkowy” będzie emitowany dwa razy w tygodniu. Premiery będą się odbywać na stronie głównej Onetu we wtorki o godz. 19:00, w soboty o godz. 20:00 i będą dostępne dla wszystkich użytkowników. Podcast będzie dostępny także w aplikacji Onet Audio.
więcej
|
Interia partnerem 48. FPFF w Gdyni. Będą specjalne programy, nagroda portalu i transmisja live z czerwonego dywanu
Portal Interia.pl został patronatem 48. edycji FPFF. Eksperci filmowi i reporterzy serwisu zrelacjonują rywalizację o Złote i Srebrne Lwy oraz porozmawiają z laureatami, w tym nagrody specjalnej przyznawanej przez portal. Interia stworzy także dla uczestników festiwalu przestrzeń do dyskusji i relaksu.
więcej
|
Nagrodzona 9 Lwami na Festiwalu w Cannes kampania Gdzie Zamieszkać - video case study Podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2023, platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzona przez McCANN Poland dla marki Mastercard – została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła nagrodę Titanium, Grand Prix, 2x złoto, 2x srebro oraz 3x brąz, przyczyniając się do otrzymania przez McCANN Poland tytułu globalnej Agencji Roku w Kategorii Cannes Lions for Good. materiał reklamowywięcej |
|
|
Urzędujący minister tuż przed wyborami wydał książkę o manipulacji w mediach. ,,Dziwaczna idea"
Minister Łukasz Schreiber napisał książkę o manipulacji w mediach, którą wydała założona kilka tygodni wcześniej fundacja. Na jej czele stoi szachista i znajomy ministra, Dariusz Roubo. Książkę promują m.in. TVP i Polskie Radio. - Napisałem ją z punktu widzenia polityka, którym jestem od wielu już lat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl minister Schreiber. - To jest sytuacja dość dziwaczna i to z kilka powodów - ripostuje w rozmowie z nami medioznawca z Uniwersytetu Wrocławskiego, Adam Szynol.
więcej
|
Zagłębie Lublin bez rzecznika prasowego
Angelika Kłos zakończyła pracę na stanowisku rzeczniczki prasowej klubu piłkarskiego Zagłębie Lublin. Funkcję tę pełniła ponad pięć lat.
więcej
|
|
|