|
|
|
|
|
|
|
Prezenter TVP Info zawieszony. ,,Zmieniał treść białych"
Na początku października prezenter TVP Info Sławomir Siezieniewski został zawieszony przez władze Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że jednym z powodów był spór o tak zwane „białe”, czyli zapowiedzi materiałów i wejść na żywo, odczytywane na antenie.
więcej
|
Kulinarny reality-show bez drugiej edycji w TVN
Reality-show „Ugotowani w parach”, który TVN pokazywał wiosną zeszłego roku, nie wróci na antenę stacji wiosną przyszłego roku z drugą edycją. Stacja ma inne plany programowe - wiosną ma pokazać kilka nowych pozycji.
więcej
|
TVP szykuje "Sylwestra Marzeń". Ogłoszono ważny przetarg
Telewizja Polska ogłosiła przetarg związany z organizacją „Sylwestra Marzeń z Dwójką”. Chodzi o nagłośnienie koncertu. Miejscem wykonania usługi ma być Zakopane, choć TVP dopuszcza zmianę lokalizacji.
więcej
|
1,15 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 19" w Polsacie
19. sezon show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,15 mln osób. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 330 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Multipleks z dodatkowymi kanałami zakończył nadawanie. ,,Eksperyment został zrealizowany"
Mieszkańcy Szczecina i okolic nie mogą już odbierać dodatkowych kanałów telewizyjnych dzięki multipleksowi eksperymentalnemu Grupy MWE. Wygasło pozwolenie UKE na tę emisję, a firma nie zabiegała o jego przedłużenie. - Multipleks został wyłączony w sobotę o godzinie 23:59 - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE.
więcej
|
150 tys. widzów nowego show ,,Para do gara. Ona mówi, on gotuje" w Czwórce
Nowy program Czwórki „Para do gara. Ona mówi, on gotuje” oglądało średnio 150 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Show "Rytmy Dwójki" oglądało 640 tys. widzów
Nowe widowisko „Rytmy Dwójki”, nadawane w TVP w piątkowe wieczory, oglądało średnio 642 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Otwarcie nowego serialu ,,Kamerdyner" hitem TVP1, wyższe wyniki od ,,Dewajtis"
Pokazany w niedzielę w Jedynce pierwszy odcinek nowego serialu „Kamerdyner” oglądało średnio w Jedynce 2,59 mln widzów. To o 120 tys. widzów więcej, niż w poprzedzających tygodniach gromadził serial „Dewajtis” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Syn Berlusconiego zapowiada stworzenie ,,dużego europejskiego nadawcy"
Dyrektor generalny MFE-Mediaforeurope (dawniej Mediaset) Pier Silvio Berlusconi potwierdził zacieśnienie współpracy z niemieckim ProSiebenSat.1. Zapowiedział ekspansję „w celu wytrzymania presji ze strony międzynarodowych korporacji”.
więcej
|
Telewizja Starz zwolni 10 proc. pracowników i opuści rynek brytyjski oraz australijski
Amerykańska telewizja kablowa i platforma streamingowa Starz zwolni ponad 10 proc. pracowników w związku z przygotowaniami do rozstania z Lionsgate w przyszłym roku.
więcej
|
Po trzech kwartałach rynek reklamy tv urósł o blisko 5 proc. Krócej przed telewizorem
Po trzech kwartałach br. dynamika rynku reklamy telewizyjnej wzrosła o 4,6 proc.. W trzecim kwartale wzrost ten wyniósł rok do roku 5,8 proc. - wynika z analizy opracowanej przez Publicis Groupe. - Trzeci kwartał przyniósł kontynuację pozytywnych tendencji z pierwszego półrocza, a dynamiczny wzrost, mimo spadku liczby ratingów, stacje zapewniły sobie podnosząc ceny - komentuje Iwona Jaśkiewicz - Kundera, chief investment officer w Publicis Groupe Polska.
więcej
|
Świąteczna kampania Disneya zwieńczeniem obchodów 100. rocznicy marki na rynku
Disney kończy obchody 100. rocznicy kampanią „Świąteczne życzenie” . Globalny spot reklamowy, reżyserowany przez laureatkę Grammy Meji Alabi. jest inspirowany nadchodzącym filmem Walt Disney Animation Studios „Życzenie”.
więcej
|
Polski serial Canal+ znalazł się na liście najlepszych tytułów Variety po festiwalu MIPCOM w Cannes
Serial „Czarne stokrotki” (znany wcześniej pod roboczym tytułem „Strange Angels”) w reżyserii Mariusza Paleja, ze scenariuszem stworzonym na podstawie koncepcji Dominiki Prejdovej oraz Agnieszki Szpili, został zaprezentowany na festiwalu MIPCOM, odbywającym się w Cannes. Znalazł się wśród najlepszych tytułów wybranych przez magazyn Variety.
więcej
|
mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eska Gold i Eska World zamiast Vox FM i Radia Plus? ,,Strategia marek tajemnicą firmy"
W Urzędzie Patentowym RP trwa procedura rejestracji znaków słownych Eska Gold i Eska World. Niedawno firma zdecydowała się zastąpić radio SuperNova marką Eska2. Przedstawicielka ZPR Media w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie zdradza czy firma do podobnych celów wykorzysta rejestrowane szyldy.
więcej
|
|
Rafał Tomański zwolniony z Trójki
Po ponad roku z radiowej Trójki został zwolniony Rafał Tomański, jeden z gospodarzy „Salonu politycznego” i „Klubów Trójki”, a także prowadzący sobotni magazyn „Świat do trzeciej”. Dziennikarz w rozmowie z Onetem stwierdza, że powodem zakończenia współpracy były niewygodne tematy, jakie pojawiały się w jego w programach. Po jednym z wydań „Śniadania w Trójce” o tym, co poruszać na antenie osobiście instruować go miała prezes Agnieszka Kamińska.
więcej
|
|
Daria Zawiałow kolejną prowadzącą ,,RMF FM w trasie"
Tej jesieni polscy piosenkarki i piosenkarze mają okazję spróbować swoich sił jako dziennikarze radiowi. Tym razem w tę rolę na trzy tygodnie wcieli się Daria Zawiałow, która będzie kolejną prowadzącą program „RMF FM w trasie”.
więcej
|
|
Dziennikarz radiowy zastrzelony w trakcie audycji na żywo
Filipiński prezenter radiowy Juan Jumalon został w niedzielę zastrzelony w czasie audycji na żywo, którą prowadził ze studia w swoim domu. To kolejny dziennikarz zabity w kraju uznawanym za jedno z najniebezpieczniejszych miejsc dla pracowników mediów.
więcej
|
|
Rekord FM nowym liderem słuchalności w II i III kwartale, wyprzedziło RMF FM
Na pozycję lidera rynku radiowego w Radomiu w drugim i trzecim kwartale br. awansowało Rekord FM, które wyprzedziło RMF FM. Podium uzupełnia Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Dębska, Boczarska, Socha i Wieniawa w świątecznej kampanii Apartu
Firma Apart, producent biżuterii zapowiedziała start świątecznej kampanii. Jej bohaterkami będą: Maria Dębska, Magdalena Boczarska, Małgorzata Socha i Julia Wieniawa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Odświeżony "Portret kobiecy" Wisławy Szymborskiej w kampanii Yes
Marka biżuterii Yes w najnowszej odsłonie działań marketingowych przypomina wiersz noblistki Wisławy Szymborskiej „Portret kobiecy”. Za koncept kreatywny kampanii po raz kolejny odpowiadała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
Sebastian Hejnowski został szefem regionu wschodniego EMEA w grupie SEC Newgate
SEC Newgate, globalna grupa zajmująca się komunikacją strategiczną, badaniami oraz rzecznictwem, ogłosiła nową strukturę organizacyjną. Sebastian Hejnowski, CEO SEC Newgate CEE, został szefem regionu wschodniego EMEA, obejmującego kraje Europy Środkowo-Wschodniej, Bałkany i Zatokę Perską.
więcej
|
Po trzech kwartałach rynek reklamy tv urósł o blisko 5 proc. Krócej przed telewizorem
Po trzech kwartałach br. dynamika rynku reklamy telewizyjnej wzrosła o 4,6 proc.. W trzecim kwartale wzrost ten wyniósł rok do roku 5,8 proc. - wynika z analizy opracowanej przez Publicis Groupe. - Trzeci kwartał przyniósł kontynuację pozytywnych tendencji z pierwszego półrocza, a dynamiczny wzrost, mimo spadku liczby ratingów, stacje zapewniły sobie podnosząc ceny - komentuje Iwona Jaśkiewicz - Kundera, chief investment officer w Publicis Groupe Polska.
więcej
|
Adlook wchodzi do Polski. Bartosz Nowak na czele polskiego oddziału
Założony w Warszawie Adlook (Grupa RTB House) wchodzi na polski rynek, który staje się szóstym krajem w globalnej ekspansji firmy. Na jej czele stanął Bartosz Nowak.
więcej
|
Martyna Wojciechowska wyrusza w "Świąteczną podróż" w kampanii W.Kruk
Marka biżuteryjna W.Kruk rozpoczęła już bożonarodzeniową kampanię reklamową pod hasłem “Świąteczna podróż”. Jej główną bohaterką jest podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska.
więcej
|
Agencja Bardzo autorem najnowszej kampanii reklamowej Frosty
Ruszyła stworzona przez agencję Bardzo kampania reklamowa promująca produkty mrożone marki Frosta. Obejmuje ona spoty telewizyjne, radiowe, szerokie działania w digitalu oraz OOH.
więcej
|
Citronex klientem UM, Piotr Żyła w reklamie bananów
Firma Citronex, importer bananów dołączyła do grona klientów agencji mediowej UM (IPG Mediabrands). W nowej reklamie marki Yellow występuję skoczek narciarski, Piotr Żyła.
więcej
|
Wiemy jak wyłączyć reklamy w Yanosiku
Każdy użytkownik, który korzysta z aplikacji Yanosik już wkrótce otrzyma możliwość wyłączenia reklam. Jak to zrobić? Wystarczy postawić twórcom kawę w aplikacji.
więcej
|
Accenture Song globalną agencją kreatywną Peugeota
Marka samochodów Peugeot (Stellantis) wybrała Accenture Song na globalną, wiodącą agencję kreatywną.
więcej
|
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor w charytatywnej akcji Tyskiego
W ramach świątecznej kampanii „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” Tyskie wspiera Federację Polskich Banków Żywności. Ambasadorami kampanii społecznej wspierającej świąteczną akcję są: Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.
więcej
|
Świąteczna kampania Disneya zwieńczeniem obchodów 100. rocznicy marki na rynku
Disney kończy obchody 100. rocznicy kampanią „Świąteczne życzenie” . Globalny spot reklamowy, reżyserowany przez laureatkę Grammy Meji Alabi. jest inspirowany nadchodzącym filmem Walt Disney Animation Studios „Życzenie”.
więcej
|
,,Przygody Tomka Kasjera" - nowa kampania Blika z Tomaszem Kotem
Blik (Polski Standard Płatności) startuje z nową kampanią, w której zachęca użytkowników do korzystania z wygodnych, szybkich i przede wszystkim bezpiecznych płatności zbliżeniowych. Główną rolę odgrywa Tomasz Kot, który wciela się w postać kasjera przyjmującego płatności.
więcej
|
Dino chce podbić wschód Polski. Wyda ponad 400 mln zł na trzy centra
Sieć sklepów Dino wyda ok. 420 mln zł na trzy nowe centra dystrybucyjne: w województwie warmińsko-mazurskim, lubelskim i świętokrzyskim. Na koniec września miała 2 340 sklepów - dużo więcej na zachodzie kraju niż we wschodnich regionach.
więcej
|
Muszkieter reklamuje kabanosy Tarczyński ,,Oglądamy - Przekąszamy"
Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową „Oglądamy – Przekąszamy" promującą nowości w asortymencie kabanosów, flagowego produktu w portfolio marki. Działania promocyjne będą prowadzone w telewizji, kanałach digital oraz w kinach.
więcej
|
Orange z okazji świąt daje światłowód i Netflix za darmo, promuje to w kampanii
Wystartowała nowa kampania promująca świąteczną ofertę światłowodu od Orange Polska „W prezencie nawet 1800 zł ze światłowodem w pakiecie”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy ze spółką e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).
więcej
|
Publicis Groupe wprowadza kodeks z zasadami współpracy dla influencerów
Publicis Groupe (należą do niej takie agencje, jak Publicis Worldwide, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi, Starcom, Zenith) aktualizuje zasady współpracy z twórcami internetowymi. Do wszystkich nowych umów z influencerami dołączany jest kodeks wartości i zasad, które każdy twórca powinien zaakceptować i respektować, aby móc nawiązać współpracę reklamową z klientami i markami, reprezentowanymi przez agencje należące do grupy.
więcej
|
Plus na święta z promocją na abonamenty
Od 8 listopada Plus startuje ze świątecznymi ofertami - proponuje dwa abonamenty w cenie jednego z umową na rok i przy zakupie wybranych telefonów drugi smartfon w prezencie.
więcej
|
Anna Hofman awansowała w Luxoft Poland
Anna Hofman objęła stanowisko global lead of mobility hub organization w firmie Luxoft Poland. Dotychczas pracowała jako regional head of internal mobility na Europę Zachodnią oraz regiony Azji i Pacyfiku.
więcej
|
Karol Strasburger rzuca technologiczne suchary w kampanii x-komu na Black Month
Twarzą akcji sklepu internetowego x-kom jest Karol Strasburger. Oferty x-komu i humor aktora łączą się pod hasłem przewodnim kampanii „Promocje nie na żarty”.
więcej
|
,,Chłopów" obejrzało w kinach już milion widzów
„Chłopi”, polski kandydat do Oscara, zobaczyło już w polskich kinach milion widzów. To tegoroczny rekord box office w przypadku polskiego filmu.
więcej
|
Iwostin reklamuje kosmetyki do cery wymagającej
Agencja ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla marki Iwostin z portfolio Perrigo Poland.
więcej
|
Serwisy Gremi Media po raz kolejny rekordowym wzrostem RU Grupa Gremi Media odnotowała rekordowe wzrosty wyników online, osiągając najwyższy wynik w swojej dotychczasowej działalności. Według najnowszego raportu Mediapanel w październiku bieżącego roku liczba realnych użytkowników (RU) osiągnęła liczbę ponad 7,3 miliona, co stanowi aż +87% wzrostu w porównaniu do października ubiegłego roku. Jest to niewątpliwie efekt konsekwentnie realizowanej strategii cyfryzacji wydawnictwa. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Polska" drożeją drugi raz w roku. Nawet o 25 proc.
Z początkiem listopada podwyższono o złotówkę ceny „Gazety Polska Codziennie”, a niebawem zdrożeje też „Gazeta Polska”. Tomasz Sakiewicz mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, że to konsekwencja wzrostu kosztów.
więcej
|
Jovan Protić wiceprezesem Ringier Axel Springer Polska
Jovan Protić, dotychczasowy COO (dyrektor operacyjny) Ringier Axel Springer Polska, od listopada pełni funkcję wiceprezesa zarządu firmy.
więcej
|
Marzena Zabielska odpowiada za sprzedaż w Ringier Axel Springer Polska. Przeszła z WP
Marzena Zabielska objęła nowo utworzone stanowisko sales director w Ringier Axel Springer Polska i jest odpowiedzialna za kompleksową realizację strategii sprzedażowej Biura Reklamy RAS.
więcej
|
,,Washington Post" ma nowego CEO, zwolni do 10 proc. pracowników
William Lewis, były CEO Dow Jones i wydawca „The Wall Street Journal”, otrzymał nominację na prezesa i wydawcę dziennika „The Washington Post”. Wydawca planuje cięcie zatrudnienia o 10 proc., pracę straci nawet 940 osób.
więcej
|
|
|
Netflix stawia na HR. Nowa osoba w polskim zespole
Do zespołu platformy Netflix w Polsce, który odpowiada za działalność firmy w Europie Środkowo-Wschodniej, dołączyła Basia Sacewicz-Chabraszewska, obejmując stanowisko senior HR business partner – ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Trójmiejski portal opublikował zdjęcia zwłok Grzegorza Borysa. Internauci oburzeni
Lokalny portal Trójmiasto.pl opublikował drastyczne zdjęcia zwłok Grzegorza Borysa, mężczyzny oskarżonego o zamordowanie swojego 6-letniego syna. Komentujący sprawę internauci są oburzeni.
więcej
|
Wybory napędziły ruch na portalach. Onet przed WP.pl, rekord TVN24.pl (Mediapanel z października)
W miesiącu z końcówką kampanii i wyborami parlamentarnymi mocno wzrosła odwiedzalność portali horyzontalnych. Przeglądarkowy Onet wysunął się nad WP.pl, a TVN24.pl zyskał 2,9 mln użytkowników, windując w górę wyniki całej Grupy TVN Warner Bros. Discovery. W internecie aktywnych było 29,7 mln Polaków.
więcej
|
Elon Musk tworzy własną sztuczną inteligencję. Zapytał ją o przepis na kokainę
Elon Musk długo krytykował sztuczną inteligencję, aż w końcu uznał, że stworzy własną. Stąd bot AI o nazwie Grok, który ma być powiązany z platformą X/Twitter.
więcej
|
Gwiazdor Youtube'a wybudował 100 studni w Afryce. "Wiem, że zostanę zbanowany"
Jimmy Donaldson, znany również jako MrBeast - najpopularniejszy indywidualny twórca w serwisie YouTube - zdecydował się zbudować 100 studni w Afryce. To kolejne z działań charytatywnych popularnego youtubera.
więcej
|
Allegro później spłaci 6,5 mld zł. Priorytetem rozwój
Grupa Allegro przesunęła o dwa lata, do października 2027 roku, termin zwrotu 6,5 mld zł kredytów. Chce mieć odpowiednią płynność finansową do dalszego wzrostu w najbliższych latach.
więcej
|
Netflix dokonuje redukcji etatów w działach kreatywnych
Według doniesień amerykańskiego serwisu Deadline, Netflix zwolnił dwóch reżyserów z zespołu ds. seriali dramatycznych i dyrektor od spraw administracyjnych.
więcej
|
Współtwórca Kanału Sportowego i Meczyków w Burdzie. Spółka tworzy video hub
W strukturach Burda Media Polska powstaje video hub, który zadba o rozwój audio i video wszystkich produktów wchodzących w skład portfolio spółki. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, funkcję head of video 2 listopada br. objął Konrad Mazur, przez ostanie dziewięć miesięcy szef digitalu w Canal+Sport, wcześniej związany z Kanałem Sportowymi i Meczyki.pl. więcej
|
mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej |
|
|
Mając złego szefa, stajemy się gorszym pracownikiem
Agresywni, krytykujący i niesprawiedliwi szefowie powodują, że pracownicy są mniej wydajni, przy czym osoby, dla których priorytetem jest rozwój kariery, cierpią przez to bardziej niż pracownicy, dla których priorytetem jest bezpieczeństwo zatrudnienia.
więcej
|
Tylko 1/3 firm zawsze weryfikuje klientów
Tylko 1/3 firm zawsze weryfikuje klientów. Z kolei 22 proc. ankietowanych firm z góry zakłada, że kontrahent jest uczciwy – wynika z badania przeprowadzonego pod patronatem KRD.
więcej
|
|
|