|
|
|
|
|
|
|
Cyfrowy Polsat zaczął zarabiać na energii, słabszy złoty zaszkodził zyskowi. Ubywa klientów telewizji satelitarnej
Po przejęciu kontrolnego pakietu spółce PAK-Polska Czysta Energia grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła pierwsze przychody z energii elektrycznej i cieplnej. Dalej maleje baza klientów płatnej telewizji, a zysk pomniejszyły dużo wyższe koszty obsługi długu.
więcej
|
Stacja Polsatu trafi na 49. kanał naziemnej telewizji cyfrowej
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała nowe koncesje naziemne Telewizji Polsat. Opłata za prawo do nadawania głównej stacji grupy pochłonie przez 10 lat ponad 15,6 mln zł. Tyle samo ma kosztować koncesja kanału informacyjnego W24, który trafi na 49 kanał naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Zablokowany przez Polsat kabaret wygłosi orędzie. "Nasze zaufanie do stacji zostało podkopane"
„Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni”, jeden z najpopularniejszych programów Polsatu, od kilku tygodni nagrywa do puszki. Przed wyborami stacja wstrzymała emisję kolejnych odcinków i nie wygląda na to, że powrócą na antenę. Twórcy kabaretu spotkali się z dyrekcją Polsatu, ale nie usłyszeli żadnych konkretów. - Kończy się sezon i nie da się ukryć, że nasze zaufanie do stacji zostało podkopane, więc dajemy sobie prawo do wygłoszenia orędzia na wzór naszego prezydenta. Może zrobimy jego transmisję na żywo na moim Instagramie - zapowiada Robert Górski, lider Kabaretu Moralnego Niepokoju.
więcej
|
TVN i dokumenty dla ZUS. Była pracownica chce zawiadomić prokuraturę
Mimo prawomocnych wyroków sądowych TVN nie dostarcza do ZUS-u dokumentów, które pozwoliłyby na wyliczenie emerytur - twierdzą byli pracownicy nadawcy Robert Jałocha i Jolanta Hofer. - Zawiadomię prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa, czyli niszczenia dokumentów przez TVN, skoro nie mogą wykazać ich przed ZUS - zapowiada Hofer. TVN jednak zapwnia: - Współpracujemy z ZUS w zakresie przedłożenia dokumentów umożliwiających ustalenie podstawy wymiaru ewentualnych świadczeń.
więcej
|
Disney+ zyskał 7 mln subskrybentów. Streaming z mniejszą stratą
W zeszłym kwartale liczba subskrybentów Disney+ 6,9 mln do 112,6 mln, a strata operacyjna całego pionu streamingowego Disneya zmalała o prawie 1,1 mld dolarów. Pion telewizyjny firmy jest dalej zyskowny, ale jego przychody spadły o 9 proc. więcej
|
Vectra inwestuje w wyższą jakość usług streamingowych
Sieć kablowa Vectra zmienia dostawcę rozwiązań do przetwarzania i dostarczania wideo. Przy współpracy firm Proexe oraz Ateme, operator dąży do ulepszenia swoich usług z pomocą nowych rozwiązań z zakresu origin packaging i CDN. Proexe rozszerza istniejące rozwiązania wideo o usługę CDN. Poprawi to jakość usług streamingowych operatora.
więcej
|
TVP szykuje świąteczne show Edyty Górniak
Telewizja Polska w Święta Bożego Narodzenia wyemituje specjalny koncert, w którym świąteczne piosenki i kolędy zaśpiewa Edyta Górniak - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agnieszka Woźniak-Starak i Jan Pirowski poprowadzą "Mam talent!"
TVN ujawnił, że nowymi prowadzącymi programu “Mam talent!”, który wróci wiosną na antenę stacji, będą Agnieszka Woźniak-Starak i Jan Pirowski. Talent-show zyska też nowe jury.
więcej
|
Warner Bros. Discovery stracił 700 tys. subskrybentów w streamingu
Warner Bros. Discovery w zeszłym kwartale przy wzroście przychodów o 2 proc. ograniczył stratę netto z 2,3 do 0,4 mld dolarów. Zmalały wyniki pionu telewizyjnego, natomiast wytwórnie filmowe zarobiły więcej m.in. dzięki hitowej „Barbie”, a platformy streamingowe wypracowały ponad 110 mln dol. zysku EBITDA, chociaż liczba subskrybentów zatrzymała się na poziomie 95 mln.
więcej
|
Nowe kanały w sieci kablowej Vectra
Sieć kablowa Vectra dołączy 15 listopada kanały Nuta Gold i TV Regio. Pierwsza stacja nadaje teledyski wyprodukowane od lat 70. do współczesnych. Druga pokazuje produkcje stworzone przez stacje lokalne z różnych części Polski, w tym filmy dokumentalne i podróżnicze.
więcej
|
Lokalny kanał naziemnie w jakości HD. Wkrótce emisja w DVB-T2
Telewizja TVT z Rybnika rozpoczęła testową emisję w wysokiej rozdzielczości za pośrednictwem MUX-L2 naziemnej telewizji cyfrowej. Roman Olma, prezes stacji informuje Wirtualnemedia.pl, że ma to związek z modernizacją systemu nadawczego.
więcej
|
TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w październiku 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł FOX Comedy, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pereira pozywa Lisa za nazwanie go ,,portugalską znajdą". ,,Jestem Polakiem i Tomasz Lis tego nie zmieni"
Samuel Pereira, dyrektor TVP Info i wiceszef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, chce wytoczyć pozew o ochronę dóbr osobistych przeciwko Tomaszowi Lisowi. Poszło o wpis na X, gdzie były redaktor naczelny „Newsweek Polska” nazwał Pereirę „portugalską znajdą”.
więcej
|
Rafał Wojda wraca na antenę TVN24. ,,Operowali mnie lekarze"
Rafał Wojda, prezenter TVN24, poinformował, że w przyszłym tygodniu wróci na antenę stacji. Dziennikarz przez ostatnie tygodnie przebywał na zwolnieniu lekarskim.
więcej
|
mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spór w Radiu Szczecin na łamach prawicowego serwisu. Duklanowski: prezes puszcza oko do ,,totalnej opozycji"
Redaktor naczelny Radia Szczecin Tomasz Duklanowski twierdzi, że bez konsultacji z nim prezes rozgłośni Wojciech Włodarski na szefową informacji miał mianować niechętną mu dziennikarkę oraz ma „nękać, także finansowo dziennikarzy o poglądach konserwatywnych”. Skrytykował swojego przełożonego na portalu wPolityce. Włodarski odpiera te zarzuty.
więcej
|
|
RMF FM liderem w II i III kwartale, Radio Szczecin i Radio ZET na podium
Liderem rynku radiowego w Szczecinie w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Rodzima muzyka na antenie i koncert życzeń dla Polski: RNŚ szykuje się na obchody 11 listopada
Na święto 11 listopada Radio Nowy Świat przygotowało kilka propozycji, których motywem przewodnim ma być polska muzyka, wzbogacona życzeniami dla kraju, rozmowami z gośćmi i koncertem Kasi Lins. - Chcemy, by słuchacze po wyborach powiedzieli na antenie, czego życzą Polsce - komentuje szefowa rozgłośni, Magda Jethon.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Tyskie na świątecznym stole z Koroniewską i Dowborem - "konflikt produktu i okazji". Rozgłos negatywny może czasem marce służyć
Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska), która ruszyła w tym tygodniu z kampanią świąteczną promującą jej wsparcie dla Federacji Polskich Banków Żywności mierzy się właśnie z falą krytyki w związku z tym, że promuje się przy świątecznym stole. Czy poszła o krok za daleko i przez to wizerunkowo mocno traci? - Konsumenci tanich piw raczej nie zmienią swoich decyzji pod wpływem krytyki działań promocyjnych. Wizerunek marki zależy od szerszego procesu, jakim jest m.in. trend ograniczania spożycia alkoholu, upowszechniania wiedzy na temat jego działania. Kryzys dotyka bezpośrednio najbardziej parę celebrytów, bo nie czują nastrojów społecznych, a ich sposób zarabiania w sieci jest niejako od tego uzależniony – komentuje Klaudia Charzyńska. Marek Staniszewski dodaje: - Rozgłos negatywny czasami potrafi marce służyć. Opinie będą mocno podzielone, dyskusja gorąca, a bohaterem dyskusji staje sama marka.
więcej
|
Żabka złamała kodeks reklamy. Zachęcała do zakupu papierosów
Oferta marki sklepów Żabka Polska promująca zakup hot – doga lub panini w cenie 1 zł przy zakupie paczki papierosów, stanowi promocję wyrobów tytoniowych - orzekła Komisja Etyki Reklamy. W jej ocenie "oferowanie w obniżonej cenie produktu zupełnie nie związanego z paleniem tytoniu stanowi dodatkową zachętę do palenia poprzez odwołanie się do innych potrzeb niż sam głód nikotynowy.
więcej
|
Prawie 3,6 mld zł na reklamę online w I półroczu 2023 roku
W pierwszym półroczu 2023 roku wydatki na reklamę online wyniosły prawie 3,6 mld zł, o 400 mln zł więcej niż rok wcześniej - wynika z raportu IAB Polska/PwC AdEx.
więcej
|
,,Stańczyk" zniknął z obrazu Matejki. To akcja ,,Dzień na U" Fundacji Rak'n'Roll
Tegoroczna odsłona kampanii „Dzień na U” uświadamia mężczyzn, iż warto podjąć badania profilaktyczne. Do kampanii wykorzystano słynny obraz Jana Matejki.
więcej
|
Pepsi Max zmieni nazwę na Pepsi Zero Cukru. Pierwsza zmiana od 14 lat
Z okazji 125 rocznicy powstania marki, Pepsi przedstawiła nowe logo i identyfikację wizualną, której wprowadzanie w punktach sprzedaży na terenie Polski rozpoczęło się tej jesieni. Produkty w opakowaniach z nową wizualizacją pojawią się na półkach już w pierwszym kwartale 2024 roku. Pepsi Max zmieni nazwę na Pepsi Zero Cukru.
więcej
|
Wedel reklamuje czekolady Snack
Trwa kampania „What the Snack?!” linii czekolad Wedel Snack.
więcej
|
"Tu się tworzą historie" nową platformą komunikacyjną Otomoto
Serwis Otomoto (OLX Group) ma nową platformą komunikacyjną 360 stopni – „Tu się tworzą historie”. Nowa strategia komunikacji skupia się na pogłębieniu relacji z klientami i budowaniu zaufania do marki poprzez zaprezentowanie autentycznych historii ludzi, którzy sprzedają auta w tym serwisie. Jej autorem jest agencja Madogz.
więcej
|
Giganci technologiczni zobowiązani do wyraźnego oznaczania reklam politycznych
W Parlamencie Europejskim osiągnięto wstępne porozumienie w sprawie głównych elementów nowego rozporządzenia w sprawie przejrzystości i targetowania reklam politycznych. Nie wejdą jednak w życie przed wyborami do PE w przyszłym roku.
więcej
|
Havas Creative Network obsłuży kompleksowo MG Motor
Marka motoryzacyjna MG Motor wybrała Havas Creative Network do kompleksowej obsługi debiutu marki MG na rynku polskim. Koordynacją projektu zajmie się Havas Engage Warsaw, a za media relations, influencer marketing, park prasowy oraz launch event odpowiadać będzie Havas PR Warsaw.
więcej
|
Paulina Matuszkiewicz head of sales w Lifetube
Do zespołu sprzedaży w agencji influencer marketingu Lifetubie dołączyli Katarzyna Kowalewska, Katarzyna Mangała, Aneta Fizyczak, Paulina Lidwin, Jakub Oszust i Izabela Kowalska. Na czele działu sprzedaży stanęła Paulina Matuszkiewicz.
więcej
|
Jan Błachowicz, Joanna Jędrzejczyk, Damian Janikowski w kampanii o życiu kur w klatkach
Siedmioro doświadczonych zawodników i zawodniczek sportów walki, a wśród nich m.in. Jan Błachowicz, Joanna Jędrzejczyk, Damian Janikowski zobaczyli, w jakich warunkach żyją kury w chowie klatkowym. To kampania społeczna Otwartych Klatek.
więcej
|
Holding Wojewódzkiego i Palikota z poparciem wierzycieli. Zamiast upadłości będzi dzierżawa alkoholi
Wierzyciele Manufaktury Piwa Wódki i Wina - w której Janusz Palikot jest w prezesem i większościowym akcjonariuszem, a mniejszościowy pakiet należy do Kuby Wojewódzkiego - opowiedzieli się za przyjęciem układu ws. spłaty zadłużenia. Podobnego porozumienia nie zaakceptowano natomiast wobec jej spółki zależnej Tenczynek Dystrybucja. MPWiW wydzierżawi teraz zorganizowaną część swojego biznesu do wspierającej ją w ostatnich miesiącach spółki Kraftowe Alkohole.
więcej
|
Kargul i Pawlak wracają na wielki ekran. Jest zwiastun filmu ,,Sami swoi. Początek"
Film „Sami swoi. Początek” trafi do kin w lutym 2024 roku. Prequel kultowej trylogii reżyseruje Artur Żmijewski, w rolach Kazimierza Pawlaka i Władysława Kargula Adam Bobik i Karol Dziuba. Dystrybutor produkcji pokazał właśnie pierwszy zwiastun.
więcej
|
Burger Drwala wraca do sprzedaży w McDonald's
Oficjalnie do sezonowej oferty sieci fastfoodów McDoanld's wrócił Burger Drwala. więcej
|
GoldenSubmarine będzie promować Polskie Parki Narodowe
GoldenSubmarine zrealizuje kampanię promującą Polskie Parki Narodowe i Projekt POIS w mediach społecznościowych. Agencja wygrała zapytanie ofertowe ogłoszone przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska.
więcej
|
Shopping Plus - nowy pakiet DOOH od Braughman Group Media Braughman Group Media wprowadza nowy pakiet reklamowy o nazwie "Shopping Plus". Ta innowacyjna oferta ma na celu dotarcie do konsumentów w bliskiej odległości od znaczących galerii handlowych w największych miastach Polski m.in. przy Złotych Tarasach, Avenidzie, Posnanii, Galerii Katowickiej, jak również w Hali Koszyki, Supersamie oraz w Centrum Praskim Koneser. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,Gazeta Pomorska" najchętniej kupowana w III kwartale, ,,Polska Metropolia Warszawska" na czele e-wydań
Wśród dzienników regionalnych i lokalnych w trzecim kwartale 2023 roku najchętniej kupowana była „Gazeta Pomorska”, a na czele e-wydań znalazła się „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rafał Mandes dyrektorem w PMPG Polskie Media
Rafał Mandes, do niedawna związany z Grupą Infor PL, objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju produktów mediowych w PMPG Polskie Media, do której należą tygodniki “Wprost” i “Do Rzeczy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawca zwalnia 450 osób
Reach, największy w Wielkiej Brytanii komercyjny wydawca wiadomości (odpowiada m.in. za „Daily Mirror”), ogłosił kolejne grupowe zwolnienia, które mogą dotknąć 450 pracowników, czyli ok. 10 proc. wszystkich zatrudnionych.
więcej
|
Reporterzy bez Granic apelują do władz Pakistanu o ochronę 200 afgańskich dziennikarzy
Reporterzy bez Granic, międzynarodowa organizacja zajmująca się wolnością mediów i bezpieczeństwem ich pracowników, zaapelowała do władz Pakistanu, aby nie deportowały grupy około 200 afgańskich dziennikarzy, którzy uciekli z kraju, gdy latem 2021 przejęli w nim władzę talibowie.
więcej
|
|
|
CDA śrubuje przychody i zysk. Rekordowo dużo sprzedanych subskrypcji
W zeszłym kwartale CDA osiągnęło rekordowe w swojej historii 21,44 mln zł przychodów i 6,29 mln zł zysku netto. Liczba sprzedanych subskrypcji do CDA Premium poszła w górę o 26,8 proc. do 564,4 tys., a już 1,46 mln zł wpływów przyniósł e-sklep Kapitanbomba.pl.
więcej
|
Nowy kanał Stanowskiego rośnie rekordowo. Chcą go oglądać dziesiątki tys. internautów
Kanał youtube’owy, którego założenie Krzysztof Stanowski ogłosił we wtorek po południu, w ciągu kilkunastu godzin zyskał ponad 10 tys. subskrybentów. Na kanale nie ma jeszcze żadnych treści, właściwy start zaplanowano z początkiem lutego.
więcej
|
Były pracownik Meta: Instagram nie walczy z molestowaniem nastolatków
Były dyrektor Meta przyznał, że Instagram nie robi wystarczająco dużo, by uchronić nastolatków od molestowania seksualnego. Arturo Bejar wie, że jako sygnalista może nigdy nie znaleźć już pracy w branży.
więcej
|
Zamknięto kolejny piracki serwis z filmami i serialami. Trzy osoby w rękach policji
Policja zatrzymała założyciela pirackiej witryny Ogladaj.to i jego dwóch współpracowników. Witryna przez ponad trzy lata nielegalnie oferowała filmy i seriale, powodując straty szacowane na minimum 15 mln zł. - Każda taka udana akcja Policji pokazuje, że funkcjonariusze są coraz lepiej przygotowani do działań przeciwko przestępczości online, mimo że przestępcy chcąc uniknąć odpowiedzialności sięgają po coraz bardziej złożone modele funkcjonowania - komentuje Teresa Wierzbowska, prezeska walczącego z piractwem Stowarzyszenia Sygnał.
więcej
|
Netflix musi zapłacić za naruszenie patentu
Firma Broadcom złożyła wniosek do niemieckiego sądu, domagając się ukarania Netfliksa po tym, jak Federalny Sąd Patentowy stwierdził, że serwis naruszył patent dotyczący kodowania wideo HEVC/H.265.
więcej
|
Prawie 3,6 mld zł na reklamę online w I półroczu 2023 roku
W pierwszym półroczu 2023 roku wydatki na reklamę online wyniosły prawie 3,6 mld zł, o 400 mln zł więcej niż rok wcześniej - wynika z raportu IAB Polska/PwC AdEx.
więcej
|
Sąd: Onet ma sprostować tekst o związkach Publicon Sport, PZPN i Orlenu
Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał portalowi Onet zmieszczenie sprostowania tekstu poświęconego udziałowi spółek, których udziałowcem jest Radosław Tadajewski, w negocjowaniu sponsoringu między PZPN-em a Orlenem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Onet rażąco nie dochował rzetelności dziennikarskiej - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Szymon Sikorski, szef wnoszącej powództwo Publicon Sport. Onet zapowiada odwołanie.
więcej
|
Netflix zwiększa zamówienia na seriale produkowane w Europie
Z badań Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego wynika, że w 2022 r. na całym świecie platformy streamingowe wypuściły 228 oryginalnych europejskich seriali w porównaniu ze 127 w 2021 r. Za wzrost produkcji odpowiada Netflix.
więcej
|
Onet Poczta z funkcjami wspierającymi zakupy i usługi online
Onet Poczta wprowadza nowe rozwiązania dla użytkowników, które ułatwiają korzystanie z poczty elektronicznej podczas zakupów online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się m.in.: dostęp do ofert, kuponów rabatowych i zwrotów za zakupy od goodie. Nowe funkcje Onet Poczty umożliwiają również proste zarządzanie newsletterami, co pozwoli utrzymać porządek w tego rodzaju wiadomościach.
więcej
|
Paulina Matuszkiewicz head of sales w Lifetube
Do zespołu sprzedaży w agencji influencer marketingu Lifetubie dołączyli Katarzyna Kowalewska, Katarzyna Mangała, Aneta Fizyczak, Paulina Lidwin, Jakub Oszust i Izabela Kowalska. Na czele działu sprzedaży stanęła Paulina Matuszkiewicz.
więcej
|
Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w serialu Netfliksa "1670". Jest zwiastun i data premiery
"1670" to nowa, satyryczna produkcja Netfliksa w reżyserii Macieja Buchwalda i Kordiana Kądzieli, która w przewrotny sposób opowiada o losach szlacheckiego rodu Adamczewskich i mieszkańców należącej do rodziny wsi. Serwis opublikował właśnie pierwszy zwiastun serialu, w którym zagrają m.in. Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman. Premiera planowana jest na 13 grudnia br.
więcej
|
Nie żyje influencerka Patrycja Widera. Miała 24 lata
Zmarła influencerka Patrycja Widera, znana też m.in. z programu ,,Projetk Lady" oraz seriali ,,Szkoła" i ,,Pułapka". Miała 24 lata. więcej
|
Marcin Torz dołącza do redakcji Salon24
Dziennikarz Marcin Torz, do niedawna związany z wrocławskim „Super Expressem” (Grupa ZPR), dołączył do redakcji serwisu Salon24.pl (Web Content Media) byłego naczelnego tabloidu Sławomira Jastrzębowskiego.
więcej
|
Maja Strzelczyk prowadzącą poranny program Kanału Sportowego
Do grona gospodarzy ,,KS Poranka" w Kanale Sportowym dołączyła Maja Strzelczyk, reporterka piłkarska Canal+ Sport. więcej
|
Prezenterka wraca do KSW. Zniknęła po konwencji Konfederacji
Dziennikarka Paulina Klimek znów będzie prowadziła część studia przed galami KSW. Federacja zawiesiła z nią współpracę, po tym jak Klimek w czerwcu br. poprowadziła konwencję programową Konfederacji. więcej
|
,,Młodzi i Muzyka": Biletomat.pl przedstawia raport na temat Generacji Z i jej nawyków
Obszerny raport jest owocem badań nad tym, jak dzisiejsi młodzi konsumują muzykę, jakie są ich preferencje i co naprawdę kieruje wyborami osób między 18 a 34 rokiem życia. Badanie zostało zrealizowane przez bileterię Biletomat.pl we współpracy z firmą badawczą Ciekawość.
więcej
|
Serwisy Gremi Media po raz kolejny rekordowym wzrostem RU Grupa Gremi Media odnotowała rekordowe wzrosty wyników online, osiągając najwyższy wynik w swojej dotychczasowej działalności. Według najnowszego raportu Mediapanel w październiku bieżącego roku liczba realnych użytkowników (RU) osiągnęła liczbę ponad 7,3 miliona, co stanowi aż +87% wzrostu w porównaniu do października ubiegłego roku. Jest to niewątpliwie efekt konsekwentnie realizowanej strategii cyfryzacji wydawnictwa. materiał reklamowywięcej |
|
|
Tyskie na świątecznym stole z Koroniewską i Dowborem - "konflikt produktu i okazji". Rozgłos negatywny może czasem marce służyć
Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska), która ruszyła w tym tygodniu z kampanią świąteczną promującą jej wsparcie dla Federacji Polskich Banków Żywności mierzy się właśnie z falą krytyki w związku z tym, że promuje się przy świątecznym stole. Czy poszła o krok za daleko i przez to wizerunkowo mocno traci? - Konsumenci tanich piw raczej nie zmienią swoich decyzji pod wpływem krytyki działań promocyjnych. Wizerunek marki zależy od szerszego procesu, jakim jest m.in. trend ograniczania spożycia alkoholu, upowszechniania wiedzy na temat jego działania. Kryzys dotyka bezpośrednio najbardziej parę celebrytów, bo nie czują nastrojów społecznych, a ich sposób zarabiania w sieci jest niejako od tego uzależniony – komentuje Klaudia Charzyńska. Marek Staniszewski dodaje: - Rozgłos negatywny czasami potrafi marce służyć. Opinie będą mocno podzielone, dyskusja gorąca, a bohaterem dyskusji staje sama marka.
więcej
|
Giganci technologiczni zobowiązani do wyraźnego oznaczania reklam politycznych
W Parlamencie Europejskim osiągnięto wstępne porozumienie w sprawie głównych elementów nowego rozporządzenia w sprawie przejrzystości i targetowania reklam politycznych. Nie wejdą jednak w życie przed wyborami do PE w przyszłym roku.
więcej
|
Katarzyna Puchacz senior comunnications consultant w LoveBrands Medical
LoveBrands Group w ramach rozwoju dywizji Medical zatrudniło Katarzynę Puchacz. Objęła stanowisko senior comunnications consultant.
więcej
|
Hill & Knowlton przechodzi rebranding
Agencja komunikacji strategicznej Hill+Knowlton (WPP) ogłosiła kompleksowy rebranding, w ramach którego powrócił do pierwotnej nazwy Hill and Knowlton.
więcej
|
|
|