|
|
|
|
|
|
|
MUX-3 w DVB-T2 od połowy grudnia. 0,5 mln domostw bez TVP
Zarząd Telewizji Polskiej przyjął uchwałę o zmianie standardu MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2/HEVC. Odbędzie się ona w dwóch etapach. Pierwszy 14 i 15 grudnia obejmie Polskę Zachodnią, a drugi 18 i 19 grudnia Polskę Wschodnią - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
KRRiT przedłuża koncesję naziemną TVN. "Pięć głosów za"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała w czwartek o przedłużeniu o 10 lat naziemnej koncesji głównego kanału TVN. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl - decyzję podjęto jednogłośnie. Przedłużono też koncesje satelitarne dwóch innych stacji tego nadawcy. - Bardzo się cieszymy, że Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ostatecznie przyznała TVN koncesję na kolejne 10 lat - komentuje Kasia Kieli, CEO TVN.
więcej
|
Polsat uruchomi nowy kanał. Tworzy go pion Doroty Gawryluk
Telewizja Polsat szykuje nowy kanał, który stworzy pion informacji i publicystyki stacji - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Ma on nadawać na dotychczasowej koncesji Wydarzeń 24. Obecna oferta tej stacji trafi na antenę kanału W24, która wkrótce rozpocznie nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji.
więcej
|
Magda Gessler przegrała sądowy spór o prawa do zdjęcia Mariusza Waltera. "Roszczenia zostały uregulowane"
Fotografka Judyta Papp zarzuciła Magdzie Gessler, że ta bezprawnie wykorzystała i upowszechniła zdjęcie jej autorstwa, przedstawiające Mariusza Waltera. Sąd kilka miesięcy temu nakazał Gessler usunięcie skutków naruszania praw autorskich i zapłatę zadośćuczynienia. Fotografia zniknęła z fanpage’a restauratorki wczoraj, w kilka dni po upublicznieniu sprawy przez Papp. - Z szacunku nie zamierzam dalej komentować tej sytuacji. Wszelkie roszczenia finansowe dla autorki zdjęcia zostały uregulowane - zapewnia w przekazanym Wirtualnemedia.pl stanowisku Magda Gessler.
więcej
|
Nowy serial ,,Zatoka szpiegów" od 7 stycznia w TVP1. Matyszkowicz: kolejna fantastyczna propozycja dla naszych widzów (zdjęcia)
W niedzielę, 7 stycznia telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję nowego sensacyjno-wojennego serialu „Zatoka szpiegów”, wcześniej przedpremierowo produkcja zadebiutuje w TVP VOD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jak to w telewizji publicznej, pod tą sensacyjną historią ukrytych jest wiele istotnych dla nas misyjnych wątków - mówi nam Mateusz Matyszkowicz, prezes TVP.
więcej
|
Prezes Polsatu o ramówce: Zdarzyły się programy, które po prostu nie poszły
Choć we wrześniu i październiku Telewizja Polsat miała słabsze udziały w rynku niż przed rokiem, to zarząd stacji dostrzega pozytywy. - Przede wszystkim mamy bardzo dobre wyniki finansowe. Szczęśliwie mieliśmy super performance na rynku reklamowym przez te 9 miesięcy - powiedział podczas konferencji Stanisław Janowski, prezes Polsatu.
więcej
|
TVP1 liderem, Polsat i TVN wyprzedziły TVN24. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1. Na piąte miejsce spadł informacyjny kanał TVN24, który został wyprzedzony przez Polsat i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Brat menadżera TVN dotarł do finału ,,Hotelu Paradise"
Widzowie krytykowali program „Hotel Paradise” (TVN7) m.in. za udział Rocha Krzyżańskiego, którego brat Rafał Krzyżański jest zatrudniony na menadżerskim stanowisku w TVN Warner Bros. Discovery. Uczestnik reality show dotarł aż do wyemitowanego w czwartek wieczorem finału. Tam poniósł porażkę.
więcej
|
Donald Tusk rzadziej wymieniany w "Wiadomościach" po wyborach. Wyraźny trend
Po wyborach parlamentarnych wyraźnie spadła liczba wzmianek na temat Donalda Tuska w głównym wydaniu "Wiadomości" TVP - wynika z analizy przygotowanej przez Press-Service Monitoring Mediów.
więcej
|
Player kręci czwarty sezon "Skazanej". Trzecia seria debiutuje w sieci (wideo)
W piątek, 10 listopada w Player.pl pojawi się trzeci sezon serialu „Skazana”. W roli głównej ponownie wystąpi Agata Kulesza. Właśnie trwają zdjęcia do czwartego - finałowego - sezonu produkcji, którego premiera planowana jest na przyszły rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Play i UPC Polska oferują światłowód i telewizję na rok w prezencie
W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia operator telekomunikacyjny Play ogłosił promocyjne ceny swoich usług. Osoby, które podpiszą dwuletnią umowę na światłowód i telewizję, przez pierwszy rok trwania umowy nic nie płacą.
więcej
|
Spółki Cyfrowego Polsatu pożyczają miliard na farmy wiatrowe
Great Wind, spółka pośrednio należąca do Cyfrowego Polsatu, zawarła umowy dotyczące trzech kredytów o wartości do 800 mln zł. Niecały miesiąc temu inna spółka wchodząca w skład holdingu pożyczyła do 360 mln zł. Celem jest finansowanie budowy dwóch farm wiatrowych.
więcej
|
Alicja Mazur w kolejnym kręgu piekielnym. Recenzja trzeciego sezonu ,,Skazanej" dostępnej na Playerze
„Skazana” z główną rolą Agaty Kuleszy wraca z trzecim sezonem. Ten niekwestionowany hit Playera zyskał sympatię widzów nie tylko z powodu historii głównej bohaterki, ale dlatego że – podobnie jak w „Orange Is the New Black” - poznajemy wiele postaci kobiecych, pochodzących z różnych światów. Drugi plan jest równie istotny, co perypetie Alicji Mazur.
więcej
|
Kick-backi nie ograniczają konkurencji. UOKiK bez zastrzeżeń wobec biur reklamy TVP, Polsatu i TVN
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ramach postępowania wyjaśniającego nie dopatrzył się u Polsat Media, TVN Media i biura reklamy Telewizji Polskiej działań ograniczających konkurencję. Postępowanie dotyczyło tzw. kick-backów.
więcej
|
Polsat prognozuje jednocyfrowy wzrost rynku reklamy telewizyjnej
W kończącym się roku i przyszłym nadawcy spodziewają się wzrostu przychodów reklamowych. - Grupa Cyfrowy Polsat prognozuje średni jednocyfrowy wzrost rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2023 roku oraz niską jednocyfrową zwyżkę tego rynku w 2024 roku - poinformował podczas telekonferencji dla mediów prezes Telewizji Polsat, Stanisław Janowski.
więcej
|
Po 118 dniach zakończył się strajk aktorów w Hollywood
Po 118 dniach strajku gildia aktorów SAG-AFTRA i studia filmowe osiągnęły wstępne porozumienie w sprawie nowego trzyletniego kontraktu, który w ciągu kilku tygodni umożliwi ponowne funkcjonowanie całego Hollywood.
więcej
|
Magda Łucyan znów w ,,Faktach" TVN
Do pracy w redakcji „Faktów” TVN po rocznym urlopie macierzyńskim wróciła reporterka Magda Łucyan. W ostatnich miesiącach prowadziła już „Rozmowy o końcu świata” w TVN24.
więcej
|
Disney przenosi kanał ESPN z telewizji kablowej do streamingu
Szef Disneya, Bob Iger, twierdzi, że „nie jest kwestią czy, ale kiedy” kanał sportowy ESPN trafi do streamingu.
więcej
|
Ogłoszono nominowanych do Nagród Mediów Publicznych 2023. W kapitule m.in. Anna Popek i Przemysław Babiarz
Maria Pomianowska, Ernest Bryll, Antoni Libera, Stan Borys, Krzysztof Masłoń, Włodzimierz Bolecki, Jarosław Jakubowski, Marek Piekarczyk, Piotr Baron, Michał Kwieciński, Marek Bukowski, Filip Zylber i Piotr Śliskowski zostali nominowani do Nagród Mediów Publicznych 2023.
więcej
|
mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Propozycja dla dziennikarzy zwolnionych z TVP i Polskiego Radia. Mają wrócić i odbudować ,,prawdziwie publiczne media"
„Publiczne media trzeba odbudować na miarę współczesności” – uważają członkowie Towarzystwa Dziennikarskiego. I publikują w sieci apel, w którym nawołują, aby zapytać wszystkich zwolnionych bądź zmuszonych do odejścia po 2015 roku dziennikarzy, czy chcą wrócić do pracy w spółkach publicznego nadawcy. Ich powrót ma być konieczny właśnie dla odbudowy publicznych mediów.
więcej
|
|
RMF Maxx będzie nadawać w Tomaszowie Mazowieckim
W czwartek członkowie KRRiT podjęli uchwałę o udzieleniu spółce Multimedia koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego o charakterze uniwersalnym - pod nazwą RMF Maxx Tomaszów Mazowiecki. O koncesję w tym mieście ubiegało się aż sześciu nadawców.
więcej
|
|
Serial kryminalny ,,Gańba 1997" w Radiu Piekary
W poniedziałek Radio Piekary rozpocznie emisję autorskiego serialu kryminalnego, który składa się z dwudziestu odcinków i w całości został wyprodukowany przez piekarską rozgłośnię. Rolę narratora przyjął aktor Dariusz Niebudek, a w postaci bohaterów kryminału wcieliło się ponad 40 osób.
więcej
|
|
Ogłoszono nominowanych do Nagród Mediów Publicznych 2023. W kapitule m.in. Anna Popek i Przemysław Babiarz
Maria Pomianowska, Ernest Bryll, Antoni Libera, Stan Borys, Krzysztof Masłoń, Włodzimierz Bolecki, Jarosław Jakubowski, Marek Piekarczyk, Piotr Baron, Michał Kwieciński, Marek Bukowski, Filip Zylber i Piotr Śliskowski zostali nominowani do Nagród Mediów Publicznych 2023.
więcej
|
|
PiS zapewni dziennikarzom z TVP i Polskiego Radia darmowych prawników? Lichocka: będziemy was bronić
Posłanka PiS Joanna Lichocka zapowiedziała, że pracownicy, którzy po zmianie władzy zostaną zwolnieni z mediów publicznych i innych instytucji państwowych, będą mogli uzyskać darmową pomoc prawną w biurach posłów tej partii. - Będziemy was bronić - podkreśliła. więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie w II i III kwartale, Antyradio awansowało na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Antyradio - wynika z badań słuchalności radia za drugi i trzeci kwartał 2023 roku.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Kick-backi nie ograniczają konkurencji. UOKiK bez zastrzeżeń wobec biur reklamy TVP, Polsatu i TVN
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ramach postępowania wyjaśniającego nie dopatrzył się u Polsat Media, TVN Media i biura reklamy Telewizji Polskiej działań ograniczających konkurencję. Postępowanie dotyczyło tzw. kick-backów.
więcej
|
Tadeusz Żórawski został COO & CMO w 22 Ventures
Tadeusz Żórawski został COO & CMO w 22 Ventures (holding firm Tigers, Automation House, Huqiao). Ma wzmacniać ekspansję holdingu.
więcej
|
Polsat prognozuje jednocyfrowy wzrost rynku reklamy telewizyjnej
W kończącym się roku i przyszłym nadawcy spodziewają się wzrostu przychodów reklamowych. - Grupa Cyfrowy Polsat prognozuje średni jednocyfrowy wzrost rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2023 roku oraz niską jednocyfrową zwyżkę tego rynku w 2024 roku - poinformował podczas telekonferencji dla mediów prezes Telewizji Polsat, Stanisław Janowski.
więcej
|
Tyskie na świątecznym stole. Federacja Polskich Banków Żywności: w obecnej sytuacji zdecydowaliśmy się przyjąć wsparcie
Nie milkną echa krytyki wobec marki piwa Tyskie (Kompania Piwowarska), które wsparło Federację Polskich Banków Żywności i promuje ten fakt kampanią z piwem na świątecznym stole. - W obliczu wyzwań, przed którymi stoi świadczenie pomocy żywnościowej w Polsce, zdecydowaliśmy się przyjąć zaproponowane wsparcie - przekazało redakcji Wirtualnemedia.pl biuro prasowe FPBŻ.
więcej
|
Kantar przewiduje ,,powrót do przyszłości" w mediach w 2024
Kantar Media, światowy lider monitoringu mediów, ogłosiła w czwartek swój doroczny raport Media Trends and Predictions, w którym znajdziemy prognozy na rok 2024 i dalszy okres,sformułowane w oparciu o spostrzeżenia rynkowe, które firma zebrała na zlecenie klientów z całego świata.
więcej
|
,,Niech nas dobra sieć łączy" w świątecznej kampanii T-Mobile
Ruszyła świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile, w której operator przekonuje, że dobra rozmowa to najlepszy prezent.
więcej
|
Świąteczna ciężarówka Coca-Cola odwiedzi pięć polskich miast
W tym roku Coca-Cola ponownie zaplanowała trasę świątecznej, czerwonej ciężarówki. Tym razem odwiedzi Słupsk (02.12), Gniezno (09.12), Lublin (16.12), Warszawę (22.12) oraz piąte miasto wybrane przez samych konsumentów w ramach głosowania w aplikacji marki.
więcej
|
50 tys. zł do wygrania w ,,Przeloterii" Przelewy24
Właśnie wystartowała nowa "PRZEloteria" skierowana do e-kupujących, którzy płacą online za pośrednictwem Przelewy24. Jej partnerami głównymi są Visa i Mastercard. Nagroda główna to 50 000 zł.
więcej
|
Orange rozpoczyna świąteczną komunikację nowej oferty dla firm
Orange Polska rozpoczął świąteczną kampanię launchującą nową ofertę skierowaną do sektora B2B - “Nawet 2450 zł w prezencie od Orange dla Firm”. Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media we współpracy SalesTube (Group One).
więcej
|
"Yes, of Corsa!" w reklamach nowego Opla Corsy
Koncern samochodowy Opel rozpoczął w Polsce nową kampanię reklamową zatytułowaną „Yes, of Corsa”. Promuje w niej nową wersję Opla Corsy. Auto można kupić m.in. w leasingu dla firm za 599 zł miesięcznie.
więcej
|
Volkswagen Financial Services po raz pierwszy reklamuje się w telewizji
Wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania Volkswagen Financial Services.
więcej
|
Loteria Nestle w Intermarche
Firma Nestlé Polska ponownie powierzyła agencji Unique One przygotowanie loterii audioteksowej pod hasłem „Jesienny czas wygrywania z Nestlé”, która od kilku lat corocznie, realizowana jest w sieci sklepów Intermarché. To już kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.
więcej
|
Provident zachęca do podarowania swego czasu najbliższym
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała kolejną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident z nowym hasłem „Mam czas”. W nowej kampanii Provident chce pokazać, że najważniejszym elementem w realizacji planów jest czas spędzony z najbliższymi.
więcej
|
Niebawem w sprzedaży koktajl Absolut Vodka&Sprite
Firmy Coca-Cola Company i producent alkoholi Pernod Ricard ogłosiły globalną współpracę mającą na celu debiut Absolut Vodka & Sprite w postaci gotowego do spożycia, wstępnie zmieszanego koktajlu w 2024 roku.
więcej
|
Bóbr Julek w kampanii Auchan uczy, jak nie marnować jedzenia i pomaga potrzebującym
“Dziel się dobrem z Julkiem Bobrem” – to hasło czwartej już edycji przedświątecznej akcji charytatywnej Auchan Retail Polska, której bohaterem jest pluszowy Bóbr Julek. Akcja potrwa do 24 grudnia br., a jej celem jest pomoc podopiecznym Federacji Polskich Banków Żywności, a także zwrócenie uwagi na zjawisko marnowania żywności.
więcej
|
Woda perfumowana o zapachu Espresso Martini wkrótce w sprzedaży
W wyniku współpracy dwóch marek alkoholowych należących do Pernod Ricard: Absolut i Kahlúa powstała woda perfumowana nawiązująca do kultowego drinka Espresso Martini. Zapach o nazwie New Blend No. 83 będzie niebawem dostępny, ale przez ograniczony czas.
więcej
|
MullenLowe Warsaw przygotowała relaunch sklepu L'Oréal na Allegro
MullenLowe Warsaw stworzyła nową wizualizację oficjalnego sklepu L’Oréal Polska na Allegro. Do projektu zaprosiła fotografkę Alicję Kozak i scenografkę Katarzynę Soykę.
więcej
|
Starbucks prezentuje nową wersję aplikacji i programu lojalnościowego
Sieć kawiarni Starbucks wprowadziła nową wersję aplikacji i programu lojalnościowego Rewards.
więcej
|
Shopping Plus - nowy pakiet DOOH od Braughman Group Media Braughman Group Media wprowadza nowy pakiet reklamowy o nazwie "Shopping Plus". Ta innowacyjna oferta ma na celu dotarcie do konsumentów w bliskiej odległości od znaczących galerii handlowych w największych miastach Polski m.in. przy Złotych Tarasach, Avenidzie, Posnanii, Galerii Katowickiej, jak również w Hali Koszyki, Supersamie oraz w Centrum Praskim Koneser. materiał reklamowywięcej |
|
|
TVP VOD przed HBO Max. W górę SkyShowtime, Viaplay i Sweet.TV ze spadkiem (TOP15)
Dzięki sporemu wzrostowi TVP VOD wyprzedziło HBO Max pod względem udziału w rynku streamingu wideo. Mocno zwiększyły się też wyniki Disney+ i SkyShowtime, za to duże spadki zanotowały Viaplay i Sweet.TV. Niezmiennie prawie połowa czasu korzystania z platform streamingowych przypada na Netfliksa.
więcej
|
Bracia Sekielscy otworzyli nowy kanał na YouTube. O UFO i kosmitach
Kanał o UFO na YouTube to nowy projekt braci Sekielskich. Wystartował w czwartek i można na nim na razie obejrzeć tylko dwa filmy. - Stworzyliśmy Kanał o UFO, żeby opowiedzieć szerzej, o co w tym wszystkim chodzi i dlaczego UFO oraz kosmici przewijają się w najpoważniejszych mediach. Chcemy przenieść dyskusję o UFO od sensacji do analizy, zachowując dystans do bezkrytycznego entuzjazmu, ale również do bagatelizowania i ośmieszania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Sekielski. Prowadzącymi nowy kanał są Bartosz Migas - członek partii Razem i asystent społeczny posłanki Pauliny Matysiak - oraz Mateusz Kijewski, popularyzujący zagadkę UFO w Polsce.
więcej
|
Erotyk ,,Cały ten seks" to diagnoza życia seksualnego Polaków? Recenzja pierwszego polskiego filmu fabularnego Amazona
Film „Cały ten seks” wyprodukowany przez Ewę Lewandowską i Tomasza Mandesa (odpowiedzialnych za „365 dni” i „Heaven in Hell”) inspirowany jest australijską komedią romantyczną „The Little Death” Josha Lawsona. W oryginale było pięć par, w polskiej wersji jest ich sześć. Seans zostawia widza z dużym znakiem zapytania w głowie, ponieważ nie jest to rzecz całkowicie nieudana, ale niektóre wątki są kuriozalne i karkołomne.
więcej
|
Nowa osoba w nadzorze Wirtualnej Polski. Pracuje w funduszu Sorosa
Walne zgromadzenie Wirtualnej Polski Holding powołało do rady nadzorczej Joannę Różycką-Iwan, menedżerkę z powiązanego z George'em Sorosem funduszu Media Development Investment Fund. Miesiąc temu fundusz kupił 0,2 proc. akcji Wirtualnej Polski. więcej
|
Coraz więcej firm wysyła e-faktury i korzysta z e-podpisów
Ponad połowa mikro, małych i średnich firm z sektora handlowo-usługowego wysyła e-faktury i korzysta z e-podpisów - wynika z raportu "Płatności bezgotówkowe w polskich MŚP". Ok. 37 proc. korzysta z chmury do przechowywania danych, 32 proc. sprzedaje przez internet, a 15,6 proc. ma chatbota - dodano.
więcej
|
InPost przekroczył 2 mld zł przychodów. Ma 33 tys. Paczkomatów
W trzecim kwartale br. Grupa InPost osiągnęła przychody w wysokości 2,067 mld zł, co oznacza wzrost o 22 proc. rok do roku. Skorygowana EBITDA zwiększyła się o 40 proc. r/r do 639 mln zł. Firma ma już 32 934 Paczkomatów. - Nasza sieć punktów odbioru - w tym urządzeń Paczkomat - rośnie bardzo szybko i jest już dostępna w ponad 60 tys. lokalizacji - mówi Rafał Brzoska, założyciel i prezes Grupy InPost. więcej
|
MullenLowe Warsaw przygotowała relaunch sklepu L'Oréal na Allegro
MullenLowe Warsaw stworzyła nową wizualizację oficjalnego sklepu L’Oréal Polska na Allegro. Do projektu zaprosiła fotografkę Alicję Kozak i scenografkę Katarzynę Soykę.
więcej
|
,,Młodzi i Muzyka": Biletomat.pl przedstawia raport na temat Generacji Z i jej nawyków Obszerny raport jest owocem badań nad tym, jak dzisiejsi młodzi konsumują muzykę, jakie są ich preferencje i co naprawdę kieruje wyborami osób między 18 a 34 rokiem życia. Badanie zostało zrealizowane przez bileterię Biletomat.pl we współpracy z firmą badawczą Ciekawość. materiał reklamowywięcej |
|
|
Kantar przewiduje ,,powrót do przyszłości" w mediach w 2024
Kantar Media, światowy lider monitoringu mediów, ogłosiła w czwartek swój doroczny raport Media Trends and Predictions, w którym znajdziemy prognozy na rok 2024 i dalszy okres,sformułowane w oparciu o spostrzeżenia rynkowe, które firma zebrała na zlecenie klientów z całego świata.
więcej
|
Coraz więcej firm wysyła e-faktury i korzysta z e-podpisów
Ponad połowa mikro, małych i średnich firm z sektora handlowo-usługowego wysyła e-faktury i korzysta z e-podpisów - wynika z raportu "Płatności bezgotówkowe w polskich MŚP". Ok. 37 proc. korzysta z chmury do przechowywania danych, 32 proc. sprzedaje przez internet, a 15,6 proc. ma chatbota - dodano.
więcej
|
|
|
Trzynaście nagród w PR Wings 2023. Luiza Jurgiel-Żyła z wyróżnieniem im. Andrzeja Stolarczyka
W tegorocznej edycji PR Wings, konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations, wręczono trzynaście statuetek. Podczas wydarzenia wręczono również Nagrodę Specjalną przyznawaną przez przedstawicieli agencji członkowskich SAPR oraz Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka, która trafiła do Luizy Jurgiel-Żyły. W tym roku po praz pierwszy wyróżniono również trzy firmy za ich dobre praktyki przetargowe.
więcej
|
|
|