|
|
|
|
|
|
|
Produkował dla TVP, teraz chce w niej radykalnych zmian. ,,Wszystkich zwolnić"
W obliczu tego, jak funkcjonowała Telewizja Polska w czasach Jacka Kurskiego, jedyną możliwą formą jej uzdrowienia jest teraz „opcja zero”, czyli zwolnienie wszystkich zatrudnionych tam osób i ponowne zatrudnienie, tych, którzy przejdą rekrutację - uważa pracujący przez wiele lat dla TVP producent Paweł Zeitz. Swoje tezy opublikował w formie listu otwartego. - Zbyt ostro? Nie sądzę. W TVP pracują fachowcy, którzy bez problemu przeszliby taką rekrutację - mówi Zeitz portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Znany kabaret może wrócić do TVP. Robert Górski: Będziemy chcieli mieć większą kontrolę nad skeczami
Robert Górski, lider Kabaretu Moralnego Niepokoju, niedawno rozstał się z Telewizją Polsat. Zapewnia, że nie prowadzi jeszcze “poważnych rozmów” na temat współpracy z innymi stacjami telewizyjnymi. Nie wyklucza jednak powrotu do TVP po zmianie władzy. - To wymagałoby oczywiście szczegółowych ustaleń. Będziemy starali się podpisać takie umowy, które nas zabezpieczą przed sytuacją, która spotkała nas w Polsacie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl satyryk.
więcej
|
Michał Adamczyk wrócił z urlopu do pracy w TVP
Po kilku tygodniach urlopu do pracy w Telewizji Polskiej wrócił Michał Adamczyk, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz pracuje zdalnie i nie wiadomo, czy i kiedy pojawi się na wizji. TVP konsekwentnie nie odpowiada na pytania o dalsze losy Adamczyka.
więcej
|
TVP oszczędza i skraca serial ,,Ojciec Mateusz"
Telewizyjna Jedynka w czwartek, 23 listopada zakończy emisję jesiennego sezonu serialu „Ojciec Mateusz”. Pozostałe pięć odcinków 30. odsłony produkcji stacja planuje pokazać wiosną 2024 roku.
więcej
|
KRRiT opublikowała koncesje 3 nowych kanałów. Będą dostępne naziemnie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała trzy koncesje kanałów, które mogą być rozpowszechniane w sieciach kablowych. Spółka MWE Invest zamierza rozpocząć nadawanie stacji Junior Channel, Pogoda24.TV i Zakupy24.TV w 2024 roku.
więcej
|
TVP zmienia standard MUX-3. Krzysztof Ziemiec i Tomasz Wolny w kampanii
Telewizja Polska potwierdziła wcześniejsze informacje portalu Wirtualnemedia.pl, że do zmiany standardu MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2/HEVC dojdzie w połowie grudnia. Po migracji kanały TVP3 i TVP Historia będą dostępne w jakości HD. Pod koniec listopada ruszy kampania informacyjna w tej sprawie, w której wezmą udział Krzysztof Ziemiec i Tomasz Wolny.
więcej
|
14 nowych kanałów w ofercie T-Mobile
Operator telekomunikacyjny T-Mobile rozszerzył ofertę telewizyjną usługi MagentaTV o 10 nowych stacji. Z wykazu kanałów opublikowanego na stronie internetowej firmy wynika, że nowości ma być więcej. Biuro prasowe T-Mobile informuje Wirtualnemedia.pl, że do zmian dojdzie jeszcze w tym roku.
więcej
|
Platforma cyfrowa zwolni 500 osób. Wyniki ,,szokująco złe"
Działająca w Stanach Zjednoczonych platforma cyfrowa Dish Network od wielu kwartałów zmaga się z malejącą liczbą abonentów. Ostatnio doszły do tego spadki cen akcji. Firma ogłosiła właśnie, że zwolni 500 pracowników.
więcej
|
246 tys. widzów ,,Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 5" w TTV
Piąty sezon programu „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 246 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kostiumowy serial ,,Matylda" wiosną 2024 roku w TVP1. Emisja w paśmie wieczornym
Wiosną 2024 roku telewizyjna Jedynka pokaże nowy kostiumowy serial „Matylda”, który będzie można oglądać w niedziele po godz. 20.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polo TV najchętniej oglądanym kanałem muzycznym. Music Box Polska zyskał najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w październiku 2023 roku było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Music Box Polska, a najwięcej straciła stacja Nuta Gold - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Duża sieć kablowa z nowym kanałem dla kobiet CTV
Kierowana dla kobiet z Polski i Ukrainy stacja CTV - Dla Ciebie w czwartek 16 listopada br. dołączy do oferty sieci kablowej Toya. Kanał od listopada br. nadaje reklamy, które sprzedaje biuro reklamy TVN Media.
więcej
|
Zmarła Hanna Gucwińska, współtwórczyni ,,Z kamerą wśród zwierząt"
Nie żyje Hanna Gucwińska, przez wiele lat dyrektorka Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu, prowadząca ze swoim mężem Antonim kultowy program telewizyjny ,,Z kamerą wśród zwierząt". Zmarła w niedzielę w wieku 91 lat. więcej
|
mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Łódzki McDonald's zamienił się w wielką grę planszową. To akcja promocyjna Burgera Drwala
Restauracja McDonald's przy ul. Retkińskiej 103 w Łodzi zmieniła całkowicie swój wygląd i zamieniła się w największą grę planszową w kraju. W ten sposób promowany jest Burger Drwala - sezonowa kanapka, która od kilku dni znów jest serwowana klientom restauracji.
więcej
|
Mediaplus przejmuje od Starcomu obsługę mediową E.ON
Firma energetyczna E.ON wybrała agencję Mediaplus do obsługi mediowej na 10 rynkach europejskich. Rozstrzygnięcie dotyczy również rynku polskiego.
więcej
|
UOKiK stawia kolejne zarzuty za handel fałszywymi recenzjami w internecie
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzuca spółce Best-Review, że wprowadzała konsumentów w błąd, sprzedając w internecie fałszywe recenzje produktów i usług.
więcej
|
Wzruszająca historia szopa w bożonarodzeniowej kampanii Lidla
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła właśnie bożonarodzeniową kampanię. Jej bohaterem jest szop, a motywem przewodnim spotu są takie wartości, jak miłość, przyjaźń, bliskość czy rodzina - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Mucha i Arkadiusz Jakubik reklamują Play na Boże Narodzenie
W bożonarodzeniowej kampanii reklamowej sieci Play występują aktorzy Anna Mucha (promuje ofertę abonamentową ze smartfonami) i Arkadiusz Jakubik (promuje internet światłowodowy i telewizję).
więcej
|
John Lewis przedstawia reklamę świąteczną, w roli głównej chłopiec i drapieżna roślina
Brytyjska sieć domów towarowych John Lewis jak co roku przedstawia swoją reklamę świąteczną. W tym roku motywem przewodnim jest niezwykła przyjaźń chłopca i rośliny, która miała być świątecznym drzewkiem.
więcej
|
Kim jest influencer? Michał Marszał w kampanii Lettly odpowiada na to pytanie
Pod hasłem „Influencer is not an idea” ruszyła kampania świadomościowa Lettly, agencji influencer marketingowej. Bierze w niej udział m.in. twórca profili społecznościowych “Tygodnika Nie” Michał Marszał.
więcej
|
62 nominacje do IAB MIXX Awards 2023
Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę 62. nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni 5 grudnia.
więcej
|
Ruszyła świąteczna loteria Lidla, do wygrania iPhone, Playstation
Od poniedziałku, 13 listopada klienci sklepów Lidl Polska mogą wziąć udział w „Lidloterii prezentowej”, w której codziennie od 6:00 do 21:59 co godzinę można wygrać nagrody takie jak telefon Apple iPhone 14, konsola do gier Playstation 5 czy robot kuchenny Monsieur Cuisine Smart, a w finale 3 razy po 20 tys. zł.
więcej
|
Colian reklamuje ,,Polskie słodycze na polskie święta" hitem Skaldów
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa do Bożego Narodzenia w stacjach telewizyjnych i na platformie VOD. W spocie wykorzystano świąteczny hit zespołu Skaldowie.
więcej
|
Krzysztof Olszewski odchodzi z mBanku
Po 14 latach mBankiem rozstaje się Krzysztof Olszewski, obecnie rzecznik prasowy i szef zespołu komunikacji korporacyjnej.
więcej
|
2000 złotych zwrotu w promocji Samsunga
Startuje najnowsza promocja Samsung na telewizory OLED w ramach której można uzyskać aż do 2000 złotych zwrotu na konto.
więcej
|
Marta Czapkova zarządza agencją Honki
Marta Czapkova, senior project managerka w agencji Honki, awansowała na chief operating officer agencji.
więcej
|
Ekipa inwestuje 1 mln zł w produkcję muzyki
Prawie 5,6 proc. akcji spółki Closer Music (grupa IMS), zajmującej się budową i komercjalizacją własnych bibliotek muzycznych, kupią influcencerska Ekipa Holding i jeden z jej głównych akcjonariuszy JR Holding. Zapłacą łącznie 3 mln zł, a Closer Music pozyskane środki przeznaczy na dalszy rozwój. więcej
|
Shopping Plus - nowy pakiet DOOH od Braughman Group Media Braughman Group Media wprowadza nowy pakiet reklamowy o nazwie "Shopping Plus". Ta innowacyjna oferta ma na celu dotarcie do konsumentów w bliskiej odległości od znaczących galerii handlowych w największych miastach Polski m.in. przy Złotych Tarasach, Avenidzie, Posnanii, Galerii Katowickiej, jak również w Hali Koszyki, Supersamie oraz w Centrum Praskim Koneser. materiał reklamowywięcej |
|
|
Problemy Kanału Sportowego. "Stanowski zezłomował wizerunek Borka i Smokowskiego"
Jak wygląda dziś obraz Kanału Sportowego? - Mówiąc brutalnie, swoim materiałem Stanowski dosłownie "zezłomował" wizerunek Borka, trochę także Smokowskiego, osłabił również wizerunek Kanału Sportowego - mówi w mocnych słowach ekspert Grzegorz Kita. Skąd ten efekt? - Bo ośmieszenie przylepia się prościej, trwalej i skuteczniej - dodaje Kita w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marszałek Hołownia zapowiada poprawę warunków pracy sejmowych reporterów. ,,Ma duszę dziennikarza"
Kilka lat temu PiS ograniczył dziennikarzom dostęp do sejmowych korytarzy, a co za tym idzie do swobodnego zdobywania informacji. Wybrany w poniedziałek marszałek Szymon Hołownia zapowiada nowe reguły współpracy z dziennikarzami: regularne briefingi i prasowe śniadania. Sejmowi reporterzy wierzą w te zapewnienia. – W końcu od przywrócenia demokracji w Sejmie zależy i przyszła kariera Szymona Hołowni - mówi Wirtualenemedia.pl dziennikarka „Gazety Wyborczej” Justyna Dobrosz-Oracz.
więcej
|
,,Sieci" szczuplejsze o jedną piątą, ,,Gazeta Polska" zdrożała o ponad 2 zł
Objętość tygodnika „Sieci” (Fratria) zmalała z minimum 100 do 80-84 stron przy niezmienionej cenie. Z kolei cenę egzemplarzową „Gazety Polskiej” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) podniesiono z 7,50 do 9,90 zł.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" zarobiła 85 proc. więcej z reklam. ,,Super Express", ,,Fakt" i ,,Puls Biznesu" ze spadkiem (Top10)
Przez trzy kwartały br. cennikowe przychody reklamowe dzienników wzrosły o 3,5 proc., do 1,05 mld zł. Największy wzrost odnotowała w tym okresie „Gazeta Polska Codziennie”, która zarobiła na reklamach blisko 85 proc. więcej niż rok wcześniej. W tym samym czasie spadały wpływy reklamowe „Pulsu Biznesu”, „Głosu Wielkopolskiego”, „Gazety Wyborczej” i „Faktu”- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Problemy Kanału Sportowego. "Stanowski zezłomował wizerunek Borka i Smokowskiego"
Jak wygląda dziś obraz Kanału Sportowego? - Mówiąc brutalnie, swoim materiałem Stanowski dosłownie "zezłomował" wizerunek Borka, trochę także Smokowskiego, osłabił również wizerunek Kanału Sportowego - mówi w mocnych słowach ekspert Grzegorz Kita. Skąd ten efekt? - Bo ośmieszenie przylepia się prościej, trwalej i skuteczniej - dodaje Kita w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UOKiK stawia kolejne zarzuty za handel fałszywymi recenzjami w internecie
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zarzuca spółce Best-Review, że wprowadzała konsumentów w błąd, sprzedając w internecie fałszywe recenzje produktów i usług.
więcej
|
Kanał Sportowy po sporze ze Stanowskim pierwszy raz traci subskrybentów
Przez ostatnie trzy dni Kanał Sportowy przestało subskrybować ok. 40 tys. użytkowników YouTube’a. To pierwszy znaczący spadek w historii Kanału. W piątek po południu o kulisach rozstania z nim szczegółowo opowiedział Krzysztof Stanowski, krytykując przede wszystkim Mateusza Borka.
więcej
|
Zginął producent izraelskiego hitu Netfliksa "Fauda"
W czasie walk w Strefie Gazy zginął Matan Meir, producent izraelskiego hitu Netfliksa "Fauda". Miał 38 lat. więcej
|
,,Młodzi i Muzyka": Biletomat.pl przedstawia raport na temat Generacji Z i jej nawyków Obszerny raport jest owocem badań nad tym, jak dzisiejsi młodzi konsumują muzykę, jakie są ich preferencje i co naprawdę kieruje wyborami osób między 18 a 34 rokiem życia. Badanie zostało zrealizowane przez bileterię Biletomat.pl we współpracy z firmą badawczą Ciekawość. materiał reklamowywięcej |
|
|