|
|
|
|
|
|
|
Zmiany na multipleksach TVP. Dodatkowy kanał naziemnie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała nowy rozkład miejsc na multipleksach Telewizji Polskiej po zmianie standardu MUX-3 na DVB-T2/HEVC. Kanały TVP ABC i TVP Kultura trafią na trzeci multipleks. Z kolei do naziemnej telewizji cyfrowej powróci TVP World. Będzie dostępny za pośrednictwem MUX-6.
więcej
|
2,74 mln widzów transmisji obrad Sejmu. TVN24 z dobowym rekordem
Średnio 2,74 mln widzów oglądało poniedziałkowe transmisje obrad Sejmu i Senatu X kadencji w czołowych stacjach newsowych. TVN24 w ujęciu całodniowym zanotował najwyższy udział w historii nadawania - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Play i UPC Polska wyłączyły telewizję analogową
Klienci przejętej przez Play sieci kablowej UPC Polska w Katowicach nie mogą już korzystać z telewizji analogowej. - Zwolnione częstotliwości zostaną wykorzystane do dalszej poprawy jakości świadczonych przez nas usług cyfrowych - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play.
więcej
|
TVP1 przenosi premierowe odcinki ,,Jednego z dziesięciu" na wiosnę 2024 roku
Telewizja Polska przenosi emisję premierowych odcinków 141. sezonu „Jednego z dziesięciu” na przyszły rok. Jak wynika z naszych nieoficjalnych ustaleń, cykl będzie można oglądać wiosną 2024 roku. Program niezmiennie poprowadzi Tadeusz Sznuk.
więcej
|
Część klientów Play MAX bez kanałów Polsatu. "Emisja była błędem systemowym"
Części abonentów usługi telewizyjnej Play MAX zamiast kanałów grupy Polsat Plus od kilku dni wyświetlają się plansze z zachętą do wykupienia internetu od Play. Klienci skarżą się, że to nagła zmiana. Operator nie widzi problemu: - Pojedyncze przypadki dostępu do tych kanałów za pośrednictwem internetu świadczonego przez innego dostawcę wynikały prawdopodobnie z błędu systemowego – przekazała nam Ewa Sankowska-Sieniek, szefowa biura prasowego Play.
więcej
|
Nadawca News24 obciął koszty ramówki, ale strata dalej wyższa od przychodów
W zeszłym kwartale spółka Astro, produkująca „Familiadę” oraz nadająca kanały E-Sport TV i News24, przy spadku przychodów o 24 proc. do 402,2 tys. zł zanotowała 537,5 tys. zł straty netto. Stratę i tak ograniczono o ponad 900 tys. zł dzięki obcięciu wydatków na News24.
więcej
|
Serial HBO ,,Detektyw" trafi do telewizji naziemnej
Naziemny kanał TVN7 w połowie grudnia br. rozpocznie emisję amerykańskiego serialu HBO Original „Detektyw” („True Detective”). Stacja w nocnym paśmie w piątki i soboty pokaże pierwszy sezon produkcji.
więcej
|
TVP Sport liderem kanałów sportowych. Motowizja z największym wzrostem
W październiku 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Motowizja, a najwięcej straciły ex aequo trzy stacje - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy serwis streamingowy Canal+. W ofercie m.in. treści Viaplay
Canal+ wraca do Holandii po 17 latach. Do końca roku ruszy serwis streamingowy pod tą marką. Subskrypcję będzie można wykupić samodzielnie lub za pośrednictwem operatora VodafoneZiggo oraz platformy cyfrowej Canal Digitaal. W jego ofercie mają znaleźć się produkcje m.in. od Viaplay.
więcej
|
Stanisław Bortkiewicz rezygnuje z doradzania zarządowi TVP. ,,Misję uważam za skończoną"
Kilka dni temu ze stanowiskiem doradcy zarządu Telewizji Polskiej pożegnał się były współpracownik Jacka Kurskiego na Woronicza, Stanisław Bortkiewicz. - Moją misję w telewizji publicznej uważam za zakończoną - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl. Bortkiewicz związany był z TVP od 2016 roku, od października ub. roku szefuje Polska Press. To drugi już doradca Mateusza Matyszkowicza, który w ostatnich dniach informuje o rezygnacji.
więcej
|
Amazon pracuje nad systemem Vega. To alternatywa dla Android TV
Amazon planuje uniezależnić się od systemu operacyjnego autorstwa Google. Na nowych przystawkach i odtwarzaczach multimedialnych Fire TV ma pojawić się system pod nazwą Vega. Obecnie są sprzedawane z oprogramowaniem FireOS, opartym na Androidzie.
więcej
|
Ruszają prace nad trzecim sezonem serialu ,,Biały Lotos"
Twórca serialu „Biały Lotos”, Mike White nie chce już tracić więcej czasu więc w dniu gdy zakończył się strajk aktorów, czyli 9 listopada, rozpoczął castingi do trzeciego sezonu swojej produkcji. Zdjęcia mają się rozpocząć na początku lutego w Tajlandii.
więcej
|
Katarzyna Jabłońska awansowała w BBC Studios
Katarzyna Jabłońska awansowała na stanowisko director of digital and on-demand w regionie EMEA (Europa, Afryka, Bliski Wschód) w BBC Studios. Z firmą związana jest od dwóch lat.
więcej
|
Zmarł twórca kultowego programu piłkarskiego TVP
Nie żyje dziennikarz Adam Gocel, przez lata związany z Telewizją Polską i Polskim Radiem. W TVP wymyślił i prowadził popularny program ,,Piłkarska kadra czeka". więcej
|
mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erik Rylski na czel marketingu w Grupie Selena
Erik Rylski dołączył do Grupy Selena i objął tam nowo utworzone stanowisko chief marketing officer.
więcej
|
Aniela Radomska head of lifestyle w Imagine Nation
W agencji eventowej Imagine Nation powstał osobny dział Lifestyle, na czele którego stanęła Aniela Radomska.
więcej
|
Konkurent rzuca wyzwanie McDonald's i Burgerowi Drwala
Sieć Max Premium Burgers rusza z kampanią marketingową nawiązującą do konkurencyjnego Burgera Drwala od McDonald’s. Akcja pod hasłem „Zrobiliśmy to lepiej" promuje nowość – limitowaną edycję burgerów, z czego jeden będzie bezmięsny.
więcej
|
Filip Dawid na czele zespołu contentu i technologii Leo Burnett
Agencja reklamowa Leo Burnett (Grupa Publicis) powiększa zespół content&technology, a także wprowadzana zmiany w jego strukturze. Na jego czele stoi Filip Dawid.
więcej
|
Agnieszka Getler - Kicman, Danone i Żywiec Zdrój: marki przyszłości są blisko konsumentów i chcą zrozumieć ich wartości, styl życia, potrzeby
Jesienią najbardziej rozpoznawalny bohater marki w Polsce powrócił w najnowszym spocie Danio, a zaraz potem wystartowała kampania Alpro z hasłem ,,roślinne nie gryzie”. Czy jednoczesne inwestowanie w rozwój produktów mlecznych i ich roślinnych alternatyw się nie wyklucza? Co na to konsumenci i jakie oczekiwania stawiają markom przyszłości? O tym opowiada Agnieszka Getler – Kicman, Dyrektor Marketingu Danone i Żywiec Zdrój.
więcej
|
Shopping Plus - nowy pakiet DOOH od Braughman Group Media Braughman Group Media wprowadza nowy pakiet reklamowy o nazwie "Shopping Plus". Ta innowacyjna oferta ma na celu dotarcie do konsumentów w bliskiej odległości od znaczących galerii handlowych w największych miastach Polski m.in. przy Złotych Tarasach, Avenidzie, Posnanii, Galerii Katowickiej, jak również w Hali Koszyki, Supersamie oraz w Centrum Praskim Koneser. materiał reklamowywięcej |
|
|
Chętni do kupna Polska Press się wycofali. Czekają na nowy zarząd Orlenu
Choć jeszcze w październiku duże grupy medialne zgłaszały gotowość przystąpienia do rozmów o kupnie Polska Press, to po wyborach nie ma chętnego na tę transakcję - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Na co nam teraz taki kłopot? – mówi nam Zbigniew Benbenek, szef Grupy ZPR. Sytuacja może się jednak zmienić, bo zarząd spółki liczy dni do końca urzędowania. „Rozmowy będą prowadzone, ale z nowymi władzami Orlenu” - twierdzą politycy PO.
więcej
|
Krzysztof Stanowski tłumaczy, czym będzie Kanał Zero. "Chcę przejąć to poletko"
Krzysztof Stanowski opublikował nagranie, w którym tłumaczy, czym będzie jego nowy projekt o nazwie Kanał Zero. - Będzie miejsce na naukowe "zero", biznesowe "zero", celebryckie “zero” i inne. Chcemy trzymać ręce na pulsie i żyć tym, czym żyje Polska. Nie chcemy robić chłamu. Mam nadzieje, że nie zawiodę oczekiwań. Te suby, które przyrastają w szalonym tempie bez żadnego filmu, to duża odpowiedzialność. Wyszedłbym na totalnego gamonia, gdybym nie przygotował teraz jakościowego produktu - powiedział Stanowski.
więcej
|
Dorota Kania przeprasza Wirtualną Polskę. W tle wyciek ze skrzynki Michała Dworczyka
Członkini zarządu Polska Press Dorota Kania opublikowała na portalu X/Twitter „wyrazy ubolewania” pod adresem Wirtualnej Polski za to, że w swojej wypowiedzi sprzed roku zarzuciła jej systemowi pocztowemu nieszczelność. Sprawa dotyczyła maili mających wyciekać ze skrzynki ministra Michała Dworczyka. Opublikowane przez Kanię na zamkniętym profilu przeprosiny kończą sprawę. - To efekt sądowej ugody - informuje Wirtualnemedia.pl Michał Siegieda, szef biura komunikacji korporacyjnej w WP Holding.
więcej
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" utrzymał zysk. Jedną trzecia więcej z internetu
W zeszłym kwartale Gremi Media, wydająca m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”, zwiększyła skonsolidowane przychody o 6 proc. do 25,09 mln zł, osiągając 1,39 mln zł zysku netto. Wpływy cyfrowe wydawcy poszły w górę o jedną trzecią.
więcej
|
|
|
Krzysztof Stanowski tłumaczy, czym będzie Kanał Zero. "Chcę przejąć to poletko"
Krzysztof Stanowski opublikował nagranie, w którym tłumaczy, czym będzie jego nowy projekt o nazwie Kanał Zero. - Będzie miejsce na naukowe "zero", biznesowe "zero", celebryckie “zero” i inne. Chcemy trzymać ręce na pulsie i żyć tym, czym żyje Polska. Nie chcemy robić chłamu. Mam nadzieje, że nie zawiodę oczekiwań. Te suby, które przyrastają w szalonym tempie bez żadnego filmu, to duża odpowiedzialność. Wyszedłbym na totalnego gamonia, gdybym nie przygotował teraz jakościowego produktu - powiedział Stanowski.
więcej
|
Dorota Kania przeprasza Wirtualną Polskę. W tle wyciek ze skrzynki Michała Dworczyka
Członkini zarządu Polska Press Dorota Kania opublikowała na portalu X/Twitter „wyrazy ubolewania” pod adresem Wirtualnej Polski za to, że w swojej wypowiedzi sprzed roku zarzuciła jej systemowi pocztowemu nieszczelność. Sprawa dotyczyła maili mających wyciekać ze skrzynki ministra Michała Dworczyka. Opublikowane przez Kanię na zamkniętym profilu przeprosiny kończą sprawę. - To efekt sądowej ugody - informuje Wirtualnemedia.pl Michał Siegieda, szef biura komunikacji korporacyjnej w WP Holding.
więcej
|
Kontrowersyjny spot prawnika z demonicznym Donaldem Tuskiem. Rzecznik dyscyplinarny: Adwokatowi takie żarty nie przystoją
Piotr Sak, prawnik i poseł Suwerennej Polski, przed wyborami parlamentarnymi opublikował w mediach społecznościowych spot, w którym porównał Donalda Tuska do takich naciągaczy jak Kalibabka i Simon Leviev, zwany oszustem z Tindera. Korzystając ze sztucznej inteligencji, podłożył też głos szefa PO pod jego karykaturę. Tusk przyznawał się w filmie, że "oszukał miliony Polaków". Sprawa zajął się rzecznik dyscyplinarny Okręgowej Rady Adwokackiej w Krakowie. Teraz zapadła decyzja. - Posłowi na Sejm i adwokatowi takie żarty nie przystoją - stwierdził adwokat Mirosław Pałucki.
więcej
|
Google umożliwi zaskarżanie treści AI
Google nałoży nowe ograniczenia na tworzenie oraz wykorzystywanie treści wykreowanych przez sztuczną inteligencję. Nowe narzędzia trafią m.in. do użytkowników.
więcej
|
Znany twórca internetowy: nie czuję się na YouTube bezpiecznie
Dawid Myśliwiec, prowadzący na YouTube znany popularnonaukowy kanał „Uwaga! Naukowy Bełkot” w nowym filmie podzielił się uwagami na temat mechaniki platformy, która jego zdaniem premiuje nisko jakościowe treści kosztem merytorycznych filmów. Gorzko opowiedział też o bezpieczeństwie w przestrzeni cyfrowej, przyznając, że ostatnie miesiące były dla niego trudne. „Nie czuję się na YouTube bezpiecznie” - wyznał.
więcej
|
Wyborcze oblężenie serwisów informacyjnych. TVN24.pl bliżej Onetu i WP
Dziesięć czołowych witryn informacyjno-publicystycznych w październiku odwiedziło o jedną trzecią internautów więcej niż we wrześniu. Liderem pozostaje WP.pl, a najwięcej zyskały TVP24.pl, Gazeta.pl i Wyborcza.pl.
więcej
|
Twórcy ,,Wednesday" Netfliksa planują już prace nad drugim sezonem. Ekipa zdjęciowa będzie kręcić w Europie
Zeszłoroczny hit Netfliksa, czyli „Wednesday” otrzymał zamówienie na drugi sezon, ale jego twórcy nie mogli rozpocząć prac na planie zdjęciowym z powodu trwających w Hollywood strajków. Teraz gdy aktorzy wracają do pracy, ekipa twórców ustala szczegóły logistyczne. Serial poprzednio kręcony był w Rumunii, tym razem nastąpi zmiana lokalizacji.
więcej
|
Na Allegro nowy program afiliacyjny. Także dla użytkowników firmowych
Allegro uruchamia nową odsłonę swojego programu afiliacyjnego - Allegro Share, które zastąpiło Allegro Polecam. Z nowej oferty mogą korzystać użytkownicy z kontami firmowymi.
więcej
|
Orlen postawił już 4 tys. automatów paczkowych
Liczba automatów paczkowych Orlen Paczka przekroczyła 4 tys. W ciągu roku postawiono ich 2,5 tys.
więcej
|
DHL Parcel po zmienia się w DHL eCommerce
DHL Parcel, działająca na rynku usług kurierskich, rozpoczyna proces zmiany nazwy. Nowa nazwa spółki – DHL eCommerce – ma podkreślać przynależność do międzynarodowej dywizji DHL eCommerce w ramach Grupy DHL oraz odzwierciedlać globalne cele marki i podkreślić jej specjalizację w rozwiązaniach dla e-handlu.
więcej
|
,,Młodzi i Muzyka": Biletomat.pl przedstawia raport na temat Generacji Z i jej nawyków Obszerny raport jest owocem badań nad tym, jak dzisiejsi młodzi konsumują muzykę, jakie są ich preferencje i co naprawdę kieruje wyborami osób między 18 a 34 rokiem życia. Badanie zostało zrealizowane przez bileterię Biletomat.pl we współpracy z firmą badawczą Ciekawość. materiał reklamowywięcej |
|
|
Versuni z Hill & Knowlton
Versuni, właściciel znanych marek AGD, takich jak Philips, Saeco, Gaggia, Preethi, Philips Walita, Senseo i L'OR Barista, powierzyła agencji Hill & Knowlton globalną obsługę swojej komunikacji korporacyjnej.
więcej
|
Narodowy Bank Polski ma nowego rzecznika
Były rzecznik resortu zdrowia Wojciech Andrusiewicz odpowiada za kontakty z mediami z ramienia Narodowego Banku Polskiego.
więcej
|
Magdalena Dymek head of business department w Triple PR
Magdalena Dymek awansowała na stanowisko head of business department, a Paulina Woźniak - PR & event project managera w agencji Triple PR.
więcej
|
Aleksandra Kołakowska i Katarzyna Rodzoch awansowały w Big Picture
Aleksandra Kołakowska oraz Katarzyna Rodzoch awansowały na stanowiska senior PR consultantek działu lifestyle w agencji Big Picture.
więcej
|
LoveBrands Events: awans Kamila Pasterkowskiego, dołącza Kinga Betleja
Agencja LoveBrands Group, powiększa zespół LoveBrands Events. Kamil Pasterkowski awansuje na stanowisko event managera, a Kinga Betleja dołącza do zespołu na stanowisku junior event managera.
więcej
|
|
|