Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 16 Listopada 2023
 
 
 
KRRiT zmieniła zdanie w sprawie przyszłości naziemnego MUX-4
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła nową rekomendację dotyczącą MUX-4 naziemnej telewizji cyfrowej. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że chce teraz przedłużenia decyzji rezerwacyjnej dla związanej z Cyfrowym Polsatem spółki Info-TV-FM o 10 lat. Jeszcze półtora miesiąca temu KRRiT opowiedziała się za odebraniem rezerwacji.  więcej
 
 
Prezes Polskiego Radia wezwana do KRRiT. Mówiła o odzyskiwaniu reputacji przez Trójkę
 
Agnieszka Kamińska, prezes Polskiego Radia, pojawiła się w środę na posiedzeniu KRRiT, by wyjaśnić, dlaczego wprowadziła znaczące zmiany w planie programowo-finansowym nadawcy. Chodzi m.in. o obcięcie czasu poświęconego na publicystykę i informację w Polskim Radiu oraz przeznaczenie wygospodarowanego tak czasu na audycje muzyczne. Prezes przekonywała, że chodziło o odzyskiwanie młodego słuchacza - głównie dla Trójki. Członkowie Krajowej Rady przyjęli jej wyjaśnienia.    więcej
 
 
Kolejny apel ws. zarobków w TVP. 1 tys. zł podwyżki i wzrost premii
 
Dwie działające w Telewizji Polskiej organizacje pracownicze zwróciły się do władz nadawcy o zmiany w regulaminie wynagradzania. Mają też postulaty płacowe, m.in. podniesienie pensji zasadniczej o minimum 1 tys. zł, podwyżkę premii oraz przywrócenie dodatku stażowego. TVP zapewnia, że od dłuższego czasu pracuje nad zmianami w regulaminie płacowym. więcej
 
 
Rochstar bez dyrektor zarządzającej. Odeszła Małgorzata Perkowska-Czaja
 
Małgorzata Perkowska-Czaja, dyrektor zarządzająca firmy producenckiej Rochstar, rozstała się z spółką - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W firmie Rinke Rooyensa pracowała rok. więcej
 
 
Edward Miszczak odsunięty od prac nad ramówką wiosenną? Polsat komentuje
 
Edward Miszczak, wiceprezes i dyrektor programowy Telewizji Polsat, miał zostać odsunięty od tworzenia wiosennej ramówki stacji i ma pełnić jedynie funkcję konsultanta. Powodem jest fiasko najważniejszych nowości jesiennej oferty Polsatu. Stacja oficjalnie twierdzi jednak, że Miszczak cały czas odpowiada za kwestie ramówkowe. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Chętni do kupna Polska Press wycofali się. Czekają na nowy zarząd Orlenu więcej
 
Zmiany na multipleksach TVP. Dodatkowy kanał naziemnie więcej
 
Problemy Kanału Sportowego. "Stanowski zezłomował wizerunek Borka i Smokowskiego" więcej
 
PO zapowiedziała zmianę nazwy "Wiadomości" TVP. Zdania ekspertów są podzielone. "To nie w nazwach jest zło" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Koordynator produkcji autopromocji TV Kino Polska TV SA
Stażysta / stażystka do zespołu Wiadomości w Onet.pl Ringier Axel Springer
Senior Data Analyst Gemius
Quality checking & Content operations Technician Kino Polska TV SA
GRAFIK/MONTAŻYSTA - PROMOCJA I OPRAWA STACJI STUDIOMED TV
MANAGER DS. SPRZEDAŻY REKLAMY i SPONSORINGU STUDIOMED TV
Montażysta / Montażystka w dziale autopromocji Kino Polska TV SA
Dziennikarz/Dziennikarka Newsroom INFOR
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 47 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
KRRiT zmieniła zdanie w sprawie przyszłości naziemnego MUX-4

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła nową rekomendację dotyczącą MUX-4 naziemnej telewizji cyfrowej. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że chce teraz przedłużenia decyzji rezerwacyjnej dla związanej z Cyfrowym Polsatem spółki Info-TV-FM o 10 lat. Jeszcze półtora miesiąca temu KRRiT opowiedziała się za odebraniem rezerwacji.  więcej

Kolejny apel ws. zarobków w TVP. 1 tys. zł podwyżki i wzrost premii

Dwie działające w Telewizji Polskiej organizacje pracownicze zwróciły się do władz nadawcy o zmiany w regulaminie wynagradzania. Mają też postulaty płacowe, m.in. podniesienie pensji zasadniczej o minimum 1 tys. zł, podwyżkę premii oraz przywrócenie dodatku stażowego. TVP zapewnia, że od dłuższego czasu pracuje nad zmianami w regulaminie płacowym. więcej

Rochstar bez dyrektor zarządzającej. Odeszła Małgorzata Perkowska-Czaja

Małgorzata Perkowska-Czaja, dyrektor zarządzająca firmy producenckiej Rochstar, rozstała się z spółką - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W firmie Rinke Rooyensa pracowała rok. więcej

Edward Miszczak odsunięty od prac nad ramówką wiosenną? Polsat komentuje

Edward Miszczak, wiceprezes i dyrektor programowy Telewizji Polsat, miał zostać odsunięty od tworzenia wiosennej ramówki stacji i ma pełnić jedynie funkcję konsultanta. Powodem jest fiasko najważniejszych nowości jesiennej oferty Polsatu. Stacja oficjalnie twierdzi jednak, że Miszczak cały czas odpowiada za kwestie ramówkowe. więcej

,,Wiadomości" liderem programów informacyjnych. Widzów zyskała także ,,Panorama"

Na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku awansowały „Wiadomości” emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia, które wyprzedziły „Fakty” TVN i TVN24 BiS. Serwis ten zajął drugie miejsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Canal+ Polska pyta klientów o opłaty za współdzielenie kont

Abonenci platformy cyfrowej Canal+ otrzymują drogą e-mailową ankietę, w której dostawca płatnej telewizji pyta o ewentualne wprowadzenie dopłat za korzystanie z Canal+ online na dodatkowych urządzeniach. - To jedno z wielu badań, które realizujemy - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej

TVN szuka prowadzących ,,Dzień dobry TVN". Kto na liście kandydatów?

Cały czas trwają poszukiwania kolejnej pary prowadzących „Dzień dobry TVN”, która miałaby dołączyć do trzech dotychczasowych par. Wśród testowanych osób mają być m.in. Mikołaj Komar, Piotr Kędzierski, Dagmara Kaczmarek-Szałkow czy Sandra Hajduk. więcej

2,73 mln widzów ogląda ,,M jak miłość", TVP2 zdecydowanym liderem

24. sezon „M jak miłość” ogląda średnio 2,37 mln widzów, o 60 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Członek KRRiT pyta prezesa TVP dlaczego TVP Info nie transmitowała posiedzenia Sejmu

Dlaczego TVP Info nie transmitowała we wtorek posiedzenia Sejmu? Z takim pytaniem zwrócił się do przewodniczącego KRRiT członek Rady, prof. Tadeusz Kowalski. Zobowiązał też Macieja Świrskiego do zapytania o przyczyny takiej decyzji prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza. - Mam wrażenie, że takie pytanie zostanie wysłane, przewodniczący bowiem nie protestował - mówi nam prof. Kowalski.  więcej

,,Mam talent! 15" w zmodyfikowanej oprawie, oto nowy logotyp

Wiosną 2024 roku TVN pokaże 15. edycję „Mam talent!”, pod koniec tego miesiąca wystartują prace na planie programu. Jak wynika z naszych ustaleń, talent-show będzie miał nowy logotyp. Zmodyfikowana zostanie także oprawa audiowizualna. więcej

Nowy serial kryminalny ,,Uroczysko" z Antonim Królikowskim i Katarzyną Ucherską od 4 grudnia w Czwórce (zdjęcia)

W poniedziałek, 4 grudnia Czwórka rozpocznie emisję nowego serialu kryminalnego „Uroczysko”, w którym w rolach głównych wystąpią Antoni  Królikowski i Katarzyna Ucherska. Aktualnie trwają zdjęcia do produkcji. więcej

20. Mikołajkowy Blok Reklamowy 6 grudnia w Telewizji Polsat

W środę, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz 20. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. więcej

Nowy partner Netfliksa. Filmy i seriale z Premier League i Formułą 1

Setanta Sports, właściciel serwisu streamingowego i kanałów sportowych w Europie Wschodniej i Azji, nawiązał wyłączne partnerstwo z Netfliksem. Dzięki umowie w 13 krajach pojawi się pakiet Fan Pack, łączący dostęp do obu usług.  więcej

Prawicowy kanał z zakazem emisji satelitarnej. Emituje m.in. teorie spiskowe

Od września niemiecki kanał Schwarz Rot Gold TV (SRGT) retransmituje na pozycji orbitalnej Astra 19,2°E austriacką stację internetową AUF-1. Głosi ona skrajnie prawicowe teorie spiskowe. Urząd ds. mediów w Badenii-Wirtembergii - LfK - na podstawie oceny Komisji ds. Licencjonowania i Nadzoru (ZAK) zakazał dalszej emisji satelitarnej kanału. więcej

,,W niemieckim domu" rozlicza Niemców z ich powojennego milczenia. Recenzja serialu Disney+, który nakręcono w Polsce

Serial „W niemieckim domu” przyjmuje nietypowy punkt widzenia. Inspirowany powieścią Annette Hess o tym samym tytule, opowiada losy młodej Niemki Evy, która jako tłumaczka języka polskiego uczestniczy w drugim procesie oświęcimskim. Jest 1963 rok, a we Frankfurcie nad Menem za chwilę rozpocznie się proces, którego 70 proc. społeczeństwa nie chciało w swoim kraju. Czego po latach dowie się Eva Bruhn? więcej

Koniec serialu ,,Młody Sheldon". Siódmy sezon będzie ostatni

Telewizja CBS kończy emisję prequela kultowej „Teorii wielkiego podrywu”, czyli „Młodego Sheldona”. Powstanie jeszcze tylko jeden sezon. więcej

FilmBox promowany w nowej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej

FilmBox rozpoczął wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji marki, obejmującej pakiet kanałów filmowych i serwis streamingowy FilmBox+, jak również nowej oferty programowej. więcej

W TVN24 zmieniono neo-KRS na KRS. ,,Przestawienie wajchy na żywo"

Na antenie TVN24 podczas transmisji z obrad Sejmu, podczas których kandydatami do Krajowej Rady Sądownictwa zostali politycy nowej większości, określenie ,,neo-KRS" zamieniono na ,,KRS". Kpili z tego politycy PiS i publicyści sprzyjający odchodzącej władzy. A prawnik prof. Marcin Matczak ocenił, że dopiero zmiana przepisów może doprowadzić do odpolitycznienia KRS. więcej

mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki

Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Prezes Polskiego Radia wezwana do KRRiT. Mówiła o odzyskiwaniu reputacji przez Trójkę

Agnieszka Kamińska, prezes Polskiego Radia, pojawiła się w środę na posiedzeniu KRRiT, by wyjaśnić, dlaczego wprowadziła znaczące zmiany w planie programowo-finansowym nadawcy. Chodzi m.in. o obcięcie czasu poświęconego na publicystykę i informację w Polskim Radiu oraz przeznaczenie wygospodarowanego tak czasu na audycje muzyczne. Prezes przekonywała, że chodziło o odzyskiwanie młodego słuchacza - głównie dla Trójki. Członkowie Krajowej Rady przyjęli jej wyjaśnienia.    więcej

 
Nowy podcast Macieja Bąka ,,Media i polityka. Niebezpieczne związki"

Ruszył podcast Macieja Bąka „Media i polityka. Niebezpieczne związki”, w którym reporter Radia ZET rozmawia z dziennikarzami politycznymi o tajnikach ich pracy i nieoficjalnych relacjach z politykami różnych opcji. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
20. Mikołajkowy Blok Reklamowy 6 grudnia w Telewizji Polsat

W środę, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz 20. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. więcej

Kaufland myląco oznaczał, skąd są warzywa. Musi zapłacić 13 mln zł

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał grzywnę w wysokości 13,3 mln zł nałożoną przez prezesa UOKiK na sieć sklepów Kaufland. Ukarano ją za mylące dla klientów oznaczenia krajów pochodzenia warzyw. więcej

Burger Rywala rzuca wyzwanie Drwalowi od McDonald's

Pochodząca ze Szwecji siećMax Premium Burgers po raz pierwszy w swoich działaniach marketingowych rzuca rękawicę największemu na rynku rywalowi i to w czasie gdy ten intensywnie promuje zimową ofertę Burgerów Drwala. Europejski konkurent przekonuje, że to jego marka oferuje na polskim rynku „najlepsze burgery”. - Wierzymy, że w branży fast food należy jeszcze wiele zrobić, szczególnie pod kątem smaku. Nie boimy się mówić, że wyprzedzamy w tym względzie konkurencję - mówi Richard Bergfors, CEO Max Burgers. więcej

Zmarzlik, Fajdek i skoczkowie w reklamie Orlenu ścigają się o hot doga i kawę

W sklepach Stop Cafe na stacjach Orlen ruszyła promocja dotycząca hot dogów i kawy. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem sponsorowanych przez koncern sportowców: Bartosza Zmarzlika, Pawła Fajdka i skoczków narciarskich. więcej

GroupM zmienia model rozliczeniowy. Bez zysków i strat na poziomie krajowym

GroupM (należy do WPP) poinformowała, że jej agencje EssenceMediacom, Wavemaker, MSix & Partners i Mindshare od 2024 roku nie będą już odpowiedzialne za własne budżety. więcej

Tymbark z Publicis reklamuje jesienne picie soków

Ruszyła kampania soków marki Tymbark (Grupa Maspex), w której autorem kreacji po raz pierwszy jest agencja Publicis Worldwide Poland.  więcej

Amazon w świątecznej reklamie odnajduje dziecięcą radość

W nowej reklamie świątecznej Amazon pokazuje, jak cieszyć się zimą niezależnie od wieku. więcej

FilmBox promowany w nowej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej

FilmBox rozpoczął wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji marki, obejmującej pakiet kanałów filmowych i serwis streamingowy FilmBox+, jak również nowej oferty programowej. więcej

Remington promuje linię ONE. W reklamie Elwira Rutkowska

Wystartowała akcja #Komplementy4EveryONE, w ramach której marka Remington zachęca do dzielenia się z innymi miłymi słowami - tak, by podbudować pewność siebie Polaków w duchu filozofii „Bądź sobą po swojemu”. Ambasadorką akcji jest influencerka Elwira Rutkowska-Łabęcka. Powstał też odcinek specjalny podcastu we współpracy z Fundacją Można Zwariować. więcej

Świąteczna farma reklamuje TK Maxx

Sieć sklepów TK Maxx zaprezentowała najnowszą, świąteczną reklamę. Spot przedstawia grupę uroczych zwierząt, które ukazują się swoim właścicielom w nowych, stylowych strojach z TK Maxx. Marka podkreśla, że w swojej ofercie ma wyjątkowe prezenty dla wszystkich, w dodatku w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. więcej

UEFA przedstawia oficjalną piłkę na Mistrzostwa Europy w 2024 roku

Adidas prezentuje „Fussballliebe” – oficjalną piłkę UEFA EURO 2024. Turniej odbędzie się w przyszłym roku w Niemczech.  więcej

Havas Red awansuje Andrew Stevensa na stanowisko nowego dyrektora kreatywnego na Europę

Agencja Havas Red awansowała dotychczasowego dyrektora kreatywnego wykonawczego w Wielkiej Brytanii, Andrew Stevensa na nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego wykonawczego na Wielką Brytanię i Europę. więcej

AAA Auto partnerem Legii Warszawa

Grupa Aures Holdings, właściciel centrów samochodów AAA Auto, została oficjalnym partnerem Legii Warszawa. Oprócz ekspozycji marki na stadionie i tworzenia wspólnego kontentu online, partner będzie wspierał logistycznie również działalność Fundacji Legii. więcej

McDonald's wprowadza do oferty Burgera Drwala z chrzanem. ,,Zimę najlepiej spędzać razem"

Do oferty Burgera Drwala McDonald's dołączają kolejne cztery odsłony kanapek, w tym nowość - wariant z chrzanem. Menu promuje kampania “Lepsza strona zimy” oraz specjalna gra planszowa w lokalu McDonald's w Łodzi.  więcej

Sonko we współpracy z Wedlem wypuszcza nowy produkt. Będzie kampania

Marka Sonko (należy do Oshee) we współpracy z firmą E.Wedel wprowadza na rynek nową linię wafli w wedlowskiej czekoladzie. Będzie je wspierać kampanią.  więcej

Pepco reklamuje ofertę świąteczną

”Jak święta, to Pepco” to hasło promujące ofertę popularnej sieci sklepów dyskontowych, obejmującą  m.in. ubrania na licencjach Psiego Patrolu i Disney, skrzaty czy świąteczne kubki. więcej

Kampania ,,Nasz Klimat" ponownie zachęca Polaków do zmiany nawyków

Ministerstwo Klimatu i Środowiska ruszyło z nową odsłoną kampanii „Nasz Klimat”. Działania koncentrują się na tematach związanych z oszczędzaniem energii, prawidłową gospodarką odpadami, a także na wiedzy dotyczącej systemu kaucyjnego.  więcej

Shopping Plus - nowy pakiet DOOH od Braughman Group Media

Braughman Group Media wprowadza nowy pakiet reklamowy o nazwie "Shopping Plus". Ta innowacyjna oferta ma na celu dotarcie do konsumentów w bliskiej odległości od znaczących galerii handlowych w największych miastach Polski m.in. przy Złotych Tarasach, Avenidzie, Posnanii, Galerii Katowickiej, jak również w Hali Koszyki, Supersamie oraz w Centrum Praskim Koneser. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Od początku wojny Izraela z Hamasem zginęło co najmniej 42 dziennikarzy

Od początku wojny Izraela z Hamasem zginęło już co najmniej 42 dziennikarzy - podała wczoraj amerykańska organizacja Komitet na rzecz Ochrony Dziennikarzy (CPJ); podkreśliła, że jest to najbardziej "śmiercionośny" konflikt dla reporterów, odkąd w 1992 roku zaczęła prowadzić statystyki. więcej

Niemiecki dziennikarz chwalił Władimira Putina; pisał mu książki - peany. Zarobił na tym setki tysięcy euro z Rosji

Niemiecki dziennikarz - autor książek - peanów o rosyjskim dyktatorze Putinie - Hubert Seipel otrzymał w sumie kilkaset tysięcy euro z Rosji w ramach „sponsoringu”. Seipel jest znany z wywiadów z Putinem i reportaży na temat Rosji, w telewizji występował jako ekspert od tej tematyki – podał „Spiegel”. Chwalił dyktatora i robił mu dobry PR. Prawie 100 razy spotykał się z rosyjskim zbrodniarzem. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Nowy partner Netfliksa. Filmy i seriale z Premier League i Formułą 1

Setanta Sports, właściciel serwisu streamingowego i kanałów sportowych w Europie Wschodniej i Azji, nawiązał wyłączne partnerstwo z Netfliksem. Dzięki umowie w 13 krajach pojawi się pakiet Fan Pack, łączący dostęp do obu usług.  więcej

Mapy Google pomogą poruszać się komunikacją publiczną

Google ogłasza nowe narzędzia w Mapach Google. Mają pomóc m.in. podróżnym korzystającym z komunikacji miejskiej.  więcej

UOKiK wszczyna postępowanie ws. transmisji z Clout MMA

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie wyjaśniające dotyczące problemów z transmisjami gal freak-fightowych Clout MMA. Przesłano do niego ponad 170 skarg w tej sprawie. - To na przedsiębiorcy spoczywa odpowiedzialność za jakość usługi i obowiązek rekompensaty w przypadkach awarii - podkreśla Tomasz Chróstny, prezes UOKiK. więcej

Co zostanie Młodzieżowym Słowem Roku 2023? Nominowani "bambik, rel, slay"

Wydawnictwo Naukowe PWN i Uniwersytet Warszawski ogłosiły nominowanych do konkursu Młodzieżowe Słowo Roku. Wśród nich są m.in. wyróżniona w ubiegłym roku “odklejka”, a także “bambik”, “slay” czy “LOL”. Wyniki plebiscytu poznamy w grudniu. więcej

,,Informacja zwrotna" wierci dziurę w mózgu. Recenzja serialu Netfliksa inspirowanego powieścią Jakuba Żulczyka

Jakub Żulczyk zbiera w tym roku obfite plony serialowe, ale i wydawnicze. Niedawno ukazała się nowa powieść pisarza zatytułowana „Dawno temu w Warszawie”, latem oglądaliśmy „Warszawiankę”, a od dzisiaj na Netfliksie dostępna jest adaptacja „Informacji zwrotnej”. więcej

Jak Polacy płacą najchętniej za e-zakupy? Blikiem i szybkim przelewem elektronicznym

Najczęściej za e-zakupy Polacy płacą Blikiem, na drugim miejscu korzystają z szybkiego przelewu elektronicznego, a w dalszej kolejności z karty debetowej - wynika z badania "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023". Dodano, że coraz więcej osób kupuje przez internet kilka razy w miesiącu. więcej

,,Młodzi i Muzyka": Biletomat.pl przedstawia raport na temat Generacji Z i jej nawyków

Obszerny raport jest owocem badań nad tym, jak dzisiejsi młodzi konsumują muzykę, jakie są ich preferencje i co naprawdę kieruje wyborami osób między 18 a 34 rokiem życia. Badanie zostało zrealizowane przez bileterię Biletomat.pl we współpracy z firmą badawczą Ciekawość. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
BNP Paribas Real Estate Poland wybrało Garden of Words Group do obsługi PR

Do grona klientów Garden of Words dołączyło BNP Paribas Real Estate Poland. więcej

Matt Buchanan w nowej globalnej roli w Ogilvy PR

Szefostwo agencji Ogilvy PR powołało Matta Buchanana na nowego globalnego prezesa ds. komunikacji zintegrowanej i w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Nowo utworzone stanowisko obejmie ze skutkiem natychmiastowym. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Mapy Google pomogą poruszać się komunikacją publiczną
Twarze generowane przez sztuczną inteligencję wydają się nam bardziej realistycznie niż te prawdziwe
Wkrótce maksimum Leonidów, najszybszych "spadających gwiazd"
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj