|
|
|
|
|
|
|
KRRiT zmieniła zdanie w sprawie przyszłości naziemnego MUX-4
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjęła nową rekomendację dotyczącą MUX-4 naziemnej telewizji cyfrowej. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że chce teraz przedłużenia decyzji rezerwacyjnej dla związanej z Cyfrowym Polsatem spółki Info-TV-FM o 10 lat. Jeszcze półtora miesiąca temu KRRiT opowiedziała się za odebraniem rezerwacji.
więcej
|
Kolejny apel ws. zarobków w TVP. 1 tys. zł podwyżki i wzrost premii
Dwie działające w Telewizji Polskiej organizacje pracownicze zwróciły się do władz nadawcy o zmiany w regulaminie wynagradzania. Mają też postulaty płacowe, m.in. podniesienie pensji zasadniczej o minimum 1 tys. zł, podwyżkę premii oraz przywrócenie dodatku stażowego. TVP zapewnia, że od dłuższego czasu pracuje nad zmianami w regulaminie płacowym.
więcej
|
Rochstar bez dyrektor zarządzającej. Odeszła Małgorzata Perkowska-Czaja
Małgorzata Perkowska-Czaja, dyrektor zarządzająca firmy producenckiej Rochstar, rozstała się z spółką - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W firmie Rinke Rooyensa pracowała rok.
więcej
|
Edward Miszczak odsunięty od prac nad ramówką wiosenną? Polsat komentuje
Edward Miszczak, wiceprezes i dyrektor programowy Telewizji Polsat, miał zostać odsunięty od tworzenia wiosennej ramówki stacji i ma pełnić jedynie funkcję konsultanta. Powodem jest fiasko najważniejszych nowości jesiennej oferty Polsatu. Stacja oficjalnie twierdzi jednak, że Miszczak cały czas odpowiada za kwestie ramówkowe.
więcej
|
,,Wiadomości" liderem programów informacyjnych. Widzów zyskała także ,,Panorama"
Na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku awansowały „Wiadomości” emitowane w TVP1, TVP Info i TVP Polonia, które wyprzedziły „Fakty” TVN i TVN24 BiS. Serwis ten zajął drugie miejsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ Polska pyta klientów o opłaty za współdzielenie kont
Abonenci platformy cyfrowej Canal+ otrzymują drogą e-mailową ankietę, w której dostawca płatnej telewizji pyta o ewentualne wprowadzenie dopłat za korzystanie z Canal+ online na dodatkowych urządzeniach. - To jedno z wielu badań, które realizujemy - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.
więcej
|
TVN szuka prowadzących ,,Dzień dobry TVN". Kto na liście kandydatów?
Cały czas trwają poszukiwania kolejnej pary prowadzących „Dzień dobry TVN”, która miałaby dołączyć do trzech dotychczasowych par. Wśród testowanych osób mają być m.in. Mikołaj Komar, Piotr Kędzierski, Dagmara Kaczmarek-Szałkow czy Sandra Hajduk.
więcej
|
2,73 mln widzów ogląda ,,M jak miłość", TVP2 zdecydowanym liderem
24. sezon „M jak miłość” ogląda średnio 2,37 mln widzów, o 60 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Członek KRRiT pyta prezesa TVP dlaczego TVP Info nie transmitowała posiedzenia Sejmu
Dlaczego TVP Info nie transmitowała we wtorek posiedzenia Sejmu? Z takim pytaniem zwrócił się do przewodniczącego KRRiT członek Rady, prof. Tadeusz Kowalski. Zobowiązał też Macieja Świrskiego do zapytania o przyczyny takiej decyzji prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza. - Mam wrażenie, że takie pytanie zostanie wysłane, przewodniczący bowiem nie protestował - mówi nam prof. Kowalski.
więcej
|
,,Mam talent! 15" w zmodyfikowanej oprawie, oto nowy logotyp
Wiosną 2024 roku TVN pokaże 15. edycję „Mam talent!”, pod koniec tego miesiąca wystartują prace na planie programu. Jak wynika z naszych ustaleń, talent-show będzie miał nowy logotyp. Zmodyfikowana zostanie także oprawa audiowizualna.
więcej
|
Nowy serial kryminalny ,,Uroczysko" z Antonim Królikowskim i Katarzyną Ucherską od 4 grudnia w Czwórce (zdjęcia)
W poniedziałek, 4 grudnia Czwórka rozpocznie emisję nowego serialu kryminalnego „Uroczysko”, w którym w rolach głównych wystąpią Antoni Królikowski i Katarzyna Ucherska. Aktualnie trwają zdjęcia do produkcji.
więcej
|
20. Mikołajkowy Blok Reklamowy 6 grudnia w Telewizji Polsat
W środę, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz 20. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy.
więcej
|
Nowy partner Netfliksa. Filmy i seriale z Premier League i Formułą 1
Setanta Sports, właściciel serwisu streamingowego i kanałów sportowych w Europie Wschodniej i Azji, nawiązał wyłączne partnerstwo z Netfliksem. Dzięki umowie w 13 krajach pojawi się pakiet Fan Pack, łączący dostęp do obu usług.
więcej
|
Prawicowy kanał z zakazem emisji satelitarnej. Emituje m.in. teorie spiskowe
Od września niemiecki kanał Schwarz Rot Gold TV (SRGT) retransmituje na pozycji orbitalnej Astra 19,2°E austriacką stację internetową AUF-1. Głosi ona skrajnie prawicowe teorie spiskowe. Urząd ds. mediów w Badenii-Wirtembergii - LfK - na podstawie oceny Komisji ds. Licencjonowania i Nadzoru (ZAK) zakazał dalszej emisji satelitarnej kanału.
więcej
|
,,W niemieckim domu" rozlicza Niemców z ich powojennego milczenia. Recenzja serialu Disney+, który nakręcono w Polsce
Serial „W niemieckim domu” przyjmuje nietypowy punkt widzenia. Inspirowany powieścią Annette Hess o tym samym tytule, opowiada losy młodej Niemki Evy, która jako tłumaczka języka polskiego uczestniczy w drugim procesie oświęcimskim. Jest 1963 rok, a we Frankfurcie nad Menem za chwilę rozpocznie się proces, którego 70 proc. społeczeństwa nie chciało w swoim kraju. Czego po latach dowie się Eva Bruhn?
więcej
|
Koniec serialu ,,Młody Sheldon". Siódmy sezon będzie ostatni
Telewizja CBS kończy emisję prequela kultowej „Teorii wielkiego podrywu”, czyli „Młodego Sheldona”. Powstanie jeszcze tylko jeden sezon.
więcej
|
FilmBox promowany w nowej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej
FilmBox rozpoczął wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji marki, obejmującej pakiet kanałów filmowych i serwis streamingowy FilmBox+, jak również nowej oferty programowej.
więcej
|
W TVN24 zmieniono neo-KRS na KRS. ,,Przestawienie wajchy na żywo"
Na antenie TVN24 podczas transmisji z obrad Sejmu, podczas których kandydatami do Krajowej Rady Sądownictwa zostali politycy nowej większości, określenie ,,neo-KRS" zamieniono na ,,KRS". Kpili z tego politycy PiS i publicyści sprzyjający odchodzącej władzy. A prawnik prof. Marcin Matczak ocenił, że dopiero zmiana przepisów może doprowadzić do odpolitycznienia KRS. więcej
|
mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes Polskiego Radia wezwana do KRRiT. Mówiła o odzyskiwaniu reputacji przez Trójkę
Agnieszka Kamińska, prezes Polskiego Radia, pojawiła się w środę na posiedzeniu KRRiT, by wyjaśnić, dlaczego wprowadziła znaczące zmiany w planie programowo-finansowym nadawcy. Chodzi m.in. o obcięcie czasu poświęconego na publicystykę i informację w Polskim Radiu oraz przeznaczenie wygospodarowanego tak czasu na audycje muzyczne. Prezes przekonywała, że chodziło o odzyskiwanie młodego słuchacza - głównie dla Trójki. Członkowie Krajowej Rady przyjęli jej wyjaśnienia.
więcej
|
|
Nowy podcast Macieja Bąka ,,Media i polityka. Niebezpieczne związki"
Ruszył podcast Macieja Bąka „Media i polityka. Niebezpieczne związki”, w którym reporter Radia ZET rozmawia z dziennikarzami politycznymi o tajnikach ich pracy i nieoficjalnych relacjach z politykami różnych opcji.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
20. Mikołajkowy Blok Reklamowy 6 grudnia w Telewizji Polsat
W środę, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz 20. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy.
więcej
|
Kaufland myląco oznaczał, skąd są warzywa. Musi zapłacić 13 mln zł
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał grzywnę w wysokości 13,3 mln zł nałożoną przez prezesa UOKiK na sieć sklepów Kaufland. Ukarano ją za mylące dla klientów oznaczenia krajów pochodzenia warzyw.
więcej
|
Burger Rywala rzuca wyzwanie Drwalowi od McDonald's
Pochodząca ze Szwecji siećMax Premium Burgers po raz pierwszy w swoich działaniach marketingowych rzuca rękawicę największemu na rynku rywalowi i to w czasie gdy ten intensywnie promuje zimową ofertę Burgerów Drwala. Europejski konkurent przekonuje, że to jego marka oferuje na polskim rynku „najlepsze burgery”. - Wierzymy, że w branży fast food należy jeszcze wiele zrobić, szczególnie pod kątem smaku. Nie boimy się mówić, że wyprzedzamy w tym względzie konkurencję - mówi Richard Bergfors, CEO Max Burgers.
więcej
|
Zmarzlik, Fajdek i skoczkowie w reklamie Orlenu ścigają się o hot doga i kawę
W sklepach Stop Cafe na stacjach Orlen ruszyła promocja dotycząca hot dogów i kawy. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem sponsorowanych przez koncern sportowców: Bartosza Zmarzlika, Pawła Fajdka i skoczków narciarskich.
więcej
|
GroupM zmienia model rozliczeniowy. Bez zysków i strat na poziomie krajowym
GroupM (należy do WPP) poinformowała, że jej agencje EssenceMediacom, Wavemaker, MSix & Partners i Mindshare od 2024 roku nie będą już odpowiedzialne za własne budżety.
więcej
|
Tymbark z Publicis reklamuje jesienne picie soków
Ruszyła kampania soków marki Tymbark (Grupa Maspex), w której autorem kreacji po raz pierwszy jest agencja Publicis Worldwide Poland.
więcej
|
Amazon w świątecznej reklamie odnajduje dziecięcą radość
W nowej reklamie świątecznej Amazon pokazuje, jak cieszyć się zimą niezależnie od wieku.
więcej
|
FilmBox promowany w nowej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej
FilmBox rozpoczął wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji marki, obejmującej pakiet kanałów filmowych i serwis streamingowy FilmBox+, jak również nowej oferty programowej.
więcej
|
Remington promuje linię ONE. W reklamie Elwira Rutkowska
Wystartowała akcja #Komplementy4EveryONE, w ramach której marka Remington zachęca do dzielenia się z innymi miłymi słowami - tak, by podbudować pewność siebie Polaków w duchu filozofii „Bądź sobą po swojemu”. Ambasadorką akcji jest influencerka Elwira Rutkowska-Łabęcka. Powstał też odcinek specjalny podcastu we współpracy z Fundacją Można Zwariować.
więcej
|
Świąteczna farma reklamuje TK Maxx
Sieć sklepów TK Maxx zaprezentowała najnowszą, świąteczną reklamę. Spot przedstawia grupę uroczych zwierząt, które ukazują się swoim właścicielom w nowych, stylowych strojach z TK Maxx. Marka podkreśla, że w swojej ofercie ma wyjątkowe prezenty dla wszystkich, w dodatku w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
więcej
|
UEFA przedstawia oficjalną piłkę na Mistrzostwa Europy w 2024 roku
Adidas prezentuje „Fussballliebe” – oficjalną piłkę UEFA EURO 2024. Turniej odbędzie się w przyszłym roku w Niemczech.
więcej
|
Havas Red awansuje Andrew Stevensa na stanowisko nowego dyrektora kreatywnego na Europę
Agencja Havas Red awansowała dotychczasowego dyrektora kreatywnego wykonawczego w Wielkiej Brytanii, Andrew Stevensa na nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego wykonawczego na Wielką Brytanię i Europę.
więcej
|
AAA Auto partnerem Legii Warszawa
Grupa Aures Holdings, właściciel centrów samochodów AAA Auto, została oficjalnym partnerem Legii Warszawa. Oprócz ekspozycji marki na stadionie i tworzenia wspólnego kontentu online, partner będzie wspierał logistycznie również działalność Fundacji Legii.
więcej
|
McDonald's wprowadza do oferty Burgera Drwala z chrzanem. ,,Zimę najlepiej spędzać razem"
Do oferty Burgera Drwala McDonald's dołączają kolejne cztery odsłony kanapek, w tym nowość - wariant z chrzanem. Menu promuje kampania “Lepsza strona zimy” oraz specjalna gra planszowa w lokalu McDonald's w Łodzi.
więcej
|
Sonko we współpracy z Wedlem wypuszcza nowy produkt. Będzie kampania
Marka Sonko (należy do Oshee) we współpracy z firmą E.Wedel wprowadza na rynek nową linię wafli w wedlowskiej czekoladzie. Będzie je wspierać kampanią.
więcej
|
Pepco reklamuje ofertę świąteczną
”Jak święta, to Pepco” to hasło promujące ofertę popularnej sieci sklepów dyskontowych, obejmującą m.in. ubrania na licencjach Psiego Patrolu i Disney, skrzaty czy świąteczne kubki.
więcej
|
Kampania ,,Nasz Klimat" ponownie zachęca Polaków do zmiany nawyków
Ministerstwo Klimatu i Środowiska ruszyło z nową odsłoną kampanii „Nasz Klimat”. Działania koncentrują się na tematach związanych z oszczędzaniem energii, prawidłową gospodarką odpadami, a także na wiedzy dotyczącej systemu kaucyjnego.
więcej
|
Shopping Plus - nowy pakiet DOOH od Braughman Group Media Braughman Group Media wprowadza nowy pakiet reklamowy o nazwie "Shopping Plus". Ta innowacyjna oferta ma na celu dotarcie do konsumentów w bliskiej odległości od znaczących galerii handlowych w największych miastach Polski m.in. przy Złotych Tarasach, Avenidzie, Posnanii, Galerii Katowickiej, jak również w Hali Koszyki, Supersamie oraz w Centrum Praskim Koneser. materiał reklamowywięcej |
|
|
Nowy partner Netfliksa. Filmy i seriale z Premier League i Formułą 1
Setanta Sports, właściciel serwisu streamingowego i kanałów sportowych w Europie Wschodniej i Azji, nawiązał wyłączne partnerstwo z Netfliksem. Dzięki umowie w 13 krajach pojawi się pakiet Fan Pack, łączący dostęp do obu usług.
więcej
|
Mapy Google pomogą poruszać się komunikacją publiczną
Google ogłasza nowe narzędzia w Mapach Google. Mają pomóc m.in. podróżnym korzystającym z komunikacji miejskiej.
więcej
|
UOKiK wszczyna postępowanie ws. transmisji z Clout MMA
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie wyjaśniające dotyczące problemów z transmisjami gal freak-fightowych Clout MMA. Przesłano do niego ponad 170 skarg w tej sprawie. - To na przedsiębiorcy spoczywa odpowiedzialność za jakość usługi i obowiązek rekompensaty w przypadkach awarii - podkreśla Tomasz Chróstny, prezes UOKiK.
więcej
|
Co zostanie Młodzieżowym Słowem Roku 2023? Nominowani "bambik, rel, slay"
Wydawnictwo Naukowe PWN i Uniwersytet Warszawski ogłosiły nominowanych do konkursu Młodzieżowe Słowo Roku. Wśród nich są m.in. wyróżniona w ubiegłym roku “odklejka”, a także “bambik”, “slay” czy “LOL”. Wyniki plebiscytu poznamy w grudniu.
więcej
|
,,Informacja zwrotna" wierci dziurę w mózgu. Recenzja serialu Netfliksa inspirowanego powieścią Jakuba Żulczyka
Jakub Żulczyk zbiera w tym roku obfite plony serialowe, ale i wydawnicze. Niedawno ukazała się nowa powieść pisarza zatytułowana „Dawno temu w Warszawie”, latem oglądaliśmy „Warszawiankę”, a od dzisiaj na Netfliksie dostępna jest adaptacja „Informacji zwrotnej”.
więcej
|
Jak Polacy płacą najchętniej za e-zakupy? Blikiem i szybkim przelewem elektronicznym
Najczęściej za e-zakupy Polacy płacą Blikiem, na drugim miejscu korzystają z szybkiego przelewu elektronicznego, a w dalszej kolejności z karty debetowej - wynika z badania "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023". Dodano, że coraz więcej osób kupuje przez internet kilka razy w miesiącu.
więcej
|
,,Młodzi i Muzyka": Biletomat.pl przedstawia raport na temat Generacji Z i jej nawyków Obszerny raport jest owocem badań nad tym, jak dzisiejsi młodzi konsumują muzykę, jakie są ich preferencje i co naprawdę kieruje wyborami osób między 18 a 34 rokiem życia. Badanie zostało zrealizowane przez bileterię Biletomat.pl we współpracy z firmą badawczą Ciekawość. materiał reklamowywięcej |
|
|