|
|
|
|
|
|
|
TVP bez reklam? To proponują eksperci przyszłego rządu
Gotowe są już zręby ustawy o reformie mediów publicznych, opracowane przez zespół ekspertów dla przyszłego rządu. Niebawem projekt trafić ma pod konsultacje publiczne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród proponowanych zmian jest ograniczenie emisji reklam w TVP o trzy czwarte. - Telewizja publiczna winna opierać się na społecznej służbie - mówi nam Jan Dworak, jeden z członków zespołu przygotowującego projekt ustawy.
więcej
|
Agnieszka Gosiewska odchodzi z Nielsena. Lucyna Koba pokieruje polskim oddziałem
Agnieszka Gosiewska, managing director Nielsen Media w Polsce, po 16 latach pracy odchodzi z firmy. Zarządzanie polskim oddziałem spółki badającej widownię telewizji przejmie Lucyna Koba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Edward Miszczak prezesem TVP? "To byłoby nieszczęście dla mediów publicznych"
W mediach pojawiły się plotki o tym, że dyrektor programowy Polsatu Edward Miszczak, po serii kontrowersyjnych zmian w ramówce, które skończyły się niepowodzeniem, może zostać prezesem TVP. Czy sprawdziłby się w tej roli? Zdania ekspertów są podzielone. - Gdyby Miszczak miał przenieść do TVP doświadczenia TVN przemnożone przez Polsat, byłoby to nieszczęście dla mediów publicznych. Doradzałbym, żeby poprowadził tam kanał nastawiony na rozrywkę, np. TVP2 - łagodnie i inteligentnie skomercjalizowany - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl prof. Maciej Mrozowski, medioznawca.
więcej
|
Nie będzie audytu dotyczącego kampanii wyborczej w TVP
Opozycyjny członek Rady Programowej Telewizji Polskiej Krzysztof Luft zaproponował przyjęcie uchwały, która zaapelowałaby do zarządu TVP o zewnętrzny audyt sposobu relacjonowania kampanii wyborczej na antenach nadawcy publicznego. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, wniosek przepadł stosunkiem głosów 5:3.
więcej
|
Zdrożał serwis TVN24 GO. Jest też nowy pakiet
TVN Warner Bros. Discovery zmienia cenę serwisu streamingowego TVN24 GO. Za miesięczny i roczny dostęp do niego nowi i powracający subskrybenci zapłacić muszą o połowę więcej. Jeśli ktoś nie zrezygnuje z subskrypcji, nadal może korzystać z serwisu w starej cenie.
więcej
|
TVP ogłasza drugi przetarg w sprawie ,,Sylwestra Marzeń". Ale konkretów wciąż brak
Telewizja Polska nadal nie ogłosiła, gdzie odbędzie się tegoroczny „Sylwester Marzeń”. Ogłaszane przez nadawcę są natomiast kolejne przetargi na jego organizację, które wskazują, że koncert zostanie zorganizowany w Zakopanem. W cenniku reklam na grudzień w paśmie “Sylwestra” na razie widnieje pozycja “Program rozrywkowy”.
więcej
|
Drugi sezon ,,Lokatorki" od 1 grudnia w TVP1, stacja zmienia pasmo emisji serialu (zdjęcia)
Od 1 grudnia w piątki o 20.35 Jedynka będzie emitować drugi sezon serialu „Lokatorka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwsza seria produkcji pokazywana była wczesną jesienią we wtorkowe wieczory.
więcej
|
TVP1 w Boże Narodzenie pokaże specjalny odcinek ,,Rolnik szuka żony 10"
W poniedziałek, 25 grudnia telewizyjna Jedynka wyemituje specjalny odcinek dziesiątego sezonu reality-show „Rolnik szuka żony” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 liderem, TVN24 wyprzedziło Polsat i TVN. ,,M jak miłość", orędzie prezydenta i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, orędzie prezydenta Andrzeja Dudy oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1. Na trzecie miejsce awansował informacyjny kanał TVN24, który wyprzedził Polsat i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Właściciel Play i UPC Polska inwestuje w kolejnego operatora
Grupa Iliad francuskiego biznesmena Xaviera Niela, do którego należą także m.in. Play i UPC Polska, nabyła 6 proc. udziałów w belgijskiej firmie Proximus. Świadczy ona usługi telefonii, szybkiego internetu i telewizji kablowej.
więcej
|
Serwis Showmax szykuje się do ponownego uruchomienia
Obecny jeszcze kilka lat temu na polskim rynku serwis streamingowy Showmax przygotowuje relaunch w Afryce. Zmiany wiążą się z nową aplikacją, wyglądem interfejsu platformy i ofertą pakietową. Odświeżona odsłona Showmax ma być zbliżona do Peacock i SkyShowtime.
więcej
|
158,2 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP2
Na 158,2 tys. zł wyceniono najdroższy spot w Telewizji Polskiej w cenniku Biura Reklamy TVP na grudzień br. To koszt reklamy emitowanej przy serialu “M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
Jimmy Kimmel ponownie poprowadzi galę rozdania Oscarów dla stacji ABC
Komik Jimmy Kimmel będzie gospodarzem 96. ceremonii rozdania Oscarów, która odbędzie się w przyszłym roku.
więcej
|
Stephan Schmitter dyrektorem generalnym RTL Deutschland
Wieloletni dyrektor wykonawczy RTL Stephan Schmitter został mianowany dyrektorem generalnym RTL Deutschland. Pracę na nowym stanowisku rozpocznie od 1 stycznia 2024 r.
więcej
|
Piąty sezon programu ,,Pomysł na dom" w Telewizji WP
W sobotę, 18 listopada na antenie Telewizji WP zadebiutuje piąty sezon programu „Pomysł na dom”.
więcej
|
Dokumenty ,,Killing Michael Jackson" i ,,Nawiedzone miejsca" w Vodylli (wideo)
W piątek, 17 listopada w Vodylii zadebiutują dwa nowe dokumenty: film „Killing Michael Jackson” i miniseria „Nawiedzone miejsca”
więcej
|
Uczestniczka sondy ulicznej ,,Wiadomości" późniejszą reporterką TVP
Reporterka głównego wydania ,,Wiadomości" Monika Borkowska w 2019 roku wystąpiła w materiale tego programu w roli ,,mieszkanki Skierniewic" - zauważono na profilu FlasH, opisujący w mediach społecznościowych główny program informacyjny TVP. więcej
|
mBank. Technologia do usług - nowe pozycjonowanie marki Niedawno wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agnieszka Gosiewska odchodzi z Nielsena. Lucyna Koba pokieruje polskim oddziałem
Agnieszka Gosiewska, managing director Nielsen Media w Polsce, po 16 latach pracy odchodzi z firmy. Zarządzanie polskim oddziałem spółki badającej widownię telewizji przejmie Lucyna Koba - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rośnie sprzedaż aut z wyższej półki. Audi liderem zestawienia, Lexus z największym wzrostem
Łącznie w ciągu 10 miesięcy bieżącego roku w naszym kraju zarejestrowanych zostało 88 980 nowych samochodów klasy premium, o 16,17 proc. (12 386 sztuk) więcej niż w analogicznym okresie roku 2022 - wynika z analizy Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR. Najpopularniejszą marką w tym segmencie pozostaje Audi, a Lexus notuje wzrost sprzedaży o blisko 100 proc. w skali roku.
więcej
|
158,2 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP2
Na 158,2 tys. zł wyceniono najdroższy spot w Telewizji Polskiej w cenniku Biura Reklamy TVP na grudzień br. To koszt reklamy emitowanej przy serialu “M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
Sebastian Starczewski odpowiada za projekty strategiczne Vision & People
Sebastian Starczewski objął stanowisko head of strategic project w agencji reklamowej Vision & People.
więcej
|
Marcin Wójtowicz business development managerem Proxi.cloud
Marcin Wójtowicz został business development managerem w firmie technologicznej Proxi.cloud.
więcej
|
"Co za przeżycie!" w kampanii Wyjątkowego Prezentu
Marka Wyjątkowy Prezent rozpoczęła kampanię pod hasłem “Co za przeżycie!”, w której podkreśla niezwykłość prezentów w formie przeżyć i obdarowywania bliskich emocjami. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu.
więcej
|
Lubelskie ma umowę z asketball Champions League na 7 mln zł
Władze województwa lubelskiego zawarły umowę ze spółka Basketball Champions League dotyczącą promocji regionu w czasie rozgrywek koszykarskiej Ligi Mistrzów. Zapłacą za to 7 mln zł.
więcej
|
100 lat Columbia Pictures. Sony Pictures Entertainment prezentuje logo
Z okazji nadchodzących obchodów stulecia powstania wytwórni Columbia Pictures zaprezentowano jubileuszową wersję jej logotypu.
więcej
|
H2O Creative z kompleksową kampanią dla marki Cin&Cin Free
Agencja H2O jest odpowiedzialna za pomysł i kompleksową realizację najnowszej aktywacji dla marki Cin&Cin Free pod nazwą „Freewolucja”.
więcej
|
,,Psi Patrol" motywem kampanii Hortex
Agencja Streetcom odpowiada za kampanię influencerską „Zdrowa dawka radości” dla marki Hortex – nowej edycji produktów marki z wizerunkiem „Psiego Patrolu”.
więcej
|
Group One powiększa zespół PR
W grupie marketingowo-technologicznej Group One Szymon Ślęzak zajął stanowisko PR specialist, a Aleksandra Farenholc objęła rolę content i social media specialist. Wcześniej do zespołu dołączył również Jakub Hajczuk, który zajmuje stanowisko senior PR specialist.
więcej
|
"Ciche godziny" dwa razy w tygodniu w Leroy Merlin
Siec sklepów Leroy Merlin wprowadza we wszystkich swoich sklepach “ciche godziny”, by zadbać o osoby, które chcą pracować i robić zakupy w spokoju. Będą obowiązywały w poniedziałki i w środy.
więcej
|
Sotrender odświeża identyfikację wizualną
Zajmujący się analityką mediów społecznościowych Sotrender prezentuje odświeżoną komunikację wizualną.
więcej
|
Boiron z nową reklamą marki Stodal
Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą jeden z najbardziej znanych produktów w swoim portfolio – Stodal. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
więcej
|
On Board Think Kong i Fat Baby partnerami strategicznymi
Agencja komunikacji On Board Think Kong i agencja reklamowa Fat Baby zaczynają współpracę strategiczną. Będą razem obsługiwać klientów.
więcej
|
Piotr Ćwikliński zarządza MassiveMusic. Awansowali też Aneta Kabsa i Mateusz Szmigiero
W warszawskim oddziale agencji MassiveMusic powołano nowe kierownictwo: Piotr Ćwikliński awansował na dyrektora zarządzającego, Aneta Kabsa na creative development directora, a Mateusz Szmigiero na executive creative directora. Z agencją niedawno pożegnał się creative director Michał Krajewski. więcej
|
Dominika Jamroz w zespole agencji oLIVE media
Dominika Jamroz dołączyła do zespołu agencji butikowej oLIVE media, obejmując stanowisko senior PR & social media specjalistki w dziale komunikacji dla marek lifestylowych.
więcej
|
Uliczny szacunek w reklamie OC z pakietem pomocowym od Link4
Firma ubezpieczeniowa Link4 (Grupa PZU) w nowej kampanii reklamuje polisę OC z pakietem pomocowym. Akcję przygotowały firmy marketingowe 2012 Agency, Sigma BiS, SayHi i N-teq. więcej
|
GoldenSubmarine tworzy zespół ESG, na czele Wincenty Kokot
Agencja GoldenSubmarine poszerza kompetencje w zakresie environmental, social, governance (ESG) i buduje zespół oferujący kompleksową obsługę dla firm. Na jego czele stanął business development director, Wincenty Kokot.
więcej
|
Agnieszka Getler - Kicman, Danone i Żywiec Zdrój: marki przyszłości są blisko konsumentów i chcą zrozumieć ich wartości, styl życia, potrzeby Jesienią najbardziej rozpoznawalny bohater marki w Polsce powrócił w najnowszym spocie Danio, a zaraz potem wystartowała kampania Alpro z hasłem ,,roślinne nie gryzie”. Czy jednoczesne inwestowanie w rozwój produktów mlecznych i ich roślinnych alternatyw się nie wyklucza? Co na to konsumenci i jakie oczekiwania stawiają markom przyszłości? O tym opowiada Agnieszka Getler – Kicman, Dyrektor Marketingu Danone i Żywiec Zdrój. materiał reklamowywięcej |
|
|
Dziennikarze po spotkaniu z marszałkiem Hołownią. ,,Daje nadzieję, będziemy sprawdzać"
Marszałek Sejmu Szymon Hołownia w czwartek rozmawiał z doświadczonymi reporterami sejmowymi o warunkach ich pracy w parlamencie. To było pierwsze z cyklu śniadań prasowych. - Widać otwartość nowego marszałka, to daje nadzieję. Będziemy sprawdzać i egzekwować jego obietnice - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl uczestniczący w spotkaniu Patryk Michalski z Wirtualnej Polski.
więcej
|
Wydawcy nie przekonali Ruchu do utrzymania prenumeraty. Liczą na innych dystrybutorów
Ruch po spotkaniu z Izbą Wydawców Prasy nie zmienił swojej decyzji o wycofaniu z końcem roku obsługi prenumeraty indywidualnej. - Pozostało ratować, co się da: znaleźć inne kanały dystrybucji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Frąckowiak, prezes IWP.
więcej
|
Ruszył plebiscyt "Przeglądu Sportowego" na Sportowca Roku. 20 nominowanych
Czas na 89. plebiscyt “Przeglądu Sportowego” dla Najlepszego Sportowca 2023 roku w Polsce. Znamy nazwiska 20 nominowanych zawodników. Kibice głosować mogą nawet do 5 stycznia, a dzień później Gala Mistrzów Sportu, na której poznamy zwycięzcę.
więcej
|
Zmarła Elżbieta Opiła, była szefowa bydgoskiej ,,Gazety Wyborczej"
Nie żyje Elżbieta Opiła - prezeska fundacji Kosmos dla Dziewczynek, wcześniej związana m.in. z bydgoskim oddziałem "Gazety Wyborczej" i Instytutem Wzornictwa Przemysłowego. więcej
|
|
|
Filmowcy krytykują program premii, który wdraża Netflix
Platforma Netflix zaczęła podpisywać z producentami aneksy do umów, które mają zapewnić im dodatkowe wynagrodzenie za wyświetlenia ich produkcji w serwisie. Stowarzyszenie Filmowców Polskich mocno krytykuje zapisy umów przygotowane przez Netfliksa, twierdząc, że są sprzeczne z przepisami prawa. Platforma podkreśla, że tezy z oświadczenia filmowców są nieprawdziwe.
więcej
|
eBilet zwróci klientom opłaty dodatkowe. Ponad 1 mln zł kary
Platforma eBilet (grupa Allegro) została zobowiązana do prezesa UOKiK do zwrotu opłaty serwisowej wszystkim klientom, którzy złożyli reklamacje. Ma też zapłacić 1,32 mln zł za to, że w czasie epidemii wydłużała czas zwrotu pieniędzy nawet powyżej 180 dni.
więcej
|
Empik kupuje wytwórnię wydającą Korteza i Kaśkę Sochacką
Grupa Empik przejęła działającą od prawie dwóch dekad wytwórnię muzyczną Jazzboy Records, w której katalogu są albumy m.in. Korteza, Kaśki Sochackiej i Darii ze Śląska. - W ostatnich latach inwestujemy jeszcze więcej w segment wydawniczy i bezpośrednią współpracę z twórcami - podkreśla Ewa Szmidt, prezeska Grupy Empik.
więcej
|
Kanał Zero Stanowskiego przebił 400 tys. subskrypcji. 2 tys. osób chce z nim pracować
Kanał Zero Krzysztofa Stanowskiego przekroczył już granicę 400 tys. subskrypcji. W czwartek dziennikarz poinformował, że do pracy w jego nowym projekcie zgłosiło się około 2 tys. osób.
więcej
|
Były uczestnik ,,Team X" i ,,Top Model" oskarżony o napaść seksualną
Prokuratura skierowała do sądu akt oskarżenia influencera Michała G., znanego m.in. z internetowego show „Team X” i telewizyjnego „Top Model”, o przestępstwo seksualne. Sprawa została ujawniona na początku października, G. przekonywał wówczas o swojej niewinności.
więcej
|
Netflix ogłosił koniec produkcji ,,Cień i kość" oraz czterech innych seriali
Mimo zakrojonej na szeroką skalę akcji fanów mającej na celu uratowanie serialu „Cień i kość”, Netflix zdecydował się na zakończenie produkcji. Podobny los spotkał cztery inne seriale, w tym nowość z udziałem Kim Cattrall w jednej z głównych ról.
więcej
|
Ostatnie lato księżnej Diany. Recenzja pierwszej części sezonu finałowego ,,The Crown" Netfliksa
Netflix podzielił sezon finałowy „The Crown” na dwie części. Pierwsze cztery odcinki są już dostępne na platformie i opowiadają ostatnie lato księżnej Diany. Stanowią miniserial w serialu, ponieważ królowa Elżbieta II nie odgrywa w nich większej roli, oczy całego świata zwrócone są na królową ludzkich serc, Dianę Spencer.
więcej
|
Netflix i Prime Video mają najbardziej lojalnych subskrybentów
Z badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Parks Associates wynika, że Netflix i Amazon Prime Video, czyli dwaj pionierzy w branży streamingowej, mogą pochwalić się najbardziej lojalnymi subskrybentami.
więcej
|
Allegro ma 19 mln kupujących. 40 proc. więcej z reklam, spadki za granicą
Grupa Allegro przy wzroście przychodów w Polsce o jedną piątą dalej zwiększa zyskowność. Przychody z reklam rosną o prawie 40 proc. Natomiast na rynkach zagranicznych zanotowała spadek wpływów o 30 proc. i 101 mln zł kwartalnej skorygowanej straty EBITDA.
więcej
|
Świątek, Lewandowski i Kubacki wśród nominowanych w plebiscyci As Sportu
W poniedziałek, 20 listopada ruszy 3. edycja Plebiscytu Interii, w którym internauci wybierają najlepszego sportowca roku. W tegorocznej odsłonie Asa Sportu nominowanymi są m.in.: Iga Świątek, Robert Lewandowski, Natalia Kaczmarek, Robert Kubica i Dawid Kubacki.
więcej
|
SNAPCHAT AR - Twój marketing w rozszerzonym wymiarze Snapchat to platforma społecznościowa powstała w 2011 r., która łączy swoich użytkowników i wspomaga w kontaktach z przyjaciółmi, ale oferuje im również wiele możliwości interakcji z technologią Augmented Reality, wzbogacając tym samym doświadczenia użytkowników na wielu płaszczyznach. Na czym polega fenomen Snapchata w połączeniu z AR? materiał reklamowywięcej |
|
|
Agata Berndt-Wazelin head of corporate&retail practice w K+ Group
Agata Berndt-Wazelin awansowała na stanowisko head of corporate&retail practice w agencji K+Group - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracuje w niej blisko 3 lata.
więcej
|
Group One powiększa zespół PR
W grupie marketingowo-technologicznej Group One Szymon Ślęzak zajął stanowisko PR specialist, a Aleksandra Farenholc objęła rolę content i social media specialist. Wcześniej do zespołu dołączył również Jakub Hajczuk, który zajmuje stanowisko senior PR specialist.
więcej
|
|
|