|
|
|
|
|
|
|
UPC Polska i Play likwidują darmową usługę
Play rozsyła do abonentów UPC Polska informację o likwidacji usługi WI-Free. Dzięki niej routery abonentów sieci kablowej pełniły funkcję hotspotów. Klienci mogli więc oszczędzać transfer danych na telefonach. - Z dniem 15.12.2023 roku kończymy wspieranie funkcjonalności WI-Free - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play.
więcej
|
Kanały Kino Polska odświeżą wizerunek. ,,Aby były bardziej atrakcyjne dla młodych"
Kanały Kino Polska i Kino Polska Muzyka borykają się z mniejszą oglądalnością i spadającymi przychodami. Nadawca w 2024 roku chce odświeżyć ich wizerunek, aby dotrzeć do młodszych widzów. Wprowadzi nowe propozycje programowe i będzie zabiegał o lepszą pozycję na listach kanałów na dekoderach dostawców płatnej telewizji.
więcej
|
Bartłomiej Graczak odchodzi z TVP Info i ,,Wiadomości"
Z Telewizją Polską żegna się Bartłomiej Graczak, reporter „Wiadomościach” oraz gospodarz pasm informacyjnych i publicystycznych w TVP Info - potwierdził portal Wirtualnemedia.pl. - Nie rozstaję się z dziennikarstwem i mediami - zapowiada Graczak. W TVP pracował prawie osiem lat.
więcej
|
KRRiT ogłasza wyniki konsultacji. Oto jakich zawodów chcą kibice w telewizji otwartej
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podała wyniki konsultacji dotyczących poszerzenia listy ważnych wydarzeń, które mają być transmitowane na otwartych antenach telewizyjnych. Najwięcej zgłoszeń dotyczyło dodania do niej mistrzostw świata Elity mężczyzn w hokeju na lodzie oraz wyścigów samochodów, w tym Formuły 1. TVP postuluje spore poszerzenie listy, za to Polsat nie chce żadnych zmian.
więcej
|
Zmiany w ,,Teleexpressie" i ,,Panoramie": nowe studio i oprawa graficzna
Od poniedziałku „Teleexpress” i „Panorama” będą nadawane z nowego studia, wybudowanego przez miniony rok. Programy zyskają odświeżone oprawy i dodatkowe efekty antenowe.
więcej
|
Polski kanał zmienia parametry na satelicie. ,,Canal+ porządkuje swoje zasoby"
Na transponderze 114 pozycji orbitalnej Hot Bird 13°E uruchomiono dodatkową emisję niekodowanej stacji Red Carpet TV. Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media Group informuje Wirtualnemedia.pl, że od 1 grudnia kanał będzie dostępny tylko z tego transpondera.
więcej
|
MTV Polska kręci ,,Warsaw Shore 20", emisja wiosną 2024 roku
Rozpoczęły się zdjęcia do 20. odsłony programu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Premierowe odcinki reality-show trafią do emisji w stacji wiosną 2024 roku.
więcej
|
System operacyjny webOS Hub 2.0S do Smart TV na monitory singli
Firma LG Electronics poinformowała, że nowy system operacyjny webOS Hub 2.0S wydany dla konkurencyjnych producentów telewizorów, trafi teraz na inne urządzenia. Będzie można go instalować na monitorach służących m.in. do Smart TV coraz popularniejszym jednoosobowym gospodarstwom domowym.
więcej
|
TVP zapłaciła 2,7 mln zł za Roztańczony PGE Narodowy i French Touch. NIK: naruszono procedury
Za prawa do emisji zeszłorocznych edycji koncertu Roztańczony PGE Narodowy i gali French Touch Telewizja Polska zapłaciła 2,71 mln zł. Według Najwyższej Izby Kontroli naruszono przy tym wewnętrzne procedury w spółce. - Być może nie udało się dochować wewnętrznej procedury dotyczącej terminów, ale udało się zaoszczędzić miliony złotych - podkreśla Krystian Kuczkowski, były dyrektor biura programowego TVP.
więcej
|
W TVP Info coraz więcej reklam
O 26,5 proc. wzrosła liczba spotów reklamowych wyemitowanych w TVP Info przez dziesięć miesięcy 2023 roku. To o blisko 16,9 tys. reklam więcej niż przed rokiem – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną w październiku wzrosły o 7 proc. Polsat liderem
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku 2023 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 8,12 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rozmowy Piaseckiego" hitem TVN24
„Rozmowę Piaseckiego” śledzi w TVN24 średnio 468 tys. osób. Program Konrada Piaseckiego względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskał widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ryszard Sibilski po 18 latach przestaje kierować Endemol Shine Polska
Ryszard Sibilski odchodzi ze stanowiska dyrektora zarządzającego firmy producenckiej Endemol Shine Polska – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W spółce, która produkuje m.in. show “Twoja twarz brzmi znajomo” i “MasterChefa”, pracował niemal 18 lat. - Nadszedł czas, aby pójść dalej i spróbować swoich sił w czymś nowym - mówi Sibilski.
więcej
|
TVP spóźniała się ws. kontraktów z gwiazdami ,,Wiadomości". Umowy na 13 mln zł
Telewizja Polska ze skutkiem wstecznym podpisywała umowy z dziennikarzami prowadzącymi główne wydanie „Wiadomości”. Umowy, na łączną kwotę 12,9 mln zł, to przede wszystkim kontrakty typu B2B. Najwyższa Izba Kontroli zwraca uwagę, że dziennikarze jednocześnie pracowali w spółce jako zatrudnieni na etacie, i świadczyli jej usługi.
więcej
|
Serial ,,Everest" w Red Go i Red Carpet TV
W najbliższym czasie w ofercie platformy Red Go znajdzie się serial fabularny „Everest”. Produkcja emitowana będzie także w stacji Red Carpet TV.
więcej
|
Wszystkie kanały AXN w jakości HD. Także na satelicie
Choć kanały AXN i AXN Spin są dostępne w wysokiej rozdzielczości, to AXN Black i AXN White jedynie w standardowej. Biuro prasowe Antenna Group, nadawcy stacji serialowo-filmowych informuje Wirtualnemedia.pl, że firma pracuje nad zaoferowaniem wszystkich kanałów w jakości HD.
więcej
|
Serial ,,Barwy szczęścia" oglądają głównie mieszkańcy wsi, osoby z wykształceniem podstawowym i emeryci
Codzienny serial TVP2 „Barwy szczęścia” jesienią br. zdecydowanie chętniej oglądają kobiety niż mężczyźni. W widowni dominują mieszkańcy wsi, osoby z wykształceniem podstawowym oraz emeryci - szczegółowy raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przegląd seriali według pomysłu Jakuba Żulczyka
Z okazji premiery „Informacji zwrotnej” Netfliksa, czyli serialu na podstawie głośnej powieści Jakuba Żulczyka, przyglądamy się innym produkcjom inspirowanym twórczością pisarza, ale i przez niego napisanym. W portfolio autora znaleźć można najgłośniejsze produkcje ostatnich lat.
więcej
|
Polsat zarabia z reklam więcej, chociaż traci na oglądalności
Telewizja Polsat w pierwszych trzech kwartałach br. osiągnęła wzrost przychodów z reklamy telewizyjnej o 4,4 proc. do 917 mln zł. Nadawcy nie zaszkodziło, że tak samo jak TVP i TVN Warner Bros. Discovery zanotował spadek udziału w rynku oglądalności przez tzw. grupę komercyjną.
więcej
|
Disney zapowiada nie tylko "Krainę Lodu 3", ale także czwartą część
“Kraina Lodu” to jedna z najpopularniejszych animacji Disneya. Fani czekają na trzecią część produkcji, a już wiadomo, że powstanie także czwarta część. Poinformował o tym Bob Iger, dyrektor generalny Disneya.
więcej
|
30 lat "Szansy na sukces". TVP2 nada odcinek specjalny
W niedzielę o godz. 15.05 TVP2 wyemituje specjalny, godzinny odcinek ,,Szansy na sukces" z okazji 30. rocznicy pierwszej emisji programu. Na kanapie jurorskiej zasiądzie Paweł Rurak-Sokal oraz gwiazdy, których kariera rozpoczęła się od występu w ,,Szansie na sukces": Katarzyna Cerekwicka, Andrzej Lampert i Dominika Gawęda. więcej
|
58 tys. widzów trzeciego sezonu ,,Belfra" w Canal+ Premium
Nadawany w Canal+ Premium trzeci sezon serialu „Belfer” oglądało średnio 58 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kanapowczynie 2" w przyszłym roku w TTV, stacja poszukuje uczestniczki
Stacja TTV rozpoczęła poszukiwania uczestniczek do drugiego sezonu programu „Kanapowczynie”. Produkcja ma być emitowana w stacji w 2024 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 liderem w DVB-T w październiku, rekordowy wzrost TVP Rozrywka
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w październiku br. w grupie 4+ była TVP1. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kino Polska TV rośnie przy Canal+. Zoom TV mniej stratny
Grupa Kino Polska TV w trzech kwartałach br. zwiększyła przychody o 5,1 proc. do 214,74 mln zł i zysk netto z 28,13 do 32,5 mln zł. Pogorszyła się rentowność Stopklatki, za to Zoom TV ograniczył stratę. - W naszych przychodach widzimy dalsze efekty współpracy z Grupą Canal+ - podkreśla członkini zarządu firmy Katarzyna Woźnicka.
więcej
|
Zmarł aktor Maciej Damięcki
Nie żyje aktor Maciej Damięcki. Informację o śmierci aktora podały jego dzieci Matylda i Mateusz Damięccy w mediach społecznościowych. Miał 79 lat. więcej
|
TASTErzy - rusza nowa społeczność kulinarna Burda Media Polska Już od 23 listopada fani gotowania i nowinek kulinarnych będą mogli dołączyć do społeczności skupionej wokół serwisu Mojegotowanie.pl. Stworzony przez Burda Media Polska nowy Klub TASTErzy to inicjatywa dla miłośników dobrego jedzenia, entuzjastów nowych smaków i wygodnych rozwiązań w kuchni, którzy dzięki specjalnym przywilejom klubowym będą mogli oprócz uczestnictwa w życiu społeczności testować najnowsze urządzenia i akcesoria kuchenne dostarczone przez wiodących producentów sprzętu AGD. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gnat, Łodej i Nałęcz w kolejnej audycji Trójki. Zastępują Tomańskiego
Po zakończeniu współpracy z Rafałem Tomańskim w ramówce radiowej Trójki pozostała audycja „Trójka do trzeciej”. Jej kolejne wydania prowadzili Radosław Nałęcz, Piotr Łodej i Karol Gnat.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem w Warszawie, wyprzedziło TOK FM i RMF FM
Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od maja do października br. zostało Radio ZET, które wyprzedziło TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Żak wstrzymuje nadawanie na 88,8 MHz. ,,Wrócimy niebawem"
Studenckie Radio Żak Politechniki Łódzkiej w sobotę wstrzymało nadawanie w eterze na fali 88,8 MHz. Powodem jest wygaśnięcie koncesji, a nowa – choć wydana już kilka miesięcy temu – jeszcze nie została aktywowana. Przerwa ma potrwać kilka dni, radia można jednak wciąż i bez przerw słuchać w internecie.
więcej
|
|
Fundacji o. Rydzyka ubyła ponad połowa wspierających podatkiem. Więcej dostały fundacje TVN i Polsatu
W br. na Fundację Nasza Przyszłość, związaną z uczelnią o. Tadeusza Rydzyka, z 1,5 proc. podatku dochodowego przekazano 3,76 mln zł, o ponad 1 mln zł mniej niż rok wcześniej z 1 proc. W ostatnich latach wyprzedziły ją pod tym względem Fundacja TVN „Nie jesteś sam” i Fundacja Polsat. W związku ze zmianami podatkowymi liczba płatników PIT, którzy wsparli Fundację Nasza Przyszłość, zmalała w br. o 57 proc.
więcej
|
|
RMF FM liderem o poranku. Radio Maryja przed Trójką, rośnie Radio ZET i Jedynka
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od lipca do września br. w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) zajęło RMF FM, które ex aequo z Eską zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem pochwalić się mogło Radio ZET - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Disney, IBM, Apple i inne marki wycofują reklamy z X/Twittera. Powód: antysemickie treści
Firma IBM wstrzymała wyświetlanie reklam w serwisie X (dawny Twitter) po tym, jak okazało się, że jej reklamy były umieszczane obok treści antysemickich. W ślad za nią poszły takie marki, jak Disney, Apple, NBCUniversal, Warner Bros. Discovery, Paramount Global.
więcej
|
Olga Grzybowska dyrektorką marketingu Fusion Labs
Olga Grzybowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w Fusion Labs, firmie wytwarzającej komponenty do e-papierosów. W przeszłości była współwłaścicielką agencji reklamowej 19 Południk.
więcej
|
Izabela Rogulska po 15 latach odchodzi z Philipsa
Izabela Rogulska, ostatnio pełniąca funkcję senior brand&communication manager na Europę Centralną i Wschodnią, Rosję i Azję odchodzi z Philips Domestic Appliances - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. W firmie pracowała blisko 15 lat.
więcej
|
Resort sprawiedliwości szykuje się do kampanii o przemocy domowej. Wkrótce ruszy przetarg
Ministerstwo Sprawiedliwości wkrótce ruszy z przetargiem na koncepcję kampanii społecznej uwrażliwiającej na problem przemocy domowej, w szczególności wobec osób starszych i niepełnosprawnych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Resort rozpoczął rozeznanie rynku w związku z tym przetargiem.
więcej
|
Agora liczy na utrzymanie w przyszłym roku dobrej koniunktury na rynku reklamy
- Na rynku reklamowym utrzymuje się dobra koniunktura, spodziewamy się, że ta dynamika będzie przewyższała najbardziej optymistyczne założenia a dobra koniunktura utrzyma się w 2024 roku - mówił podczas piątkowej konferencji podsumowującej wyniki Agory w trzecim kwartale br. jej prezes, Bartosz Hojka.
więcej
|
Carolina Derpienski chciała 50 mln zł od Danone. Po czterech miesiącach pozwu brak
Cztery miesiące temu celebrytka Caroline Derpienski zapowiedziała, że pozwie koncern Danone za parodiującą ją reklamę marki Alpro w wykonaniu Katarzyny Nosowskiej. Miała żądać 50 mln zł odszkodowania. Firma dotychczas nie otrzymała zapowiadanego pozwu - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W TVP Info coraz więcej reklam
O 26,5 proc. wzrosła liczba spotów reklamowych wyemitowanych w TVP Info przez dziesięć miesięcy 2023 roku. To o blisko 16,9 tys. reklam więcej niż przed rokiem – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną w październiku wzrosły o 7 proc. Polsat liderem
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w październiku 2023 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 8,12 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dominika Bombik szefową marketingu i komunikacji BPI Real Estate Poland
Dominika Bombik objęła stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w BPI Real Estate Poland.
więcej
|
Katarzyna Owczarek-Staśkiewicz: z ,,Gazety Wyborczej" do Sestry.eu
Katarzyna Owczarek-Staśkiewicz dołącza do Media Liberation Fund. Jako szefowa ds. sprzedaży i marketingu będzie odpowiedzialna za współpracę z kluczowymi partnerami oraz za działania promocyjno-marketingowe magazynu Sestry.eu, wydawanego przez tę fundację.
więcej
|
Ruszyła tegoroczna edycja Szlachetnej Paczki
W minioną sobotę Szlachetna Paczka udostępniła internetową Bazę Rodzin, które czekają na pomoc w tym roku. Tym samym ruszyła tegoroczna, 23. edycja akcji. Do grona partnerów strategicznych dołączyła firma T-Mobile, zaś partnerami głównymi programu są: Allegro, Biedronka oraz bp.
więcej
|
Współpraca Sanah z Żabką to wizerunkowa klapa? "Poszedł PR, ale negatywny"
Sanah zdecydowała się na współpracę z siecią sklepów Żabka. - Uważam, że ta współpraca nie jest wizerunkowo korzystna dla artystki. Poszedł PR, ale raczej negatywny - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Marta Rodzik, ekspert od PR-u. - Nie rekomendowałbym Żabce opierania się na jednym artyście - mówi z kolei Jacek Gadzinowski, zajmujący się marketingiem.
więcej
|
KFC w świątecznej reklamie do klientów: ,,słyszymy was, ale ignorujemy was"
W nowej reklamie przed amerykańskim Świętem Dziękczynienia KFC zwraca się do klientów domagających się zamiany w menu kurczaków na indyki. „Widzieliśmy cię. Słyszeliśmy cię. I zignorowaliśmy cię” – brzmi hasło promujące zimowe menu słynnej marki.
więcej
|
Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości ostrzega przed oszustwami przed Black Friday
- Przed nami gorący czas wyprzedaży i różnych promocji związanych ze zbliżającym się dniem określanym jako „Black Friday”. Strony internetowe i reklamy w social – mediach będą kusiły nas niskimi cenami produktów i innym korzystnymi ofertami. Pamiętajmy aby w tym czasie nie stracić zdrowego rozsądku, nie dać się nabrać na fałszywe oferty i nie stracić pieniędzy - poinformowało Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości.
więcej
|
Jerzy Dudek w loterii marki Nivea
Do końca grudnia potrwa loteria “Nivea Men-Rozegraj mecz o nagrody”, którą swoją twarzą promuje Jerzy Dudek, jako ambasador marki. Za pomysł i realizację akcji odpowiada agencja GoldenSubmarine.
więcej
|
Bank Pocztowy kampanią radiową chce zwiększyć zainteresowanie swoją ofertą
Bank Pocztowy uruchamia kampanię radiową - reklamy emitowane w największych stacjach radiowych mają wpłynąć na wzrost zainteresowania ofertą Banku Pocztowego wśród konsumentów m.in. korzystających
więcej
|
Agnieszka Getler - Kicman, Danone i Żywiec Zdrój: marki przyszłości są blisko konsumentów i chcą zrozumieć ich wartości, styl życia, potrzeby Jesienią najbardziej rozpoznawalny bohater marki w Polsce powrócił w najnowszym spocie Danio, a zaraz potem wystartowała kampania Alpro z hasłem ,,roślinne nie gryzie”. Czy jednoczesne inwestowanie w rozwój produktów mlecznych i ich roślinnych alternatyw się nie wyklucza? Co na to konsumenci i jakie oczekiwania stawiają markom przyszłości? O tym opowiada Agnieszka Getler – Kicman, Dyrektor Marketingu Danone i Żywiec Zdrój. materiał reklamowywięcej |
|
|
Agora spodziewa się powrotu reklam spółek Skarbu Państwa. "Znowu odbiera się od nas telefony"
Agora liczy na to, że po objęciu władzy przez większość parlamentarną wrócą do niej z reklamami spółki i instytucje państwowe. - Przez ostatnich osiem lat byliśmy pomijani w wydatkach spółek Skarbu Państwa, liczymy w tym zakresie na powrót do normalności - mówi Wirtualnemedia.pl prezes Agory, Bartosz Hojka. Członek zarządu, Wojciech Bartkowiak dodaje: - W niektórych instytucjach znowu odbierają od nas telefony, to dobry znak.
więcej
|
Nerwowo w Polska Press. "Czujemy się wrzuceni do politycznego bębna"
Polska Press czekają zmiany? W redakcjach wydawnictwa jest nerwowo, o czym w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl opowiada anonimowo jeden z wieloletnich dziennikarzy. - Czujemy się wrzuceni do politycznego bębna. Panika na pewno jest w Warszawie, bo flagowy produkt czasów Orlenu, czyli portal i.pl, to takie "TVP Info bis". Na dodatek okazał się niewypałem - ocenia.
więcej
|
Garmond Press chce przejąć klientów Ruchu. Uruchamia prenumeratę indywidulaną
Od poniedziałku Garmond Press oferuje prenumeratę prasy dla odbiorców indywidualnych. To odpowiedź na wycofanie tej usługi z końcem br. przez Ruch.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" poniżej 300 tys. subskrypcji. Kierunek: monetyzacja i ,,żeby nie było tanio"
Podobnie jak inni wydawcy także i Agora nie będzie w najbliższych miesiącach skupiała się na powiększaniu liczby prenumerat cyfrowych „Gazety Wyborczej”, lecz na monetyzacji obecnych subskrypcji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Bartkowiak, członek zarządu wydawcy odpowiedzialny za segment Prasa.
więcej
|
Rusza sprzedaż spółki Marquard Media Polska
W poniedziałek 20 listopada rusza sprzedaż spółki Marquard Media Polska, która kiedyś była jednym z czołowych wydawnictw prasowych, a obecnie wydaje sześć serwisów internetowych.
więcej
|
Agora liczy na utrzymanie w przyszłym roku dobrej koniunktury na rynku reklamy
- Na rynku reklamowym utrzymuje się dobra koniunktura, spodziewamy się, że ta dynamika będzie przewyższała najbardziej optymistyczne założenia a dobra koniunktura utrzyma się w 2024 roku - mówił podczas piątkowej konferencji podsumowującej wyniki Agory w trzecim kwartale br. jej prezes, Bartosz Hojka.
więcej
|
Agora znów ze stratą. ,,Barbie" pomogła Heliosowi
W zeszłym kwartale grupa Agora zwiększyła przychody o 36 proc. do 363,5 mln zł, głównie dzięki wzrostowi o prawie połowę w kinach Helios. Strata netto firmy zmalała z 24,5 do 13,1 mln zł.
więcej
|
|
|
Andrzej Sołtysik w Iberionie. Poprowadzi dwa programy
Andrzej Sołtysik, były prowadzący „Dzień dobry TVN”, dołączył do Iberionu, wydawcy m.in. Gońca i Świata Gwiazd - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl Będzie gospodarzem dwóch programów internetowych. To siódma z osób, które wzmocniły firmę w ramach trwającego procesu rebrandingu.
więcej
|
Trzech polskich badaczy odeszło z OpenAI po zwolnieniu szefa firmy
Sam Altman nie jest już CEO OpenAI, firmy która wypuściła na rynek chatbota ChatGPT. Z wydanego przez firmę oświadczenia wynika, że zarząd „stracił zaufanie” do prezesa. Tymczasowo rolę CEO będzie pełnić Mira Murati, liderka działów badawczego, produktowego i bezpieczeństwa. OpenAI szuka już nowego prezesa.
więcej
|
Disney, IBM, Apple i inne marki wycofują reklamy z X/Twittera. Powód: antysemickie treści
Firma IBM wstrzymała wyświetlanie reklam w serwisie X (dawny Twitter) po tym, jak okazało się, że jej reklamy były umieszczane obok treści antysemickich. W ślad za nią poszły takie marki, jak Disney, Apple, NBCUniversal, Warner Bros. Discovery, Paramount Global.
więcej
|
Małgorzata Ohme przyznaje: w TVN odeszłam trochę od ludzi. Teraz rozwija swój kanał na YouTube i planuje nowy projekt
Kilka miesięcy temu Małgorzata Ohme, wraz z innymi prowadzącymi, musiała pożegnać się z “Dzień dobry TVN”. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl przyznaje, że przeżyła krótki kryzys, ale szybko się z niego otrząsnęła. Zaczęła prowadzić codzienny poranny program “Kafka'15” i rozwijać swój kanał na YouTube. Decyzja okazała się słuszna, bo już na nim zarabia. - Rozstanie z TVN było dla mnie zaskakujące. Nie miałam gotowego planu, ale podnosząc się z tego kryzysu, wiedziałam, że muszę wprowadzić rutynę w swoje życie. Pomyślałam też, że idąc do telewizji, odeszłam trochę od ludzi, chociaż chciałam być bliżej nich. Social media mi rosły, ale nie wiedziałam, kim są ci ludzie, którzy mnie obserwują - mówi nam psycholożka.
więcej
|
Fenomen polskiego youtubera. 1,5 miliarda wyświetleń, Minecraft, współpraca z ING i złota płyta
Youtuber Palion zaczynał od gry Minecraft, a dziś tworzy muzykę i doczekał się złotej płyty. Jego wszystkie filmy zebrały już 1,5 miliarda wyświetleń, współpracę nawiązał z nim bank ING. - To youtubowy twórca treści a nie artysta, który chce wyrażać siebie i zmieniać świat za pomocą swoich utworów. Nie chcę mu nic odbierać, ale po prostu wpisuje się w definicję twórcy, który bawi się w rap - mówi Wirtualnemedia.pl Mikołaj Sęk. Palion ma tego świadomość. - Nie nazwałbym siebie muzykiem, co jest dziwne mając takie zasięgi na utworach muzycznych - przyznaje nam.
więcej
|
Kanał Zero goni Kanał Sportowy, ma już ponad 450 tys. subskrybentów. "Widzę pewne zagrożenia"
Krzysztof Stanowski opowiedział o swoim nowym Kanale Zero. To będzie sukces? - Podziwiam odwagę Stanowskiego, ale widzę pewne zagrożenia. Nie wiem, czy Polacy są gotowi przenieść się z telewizji na Youtube'a - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl ekspert Wojciech Kardyś. Podkreśla zarazem odnośnie Kanału Zero: "Taki przyrost subskrypcji "w ciemno" to wyjątkowe zjawisko w polskim internecie".
więcej
|
Meczyki nie chcą iść drogą Kanału Sportowego. ,,Mamy świadomość, że to nas ogranicza"
Meczyki to już nie tylko portal, ale i spory kanał na Youtubie. Konkurencja dla Kanału Sportowego? - To absolutnie normalne - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Włodarczyk, redaktor naczelny Meczyków. Właściciel Sebastian Felkner tłumaczy nam zaś, dlaczego nie pójdą podobną drogą jak KS i nie otworzą się na tematy społeczno-polityczne.
więcej
|
Krótkie filmiki przed odtwarzaniem treści Prime Video w Polsce. Wkrótce reklamy?
Po wybraniu produkcji do odtworzenia w Amazon Prime Video, polskim subskrybentom platforma zaczęła emitować krótkie filmiki z zapowiedziami programowymi. Rozwiązanie może w przyszłości zostać wykorzystane do emisji reklam. Takowe serwis streamingowy planuje wprowadzić na wybranych rynkach w 2024 roku.
więcej
|
Plotek wyprzedził Plejadę. Najdłużej korzystamy z Pudelka
W październiku serwis Plotek zyskał ponad milion użytkowników, wysuwając się nad Plejadę. Wzrosty osiągnęły też m.in. Swiatgwiazd.pl, Jastrzabpost.pl i Party.pl. Liderem zasięgowym wśród witryn showbiznesowych pozostaje Pomponik, a zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzają na Pudelku.
więcej
|
Katarzyna Owczarek-Staśkiewicz: z ,,Gazety Wyborczej" do Sestry.eu
Katarzyna Owczarek-Staśkiewicz dołącza do Media Liberation Fund. Jako szefowa ds. sprzedaży i marketingu będzie odpowiedzialna za współpracę z kluczowymi partnerami oraz za działania promocyjno-marketingowe magazynu Sestry.eu, wydawanego przez tę fundację.
więcej
|
Wirtualna Polska inwestuje w Legimi. Chce mieć 40 proc. akcji
Holding Wirtualna Polska za 5,3 mln zł przejęła 12,5 proc. akcji spółki Legimi zarządzającej platformą subskrypcyjną z e-książkami. Zamierza dokupić kolejne walory, ale pozostanie akcjonariuszem mniejszościowym.
więcej
|
,,Zagłada domu Usherów" dwukrotnie pokonała ,,W garniturach" i stała się hitem Netfiksa w minionym miesiącu
Najnowszy i ostatni serial Mike’a Flanagana dla Netfliksa zatytułowany „Zagłada domu Usherów” odniósł sukces, jakiego nie udało się osiągnąć żadnemu innemu serialowi od czasu, gdy produkcja „W garniturach” w czerwcu szturmem podbiła świat streamingu.
więcej
|
Netflix zamówił kontynuacje seriali z Arnoldem Schwarzeneggerem i Robem Lowe'em
Netflix zdecydował się kontynuować seriale z gwiazdami kina. Powstanie drugi sezon serialu „FUBAR” oraz „Niestabilny”. Wysoka oglądalność, na którą wpływ miały znane nazwiska w obsadzie, zagwarantowała zamówienie na kolejne sezony.
więcej
|
Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości ostrzega przed oszustwami przed Black Friday
- Przed nami gorący czas wyprzedaży i różnych promocji związanych ze zbliżającym się dniem określanym jako „Black Friday”. Strony internetowe i reklamy w social – mediach będą kusiły nas niskimi cenami produktów i innym korzystnymi ofertami. Pamiętajmy aby w tym czasie nie stracić zdrowego rozsądku, nie dać się nabrać na fałszywe oferty i nie stracić pieniędzy - poinformowało Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości.
więcej
|
Jaka jest przyszłość e-commerce? "Komfort użytkowników, szybkość i wygoda płatności elektronicznych"
Komfort użytkowników, szybkość i wygoda płatności elektronicznych to przyszłość e-commerce - uważają eksperci, z którymi rozmawiała PAP. Zwracają uwagę na zaawansowanie technologiczne polskich rozwiązań w e-płatnościach.
więcej
|
Elon Musk i jego tajemnice. Nazwał syna "X AE A-Xii", uważa się za masochistę, chce zaludnić Marsa i zamieszkać na tej planecie
„Elon Musk jest nieszablonową postacią, seryjnym tweeterem porozumiewającym się z ponad stoma milionami obserwatorów, człowiekiem łamiącym konwencje, upajającym się skandalami, walczącym z amerykańskimi regulatorami i pracownikami oraz drwiącym z konkurencji" - czytamy w książce “Lunch z liderami. Drugie danie”, wydanej przez “Financial Times”, która niedługo będzie miała premierę w Polsce. Poznajemy w niej tajemnice i obsesje miliardera, który nie stroni od konfliktów i nieustannie bulwersuje opinię publiczną swoimi wypowiedziami.
więcej
|
Parodysta piłkarski komentatorem w Kanale Sportowym. Zamiast dziennikarza Weszło
Damian Bąbol i Wojciech Kowalczyk będą w Kanale Sportowym komentować piątkowy mecz reprezentacji Polski z Czechami w eliminacjach do mistrzostw Europy 2024. Bąbol zasłynął ostatnio z parodiowania innych komentatorów sportowych. Wcześniej mecze w Kanale Sportowym komentował Kamil Gapiński, który rozstał się z projektem. więcej
|
Jedno ze słów wycofane z konkursu Młodzieżowe Słowo Roku
PWN, organizator plebiscytu Młodzieżowe Słowo Roku, zdecydował o wycofaniu nominacji dla słowa ,,kys", znaczącego dosłownie ,,zabij się". więcej
|
Meczyki.pl z programem o lidze angielskiej
Na kanale youtube'owym Meczyki.pl debiutuje program ,,Halo Premier League" o piłkarskiej lidze angielskiej. Jego gospodarzami są Maciej Łuczak i Radosław Przybysz. więcej
|
SNAPCHAT AR - Twój marketing w rozszerzonym wymiarze Snapchat to platforma społecznościowa powstała w 2011 r., która łączy swoich użytkowników i wspomaga w kontaktach z przyjaciółmi, ale oferuje im również wiele możliwości interakcji z technologią Augmented Reality, wzbogacając tym samym doświadczenia użytkowników na wielu płaszczyznach. Na czym polega fenomen Snapchata w połączeniu z AR? materiał reklamowywięcej |
|
|