|
|
|
|
|
|
|
Zmiany w Polsacie. Justyna Kulka zajmie się nadzorem nad ramówką
Justyna Kulka, managerka związana od wielu lat związana ze spółkami grupy Polsat Plus, weszła w skład rady nadzorczej Telewizji Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jako nowa wiceprzewodnicząca rady Kulka ma nadzorować kwestie programowe stacji, która tej jesieni zmaga się ze nieudanymi inwestycjami programowymi.
więcej
|
Podwyżka dla tysiąca pracowników TVP. Związkowcy: negocjacje w sposób nielegalny
Latem br. podwyżkę inflacyjną w Telewizji Polskiej przyznano 1060 pracownikom zatrudnionym w systemie czasowo-premiowym z premią motywacyjną. Uzgodniono to jedynie z „Solidarnością”, czym oburzone są dwie pozostałe działające w spółce organizacje pracownicze. Według władz TVP tylko „Solidarność” jest reprezentatywnym związkiem zawodowym.
więcej
|
TVP opublikowała mapę zmiany standardu naziemnego MUX-3. Jak sprawdzić telewizor?
Powoli rusza kampania informacyjna Telewizji Polskiej na temat zmiany standardu MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej. Na stronie telewizjanaziemna.pl nadawca publiczny opublikował grafikę z mapę Polski, na której można sprawdzić, kiedy poszczególne województwa przejdą na DVB-T2/HEVC.
więcej
|
2,22 mln widzów serialu ,,Kamerdyner" w TVP1
Pierwsze trzy odcinki nowego serialu „Kamerdyner” obejrzało średnio w Jedynce 2,22 mln widzów, o 250 tys. osób mniej niż wcześniej w tym paśmie miał „Dewajtis” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
400 tys. widzów oglądało ,,Lego Masters 4" w TVN
Nadawany w sobotnim access prime-time czwarty sezon „Lego Masters” oglądało średnio 400 tys. widzów. Było to o 271 tys. widzów mniej niż miał trzeci sezon programu emitowany rok temu w piątkowym prime-time - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Małgorzata Perkowska-Czaja nową szefową Endemol Shine Polska
Małgorzata Perkowska-Czaja została nową dyrektor zarządzającą firmy producenckiej Endemol Shine Polska. Zastąpiła Ryszarda Sibilskiego, który po 18 latach rozstał się z firmą.
więcej
|
Ilu widzów oglądało eliminacyjne mecze Polski do Euro 2024?
Eliminacyjne mecze reprezentacji Polski do Euro 2024 obejrzało średnio 3,30 mln widzów w TVP1 lub TVP2. Spotkania nadane w TVP Sport śledziło 1,18 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec bezpłatnego audio TVN24. Internauci krytykują stację
Podwyżka opłat za TVN24 GO nie jest jedyną zmianą w polityce streamingowej TVN Warner Bros. Discovery. Od kilku dni ku niezadowoleniu części internautów, nie można bezpłatnie słuchać kanału TVN24.
więcej
|
Były prezes TVP wygrał z publicznym nadawcą przed sądem pracy
Były prezes Telewizji Polskiej, Janusz Daszczyński, ostatecznie wygrał przed sądem pracy, który przyznał, że zwolnienie go ze stanowiska prezesa TVP na podstawie tzw. małej ustawy medialnej było bezprawne. Byłemu prezesowi przyznano ponad 60 tys. zł tytułem utraconej trzymiesięcznej pensji. - Zwycięstwo nie oznacza, że mój klient wyrokiem sądu wraca na poprzednie stanowisko - podkreśla w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl reprezentujący Daszczyńskiego mec. Marcin Wojewódka.
więcej
|
Telewizja publiczna kończy nadawanie w jakości SD
Brytyjski nadawca publiczny BBC za niespełna dwa miesiące zakończy nadawanie swoich stacji drogą satelitarną w standardowej rozdzielczości (SD). Od stycznia 2024 roku wszystkie kanały będą emitowane jedynie w wysokiej rozdzielczości (HD).
więcej
|
Serial ,,Grzechy sąsiadów" kolejną nowością Polsat Box Go. Jest data premiery
Nowy serial Polsatu „Grzechy sąsiadów” będzie mieć premierę w serwisie streamingowym Polsat Box Go 15 grudnia br. - ujawniła stacja. W serialu występują m.in. Małgorzata Żmuda-Trzebiatowska, Jowita Budnik i Sebastian Fabijański. Wyreżyserował go Borys Lankosz.
więcej
|
Powstanie serial dokumentalny o polskiej pisarce i aktywistce ze Strajku Kobiet
Firma CreativeChaos wyprodukuje serial dokumentalny na podstawie książki polskiej pisarki, redaktorki i aktywistki Strajku Kobiet Klementyny Suchanow "To jest wojna. Kobiety, fundamentaliści i nowe średniowiecze".
więcej
|
Powstanie trzeci sezon ,,Wielkich kłamstewek" od HBO
Serial HBO zatytułowany „Wielkie kłamstewka” to jeden z najpopularniejszych tytułów ostatnich lat. Powstał w 2017 roku jako miniserial na podstawie powieści Liane Moriarty, ale z uwagi na duże zainteresowanie historią bohaterek z Monterey, widzowie doczekali się kontynuacji. Po śmierci reżysera Jeana-Marca Vallée wydawało się, że nie zobaczymy już nowych odcinków, ale Nicole Kidman jako odtwórczyni jednej z głównych ról i producentka, ogłosiła niedawno, że trzeci sezon jest w planach.
więcej
|
Były agent CBA zeznaje: przekazywałem tajne dokumenty mediom sprzyjającym PiS. Na liście gwiazdy TVP i szefowa Polska Press
Wybrani wysoko postawieni ludzie związani z prorządowymi mediami dostawali od byłego agenta CBA Tomasza Kaczmarka tajne dokumenty, które miały pogrążyć politycznych oponentów władzy - podaje poniedziałkowa ,,Gazeta Wyborcza". Procederem miał kierować szef służb Mariusz Kamiński i jego następca Maciej Wąsik. więcej
|
TASTErzy - rusza nowa społeczność kulinarna Burda Media Polska Już od 23 listopada fani gotowania i nowinek kulinarnych będą mogli dołączyć do społeczności skupionej wokół serwisu Mojegotowanie.pl. Stworzony przez Burda Media Polska nowy Klub TASTErzy to inicjatywa dla miłośników dobrego jedzenia, entuzjastów nowych smaków i wygodnych rozwiązań w kuchni, którzy dzięki specjalnym przywilejom klubowym będą mogli oprócz uczestnictwa w życiu społeczności testować najnowsze urządzenia i akcesoria kuchenne dostarczone przez wiodących producentów sprzętu AGD. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Przetargowe Bingo" - rusza kampania promująca uczciwe praktyki przetargowe
Branżowe organizacje reklamowe łączą siły w kampanii "Przetargowe bingo”, której celem jest budowa świadomości na temat uczciwych praktyk w przetargach. We ramach wspólnej akcji SKM SAR, IAA Polska i PSML powstał spot z aktorem Januszem Chabiorem i przedstawicielami świata reklamy, m.in. Olgą Kustrą-Kowalczyk (IKEA), Leną Stryjewską (2012 agency), Dariuszem Maciołkiem (Bank BNP Paribas), Jerzym Minorczykiem (IAA Polska) i Pawłem Patkowskim (Orange).
więcej
|
W reklamie Oranżady Hellena Święty Mikołaj zamiast Kuby Wojewódzkiego
W bożonarodzeniowej kampanii reklamowej Oranżady Hellena (produkowanej przez Colian) kolejny raz nie występuje Kuba Wojewódzki. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grandesi, Studio35, ZtudioiBurza i Inititive Warszawa.
więcej
|
Agnieszka Kosik szefową Brainlabs w Polsce
Agnieszka Kosik objęła stanowisko CEO agencji reklamowej Brainlabs na rynku polskim. Wcześniej zarządzała m.in. polskim oddziałem Meta Platforms i agencją mediową MediaCom Warszawa.
więcej
|
Havas Engage, dsk, Euvic Media z Eskadrą wygrały przetarg NASK
Agencje Havas Engage, dsk oraz konsorcjum agencji Euvic Media i Grupy Eskadra wygrały przetarg na kompleksową obsługę w zakresie kreacji i produkcji materiałów reklamowych Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego.
więcej
|
endorfina events tworzy dział research & development, pokieruje nim Przemysław Całka
Agencja endorfina events utworzyła dział research&development. Na jego czele stanął - w roli R&D manager - Przemysław Całka.
więcej
|
Nie, Snoop Dogg nie rzucił palenia. To kampania reklamowa
Kilka dni temu media i fanów zelektryzowała informacja, że znany raper Snoop Dogg porzuca palenie. Okazuje się jednak, że głośna deklaracja była częścią kampanii reklamowej marki produkującej bezdymne paleniska.
więcej
|
Warexpo i Gemius policzą odbiorców reklamy zewnętrznej w Warszawie
Warexpo oraz Gemius podpisały umowę, na mocy której Gemius przekaże dane na temat konsumpcji reklamy zewnętrznej dostarczanej przez Warexpo.
więcej
|
Aplan Media wypromuje Fundusze Europejskie w Wielkopolsce
Agencja Aplan Media rozpoczęła długofalową kampanię komunikacyjną na temat Funduszy Europejskich w woj. wielkopolskim, którą realizuje na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. To efekt wygranego przetargu na dwuletnią obsługę projektu.
więcej
|
Polacy wydadzą na Black Friday i Cyber Monday czterocyfrową kwotę
W tym roku Polacy na promocje Black Friday i Cyber Monday wydarza o kilka procent więcej niż rok temu - przeciętnie 100o zł (214 euro), podczas gdy w Europie ta kwota wyniesie średnio 1200 zł (244 euro). Jednocześnie ok. 40 proc. Polaków deklaruje konieczność oszczędzania ze względu na mniejsze zasoby gotówkowe co wpłynie na całościowe wyniki tegorocznego Black Friday. W Polsce wciąż panuje tradycja kupowania prezentów, jednak coraz częściej kupujemy także dla siebie (76 proc.) – w tym względzie zbliżamy się do średniej europejskiej (81 proc.) - wynika z raportu Strategy& Polska.
więcej
|
Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel otworzyli agencję RedRaccoon
Na rynek weszła nowa agencja komunikacji - RedRaccoon. Będzie działać na styku technologii, biznesu i popkultury. Założyli ją Aleksandra Bobkowska i Krzysztof Rygiel.
więcej
|
Spódnica frotte w wiosennej kolekcji Balenciaga, IKEA oferuje podobną za 900 dolarów mniej
Marka odzieżowa Balenciaga w kolekcji wiosennej 2024 zaproponuje uniseksową spódnicę z bawełny frotte, przypominającej ręcznik. Odpowiedziała na to szwedzka IKEA proponując podobny model wykonany z ręcznika kąpielowej w cenie niższej o ponad 900 dolarów.
więcej
|
"Święta z przyjemnością" w bożonarodzeniowej kampanii Wedla
Marka E.Wedel wystartowała z bożonarodzeniową kampanią pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Stworzony w ramach niej spot, bazujący na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje kultowe produkty z portfolio.
więcej
|
Natalia Szroeder, Julia Stawska i Loczniki promują Huawei FreeBuds Pro 3
Polski oddział Huawei CBG prowadzi kampanię promującą najnowszą odsłonę słuchawek Huawei FreeBuds Pro 3 należących do kategorii TWS (True Wireless Stereo). W działania zaangażowani są influencerzy, m.in. Natalia Szroeder, Julia Stawska oraz Loczniki.
więcej
|
Cannes Lions Festival wprowadza do nagród kategorię humoru
Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions wprowadzają od przyszłego roku do nagród kategorię humoru, obowiązkowy kontekst kulturowy we wpisach i zastrzeżenie dotyczące sztucznej inteligencji.
więcej
|
AMS wybrał partnera do kampanii retargetingowych
AMS wybrał dostawcę retargetingOOH.com na wyłącznego partnera do obsługi i realizacji kampanii retargetingowych w kanale out-of-home.
więcej
|
Agnieszka Getler - Kicman, Danone i Żywiec Zdrój: marki przyszłości są blisko konsumentów i chcą zrozumieć ich wartości, styl życia, potrzeby Jesienią najbardziej rozpoznawalny bohater marki w Polsce powrócił w najnowszym spocie Danio, a zaraz potem wystartowała kampania Alpro z hasłem ,,roślinne nie gryzie”. Czy jednoczesne inwestowanie w rozwój produktów mlecznych i ich roślinnych alternatyw się nie wyklucza? Co na to konsumenci i jakie oczekiwania stawiają markom przyszłości? O tym opowiada Agnieszka Getler – Kicman, Dyrektor Marketingu Danone i Żywiec Zdrój. materiał reklamowywięcej |
|
|
Agent Tomek oskarżył CBA o przekazywanie tajnych akt prawicowym dziennikarzom. "Być może miał dla nas jakieś akta, ale musiał je zgubić po drodze"
Tomasz Kaczmarek, były agent CBA, zgłosił się do prokuratury i zeznał, że na polecenie swoich szefów miał przekazywać dziennikarzom sprzyjającym PiS, akta śledztw opatrzone klauzulą tajności. Jak twierdzi, dokumenty otrzymywali Cezary Gmyz, Dorota Kania, Tomasz Sakiewicz i Samuel Pereira. - Być może miał dla nas jakieś akta, ale musiał je zgubić po drodze. Niemniej, jak ma jakieś ciekawe historie, to bierzemy, tylko żeby choć wyglądały na prawdopodobne - kpi Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny “Gazety Polskiej”.
więcej
|
Były agent CBA zeznaje: przekazywałem tajne dokumenty mediom sprzyjającym PiS. Na liście gwiazdy TVP i szefowa Polska Press
Wybrani wysoko postawieni ludzie związani z prorządowymi mediami dostawali od byłego agenta CBA Tomasza Kaczmarka tajne dokumenty, które miały pogrążyć politycznych oponentów władzy - podaje poniedziałkowa ,,Gazeta Wyborcza". Procederem miał kierować szef służb Mariusz Kamiński i jego następca Maciej Wąsik. więcej
|
48 dziennikarzy zginęło od początku wojny między Izraelem i Hamasem
48 dziennikarzy zginęło od początku wojny pomiędzy Izraelem i palestyńską organizacją terrorystyczną Hamas - wynika z najnowszych danych amerykańskiej organizacji Komitet Ochrony Dziennikarzy (CPJ). Wśród ofiar jest 43 dziennikarzy palestyńskich, czterech izraelskich i jeden reporter libański.
więcej
|
,,Sieci" przepraszają byłą rzeczniczkę rządu. Za ,,lubi sobie dziabnąć"
W tygodniku ,,Sieci" zamieszczono przeprosiny od zarządu jego wydawcy Fratrii dla Iwony Sulik, rzeczniczki rządu Ewy Kopacz. Dotyczą stwierdzenia z rubryki satyrycznej Roberta Mazurka i Igora Zalewskiego o tym, że Sulik ,,lubi sobie dziabnąć". więcej
|
Media Sakiewicza dają prenumeratorom serwisy bez reklam
Kierowane przez Tomasza Sakiewicza ,,Gazeta Polska", ,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Nasze Państwo" w ramach prenumeraty oferują korzystanie bez reklam z ich serwisów internetowych. więcej
|
|
|
Wirtualna Polska bardziej turystyczna niż reklamowa. Rekordowy zysk
W minionym kwartale Wirtualna Polska Holding przy wzroście przychodów o prawie 50 proc. do 405,29 mln zł zwiększyła zysk netto z 50,76 do 71,7 mln zł. To rekordowe wyniki w historii firmy. W obszarze turystyki po przejęciu Grupy Szallas jej wpływy wzrosły ponad dwukrotnie.
więcej
|
Była naczelna Pomponika zbiera na proces przeciwko TVP
Aleksandra Pajewska-Klucznik, w przeszłości m.in. szefowa działu show-biznes Wirtualnej Polski i redaktorka naczelna Pomponik.pl (Grupa Polsat Plus), utworzyła zbiórkę na pozew wobec Telewizji Polskiej. TVP wyemitowała materiał, w którym twierdziła, że Pajewska-Klucznik pracowała w „Newsweeku” i ukrywała zachowania mobbingowe jego naczelnego Tomasza Lisa.
więcej
|
Facebook i Instagram z nową opcją w Polsce. Jedna wiadomość do wielu użytkowników
Polscy użytkownicy Facebooka i Instagrama mogą już korzystać z nowej opcji - kanałów nadawczych. Jest ona skierowana głównie do właścicieli fanpage’y.
więcej
|
Patostreamerzy pokazali, jak znęcają się nad dziewczynami. Reaguje wiceminister sprawiedliwości
W weekend patostreamer Marcin Faryna (znany jako Kawiaq) z kolegą Bartłomiejem Karpą na dwóch transmisjach internetowych upijali i bili młode kobiety. W niedzielę prawdopodobnie wyjechali z kraju. Wiceminister sprawiedliwości Piotr Cieplucha zapewnia, że polskie służby ,,podejmują już intensywne działania w tej sprawie". więcej
|
SNAPCHAT AR - Twój marketing w rozszerzonym wymiarze Snapchat to platforma społecznościowa powstała w 2011 r., która łączy swoich użytkowników i wspomaga w kontaktach z przyjaciółmi, ale oferuje im również wiele możliwości interakcji z technologią Augmented Reality, wzbogacając tym samym doświadczenia użytkowników na wielu płaszczyznach. Na czym polega fenomen Snapchata w połączeniu z AR? materiał reklamowywięcej |
|
|
Polacy wydadzą na Black Friday i Cyber Monday czterocyfrową kwotę
W tym roku Polacy na promocje Black Friday i Cyber Monday wydarza o kilka procent więcej niż rok temu - przeciętnie 100o zł (214 euro), podczas gdy w Europie ta kwota wyniesie średnio 1200 zł (244 euro). Jednocześnie ok. 40 proc. Polaków deklaruje konieczność oszczędzania ze względu na mniejsze zasoby gotówkowe co wpłynie na całościowe wyniki tegorocznego Black Friday. W Polsce wciąż panuje tradycja kupowania prezentów, jednak coraz częściej kupujemy także dla siebie (76 proc.) – w tym względzie zbliżamy się do średniej europejskiej (81 proc.) - wynika z raportu Strategy& Polska.
więcej
|
Rynek rynek osobistych dóbr luksusowych wart rekordowe 362 mld euro
Rynek osobistych dóbr luksusowych ustanowił w 2023 roku kolejny rekord sprzedaży na poziomie 362 mld euro – wynika z danych firmy Bain & Company. Najszybciej rosną segment biżuterii i odzieży. Analitycy przewidują, że ze względu na szybko rosnącą bazę zamożnych klientów wartość rynku zwiększy się o połowę do 2030 roku. Całkowitą wartość rynku dóbr luksusowych w 2023 roku Bain & Company szacuje na 1,5 bln euro.
więcej
|
Polscy konsumenci szukają oszczędności w wydatkach na rozrywki, jedzenie i prąd
Odzież, obuwie, rozrywka poza domem oraz energia elektryczna – to kategorie, na których w najbliższych miesiącach Polacy zamierzają oszczędzać w pierwszej kolejności – wynika z najnowszej fali badania Current Consumer Mood zrealizowanej przez GfK – an NIQ Company. Co trzeci konsument planuje również kupować mniej produktów spożywczych.
więcej
|
|
|