|
|
|
|
|
|
|
TVP daje pracownikom premię motywacyjną
Telewizja Polska wszystkim swoim pracownikom zatrudnionym w systemie czasowo-premiowym wypłaci 5 proc. premii za kwiecień. więcej
|
TVP zapłaciła ponad 50 mln firmie gwiazdora disco polo. W tle były mąż Joanny Kurskiej
Poznajemy coraz więcej szczegółów na temat skali niegospodarności, która podobno miała miejsce w TVP w czasie prezesury Jacka Kurskiego. Jak podał w czwartek rano Onet, Telewizja Polska w ciągu kilku lat miała przelać ponad 50 mln złotych właścicielowi firmy odpowiedzialnej za organizację koncertów. W tle przewija się osoba byłego męża Joanny Kurskiej. więcej
|
SkyShowtime kręci pierwszy polski serial. W obsadzie Dębska i Musiał
Ruszyły zdjęcia do serialu ,,Śleboda" - pierwszej polskiej produkcji platformy SkyShowtime. Będzie to etno-kryminał, główne role zagrają Maria Dębska, Maciej Musiał i Piotr Pacek. więcej
|
Akcje promocyjne? To działa! Wystarczy poznać kilka liczb... To koniec przepalonych budżetów, akcji promocyjnych organizowanych bez przygotowania, gdy cała strategia opiera się na "tak mi się wydaje". Wystarczy działań wspierających sprzedaż, które na nikim nie robią wrażenia i przechodzą bez echa czy nietrafionych nagród. W czasach dostępu do sztucznej inteligencji i wiedzy marketingowej opartej na różnych badaniach naukowych - nie ma miejsca na przypadek czy intuicję. A co wybrać w zamian? Liczby i badania sprofilowane pod konkretną grupę docelową. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko ,,Fakt" sprzedaje ponad 100 tys. egz. Najbardziej w dół ,,Gazeta Wyborcza" i dzienniki Gremi Media
Wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. wzrost sprzedaży osiągnął jedynie ,,Przegląd Sportowy". Liderujący ,,Fakt" stracił 10,2 proc., wyższe spadki zanotowały natomiast m.in. ,,Parkiet", ,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Wyborcza". więcej
|
Media i ich przyszłość. Debata Wirtualnemedia.pl
Na prowadzonej przez portal Wirtualnemedia.pl debacie o sytuacji i przyszłości mediów dyskutowali menedżerowie z TVN Warner Bros. Discovery, ,,Gazety Wyborczej", Gremi Media, TikToka, PTWP i Polska Press. więcej
|
|
|
Teads Outstream przoduje po przyjęciu przez Google standardów IAB Ostatnia deklaracja Google dotycząca przyjęcia przez siebie nowych definicji IAB, odnośnie reklam wideo instream i outstream wzbudziła dyskusje w środowisku reklamowym, sygnalizując także znaczące zmiany w branży. Od 1 kwietnia, Google AdX został zaktualizowany, aby dostosować się do nowych standardów branżowych dotyczących reklam wideo instream i outstream. materiał reklamowywięcej |
|
|