|
|
|
|
|
|
|
Netflix odkrył karty. Jakie seriale i filmy zobaczymy w tym roku?
Co czeka nas w 2024 roku w ofercie Netfliksa? Platforma na poniedziałkowej prezentacji zapowiedziała kryminały, dramaty, komedie oraz programy sportowe. Widzowie zobaczą film ,,Bokser" z Erykiem Kulmem Jr. czy serial ,,Projekt UFO". więcej
|
Serwis Max droższy niż HBO Max
Już 21 maja m.in. w Czechach i na Słowacji serwis streamingowy Max zastąpi HBO Max. W Polsce platforma zadebiutuje dopiero w czerwcu, dlatego ceny poszczególnych pakietów nie są jeszcze znane. U naszych południowych sąsiadów subskrypcja Max jest droższa niż HBO Max. więcej
|
Na SkyShowtime debiutuje pakiet z reklamami
23 kwietnia serwis SkyShowtime wprowadza nowy plan subskrypcji z reklamami. Ich sprzedażą zajmie się na wyłączność Paramount Advertising International. więcej
|
Politycy PO pokazywani w TVP dużo krócej niż ci z PiS za Matyszkowicza. Wróciła Konfederacja
W pierwszym kwartale br. Telewizja Polska pokazywała polityków Platformy Obywatelskiej najwyżej przez 21 godzin miesięcznie. Jesienią ub.r. przedstawiciele rządzącego wówczas PiS byli obecni na antenach TVP nawet przez ponad 80 godzin w ciągu miesiąca. więcej
|
Canal+ Polska zapowiada zmiany dotyczące klientów
Klienci Canal+ w Polsce otrzymują wiadomość e-mail o nowej polityce prywatności tego dostawcy usług płatnej telewizji. Wprowadzone zostaną nowe cele przetwarzania danych osobowych. Firma zapowiada też nowe kategorie odbiorców tych informacji. Odnosi się do transferu danych do państw trzecich i powiadomień push. więcej
|
Polsat z kabaretami z taśmy. Zamiast kabaretonu na żywo
Tegoroczny SuperHit Festiwal Polsatu potrwa tylko dwa dni, bo w ramach imprezy nie odbędzie się kabareton. Stacja jednak w niedzielę po zakończeniu festiwalu nada program "Tak było - 20 lat Sopockiego Hitu Kabaretowego", składający się z archiwalnych kabaretowych występów z Opery Leśnej. więcej
|
Mniej kanałów pod marką Comedy Central
Węgierscy dostawcy płatnej telewizji poinformowali abonentów, że 6 lipca zakończy nadawanie kanał Comedy Central Family. W Polsce 4 lata temu stacja została zastąpiona przez Polsat Comedy Central Extra. więcej
|
Transmisje sportowe w telewizji publicznej zwiększają PKB
Europejska Unia Nadawców (EBU) zamówiła raport dotyczący wpływu transmisji sportowych w telewizjach publicznych na gospodarkę. Z badania Oxford Economics wynika, że ta działalność nadawców zwiększyła produkt krajowy brutto Europy o 4,9 mld euro. Pozwoliła też na utrzymanie 60 tys. miejsc pracy w 2022 roku. więcej
|
Bohater skandalu w BBC odchodzi ze stacji
Prezenter BBC Huw Edwards odchodzi ze stacji z powodu problemów zdrowotnych. Kilkanaście miesięcy temu był negatywnym bohaterem obyczajowego skandalu. więcej
|
U Solorza najwięcej zysku nie daje już Cyfrowy Polsat. Wyprzedził go holding energetyczny
Według szacunkowych, przewidywanych danych grupa Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin, której większościowym akcjonariusze jest Zygmunt Solorz, osiągnęła w ub.r. ok. 558 mln zł zysku netto z działalności kontynuowanej i ok. 164 mln zł z zaniechanej. To najwyższy wynik firmy od półtorej dekady. więcej
|
,,Komisarz Alex" z szóstym odtwórcą głównej roli. To aktor znany z ,,Przyjaciółek"
Marcin Rogacewicz wcieli się w rolę szóstego komisarza, opiekującego się tytułowym ,,Komisarzem Alexem" w serialu TVP1. Jacek Knap, wcielający się w poprzedniego opiekuna owczarka niemieckiego, odchodzi z kryminalnej produkcji. więcej
|
Byłe gwiazdy reprezentacji ekspertami TVP Sport na Euro 2024
Łukasz Piszczek, Łukasz Fabiański i Jakub Błaszczykowski będą ekspertami TVP Sport podczas nachodzących mistrzostw Europy w piłce nożnej. więcej
|
Akcje promocyjne? To działa! Wystarczy poznać kilka liczb... To koniec przepalonych budżetów, akcji promocyjnych organizowanych bez przygotowania, gdy cała strategia opiera się na "tak mi się wydaje". Wystarczy działań wspierających sprzedaż, które na nikim nie robią wrażenia i przechodzą bez echa czy nietrafionych nagród. W czasach dostępu do sztucznej inteligencji i wiedzy marketingowej opartej na różnych badaniach naukowych - nie ma miejsca na przypadek czy intuicję. A co wybrać w zamian? Liczby i badania sprofilowane pod konkretną grupę docelową. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowe władze w Sigmie Bis
Po tym, jak kilka dni temu z funkcji prezesa agencji mediowej Sigma Bis (należącej do PZU i Orlenu) odwołano Marcina Deca, powołano nowe władze. Zarząd spółki liczy dwie osoby i prokurentkę, zaś do jej rady nadzorczej dołączyła Paula Ziemiecka-Księżak. więcej
|
Na SkyShowtime debiutuje pakiet z reklamami
23 kwietnia serwis SkyShowtime wprowadza nowy plan subskrypcji z reklamami. Ich sprzedażą zajmie się na wyłączność Paramount Advertising International. więcej
|
Lech przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Kompania Piwowarska bezprzetargowo, siódmy rok z rzędu, przedłużyła dotychczasową współpracę z agencją Cut The Mustard w zakresie obsługi digital, social media, influencer marketingu i PR. więcej
|
Beko parodiuje ,,Sukcesję" w kampanii reklamowej
Ruszyła najnowsza kampania marki Beko - ,,Dziedzictwo Beko". Spot został wyreżyserowany przez Jacka Howarda, któremu na planie towarzyszyli znani aktorzy - Brendan Patricks (,,Downton Abbey"), Ross Hatt (,,The Gentlemen") i Marty Cruckshank (,,The Crown"). Wideo nawiązuje do innego znanego serialu - "Sukcesja". więcej
|
Izabela Kuna kradnie bułkę w reklamie Żabki
Sieć sklepów Żabka modyfikuje swoją ofertę pieczywa. Wspiera to kampania reklamowa, której bohaterką jest aktorka Izabela Kuna. więcej
|
Value Media traci wieloletniego klienta
Firma Amica, producent sprzętu gospodarstwa domowego rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Do współpracy wybrała agencję T&Pm, należącą do GroupM (WPP). więcej
|
Bohater "1670" w kampanii sieci elektromarketów
Sieć elektromarketów x-kom ruszyła z tegoroczną odsłoną kampanii komunijnej. Bohaterem reklam jest aktor młodego pokolenia, znany z serialu "1670" Michał Sikorski. więcej
|
Wirtualna influencerka Lil Miquela reklamuje BMW
Ruszyła kampania reklamowa w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka -- Lil Miquela. więcej
|
Biały kozioł w reklamie piwa
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek nowy wariant piwa Kozel z obniżoną zawartością alkoholu o orzeźwiającym smaku. Debiut Kozel Bílý Lehký wspiera szeroko zakrojona kampania, której jednym z głównych elementów komunikacji jest spot telewizyjny. więcej
|
Marka Roberta Makłowicza promuje włoskie specjały
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. więcej
|
Bank Millennium promuje spotem festiwal
10 maja rozpocznie się 21. edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity, którego Bank Millennium jest mecenasem od 19 lat. Z tej okazji bank przygotował spot wizerunkowy, promujący jednocześnie ten największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych. więcej
|
Na rynku jest już dostępny nowy wariant energetyka Burn
Coca-Cola HBC wprowadza do sprzedaży w całej Polsce nowy wariant napoju energetycznego Burn Energy Guava. więcej
|
Jacek Barankiewicz prezesem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się walne zgromadzenie członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, na którym wybrano składy zarządu i komisji rewizyjnej. Na czele organizacji stanął Jacek Barankiewicz. więcej
|
UOKiK karze firmy sprzedające tokeny. Ich sprzęt chwalił Morawiecki
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył prawie 1 mln zł grzywny na spółki Selfmaker Smart Solutions i Selfmaker Technology. Zdaniem regulatora ta pierwsza dystrybuowała tokeny inwestycyjne, m.in. wśród osób niesłyszących, w oparciu o system promocyjny typu piramida. Cztery lata temu łódzką siedzibę Selfmaker Technology odwiedził ówczesny premier Mateusz Morawiecki. więcej
|
Dlaczego Polacy kochają letnie festiwale muzyczne? Kulturoznawca: publiczność to wspólnota
Na festiwalu ludzie sami organizują tę przestrzeń w sensie społecznym - powiedział PAP Mirosław Pęczak, kulturoznawca, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, publicysta tygodnika Polityka. - Publiczność festiwalowa to nie jest samotny tłum, to jest właśnie wspólnota - dodał. więcej
|
Spektakularne kampanie OOH z elementami non-standard 3D w Centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media Braughman Group Media, lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej na polskim rynku, zrealizował dwie innowacyjne kampanie wielkoformatowe w centrum Warszawy, przy skrzyżowaniu Alei Sikorskiego (Dolinki Służewieckiej), Alei Witosa oraz ul. Sobieskiego dla globalnych marek Hyundai oraz Eduscho. materiał reklamowywięcej |
|
|
Ponad 100 chętnych do zarządzania redakcjami Polska Press
Polska Press Grupa dostała 130 zgłoszeń na redaktorów naczelnych tytułów wydawnictwa. Obecnie są one analizowane. Wydawnictwo rozstało się już z kilkunastoma szefami dzienników regionalnych, stanowiska zachowało trzech spośród nich. więcej
|
Ta sieć saloników prasowych urosła o 17 proc. W Polsce jest ich już ponad 430
W ub.r. przychody sieci saloników prasowych Inmedio, należącej do grupy Eurocash i Lagardere Travel Retail, zwiększyły się o 17,4 proc. do 690,8 mln zł. Na koniec grudnia działały 432 placówki pod tym szyldem. więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z programem ,,Wittenberg rozmawia o technologiach"
,,Dziennik Gazeta Prawna" (Grupa Infor) ruszył z programem ,,Wittenberg rozmawia o technologiach". Anna Wittenberg rozmawia w nim z zaproszonymi ekspertami o tym, jak technologie wpływają na nasze codzienne życie, relacje z innymi ludźmi i samopoczucie. więcej
|
|
|
Będzie kontynuacja programu, który po 17 latach zniknął z TVP
Maria Przełomiec we współpracy z portalem Defence24 oraz byłym dyrektorem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Mariuszem Pilis wznawia program podobny do ,,Studio Wschód", który prowadziła przez ostatnie lata w TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Streaming oglądamy najchętniej na telewizorach. Netflix liderem
Ponad 14 milionów polskich e-widzów korzysta z aplikacji streamingowych na swoich telewizorach Smart TV. Najczęściej włączają oni te aplikacje na telewizorach Samsung i wybierają Netflix - pokazują dane z badania VideoTrack 8 agencji Wavemaker. więcej
|
Interia z rolkami wideo na mobilnej stronie głównej
Interia (Grupa Polsat-Interia) wprowadziła rolki wideo znane z mediów społecznościowych. Dzięki współpracy z Grupą Polsat Plus poza materiałami z własnych serwisów (m.in. Wydarzenia, Biznes, Sport, Geekweek i Pomponik.pl) zaprezentuje w nich fragmenty programów stacji Wydarzenia24. więcej
|
E-sklep modowy z punktem stacjonarnym. W kampanii kontratenor
W Warszawie w weekend uruchomiony został stacjonarny koncept marki PRM (Grupa Answear.com), która w internecie sprzedaje odzież premium. Ruszyła też pierwsza kampania marki, której twarzą został Jakub Józef Orliński. więcej
|
Nowa oferta kredytu hipotecznego w Banku Pekao S.A. z niską marżą Bank Pekao S.A. startuje z nową ofertą kredytu hipotecznego z niską marżą od 1,79 proc. na zakup i/lub remont mieszkania lub domu, konsolidację lub refinansowanie. Okres kredytowania może zostać wydłużony nawet do 35 lat, z finansowaniem do 90 proc. wartości lokalu mieszkalnego. materiał reklamowywięcej |
|
|