|
|
|
|
|
|
|
Max ogłasza datę startu w Polsce. Będą nowe seriale i ponad 25 stacji tv
Warner Bros. Discovery zapowiada, że jego platforma streamingowa Max wystartuje w Polsce 11 czerwca. Jakie filmy, seriale i kanały telewizyjne będzie tam można oglądać? więcej
|
Disney+ zyskał ponad 6 mln klientów. Po podwyżkach pojawił się zysk
W zeszłym kwartale platforma Disney+ zyskała netto 6,3 mln subskrybentów, znacząco zdrożała poza USA i Kanadą. Niesportowe witryny streamingowe Disneya osiągnęły dodatnią rentowność operacyjną, wyraźnie pogorszyły się natomiast wyniki niesportowych stacji telewizyjnych. więcej
|
Magdalena Ogórek nie chciała do TV Republika. "Czas na przerwę"
Magdalena Ogórek ujawniła, że otrzymała propozycję pracy w TV Republika. - Bardzo miło podziękowałam - napisała dziennikarka na Instagramie. Na razie Ogórek nie zamierza wracać do telewizji. więcej
|
Jacek Kurski o zniszczeniu pluralizmu TVP przez nowy rząd. ,,Pani Danusiu, symbolicznie dziękuję"
- Mam nadzieję, że kiedyś odpowiedzą za to, co zrobili bezprawnie z Telewizją Polską - stwierdził Jacek Kurski, były prezes TVP, obecnie kandydujący do europarlamentu z listy PiS. W rozmowie z Danutą Holecką na antenie TV Republika podziękował wszystkim osobom, którzy tworzyli TVP za jego prezesury. więcej
|
Akcje promocyjne? To działa! Wystarczy poznać kilka liczb... To koniec przepalonych budżetów, akcji promocyjnych organizowanych bez przygotowania, gdy cała strategia opiera się na "tak mi się wydaje". Wystarczy działań wspierających sprzedaż, które na nikim nie robią wrażenia i przechodzą bez echa czy nietrafionych nagród. W czasach dostępu do sztucznej inteligencji i wiedzy marketingowej opartej na różnych badaniach naukowych - nie ma miejsca na przypadek czy intuicję. A co wybrać w zamian? Liczby i badania sprofilowane pod konkretną grupę docelową. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Teads Outstream przoduje po przyjęciu przez Google standardów IAB Ostatnia deklaracja Google dotycząca przyjęcia przez siebie nowych definicji IAB, odnośnie reklam wideo instream i outstream wzbudziła dyskusje w środowisku reklamowym, sygnalizując także znaczące zmiany w branży. Od 1 kwietnia, Google AdX został zaktualizowany, aby dostosować się do nowych standardów branżowych dotyczących reklam wideo instream i outstream. materiał reklamowywięcej |
|
|