|
|
|
|
|
|
|
Oferta cenowa Maxa oczami ekspertów. ,,Oferta zbieżna z pakietami Playera"
Warner Bros. Discovery podał ceny pakietów serwisu Max, który zastąpi HBO Max. Osoby, które są gotowe na reklamy i chcą szerokiej oferty, mogą liczyć na oszczędności. Gorzej z zainteresowanymi treściami 4K. Znawcy streamingu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zauważają, że nowa oferta odpowiada światowym trendom na coraz bardziej zatłoczonym rynku, bo agreguje treści HBO, TVN i Discovery+. więcej
|
,,Fakty" liderem widowni. ,,Teleexpress" o włos przed ,,Wydarzeniami"
W maju br. liderem oglądalności oglądalności wśród programów informacyjnych były ,,Fakty" TVN. Tuż za nimi znalazł się program TVP ,,19.30". Ogromny wzrost zanotował serwis ,,Dzisiaj" TV Republiki, a najwięcej straciła ,,Panorama", która zmieniła godzinę emisji. więcej
|
Jak wypadł pierwszy festiwal w Opolu po zmianie władzy w TVP? Eksperci zabrali głos
W miniony weekend odbył się pierwszy Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu od czasu, jak doszło do wielkiego przetasowania na szczytach władzy w TVP. W trakcie wydarzenia nie brakowało wpadek i kontrowersji, które wzbudzały skrajne reakcje w odbiorcach. Co na to eksperci? - Wydumane problemy całościowo nie miały większego znaczenia przy ocenie tegorocznego festiwalu, który był jednym z lepszych, jakie były w Opolu od wielu lat - ocenia Michał Wolniak. więcej
|
TVP1 cały czas liderem rynku. TV Republika z udziałem jak TV Puls
W maju br. najwyższy udział w rynku telewizyjnym w Polsce miała nadal TVP1. Ogromny wzrost zanotowała TV Republika, plasując się tuż obok TV Puls. W grupie komercyjnej 16-59 liderem była stacja TVN. więcej
|
Wraca słynny program TVP. Poprowadzi go teraz podcasterka kryminalna
W tym tygodniu do TVP wraca poświęcony zaginionym program ,,Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie". Emitowany będzie w TVP3 Katowice i TVP3. Poprowadzi go podcasterka kryminalna Olga Herring. Poprzednie władze Telewizji Polskiej zdecydowały o zaprzestaniu produkcji z początkiem 2024 roku z powodu oszczędności. więcej
|
Eurosport bije rekordy oglądalności. Tylu widzów śledzi Igę Świątek
Eurosport (Warner Bros. Discovery) bije rekordy oglądalności turnieju Roland Garros. Mecze z udziałem Igi Świątek śledzi w kulminacyjnych momentach ponad milion widzów, a sporym zainteresowaniem cieszyły się także spotkania Huberta Hurkacza. więcej
|
Kolejna wygrana KRRiT w sądzie. Odrzucił skargę dotyczącą TVP
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poinformowała w komunikacie, że Wojewódzki Sąd Administracyjny odrzucił skargę dotyczącą Telewizji Polskiej. Chodzi o uchwałę numer 8/2024. Przesunęła ona na 12 lutego planowany termin wypłaty środków z abonamentu radiowo-telewizyjnego. więcej
|
TV Republika przeszła na HD
Od wtorku Telewizja Republika jest emitowana satelitarnie w jakości HD, na taki standard przechodzi też w większości sieci kablowych. - Naszym celem jest przegonienie TVN24 i zostanie stacją informacyjną numer jeden - zapowiada Jarosław Olechowski, szef wydawców w stacji. więcej
|
Co wydarzy się w drugim sezonie ,,Rodu smoka" HBO Max?
Z okazji zbliżającej się premiery drugiego sezonu ,,Rodu smoka", obsada udziela wywiadów, w których coraz śmielej informuje o szczegółach fabularnych. Steve Toussaint, wcielający się w postać Corlysa Velaryona, niedawno ujawnił istotny fakt dotyczący chronologii wydarzeń w serialu. więcej
|
Nie żyje Janusz Rewiński
Zmarł Janusz Rewiński - aktor, artysta kabaretowy, autor programów telewizyjnych. Zagrał m.in. w "Kilerze" i "Tygrysach Europy". Miał 74 lata. więcej
|
Nowy wicedyrektor w TVP. Jest zastępcą Sławomira Zielińskiego
Marek Zając jest od czerwca br. wicedyrektorem biura programowego TVP - potwierdził portal Wirtualnemedia.pl. W marcu Zając wrócił do Telewizji Polskiej, o czym informowaliśmy jako pierwsi. więcej
|
Była dziennikarka ,,Newsweeka" w kolejnym programie TVP Info
Aleksandra Pawlicka na antenie TVP Info oprócz ,,Kontrapunktu" i ,,Gościa Poranka" prowadzi też niedzielny magazyn ,,Redakcja". Dziennikarka poprzednio pracowała w ,,Newsweek Polska". więcej
|
Znamy datę polskiej premiery trzeciego sezonu ,,The Bear"
Doceniony przez krytyków i widzów oraz nagrodzony Emmy serial ,,The Bear" powraca na platformę Disney+ z trzecim sezonem. W dniu premiery będą dostępne wszystkie odcinki. Pojawił się zwiastun nowego sezonu wraz z pierwszym zdjęciem z planu filmowego. więcej
|
Pierwszy odcinek drugiego sezonu ,,Rodu smoka" tylko w kinach Helios
W poniedziałek, 17 czerwca o godzinie 20:00, we wszystkich kinach sieci Helios zostanie wyświetlony pierwszy odcinek nowego sezonu serialu HBO Original ,,Ród smoka". Uczestnictwo w specjalnych seansach będzie bezpłatne. więcej
|
Back to game - drugi sezon Predator Games już we wrześniu Sukces pierwszego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych zwiastował drugą edycję projektu. Kolejna odsłona Predator Games rozpocznie się wraz z nowym rokiem szkolnym, we wrześniu 2024 roku i potrwa kilka miesięcy. Już teraz organizatorzy turnieju - Acer Polska oraz agencje WE!RE Fantasy oraz Gam3rs_x zapowiadają rozgrywki na szerszą skalę, tym samym umożliwiając większej liczbie placówek szkolnych i uczniów udział w tym rozwojowym przedsięwzięciu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czwórka znanych pisarzy oskarża VOX FM. "Kradzież mojej pracy"
Czwórka pisarzy Andrzej Gawliński, Jarosław Molenda, Przemysław Semczuk oraz Arkadiusz Lorenc zarzuca podcastowi VOX FM (Grupa ZPR Media) ,,ZŁO. Zbrodnia, Łowca, Ofiara" podobieństwo do ich książek. Autorzy wystosowali pisma do nadawcy i zapowiadają pozwy do sądu. Mamy odpowiedzi autorki cyklu Marty Kiermasz oraz rzeczniczki ZPR Media. - Wielu z książek, na podstawie których autorzy wystąpili z roszczeniami, nigdy nie czytałam ani nawet nie miałam w ręku - zapewnia Kiermasz. więcej
|
|
Kolejna wygrana KRRiT w sądzie. Odrzucił skargę dotyczącą TVP
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poinformowała w komunikacie, że Wojewódzki Sąd Administracyjny odrzucił skargę dotyczącą Telewizji Polskiej. Chodzi o uchwałę numer 8/2024. Przesunęła ona na 12 lutego planowany termin wypłaty środków z abonamentu radiowo-telewizyjnego. więcej
|
|
Nowy serial Michała Janczury w TOK FM
We wtorek 4 czerwca br. startuje nowy serial TOK FM "Wojny domowe". Autorem formatu jest Michał Janczura. Serial opowiada o dramatycznych historiach rodzinnych dzieci. Przewidziano sześć odcinków. więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Zmiany w Sigma Bis. Firma poszerza kompetencje
Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU rozbudowuje swoje usługi o nowe kompetencje z zakresu sponsoringu, PR i komunikacji sponsoringowej - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. więcej
|
McCann Poland na razie jedyną polską agencją z nominacją do nagrody na Cannes Lions Festival
Agencja reklamowa McCann Poland znalazła się na shortliście Titanium w tegorocznym międzynarodowym festiwalu kreatywności Cannes Lions. Do nagrody tej nominowana jest kampania "Room for everyone" realizowana dla Mastercard. więcej
|
Komentatorzy piłkarscy TVP i Eleven Sports reklamują RTV Euro AGD
Sieć elektromarketów RTV Euro AGD prowadzi promocję pod hasłem ,,Mistrzowskie okazje". We wspierającej ją kampanii reklamowej występują komentatorzy piłkarscy: Jacek Laskowski z Telewizji Polskiej i Mateusz Święcicki z Eleven Sports. więcej
|
Castorama Polska z nowym dyrektorem generalnym. Przeszedł z Decathlona
1 września br. funkcję dyrektora generalnego sieci marketów budowlanych Castorama Polska obejmie Nils Swolkień. Ostatnich 20 lat spędził w firmie Decathlon. więcej
|
Instytu Książki szuka agencji do kampanii
Instytut Książki wybiera w przetargu agencję do realizacji kampanii promującej czytelnictwo w Polsce. Budżet to 2,4 mln zł netto. więcej
|
Maciej Miszczuk awansował w Mediaplus Warszawa
Maciej Miszczuk awansował na business directora w agencji Mediaplus Warszawa - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Mateusz Grzesik na nowym stanowisku w Lidl Polska
Mateusz Grzesik objął stanowiska kierownika ds jakości i zrównoważonego rozwoju w sieci sklepów Lidl Polska. więcej
|
Neonet bez upadłości. Sąd odrzucił wniosek
Sieć elektromarketów Neonet złożyła wniosek o upadłość, który został odrzucony przez sąd. Pod koniec ub.r. firma rozpoczęła postępowanie sanacyjne. więcej
|
Paulina Świtowska: z OMD do Value Media
Do zespołu agencji mediowej Value Media (Group One) dołączyła Paulina Świtowska, która objęła stanowisko communication plannerki. więcej
|
Agencja 2012 wygrała przetarg Pracuj.pl
W wyniku przetargu rozstrzygniętego w pierwszym kwartale 2024 roku, Agencja 2012 przejmuje obsługę strategiczną i kreatywną marki serwisu z ogłoszeniami o pracę Pracuj.pl (Grupa Pracuj). więcej
|
Agencja Płodni pracuje dla Reserved, Mohito, House i Cropp
Agencja Płodni rozszerza współpracę z Grupą LPP w obszarze employer brandingu. Będzie realizować działania budujące markę pracodawcy wśród pracowników salonów już nie tylko dla Sinsay, ale także dla pozostałych czterech brandów należących do grupy LPP - Reserved, Mohito, House i Cropp. więcej
|
Wielka piłka w reklamie Superbet na Euro 2024
Superbet startuje z kampanią marketingową tuż przed mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Zrealizowana razem z agencją Molecular reklama pokazuje świat na chwilę przed nadejściem Wielkiej Piłki. To pierwsza tak duża kampania zrealizowana lokalnie przez bukmachera. więcej
|
Warsaw Creatives rozpoczyna obsługę marki Lipton
Agencja Warsaw Creatives wygrała przetarg na obsługę działań z zakresu influencer marketing dla całego portfolio produktów Lipton Teas oraz Infusions. więcej
|
,,Rób swoje. Powtórz." radzi w reklamie Tiger
,,Rób swoje. Powtórz." to hasło nowej kampanii Tiger (Grupa Maspex) zrealizowanej przez Publicis Worldwide (Publicis Groupe). To pierwsza kampania agencji dla marki Tiger po wygranym przetargu zimą ubiegłego roku. więcej
|
Hubert Wiśniewski objął stanowisko head of SEM w Euvic Media
Hubert Wiśniewski, związany z domem mediowym Euvic Media od niemal 9 lat awansował na stanowisko head of SEM. więcej
|
Rusza loteria marki Activia
Marka Activia wystartowała z aktywacją konsumencką zachęcającą do dbania o zdrowie jelit. Nagroda główna to udział w obozie ,, Happy Belly Camp" z ambasadorkami marki. więcej
|
Tworzą miejsca pracy i chronią klimat: jak fabryki BAT w Polsce konsekwentnie realizują założenia ESG Neutralność klimatyczna stała się biznesowym trendem, ale też - na razie nieformalnym - wymogiem współczesnych czasów. Przed firmami działającymi na każdym poziomie - lokalnym, krajowym czy globalnym, stają zatem wyzwania związane z szeroko rozumianą troską o środowisko. I choć nie wszyscy za trendami nadążają, są też przykłady jednostek, które już teraz poszły o krok do przodu i osiągają neutralność węglową. Dotyczy to wielu fabryk działających na terenie Polski i Europy. Wśród nich wyróżnia się BAT, którego potężne zakłady produkcyjne w Augustowie i Rojowie stają się przykładami miejsc pracy, które są przyjazne środowisku. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wzmocnienia i roszady w ,,Forbes" i ,,Forbes Women"
Z początkiem czerwca 2024 r. Agnieszka Filipiak, Konrad Sadurski oraz Maciej Gajek objęli nowe funkcje zastępców redaktorki naczelnej ,,Forbes Polska" (Ringier Axel Springer Polska) Katarzyny Dębek. Filipiak ma odpowiadać za ,,Forbes Women", a Konrad Sadurski oraz Maciej Gajek za "Forbes" i Forbes.pl. więcej
|
Inwestor w ,,Rzeczpospolitej" ukarany ws. raportów finansowych
Kontrolowany przez Grzegorza Hajdarowicza holding KCI, jeden z głównych akcjonariuszy Gremi Media, wydawcy ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu", został ukarany przez Komisję Nadzoru Finansowego grzywną administracyjną w wysokości 700 tys. zł. więcej
|
|
|
Oferta cenowa Maxa oczami ekspertów. ,,Oferta zbieżna z pakietami Playera"
Warner Bros. Discovery podał ceny pakietów serwisu Max, który zastąpi HBO Max. Osoby, które są gotowe na reklamy i chcą szerokiej oferty, mogą liczyć na oszczędności. Gorzej z zainteresowanymi treściami 4K. Znawcy streamingu w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zauważają, że nowa oferta odpowiada światowym trendom na coraz bardziej zatłoczonym rynku, bo agreguje treści HBO, TVN i Discovery+. więcej
|
Nowy wydawca w Goniec.pl. Ma kontynuować cmentarny cykl z ,,Super Expressu"
Pracę jako wydawca strony głównej Goniec.pl (Iberion) zaczął Maciej Gąsiorowski. Poprzednio był związany z ,,Super Expressem", gdzie m.in. tworzył program ,,Niezapomniani. Cmentarne historie". więcej
|
Stanowski odwołuje debatę w Kanale Zero. "Przeszarżowałem"
Zaplanowana na sobotę debata w Kanale Zero z udziałem prorosyjskiego publicysty i dziennikarza Leszka Sykulskiego nie dojdzie do skutku - poinformował Krzysztof Stanowski. ,,Ja przeszarżowałem, dziękuję za nakierowanie na właściwe tory" - napisał we wtorkowe popołudnie dziennikarz. więcej
|
Znany dziennikarz filmowy nowym redaktorem naczelnym Filmwebu. Przedstawiono też jego zastępcę
Portal Filmweb przedstawił nowego redaktora naczelnego. Po trzech miesiącach na stanowisku p.o. Łukasz Muszyński oficjalnie przejmuje szefowanie redakcją serwisu poświęconego filmom, serialom i grom wideo. więcej
|
Zara pokaże streaming na żywo z zakupów. Rusza z eksperymentem w Europie
Chiński fenomen, którym w ostatnich miesiącach okazał się live shopping, już wkrótce trafi także do Stanów Zjednoczonych i Europy. Marka Zara ujawniła oficjalnie, że będzie organizować streaming zakupów na żywo również dla swoich klientów na Zachodzie. Gdzie będzie można oglądać? więcej
|
Zbigniew Boniek ambasadorem reklamowym Pilota WP
Usługę Pilot WP od 3 czerwca usługę promuje doskonale znany z piłkarskiego świata Zbigniew Boniek. Wystąpi w kampanii i materiałach promocyjnych skierowanych do miłośników sportu. więcej
|
Spółka Allegro bez obaw przed nowym konkurentem. Estoński koncern przejął dwie bileterie
Estońska Piletilevi Group ma wielkie plany wobec Polski - połączyła dwie bileterie i chce przegonić lidera. Największa w kraju grupa e-commerce i jej eBilet nie zamierzają jednak odpuścić na tym polu - pisze we wtorek "Puls Biznesu". więcej
|
Jak wykorzystać potencjał CTV. Studium przypadku kampanii dla Fundacji SEXEDPL Marketerzy muszą upewnić się, że docierają do swoich odbiorców tam, gdzie ci spędzają najwięcej czasu. Zmiana preferencji konsumentów na treści na żądanie powoduje wzrost liczby urządzeń connected TV w domach. Odbiorcy coraz częściej wybierają platformy takie jak Disney+, Netflix, Player czy Viaplay, co stwarza dla reklamodawców wyjątkową okazję do dotarcia do swojej publiczności w sposób bardziej angażujący i przyjemny, korzystając z nowych kanałów komunikacji. materiał reklamowywięcej |
|
|
Pyszne.pl klientem Hill and Knowlton
Do grona klientów Hill and Knowlton dołączyło Pyszne.pl. Firma powierzyła agencji działania z zakresu komunikacji korporacyjnej i public affairs. więcej
|
Twórca Red is Bad zamknął fundację. CBA: środki rozdysponowywane na prywatne cele
Jesienią ub.r. fundacja założona przez Pawła Szopę, twórcę marki odzieży patriotycznej Red is Bad, została wyrejestrowana. Według ustaleń CBA środki od darczyńców przeznaczała na prywatne cele Szopy, a przy jej zamykaniu mogło dojść do próby wręczenia korzyści majątkowej w wysokości ok. 2,5 mln zł. więcej
|
Karolina Wasielewska w Vision Group
Do Vision Group dołączyła Karolina Wasielewska, która jako media advisor będzie wspierać zespół firmy w realizacji projektów z zakresu zdrowia kobiet, cyfryzacji w opiece zdrowotnej, a także w strategicznym doradztwie dla klientów. więcej
|
|
|