|
|
|
|
|
|
|
Kto skomentuje mecze Polaków na Euro? Pięcioro prowadzących studio
Pięcioro dziennikarzy będzie prowadzić studio w TVP w trakcie trwania Euro 2024. Znamy też nazwiska komentatorów, którzy mają pracować przy meczach reprezentacji Polski oraz harmonogram spotkań naszej kadry. więcej
|
Canal+ Polska modyfikuje logotyp. ,,Bardzo ważna inicjatywa"
Canal+ Polska zaprezentował zmodyfikowany logotyp. Symbol ,,+" jest teraz wypełniony kolorem czerwonym. - Niebawem zaprezentujemy szczegóły i powody tej zmiany, która powiązana jest z bardzo ważną inicjatywą - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ w naszym kraju. więcej
|
Kolejny kanał Red Carpet Media Group ruszy jeszcze w czerwcu
Red Carpet Media Group kończy przygotowania do uruchomienia specjalnego kanału na potrzeby działającego w wielu krajach serwisu streamingowego. - Kanał Red Carpet International TV dla Rakuten TV ruszy jeszcze w czerwcu - mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej RCMG. więcej
|
Szef Gazeta.pl zakwestionował wyniki Grupy Polsat-Interia. Ostra riposta Witwickiego
W maju Grupa Polsat-Interia pokonała pod względem zasięgu w internecie polskich konkurentów. Redaktor naczelny Gazeta.pl Rafał Madajczak zasugerował, że stało się to za pomocą pewnego triku. - Występując przed całą branżą, zaatakował nas za pomysł, który od nas skopiował - odpowiedział Piotr Witwicki, dyrektor pionu informacji i publicystki Polsatu. więcej
|
Zwolnienia w kierownictwie TVP Lublin
,,Gazeta Wyborcza" podaje, że Piotr Raszewski i Dominik Rudnicki po raptem kilkunastu dniach pracy stracili stanowiska dyrektorskie w TVP Lublin. Gazeta informowała, że za czasów Jacka Kurskiego obaj dziennikarze mieli w telewizji publicznej przygotowywać materiały atakujące ówczesną opozycję. więcej
|
TVP Info zmienia ramówkę na czas Euro oraz igrzysk
Telewizja Polska informuje o propozycjach TVP Info związanych z mistrzostwami Europy w piłce nożnej oraz igrzyskami olimpijskimi w Paryżu. Relacje z obu wydarzeń na antenach TVP1, TVP2, TVP Sport i w serwisach online, ale także w kanale informacyjnym TVP, który na czas imprez szykuje specjalną ramówkę. więcej
|
Nowe kanały w Polsat Box Go. Inna stacja poprawiła jakość
Serwis streamingowy Polsat Box Go udostępnił subskrybentom kanały: CBS Europa, CBS Reality i Polsat JimJam. "Wszystkie trzy kanały trafiły do pakietu Polsat Box Go Premium" - informuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Adamczyk z biura prasowego Cyfrowego Polsatu. To nie koniec zmian. TV Republika jest teraz dostępna w jakości HD. więcej
|
Nowy program TVP Info. Gospodynią prowadząca ,,19.30"
W połowie czerwca br. na antenie TVP Info zadebiutuje program ,,Teraz kobiety". Poprowadzi go Monika Sawka, jedna z prowadzących ,,19.30". więcej
|
"Farma" Polsatu wraca na plan. Następny sezon już w styczniu 2025 roku
Polsat oficjalnie ogłosił, że ruszyły zdjęcia do czwartego sezonu popularnego reality show. Widzów programu "Farma" czekają zmiany. Premiera nowych odcinków w styczniu 2025 roku. więcej
|
Bohater "Chyłki" w nowym serialu. Nakręci go SkyShowtime
Platforma SkyShowtime zrealizuje w Polsce serial ,,Langer" oparty o powieść Remigiusza Mroza. W tytułowej roli wystąpi Jakub Gierszał, który grał już Langera w serialu "Chyłka" produkowanym przez Playera. więcej
|
Nadawca nowej naziemnej telewizji zawieszony na giełdzie
Zarząd Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zawiesił handel akcjami spółki Red Carpet Media Group, nadawcy m.in. stacji Red Carpet TV i ViDoc TV, która zadebiutowała niedawno w naziemnej telewizji cyfrowej więcej
|
Fikcyjne zatrudnienie gwiazdy ,,Smoleńska" w TVP. Spółka zawiadamia prokuraturę
Telewizja Polska w likwidacji złożyła zawiadomienie do prokuratury o uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o możliwie fikcyjne zatrudnienie za czasów prezesury Jacka Kurskiego aktorki Beaty Fido, znanej z filmu "Smoleńsk". więcej
|
Stacje TVP, Polsatu i TVN pokażą w niedzielę sondaż exit poll Ipsosu
Wyniki sondaży exit poll po wyborach do Parlamentu Europejskiego, przeprowadzonych przez pracownię Ipsos, pojawią się w niedzielę po godz. 21:00 w największych stacjach telewizyjnych. Pojawią się one na antenach TVP1, TVP Info, TVN24 i Polsat News. więcej
|
TVP stawia na byłych piłkarzy jako ekspertów Euro 2024. Będą "wartością dodaną"
Piłkarskie mistrzostwa Europy w Telewizji Polskiej to około 300 godzin transmisji, siedem duetów komentatorskich, a w gronie ekspertów m.in. Jakub Błaszczykowski, Łukasz Piszczek i Łukasz Fabiański. "Oni będą naszą wartością dodaną" - powiedział dyrektor TVP Sport Jakub Kwiatkowski. więcej
|
Back to game - drugi sezon Predator Games już we wrześniu Sukces pierwszego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych zwiastował drugą edycję projektu. Kolejna odsłona Predator Games rozpocznie się wraz z nowym rokiem szkolnym, we wrześniu 2024 roku i potrwa kilka miesięcy. Już teraz organizatorzy turnieju - Acer Polska oraz agencje WE!RE Fantasy oraz Gam3rs_x zapowiadają rozgrywki na szerszą skalę, tym samym umożliwiając większej liczbie placówek szkolnych i uczniów udział w tym rozwojowym przedsięwzięciu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agencja Jarosława Kuźniara ma dyrektorkę zarządzającą
Klaudia Łepkowska-Suska, związana z agencją content marketingową Kuźniar Media od początku działalności firmy, awansowała na stanowisko managing director. Nominacja ta ma na celu umocnienie zarządzania w obliczu dynamicznego rozwoju firmy i rosnących wymagań rynku. więcej
|
Po masło i pieluchy - do Biedronki, po mięso i dania gotowe - do Lidla
Aplikacja Listonic sprawdziła, po które marki własne 10 podstawowych produktów konsumenci sięgają najchętniej w Lidlu i w Biedronce. Jak wynika z analizy paragonów, zrealizowanej przez Centrum Monitorowania Rynku, średnie ceny niektórych produktów wyraźnie spadły. więcej
|
"Dzielmy się opieką nad dziećmi" zachęca OLX w nowej kampanii
Serwis OLX Praca w najnowszej kampanii reklamowej porusza ważny temat społeczny. Rok po wejściu w życie zmian w Kodeksie Pracy, wynikających z implementacji dyrektywy Work-Life Balance, marka pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim i jak wiele zyskują na tym wszyscy: dzieci, każde z rodziców, a także pracodawcy. więcej
|
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards Europe
Otwarto etap zgłaszania prac do tegorocznej edycji konkursu reklamowego Effie Awards Europe. Wprowadzono w nim nową kategorię dotyczącą sztucznej inteligencji (AI). więcej
|
Tomasz Trojnar odchodzi z Sigma Bis
Tomasz Trojnar, trading director w Sigma Bis odchodzi z agencji. Pracował w niej blisko 5 lat. więcej
|
Influencerzy na puszkach Żywca Zdrój
Niedługo do sklepów trafi woda Żywiec Zdrój i Naturalna Nuta w puszkach z wizerunkami influencerów. Nowy design firma stworzyła we współpracy z youtuberem Patec Wariatec oraz streamerką gamingową Nieuczesaną. więcej
|
Była szefowa biura reklamy TVP ma nową pracę. Przeszła do wydawcy ,,Super Expressu"
Ewelina Czuba, poprzednio szefowa biura reklamy Telewizji Polskiej, objęła stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży wideo w Grupie ZPR Media, wydającej m.in. ,,Super Express". więcej
|
Anna Ozga awansowała w Social Lama
Wraz z początkiem czerwca Anna Ozga awansowała w strukturach agencji Social Lama (Good One) na stanowisko senior social media manager. więcej
|
Sylwester Wrona nowym dyrektorem zarządzającym w agencji Insignia
Z początkiem czerwca stanowisko dyrektora zarządzającego agencji Insignia objął Sylwester Wrona, który dotychczas zajmował stanowisko dyrektora operacyjnego. Zastąpił Roberta Wieję. więcej
|
Life On Wheelz w kampanii Komputronik
Komputronik połączył siły z kanałem Life On Wheelz w ramach nowej kampanii #SmartNotHard, której celem jest podkreślenie roli nowoczesnych technologii w codziennym życiu, zwłaszcza dla osób z niepełnosprawnościami. Za koncept kreatywny, scenariusze działań oraz współrealizację materiału odpowiada agencja digitalowa Brand Kolektyw. więcej
|
Tworzą miejsca pracy i chronią klimat: jak fabryki BAT w Polsce konsekwentnie realizują założenia ESG Neutralność klimatyczna stała się biznesowym trendem, ale też - na razie nieformalnym - wymogiem współczesnych czasów. Przed firmami działającymi na każdym poziomie - lokalnym, krajowym czy globalnym, stają zatem wyzwania związane z szeroko rozumianą troską o środowisko. I choć nie wszyscy za trendami nadążają, są też przykłady jednostek, które już teraz poszły o krok do przodu i osiągają neutralność węglową. Dotyczy to wielu fabryk działających na terenie Polski i Europy. Wśród nich wyróżnia się BAT, którego potężne zakłady produkcyjne w Augustowie i Rojowie stają się przykładami miejsc pracy, które są przyjazne środowisku. materiał reklamowywięcej |
|
|
Empik przestał sprzedawać dzienniki. Zainteresowanie tylko malało
W salonach sieci Empik przestano sprzedawać prasę codzienną - potwierdził portal Wirtualnemedia.pl. Powodem jest wycofanie się Ruchu z kolportażu prasy i malejące zainteresowanie dziennikami. więcej
|
IWP ostrzega wydawców przed polskim modelem do AI. Sugeruje umowy licencyjne
Izba Wydawców Prasy przestrzega swoje firmy członkowskie, że jeśli nieodpłatnie przekażą swoje dane tekstowe na potrzeby polskiego modelu językowego PLLuM, mogą stracić kontrolę nad ich wykorzystywaniem. Zdaniem organizacji systemy generatywnej sztucznej inteligencji powinny podpisywać umowy licencyjne dotyczące materiałów prasowych. więcej
|
Z Agory odchodzi członek zarządu ds. internetu i technologii
Z funkcji członka zarządu Agory rezygnuje Tomasz Grabowski, nadzorujący m.in. spółki zależne z obszaru internetu oraz pion technologii. We władzach firmy jest od trzech lat. więcej
|
Była szefowa biura reklamy TVP ma nową pracę. Przeszła do wydawcy ,,Super Expressu"
Ewelina Czuba, poprzednio szefowa biura reklamy Telewizji Polskiej, objęła stanowisko dyrektora rozwoju i sprzedaży wideo w Grupie ZPR Media, wydającej m.in. ,,Super Express". więcej
|
Prestiżowy kongres WAN-IFRA o mediach w Polsce. Partnerem Agora
W przyszłym roku do Polski zawita Kongres Mediów Informacyjnych, organizowany przez World Association of News Publishers (WAN-IFRA), największą organizację mediową na świecie. W maju 2025 r. miastem-gospodarzem wydarzenia będzie Kraków, a jego partnerem - Grupa Agora. więcej
|
Ogłoszono komisję ds. wpływów rosyjskich i białoruskich. W składzie były publicysta ,,Gazety Wyborczej"
Jednym z członków 12-osobowej komisji ds. wpływów rosyjskich i białoruskich, która jeszcze w środę rozpocznie prace, jest Adam Leszczyński - od niedawna dyrektor Instytutu Dziedzictwa Myśli Narodowej, wcześniej jako publicysta związany m.in. z ,,Gazetą Wyborczą" i ,,Krytyką Polityczną". więcej
|
|
|
Spółka przejęta przez IMM podnosi ceny za monitoring mediów. W branży wrze
Firma PSMM Monitoring&More, od kilku miesięcy w grupie kapitałowej Instytutu Monitorowania Mediów (IMM), oznajmiła wybranym klientom duże podwyżki cen za usługi monitoringu mediów. Ci reagują oburzeniem - raz, że nikt skoków cen z nimi nie negocjował, dwa - w obecnej sytuacji rynkowej niezadowolony klient nie ma dokąd ,,uciec", bo IMM utrzymuje pozycję dominującą. PSMM wzrosty tłumaczy głównie wymogami regulatora rynku. więcej
|
Rynek reklamy cyfrowej na koniec roku osiągnie wartość 8,8 mld zł
Wartość rynku reklamowego online może przekroczyć granicę 10 mld zł w 2025 roku, a w tym roku osiągnie wartość 8,8 mld zł - wynika z Raportu Strategicznego Internet 2023/2024 IAB Polska. więcej
|
Szef Gazeta.pl zakwestionował wyniki Grupy Polsat-Interia. Ostra riposta Witwickiego
W maju Grupa Polsat-Interia pokonała pod względem zasięgu w internecie polskich konkurentów. Redaktor naczelny Gazeta.pl Rafał Madajczak zasugerował, że stało się to za pomocą pewnego triku. - Występując przed całą branżą, zaatakował nas za pomysł, który od nas skopiował - odpowiedział Piotr Witwicki, dyrektor pionu informacji i publicystki Polsatu. więcej
|
,,Emily w Paryżu" powraca w czwartym sezonie. Netflix ujawnił datę premiery
Netflix ogłosił szczegóły dotyczące premiery czwartego sezonu serialu ,,Emily w Paryżu". Seria, zapowiadana jako kolejna emocjonująca odsłona przygód Emily Cooper, obiecuje widzom niezapomnianą podróż po kolejnych europejskich destynacjach, nowe postacie, zwiększoną dawkę humoru, ekscytujące romanse oraz przepiękne, odważne kreacje. więcej
|
Aplikacja Gemini od Google niedługo po polsku
Aplikacja Gemini od Google zostanie udostępniona w większej liczbie języków, w tym po polsku - podała firma. więcej
|
Dwie dziennikarki dołączyły do "Super Expressu". Szefowa Rozrywki zapowiada walkę o ruch
"Super Express" wykonał kolejny ruch w stronę rozwoju działu poświęconego rozrywce. Jak ujawniono w oficjalnym komunikacie, ekipa se.pl powiększy się o dwie nowe dziennikarki, a także specjalistkę od SEO. Sytuację skomentowała szefująca redakcji Aleksandra Pajewska-Klucznik. więcej
|
Netflix musi oddać 5 proc. krajowego zysku na lokalne produkcje. To już pewne
Netflix i inne serwisy streamingowe będą musiały oddać 5 proc. zysku zarobionego w Kanadzie na rzecz lokalnych produkcji i tradycyjnych broadcasterów. Decyzja oznacza dla tych firm stratę w wysokości prawie 150 mln dolarów rocznie. więcej
|
Shein wchodzi na rynek second hand w Europie
Chińska marka Shein oficjalnie wystartowała w Europie z funkcją Shein Exchange pozwalającą na odsprzedanie ubrań zakupionych przez jej aplikację. W USA platforma z używanymi rzeczami przyciągnęła w 2023 roku aż 4,2 mln użytkowników. więcej
|
Była prezenterka TVP prowadzącą flagowego formatu w Kanale Zero
Izabella Krzan zadebiutuje w roli prowadzącej flagowy program ,,Godzina Zero" w Kanale Zero. W środę wieczorem jej gościem będzie youtuber i influencer Jakub "Patec" Patecki. więcej
|
Reporter Gońca zaatakowany przez patostreamera
Dziennikarz portalu Goniec.pl (Iberion) Daniel Arciszewski został uderzony przez patostreamera Wojciecha Olszańskiego (znanego też jako ,,Jaszczur"). więcej
|
Jak wykorzystać potencjał CTV. Studium przypadku kampanii dla Fundacji SEXEDPL Marketerzy muszą upewnić się, że docierają do swoich odbiorców tam, gdzie ci spędzają najwięcej czasu. Zmiana preferencji konsumentów na treści na żądanie powoduje wzrost liczby urządzeń connected TV w domach. Odbiorcy coraz częściej wybierają platformy takie jak Disney+, Netflix, Player czy Viaplay, co stwarza dla reklamodawców wyjątkową okazję do dotarcia do swojej publiczności w sposób bardziej angażujący i przyjemny, korzystając z nowych kanałów komunikacji. materiał reklamowywięcej |
|
|
Spółka przejęta przez IMM podnosi ceny za monitoring mediów. W branży wrze
Firma PSMM Monitoring&More, od kilku miesięcy w grupie kapitałowej Instytutu Monitorowania Mediów (IMM), oznajmiła wybranym klientom duże podwyżki cen za usługi monitoringu mediów. Ci reagują oburzeniem - raz, że nikt skoków cen z nimi nie negocjował, dwa - w obecnej sytuacji rynkowej niezadowolony klient nie ma dokąd ,,uciec", bo IMM utrzymuje pozycję dominującą. PSMM wzrosty tłumaczy głównie wymogami regulatora rynku. więcej
|
Radosław Kietliński dyrektorem w Totalizatorze Sportowym
Były dziennikarz Radosław Kietliński objął stanowisko p.o. dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej w Totalizatorze Sportowym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Burda Media Polska z nową PR menadżerką. Przeszła z Orange
Agata Rokita, dotąd związana z Orange Polska, objęła nowo utworzone stanowisko PR menadżerki w Burda Media Polska. Będzie odpowiadać za kompleksową komunikację firmy oraz wsparcie w realizacji zadań z obszaru employer branding. więcej
|
Compass PR dla Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego
Agencja Compass PR wygrała przetarg na obsługę działań komunikacyjnych dla Polskiego Towarzystwa Pediatrycznego. więcej
|
Dominika Gaweł i Julia Zawada w LoveBrands Group
Do agencji LoveBrands Group dołączyły Dominika Gaweł i Julia Zawada, które zasilą zespół komunikacji medycznej i farmaceutycznej oraz dział social media marketingu. więcej
|
Anna Szarek ponownie w first aid communication team
Po blisko 4 latach przerwy, Anna Szarek ponownie dołączyła do zespołu agencji first aid communication team. Objęła stanowisko senior communication managera. więcej
|
|
|