|
|
|
|
|
|
|
,,Wiadomości" wrócą w nowej stacji. Kto szefem?
Od 2 września znów będzie można oglądać w telewizji wieczorny program informacyjny ,,Wiadomości" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Teraz będą emitowane w stacji wPolsce 24, należącej do wydawcy ,,Sieci" i wPolityce, która pojawi się na MUX-8. Szefem programu będzie Marcin Tulicki, poprzednio kierujący ,,Wiadomościami" w TVP. więcej
|
Polsat pokazał studio programu ,,Halo tu Polsat"
Program śniadaniowy ,,Halo tu Polsat", który ruszy w piątek 30 sierpnia br, będzie realizowany w hali 500 w kompleksie Cyfrowego Polsatu w Warszawie. W niedzielę stacja pokazała jak wygląda studio programu. Podobnie jak logo śniadaniówki, jest ono bardzo kolorowe. więcej
|
Reklamy w TV Republika znów drożeją. Ile za spot przy "Dzisiaj"?
Biuro reklamy Polsat Media, które jest brokerem czasu reklamowego w Tv Republika, podało ceny reklam w tej stacji na wrzesień. Niektóre z nich są wyższe nawet o kilkanaście tysięcy złotych. więcej
|
Top Of The Top Sopot Festival zyskał widzów. TVN liderem rynku
Tegoroczny Top Of The Top Sopot Festival, który transmitował TVN, oglądało 1,44 mln widzów, zdecydowanie więcej niż rok temu. Czterodniowa impreza dała TVN pozycję lidera rynku, ale wzbudziła też słowa krytyki mediach. więcej
|
Finałowy sezon ,,Szadzi" na platformie Max. Mamy datę premiery i zwiastun
Czwarty i zarazem finałowy sezon serialu ,,Szadź" z Maciejem Stuhrem i Aleksandrą Popławską w rolach głównych trafi na platformę Max w piątek 4 października br. Produkcja liczyć będzie siedem odcinków. więcej
|
W Polsacie najwięcej za reklamy przy "Dancing with the stars"
W opublikowanym przez biuro reklamy Polsat Media cenniku reklamowym na wrzesień najdroższy spot kosztuje 117,2 tys. zł netto. To cena dla reklamy emitowanej przy pokazywanym w niedzielne wieczory programie "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami". więcej
|
Zmiany w telewizji narodowców. Nowa ramówka i studio
Z początkiem września Telewizja Media Narodowe wprowadzi nową ramówkę i przeniesie się do nowego studia. - Wymogi ekonomiczne przesądziły o konieczności racjonalizacji działalności TVMN i oparciu jej programu o wykonywane zdalnie programy dotychczasowych publicystów - tłumaczy szef stacji Piotr Barełkowski. więcej
|
Kolejny kanał z archiwami TVP znika z YouTube. "Narusza autorskie prawa majątkowe"
To koniec youtubowego kanału Dawno Temu w TV, który gromadził kilkaset archiwalnych nagrań programów m.in. Telewizji Polskiej. To kolejny tego rodzaju profil znikający z sieci. Mamy komentarz TVP. więcej
|
"Dobry Tytuł" w TVP2 ma zaskoczyć "dynamiczną formułą". Wiadomo, kiedy premiera
Znane są już szczegóły programu Agaty Passent i Szymona Kloski ,,Dobry Tytuł", który jesienią zadebiutuje na antenie telewizyjnej Dwójki. Nowy magazyn ma nie tylko dostarczać widzom literackich inspiracji, ale i zaskoczyć dynamiczną formułą. więcej
|
Gdzie oglądać Igę Świątek w US Open? Dwie transmisje
Rusza wielkoszlemowy turniej US Open. Transmisje z imprezy wyłącznie antenach Eurosportu oraz na platformie Max (Warner Bros. Discovery). więcej
|
Zimą w TVN nowy program z Anną Senkarą. Pokaże prywatne oblicze sportowców
Zimą w prime time na antenie TVN pojawi się nowy program - ,,Eternal Glory", który poprowadzi Anna Senkara. Format z udziałem znanych sportowców pokaże nie tylko ich zaciętą rywalizację w nietuzinkowych konkurencjach, ale i całkiem prywatne oblicze. Istotnym elementem programu będzie bowiem część reality-show. więcej
|
Nie tylko ,,Odwilż". Oto najlepsze polskie seriale kryminalne
W piątek zadebiutował pierwszy odcinek drugiego sezonu serialu ,,Odwilż". Produkcja kryminalna dostępna na platformie Max opowiada losy szczecińskiej policjantki Katarzyny Zawiei. Bohaterka nie radzi sobie z samotnym macierzyństwem, ale doskonale odnajduje w tropieniu przestępców na Pobrzeżu Szczecińskim. W ostatnich latach nie brakowało w polskiej ofercie streamingowej i telewizyjnej seriali z wyrazistymi postaciami rozwiązującymi zawiłe zagadki kryminalne. Gatunek ten wciąż cieszy się niesłabnącym powodzeniem wśród widzów. Zebraliśmy najciekawsze serialowe propozycje ostatnich dwóch dekad. więcej
|
W TVP Info chwalono ubrania polityków KO. ,,Uczył pisowskich propagandystów'"
Relacjonujący Campus Polska Przyszłości dziennikarz TVP Info Maciej Jabłoński zaznaczył, że politycy KO świetnie prezentowali się w luźnych ubraniach. Władze Telewizyjnej Agencji Informacyjnej na razie milczą w tej sprawie. Byli dziennikarze TVP przypomnieli, że Jabłoński w ostatnich latach pozytywnie oceniał ich warsztat, pracując w Akademii Telewizyjnej. więcej
|
Nowy juror w muzycznym show Polsatu
W nowej edycji talent show Polsatu ,,Must Be the Music" jednym z jurorów będzie piosenkarz Dawid Kwiatkowski. Wcześniej był m.in. trenerem w ,,The Voice Kids" w TVP2 i ,,SuperDzieciaku" w Polsacie. więcej
|
TVP zarzuca jej fikcyjną pracę za 1,5 mln zł. Aktorka ze ,,Smoleńska" zatrudniona w instytucji kulturalnej
Aktorka Beata Fido została zatrudniona w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie - podała ,,Gazeta Wyborcza". W ostatnich latach Fido, partnerka życiowa kuzyna Jarosława Kaczyńskiego, była związana z Telewizją Polską. Według nadawcy za fikcyjną pracę zarobiła 1,5 mln zł. więcej
|
Dawne gwiazdy to za mało. Medioznawcy komentują zmiany w TVP
Trwają powroty dawnych gwiazd TVP, które za czasów prezesury Jacka Kurskiego rozstały się z publicznym nadawcą. Jesienią na antenę wracają kolejne znane twarze: Robert Janowski, Barbara Kurdej-Szatan, Andrzej Piaseczny czy Michał Szpak. Czy ten ruch przełoży się na poprawę wizerunku lub oglądalności publicznej stacji? Pytani o to przez nas eksperci są zgodni: powrót dawnych prezenterów na antenę TVP to za mało, żeby odbudować pozycję publicznej stacji, a tym bardziej poszerzyć grono odbiorców. więcej
|
Dwa kanały będą wyłączane czasowo przez Canal+
Canal+ 4K Ultra HD oraz teleTOON+ nie będą emitowane przez Canal+ w trakcie niektórych dni rozgrywania piłkarskiej Ligi Mistrzów. więcej
|
Nowa stacja w telewizji naziemnej. Podano datę startu
Niebawem na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej pojawi się Telewizja wPolsce24 należąca do Fratrii, wydawcy m.in. ,,Sieci" i wPolityce. Stacja zapowiada, że emisję rozpocznie w poniedziałek 2 września. więcej
|
Koniec programu Karola Gnata na antenie TVP2. "To smutne"
W jesiennej ramówce TVP2 nie będzie kolejnej serii programu ,,Zrujnowani odbudowani", który emitowany był w stacji od jesieni ubiegłego roku. - To smutne, że bez podania przyczyn program spadł - mówi Wirtualnemedia.pl Karol Gnat, autor i prowadzący ,,Zrujnowanych obudowanych", a do grudnia ub.r. prezenter "Panoramy" TVP2. więcej
|
Historyczny sukces Mastercard i McCANN Poland w Cannes Lions 2024 Zrealizowana przez Mastercard i McCANN Poland kampania "Room for Everyone" zdobyła łącznie 14 nominacji do nagród Cannes Lions Festival of Creativity 2024. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowa agencja będzie monitorować polskie media. Szefem Marcin Szczupak
Mediaboard, firma specjalizująca się w monitoringu mediów, wchodzi na polski rynek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spółką pokieruje Marcin Szczupak, przez wiele lat związany z PSMM Monitoring&More. więcej
|
Cyfrowy sterowiec w kampanii Warki Energy
Marka Warka Energy (Grupa Żywiec) rozpoczęła nową kampanię, w której sięgnęła po innowacyjne rozwiązanie i stworzyła Fake Out of Home (FOOH). W wybranych miejscach w Polsce pojawił się sterowiec. więcej
|
Play promuje smartfony z ratami gratis. W reklamach rozbiegany Wojewódzki
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła nową promocję dla klientów przenoszących do niej numer. We wspierającej to kampanii występuje Kuba Wojewódzki, który Play reklamuje od ponad dekady. więcej
|
Wienerberger ma nową identyfikację wizualną
Firma Wienerberger, producent materiałów budowlanych, wprowadza nową identyfikację wizualną firmy. Od teraz wszystkie marki należące do grupy - w Polsce to Porotherm, Koramic, Terca, Semmelrock a także Pipelife i Steinzeug Keramo - będą działać pod jedną marką parasolową. więcej
|
Tiktokowy krindż w reklamach nie zawstydza. A powinien?
Z TikToka na polski rynek reklamowy spłynął świeży trend - reklamy nagrywane przez pracowników, po których odbiorca choć rumieni się z zażenowania, to nie może powstrzymać śmiechu. "Krindżowe" reklamy zdaniem ekspertów mają jednak swoją cenę. Mimo że do zdobycia jest mnóstwo taniego zasięgu i lajków. więcej
|
Agencja reklamująca Lidla bez jednej czwartej zysku
W 2023 roku GPD Agency, zajmująca się obsługą m.in. sieci sklepów Lidl, przy minimalnym spadku przychodów wydała na działalność operacyjną ponad 4 proc. więcej niż przed rokiem. W konsekwencji jej zysk netto zmalał o ponad 5 mln zł. więcej
|
Avon Products Inc. złożył wniosek o upadłość
Właściciel marki kosmetycznej Avon w Europie i Ameryce Łacińskiej złożył wniosek o upadłość, próbując pozbyć się ponad 1 mld dolarów długu, w tym milionów dolarów zobowiązań związanych z pozwami sądowymi, w których twierdzono, że talk w produktach firmy powoduje raka. Oddziały Avon poza Stanami Zjednoczonymi nie są objęte tymi procesami prawnymi, a działalność firmy na innychrynkach przebiega niezależnie i bez zakłóceń. więcej
|
Dino Polska rośnie wolniej, tąpnięcie na giełdzie. Ile sklepów przybyło?
W pierwszej połowie 2024 roku przychody sieci sklepów Dino zwiększyły się o 15,1 proc., a wydatki operacyjne o 16,6 proc., przez co zysk netto wzrósł nieznacznie, a w samym drugim kwartale nawet zmalał. Sieć Dino liczy już ponad 2,5 tys. sklepów. Po publikacji tych wyników akcje spółki zanotowały spory spadek. więcej
|
"Turbodopalanie na studia" - innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowywięcej |
|
|
W Agorze ubyło pracowników. Ale kosztowali więcej
W pierwszej połowie 2024 roku zatrudnienie w grupie Agora zmalało o 167 etatów, głównie wskutek zwolnień grupowych w pionie prasowym i internetowym. Mimo to koszty pracownicze w zeszłym kwartale były o prawie 5 proc. wyższe niż przed rokiem. więcej
|
Nowa naczelna ,,Nie" apeluje do czytelników. ,,Bez Was nas nie będzie"
W bieżącym numerze tygodnika ,,Nie" nowa redaktora naczelna Agnieszka Wołk-Łaniewska zaapelowała o kupowanie pisma, podkreślając, że nie są w nim zamieszczane reklamy. - Czytelnicy są jedynym naszym pracodawcą i tylko Wam jesteśmy winni swoją lojalność - podkreśliła. więcej
|
Saloniki prasowe z zyskiem dzięki odsetkom. Będzie więcej żywności
Sieć salonów Inmedio, należąca do Eurocashu i Lagardere Travel Retail, w 2023 roku utrzymała dodatnią rentowność, choć znacznie niższą wskutek wzrostu kosztów operacyjnych o 18 proc. Firma chce mieć w ofercie więcej produktów żywnościowych. więcej
|
Kioski Ruchu dalej w odwrocie. Ile ubyło wiosną?
Na koniec czerwca 2024 roku działało 411 kiosków i saloników Ruchu, tylko przez kwartał ich liczba zmalała o 4 proc. Natomiast grupa Orlen ma już 3,5 tys. własnych stacji paliwowych, m.in. dzięki przejęciu austriackiej sieci Turmöl. więcej
|
|
|
Kolejny kanał z archiwami TVP znika z YouTube. "Narusza autorskie prawa majątkowe"
To koniec youtubowego kanału Dawno Temu w TV, który gromadził kilkaset archiwalnych nagrań programów m.in. Telewizji Polskiej. To kolejny tego rodzaju profil znikający z sieci. Mamy komentarz TVP. więcej
|
Tiktokowy krindż w reklamach nie zawstydza. A powinien?
Z TikToka na polski rynek reklamowy spłynął świeży trend - reklamy nagrywane przez pracowników, po których odbiorca choć rumieni się z zażenowania, to nie może powstrzymać śmiechu. "Krindżowe" reklamy zdaniem ekspertów mają jednak swoją cenę. Mimo że do zdobycia jest mnóstwo taniego zasięgu i lajków. więcej
|
UE chce przepisów ws. sztucznej inteligencji. Szefowie Mety i Spotify krytykują
Mark Zuckerberg (CEO Mety) i Daniel Ek (CEO Spotify) na łamach ,,The Economist" krytykują unijne regulacje dotyczące sztucznej inteligencji. W ich ocenie Europa powinna przyjąć AI w modelu otwartego oprogramowania. więcej
|
Twórca Telegrama zatrzymany we Francji
Rosjanin Paweł Durow, twórca popularnego komunikatora online Telegram, został w sobotę wieczorem zatrzymany na lotnisku Le Bourget w Paryżu. Jest podejrzewany o brak współpracy z organami ścigania w związku z kontaktami między przestępcami na jego platformie. więcej
|
Outriders idzie w nowym kierunku. Szef redakcji: Rewolucyjna zmiana
Projekt Outriders wprowadza nowy model finansowania. - To zmiana o charakterze rewolucyjnym dla organizacji, ale czujemy, że to dobry test - opowiada Wirtualnemedia.pl szef zespołu Jakub Górnicki. Dzięki temu Magazyn ma szansę ukazywać się częściej niż ostatnio. więcej
|
Tak ogląda się program prof. Matczaka w Kanale Zero
Kanał Zero ruszył 1 lutego br. Sześć dni później pojawił się pierwszy odcinek z serii ,,Niepoprawnik" autorstwa prof. Marcina Matczaka oraz mecenasa Bogusława Leśnodorskiego. Analizują oni wybrane zagadnienia prawne obecne w polskiej polityce lub wywołujące największe kontrowersje w debacie publicznej. więcej
|
Wydawca Kwejka i Jbzd wyszedł na plus. Pomogło obcięcie kosztów
Spółka Cube Investments, wydająca serwisy z memami Kwejk, Jbzd i Sadistic, w 2023 roku przy spadku przychodów o 12 proc. osiągnęła zysk netto, bo koszty operacyjne ograniczyła dwukrotnie mocniej. więcej
|
,,Vogue Polska" liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty ,,Vogue Polska", których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy. materiał reklamowywięcej |
|
|
ESG w strategii public relations na fali wznoszącej
Hasło ESG robi w biznesie prawdziwą karierę. Markom daje duże pole do zaprezentowania własnych działań proekologicznych i prospołecznych. To także wielki obszar do zagospodarowania przez specjalistów PR. Jak sięgać po te szanse i wykorzystać potencjał ESG we własnych działaniach komunikacyjnych? więcej
|
Rząd Donalda Tuska nie będzie miał rzecznika
Rząd premiera Donalda Tuska, który został powołany w grudniu 2023 roku wciąż nie ma rzecznika prasowego. I nie będzie go miał - poinformował prezes Rady Ministrów. więcej
|
|
|