|
|
|
|
|
|
|
Rusza "Halo tu Polsat". Miszczak: będziemy rozpychać się na rynku
W piątek o 8.00 rusza nowy program śniadaniowy "Halo tu Polsat", który nadawany będzie w Polsacie trzy razy w tygodniu. Magazyn poprowadzą trzy duety gospodarzy - Nasze pary mają za sobą doskonałe doświadczenie we wspólnym prowadzeniu programów. Bardzo doświadczony jest też skład produkcyjny - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, członek zarządu i dyrektor programowy Telewizji Polsat. więcej
|
Stacja braci Karnowskich w naziemnej telewizji. Sakiewicz: niech próbują
W najbliższy poniedziałek w naziemnej telewizji cyfrowej ruszy stacja wPolsce24 należąca do ,,Fratrii", wydawcy ,,Sieci" i wPolityce. Od półtora miesiąca naziemnie nadaje już Republika. - Życzymy każdemu, kto próbuje - nawet jeżeli ma niedużą szansę - sukcesu - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, szef TV Republika. więcej
|
Cyfrowy Polsat powalczył w sądach. Uniknie ponad połowy kary ws. Euro
Grzywna nałożona przez prezesa UOKiK na Cyfrowy Polsat za utrudnianie klientom w czasie Euro 2026 dostępu do dwóch niemieckich stacji pokazujących mecze uprawomocniła się. Przy czym po kilku latach sporu sądowego jej kwotę obniżono o prawie 60 proc. więcej
|
Ilu widzów ogląda ,,Agorę Klarenbacha" w TV Republika?
Program ,,Agora Klarenbacha", który w TV Republika powadzi Adrian Klarenbach, gromadzi średnio 380 tys. widzów. Publicystyczny magazyn nadawany jest w paśmie ,,Forum" emitowanego w TVP Info. więcej
|
Nowe stacje Canal+ w kolejnej sieci kablowej
Kanały Canal+ Extra 1-7 pojawią się w ofercie sieci Jambox (Grupa Vectra) - informuje nadawca. To na tych kanałach można od niedawna oglądać rozgrywki piłkarskiej Ligi Mistrzów. więcej
|
Nowy polski kanał w ofercie Orange TV
Kabaret TV (Wirtualna Polska Media) pojawił się na liście kanałów Orange IPTV. To kolejna sieć, w której znajdziemy nową polską stację rozrywkową. więcej
|
Czy nowy serial medyczny Maxa to plagiat ,,Ostrego dyżuru"?
,,The Pitt" to nowy projekt Maxa, który zdaniem spadkobierców twórcy ,,Ostrego dyżuru" jest plagiatem hitowego dramatu medycznego. Czy sprawa zakończy się w sądzie? więcej
|
Polsat pokaże finał konkursu piękności
Gala finałowa konkursu Queen of Poland będzie transmitowana w sobotę 31 sierpnia w Polsacie - informuje nadawca. Uczestniczki powalczą o zwycięstwo w hiszpańskiej Marbelli. więcej
|
Nowy polski reality show na Prime Video? O przetrwanie powalczą Koterscy i Derpieński
Należąca do Amazona platforma Prime Video ujawnia uczestników nowego reality show produkcji własnej zatytułowanego ,,Good Luck Guys". Wśród dwunastu osób, które będą walczyć o przetrwanie na malezyjskiej wyspie znaleźli się influencerzy popularni w mediach społecznościowych oraz nazwiska znane ze świata muzyki i show-biznesu. więcej
|
CNN International w ofercie Maksa w kolejnych krajach
Kanał informacyjny CNN International pojawi się w ofercie streamingu Max w kolejnych krajach Europy - podał w komunikacie Warner Bros. Discovery. więcej
|
TVP pokaże znany serial Canal+. Jest data premiery
TVP pokaże pierwszy sezon serialu ,,Minuta ciszy" produkcji Canal+. Premiera w przyszły piątek 6 września w Jedynce. więcej
|
Platforma Disneya będzie dalej pokazywać US Open. Umowa na kilkanaście lat
Stacja ESPN (The Walt Disney Company) będzie co najmniej do 2037 roku transmitować turniej wielkoszlemowy US Open w tenisie - informuje agencja Reuters. więcej
|
TVP z kampanią wizerunkową ,,Poznajmy się na nowo!". W spocie Kwiat Jabłoni
Startuje kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej ,,Poznajmy się na nowo!". W spocie występują największe gwiazdy nadawcy, melodią przewodnią jest ,,Od nowa" Kwiatu Jabłoni. więcej
|
Były dziennikarz Agory w nowym programie Kasi i Markowskiego w TVP
Bartłomiej Marcinkowski dołączył do zespołu programu Katarzyny Kasi i Grzegorza Markowskiego w TVP Info. Start emisji audycji już 9 września br. więcej
|
ERC - event nie tylko kosmicznej przyszłości. Cały biznes może na nim skorzystać - ERC jest uznawany przez zawodników za najtrudniejszy tego typu konkurs na świecie. I najbardziej prestiżowy - mówi Łukasz Wilczyński, pomysłodawca European Rover Challenge. Organizowane od 10 lat wydarzenie to nie tylko zawody marsjańskich łazików, ale też strefa wystawców i konferencja skierowana do biznesu. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolejna sieć kinowa wyszła na plus. Pomogła sprzedaż działki z kinem
W zeszłym roku finansowym Multikino przy wzroście przychodów o 30 proc. zarobiło na czysto 61 mln zł. To pierwszy zysk netto firmy po covidzie. Pomogła sprzedaż za prawie 90 mln zł działki na warszawskim Ursynowie. więcej
|
Vanish w reklamie podważa skuteczność Ariela i Persila
W telewizji i w internecie pojawiła się nowa reklama odplamiacza Vanish, w której marka podważa skuteczność usuwania plam przez kapsułki piorące Ariel i Persil. więcej
|
Gwiazdor serialu ,,The Bear" reklamuje Calvina Kleina
Jeremy Allen White ponownie wystąpił w kampanii reklamowej Calvina Kleina. Sesja fotograficzna z aktorem wzbudza emocje, ponieważ łamie on kolejne tabu na temat kanonów męskiej urody. Jako mężczyzna średniego wzrostu ignoruje koncept, wedle którego tylko wysocy panowie mogą promować marki modowe. więcej
|
Buty Shaquille'a O'Neala to nie wszystko. CCC zapowiada kolejne marki
Grupa CCC jest blisko pozyskania licencji do sprzedaży kolejny marek z portfolio Authentic Brands Group, zarządzającej m.in. markami Reebok, Shaquille O'Neal i David Beckham. Jamie Salter, założyciel i szef amerykańskiego koncernu, będzie doradzał zarządowi CCC. Marka Reebok stanowi już prawie 10 proc. sprzedaży polskiej firmy. więcej
|
Bosch partnerem śniadaniówki Polsatu
Już 30 sierpnia startuje nowy program śniadaniowy "halo tu polsat". Partnerem strefy kulinarnej formatu będzie marka Bosch. więcej
|
Perfumeria LYKO już w Polsce
LYKO, szwedzka perfumeria internetowa, która podbiła serca milionów klientów w całej Skandynawii, niedawno zadebiutowała na polskim rynku. więcej
|
Artur Szatkowski w Dentsu Creative
Do Dentsu Creative dołączył Artur Szatkowski i objął stanowisko creative technology directora. To kluczowa rola w strukturze, w ramach której będzie rozwijał unikalną ofertę kreatywno-technologiczną agencji oraz powstałego w Warszawie globalnego centrum technologicznego Dentsu Lab na międzynarodową skalę. więcej
|
Eurobest ogłasza pierwszą przewodniczącą jury Creative B2B
Organizatorzy konkursu kreatywnego Eurobest ogłosili jurorów tegorocznej jego edycji. Sarah Higgins stanie na czele jurorów Creative B2B. więcej
|
Ewa Chodakowska reklamuje kolejną markę odzieżową. Dalej na sportowo
Trenerka fitness Ewa Chodakowska nawiązała współpracę z Grupą CCC, w ramach której będzie m.in. współtwórczynią kolekcji marki sportowej Reebok. więcej
|
Kraków chce zatrudnić influencerów do promocji Stref Czystego Transportu. Budżet 800 tys. zł
Władze Krakowa planują kampanię promującą miejsce Strefy Czystego Transportu. W działania mogą zostać zaangażowani youtuberzy. Koszt całej kampanii to 800 tysięcy złotych. więcej
|
City break z Cezarym Pazura i Pascalem Brodnickim w kampanii eSky
W jesiennej kampanii ,,City break to MY" platforma podróży eSky.pl stawia na gwiazdy kina i polskiego show-biznesu. Przygodom w Amsterdamie towarzyszyć będzie głos Adasia z kultowego ,,Nic śmiesznego" (Cezary Pazura), a unique kulinarne doświadczenia we Włoszech i L'Espagne podróżnikom zagwarantuje głos francusko-polskiego kucharza Pascala Brodnickiego. więcej
|
Spór o ładowanie zmywarki w spocie Dr Prakti
Rusza kampania reklamowa marki żelu do zmywarki Dr Prakti (Clovin). Producent przekonuje w niej, że ,,przestaniemy się kłócić o to, jak ustawiać naczynia w zmywarce". więcej
|
"Turbodopalanie na studia" - innowacyjna kampania outdoorowa iSpot realizowana przez Braughman Group Media iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media, uruchomił innowacyjną kampanię outdoorową "Turbodopalanie na studia", promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. materiał reklamowywięcej |
|
|
Polska Press nie dla Wirtualnej Polski? ,,Prasa to nie nasz wymarzony scenariusz"
Wirtualna Polska Holding kręci nosem przed inwestowaniem w wydawcę działającego w obszarze prasy drukowanej. - Nie jest to nasz wymarzony scenariusz - mówi szef firmy Jacek Świderski. Na sprzedaż przez Orlen wystawiona jest Polska Press, która oprócz serwisów internetowych wydaje notujące duże spadki dzienniki regionalne. więcej
|
Czy macie ochotę pobawić się mitologią grecką? Recenzja serialu ,,Kaos" Netfliksa
Brytyjski ,,Kaos" przyciąga uwagę nazwiskiem twórczyni. Charlie Covell ma na koncie sukces serialu ,,The End of the F...ing World", który był prawdziwym objawieniem roku 2017. ,,Kaos" to komediodramat bawiący się mitami kultury greckiej i śmiało interpretujący je we współczesnych dekoracjach. Czy to wystarczy, żeby widownia dopisała? więcej
|
Podwójne zamówienia w Wolcie
Platforma food delivery Wolt wprowadza do Polski nową funkcję. Podwójne zamówienia umożliwiają dowóz z dwóch różnych miejsc jednocześnie, a użytkownicy płacą tylko za jedną usługę dostawy. więcej
|
Agencja Rokmates dołączyła do IAB Polska
Agencja influencer marketingu Rokmates dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. więcej
|
Patoyoutuber skazany prawomocnie za pobicie starszego mężczyzny
Sąd Okręgowy w Szczecinie potwierdził wyrok pierwszej instancji sprzed dwóch lat, na mocy którego patoyoutuber Kamerzysta został skazany za uderzenie starszego mężczyzny na pół roku ograniczenia wolności i prace społeczne. więcej
|
Grupa PMPG Polskie Media z nowym portalem medycznym
PMPG Polskie Media startuje z nowym projektem wydawniczym o profilu medycznym o nazwie NewsMed.pl. Redaktorką naczelną portalu została Katarzyna Pinkosz. więcej
|
,,Vogue Polska" liderem w segmencie luksusowych serwisów o modzie i urodzie W ostatnich trzech miesiącach Vogue.pl, ze średnim wynikiem niemal 2 milionów realnych użytkowników miesięcznie, zajęło pozycję lidera wśród luksusowych serwisów o modzie i urodzie. Podcasty ,,Vogue Polska", których piąty sezon dobiega właśnie końca, zostały odsłuchane już ponad 4,7 miliona razy. materiał reklamowywięcej |
|
|