|
|
|
|
|
|
|
Dziennikarze radiowi nowymi gospodarzami ,,Kwiatków polskich"
Klaudiusz Slezak i Magdalena Kasperowicz to nowi gospodarze programu TVP Info ,,Kwiatki polskie" - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe publicznej spółki. więcej
|
Ruszyła nowa stacja Canal+ Polska
W piątek nad ranem Canal+ Family zakończył nadawanie. Stacja po 11 latach emisji została zastąpiona przez Canal+ 360. W ramówce nowego kanału będzie można znaleźć transmisje z meczów Ligi Mistrzów, a także produkcje dokumentalne i seriale. więcej
|
Nadawca stacji History zmienia nazwę
Grupa A+E Networks EMEA ogłosiła, że zmieniła nazwę na Hearst Networks EMEA. W Polsce nadawca ma trzy kanały: History, History 2 oraz Crime+ Investigation Polsat. więcej
|
Dekodery internetowe bez HbbTV? Canal+ zadowolony, Emitel przeciwnie
Ministerstwo Cyfryzacji chce zmienić wymagania techniczne odbiorników do naziemnej telewizji cyfrowej. Jeśli to nastąpi, to dekodery, które można podłączyć do internetu, nie będą musiały obsługiwać HbbTV. Podczas konsultacji opinie w tej sprawie były podzielone. - Na razie nie podjęto jeszcze decyzji, czy wymóg obsługi HbbTV wróci i w jakim zakresie - informuje Wirtualnemedia.pl resort. więcej
|
Drugi kanał TV Republika u pierwszego dużego operatora
Od czwartku klienci MagentaTV, usługi telewizyjnej operatora T-Mobile mają dostęp do dwóch stacji związanych z Tomaszem Sakiewiczem: Republiki i Telewizji Republika, nazywanej też TV Republika Plus. więcej
|
Stacje Canal+ z Ligą Mistrzów znów poszerzyły zasięg
Inea to kolejny operator, który zdecydował się wprowadzić do oferty stacje Canal+ Extra z Ligą Mistrzów. Firma od czwartku oferuje też dwa nowe pakiety: Canal+ Seriale i Filmy oraz Canal+ Super Sport. więcej
|
Polsat Box oferuje pakiet Stream+ z Disney+ i Max od 25 zł miesięcznie
Polsat Box wprowadził nową, niższą cenę pakietu Stream+ dostępnego w ofertach telewizji satelitarnej i internetowej. Z łączonej oferty serwisów Disney+ i Max można korzystać już od 25 zł miesięcznie. Abonenci Polsat Box mają także dostęp do serwisu Polsat Box Go bez dodatkowych opłat z każdym pakietem TV. więcej
|
Uczestniczka "Sanatorium miłości" prowadzi program w regionalnej stacji TVP
Iwona Mazurkiewicz-Makosz, uczestniczka "Sanatorium miłości", zadebiutowała w roli prezenterki w programie TVP3 Katowice. więcej
|
Była reporterka Polsat News w zespole ,,14.30" TVP Info
Karolina Ziewiecka, która kilka miesięcy temu przeszła z Polsat News do TVP3 Kielce, dołączyła do zespołu nowego programu informacyjnego TVP Info. Jej reporterskie materiały pojawiają się w ,,14.30". więcej
|
Disney+ za mniej niż 10 zł miesięcznie. Serwis przygotował specjalną ofertę
Platforma streamingowa Disney+ przygotowała dla nowych i wracających subskrybentów nową promocję. Od dziś do 27 września można wykupić dostęp do serwisu w cenie 9,99 zł za miesiąc - dowiedział się portal Witualnemedia.pl. Promocyjna cena dotyczy maksymalnie trzech miesięcy korzystania z Disney+. więcej
|
,,Komisarz Alex" z nową czołówką i w nowym paśmie
W piątek 13 września TVP1 rozpocznie emisję premierowych odcinków ,,Komisarza Alexa". W nowym sezonie na widzów serialu czeka sporo zmian. Jedną z nich jest nowa czołówka produkcji TVP. więcej
|
Kultowy japoński serial animowany trafił do Canal+ online
W ofercie serwisu Canal+ online zadebiutował japoński serial animowany pt. ,,Dragon Ball". Gdy w latach 90. trafił na ekrany polskich telewizorów, od razu stał się nieodłącznym elementem życia ówczesnych dzieci. Kultowa saga, stworzona przez Akirę Toriyamę na trwałe wpisała się w popkulturę. więcej
|
IQS wprowadza rozwiązania AI do swojej autorskiej platformy badawczej Omnisurv, służącej do realizacji samodzielnych badań ilościowych online IQS, do pomocy w badaniach do-it-yourself realizowanych na platformie Omnisurv, wprowadza nową generację funkcji opartych na hybrydzie zaawansowanych algorytmów Machine Learning oraz najnowszych modeli językowych. Wszystkie te rozwiązania zostały wypracowane, rozwijane i testowane w IQS. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziennikarz Dwójki po 13 latach odchodzi z Polskiego Radia
Paweł Siwek poinformował, że po 13 latach rozstaje się z Polskim Radiem. To m.in. były szef redakcji publicystyki radiowej Dwójki. więcej
|
|
Audycja medalistki igrzysk spada z ramówki RDC
Radio dla Ciebie rezygnuje z programu ,,Czas na igrzyska", który prowadziła podwójna medalistka igrzysk w wioślarstwie Agnieszka Kobus-Zawojska. więcej
|
|
Nowy partner tanecznej imprezy Polsatu
Radio VOX FM zostało partnerem tegorocznej edycji imprezy "Roztańczony PGE Narodowy" - muzyczno-tanecznego wydarzenia skupionego wokół muzyki disco, rap i pop. Dla uczestników koncertów stacja przygotowała specjalną strefę na stadionie, na antenie można też wygrać bilety. więcej
|
|
Dziennikarze Agory, Radia ZET i Polityki Insight ze wspólnym podcastem wideo
Startuje ,,Dzieje się" - wspólny wideopodcast o tematyce politycznej, który tworzą dziennikarze TOK FM, Wyborcza.pl, Radia ZET i Polityki Insight. więcej
|
|
|
|
|
Greenpeace oskarża markę Dove o hipokryzję
Po 20 latach kampanii "Real Beauty" realizowanej przez Dove (Unilever), organizacja Greenpeace oskarża tę markę o zaprzeczanie jej przesłaniu ochrony kobiet i dziewcząt poprzez przyczynianie się do powstawania odpadów z tworzyw sztucznych, które szkodzą zarówno im, jak i środowisku. więcej
|
Dax Cosmetics ma nowego dyrektora generalnego
Tomasz Klicki objął nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego w firmie Dax Cosmetics, należącej do Rohto Pharmaceuticals Group. więcej
|
Dyrektorka z TVN Media przechodzi do Universal Music
Katarzyna Topol, ostatnio sales unit deputy director w biurze reklamy TVN Media, należącym do Grupy Warner Bros. Discovery, dołączy od października do firmy fonograficznej Universal Music Polska, obejmując stanowisko brand partnerships director CEE. więcej
|
Lay's sponsorem piłkarskich mistrzostw świata
Należąca do Frito-Lay marka Lay's została oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2026 oraz Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Kobiet FIFA 2027. więcej
|
Agencja Grey dołącza do Ogilvy, będzie jedna struktura w Polsce
Po trzech latach współpracy agencja Grey dołącza do Ogilvy Polska (obie należą do WPP). Oznacza to, że od tej pory agencje będą działać jako jedna struktura na poziomie operacyjnym, podczas gdy marka Grey zostanie zachowana, a jej aktualni klienci będą dalej obsługiwani pod jej szyldem. więcej
|
PKOl traci kolejnego państwowego sponsora
Państwowa spółka Tauron wypowiedziała umowę sponsoringową Polskiemu Komitetowi Olimpijskiemu. - Nasza firma bardzo mocno ucierpiała przez ostatnie wydarzenia - tłumaczy szef Tauronu. Sponsorem PKOl od kilku miesięcy nie jest już PKP Cargo. więcej
|
Mateusz Gessler delektuje się piwem 1664 Blanc
Wystartowała kampania reklamowa piwa 1664 Blanc. Zaangażował się w nią znany kucharz, restaurator i osobowość telewizyjna francuskiego pochodzenia - Mateusz Gessler. Spoty telewizyjne oraz akcje promocyjne w wybranych restauracjach Mateusza Gesslera potrwają do końca października. więcej
|
Były szef product design Wirtualnej Polski otwiera studio UX/UI
Daniel Aniszewski, były head of product design Wirtualnej Polski, wraz z Katarzyną Sitkowską, wcześniej związaną z WP, Gemiusem i "Pulsem Biznesu", uruchomili nowe studio UX/UI - nextgen design. więcej
|
"Czarno na Białym" - nowa seria filmów firmy Atlas
Grupa Atlas rusza z nową seri filmów edukacyjnych ,,Czarno na Białym", które w przystępny i humorystyczny sposób mają obalać mity i potwierdzać fakty związane z pracą fachowców budowlanych. więcej
|
Kaufland promuje pracę w logistyce
Sieć sklepów Kaufland wystartowała z kampanią ,,Halowe Mistrzostwa" - akcją rekrutacyjną, która promuje pracę w centrach dystrybucyjnych Kaufland. Bohaterami kampanii, którzy prezentują zalety pracy w logistyce są sami pracownicy magazynów. więcej
|
Robert Lewandowski w kampanii ,,Z Orlika na Stadion". Przygotowały ją agencje piłkarza
Rusza ogólnopolski turniej ,,Z Orlika na Stadion" organizowany przez Fundację Orły Sportu w ramach Programu Aktywna Szkoła, we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Właśnie wystartowała promująca go kampania, stworzona przez agencję Stor9 i studio produkcyjne 9Production. więcej
|
"Metody na stres" w nowej reklamie Persenu
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem ,,Metody na stres". Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. więcej
|
Beata Michalik w zespole Labcon
Do zespołu agencji Labcon dołączyła Beata Mchalik na stanowisko creative production team lead. Wcześniej pracowała m.in. w Brand New Galaxy. więcej
|
W maju jubileuszowy Impact! Impact'25 odbędzie się 14-15 maja 2025 roku w Poznaniu. To będzie 10. edycja wydarzenia - wyjątkowa i lepsza od poprzednich. Znamy pierwsze nazwiska speakerów. materiał reklamowywięcej |
|
|
Były dziennikarz Wirtualnej Polski w serwisie XYZ
Do redakcji nowego serwisu XYZ, przygotowywanego do startu przez zespół na czele z byłym naczelnym ,,Pulsu Biznesu" Grzegorzem Nawackim, dołącza Rafał Mrowicki. Wcześniej pracował m.in. w Wirtualnej Polski, Dzienniku Bałtyckim i Radiu Gdańsk. więcej
|
Reklama digital: jakościowy ruch staje się podstawowym wskaźnikiem dla biznesu
Liczba odwiedzin przestała być miarą efektywności reklamowej w internecie. Ważne jest, jak skutecznie przekuć ten ruch na wymierne wyniki biznesowe. Nieodzowne są dziś narzędzia, które na bieżąco analizują i nieustannie optymalizują każdą kampanię. Innymi słowy, wkraczamy w erę skutecznego wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji (AI). więcej
|
Pudelek znów przed Pomponikiem, Świat Gwiazd w górę. Kilka witryn ze spadkami
Na pozycję lidera zasięgowego wśród serwisów o tematyce show-biznesowej wrócił Pudelek, wyprzedzając Pomponika. Mocno wzrosła odwiedzalność Świata Gwiazd i sekcji show-biznesowej o2.pl, za to analogiczny dział portalu ,,Super Expressu", Party.pl i Plotek zanotowały spore spadki. więcej
|
X z nową globalną szefową marketingu
Do zespołu platformy X dołączyła była chief marketing officer Hyundaia Angela Zepeda, obejmując stanowsko globalnej szefowej marketingu platformy. więcej
|
Szef InPostu chwali się zapłaconym w Polsce podatkiem. ,,Rekordowa dysproporcja"
Rafał Brzoska, założyciel i szef InPostu, podkreślił, że jego grupa kapitałowa w ub.r. zapłaciła w Polsce 250 mln zł podatku dochodowego, a jej konkurenci na rynku przesyłkowym - łącznie niecałe 100 mln zł. więcej
|
Ruszył białoruski YouTube. Na polecenie Łukaszenki
Na Białorusi uruchomiono w czwartek klon platformy YouTube. Serwis videobel.by powstał na polecenie Alaksandra Łukaszenki w niespełna rok. Specjaliści oceniają, że nowa platforma nie ma szans wyprzeć z Białorusi światowego giganta, nawet jeśli ten zostanie zablokowany. więcej
|
Serwis XYZ ma social media managera
Mariusz Kruczek dołączył do nowego serwisu XYZ, na którego czele jest były naczelny "Pulsu Biznesu" Grzegorz Nawacki. Wcześniej Kruczek pracował m.in. w "Pulsie Biznesu", Bankierze i "Runner's World" więcej
|
Rząd szykuje ustawę o zarządzaniu danymi. Ruszyły konsultacje
Projekt ustawy o zarządzaniu danymi przewiduje zbudowanie odpowiedniego otoczenia instytucjonalno-organizacyjnego oraz regulacyjnego, które umożliwi pełne stosowanie przepisów DGA w Polsce - wynika z projektu ustawy opublikowanego na stronie RCL. więcej
|
Jesienna kampania Nieruchomosci-online.pl, gdzie online goni offline Latem na rynku nieruchomości zazwyczaj niewiele się dzieje. Sytuacja diametralnie zmienia się jesienią. Po powrocie z wakacji wracamy też do planów zakupowych dotyczących własnego mieszkania. Naturalną sezonową aktywność kupujących chcą wykorzystać Nieruchomosci-online.pl, jednocześnie zachęcając do działania tych jeszcze niezdecydowanych. materiał reklamowywięcej |
|
|
Ruszył białoruski YouTube. Na polecenie Łukaszenki
Na Białorusi uruchomiono w czwartek klon platformy YouTube. Serwis videobel.by powstał na polecenie Alaksandra Łukaszenki w niespełna rok. Specjaliści oceniają, że nowa platforma nie ma szans wyprzeć z Białorusi światowego giganta, nawet jeśli ten zostanie zablokowany. więcej
|
|
|