|
|
|
|
|
|
|
W TVP politycy PSL dłużej niż PiS i Lewicy. Inaczej jest w Polskim Radiu
W III kwartale br. w TVP 85,65 proc. czasu poświęconego politykom, przypadło na stanowiska koalicji rządzącej. Z informacji przesłanej Wirtualnemedia.pl przez prof. Tadeusz Kowalskiego , członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wynika, że w przypadku Polskiego Radia było to 69,35 proc. więcej
|
TVN szykuje nowy serial medyczny. Kto w obsadzie?
W Krakowie ruszyły zdjęcia do nowego serialu obyczajowego TVN ,,Szpital św. Anny" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W obsadzie znajdą się Jolanta Fraszyńska, Joanna Liszowska, Julia Kamińska, Ada Szczepaniak i Klaudia Koścista. Produkcja trafi na antenę stacji w przyszłym roku. więcej
|
Nowy kanał Red Carpet Media Group od stycznia
Na początku 2025 roku rozpocznie nadawanie Red Carpet Fashion - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie to piąta stacja w portfolio Red Carpet Media Group. Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej RCMG informuje, że kanał poświęcony modzie będzie dostępny w języku angielskim. więcej
|
820 tys. widzów ,,Awantury o kasę". Największa widownia w niedziele
Średnio 820 tys. widzów ogląda ,,Awanturę o kasę" po sześciu odcinkach emisji - wynika z danych Nielsena. Reaktywowany teleturniej wrócił na antenę Polsatu na początku października. więcej
|
Nadawca z MUX-8 wnioskuje do KRRiT o emisję w nowym standardzie
Red Carpet Media Group, nadawca kanału ViDoc TV złożył do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o zmianę koncesji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma chce możliwości nadawania w standardzie DVB-T2/HEVC i wysokiej rozdzielczości. więcej
|
Z TVP odchodzi prezenterka pogody i ,,Teleexpressu na deser"
Z Telewizją Polską żegna się Marzena Kawa - prezenterka prognozy pogody i programów lifestylowych. Z publicznym nadawcą była związana prawie dwie dekady. więcej
|
Nowi reporterzy ,,Wiadomości" wPolsce24. Transfer z Republiki
Do grona dziennikarzy ,,Wiadomości" w telewizji wPolsce24 (Fratria) dołączyli Adrian Wachowiak i Piotr Czyżewski. Obaj byli związani w przeszłości z Telewizją Polską, a Wachowiak poprzednio pracował w TV Republika. więcej
|
,,Unboxing - Wielkie Otwarcie" w TVN. Ilu widzów przyciąga?
Po trzech tygodniach emisji program ,,Unboxing wielkie otwarcie" ogląda średnio 315 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Najwięcej widzów przyciągnęła premiera programu. więcej
|
Pilot WP ulepsza przydatne narzędzie
Platforma Pilot WP, umożliwiająca oglądanie telewizji online, właśnie rozszerzyła funkcjonalność. Użytkownicy mogą teraz korzystać z odświeżonej wersji Chromecast, czyli technologii umożliwiającej przesyłanie materiałów rozrywkowych i innych streamów z aplikacji wprost z urządzenia mobilnego, smartfonu, tabletu czy komputera do swojego telewizora. więcej
|
Kolejne zmiany w telewizji wPolsce24. Bracia Karnowscy rano
W telewizji wPolsce24 (Fratria) do grona gospodarzy porannego pasma dołączają Michał i Jacek Karnowscy. Natomiast o godz. 17 będzie emitowany nowy program ,,Express polityczny". więcej
|
Bank Pekao wystartował z nową kampanią pożyczki gotówkowej (wideo) ,,Pożyczka wygodnie i szybko" - pod tym hasłem Pekao prezentuje swoją najnowszą kampanię pożyczki gotówkowej, którą każdy klient - zarówno nowy, jak i obecny - może wziąć online. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W TVP politycy PSL dłużej niż PiS i Lewicy. Inaczej jest w Polskim Radiu
W III kwartale br. w TVP 85,65 proc. czasu poświęconego politykom, przypadło na stanowiska koalicji rządzącej. Z informacji przesłanej Wirtualnemedia.pl przez prof. Tadeusz Kowalskiego , członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wynika, że w przypadku Polskiego Radia było to 69,35 proc. więcej
|
|
Audycja Eleni w Radiu Pogoda
Eleni jest kolejną muzyczną gwiazdą, która dołączyła do redakcji Radia Pogoda (Grupa Radiowa Agory). Jej audycji ,,Najpiękniejsze melodie Eleni w Radiu Pogoda" będzie można słuchać przez sześć tygodni. więcej
|
|
Rusza pierwsze radio niemal w całości tworzone przez AI
Ruszający we wtorek kanał tematyczny OFF Radio Kraków będzie teraz niemal w całości tworzony przez narzędzia sztucznej inteligencji. Program poprowadzą trzy postaci wykreowane przez AI, a pojawią się w nim m.in. ,,autorskie" programy muzyczne, wywiady oraz informacje i tematy adresowane do młodego odbiorcy przygotowywane przy użyciu AI. więcej
|
|
|
|
|
Biedronka ma swój wirtualny sklep
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wkracza do świata wirtualnej rozrywki z edukacyjną grą na platformie Roblox. Pokaże tam m.in. na czym polega obsługa klientów i jak szybko oraz mądrze robić zakupy. Dodatkową atrakcją dla graczy będzie możliwość zbierania w wirtualnym sklepie pluszaków z Gangu Produkciaków i ich wymiana w realnym świecie na naklejkę uprawniającą do ich odbioru. więcej
|
Bacha Haas i Bartosz Grabarczyk w zarządzie Baltica Film
Do zarządu domu produkcyjnego Baltica Film, którego założycielem jest producent Tomasz Hryniszyn, dołączyli Bacha Haas w roli creative producera oraz Bartosz Grabarczyk jako executive producer. więcej
|
Wieloczynnikowe DCO (Dynamic Creative Optimization) jako sposób marki Lipton Ice Tea na wzmocnienie zaangażowania i zachęcenie do udziału w promocji. Case Study
Wakacje dawno już za nami, ale z myślą o kolejnym lecie, przyglądamy się aktywnościom marketingowym marek o wysokiej sezonowości sprzedaży. Lato to okres wzmożonej konsumpcji zimnych napojów, ale też konieczność rywalizacji o klienta w bardzo konkurencyjnej kategorii. Marka Lipton Ice Tea zdecydowała się na wzbogacenie komunikacji promocyjnej rozwiązaniami, które pozwoliły na sprofilowanie przekazu pod względem połączonych zmiennych: geograficznego położenia użytkownika oraz warunków pogodowych. więcej
|
GroupM z trzyletnią globalną obsługą mediową marki Honor
Chiński producent smartfonów marki Honor zakończył przetarg na globalną obsługę mediową. Zwyciężyła w nim GroupM (WPP), do której należą takie agencje mediowe, jak Mindshare, Wavemaker i EssenceMediacom. więcej
|
Babcia Eugenia wraca w reklamie śmietany z Piątnicy
OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono jej najważniejsze właściwości, o których mówi babcia Eugenia. więcej
|
Korpo żal i Klub Komediowy w nowej kampanii rocketjobs.pl
Wystartowała kampania ,,Jak pracować, by nie żałować? 2.0" promująca najnowsze narzędzia portalu z ofertami pracy rocketjobs.pl. Jej główną osią jest cykl improwizowanych spektakli komediowych opartych na wynikach raportu o tytule ,,Pokolenia X, Y i Z o dopasowaniu do pracy", w wykonaniu aktorów warszawskiego Klubu Komediowego. więcej
|
Nowy szef sprzedaży w Arskomie. Odpowiada m.in. za Kanał Zero
Paweł Wilk dołączył do Arskom Sport Brokres, gdzie objął stanowisko head of sales - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiada m.in. za sprzedaż dla Kanału Zero, który jest obsługiwany przez Arskom. więcej
|
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy ma czworo nowych członków
Kolejne cztery organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Kurię reklamodawców wzmocnią Dell, PKO Bank Polski i Versuni. Kurię professional services zasila Adver Media. więcej
|
Współpraca Kazar z Braughman Group Media: Kampania ,,Life is Celebration" Braughman Group Media prezentuje wyjątkową, jesienną kampanię outdoorową - ,,Life is Celebration" dla marki Kazar. Kampania ta, eksponowana na 13 topowych wielkich formatach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku, podkreśla unikalny styl i jakość produktów Kazar, łącząc nowoczesność i elegancję. Dzięki starannie dobranym, strategicznym lokalizacjom, nośniki reklamowe, o łącznej powierzchni prawie ośmiu tysięcy metrów kwadratowych, przyciągają wzrok i zapewniają maksymalną widoczność w miejskiej przestrzeni. materiał reklamowywięcej |
|
|
Jaki ma być dzisiaj produkt? Debata Wirtualnemedia.pl
Jak skutecznie wprowadzać innowacje w produktach? Co innowacja produktowa znaczy w branży spożywczej, a co w medialnej? Czy da się zbudować silną markę bez wysokojakościowego produktu? Co będzie trendem we wprowadzaniu nowych produktów na rynek? Na te i inne pytania odpowiadali uczestnicy debaty Wirtualnemedia.pl "Produkt - fundament reputacji marki i lojalności klientów". Jej partnerem był Totalizator Sportowy. więcej
|
Ruszył serwis XYZ. Na razie darmowy
W poniedziałek wieczorem wystartował serwis biznesowy premium XYZ. Dzięki mecenasom przez pierwsze miesiące będzie darmowy, później planowane jest stopniowe wdrażanie modelu subskrypcyjnego. - Jestem dumny i szczęśliwy stojąc na czele zespołu najlepszych dziennikarzy i ekonomistów. Wszyscy są niezwykle doświadczeni i cenieni na rynku, a dołączyli do XYZ z misją stworzenia jakościowego medium, pokazania, że można inaczej - mówi Grzegorz Nawacki. więcej
|
30-lecie Dziennika Gazety Prawnej
Dziennik Gazeta Prawna, którego korzenie sięgają założonej trzy dekady temu Gazety Prawnej, to dziś jedno z najważniejszych mediów prawno-gospodarczych w Polsce. Codziennie ponad 200 tys. czytelników korzysta z jego fachowych analiz i rzetelnych informacji, a tytuł jest liderem swojego sektora w sprzedaży e-wydań. 22 października DGP świętuje 30-lecie. więcej
|
Seriale z Korei i po hiszpańsku rządzą na Netfliksie
Z raportu dotyczącego zaangażowania użytkowników Netfliksa, stworzonego przez firmę Omdia, wynika, że seriale koreańskie i hiszpańskojęzyczne są obecnie najpopularniejszymi treściami na platformie (pomijając produkcje anglojęzyczne). więcej
|
Znany youtuber dołącza do Grupy naTemat
Do zespołu Grupy naTemat dołączył Łukasz Skałba, obejmując stanowisko head of YouTube. To dziennikarz oraz youtuber z kanału "Cała prawda". więcej
|
Kolejna afera w polskim YouTube. W tle promocja hazardu
Polscy youtuberzy zarabiali fortuny na promowaniu gry hazardowej. Konopskyy ujawnił w swoim materiale kolejną aferą polskiego internetu. więcej
|
Grupa Blix przejmuje Proxi.cloud
Grupa Blix, oferująca aplikacje zakupowe i reklamę natywną, przejęła firmę technologiczną Proxi.cloud. Dzięki temu zamierza poszerzyć zakres swoich usług i obsługiwać już nie tylko FMCG i retail, ale też kolejne branże, w tym m.in. OTC, motoryzację czy telekomunikację. więcej
|
DoubleVerify z kontrolą treści przed reklamami
Platforma DoubleVerify wprowadza nowe narzędzia dla ochrony marek na Facebooku i Instagramie - kontrolę treści przed wyświetleniem reklam (Pre-screen Content Controls). więcej
|
Kanał Zero wyda drukowany magazyn. To część akcji charytatywnej
Kanał Zero wypuści drukowane czasopismo, a zysk ze sprzedaży magazynu ma w całości pójść na wsparcie małej dziewczynki, która wymaga operacji w USA. - Nie będziemy zarabiać tutaj. Zachęcam do kupienia lub zareklamowania się w magazynie - przekazał Krzysztof Stanowski. więcej
|
Orlen Paczka z pierwszym partnerem. Ruszyła współpraca
Rozpoczęła się współpraca sieci automatów paczkowych Orlen Paczka z pierwszym zewnętrznym partnerem - firmą logistyczną GLS Poland. więcej
|
WP Booster - technologie reklamowe napędzane AI Od września 2024 roku WP Booster dostępny jest w cenniku Wirtualnej Polski. Oferuje reklamodawcom narzędzie oparte na zaawansowanych modelach sztucznej inteligencji, które znacząco podnoszą jakość rozliczanego ruchu. Już niebawem wprowadzone będą kolejne odsłony produktu, optymalizowane pod konkretne cele reklamowe. Już teraz wszystkie nowe produkty reklamowe WP są wzmacniane autorskimi technologiami AI. materiał reklamowywięcej |
|
|
Primum PR z nową identyfikacją wizualną
Agencja Primum PR w tym roku obchodzi 30. urodziny. Z tej okazji odświeżony został jej logotyp agencji oraz strona www. W obu przypadkach jest to zasadnicza zmiana będąca swoistym podsumowaniem i jednocześnie nowym otwarciem. więcej
|
Unidevelopment, CloudFerro, Teufel i Vileda klientami dfusion communication
Agencja dfusion communication ma czterech nowych klientów, poszerzając tym samym portfolio o kolejne branże - inwestycje mieszkaniowe, technologie chmurowe dla sektora kosmicznego, sprzęt audio oraz inteligentne rozwiązania do domu. więcej
|
Burger King wybrał Good One PR
Agencja Good One PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla sieci Burger King. Klient zaprosił do współpracy agencję, doceniając jej doświadczenie i wcześniejsze sukcesy działań PR dla marek z branży HoReCa. więcej
|
|
|