Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 22 Października 2024
 
 
 
Jaki ma być dzisiaj produkt? Debata Wirtualnemedia.pl
 
Jak skutecznie wprowadzać innowacje w produktach? Co innowacja produktowa znaczy w branży spożywczej, a co w medialnej? Czy da się zbudować silną markę bez wysokojakościowego produktu? Co będzie trendem we wprowadzaniu nowych produktów na rynek? Na te i inne pytania odpowiadali uczestnicy debaty Wirtualnemedia.pl "Produkt - fundament reputacji marki i lojalności klientów". Jej partnerem był Totalizator Sportowy.  więcej
 
 
Ruszył serwis XYZ. Na razie darmowy
 
W poniedziałek wieczorem wystartował serwis biznesowy premium XYZ. Dzięki mecenasom przez pierwsze miesiące będzie darmowy, później planowane jest stopniowe wdrażanie modelu subskrypcyjnego. - Jestem dumny i szczęśliwy stojąc na czele zespołu najlepszych dziennikarzy i ekonomistów. Wszyscy są niezwykle doświadczeni i cenieni na rynku, a dołączyli do XYZ z misją stworzenia jakościowego medium, pokazania, że można inaczej - mówi Grzegorz Nawacki.  więcej
 
 
W TVP politycy PSL dłużej niż PiS i Lewicy. Inaczej jest w Polskim Radiu
 
W III kwartale br. w TVP 85,65 proc. czasu poświęconego politykom, przypadło na stanowiska koalicji rządzącej. Z informacji przesłanej Wirtualnemedia.pl przez prof. Tadeusz Kowalskiego , członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wynika, że w przypadku Polskiego Radia było to 69,35 proc. więcej
 
 
TVN szykuje nowy serial medyczny. Kto w obsadzie?
 
W Krakowie ruszyły zdjęcia do nowego serialu obyczajowego TVN ,,Szpital św. Anny" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W obsadzie znajdą się Jolanta Fraszyńska, Joanna Liszowska, Julia Kamińska, Ada Szczepaniak i Klaudia Koścista. Produkcja trafi na antenę stacji w przyszłym roku. więcej
 
 
30-lecie Dziennika Gazety Prawnej
 
Dziennik Gazeta Prawna, którego korzenie sięgają założonej trzy dekady temu Gazety Prawnej, to dziś jedno z najważniejszych mediów prawno-gospodarczych w Polsce. Codziennie ponad 200 tys. czytelników korzysta z jego fachowych analiz i rzetelnych informacji, a tytuł jest liderem swojego sektora w sprzedaży e-wydań. 22 października DGP świętuje 30-lecie. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Debata "Produkt - fundament reputacji marki i lojalności klientów" więcej
 
Dodatek "Nowoczesny employer branding" więcej
 
Węgrzy dalej chcą wejść do polskiej telewizji. Możliwe kupno TVN? więcej
 
Polska Fundacja Narodowa ma mniej pieniędzy. Te spółki wstrzymały przelewy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Treści Wideo Platforma VOD WOW
Director of Video Content Strategy and Execution Platforma VOD WOW
Head of Production Platforma VOD WOW
Senior Account Manager Clear Channel Poland
MANAGER DS. ROZWOJU DYSTRYBUCJI I MEDIÓW CYFROWYCH STUDIOMED TV
Specjalista ds. PR Res Global Investment
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Redaktor portalu demagog.org.pl (dział fact-checkingu politycznego) Stowarzyszenie Demagog
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza prawie 3 mln użytkowników, nasz newsletter dociera codziennie do 50 tys. odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
W TVP politycy PSL dłużej niż PiS i Lewicy. Inaczej jest w Polskim Radiu

W III kwartale br. w TVP 85,65 proc. czasu poświęconego politykom, przypadło na stanowiska koalicji rządzącej. Z informacji przesłanej Wirtualnemedia.pl przez prof. Tadeusz Kowalskiego , członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wynika, że w przypadku Polskiego Radia było to 69,35 proc. więcej

TVN szykuje nowy serial medyczny. Kto w obsadzie?

W Krakowie ruszyły zdjęcia do nowego serialu obyczajowego TVN ,,Szpital św. Anny" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W obsadzie znajdą się Jolanta Fraszyńska, Joanna Liszowska, Julia Kamińska, Ada Szczepaniak i Klaudia Koścista. Produkcja trafi na antenę stacji w przyszłym roku. więcej

Nowy kanał Red Carpet Media Group od stycznia

Na początku 2025 roku rozpocznie nadawanie Red Carpet Fashion - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie to piąta stacja w portfolio Red Carpet Media Group. Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej RCMG informuje, że kanał poświęcony modzie będzie dostępny w języku angielskim. więcej

820 tys. widzów ,,Awantury o kasę". Największa widownia w niedziele

Średnio 820 tys. widzów ogląda ,,Awanturę o kasę" po sześciu odcinkach emisji - wynika z danych Nielsena. Reaktywowany teleturniej wrócił na antenę Polsatu na początku października.  więcej

Nadawca z MUX-8 wnioskuje do KRRiT o emisję w nowym standardzie

Red Carpet Media Group, nadawca kanału ViDoc TV złożył do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o zmianę koncesji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma chce możliwości nadawania w standardzie DVB-T2/HEVC i wysokiej rozdzielczości.  więcej

Z TVP odchodzi prezenterka pogody i ,,Teleexpressu na deser"

Z Telewizją Polską żegna się Marzena Kawa - prezenterka prognozy pogody i programów lifestylowych. Z publicznym nadawcą była związana prawie dwie dekady. więcej

Nowi reporterzy ,,Wiadomości" wPolsce24. Transfer z Republiki

Do grona dziennikarzy ,,Wiadomości" w telewizji wPolsce24 (Fratria) dołączyli Adrian Wachowiak i Piotr Czyżewski. Obaj byli związani w przeszłości z Telewizją Polską, a Wachowiak poprzednio pracował w TV Republika. więcej

,,Unboxing - Wielkie Otwarcie" w TVN. Ilu widzów przyciąga?

Po trzech tygodniach emisji program ,,Unboxing wielkie otwarcie" ogląda średnio 315 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Najwięcej widzów przyciągnęła premiera programu.  więcej

Pilot WP ulepsza przydatne narzędzie

Platforma Pilot WP, umożliwiająca oglądanie telewizji online, właśnie rozszerzyła funkcjonalność. Użytkownicy mogą teraz korzystać z odświeżonej wersji Chromecast, czyli technologii umożliwiającej przesyłanie materiałów rozrywkowych i innych streamów z aplikacji wprost z urządzenia mobilnego, smartfonu, tabletu czy komputera do swojego telewizora. więcej

Kolejne zmiany w telewizji wPolsce24. Bracia Karnowscy rano

W telewizji wPolsce24 (Fratria) do grona gospodarzy porannego pasma dołączają Michał i Jacek Karnowscy. Natomiast o godz. 17 będzie emitowany nowy program ,,Express polityczny". więcej

Bank Pekao wystartował z nową kampanią pożyczki gotówkowej (wideo)

,,Pożyczka wygodnie i szybko" - pod tym hasłem Pekao prezentuje swoją najnowszą kampanię pożyczki gotówkowej, którą każdy klient - zarówno nowy, jak i obecny - może wziąć online. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
W TVP politycy PSL dłużej niż PiS i Lewicy. Inaczej jest w Polskim Radiu

W III kwartale br. w TVP 85,65 proc. czasu poświęconego politykom, przypadło na stanowiska koalicji rządzącej. Z informacji przesłanej Wirtualnemedia.pl przez prof. Tadeusz Kowalskiego , członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wynika, że w przypadku Polskiego Radia było to 69,35 proc. więcej

 
Audycja Eleni w Radiu Pogoda

Eleni jest kolejną muzyczną gwiazdą, która dołączyła do redakcji Radia Pogoda (Grupa Radiowa Agory). Jej audycji ,,Najpiękniejsze melodie Eleni w Radiu Pogoda" będzie można słuchać przez sześć tygodni.  więcej

 
Rusza pierwsze radio niemal w całości tworzone przez AI

Ruszający we wtorek kanał tematyczny OFF Radio Kraków będzie teraz niemal w całości tworzony przez narzędzia sztucznej inteligencji. Program poprowadzą trzy postaci wykreowane przez AI, a pojawią się w nim m.in. ,,autorskie" programy muzyczne, wywiady oraz informacje i tematy adresowane do młodego odbiorcy przygotowywane przy użyciu AI.   więcej

 
 
 
 
 
REKLAMA
 
Biedronka ma swój wirtualny sklep

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wkracza do świata wirtualnej rozrywki z edukacyjną grą na platformie Roblox. Pokaże tam m.in. na czym polega obsługa klientów i jak szybko oraz mądrze robić zakupy. Dodatkową atrakcją dla graczy będzie możliwość zbierania w wirtualnym sklepie pluszaków z Gangu Produkciaków i ich wymiana w realnym świecie na naklejkę uprawniającą do ich odbioru. więcej

Bacha Haas i Bartosz Grabarczyk w zarządzie Baltica Film

Do zarządu domu produkcyjnego Baltica Film, którego założycielem jest producent Tomasz Hryniszyn, dołączyli Bacha Haas w roli creative producera oraz Bartosz Grabarczyk jako executive producer. więcej

Wieloczynnikowe DCO (Dynamic Creative Optimization) jako sposób marki Lipton Ice Tea na wzmocnienie zaangażowania i zachęcenie do udziału w promocji. Case Study

Wakacje dawno już za nami, ale z myślą o kolejnym lecie, przyglądamy się aktywnościom marketingowym marek o wysokiej sezonowości sprzedaży. Lato to okres wzmożonej konsumpcji zimnych napojów, ale też konieczność rywalizacji o klienta w bardzo konkurencyjnej kategorii. Marka Lipton Ice Tea zdecydowała się na wzbogacenie komunikacji promocyjnej rozwiązaniami, które pozwoliły na sprofilowanie przekazu pod względem połączonych zmiennych: geograficznego położenia użytkownika oraz warunków pogodowych. więcej

GroupM z trzyletnią globalną obsługą mediową marki Honor

Chiński producent smartfonów marki Honor zakończył przetarg na globalną obsługę mediową. Zwyciężyła w nim GroupM (WPP), do której należą takie agencje mediowe, jak Mindshare, Wavemaker i EssenceMediacom.  więcej

Babcia Eugenia wraca w reklamie śmietany z Piątnicy

OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono jej najważniejsze właściwości, o których mówi babcia Eugenia.  więcej

Korpo żal i Klub Komediowy w nowej kampanii rocketjobs.pl

Wystartowała kampania ,,Jak pracować, by nie żałować? 2.0" promująca najnowsze narzędzia portalu z ofertami pracy rocketjobs.pl. Jej główną osią jest cykl improwizowanych spektakli komediowych opartych na wynikach raportu o tytule ,,Pokolenia X, Y i Z o dopasowaniu do pracy", w wykonaniu aktorów warszawskiego Klubu Komediowego.  więcej

Nowy szef sprzedaży w Arskomie. Odpowiada m.in. za Kanał Zero

Paweł Wilk dołączył do Arskom Sport Brokres, gdzie objął stanowisko head of sales - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiada m.in. za sprzedaż dla Kanału Zero, który jest obsługiwany przez Arskom. więcej

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy ma czworo nowych członków

Kolejne cztery organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Kurię reklamodawców wzmocnią Dell, PKO Bank Polski i Versuni. Kurię professional services zasila Adver Media.  więcej

Współpraca Kazar z Braughman Group Media: Kampania ,,Life is Celebration"

Braughman Group Media prezentuje wyjątkową, jesienną kampanię outdoorową - ,,Life is Celebration" dla marki Kazar. Kampania ta, eksponowana na 13 topowych wielkich formatach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i Gdańsku, podkreśla unikalny styl i jakość produktów Kazar, łącząc nowoczesność i elegancję. Dzięki starannie dobranym, strategicznym lokalizacjom, nośniki reklamowe, o łącznej powierzchni prawie ośmiu tysięcy metrów kwadratowych, przyciągają wzrok i zapewniają maksymalną widoczność w miejskiej przestrzeni. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
"Tele Tydzień" wręczył statuetki laureatom 27. edycji Telekamer

Tygodnik "Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) po raz 27. ogłosił wyniki plebiscytu Telekamery "Tele Tygodnia". Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. Vanessa Aleksander, Diana Rudnik, serial "1670" czy program "Twoja twarz brzmi znajomo".  więcej

,,Rzeczpospolita" promuje się w dyskontach i na stacjach benzynowych

Dziennik ,,Rzeczpospolita" (Gremi Media) rozpoczyna kampanię reklamową w sieci sklepów Dino i wybranych stacjach benzynowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

 
 
 
INTERNET
 
Jaki ma być dzisiaj produkt? Debata Wirtualnemedia.pl

Jak skutecznie wprowadzać innowacje w produktach? Co innowacja produktowa znaczy w branży spożywczej, a co w medialnej? Czy da się zbudować silną markę bez wysokojakościowego produktu? Co będzie trendem we wprowadzaniu nowych produktów na rynek? Na te i inne pytania odpowiadali uczestnicy debaty Wirtualnemedia.pl "Produkt - fundament reputacji marki i lojalności klientów". Jej partnerem był Totalizator Sportowy.  więcej

Ruszył serwis XYZ. Na razie darmowy

W poniedziałek wieczorem wystartował serwis biznesowy premium XYZ. Dzięki mecenasom przez pierwsze miesiące będzie darmowy, później planowane jest stopniowe wdrażanie modelu subskrypcyjnego. - Jestem dumny i szczęśliwy stojąc na czele zespołu najlepszych dziennikarzy i ekonomistów. Wszyscy są niezwykle doświadczeni i cenieni na rynku, a dołączyli do XYZ z misją stworzenia jakościowego medium, pokazania, że można inaczej - mówi Grzegorz Nawacki.  więcej

30-lecie Dziennika Gazety Prawnej

Dziennik Gazeta Prawna, którego korzenie sięgają założonej trzy dekady temu Gazety Prawnej, to dziś jedno z najważniejszych mediów prawno-gospodarczych w Polsce. Codziennie ponad 200 tys. czytelników korzysta z jego fachowych analiz i rzetelnych informacji, a tytuł jest liderem swojego sektora w sprzedaży e-wydań. 22 października DGP świętuje 30-lecie. więcej

Seriale z Korei i po hiszpańsku rządzą na Netfliksie

Z raportu dotyczącego zaangażowania użytkowników Netfliksa, stworzonego przez firmę Omdia, wynika, że seriale koreańskie i hiszpańskojęzyczne są obecnie najpopularniejszymi treściami na platformie (pomijając produkcje anglojęzyczne). więcej

Znany youtuber dołącza do Grupy naTemat

Do zespołu Grupy naTemat dołączył Łukasz Skałba, obejmując stanowisko head of YouTube. To dziennikarz oraz youtuber z kanału "Cała prawda".  więcej

Kolejna afera w polskim YouTube. W tle promocja hazardu

Polscy youtuberzy zarabiali fortuny na promowaniu gry hazardowej. Konopskyy ujawnił w swoim materiale kolejną aferą polskiego internetu.  więcej

Grupa Blix przejmuje Proxi.cloud

Grupa Blix, oferująca aplikacje zakupowe i reklamę natywną, przejęła firmę technologiczną Proxi.cloud.  Dzięki temu zamierza poszerzyć zakres swoich usług i obsługiwać już nie tylko FMCG i retail, ale też kolejne branże, w tym m.in. OTC, motoryzację czy telekomunikację.  więcej

DoubleVerify z kontrolą treści przed reklamami

Platforma DoubleVerify wprowadza nowe narzędzia dla ochrony marek na Facebooku i Instagramie - kontrolę treści przed wyświetleniem reklam (Pre-screen Content Controls). więcej

Kanał Zero wyda drukowany magazyn. To część akcji charytatywnej

Kanał Zero wypuści drukowane czasopismo, a zysk ze sprzedaży magazynu ma w całości pójść na wsparcie małej dziewczynki, która wymaga operacji w USA. - Nie będziemy zarabiać tutaj. Zachęcam do kupienia lub zareklamowania się w magazynie - przekazał Krzysztof Stanowski.   więcej

Orlen Paczka z pierwszym partnerem. Ruszyła współpraca

Rozpoczęła się współpraca sieci automatów paczkowych Orlen Paczka z pierwszym zewnętrznym partnerem - firmą logistyczną GLS Poland. więcej

WP Booster - technologie reklamowe napędzane AI

Od września 2024 roku WP Booster dostępny jest w cenniku Wirtualnej Polski. Oferuje reklamodawcom narzędzie oparte na zaawansowanych modelach sztucznej inteligencji, które znacząco podnoszą jakość rozliczanego ruchu. Już niebawem wprowadzone będą kolejne odsłony produktu, optymalizowane pod konkretne cele reklamowe. Już teraz wszystkie nowe produkty reklamowe WP są wzmacniane autorskimi technologiami AI. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Primum PR z nową identyfikacją wizualną

Agencja Primum PR w tym roku obchodzi 30. urodziny. Z tej okazji odświeżony został jej logotyp agencji oraz strona www. W obu przypadkach jest to zasadnicza zmiana będąca swoistym podsumowaniem i jednocześnie nowym otwarciem. więcej

Unidevelopment, CloudFerro, Teufel i Vileda klientami dfusion communication

Agencja dfusion communication ma czterech nowych klientów, poszerzając tym samym portfolio o kolejne branże - inwestycje mieszkaniowe, technologie chmurowe dla sektora kosmicznego, sprzęt audio oraz inteligentne rozwiązania do domu. więcej

Burger King wybrał Good One PR

Agencja Good One PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla sieci Burger King. Klient zaprosił do współpracy agencję, doceniając jej doświadczenie i wcześniejsze sukcesy działań PR dla marek z branży HoReCa. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Biedronka ma swój wirtualny sklep
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj